Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tip na Vánoce: Ford GT za 6.812.000,-Kč

Pokud stále ještě nemáte všechny dárky, máme pro vás jeden tip. V pražské prodejně Ford Charouz na Poděbradské ulici je vystaven jediný exemplář Fordu GT v České republice, který je momentálně k mání. Stačí složit 6.812.000,-Kč a můžete odjet.
Zpět na článek
neregistrovaný "Denker"
22. 4. 2006 01:58
Re: zkusenost denker.cz
Dobrý den vážený pane David "davy". Velmi mne mrzí, že lžete. Jste inteligentní člověk s firmou, která něco dokázala a lhaní nemáte zapotřebí. Vaše řádky jsou psané senzachtivě, ale nepřesně a nepravdivě. Ojeté vozidlo 2003 Hummer H2 jste nám po dovozu z USA uhradil dne 3.12.2004 prostřednictvím leas. společnosti. Dne 22.9.2005, t.j. téměř po roce se dozvídám od svých spolupracovníků, že jste volal ohledně nějakého divného řazení převodovky a proto jsem Vám napsal email, že pokud se objeví nějaká závada, převodovky odborně opravujeme v servise Kojetín. Na to jste mi odpověděl, cituji: "Dobry den, dekuji za Vas ferovy pristup a informaci. Pojedu jeste projet auto klidnou jizdou na otocku do Chorvatska, ozvu se po nedeli. Prodej se zatim posouva, je potreba pry nejprve doresit tu prevodovku. Zatim popisi vyrobni zavadu na prevodovce: Auto radi stale ve vyssich otackach a nekdy az jakoby proklouzne. Je patrna zmena oproti stavu pri dovozu. Najeto ma nyni 49.000km. Stalo se, za na polohu P i N zacalo auto samovolne v poskocich popojizdet dozadu. Pri chtenem couvani a ubrani plynu auto zprudka na miste zastavuje. V HC diagnostikovali vadu prevodovky, zrejme poskozeni ci disfunkci lamel. Olej pry smrdi splaleninou a evidentne se tam neco deje. Pry tyhle prvni roky pry melo GM problemy s poddimenzovaneou prevodovkou a nekolikrat uz je repasovali a nakonec (3 se zavada opakovala) zcela vymeniliu jednoho konkretniho auta. Muzete nechat prosim proverit, zda podle techto informaci (kdyz prijedu, zjisti subjektivne to same, takze by snad mohl stacit i takovyto popis na dalku) lze urcit pricinu zavady? Jaky bude prosim dalsi postup a casovy harmonogram? Potrebuji si vse naplanovat, tedy za jak dlouho by se do toho mohli pustit a jak dlouho tam auto musi zustat. Mozna by pro Vas stalo za to srovnat nabidku s HC, úprotoze mluvili o cene 30.000 za repasi, vy jste mluvil o cca 40.000czk" konec citace. Kde jste tedy prosím přišel na to, že se Vám převodovka pokazila po 5 měsících, když evidentně první telefon k nám byl po 9. měsících provozu a dále proč lžete, když hovoříte o tom, že jsme Vám doporučili koupi nové za 130.000 Kč, když mi i odpovídáte emailem, kde se hovoří o ceně za repasi ve výši 40.000 Kč. Do dnešního dne (22.4.2006) se nám neozval ani Váš právník ani Vy. My jako dovozce nemůžeme přebírat u jetého vozidla odpovědnost za to, že výrobce GM vyrábí vozy s určitou převodovkou a navíc jde o vůz, který jste si na Ebay vybral sám a my jsme si k ceně vozu přidali pouze svůj poplatek 30.000 Kč. Jiná věc je u nových vozů, kde naše firma drží záruku „jako výrobce“ takže u nových vozů měníme převodovky – pokud se pokazí – bez rozdílu a bez diskuze. Pokud byste chtěl, uvedu Vám reference na opravy posledních vozů, kde jsme zdarma měnili v záruce převodovku (nové Murano) nebo kompletní motory (F.Mustang, Cad.Seville STS). Opravdu mne mrzí, že máte problém, ale pokud chcete diskutovat, hovořte přesně a neubližujte svými soudy nám, firmě, která dovozy dělá dnes a denně od roku 1992 a ročně prodá 80-100 vozů. Pokud bychom řešili reklamace tak jak popisujete, myslím, že bychom zkrachovali velmi brzy. S úctou Jaromír J.ředitel.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
23. 12. 2005 18:10
Re: zkusenost denker.cz
no v couvačkách byli bílé žárovky a žádné oranžové jsem tam nenašel. co já vím tak hc má blatníky přední nějak upravovat a nějaká světla přepojovat - i u aut pro který tohle potrvzujou. nevim přesně jak musel bych se podívat jak to přesně mají. té ceně věř, můžeš se kouknout na ceny : www.uvmv.cz, www.usmd.cz . no pokud máš takovouhle hodinovou sazbu tak to pak jo no
neregistrovaný "davy"
23. 12. 2005 16:47
Re: zkusenost denker.cz
forlmuluj lepe otazku. byly cervene blinkry nebo zarovky?hodne automobilek opousti zlute zbarveni krytu blinkru a z estetickeho hlediska voli pruhledne,cervene,ale i jine zbarveni a pouziva vysoce svitive diody (nebo vysokovykonove zarovky), ktere prosviti svou intenzivni barvou i jinak zbarvenou krytku.v tom EU H2,co jsem jezdil,byly take cervene kryty blinkru,zadni svetla tedy vypadaji lepe (splyvaji s brzovymi)nez ma puvodni H2 (zlute),ale pri blikani jiz vyzaruji svetlo zlute.ale to take neznamena, ze jsi nemohl videt od HC SUT USA version.tak dobre je neznam,abych si dovolil tvrdit, ze VSECHNA auta jsou EU verze. 70.000 bylo dost,to je fakt, ale z te casky bylo uznatelne DPH a pak neverim,ze za 30.000 bych sam udelal homologaci na H2.V te dobe jsem z DTB Policie vycetl, ze nebyla udelena plosna homologace pro CR, nybrz jen omezena na maly dovoz urciteho poctu ks (tehdy jich bylo do CR legalne dovezeno 8).Neznam podminky zkusebaku,osobne jsem nic nenechaval schvalovat,ale proste te cene neverim.Vim,ze se treba musi merit vyhled z auta,ktery navic u H2 nesplnuje zakonne podminky, blatniky presahuji profil narazniku, je naprosto jinak zapojena elektrika,zpozdovace osvetleni atd.atd.,tedy sama vyjimka.A hlavne, ty naklady na cesty,telefony atd.Kdybych tim mel stravit 2 dny,v prepoctu na svou hodinovou mzdu bych uz prodelal,oproti nakupu homologace u HC:-)
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
23. 12. 2005 11:36
Re: zkusenost denker.cz
no nevim sice co je rychle jezdit ale těmi 70 000 jsi na víc než dvojnásobku toho co by tě stála zkušebna. uznávám že tam to zabere přibližně necelé dva týdny pokud je vše tak jak má. když teda HC bere auta evropského provedení proč třeba na h2 sut kterou jsem tam tuhle viděl byly zadní blinkry červený ?????
