Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Britský The Independent: Auto z Česka=krám?

"Toyota se rozhodla vyrábět nové aygo ve východní Evropě. Výsledek? Nepraktické, hlučné a škaredé stvoření." Přesně tak začíná test jednoho z kolínských trojčat v The Independent.
Zpět na článek
6. 6. 2005 12:05
neregistrovaný "Vena"
6. 6. 2005 12:12
neregistrovaný "Jirka B."
6. 6. 2005 12:14
neregistrovaný "Vena"
6. 6. 2005 12:30
neregistrovaný "Tao"
6. 6. 2005 14:34
neregistrovaný "Milan K"
6. 6. 2005 16:02
neregistrovaný "Kde je pravda"
6. 6. 2005 16:18
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 16:27
neregistrovaný "1zdavu"
6. 6. 2005 17:15
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 18:01
neregistrovaný "janko"
6. 6. 2005 18:39
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 12:48
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2005 13:03
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
6. 6. 2005 13:25
neregistrovaný "wolff"
6. 6. 2005 14:19
neregistrovaný "orsag"
6. 6. 2005 14:38
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2005 14:42
neregistrovaný "Ondřej Šuch, AUTO.CZ"
6. 6. 2005 14:58
neregistrovaný "dancunder"
6. 6. 2005 17:01
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2005 17:04
neregistrovaný "wolff"
6. 6. 2005 17:19
neregistrovaný "Ondřej Šuch, AUTO.CZ"
6. 6. 2005 19:10
neregistrovaný "wolff"
6. 6. 2005 19:24
neregistrovaný "Vena"
7. 6. 2005 09:22
neregistrovaný "wolff"
6. 6. 2005 14:36
neregistrovaný "Milan K"
6. 6. 2005 13:20
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2005 14:01
neregistrovaný "Coroner"
6. 6. 2005 13:50
neregistrovaný "Jachym"
6. 6. 2005 14:07
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 15:11
neregistrovaný "Booth na 2"
6. 6. 2005 14:27
neregistrovaný "Haya"
6. 6. 2005 16:53
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2005 17:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 17:37
neregistrovaný "neran"
6. 6. 2005 18:09
neregistrovaný "Tomas Skorepa"
6. 6. 2005 20:07
neregistrovaný "rejpal"
6. 6. 2005 18:31
neregistrovaný "007"
6. 6. 2005 18:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 19:27
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 20:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 20:16
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 19:24
neregistrovaný "Miki"
6. 6. 2005 19:38
neregistrovaný "Karel"
6. 6. 2005 20:10
neregistrovaný "jack"
6. 6. 2005 20:48
neregistrovaný "petrumr"
7. 6. 2005 21:21
neregistrovaný "bobo"
10. 6. 2005 00:15
neregistrovaný "IT"
8. 6. 2005 12:04
neregistrovaný "franta"
1. 8. 2005 09:54
neregistrovaný "reaktor"
neregistrovaný "Vena"
6. 6. 2005 12:05
bez titulku
Treba Audiny se vyrabi v Madarsku a taky nikdo neremca! Tohle nema dneska skoro cenu resit!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirka B."
6. 6. 2005 12:12
Tenhle Brit
musi byt asi pekny *.. Nevim, jaky on, ja si ale zadne sovetske pisne nezpivam.. Hledam jeho e-mailovou adresu, abych mu napsal pekne sprosty mejl.. Jinak clanek se da najit na: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Vena"
6. 6. 2005 12:14
Re: Tenhle Brit
V tom pripade u tebe bude na svete hodne * protoze nekteri ani netusi ze CR existuje
neregistrovaný "Tao"
6. 6. 2005 12:30
To bylo tak ...
Třeba to bylo nějak tak: Michael Booth si domluvil test nového Lexusu. Naplánoval si delší cesu a těšil se. Bohužel testovacího Lexuse naboural těsně před předáním panu Boothovi jiný novinář. Toyota se omluvila a panu Boothovi dodala jinou neméně zajímavou novinku - Aygo. Pan Booth byl poněkud rozladěn a proto hodnotil Aygo podle svých původních očekávání vůči Lexusu. Navíc ho na M1 dojela, změřila a pokutovala Britská policie vzbavená Octaviemi RS.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Milan K"
6. 6. 2005 14:34
Re: To bylo tak ...
Zase jedno zavistive telatko ))
neregistrovaný "Kde je pravda"
6. 6. 2005 16:02
Re: To bylo tak ...
Nerad by som rypal, ale mal som moznost si pozriet na madarskej televizi test Toyoty Aygo vyrabanej v Cechach.
No nedopadlo to slavne. Konecne skonstatovanie bolo, ze kvalita toyoty sa priblizila ku kvalite jej francuzskych bratrancov. Takze jej globalizacia nepomaha ale ublizuje (nedosadajuca kapota, veko nadrze, zle zlicovanie naraznikov s kapotou a svetlom, zaparene smerovky, material a presnost prevodovky a nakoniec volne sa povalujuca bezprizorna skrutka).
Dufajme ze sa to zlepsi. Ale ze si nedali pozor zrovna na testovacie vozidla pre novinarov.
Inak jazdne vlastnosti pochvalili ako aj vnutorny priestor na tuto triedu.

