A stejně se mi líbí že drtivá většina lidí si myslí, že auta jako tohle jsou pomalá, ale potom se diví, když se ve sprintu do kopce vyrovná "pomalý, líný a nemotorný" Explorer vytuzingované Octávii Rychlejisaka (RS) a když na dálnici ujede Fábii Rychlejisakra s koncovými světly, které vypadají jako semafor (jen ta zelená tam chybí) a s pěkně hlasitým technem uvnitř. Kdo nezažil, nepochopí ;-)
Tak hlavně že frantici sou pohlavní ... ;-\ to je věc názoru ...
Myslím si ale, že i vozy poněkud uniformější a umírněnější než krutě avangardní megane si najdou své zákazníky ...
I tak nic nema na Lincoln Town Car Cartier... Vazne preco Ford nevybral niekoho vaznejsieho ako Eddie Bauer(mne sa ted Ten Eddie velmi nepaci-myslim tym hlavne jeho oblecenie)
U mna jednoznacne ten Chevy boduje. Je solidnejsi a posoby utlmenejsie ale bezchybne. Interier u tohto Fordika je pekny ale chcelo by to nieco viac. Chevy ho ma originalnejsi. Dalej- mototy. Co tam robi ta stara 300- konova 5.4? Ziadne zmany? Chevy s hybridom pojde v kombinacii pod 9l/100km. Znamy ma Explorera(byva v Connecticut-e) a vies co my vravel o spotrebe? 12mpg! no to je teda uz aj v USA zacina byt luxus... Ale nechcem zatracovat auto co je pekne a prakticke, no ocakaval som viac.
Přecejen je pořád o dost jemnější než QX. Infiniti QX z některých úhlů vypadá jako pojízdná pevnost s nástavbama pro střílny. >:D V tomhle ještě převyšuje brutální design Armady.
noooo nevim esi ta V10 je to pravé ořechové ... esi to není zbytečně velky ... no i když konkurence má taky 6,3 V8 nebo V8 supercharged ... tak co si s tím dělat hlavu ... ten 6.0 tdi jsem slyšel v excursionu a musím říct že teda jako slabota v porovnání třeba s v10 od vw .... ;-\ .... soulasím s tím že je super že už tam dali ten 6 ti stupňovej automat ....
Aha, já myslel, resp. "dopočítal" název. Je to nápaditý mít všechny názvy na E(x) na ex :-) >:D Přidal jsem ještě deset takže čísla můžete měnit až do 30.. ;-):yes:
Myslim ze aj ked tam je zatial len motor V8 5.4 triton pribudnu este dalsie motory.Ved v zasobe ich maju.Ale aj tento motor je dost dobry,hlavne priebeh krutiaceho momentu,ten ma max.365 lb/ft co je asi 495Nm pri 3750 ot./min. je dost dobry.Co viem tak 80% z max. krutiaceho momentu je uz pri 1000ot./min a vyhodou je aj 6 stupnova automat.Doterajsi 4 stupnovy rozbehol Expeditiona na dvojke na nejakych 140 km/h.Strasne dlhe prevody,toto bude isto lepsie.No a myslim ze pribudnu aj motory V10 6.8 triton a mozno aj V8 6.0 power stroke diesel.Tie sa montuju do velkeho pickupa F-250,tak snad budu aj tu.
Jo, tentokrát ti musím dát zapravdu, už na to koukám. :yes: ...ZZho nech, třeba to taky přehlíd.. VWfile ;-) No to je fuk... minule jsem tu dával snímky tohohle exploreru. Tak ještě jednou kdo se chce podívat, resp. tapetovat.. [odkaz] druhédvojčíslí až do dvaceti...
Není se za co omlouvat, protože každej chybuje.. i já. Teď na to koukám a Eddie Bauer je spíš stupeň výbavy, než speciální edice.. u současnýho Expeditionu jsou stupně tyto (od "socky" po luxus): XLS, XLT, XLT SPORT, Eddie Bauer, Limited a nakonec jako zlatej hřebík, King Ranch...
:-) Jsem teda dobrej ranař :-) ale teď jsi mě pěkně rozesmál :-) Lones to nemyslel hanlivě... on jen zareagoval ve stejném duchu na horní příspěvek o američanech... kovbojku by tu z toho chtěl zase udělat jen ZZ... citrozoufalec :-)
No to vim, ale myslel sem, že když bude u třístupňový převodovky 1, 2 a D, tak u 4 stupňový 1, 2, 3 a D... U šestistupňový snadno doplnitelné... Mimochodem, nejlíp to má stejně vyřešený Cadillac XLR a podobně...