neregistrovaný "davy"
23. 12. 2005 10:44
Re: zkusenost denker.cz
nezmas uplne spravne informace, uvedu to na pravou miru. na oficialniho dovozce si nehraje z pohledu ceske legislativy,povedlo se mu na ministerstvu ziskat statut vyhradniho importera (nebo tak nejak).projevilo se to tak,ze kdyz jsem si dovezl H2 z CAN,v databazi policie (mestskeho uradu) maji oficialni tabulku importeru,kteri drzi homologacni certifikaty a jen od nich mohou uznat prislusne dokumenty pro prihlaseni dovezeneho vozidla.v opacnem pripade bych si musel zaridit vyzkumny ustav (u H2 jde o cca 10 zasadnich vyjimek ze zakona) a pod. sam, coz trva a stoji dost penez.jeste jsem narazil na jednu vyjimku,jak to prihlasit,ale tu tady nechci rozpitvavat.takze abych rychle jezdil,musel jsem si od HC koupit homologace (70.000)Coz neni malo,ale uz jsem chtel jezdit.Na druhou stranu mas pravdu v tom, ze z pohledu GM to ofic importer neni.Volal jsem primo do GM USA kvuli nekolika vecem a tam o HC vubec nevedeli.Proto jsem zminil oficialniho dovozce od pristiho roku Charouze.Ale ten se dohodl s HC, ze jim budou zajistovat veskery servis.Jinak HC auta bere vetsinou pres slovensko a pred tydnem jsem se vezl v fungl nove H2 a neni to zadna jejich uprava z US verze,jak pises.mela cejchovany tachometr v km/h a pod. jinak take souhlas, ze je ozivenim a prijemnym vizualnim pocitem, kdyz clovek vidi neco jineho nez jen SKODA,MB,VW a AUDI...
neregistrovaný "anonym"
22. 12. 2005 21:20
Miluju...
... tohle auto! :yes: :yes: ( a nejaky krivy spary sou mi ukradeny)
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
22. 12. 2005 18:34
Re: zkusenost denker.cz
no to jsem se zase pobavil .... oficielní odovozce hummer cenrum . no co já vím tak spíš bych řekl oficilení dovozce který si na oficiálního hraje a eu provedení ala kleště a šroubovák.
jinak souhlasím s tím že úroveň servisů pro takto dovážená auta a ještě velký prostor k zlepšení, ale osobně si myslím, že již u renomovaných dovozců to tak špatné asi nebude. ale já jsem rozhodně rád že takové firmy jsou aspoň je na silnicích k vidění stále více zajímavých autí .... mustang, fx, navigator, r, vette ... :yes:
neregistrovaný "rasto"
22. 12. 2005 03:55
Re: CENU NEŘEŠ
:yes: :yes: >:D
neregistrovaný "rasto"
22. 12. 2005 03:54
Re: PŘESEDNOUT...!!!
posli mi mail, lebo ho opat nemam. menil som comp a nezkopiroval to. aj s adresou. idu vianoce, tak nech mas darceky aj odtialto ... >:D
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 22:07
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Nebuď trapnej, synu :-) Dnes to už nedoženeš, běž spinkat. A zítra to zkus na novo ;-)
21. 12. 2005 22:05
CENU NEŘEŠ
brácho, aby ses tu zbytečně nepřihlásil k těm ostatním milionům, co jen neskonale touží prožit zlomek svejch snů... aniž by pro to cokoliv bylo ochotno udělat. Tohle auto prostě není pro tebe. Tak posuzuj jen to, jestli je to auto dobrý. Ono není dobrý, ono je výborný. Přesně v tom, v čem výborný má bejt. Je to tvrdej pilník... nic pro tvůj naměklej mozek, sužovanej starostma, kde vydělat na káru z bazaru... Pochop, tohle není tvoje liga... tvůj svět, je svět touhy... nic víc... dál jsou ovšem světy jiný ... světy bohatejch... světy dravců... světy, kde tvá vejplata slouží jako dýško číšníkovi... světy, který vyžadujou širokou nabídku... a dostanou ji... včetně GT. P.S. Je to syrový, drzý, neskonale svý, namyšlený, nabouchaný auto. Tak to laskavě vem ve svý makovici na vědomí.
21. 12. 2005 21:30
Re: PŘESEDNOUT...!!!
Jednou bych chtěl žít v Brně >:D >:D >:-[] :yes: Zejména před vánocema >:D >:D :yes:
21. 12. 2005 21:24
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Nesedím, ale ty sis nechal namrznout mozek :-)
neregistrovaný "SkutecneDrsnaZizala"
21. 12. 2005 20:05
To radsi Mustanga
Nejak me tohle auto za srdce nebere, ale takovej Mustang - z toho uplne odkapava ta sila a brutalnost. A ve statech stoji zakladni verze 18500 dolaru - takze asi 450 tisic korun. To je proste vysmech evropskejm cenam - tady jsem videl nejakyho za 1 050 000 - to nestoji ani top verze ve Statech. Jakozto laika by me zajimalo, jakto, ze tam je tak silenej rozdil v cenach. Nerikejte mi, ze prevoz lodi do Evropy stoji pul milionu, na takovy pohadky neverim.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 19:18
Re: PŘESEDNOUT...!!!
ty máš zase tvrdý čelo..
neregistrovaný "jerevan"
21. 12. 2005 17:32
Re: 6 mio za Ford?!?
Ale ved ford sa vobec necpe tam kam nepatri. Toto neni prvy supersport od fordu. Okrem ineho, Ford je vyrobca aut a vyrobil dalsie auto za cielom uspokojit svojich zakaznikov. Ine by bolo keby zacal Whirpool vyrabat svoje GT....
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2005 16:01
Re: zkusenost denker.cz
;-)
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 15:44
Re: PŘESEDNOUT...!!!
>:D >:D >:D Ty wole, jeste ze nam schvalili to RP. Jinak nevim, nevim >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 15:43
Re: PŘESEDNOUT...!!!
Já kolikrát taky, Zilvare >:D
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 15:43
Re: PŘESEDNOUT...!!!
Nemusíš prezentovat všechno, co vidíš na tý mojí webcam >:D
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 15:41
Re: PŘESEDNOUT...!!!
prisednul, jsem zz tech z tak ZZmatenej...;-)
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 15:40
Re: PŘESEDNOUT...!!!
A po kazdym nadskoceni sis ty vejce prizednul znova a znova >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 15:32
Re: PŘESEDNOUT...!!!
Nesmíš to tak přehánět s tou klimatizací u vás v Texasu >:D
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 15:31
Re: PŘESEDNOUT...!!!
Hop, hop, já si musel nadskočit. Jsem přeci zZajíček >:D >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 12. 2005 15:22
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
No kdyby nasinec nebyl prase, tak se na to snad ani nemuze divat. ;o)
neregistrovaný "Jozki."
21. 12. 2005 15:16
Re: PŘESEDNOUT...!!!
To si chori z toho caju. ;-) Skus nieco poriadne - u vas na zapade viete robit horke.
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 15:14
Re: PŘESEDNOUT...!!!