K stiahnutiu je na [odkaz] a odporucam konkretnu minutaz 4:18-4:45 a 5:40-6:10.(verzia zip nie je zipnuta len premenovane windows media file). Myslim ze nazorna ukazka preklad nepotrebuje.

Takze ak ten anglan dostal do ruk rovnaky kus, nie je sa comu divit.
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 16:18
Re: To bylo tak ...
Z toho by som nic nevyvodzoval - to auto musi byt z prvej serie. A prve auta byvaju casto zmrsene. Aj zo zavodov, ktore su zabehnute. Tu je mozno problem v tom, ze ludia na linke v Koline su v drvivej vacsine novi a nemaju este zrucnosti s vyroby aut (vacsina z nich urcite pred tym auta neskladala): tento problem bol aj po nabehu VW Bratislava a bude aj v Trnave a Ziline. Bez ohladu na povod firmy. Proste, chvilku to bude trvat.
neregistrovaný "1zdavu"
6. 6. 2005 16:27
Re: To bylo tak ...
problem je ze taketo auto by po poriadnej vystupnej kontrole nemalo opustit branu podniku nehovoriac o pripade ked ide o vozidlo urcene na prezentaciu pre motoristickych novinarov.
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 17:15
Re: To bylo tak ...
No, lenze niektore chyby nemusia byt pri vystupnej kontrole, tesne po montazach zjavne. Uvolnenie niektorych "spojov" moze nastat az po dlhsej a opakovanej zatazi. To je prave bolest nultych vyrobnych serii. Mozno bude treba niekde zmenit material, alebo mozno iba "zatlacit" na ludi na linke, aby tento diel pritahovali nafest, lebo sa ukazuje, ze po case sa uvolnuje. Tiez tu ale je otazka, ako skuseni su ludia na vystupnej kontrole - mozno su to tiez "zaciatocnici" a este celkom nevedia na co davat bacha. A tiez je otazne, ci sefovia kontrol su povereni od Toyoty, alebo PSA... (Ak francuz, tak podla mojho auta teda fakt z Panom Bohom...)
neregistrovaný "janko"
6. 6. 2005 18:01
Re: To bylo tak ...
kontrolori su takmer vzdy zkuseny zamestnanci z rodnej firmy. POdobne aj vo VW v BA, VW aj musi zo zakona zamestnavat v Bratislave urcite % nemcov, urcite su podobne zakony vo FR.
Nekvalita ceske Toyoty nema zo zamestnanci nic spolocne ale zo spatnym managmentom, v nemeckom BMW robi 70% turkov, poliakov a studentov co si privyrabaju na studium a nikto si na kvalitu neztazuje. Na pase moze robit kazdy idiot
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 18:39
Re: To bylo tak ...
Asi to je tak ako pises. Neviem presne aka je organizacia zamestnavania ludi, ale vpodstate som chcel napisat to, ze urcite bude nejaky tyzden trvat,kym sa rozhybe cely zavod, ktory bol postaveny na zelenej luke. Ono sa moc neda cakat, ze tak zlozita struktura ako je automobilka, bude aj pri dobrom manazmente fungovat od zaciatku bezchybne. Hlavne ak je tu vrazedna kombinacia: novy zavod, novi ludia, nove auta. To ako to manazment zvladne/nezvladne mozme posudzovat tak po 2-3 mesiacoch. Ak sa im pociatocne chyby podari odstranit, tak fajn. Ak nie - potom bude treba uvazovat o personalnych zmenach.
