mě moc JRG profláknutá nepřijde, tedy nezdá se mi... koukni na www.dmsuper8.wz.cz ... tam jsem dal různé fotky, ty čísla se mi trochu šouply, ale už nemám čas se s tím dělat. je tam i vidět, jak záleží na světelných podmínkách.. ale třeba u D-Typu mi barva přijde o dost tmavší, vždy jsem myslel, že to je BRG, ale dnešní mi přijde trochu jiná... a co XKR Conv. na fotce číslo 8.. myslíš, že to je BRG nebo JRG..
Odstin je presne stanoven jako u kazde barvy. Nevim , jestli je oznaceni BRG nejak registrovano spolecne s definici odstinu. BRG je dobra (mam ji ), ale auto musi byt umyte. JRG je taky pekna, ale je takova hodne "proflaknuta" asi jako stribrna u MB Tu Emerald jsem mel na prvnim Jagu a ta taky chtela, aby auto bylo ciste, jinak vypadala "lacine"
Hmm, docela problém najít kvalitní fotky.. Tady jsou tři nejlepší, které se mi povedlo najít, ale není to teda nic moc kvalita... Chtělo by to vidět naživo... || [odkaz] || [odkaz] || [odkaz] ||
já vím, jenže tedy někdy to uvádějí špatně.. takže ten link co jsem dal výše je JRG, přitom na stránce s náhledem je špatně uvedená BRG.. Potom se dá říct, že se mi BRG až tolik nelíbí... ale to taky asi záleží, kdo to namíchal, nebo je ten odstín nějak přesně stanoven?
Viděl jsi někdy Peugeot 306 Roland Garros Edition? Náááááádherná zelená barva v kombinaci se šestnáctkami (které vypadali jako kdyby to byli plecháče, ale kupodivu to nerušilo -spíš doplňovalo- celek jako takový) a interiér v kombinaci béžové kůže a kárované látky. Pro mě nejhezčí francouzské auto. Vlastně jediné francouzské auto, které se mi líbí. A dělali ho i v kabriu. A dávali do něj i osmnáctistovku s 91 kilowatty. Moc to tomu auto slušelo
Ty dve zelene snadno poznas. Jaguar raging green je svetlejsi a metalicka, British racing green je tmava nemetalicka. Sveho casu se delala jeste jedna a to Emeradl, byla to tmava metalicka.
Taxem se teď trochu progoogloval k informacím a ten Brouk (pokud budem brát už ten předválečný), tak byl vážně dřív - 1938. Když se sečtou všechny generace Brouků, tak jich bylo vyrobeno 25 miliónů a kachen jen 5 miliónů. Takže se omlouvám ještě jednou. Kachna nemá prvenství, ale rozhodně moji úctu má. O dalších podobných vozech jako byli Brouk a Kachna nevím... Přeji všem dobrou noc
No vidíš na Alpine jsem úplně zapomněl... hodně atypický auto na francouze.. A to že 2CV se vyráběla dřív než "wagen" jsem vážně netušil.. a myslím, že ani nevyráběla..
no pro ty okolo určitě! XKáry jsou po Praze sem tam vidět, ale Astona, myšleno (vyjma akcí veteránů, kde jsem myslím taky žádnýho neviděl) DB7 a novější, jsem viděl jen jednou na Václaváku.. Byla to DB9 v té klasické tm. šedé a jen přibrzdila a ten típek vyskočil, něco tam debatoval s jiným a za chvíli zas odjel..