Ale ty číslíčka znamenají něco úplně jiného. Na ty to nastavíš, když nechceš, aby přeřazovalo auto výš než na daný stupeň. Jsou to režimy, které využiješ například při brzdění motorem.
super, děkuji redakci za takovýto článek :yes: .... doufám že článků o těhle autí bude přibývat, i když to nejsou auta která zajímají většinu ;-) .... jo jo expedition 07 je pěkná ... zvláštně interiér je hodně povedenej .... jsme zvědavej jak půjde na prodej verze EL ... snad tu těhle expeditionů bude jezdit aspoň tolik jak první generace, když ta druhá tu tolik rozšířená není a spíš je tu k potkání druhá generace navigouše ...
Jo a dosavadní Expedition s Tritonem a 4-stupněm zrychloval na stovku 9,3 vteřiny. Takže tenhle nový se 6-stupněm bude určitě ještě rychlejší. Mně to na takový kolos připadá dostatečné. Motor to rozhodně není šitovní, i když jak jsem sám psal, GM má svůj Small-block lepší.A dej pokoj s tím rychlostním limitem. Je to trapná obehraná písnička. Předsudek podobné úrovně, jako že Saab a Volvo nebudou fungovat v horkém počasí. To že je v nějaký zemi rychlostní limit, neznamená, že tamní auta nedokážou jet rychleji. Já jel amerikou v pohodě 190km/h. Mimochodem to byl 4-stupeň. Auto bylo naprosto v pohodě a neuvěřitelně tiché. A můžu mimochodem porovnat s japonským autem, Maximou. To bylo výtečné auto, ale aerodynamický hluk nad stovkou strašně rychle narůstal.
Takže: Tento Expedition má šestistupňový automat, kde čteš o 4-stupňovém, že tě zase naštval???. Konkurenční platforma od GM také, i když zpočátku jen v dražších verzích. Naproti tomu Toyota Sequioa má 4-stupňový automat! Jde o to, že v této kategorii polo-náklaďáků s velkým krouťákem nebyla počtu převodových stupňů věnována donedávna pozornost.
Jestli můžu, tak myslim, že Jack Bauer (alespoň v 3. řadě) jezdil v Expeditionu... Excursion je ještě větší... : ). Eddie Bauer edition je klasická speciální edice s nějakými prvky výbavy (jiná kůže a tak). Něco jako Škoda Octavia 100th aniversary edition : )...
Tohle kdyby prodávali v japonsku, museli by tam k tomu zdarma dodávat štafle >:D Tohle je auto pro ostrý a dobře rostlý... hochy, potomky evropanů, tvrdejch irčanů... zabejčilejch zrzků... brácho, umíš si v tomhle dělu představit za volantem svýho desetiletýho syna? ?-) P.S. Bravo FORD :yes:
Prosímtě, ty jsi takový amerikanista přes auta, tak bys mi mohl vysvětlit, co to znamená ta Eddie Bauer Edition? Vím, že ve fordu Excursion jezdil Jack Bauer >:D ,ale to s tím nemá asi nic společného. A jinak, proč do toho dávají zase takový šitovní motor? Jak tohle může svižné jet? Asi nemůže že, A ten čtyřrychlostní automat, to mě vždy dokáže naštvat. Ale to je asi kvůli rychlostním limitum v USA že? Máš nějakou zkušenost s tak velkými SUV a takovými motory v nich? A jinak, tohle vozítko moc krásně vypadá...tenhle segment fakt můžu. Jen ty motory a stupně automatu...Kdyby tohle pochopili, tak to letí i v Evropě. Ach jo no... ;-\
Jinak ale bomba po visual site :-!
USA má importní clo pouhých 2,5%. Japonsko a EU si drží 10% clo na americká auta. Ještě podstatnějším faktorem je, že Američani se soustředí na vývoj velkých automobilů, která jsou v Japonsku a Evropě prodejná jen velmi úzké vrstvě. Přesto například Cadillac má v Japonsku docela tradici.
ja nic nelamu...rikam svuj nazor...nejvic mne fascinuji neomylni, kteri si stoji za svym az za hrob (i kdyz je to treba spatne) P.S.:tak rad bych byl zase chlapcem >:D
Sloní paměť ti musím přiznat. :-) Ovšem názor má ještě nějakou polaritu. Taky si všimni, že pokud sleduješ hlasování v parlamentu, kdo společně hlasuje "Ne", vznikají vždy absurdní koalice. Klíčová jsou však společná hlasování "Ano".
Prodeje 2005: Chevrolet Tahoe/Suburban: 239,316 GMC Yukon: 127,110 Ford Expedition: 114,137 Toyota Sequioa: 45,904 Nissan Armada: 39,508 Rejže se nechytá.