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2005 12:48
Teraz sa vam to vratilo
Po precitani tohoto clanku ma napada jedine. TAK VAM TREBA. Po tom co "nezavisli" redaktori na auto.cz dali Fiatu Croma hodnotenie za kvalitu dielenskeho spracovania za "7" a novemu Matizovi za "8" mam z tohoto normalne radost. Aspon vidite, ake to je nepravom kydat na druhych ....
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
6. 6. 2005 13:03
Re: Teraz sa vam to vratilo
Hodnocení se vztahuje k dané třídě vozu, tudíž to neznamená, že Croma za 7 je horší než Spark (Matiz) za 8. V každém testu na konci je to napsáno.
neregistrovaný "wolff"
6. 6. 2005 13:25
Re: to Tomas (auto.cz)
Ano, vrátilo se Vám to...Stačilo by prostě jen psát objektivně. Váš test na Cromu zcela jistě objektivní nebyl stejně jako nebyl objektivní test na Aygo... Bohužel se vždy najde hodně slaboduchých osůbek (a u nás je jich po volbě nejhezčího auta zjevně hodně), který zcela neobjektivní test přijmou za svůj...To, že Váš test byl neobjektivní mě utvrdilo shlédnutí testu na Automoto revue na ČT1, kde zcela objektivně byli schopni kritizovat výškové nastavení zadních opěrek, což je ale bolestí většiny dnešních aut. Ačkoliv Vás čtu celkem pravidelně, tak ne proto, abych se dozvěděl něco nového a objektivního, ale abych se zase zasmál Vaším povětšinou zcela komerčním bludům. Děkuji
neregistrovaný "orsag"
6. 6. 2005 14:19
Re: to Tomas (auto.cz)
presto, ze jsi napsal asi 7x slovo objektivni, nevim z tveho prispevku jestli vis co to vubec znamena. A pripada mi to jako by si ten test cromy na auto.cz vubec necetl, jsou tam klady i zapory. Souhlasim s tebou, ze se najde hodne slaboduchych osubek - ty jsi jejich klasicky pripad.
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2005 14:38
Re: to Tomas (auto.cz)
az na to ze ten test cromy je sice napisany tak aby vyzeral "objektivne" ale pravda je taka, ze slabe dielenske spracovanie si "vsimli" akurat na auto.cz

Vsade inde, dokonca aj v nemeckych mediach ocenili vynikajuce dielenske spracovanie, samotni nemci priznali ze lepsie ako u passata.
neregistrovaný "Ondřej Šuch, AUTO.CZ"
6. 6. 2005 14:42
Re: Kritiky si vážíme
Milý Wolffe i Anonyme,

kritiky si vážíme, . Z Vašich obecných poznámek o neobjektivitě toho ale moc nevyčteme. Pokud chcete, jsme připraveni s Vámi mailově, osobně i telefonicky diskutovat nad konkrétními výhradami v konkrétních textech.

Naši nezávislost si hlídáme a za neovlivněnost textů testů dám kdykoli ruku do ohně. Test jako poměrně specifický novinářský žánr v sobě ale nutně míchá prvky objektivity (číselné tech. údaje, spotřeba, výbava, porovnání s konkurencí..) s dojmy subjektivními (vnímání jízdních vlastností, hluk, dílenské zpracování i bodobé ohodnocení) Výsledek je tedy napadnutelný každým, kdo výše uvedené subjektivní vklady cítí jinak. Což je normální a každá redakce se to snaží eliminovat zkušenotí svých redaktorů.