>:D >:D >:D :yes: A víš proč je tu tolik příspěvků? Protože Lones má chřipku jako prase a nezbývá mu než sedět doma u compu. Nepiju svařák nýbrž horkej čaj. Tak teď už víš úplně všechno. >:-[]
neregistrovaný "Jozki."
21. 12. 2005 15:12
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Pardon chlapi. To som sa tam asi zle vyjadril. :*) To s tym GTI som myslel tak akoze nebije do oci. Tym "supersoprtom" som myslel STi alebo EVO. Jedno z tych dvoch by som pred GT-ckom uprednostnil. A za zvysok by som si kupil barak. :-! >:D PS:A teraz dostanem od GTI-ho PPS:To som tu az tak zle uvedeny ze by ste ma podozrievali z takej "blbosti" ako uprednostnit GTI pred GT ? Rozdiel je sice len v jednom pismenku ale aj tak. >:-[]
neregistrovaný "ciello"
21. 12. 2005 15:07
PŘESEDNOUT...!!!
tak vážení... >:D už to nepijte... vždyť vám to ředěj octem nebo dovíjakým sajratem ještě... >:D >:D Micka vám to řek ne...?!? ale vážně, pokud vám to nejde, tak nepijte, protože ta diskuze pak vypadá jak interpelace v parlamentu... každej mele úplně vo něčem jiným, každej plácá porád tu svou... >:D ne po zadku, ale dnes si asi všichni (nebo většina) sedíme na vajcách...!!! bacha na rychlý pohyby..! >:-[] je tu přes 120 příspěvků a skoro každej o něčem jiným.. od Krejčíře po Sládka, od svařáku po ocet a od Fordu GT po Golfa... do toho taky víme jak jste na tom s tchýněma a kdo bude koho volit.... a taky víme že tujsou tací co by chtěli vidět Charouze v trenkách.. 8-s Tak buď přestňte chlastat nebo si přesedněte... Nebo byste chtěli kurz sbevrahů..?? přemíra vztahovačnosti není dobrá a vede k depresím.... a to budou vánoce... hmmm... tak radejí zajděte na ten svařák....!!!! ;-) OK.....??? >:D :-! :yes: ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 14:51
Re: zkusenost denker.cz
Jo, ty stránky budou moje. Podobný druhý blázen asi v ČR není. >:-[] ;-) S tím oficiálním dovozem STS-V si nejsem jistý, ale řekl bych že ano, protože se chtějí v Evropě co nejvíc blýsknout. S největší pravděpodobností bude ale počet kusů pro Evropu omezený, když omezili i XLR. Na koupi Lexusu se asi nedá nic zkazit (teď tu zase začne vyvolávat Tom "vivat toyota" :-) ). Nemám dobrý zkušenosti s tím tu cokoliv konkrétního osobního psát. O jaký auto šlo ti pošlu na mail. Třeba ten centrumáckej.
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 14:45
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Uz ji zase mas jak z praku? >:-[]
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 14:42
Re: 6 mio za Ford?!?
A co treba ten Espace s motorem F1?;-)
neregistrovaný "Tibby"
21. 12. 2005 14:39
Mno..
Koukám, že se toho krámu pan Ch. nějak nemůže zbavit :-) Inu, za téměř sedum melounů se ani není čemu divit :-) Nedalo mi to a strávil jsem půl dne hledáním a prohlížením fotek Fordu GT na internetu. A pak jsem to zkusil porovnávat s tim, co jsem vyfotil na MMotionu. Zdá se mi, že ty Charouzovy spáry jsou o hodně širší. Taky už ho má dlouho. Snad to není nějaký předprodukční model? 8-s Ale to jsou jen spekulace. Abych řelk pravdu, Ford GT je krásnej. Jede jako z praku. A ta zvuková kulisa..bez komentáře. Jo a musím souhlasit s Lonesem - bez pruhu to už vůbec není ono. A nejvíc se mi líbí v tmavě modré. Ale bohužel to není originál, je to kopie. Kopie GT40. ;-\
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 14:39
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Zapomínáš, že je východní agent ;-)
neregistrovaný "davy"
21. 12. 2005 14:35
Re: zkusenost denker.cz
a o jakem aute jsi mluvil, kdyz jsi zminoval, ze u Vas v rodine to vyhrala impexta nad denker? jinak koukam k Tbe na stranku (doufam, ze je Tvoje) a dost mne zaujalo STS-V. wow! bude se to sem ofic dovazet? to bych si nechal libit...skoda,ze uz jsem objednal tu 400h
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 14:34
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Pomóóc, doktoráá. Jožki blouzní v horečkách. >:D Upřednostnil byl Golf GTI před Fordem GT.
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 14:29
Re: zkusenost denker.cz
Vlastní diskusi nemám. Auto taky zatím ne. STS 98-04 nádherný auto, dokonalý interiér v bílé variantě. Hlavně do 00, dokud tam neprdnuli z mně nepochopitelných důvodů šedý volant z DeVille. Možná to bude moje první auto.
neregistrovaný "Jozki."
21. 12. 2005 14:26
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
"Tenhle drzoun, ten ti má stát v garáži." Niekto v tychto diskusiach stale spomina ze nie je nic horsie ako mat auto ktore stoji v garazi. ;-) >:-[] Je niekde u vas v cechach miesto - okruh kde sa to auto da "bezne" vyuzit ? Lebo u nas asi nie. A mat to auto len preto aby som ho mal je o nicom. Alebo je to o tom ako si obsirne pisal o Q7 a moja strucna odpoved. Za stvrtinu alebo tretinu mas iny "supersport" ktory kazdemu vytrie zrak a je aj na bezne jazdenie a ani tak nebije do oci (ako napr. GTI-cko ;-) )
neregistrovaný "davy"
21. 12. 2005 14:24
Re: zkusenost denker.cz
o tom ale nebyla rec:-) celozivotni drina,riziko podnikani a tak.zadne restituce, zadni bohati rodice.proste 12 let driny za mrzky peniz,jezdeni jako obchodni zastupce a pak se jednou zadarilo,tak ted se venuji autum jakozto konzument. nemas nejakou vlastni diskusi nekde?mam spoustu zkusenosti s USA vozy a rad se podelim a nacerpam dalsi zkusenosti pro koupi novych aut. mne moc dlouho jedno nevydrzi,rad je menim:-) a co mas za auto Ty pro zajimavost? Me se stejne nejvic libi Cadillac STS,predposledni verze,ta dlouha. to mi prijde jako nadherne auto,fakt.
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 14:19
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
No právě. Dej mi na výběr výhru GC a GMC a beru všema deseti GC. >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 14:16
Re: Óda na Ford GT
Díky. :-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 14:15
Re: zkusenost denker.cz
Koukám, že si nežiješ špatně. :-)
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 14:09
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
To bylo GC, ne GMC :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 14:07
Re: 6 mio za Ford?!?
Já vim, ale já psal o Renaultu, ne o Peu a Citro.. Každý nechce vyrábět všechno, ale lidi nemají vlastní mozek, ale jakési marketingové náhražky, takže chtějí vše od každého jinak je out...