Jo u toho SUV jsem si taky málem cvrnknul DS se dělalo i jako cabrio [odkaz]
No a na sporťáčka mrkni sem [odkaz] Jinak filmy o četníkovi si už moc nepamatuju, až na jeptišku v legendární kachně 2CV byl skutečně splněný sen. Později se něco podobného povedlo Brouku. Ale podle mě byla 2CV první velmi úspěšná masovka
No tak to SUVko je nářez ... ještě že to nevidí ty gazíkáři z diskuze o nové Q7 .. A DSko je už taky legenda. Já ale spíš myslel nějakej sporťáček ve stylu toho MG, ale ani nevím, jestli frantíci něco takového po válce a v 60. letech dělali... Pamatuju se akorát na kachnu 2CV.. Ale možná by si měl zvážit auto z filmu Četník a Ufo.. Takovej ten plážově francouzskej žíp vůbec by mě zajímalo, co to bylo.. myslím že to byl taky Kitroen, ale co to bylo za model to vůbec nemám potuchy Vive La Tour!!
pro matese.. to není u vás u domu a nefotil jsem to já. takže peršanovi popřej dobrou noc, ať se mu něco hezkýho zdá a dobře se mu vrní.. .. teda chrní.. i když to je tak nastejno
Jaguar XKR je nádherný Co se týče toho Peugeotu, je zvenku i vevnitř možná trochu přestylizovaný a nevyvážený. Samozřejmě ale oceňuju kožené obšití. Jen nechci vědět, kolik bude stát. ps: GTI má mail. Už zase.
Pánové, já myslím, že každý britský vůz si zaslouží být v BRITISH RACING GREEN. V sobotu jsem viděl staré MG v této barvě a každej na něm mohl jen oči nechat
myslím no ono záleží taky na jak kterém.. předevčírem jsem chvíli koukal na S-Type a moc mu to slušelo. Jag má v nabídce 2 zelené a chvílemi nevím, v reálu, která je která. No a černá je výborná volba, ostatně ta pomůže hodně autům. S-Type R jsem viděl v černý a stříkal jsem jak raněnej vosel. O XK nemluvím, protože to bych si musel pořídit asi 7 krát, abych uspokojil svou chuť, zvlášť po tom co Jag uvedl dvě zvláštní zbarvení u příležitosti XK Victory Edition/S... Ale kdybych měl odskočit i jinam, tak třeba MB McLaren SLR vypadá IMHO 20x lépe v černé, než v typické, leč trochu fádní stříbrné..
Souhlas, že když jsem přesedl z tvrdýho auta do měkkounkýho Frantíka, tak jsem se málem ublinkával Pak si na to ale zvykneš a přestaneš chápat, proč sis tolik let nechával klepat celýho člověka! Já nevymezoval, jen se podivuji nad složením toho, jak často se ti to či ono víc hodí a čemu dáváš přednost. Navíc je tu kouzelné tlačítko "SPORT" a hydraktiv už ví, co má dělat Někteří Frantíci se vydali špatným směrem (hodnoceno mou optikou) a přestali respektovat svoji tradici a to, čím byli výjimeční a proč je lidé kupovali. Jasně že budou kupovat i dál.. ale Peugeot se v něčem začíná posouvat směrem k Německu a tím u mě ztrácí
Pred spolujezdcem to vypadá, jak když si někdo cvičil branding.. Jak říkám, možná by mi to obšití palubky nevadilo, kdyby kůže měla jinou barvu (tedy spíše odstín) a hlavně kdyby ty švy byly méně viditelné. Takhle mi to přijde jak postroj na koně.. Jediný co se mi líbí, je ta fotka zadních sedadel, tam to vypadá docela útulně... Zkrátka na něco jsem detailista až to neni zdravý..
Ubohost myslím není ten správný výraz. Tvrději odladěný podvozek je radost řídit. Já poprvé sedl do 206 a zvyklej se nehoupat jsem to málem převrátil, když jsem se vyhejbal výmolu... Za chvíli si na to člověk samo zvykne, ale nevymezoval bych to tak, že houpačka je paráda a tvrdej chleba, že to není ono. Já třeba bych vždycky upřednostnil tu tvrdost. Dnes třeba 407 je tak tvrdá jako Apoštol... a to je vyznamenání Apoštola. Apoštol neměkne, 400 postupně tvrdne... jako i 300. Až vyjede 200, také bude tvrdá. Tedy u 407 jsem se až lekl, že mi chybí ta francouzská houpačka... Fakt.
kvôli tebe som si este raz pozrel tie fotky a uznavam pri skumavom pohlade mi ta nit vadila na palubke pred spolujazdcom, jak tam vystupuje z toho krytu pre airbag. ale prave ten hlinik zabiehajuci do palubky sa mi tam paci
mylel som nastupcu 206, tusim to bude 207 a videl som uz aj spionazne fotky ( aspon dufam ze to bola new 207 ) predstav si malu 307 v hnusnej zelenej farbe s obrovskym cumakom bez tych hmloviek co ma teraz 307.