Nadhled se získává jen zkušeností - a důsledně dbáme na to, aby všichni píšící redaktoři psali o všech značkách a měli tak možnost srovnání.
Pokud tedy shledáváte na našich testech cokoli neobjektivního, ozvěte se nejlépe mailem. Rádi se zlepšíme i podle Vašich podnětů.

Díky a zachovejte nám přízeň
neregistrovaný "dancunder"
6. 6. 2005 14:58
Re: Kritiky si vážíme
Zdravim,

nevim co se tu resi. V dnesni dobe maji ctenari na vyber hodne motoristickych publikaci na cteni a urcite nemusi ztracet cas s necim co jim nevyhovuje. Ja uz ctu tyto stranky vice jak 2 roky a jsem spokojeny. Nemam moc zkusenosti s auty krome mych 105000km na mem 2001 Mondeu, ale co tak vim, vetsinou se to schoduje s poznatky autoru auto.cz. Az si ted budu kupovat novy vuz, urcite budu hodne referovat k auto.cz a jejich autorum a recenzim.

pozdrav Vsem,

dan
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2005 17:01
Re: Kritiky si vážíme
Ale já sem to psal několikrát. Za a) jako člověk se subjektivní stránce nemůžete nikdy vyhnout, neb každá materie, každá věc se skládá z objektivní stránky věci a subjektivní stránky věci. Tudíž nikdy se člověk (a ani novinář) nevyhne subjektivnímu hodnocení. Je zcela zřejmé, že například subjektivní stránka hodnocení vašich pisatelů ve zcela pozitvním smyslu převážila u testu BMW 3. Přiznám se, že ve 3 sem nejel, ale znám 5 a věřte mi, že je spousta věcí, které se jí dají bez většich problémů vytknout, ale v žádném testu žádného "časopisu" sem to prostě neviděl. No co chci říct je, že kde převáží subjektivní stránka, je objektivní takříkajíc zahnána do kouta. A stejně tak, jak bylo použito pozitivně subjektivního vnímání u BMW řady 3, tak toto vnímání bylo zcela jistě použito (ale negativně) při testu CROMY. Vámi psané horší dílenské zpracování není nikde na fotkách zobrazeno. NIKDE (ani třeba tak jako špatné lícování pátých dveří VW GOLF V). Přiznal sem i já, že kryt 7. airbagu není zrovna z nejhezčích, ale... prostě jste použili klišé. Nic víc, nic míň...Stejně jako ten Brit. Co by mohli vyrobit na Východě - no možná pivo, ale auto? Stejně tak je to s Cromou. Klasický případ...Dobré, ale hold ta kvalita... A ještě jednu poznámku. Dle čeho soudíte, že Vaše testy jsou objektivní? V čem. Děláte třeba tabulku Vámi testovaných aut v některých parametrech? Neděláte. Já to považuji ale za v pořádku, jen mi přijde, že když už mi něco nějakým způsobem z P.R pohledu nevyhovuje, tak to nechám aspoň žít...toť vše...Ten Brit Aygo taky nenechal žít...Chytrému napověz hloupého trkni...
neregistrovaný "wolff"
6. 6. 2005 17:04
Re: Kritiky si vážíme
To sem psal já a ne anonym...Kuš zablblo to, se omlouvám.
neregistrovaný "Ondřej Šuch, AUTO.CZ"
6. 6. 2005 17:19
Re: Kritiky si vážíme
Díky za konkrétnější reakci.

Ad1. Nenapsal jsem, že jsou naše (a jakékoli jiné) testy objektivní.
Ad2. Ohledně 325 versus Croma Vám dávám z poloviny za pravdu - tímhle BMW jsem nejel, Cromou ano. Pokud nám dáte kontakt, můžeme se potkat nad dalšími motorizacemi obou aut, které budeme testovat.