Jo jasně.. Ale VW se spálil s W12... I když mě se líbil.. Pokud by VW vyrobil SS (to není propagace ;-) >:D ) a mě by se líbil, tak bych ho nehanil.. tím SS nemyslím samozřejmě Veyron.
neregistrovaný "davy"
21. 12. 2005 14:04
Re: zkusenost denker.cz
myslim,ze s H2 je to jako se vsemi auty. prvni kousky jsou nevychytane (r.2002)a teprve casem to na nas ridicich otestuji a doladi.nynejsi verze H2 uz je super,novy typ prevodovky,uvnitr pekny interier,nic nevrze,nove funkce.jen ta spotreba asi zustala.fakt jsem mu daval a pod 30 na 100 jsem se nedostal:-(po 5ti mesicich uzivani Ti zarucni zavadu vysypane prevodovky uzna kazdy, krome sedeho importera.mam dobre zkusenosti s p.Mikulencakem (Hummer centrum)a prevodovku po 5mes bych od nej dostal novou.ono je to tim, ze kdyz je ofic importerem (v jeho pripade pres Slovensko),tak mu GM da novou prevodovku,tedy ho to nic nestuji. u sedeho dovozce jde zaruka za nim,GM na nej kasle.souhlasim, ze u ofic importera neni zaruka kvalitnejsiho servisu nez u sedeho dovozce, ale jak jsem psal,spoustu beznych dilu ma skladem,nezkrachuje ti a zarucni veci ti vymeni,nenecha si je platit.a to je sakra rozdil oproti sedym dovozcum.jinak se 100.000km zarukama nekecam,mluvil jsem zase z vlastni zkusenosti.kupoval jsem RX400h a sedy importer nabizi jakous takous zaruku 30.000km,zadny 24h servis,zadna zaruka mobility a na servis pekne na Moravu+ vsechny ty handicapy vyse a kdyz nezkrachuji,tak ti to za 2 roky spravi.ale pri jejich pristupu k vysypane prevodovce na temer novem aute neverim,ze by mi zarucni opravu uznali.takze jsem to vzal pres Toyotu oficialne,byt draz,ale fakt davaji plnou zaruku na 100.000km.Je to pro mne jednoznacna volba.sedy dovoz jiz nikdy vic (leda ze by tady Genie opravdu nabidl GT o 1mega lepe s plnymi zarukami.ale o tom dost pochybuji)
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 14:03
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Tak to ti chválím. Moc. Ale psssssst! Takovýhle věci tu neříkám nahlas ani já.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 14:02
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Ale já tady neobhajuju CSSD ani policii, naopak. Myslel jsem to obecne na stav v dnesni spolecnosti a kdo je u koryta... politici zneuzivaj slova radi a z jaky strany jsou to uz je jedno, protoze to delaj vsichni.. PS. svařák nekupujte na staromáku - ředí ho octem, chcete-li dobrej, zejděte do dvoru Ungelt tam je takový podnik Modrý or.l a tam mají lepší, tedy i dražší. Když budete mít "štěstí" docela často tam parkuje GT Conti.
neregistrovaný "*s*"
21. 12. 2005 13:59
Re: Óda na Ford GT
Nádhera číst Lonestarstate! :yes:
neregistrovaný "lowkick"
21. 12. 2005 13:59
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Myslis byvaleho ceskeho Mr.Beana co ho ted zdatne nahrazuje (nas)Rath? :-)
Dobry...ale ja prece nejsem nacionalista...jejda ja uz se bojim napsat radku, tady mnoho lidi cte mezi radky neco co tam neni... :-(
Snad jednu vetu zaverem. Kdyz v loterii obdrzim GC, nebudu vahat...chapes? :-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 13:53
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Narážka na nacionalismus. Sládek byl takovej pán... ale to je dlouhá historie. >:-[]
neregistrovaný "ciello"
21. 12. 2005 13:45
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
výbornej...!!!! :-! ;-)
neregistrovaný "lowkick"
21. 12. 2005 13:42
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
ale jo, jo...ja jsem psal "hlavne o ceske scene" ne "JENOM". ;-)
to s tim Sladkem nechapu....vysvetlit, prosim ;-)
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:42
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Si pořád sedíš na vejcích, co? Dnes nestíháš, tak spi dál...
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:41
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
>:D >:D >:D >:-[] :yes: opětuji na východ ;-)
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:41
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Ale je fakt dobrej, co? Ten svařák >:D
neregistrovaný "ciello"
21. 12. 2005 13:40
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
>:D >:D >:D ... víš jak to posledně dopadlo s čínou... (zdravím do PHY... >:D ;-) )... ;-)
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:39
Re: 6 mio za Ford?!?
WRC a francouzský automobilky... tos nemyslel vážně, že ne? Podívej se prosím tě na výsledky za posledních pár let, jo? >:D Ale dám ti jiný příklad: nelíbí se ti nafta a kombík v Jagu. Už vůbec ne SUV. Štve tě ta potřeba, že chce každý vyrábět všechno. Až napíšou od VW, že budou vyrábět supersport, tak tu jeden bude psát ódy, ale ostatní budou nadávat. Zkusili to s Phaetonem a tom jim moc nejde. Tak stejný je to s tím Fordem. Ty jen hledáš omluvy na to, proč tenhle kus šytu vyráběj. ;-) Ale asi to ukončíme, protože to je vážně věčnej nesoulad pohledů na svět a fakt to nevyřešíme. Vidíme to oba jinak a nemá cenu se navzájem přesvědčovat o svých pravdách, ok?
neregistrovaný "ciello"
21. 12. 2005 13:38
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
..no jo no... chudák Krejčíř a kluci z CSSD a policie... :-) :-) ale v podstatě s tebou souhlasím, že slova jsou jen prázdný výrazy... a když člověk řekne, že ten svařák je výbornej, tak hned všichni za tím vidí něco jinýho.... ;-)
21. 12. 2005 13:37
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Kdo jako, Micinka? Nebo Lowkick? Proč by měl lowkick bejt potrefená husa a škodolibě přát amerikánům Forda... Nejsi přetáhlej?
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 13:37
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Proč by se tu proboha nemohlo diskutovat i o situaci na zahraničních trzích, pane Sládek? >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 13:33
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
>:D hele přál jsem ti pěkný vánoce a ty na mě takhle... prostě mě akorát štve, že dneska člověk nemůže napsat něco, aby v tom nebyla hned souvislost s nějakou mediální/politickou aférou atp. ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 13:32
Re: zkusenost denker.cz
To všechno beru. Jen nechápu, co tak potěšilo Toma. >:D My jsme v rodině zvažovali nákup u Denkera a u Impexty a nakonec to vyhrála Impexta, takže mi nezbývá než ti zkušenosti s Denkerem věřit. Stejně tak vím, že H2 vymetá spodní příčky spolehlivosti. Každopádně zárukám věřím a o odbornosti servisu si nedělám iluze ani u šedého importéra ani u oficiálního dovozce, když od něčeho prodá jen pár kousků. Ale kvůli tomu nebudu jezdit evropskou nižší střední. Navíc mnohdy je o ofic. dealera záruka kratší než u šedého importéra (Cadillac Charouz x šedí). A dejme tomu, že bys Hummer koupil u Kroymans (u nás tedy Charouze), jakou máš jistotu, že ti uzná, že šlo o skrytou vadu? Žádnou.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 13:32
Re: 6 mio za Ford?!?
