Možná ti kámoši v knajpě vysvětlujou, že nejlepší je Rio v zelený, možná ti holka tluče do hlavy Picanta v bílý. Všechno tě, brácho, odveze na tvou oblíbenou Matějskou pouť... jen... zamysli se... jestli by náhodou nebylo výhodnější vskočit do bavorský emtrojky. Tedy pokud na ni máš. Můj tip je, že ne. Tak pokud na ni nemáš, dělej hodně pro to, abys na ni měl... Vlastně v sedanech těžko pořídíš něco lepšího... M3 je totiž určitě nejlepší nářadi v civilním kabátu do ruky. Ideální rozměr, ideální výkon, ideální pohon... Až ho koupíš, tak ho hlavně netuň... Cirkus Berousek, bude mít vyprodáno stejně i bez tebe... takže vem ho v temně modrý... a zažiješ něco, o čem jsi zatím jen sníval v kině... Tomu věř. Všechno ostatní... je jen tvá úsměvná snaha přiblížit se tomuhle zázraku. BRAVO BMW :yes:
Jsou auta, co po tuningu přímo volaj - třeba Maluch ;-). M3 je dokonalá v základu. Takže na to myslete, až zas budete mít nutkání nakoupit plastovou nádheru! :yes:
projizdka s uplne novym M3 kabrioletem po okreskach patri doted k mym nejhezcim zazitkum v aute. a to jsme ji nemohli ani poradne vytacet protoze byla v zabehu. paradni zvuk, a i prestoze jsme ji jen simrali, ta sila byla citit. Tohle je opravdu auto ktery se musi umet ridit. Pres 300 koni na zadek ve sportovnim provedeni, to uz chce opravdu opatrnost a zkusenosti :]
presne tak, mal som na vikend pozicanu novu 5, konkretne 530xd a poviem ti tak, ze lepsia stvorkolka v sedane nieje...kde sa s mojim autom v zatackee odvazim ist maximalne 95-100 km/h, nova 5 zvladala v pohode 140...a ani necukla na stranu, nic, proste suverenny prejazd zatackou. dokonale :yes:
:]] to jen pro ty mistry ridice v HH :]
ne, vazne nechapu jak na takovou blbost GTI prisel. zacal jsem se S105 :] a od ty doby jezdim uz par let denne, a zadny moje auto nemelo pod 160 koni. Podle toho co tam psal jsem zrejme vybornej ridic ze jsem se nezabil v prvni zatacce, ale ja vim ze rozhodne nejsem :] akorat to jeho popisovany "umeni" zvladnout HH a tolik koni je proste blbost.
kdybych byl dobrej ridic tak neresim problem ze bych rad neco klasicky sportovniho s nahonem na zadek, ale nechci se v tom pres zimu zabit ..teda ja uz to tak neresim, dve auta jsou proste nevyhnutelna nutnost :] a navic me pomerovani najetech kilometru pripada uplne smesny. moje pero je vetsi nez tvoje! :]
páni... ten výraz... to je jako když se chce kočkovitá šelma zakousnout do své oběti... tak ta sekunda před její smrtí a před skokem... to je přesně ten výraz... vím, že je to zamaskované... ale je to snad poprvé co se mi to velice líbí už v této podobě... není pochyb o tom, že to bude potom ještě lepší... Vrrrr BMW...Vrrr
Ctyrlitrovy osmivalec, podle me i s horcikovou stavbou by nemusel pridat vozu prilis na vaze, pomer 50:50 bude zajiste zachovan...bomba! Nasel jsem jeste par dalsich odkazu, kde specialne verze kupe vypadala jako "original" od Hamanna, ale doufam, ze se BMW bude drzet drive nastoupeneho stylu vlka v rouse berancim, vsak na brutalneji vypadajici verzi si mohou ponechat prostor v CSL. AMG a S divize bude mit opet radnou konkurenci navic snad ve vsech karosarskych verzich, uz se na ni tesim!!! :yes: Ale kluci z Mnichova, by mohli pustit alespon "koncept" uz v Zeneve...
Jsem zvědav jestli dokáže překonat současné M3, protože podle mě THE BEST kára na širém svjetě. Ale jestli ho udělaj ještě lepší tak budu hodně zvědav. Jo a s těma 4 dveřma to myslí vážně??? 8-s
Jestliže nemusim Bangla a jeho designové kreace, tak v případě M3 (která také už asi nebude komplet navržená panem B.) musím říct - je to pecka. Totální nářez, kterej asi nebude mít konkurenta, pokud odmyslím trochu jinak koncipovanou Audinku RS4. Tohle je můj čtyřkolej sen. Vlk v rouše beránčím. Elegantní čtyř anebo dvoudveřovej sedan s technikou supersportu. Tady mi nezbývá než se uklonit a provolávat VIVAT M3 :yes::yes:
Dilema? M3 klasik vc. nahonu a motoru za predni napravou, RS4 ctyrkolka a motor hooodne vepredu. Zabava vs. pocit relativniho bezpeci za vsech povetrnostnich podminek...spis produkty AMG. Audi si musi pockat na novou A4, ktera by mela mit pohonnou jednotku umistenou vice vzadu po vzoru BMW a M-B.
No Pájo, nechci polemizovat, ale ze tří konkurentů (RS4, M3, C55AMG) vychází právě Mercedes jako nejméně zajímavý a také jako nejslabší. Myslím, že právě M-B si v týhle třídě bude muset dva roky počkat na novou generaci, která se soupeřům vyrovná, popř. je předčí... ;-)
Co porovnavat spis zadokolky, nebo je postavit pred Quattro? ;-) Nota bene posledni generace E55 AMG zabodovala i proti legendarni predchozi M5...jiste soucasne "ecko" je jiz trochu za zenitem, ale z hlediska jizdnich vlastnosti je pro M3 prirozenejsim souperem nez RS4. Mozna ale jenom hloupe plkam... ;-)
No nemyslim, že bys plkal. Pokud budeme brát zadokolky, pak jsou soupeři právě C55AMG a M3. Pravdou ale je i to, že Mercedes je zaměřený spíše na komfort, BMW na sport. jízdu. Navíc Bavorák je totál novej stejně jako Audi a Mercedes s C55AMG je přeci jen už postarší gentleman, kterej ale mladejm nic zadarmo nenechá... ;-)
Opět jedno předražený německý auto na suchou, rovnou a širokou silnici . Jistě, jde o kvalitní sportovní auto s lahodícím zvukem motoru a výbornými jízdními vlastnostmi na suchu .Na mokru a sněhu se však ani pořádně nerozjede a když, tak se neudrží na silnici . Zkuste M3 a potom Imprezu STi nebo EVO 8 a zajímalo by mne, zda se ještě někdo bude nad bramborákem básnit .
nie, ta bublina na kapote nie je vysledok prechlastanej noci klampiara, to nie je tuningovy doplnok z hypernovy, to nie je efektny nasavaci otvor, toto je uplne obycajny znak toho ze pod tou kapotou nieco je ! o to viac to berie dych a podlamuje kolena !! uz nie je treba m3 na zadku, nic ! bravo bmw, bravo m3 !! :yes::yes::yes:
na Hondu NSX Type R nebude mit jeste hodne dlouho zadny BMW, ani Audi a Mercedes? uz vubec :-D M3 se da srovnat tak s Integrou 2.0
pro kousavce.. na dalnici budou vzdycky rychlejsi ti s M3 ale na okruhu a v zatackach budem sprinteri vzdycky my :-)