Ad3. PR neděláme, nemáme důvod. Rádi přijmeme každý čtenářský podnět, pokud na Vás nějaké naše autorské texty takto působí.

Díky a zdravím
neregistrovaný "wolff"
6. 6. 2005 19:10
Re: Kritiky si vážíme
No hlavně nechci působit jako KVERULANT. A taky sem nechtěl porovnávat trojku s Cromou, ale to vy víte. To, že výběr motorizace u Cromy vzhledem k tomu, že se jedná o Fiat byl také nešťastný, víte taky (právě tohle zřejmě nepřispělo k dobrému subjektivnímu hodnocení ve výsledku)...No jediné, na co se asi neshodneme je řekněme (ale to platí obecně až na výjimky) přilišná tvrdost k posuzování kvality interiéru u Fiatu (z venku už se do něj nikde nevrtá). Toť vše. Nápady mám, ale ty má tady spousta lidí, co se zajímá o auta a přiznejme si, každý má rád to své a redaktoři taky. Co se týká ty objektivity, tak se omlouvám asi sem to špatně pochopil. O.K. Schválně se mrknu na kvalitu zpracování u Sonáty...
neregistrovaný "Vena"
6. 6. 2005 19:24
Re: Kritiky si vážíme
Znamy kupuje vsechny mozne casopisy o autech obcas to prohlizim a muzu rict ze je to des !!! To cemu tam oni rikaji TEST je neco desneho a podle me v tom aute ani kolikrat nesedeli.Ty jejich "testy" bych zvladl za pomoci prospektu a hodinky casu napsat taky ! Jedine slusne ctenu je zde na auto.cz. Kolonku testy ale take moc nectu
neregistrovaný "wolff"
7. 6. 2005 09:22
Re: Kritiky si vážíme
to GTI. Ale tak to není, v tom testu nebyla napsána jediná konkrétní negatiní věc na dílenské zpracování, jen to, že není valné. A bodové hodnocení 7 z 10 je opravdu zoufalé hodnocení. I Sonata (stejná třída) má bodů 8, stejně jako SPARK (ten je v jiné třídě). Chípeš, že mě na tom rozlítil právě ten neurčitý soud. Sám vím, že šroubovák upadne Turkovi i při kompletaci v Mnichově, ale tam se to právě přes tu silnou subjektivní stránku prostě pozapomene napsat. U FIATU? U FIATU NE! A i kdyby tam žádnej vrut neležel? Nu což napíšem to stejně...TOHLE MI VADÍ. Netvrdím, že to auto chtěl někdo odstřelit (nemyslím si, že by ten Brit chtěl AYGO odstřelit, třeba jen skutečně to dostal místo toho Lexuse). No sme jenom lidi...
6. 6. 2005 22:42
Re: Kritiky si vážíme
Tenhle FIAT CROMA, to je tedy téma. Evergreen. Nedávno to začalo u článku o serveru. CROMU pomalu ještě nikdo z nás neviděl, ale my se tady budeme s redakcí přetahovat, jestli montérovi nekde od Turína upadl při montáži šroubovák nebo ne. Každý, kdo má za sebou masáž mozku z papírovejch periodik přece musí vědět, že tady je ostrov informací. Čtu test za testem - s radostí, s nadšením, s uspokojením. CROMA NECROMA. Kdyby chtěla redakce "odstřelit" auto, tak to udělá s takovou noblesou, že to zjistíme, až u liftingované verze. A jestliže redaktor napíše něco o dílenském zpracování, tak si pište, že píše o dílenském zpracování. Umělej problém, pánové.
neregistrovaný "Milan K"
6. 6. 2005 14:36
Re: Kritiky si vážíme
Ano - Aygo se vyrabi v CR a ne na Slovensku )