No jo, ale nezapomeň, že GT válelo okruhy, když ty si ještě tahal kačera (já vim, ty si spíš tahal kačenky >:-[] - chudák holky) a já byl na houbách (který nejim), takže Ford jen chtěl dát zákazníkům to, co chtěli, o nějakých ziscích se tady asi moc mluvit nedá.. Jasně můžeš nastolit otázku, do jaké míry se mu to povedlo... tam bych taky nějaký výtky měl... Třeba francouzský automobilky jmenovitě Renault by mohl vstoupit do WRC, tedy jestli nadále bude. Tam taky nasbíral kdejaký úspěch s Alpinou...
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:27
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Tak to už si tenhle týden druhej. Teda kucí, hezky se před těma Vánocema pročistěte, ať si pak můžete nacpat pajšly :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 13:26
Re: 6 mio za Ford?!?
To je opravdu pěkný auto. ale není to supersport.. :-)
neregistrovaný "lowkick"
21. 12. 2005 13:26
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
;-) :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 13:24
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Tušil jsem, že když napíšu slovní spojení myslet upřímně, tak že to tu někdo aspoň naťukne. To je jen důkaz toho, jak je dnešní společnost, nejen u nás zkažená... Slova přestávají mít význam a vše je jen otázkou toho, jakej význam tomu dají medialní a marketingový firmy... je mi z toho na blití... :no: :no:
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:24
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Potrefená husa se vždycky ozve...
neregistrovaný "free"
21. 12. 2005 13:22
Re: 6 mio za Ford?!?
mužu zkusit? renault alpina :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 13:22
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Jo jasně :-) . Ale zavánělo to, jako když si mneš ruce nad tím, jakej že krám si to koupili... Jasně, já chápu, že se ti nelíbí a neříká ti nic, to je vpořádku, to je každýho věc.. ;-) :yes:
21. 12. 2005 13:22
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Určitě to nemyslí škodolibě, na to tu jsou jiní.
neregistrovaný "lowkick"
21. 12. 2005 13:18
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
No na serveru s priponou .cz cekam diskusi hlavne o ceske scene... :-O
O prodejich v USA by se asi melo blogovat jinde... ;-)
Psal jsi, ze nemyslis...ale ja ano...opravdu jim to preji uprimne.
Tem kupcum, ze si na to vydelali prachy...tem prodejcum, ze je presvedcili...te fabrice, ze se ji vrati investice. ;-)
Nemam mindraky, nemam nouzi, nejsem neprejici...jen se mi nektera auta nelibi a nic moc mi nerikaji. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:16
Re: Za 6.812 000,-
Tak já ti ho řeknu, chceš? >:D
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:15
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Jeden, co to myslel upřímně, tu už byl. Jsem rád, že to lowkick myslí škodolibě >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:13
Re: 6 mio za Ford?!?
Ale o tom diskuze není. Přesně to dnes dole píše lowkick. Já to psal už x-krát. Prostě se GTčko cpe někam, kam nepatří. Všechny tři francouzské automobilky mají dobré portfolio a nehrají si na něco víc, než jsou. Mají své zákazníky. Jak už jsem také psal, situace Fordu GT mi připomíná, situaci VW a jeho Phaetonu. Nejlepší je ale stejně situace kolem Jimmieho ženy, kterou musí řešit pan Wolf >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 13:11
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Tak ale těžko můžeš srovnávat kupní sílu u nás a v USA. A navíc, nemyslím, že by si jim to přál upřímně takže :no:
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2005 13:10
Re: zkusenost denker.cz
Souhlas. Teďka si asi Lonese, ultramegagigaterapetaortodoxního zastánce šedého importu, pěkně naštaval ;-)
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 13:08
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Myslíš, že jen občas? Díky za poklonu ;-)
neregistrovaný "lowkick"
21. 12. 2005 13:02
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Ja ted samozrejme psal o ceskych kupcich, jo v USA se proda skoro vsechno :-) Ale co je hlavni, ja jim to preju!
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 13:00
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Těch jedinců je po světě určitě víc, než vyrobených GT (Fordů)..
21. 12. 2005 12:59
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Jo. Vždycky je za co utrácet ;-) :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:56
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
ZZvrhlíci..
neregistrovaný "lowkick"
21. 12. 2005 12:52
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
Tohle auto se mi proste nelibi ;-\ Nelibi se mi, co symbolizuje, jak vypada, kdo ho vyrobil...ALE urcite se spouste jinych libi prave pro vsechny ty duvody...JENZE jen malo lidem se libi a jeste navic na nej maji prostredky...no a jenom opravdu par jedincu za nej ty prachy utrati.
Ja bych je utratil radeji za B.Conti GT. :yes: ;-)
neregistrovaný "davy"
21. 12. 2005 12:51
Re: zkusenost denker.cz
ja ale o chrouzovo GT nikdy netvrdil, ze je to oficialni EU verze. vim presne, od koho ji z CAN (jak jsi spravne uvedl)dovezl.EU verze bylo vyrobeno jen 101ks a ty byly okamzite rozebrany. ty vyjmenovane veci jsou ale jasnym handicapem proti EU verzim, z CAN jsem si nechal privezt H2 a vetsinu techto handicapu mela. oficialni dovozce (Hummer centrum a od pristiho roku kdo jiny nez Charouz)ma sice H2 drazsi,ale vsechny veci uz jsou dle norem EU. musim rici,ze takovy detail, jakou jsou malinka cisla km/h vcedle obrich MPH mne dost stvaly.a kdyz si porovnas treba tacho Vette,USA verze je neprehledna vkm/h, kdezto ta,co stala na mmotion je nadherna- cisla pekne prehledna az do maximalky v km/h. jestli si myslis, ze muj vycet je jen reklamou ofic dovozce,prosim prines argumenty.na jare chci kupovat nejaky supersport a mozna se budu rozhodovat mezi eu a usa verzi.ale reknu ti to takhle- jestlize ty rozdily budou jako v mem vyctu,radsi si priplatim a koupim eu verzi.hlavnim argumentem ale jsou samozreme zaruky, ne design tachometru.ma zkusenost je takova, ze privezes-li auto pres more,padaji tovarni zaruky a pripadne drzi dovozce.ten ti jiz ale nenabidne zaruku mobility,24hod servis,ztracis tovarni zaruku (neky treba i 100.000km) a musis jezdit na servisy k nemu,ne do mistni pobocky oficialniho dovozce,ktery ma dily skladem,vetsi zkusenosti a nehrozi takove riziko krachu. ma zkusenost se soukromym dovozem je velmi spatna, usetril jsem na kupni cene,ale kdyz se mi po 5 mesicich vysypala prevodovka, dovozce(denker.cz)se k tomu postavil tak, ze to nebyla skryta vada pri prodeji a at si koupim novou za 130.000 na sve naklady.takze vyhoda sedeho dovozu se razem ztratila. ofic dovozce ale potvrdil,ze prevodovky na prvnim typu H2 byly z Tahoe,ktery je lehci a casto se proto sypaly (tedy skryta vada pri prodeji).tudiz to ted bude resit pravnik.kdybych mel ofic koupeno,byl bych v 2 lete garanci a pohoda jazz.
