Obklopen sourozenci z koncernu Daimler Chrysler předvádí Mercedes-Benz v Ženevě dvě novinky. V těsné blízkosti stojí nová třída M a zcela nová třída B.
podle mě je stáek MB jeden z nejlepších ne-liu nejlepší v letošní ženevě. Ml je mooooc povedený a auto a podle mě trefa do černého ... desing, kvalita prostor bomba. To samé se podle mě dá říct i o B. Jinak jsem se vnutil do eRka a i to je povedené, i když to je stále ještě studie aale už hodně blízká sériové výrobě. Doufám že se mi s nimi poštěstí si zajezdit
Ja jsem velmi spokojeny s interierem,u toho posledniho modelu to byla hruza..a co se tyce podobnosti s ostatnima 4*4..tak az jej spatrime na ceste bude nam jasny rozdil mezi koreou a nemeckem...
SORENTO JEZDI VE STATECH JIZ VIC NEZ 3 ROKY !!!! TO TEHDY MACHRI OD ZMRCADESU NEMELI O NOVEM ML ANI PARU . A NERIKEJ , ZE KIA UKRADLE PODKLADY . JESTLI KIA JEZDI JIZ 3 ROKU , MUSEL BYT LOGICKY I DRIV VYVOJ !!!
Nějak nerozumím, proč já...já mám názory na design nějakých 30 let stále stejné a úvahy, že ten kopíruje toho a ten zase toho jsou fakt úsměvné a jdou mimo mne. Jsou trendy designu, ty se mění a výrobci se tomu přizpůsobují, občas je první ten, jindy onen.
Doufam, ze stejne nazory budes zastavat i v dalsich pripadech. Zatim vidim pod kazdym (a myslim opravdu uplne kazdym) clankem o jakekoliv japonske nebo korejske novince hromadu nazoru, ktere vyjmenovavaji seznamy evropskych vozu, od kterych jsou udajne okopirovany. Misty je to neuveritelne smesne a dementni (napr. koukni pod diskusi o IS250, tam jsou i takovi, podle kterych je to okopirovany BMW 5 - budiz diskutujicim pubertakum prilehcenim, ze Lexus nikdy nevideli a nevi, ze kdyz uz, tak je BMW 5 kopii noveho GS, ktere v Japonsku pod nazvem Mark X uz delsi dobu jezdi). Stejne tak pod novym Civikem jsem zaregistroval, ze zadni kliky jsou okopirovany z AR 156. No, kdyby to AR neokopirovala z Hondy NSX, ktera to ma uz nekdy od roku 1990, dalo by se tomu verit...
...mi delaji radost! Jako konzervativniho cloveka mne sice "Golfoidni" B-ecko az tak moc nenadchne, ale myslim ze kompromis dynamiky, elegance, klasiky a invence se povedl. Zato nove ML mne nadchlo, stare ML je takove nemastne - neslane. Tohle ma navic hodnotnejsi spracovani. Novy trilitrovy V6 CDI pro modely 280 a 320 ma krome skvelych parametru resit i nektere problemy prvni generace 220-270-320( a 400 ) CDI. Pro ty si to budou moct dovolit, bude narez nove 400CDI... Pres 300 kobyl z dieselu... A nadherne CLS? Jen tak dale, jen tak dale!
S tím FR-V bych to zase neviděl jako opisování od Hondy, protože na podzim v Paříži bylo FR-V jako finální výrobek a tohle jako finální studie, která se bude vyrábět, jen se k tomu na rozdíl od FR-V nemohlo moc přiblížit s tím, že sériové bude v Ženevě. Berme to tak, že téměř stejné věci napadají různé výrobce, bylo, jest a bude.
jasne ze bylo udelane stejne jak sorento podle ML, byl to i cil KIA ziskat zakazniky, kteri si nemuzou dovolit benz ale v necem podobnem chteji jezdit. Mercedes byl i prvni (z osobnich aut) ktery zacal SUV vyrabet potom prisel bmw, vw, lexus, porsche, kia.
Jen kdyby ti říkalo pane bys mluvil trošku jinak ) To ML je fakt dobrý i to B už jde jen o to na ně mít Ještě by mě zajímalo viěli jsi někdy to sorento ? spíš bych řekl že ono bylo udělaný podle předešlýho ML to je můj názor
MB ma dulezitejsi novinky a to 4,0 V8 CDI 315 koni a 730 Nm a 3,0 V6 CDI triturbo 286 koni a 680Nm. Ma se delat i SL 400 CDI 0-100 5,8s a SLK 320CDI 0-100 5,3s.
Jo jo, presne to me taky napadlo, Sorento jak vysity. V tom druhym vidim karikaturu FR-V, panove ze Stuttgartu se moc nevytahli, v posledni dobe jedno auto horsi, nez druhy.