Je opravdu zajímavý, OctaviaII má 28 bodů v roce 2005 a C3 Pluriel taky 28 v roce 2002 a to nemluvím o Opelu Sintra (MPV), který kvůli crash-testu muselo být stáhnutý z výroby a takhle bych mohl mluvit o spoustě dalších. Takže jde udělat bezpečný MALÝ auto a někdy jsou na tom lépe než velký.
Víte na co jsem si vzpomněl? Pamatujete si kolony polských maluchů, jak jezdili z Polska přes ČR k Balatonu na rekreačku? Už vidím kolony těchto "mrdek" s českýma SPZ jak valí do Chorvatska
No jo, někomo zjevně asi ani po těch více než 15 letech nestačilo dojít, že "něco" je jinak !!! Ale to není žádná *, tihle lidi budou preferovat "třešničkáře" a to by pak mohlo být hodně špatné!!!!
Víš, na to je jednoduchá odpověď. Existuje věda zvaná průmyslový design a tam se meze tvořivosti nekladou. Jediným omezením je cena, vyrobitelnost(technologie) a odhad, co je zákazník ochoten akceptovat.Jinak je to ryze subjektivní záležitost a já bych to nechal na těch zákaznících. Buď koupí, nebo nekoupí.Velmi prosté.
Domnívám se, že je to poněkud silný výraz. Inu, design interiéru jednoznačně cílený na ženský vkus. Manželce se ale víc líbí interiér Micry. Cena odpovídá bezpečnostní výbavě (jen aby toto jediné provedení bylo shodné pro celou Evropu - osobně tomu nevěřím) a motoru - vždyť má variabilní časování ventilů. Matiz, Pandu či Picanto lze sice koupit pod 200 tisíc, jsou to ale auta očesaná na plech a s uvedenými bezpečnostními prvky, pokud se montují, se cena taky vyhoupne k 250000. Totéž Logan. Dokud nebude auto u prodejce, jsou všechny údaje spekulativní.
Nevím , jak s vnitřním prostorem , ale co se týče váhy , jsou tyto autíčka zhruba o 270kg lehčí a to má Fábie uřízlej jeden válec.
Takže co se týče bezpečnosti , asi nic moc , zhruba na úrovni Matize, kterej váží stejně jako tyto miniauta.
Pokud budu chtít tažný zařízení , tak zřejmně narazim jako u Matize , kde ho výrobce nedoporučuje , protože po přejetí jakéhokoliv železničního přejezdu by zůstal taženej vozík i s kouli a nápravou před kolejema..
Otáčkoměr "přilepený" vteřinovým lepidlem, pro mě nelogické ovládání ventilace (proč tam nejsou klasické 3 otočné "knoflíky" vedle sebe, ale dva z boku).A pokud se teda dobře dívám, tak v zadních dveřích pro cestující nejdou okna stahovat, ale pouze trochu vyklopit jak u 3-dveřových aut. Pokud bych chtěl něco nového, tak za ty peníze toto auto rozhodně ne. Předpokládal jsem cenu tak okolo 170 tis. Kč.
Hm,to je zajímavá myšlenka, zakázat dovoz franc. auta, když se vyrábí v ČR....fakt dobrý Jinak existuje něco jako svobodný obchod=trh a svoboda případně si nekoupit....
mas pravdu v tom, ze design ide uplne inym smerom ako sme si niekedy mozno predstavovali. auticka su to mile a ta toyota mi pride taka najprijatelnejsia. kvalita bude asi na urovni, lebo preciznost v nasich koncinach je znama. samozrejme kym si ludia budu vazit robotu a mat akusi cest, ze nieco vyrabaju a tvoria.
otackomer, aj ked ho chce trucker pilovat tam patri. totizto musi byt viditelny a ak by ho zapracovali niekde do toho jedneho budika alebo nebodaj k nemu nejako prilepili, nebol by viditelny, nakolko by ti zavadzal veniec volantu. a cena? myslim si, ze by mala byt niekde okolo 200 tisic, nakolko to nemoze byt konkurencia fabii. proste pre mladych studentov, aj ked v nasich koncinach studenti mozu len snivat. snad niekedy sa aj toho doziju ... pekny den.
to vypadá jako auto... No aspoň bude na silnicích trocha něčeho zvláštnějšího... a zajímavějšího na pohled.... Jen nevím jestli ženy zkousnou ten předek.. je to dle mého moc agresivní a č***té... (pro ženu..) Jinak černej a 3dveř... Já volím Smart...!!!!
Tak tenhle Pežotek 107. Za jednu cenu to dostat i se sněžnym pluhem, to jde. Truckere, na odřezávání otáčkoměrů už můžeš zajišťovat živnolist. Bude to džob. Do dvou let nám tyhle mandelinky zaplaví cesty. Byly doby, kdy jsme se na silnici lekali jen radarů za stromem. Teď holt nás budou vylekávat auta z čelního pohledu. Takovouhle tlamu nemá snad ani nová 407. Jinak je to povedené, zezedu nemám jediný kritický šleh. Být mi dvacet, jdu do toho. Jsme v tomhle století a krása tvarů a linií jde do háje. Tak to je a tak to nepochybně bude. Hledám krásu v tomhle. Možná, že nový trend - prodáme vám auto, které je ošklivější než vy - se uchytí. Jak je to s barvama, to ta kolínská trojka má stejné barvy? Kterej se Vám líbí nejvíc? Preferuju třídveřáka a tohohle Pežota.
Po zkušenosti s P 309 bych zakázal dovoz, výrobu a prodej na území ČR + všech franc. výrobků - bez pardonu. Něco tak nespolehlivého, ofláknutého a drahého na náš trh nepatří. Věřil bych spíš Toyotě a kvalitě montáže u nás.