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 12:51
Re: VEM HO ŠMIRGLEM
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:50
Re: 6 mio za Ford?!?
To zní skoro jako GAZ - kultivovaný chod.., viď? >:D >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:49
Re: Za 6.812 000,-
:-) :yes:
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 12:47
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Ja vim;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 12:46
Re: 6 mio za Ford?!?
Francouzský supersport? >:-[]
21. 12. 2005 12:46
Re: Za 6.812 000,-
Dobré ;-) >:D >:D :yes:
21. 12. 2005 12:44
VEM HO ŠMIRGLEM
Miluju tyhle geodety se šuplérou, co jim vaděj šrouby na tomhle ďáblovi. Obrovská cena. Zaplatí jí jenom ten, komu je jedno, co stojí. A takový jsou, brácho, to mi věř. Tenhle drzoun, ten ti má stát v garáži. Jako jeden z mnoha, cos je kdysi miloval... Žádný čančání, brácho, sešroubuj to dohromady, kastli přejeď šmirglem a občas s ním vyraž do světa. Jen tak... proti proudu času. Tohle auto brácho, to si nekupuje autonýmand jako ty, co ho zajímá, jastli mu daj v prodejně plstěný koberečky na podlahu... BRAVO FORD :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 12:44
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Vy dva jste občas vážně nechutný. >:D
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 12:43
Re: Za 6.812 000,-
>:D >:D >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "lowkick"
21. 12. 2005 12:42
Re: 6 mio za Ford?!?
Souhlasim, kdyz se "obycejna" znacka necpe tam kam nepatri a netvrdi o sobe, ze je lepsi nez vsechny premiovky dohromady, tak mi NEVADI ;-)
A Ford se evidentne cpe mimo svuj rajon. ;-\
U Renaultu je treba nepodlehnout dojmu, ze ve svem Cliu za 250tis. si kupujete vlastne F1. >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 12:42
Re: Óda na Ford GT
Nikdo není dokonalý. >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:40
Re: bez titulku
Třeba za 1,50 Kč si můžeš koupit rohlík nebo housku. A pak že neexistuje výběr... >:D >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:37
Re: Za 6.812 000,-
Ne neznám >:D :-)
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 12:37
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Jo a v Brne sis vyndal i zuby a pak jsi tak bajecne ZZuzlal >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:37
Re: 6 mio za Ford?!?
Já to nemyslel takhle... Když o tom ale mluvíš, ukaž mi, kdy Renault vychrlil vůbec nějaký supersport.
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 12:33
Re: 6 mio za Ford?!?
Tak mi prosimtě ukaž na rádobysupersport za 6-8 mega v nabídce Renaultu. Nebo máš na mysli tu F1, co to tenhle rok všem natřela? >:D
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 12:31
Re: Za 6.812 000,-
Tos napsal ty :-) A znáš ten, jak chlápek na Wenzlu zvrací a přijde k němu druhej a říká: "Máte recht, co byste se s tím sr@l."
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:30
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Tak dej bacha, víš že se dneska kradou i orgány 8-s 8-s :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:29
Re: Óda na Ford GT
Už jsem ti jednou psal, nekřičí GTI, GTI! >:D >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:28
Re: 6 mio za Ford?!?
No on zrovna JEN Renault taky nechrlí žádný zázraky
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:27
Re: Za 6.812 000,-
Jako myslíš, jako že on byl ten obrýlenej hoch? >:-[] >:D
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 12:22
Re: 6 mio za Ford?!?
JEN Ford... ;-) :yes: Já říkal, že tě ještě začnu mít rád >:-[]
neregistrovaný "lowkick"
21. 12. 2005 12:19
6 mio za Ford?!?
Proc si proboha za ty prachy nekoupit Ferdu nebo Contika? :-O
Tohle bude vzdy JEN Ford, se vsim, co to s sebou nese.
Ford ocenuji za historicke prinosy :yes: , ale ne za soucasna auta :no: .
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 12:17
Re: Za 6.812 000,-
>:D >:D >:D >:D >:D >:D Aby si to nevzal GTI osobně >:-[] >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:15
Re: Za 6.812 000,-
To mi připomíná ten vtip, jak někdy v '85 stojí chlápek v podchodu metra, třeba na náměstí republiky, a křičí: "Letenky, výlet do Mnichováá, leteééńky!" Po chvíli k němu přijde takový mladík s brýlemi a ptá se: "Kdy se vracíte?" A ten chlápek: "Blbečky nebereme. Letéénky do Mnichováá..."
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 12:14
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
To mám doma v trezoru a vyndavám ho jen při zvláštních příležitostech. Třeba když spím s matesem v Brně nebo tak podobně ;-)
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 12:13
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
>:D >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 12:12
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
>:D :yes: ;-)
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 12:12
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Ale evidentně to na "lidi" působí. GTI píše, že VW GTI je babyPorsche... (Tak a teď čekám na pochvalu, jak dobře čtu GTIho) >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 12:11
Re: Haha
Nevím, jaký si děláš iluze o míře úprav (většina z nich jsou jen bajky, aby ses nechal ždímat oficiálníma dealerama). Já například vidím ve fotogalerii tohoto vozu dvojitý cejchování tachometru typický pro Kanadu. >:-[] Tedy naprosto stejný stav jako u šedého importu, pro který se v drtivé většině právě díky používání SI jednotek, využívá též automobilů pro kanadský trh. >:-[] Zajímavé, že pro EU se musí zpřísňovat emise, ale u evropských aut pro americký trh se musí zpřísňovat emise též. A taky posilovat nárazníky.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:11
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
V originále se to jmenuje stripes kit. ;-) Akorát nevím kdo přijde se k tomu GTčku svlíknout. Jestli to je šéf lokálního zastoupení... 8-s Nemusim teda vidět Charyho v trenkách.. 8-s >:-[] >:-[]
neregistrovaný "lowkick"
21. 12. 2005 12:09
Re: Óda na Ford GT
Pekne :yes: Jen ten subjekt mi nesedi >:-[]
21. 12. 2005 12:08
Re: Za 6.812 000,-
>:D Letím s tebou >:D :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:06
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Neboj, však přijde doba a bude se říkat, že Fox má ovladače z Carrery >:D >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 12:05
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Jojo, jestli to říkali v Top Fearu nebo dokonce sám Klakson, tak to musí být pravda. >:-[] >:D >:D Jak správně píše Mates, u aut německých koncernů tomu jen říkají naopak: Fabie je vlastně babyBentley. Zatímco cokoliv nepatří němcům, tak je to naopak Aston je vlastně babyFiesta. :-(
21. 12. 2005 12:04
Re: Óda na Ford GT
:yes: :yes: ;-) :yes: Špica...