No, tento "nový" jsem ještě neřídil, ale ten starý (současný) mi nepřišel, že by potřeboval tvrdit. Prostě každej tu mektá, jak potřebuje sportovně naladěný auto. To jsou kecy strašný! Jak často tu sportovní tvrdost využijete a jak často jezdíte víc na pohodu a chcete se někam nevyklepaný a v pořádku dostat? Já volím komfort a pohodlí a když to potřebuju trochu natřít, tak to taky jde. Nějak mě neláká navštěvovat každej měsíc ortopeda, jen kvůli pocitu, jak jsem jim to všem natřel. Když vidím jet kolem chytráka ve vytuněný káře, která mu hopsá jak naprtsaná koza, tak ho upřímně lituju a říkám si, že na to časem taky přijde. Mám velmi pohodlné auto a i to je na českých silnicích dosti natřásáno. Když pak jede člověk třeba do Reichu (podívat se na poslední model Blitzu), tak tam si připadá jak na vzduchovým polštáři. Tam ty tvrdší podvozky mají smysl, ale tady je to na normální ježdění fakt ubohost
mě osobně ten hliník ruší na dvou místech.. jedním jsou ty růžky volantu, ale to asi dělá ta přesvícená fotka (třetí v horní řadě zleva), ale hlavně mě ruší ten hliník zabýhající do obšité palubky, tam jak jsou mřížky klimatizace a spínač výstražnejch. A co mě taky dost vadí, i když asi řeknete, že jsem moc pyntlich, je barva nitě, kterou je palubka obšitá, nějak moc se "dere" na povrch
Já třeba nepochopím, proč z pohodlného auta dělají něco na způsob německého kostitřasu. A co jsem měl tu čest s motorem 1.6 a jeho spotřebou, tak ne DÍKY, tohodle Francouze si nechám ujít. Rád bych to viděl na živo, jestli je ten čumák fakt tak uměle našroubovaný, nebo to jen blbě vypadá v téhle barvě a na fotkách...
Ty tomu zase vylízali perdel!! Pro tu palubku IMHO sedí asi nejlépe GTIho přirovnání "cirkus".. Mě to obšití u tohoto modelu vůbec nesedí, tak možná pro 407 Coupé.. ale zde ne. A ta tlama. To ten motor opravdu potřebuje tolik vzduchu?.. Já mám velký huby rád, a to ani nemusím mluvit o ženách, ale co je moc, to je příliš.. Ještě ty dvě malý bradavky v podobě mlhovek, nastolili ten design dobře, ale čím dál víc to rozbíjejí, napřed 407 Coupé a teď ještě překopávání 307ky.. nevím nevím, kam se ten lvíček zahleděl..
hej GTI, tusim prave na palubke sme si pri uvedeni faceliftu 307 dobre podebatovali a pozeram ze sa ti ta koza zacina pacit myslim ze tie farby su skombinovane celkom dobre, je to originalne, prehladne, s nadychom luxusu
Koukám na to a musím, musím to napsat. Ta tlama mu sedí. Tohle jsem před nedávnem neodhadl. Nějak to tam všechno pasuje. I ty podivné mlhovky. Moc chválím za kůži na palubce... nechce to ovšem kombinovat hnědou, černou a hliník... to je menší cirkus. Takže... vlastně... ona ta třistasedmička dozrála, a sluší jí to. Evropa umí P.S. jakmile okoukli u Golfu naladění podvozku, (od 307 značně přitvrzeno) dá se s tím jezdit. Mile mě překvapil automat, jen mi neseděl ten chrom na řadičce.