Pokus se s tim vyrovnat cipisku
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2005 13:20
Ten článek
řekl bych, byl zaplacen někým, komu nová konkurence trojčat z Kolína nedělá dvakrát dobře. Ostatně Česká republika je pro některé Brity často vítaným terčem slabomyslných výroků o lidských právech, diskriminaci a podobně. Pro mne je to spíše důkaz mdlého rozumu autora ze země, kde nedávno museli uzavřít jednu z tradičních automobilek pro špatnou kvalitu výroby.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Coroner"
6. 6. 2005 14:01
Re: Ten článek
Tak tak, je to na zasmiatie že Rover padol aj vďaka nevalnej kvalite a práve Brit pre niečo také osočuje iných. Z trojčiat som videl iba C1 (aj to len zvonku) no pri tejto triede v takej cenovej kategórii by som si ani ilúzie nerobil. Nemám problém s tým kde sa autá vyrábajú, je podstatné aká je výstupná kontrola a kvalita materiálov... Aj keď Made in Romania uff...
neregistrovaný "Jachym"
6. 6. 2005 13:50
Hruza
Ten clanek je fakt hroznej. Tak me to vytocilo ze jsem hned napsal do jejich redakce. Doufam ze si to prectou a publikujou. Napsal sem jim slusne at se zamysli nad tim, kde se vyrabi jejich 2. nejoblibenejsi auta a pak neco pisou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 14:07
Mr. Booth
Tak, treba si najprv uvedomit, ze pan Booth nie je nijaky mienkotvorny motoristicky zurnalista, ale iba jeden z viac-alebo menej priemernych novinarov pracujucich pre (mienkotvorny) dennik. Resp. jeho motoristicku prilohu. (Cim chcem naznacit, ze keby bol naozaj dobry v autach, robil by niekde inde. Bez debaty.). Tiez si treba uvedomit, ze mnohe zapadoeuropske media prizivuju zamerne strach svojich citatelov z novych clenskych krajin. (invazia zamestnancov k nim a (a v tomto pripade)invazia zamestnavatelov do strednej EU). Pan Booth sa tu cielene zviezol na tejto "lacnej", ale velkej vlne. Suhlasim s nim, ze Aygo naozaj nevyzera zdravo. Ale vycitat to miestu jeho vzniku je trochu absurdne (za to ako vyzera a ake je moze snad Toyota). Neprakticke? Hlavnou devizou malo byt to, ze to je male mestske auto - a to je. Ocakavat od neho viac je dokazom absolutneho diletantsva pana Bootha. Co sa tyka vyrobnych zavodov Toyoty v Japonsku: ked sa najde chyba, nikto tam nepacha harakiri. Robil som pre japonsku firmu a Japonci (ktori tiez robili chyby, lebo tak to uz chodi, ked nieco robite) nemali nikdy nejake mindraky z toho ze sa nieco stalo. V povodnom anglickom clanku tvrdi tiez to, ze ked si kupuje Toyotu, je prenho dolezite to aby vedel ze vznikla v Japonsku (kde su dobri ludia na linke). A ktoru kupovanu Toyotu mal na mysli? Yaris z fracuzskeho Valenciennes, alebo Corollu / Avensis z britskeho Burnastonu? Teda zo zavodov v zapadnej-EU, kde po chybe na linke urcite zamestnanec uteka za majstrom, aby mu to strhol z platu?! A reagovat na dalsie vypady sa mi uz ani neoplati...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Booth na 2"
6. 6. 2005 15:11
Re: Mr. Booth
Nevím čemu se divíš, i já zítra řeknu šéfovi, že mu na to seru.
neregistrovaný "Haya"
6. 6. 2005 14:27
TPCA
nevím jak ten Brit, ale já bych si ty auta za ty peníze také nekoupil
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2005 16:53
to chce klid
Od Britů to beru. Pracovní morálka blízká bodu mrazu, z toho plynoucí vy\soké výrobní náklady na všechno.
Mají to težké, když to vidí a raději vzpomínají na staré dobré časy
pirátů a bukanýrů ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 17:02
Re: to chce klid a nohy v teple
Pravil zástupce národa s nejlepší pracovní morálkou na světě, kterýžto národ má své největší úspěchy ještě před sebou a vůbec nevzpomíná na první republiku, kdy byl mezi deseti nejrozvinutějšíma zeměma na světě. Obzvlášť úsměvná je tvoje teorie, že se jim vyplatí vyrábět Aygo u nás namísto v Británii, protože je snad u nás lepší prac. morálka. A co takhle výše platu, za který jsou ochotní pracovat lidi u pásu?
neregistrovaný "neran"
6. 6. 2005 17:37
hmm
co dodat?? me napada jen jedna vec:
Britský The Independent=Český The Blesk
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tomas Skorepa"
6. 6. 2005 18:09
A co?
Nahodou je ta recenze napsana dost vtipnou a zabavnou formou..Myslim tedy, ze nez zmobilizujete vsechny tri posledni bunky narodni hrdosti, tak si schvalne zkuste tu recenzi precist Kdyz se podivate na ostatni recenze autora, tak zjistite, ze ceskou republiku nejen zna, ale ze zna i jina auta, ktera se zde vyrabeji...a myslim, ze kdyby na ceskem serveru vysla tak dobra recenze na Octavii jako v The Independent od tohoto autora, tak to by bylo poznamek o objektivite...Nevim chci rict, ze dana recenze obsahove snad ani recenzi neni, ale podobnou odvahu kritizovat sve chlebodarce(rozumej vyrobce aut, zadavatele reklamy) na ceskych serverech hodne postradam..