neregistrovaný "totalguy"
21. 12. 2005 12:04
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
asi seřizování zrcátek a stahování skel, LCD obrazovka a možná tlačítka na středovim panelu, nevim jen vim že určitě říkal že some fixtures and fittings from volvo
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:04
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Hlavně aby nechodila sem na diskuze (třeba pod krycím jménem švihák)... to by si asi dřív ležel ty... >:D >:-[]
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 12. 2005 12:03
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
A ja uz jsem te zacal podezirat z vlastnictvi dobreho srdce! :oPP
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 12:03
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Musím s tebou jen souhlasit...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:02
Re: bez titulku
Asi máš pravdu... Každopádně by to měl vyhrávat S7..
neregistrovaný "davy"
21. 12. 2005 12:02
Re: EU verze??
tak mi tu nabidku posli. jedna se o EU model? (tachometr v km/h, nastaveni brzd, emise, zaruka mobility,plne uplatneni garance u Fordu kdekoliv v EU a v plne delce,krokovani radia nejen v sudych frkvencich atd.)? tento vycet je vetsinou handicapem u dovazenych aut z USA/CAN, o kterem dovozci vubec nemluvi a muze prinest velke komplikace (dale byva jine ET rafku a pak tu nejdou sehnat gumy,omezovac na 180 km/h,atd.atd.)predem diky davy1@centrum.cz
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 12:00
Re: Za 6.812 000,-
>:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 12:00
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Ta černá barva tomu interiéru ubírá. Aspoň na fotce. V životě bych nevěřil, že se mi budou líbit světle hnědý, fialový a jiný ztřeštěný barvy interiérů, dokud jsem neviděl AM.
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 11:59
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Tak to na to doma mrknu ještě jednou. Já se nechal tak unášet tím zvukem Vantage... :yes:
neregistrovaný "totalguy"
21. 12. 2005 11:57
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
něco tam určitě je z volva říkali to v top gearu jak porovnávali AMV8, BMW M6, Porsche 911 (nevim ale přesně co)
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 11:57
Re: bez titulku
Nebo 15 Fabii:-( Vzdy se za nejakou sumu da koupit neco jinyho, ne?
neregistrovaný "Kryštof"
21. 12. 2005 11:57
Re: Óda na Ford GT
Ačkoliv GT (tedy FORD GT of course>:D) není můj šálek čaje, oceňuji Tvůj poetický přístup :yes: Vždyť poezie a auta k sobě patří jako ženy a šperky ;-) Pěkné, opravdu pěkné :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 11:55
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
To je klasika:-( Je to i v jinak dobrym testu u S-Type R. Ovladace z Focusu:-( Ale u Skodovky se rekne ovladace z Audi. Proc by ve Volvu nemohly byt ovladace z AM? Proc by ve Fordu nemohly byt ovladace z Jagu?
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 11:54
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Na GT penize nemam, ale auto ctim a je to pro srdcovka! Ale i kdybych mel na nej penize, tak matku moji zeny budu nenavidet stejne jako ted >:-[] Stejne ji babu jednou zabiju! :-!
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 11:51
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
pruhkit >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 11:51
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Myslel jsem si to, ale nechtěl jsem tě prudit se slintáním na výlohu, když jsou ty Vánoce ;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 12. 2005 11:49
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
nojo, spal jsem na dnesek oprenej o vylohu s GTckem, tak mam trochu otlacenou budku ;o)
neregistrovaný "mates"
21. 12. 2005 11:48
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Ty pruhy se daji dokoupit i tohle GT. Ford ma primo nejaky "pruhkit";-)
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 11:45
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Máš čapku nakřivo ;-)
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 11:38
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Možná nám to ukáže tady: [odkaz] Taky by mě zajímalo, co je z Volva..
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 12. 2005 11:36
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
OMG, tak to je fakt "velkej pruser", ZZ /:o))
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 11:31
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Nevěděl jsem, že Volva jsou uvnitř tak hezký. >:D Co je z Volva? Ty čudle vybroušený z hliníku? Pochybuju. Asi ani tohle: [odkaz]
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 11:28
Re: Za 6.812 000,-
>:D >:D >:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 11:26
Re: bez titulku
Ne. Ale pochybuju, že má na Vette, která se v základu za dva melouny vyrovná mnohonásobně dražším supersportům a ve verzi Z06 za dva a půl melounu jí předjede na okruhu leda auto od 14 milionů vejš a v LeMans má trvale předplacený první i druhý místo.
neregistrovaný "totalguy"
21. 12. 2005 11:26
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
jo Aston Martin V8 s ovladačema z Volva je bombastickej
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 11:25
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Aha... No i když ji nemám, mě nějak nevadí, nepřijde mi ani super kvalitní ani špatná... Řekl bych, že ji postavili tak, aby ji prodávali a ne aby se líbila testům v AB. To je spíš problém samotnýho AB a "jeho" lidí. A k té eleganci. Myslím, že co se týká elegance, tak je na tom Fabia docela slušně.. Navíc, nějaká velká elegance je vyloučena už z poměrů stran u krátkého auta (které nemůže být i patřičně vysoké - rozuměj nízké). Vyjímka je snad možná nové Punto, ale ani tam bych nehovořil o vyložené eleganci..
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 11:22
Re: Za 6.812 000,-
Aha, já doteď četl 6,182,000 a ono je to 6,812,000. >:D Tak za to si do USA zaletím, koupím jedno GT, jeden Cadillac, udělám tam takový mejdan, že budou o ČR mluvit do konce dekády a poletím zpátky. >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 11:19
Re: bez titulku
Ale současný GT zatím nejezdí závody, nebo jo?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 11:18
Za 6.812 000,-
Za tyhle prachy si koupim dvě auta snů a ještě mi zbude na garáž a na béňo... GT se mi líbí, ale není to pro mě srdcovka a jak píše Lones, nemá pruhy a jak píše ZZ má vidět matky...
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 11:17
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Na svojí třídu ano. Ale jde mi proti srsti to přehnané obdivování kvality interiéru. Precizně sestavená, ale ty materiály a tvary....
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 11:15
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Jo, taky mám ve dveřích fabku a nestěžuju si :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
21. 12. 2005 11:08
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Náhodou Fabka je dobrá...
neregistrovaný "jerevan"
21. 12. 2005 11:02
bez titulku
Ked budem velky kupim si tohto diablika a Imprezu Sti a budem zit stastne az kym nezomriem :-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 10:54
Re: bez titulku
4 miliony stojí v USA. Obyčejný přepočet dle kurzu dolaru nestačí. Připočti clo, dopravu, DPH a jsi na 5 milionech. Každopádně víc jak 6 mio. je dost nadsazená cena. :-) A Corvette je bezkonkurenční poměr sportovní výkon/cena, to je jisté. V tom se jí GT ani žádný evropan ani zdaleka neblíží. Vette je lepší závodní auto, GT se mi víc líbí vzhledově.
neregistrovaný "barokna"
21. 12. 2005 10:50
marže
tak se mi zdá, že p. Charouz má asi hodně velkou marži. zde [odkaz] ho dovážej o 2 mil. levněji. jen taková otázečka. zcela jistě to nebude cena konečná. na kolik by to přišlo celkově s veškerými náklady?
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 10:48
Re: bez titulku
:yes: Tak tak ;-)
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 10:46
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Jo, ale pořád říkám, že je to jen předražená fordka, která nemá ani pořádné zpracování. Trochu bych si dovolil to tvoje PS upravit: GT není pro každého. Je to pro toho, kdo má peníze, něco k tomu autu cítí, je to jeho srdcovka a nemá smysl pro detail... ;-)
neregistrovaný "Baldi"
21. 12. 2005 10:45
bez titulku
Nepochopím ako ho môžu predávať tak draho. Veď podľa pôvodných odhadou z ceny v USA mal stáť do 4 milionov. Aj keď je to rarita, ja osobne by som si 100x radšej kúpil za tú cenu Gallardo a lebo F430. Zlé by neboli aj 2 Corvetty a Impreza Sti k tomu. :no:
neregistrovaný "Alessio"
21. 12. 2005 10:38
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
>:D . Ta by letěla.... >:D
PS: GT není pro každého. Je to pro toho, kdo má peníze,něco k tomu autu cítí a je to jeho srdcova. Toho fakt nějakou tou matkou nerozhodíš ;-)
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 10:29
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Jo, jenže nestojí tě 6 mega >:D Aspoň doufám >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
21. 12. 2005 10:24
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
:yes: . Pochvala za báseň! ZZ má sice pravdu,to zpracování... Ale podívejte se na svoje drahé polovičky, až příjdou z práce. Nevypadají jako holky z reklam na šampony. Ale milujete je. Tak až přijdou, tak jen prohoďte "Ciao,Maria!" a hup...! Co na tom, že jsou jí vidět matky nebo zuby....(i když ty matky :no: ) >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 10:23
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Vždyť právě proto jsem jí zmínil. Typický produkt "zalíbit se testům v AB". Triviality (mini-spáry, měkčené plasty, rozsáhlá příplatková výbava atd) maskující zásadní typické nectnosti laciných aut (laciné materiály, nulová elegance v designu, nulová standartní výbava atd). >:-[] Aston Martin ti chválím. Ten převlečený VW Phaeton s logem Bentley už méně.
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 10:15
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
A ani u té Fabie nemáš takové škvíry >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 10:15
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
I bez tvého doporučení zůstávám dál věrný AM ;-) Jo a k tomu bazaru. Raději Bentley Conti GT za 4 z "bazaru", než tuhle obludu. A už vůbec ne od Charouze 8-s
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 10:01
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Tohle není nákup Fabie, kolego. A z mé strany to nemá nic společného ani s nekritičností, kterou mi předhazuješ tak často jako výrobci voňavek a holicích strojků předvánoční televizní reklamu. Kritický jsem převelice velmi. Nemá dva pruhy. Lones radí: nebrat. Absence dvou pruhů neomluvitelná. Nechat si přitáhnout z jů es ej vopruhovanýho. Takže opakuju, že tohle není popovnávačka v AMS nebo AutoBildu. S milionama v kapse neřešíš, jestli má 911 tragický rozložení hmostnosti a ohavný interiér, jestli otočný ovladače v Modeně vyšly z módy, jestli má Gallardo úplně odpudivý plastový čudlíky namísto těch z kovu vybroušených ve Fordu GT, jestli má Ford GT vidět matku a spáru. Prostě "líbí se" a "dobře se mi v něm jede" = "kupuju". Jo, pokud lpíš na famózním zpracování a materiálkách, doporučuju Aston Martin. To je ten správný obrážeč nylonových (NewYork-London) butiků. GT je kovboj, negeluje si vlasy a zadní kapsu na džínsách má přišitou mírně nakřivo, jenže je cool a sakra dobře mu to jezdí a porazí většinu těch, co se učili jezdit v nejvybranějších školách. Chápu, je to hřejivej pocit aspoň v něčem (šířce spáry) porazit s bazarovým Audi takovou legendu. Ale majitele gétéček tohle vážně netrápí a určitě se dál smějí od ucha k uchu.
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 09:58
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Promiň ;-)
neregistrovaný "briza"
21. 12. 2005 09:50
Re: Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Sakra ty taky cloveku hned zkazis radost. Jeste mi chybi nejaky mensi darek pro tatu, ten clanek byl docela dobra inspirace ale fakt tohle by ho asi nepotesilo. Prece si do chalupy neporidime nejaky levny smejd.
neregistrovaný "ZZ"
21. 12. 2005 09:33
Šrouby pod lupou - pro všechny kecaly
Podívejte se na ty šrouby na zadním nárazníky. Vy všichni, co jste žvanili o lupách apod. kraviny. Doporučuji fotku v druhém řádku úplně vpravo. O žádný detail se nejedná a ty matky jsou vidět docela dobře a na první pohled. A když už jsme v tomhle pohledu, tak se podívejte na obě spáry, které jsou u toho levého zadního kola. Ta zadní se "rozlejzá" směrem ke kolu a u té druhé je zase vidět ten zub, jak to nenavazuje. Doufám, že mi teď už nikdo nebude vyprávět o tendenčnosti. Jen se na to chladnou hlavou podívejte. A pak se ještě jednou podívejte na cenovku >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 12. 2005 09:29
Óda na Ford GT
Dva pruhy na silnici: předjíždět zakazuje zákon lidí. A ty neposlechneš, když tě neuvidí. Předjíždení dvou pruhů na kapotě Fordu, to ti zakazuje zákon bohů. Ten zní: Na co nemáš, neporazíš na okruhu. Proto když Ford oživil Mustanga a Ptáka hromu, jako hřeb přidal i GT k tomu. Někteří s pravítkem a lupou, po legendách rádi dupou. Takoví mají lásku jen za chemickou reakci a na benzín jezdí jen dokud se vyplácí. A tak se elegance ze silnic pomalu vytrácí, nahrazují ji krabice a hrdí žebráci. Porovnávají se přitom nuly mezi sebou a jako měřítko malichernosti si berou. V GT je však ztělesněna teze, že legendy porovnávat nelze. Tam rozhoduje to, která křivka boku přiroste ti k srdci a lahodí tvému oku. Křivka GT je fénix rodící se v letu. Z plamene povstává navzdory okolnímu světu. Rodí se znovu, jako každé ráno dorůstají játra tobě. Aby ti je trhali, Prométhee, lidé poplatní své době. Teď jsi konečně, kde máš být, za zády ti duní dech osmiválce. Vpředu vibruje plech, jak Toby Keith zpívá o autech, přátelství a válce. Cvakání přepínačů, zážeh zadních světlometů. Houstone, žádáme povolení k letu. A pak 550 koní v plném tahu, drzým nosem čistí dráhu. V Le Mans všechny supersporty světa smete, a tribuny křičí: Gé Té! Gé Té! Gé Té!
neregistrovaný "petr"
21. 12. 2005 09:26
Re: bez titulku
jak jde prodej fordu??
neregistrovaný "milo"
21. 12. 2005 09:04
Bravo redakcia
Takto pekne naladene clanky by mohli byt castejsie. :yes: :yes: Stastneeeeeeeeee a Veseleeeeeeeeeeeee. >:D >:D
neregistrovaný "Genie"
21. 12. 2005 09:00
bez titulku
Tohle auto umim dodat fungl nove vcetne vsech tovarnich zaruk o cca. 1 mio levneji... tak kdyby mel nekdo zajem ;-)