S pozdravem
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rejpal"
6. 6. 2005 20:07
Re: A co?
ano chce to se na věc divat reálně mikoli přes růžové bryle aha vlastence z hospody.Možna že to auto není opravdu zas tak dobrý jak ho nám vychvalují v českých medii nebo je resp.na úrovni konkurence a dané třídy.Proto hanit někoho jen proto že je Brit nebo že si snad dovolil jaksi negativně hodnotit auto,které se v postatě v Čechách pouze montuje není zkratka na místě
neregistrovaný "007"
6. 6. 2005 18:31
england forever
on ma len nostalgiu za poslednou britskou znackou, ktora skrachovala a nikto ju nechcel prevziat MG ROVER, ktora vyrabala roky vskutku hrozne a zastarale auta
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 18:42
Re: england forever
Za tuhle neloajálnost by vám agente 007 měla královna odejmout povolení zabíjet. A odkdy byl MG Rover poslední britská značka (i když média to tak mnohdy zjednodušovala)? Možná tak poslední velkosériová vlastněná pouze Angličany.
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 19:27
Re: O.T. - Chrysler SUV!
...teraz som prave docital spravu, ze Chrysler pripravuje na Detroit Motor Show 2006 predstavenie svojho prveho SUV: Bude postavene na platforme Dodge Durango, akurat ze bude o poznanie vacsie. Malo by konkurovat velkostou Chevy Tahoe...
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 20:01
Re: O.T. - Chrysler SUV!
No nevím nevím. Zavání mi to kanibalizací s Dodge a Jeep. Já bych jim to nedoporučil. Už Pacifica je propadák.
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 20:16
Re: O.T. - Chrysler SUV!
Ja by som sa tiez ohanal tym svojim oblubenym argumentom o charaktere znacky: pre Chrysler nie je typicke vyrabat nejake crossovery (takze v tomto zmysle chapem, ze Pacifica je flop - ani ja dodnes neviem identifikovat co presne mali na mysli s tym autom - prerastene kombi? usadlajsie SUV? sportove MPV?), nedajboh velke SUV. Ja by som z Chrysleru nechal urobit premiovu znacku (proti Cadillacu a Lincolnu) vyrabajucu sedany a nejaky velky cestovny coupe-cabriolet. A mozno aj to klasicke 7-miestne luxusne MPV. Lenze horucka SUV, ako sa zda nielen v USA, stupa...takze nas neminie ani SUV od Chrysleru
neregistrovaný "Miki"
6. 6. 2005 19:24
To by me zajimalo
odkud ma treba adidasy nebo doma Sony tv ... kolikrat tam asi vola do te Ciny. Ten jejich Rover byl tak kvalitni, ze se toho bezni lide asi az lekli, ze takova supr kvalita neni uz ani normalni a nekoupili si jej. Myslim, ze pokud dela testy automobilu takovymhle zpusobem, mel by jej sef vyhodit. Na druhou stranu se mi nelibi kampan tady v Cesku, kdy se o kolinkych autech mluvi jako o ceskych a ze jsou z ceske automobilky. Mluvi se o tom, ze v Zeneve mela ceska republika zelizka v ohni jako Skoda, Toyotu, Peugeot atd. Kecy ... delame jen nadeniky to je vse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Karel"
6. 6. 2005 19:38
"Kvalita z Britanie"
A proč asi Toyota přestěhovala výrobu 5d. a 3d. Corolly z Britanie do Japanu?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jack"
6. 6. 2005 20:10
bez titulku
Myslím že ešte nerozdýchal krach rodinného zlata ROVERu som zvedavy na jeho reakciu ked ROVERa budu vyrabat cinania
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petrumr"
6. 6. 2005 20:48
kvalita
byl někdo na veletrhu a otevřel kapotu motoru GTI-samozřejmě golfu a podíval se na kvalitu elektroinstalace a jiných nedodělků.Litoval jsem,že tam není Toyota a Fiat abych si zpravil chut po technické stránce.To Aygo je v pohodě,jak se projíždělo,tak nebylo slyšet.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bobo"
7. 6. 2005 21:21
pravda
briti su sice nafukani tupci a nedovidia si dalej ako po vlastny nos,ale v jednom maju pravdu-cesi nevedia nic urobit poriadne
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
10. 6. 2005 00:15
Re: pravda
No ještě že nám to šlovák připomenul. To taková šlovneská Š1203 byla symbolem kvality a jenom netvrďme, že vznikla v Čechách. Podobně to dopadlo s převedením výroby traktorů, konkr. Zetor Crystal na šlovensko-např. u motorů, při výrobě ojnice otvor v hlavě pro šroub dělali bez dorazu na vrtačce, tzv. odhadom a skúsenosťou, pak bylo zahloubení pro hlavu šroubu jak se podaří, proto ty ojnice dost praskaly a lítalo to blokem ven, nebo výroba jedné motorové lokomotovy, ta měla často problém přijet z továrny na Moravu, do Čech nedojela nikdy a tak by se dalo pokračovat, takže já být šlovákem, tak mlčím a hledím si svého.Krásný je případ, kdy brácha Emila Zátopka dělal v Kopřivnici a při rozběhu výroby v Bánovcích mu na výstupní kontrole místní pracovník měřil přesnost ozubení kol (v rouře) měřidlem, které mělo těžký výkyv a na dotaz, jak to změří přesně odvětil "odahom a skůsenosťou", no a Zátopek ho chtěl zabít,neb kovaný tatrovák, že ano...Takže se starejme každý o svůj stát a neřešme ten druhý. Mne souč. šlovenské výrobky vůbec, ale vůbec nezajímají,...jsou-li nějaké...to fakt nevím
neregistrovaný "franta"
8. 6. 2005 12:04
toyota
to zrejme myslel na skodu fabiu-nepraktická,hlučná,škareda a technicky nedokonala.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "reaktor"
1. 8. 2005 09:54
Absoluuuutny...
...analfabet je dotycny anglican ked napise nieco taketo a to som este velmi slusny!!! Vzhladom k tomu ze anglicania uz nemaju ziadnu svoju automobilku ktora by bola vo svete nejako znama aspon niecim ked nie kvalitou tak ich to asi dost sere!!! Aygo som uz videl a aj ked niesom jeho zastancom je to jedno velmi dobre skonstruovane mestske auticko s velmi dobrym motorom ved tomu nasvedcuju aj jeho parametre!!! Takze mily anglan si poriadne jebnuty ale co uz, mas to v genoch! Adios Amigos
Rozbalit vlákno
0