Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové fotografie Citroënu C6

Těsně před zahájením ženevského autosalonu zveřejnil Citroën další fotografie své nové vlajkové lodi C6.
Zpět na článek
28. 2. 2005 10:34
neregistrovaný "dartch"
28. 2. 2005 12:11
neregistrovaný "Jack"
28. 2. 2005 11:11
neregistrovaný "Peto"
28. 2. 2005 11:20
neregistrovaný "renoar"
28. 2. 2005 11:43
neregistrovaný "joey"
28. 2. 2005 12:11
neregistrovaný "dochtor"
28. 2. 2005 12:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 12:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 12:38
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2005 12:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 12:48
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2005 13:00
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 13:06
neregistrovaný "briza"
28. 2. 2005 16:29
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 17:55
28. 2. 2005 18:58
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 19:31
28. 2. 2005 20:02
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 20:15
28. 2. 2005 21:14
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 22:00
28. 2. 2005 22:10
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 22:15
1. 3. 2005 23:07
neregistrovaný "TRUCKER"
28. 2. 2005 18:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 19:12
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 19:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 09:44
neregistrovaný "briza"
1. 3. 2005 11:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 23:14
neregistrovaný "TRUCKER"
1. 3. 2005 19:18
neregistrovaný "IT"
1. 3. 2005 22:57
neregistrovaný "TRUCKER"
28. 2. 2005 13:57
neregistrovaný "Eximpoo"
28. 2. 2005 19:17
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 19:42
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 21:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 05:24
neregistrovaný "rasto"
1. 3. 2005 08:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 23:21
neregistrovaný "TRUCKER"
28. 2. 2005 20:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 19:43
28. 2. 2005 20:10
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 20:15
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 20:30
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 20:39
neregistrovaný "radio"
1. 3. 2005 04:20
neregistrovaný "rasto"
1. 3. 2005 08:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 09:52
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2005 21:02
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 21:33
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 21:45
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 22:18
neregistrovaný "radio"
1. 3. 2005 22:53
neregistrovaný "TRUCKER"
2. 3. 2005 09:42
neregistrovaný "radio"
2. 3. 2005 13:08
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2005 22:35
neregistrovaný "TRUCKER"
3. 3. 2005 07:45
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 20:12
neregistrovaný "unknown"
28. 2. 2005 22:28
neregistrovaný "unknown"
1. 3. 2005 23:38
neregistrovaný "TRUCKER"
neregistrovaný "dartch"
28. 2. 2005 10:34
bez titulku
celkem smiseny pocity.zvenku dobry,zevnitr zvlastni, ale myslim ze v realu to bude hodne zajimavy a hodne dobry.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jack"
28. 2. 2005 12:11
Re: bez titulku
presne tak, souhlasim: zvenku zajimave auto, vevnitr se mi nelibi
neregistrovaný "Peto"
28. 2. 2005 11:11
no teda
riadny masaker - proste typicky citrooon
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "renoar"
28. 2. 2005 11:20
jo
uchcávám.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "joey"
28. 2. 2005 11:43
fí ha
citroen je hodne zvláštní,ale co předvedl timhle... to se musí nechat, rozdělí si klienty podobně jako bmw s řadou 7...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dochtor"
28. 2. 2005 12:11
Re: fí ha
BMW7 aj C6 sú extravagantné autá, akurát bavorák si hľadá novú tvár a citroen predvádza nádherné retro modelu CX. Takže ak sa aj klientela rozdelí, ostanu len Tí skalní
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 12:11
C6
Na těhle fotkách se mi začíná přední partie a obzvláště světlomety docela líbit. Ale zadek stále fuj. (tolik k revizi mého příspěvku o rozteklé zmrzlině). Následující příběh je moje prvotina a chtěl bych poděkovat hlavně lidem, bez kterých by mě ani na chvíli nenapadlo publikovat výplody mého chorého mozku stiženého manickou depresí a paranoiou ve vztahu k evropské integraci. Díky tedy Radiovi a hlavně GTI.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 12:13
Moje prvotina
Je 7.2. 2015 a je přesně takový pondělní ráno, do kterýho nemá cenu vstávat. V páteční předpovědi hlásili, že vítr z Ruska přinese tuhé mrazy a měli pravdu. Venku trvá už třetí den pětadvacet pod nulou. Přesto vstanu a navlíknu na sebe dva svetry a rukavice s nápisama Alaska. To bývala taková bezvýznamná část USA hodně na severu. Dokud před pár lety nějaký soudruh se střapatými vlasy nedostal nápad vyzkoušet si, kam až dostřelí. Byla to ale ta poslední věc, kterou prý vyzkoušel. Jdu před dům. Stojí tam můj dlouhý černý Cadillac. Mám na něj zfixlovaný papíry. Nesplňuje už dávno normu Euro 8. To, že karcinogeny má na ultra-nízké úrovni SULEV VII, tu nikoho nezajímá. Okolo sousedi marně zkouší už podesáté nastartovat svoje minivozy jezdící na naftu s dvacetiprocentním podílem rostlinného oleje. Asi pojedou do práce tramvají. To jim fakt nezávidím. Jsou nacpaný bezdomovcema a pochybnejma existencema. Nasednu do měkkého koženého křesla a okamžitě zapnu vytápění volantu a sedadla. Sundám kulicha a rukavice, nastaruju a na hlavní obrazovce naskočí upozornění, ať řídím v souladu s federálními zákony a přizpůsobím rychlost povětrnostním podmínkám. Počkám až docinká autodiagnostika a pak jemně posunu volič automatu do polohy D. Odpíchnu se a ještě zamávám mrazem a vzteky rudému sousedovi. Jestli mě po tomhle neudá, za používání benzínu, tak nevím… [Tento příběh byl čistě smyšlený. Jakákoliv podobnost s existujícími místy, osobami a firmami je neúmyslná a čistě náhodná]
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2005 12:38
Re: Moje prvotina
Lonestarstate, Tvou prvotinou bych chtěl já jednou končit Cpeš mi tam ty caddy (je to správně, viď), co taky jiného moho čekat. Je to špicové. Cením nadčasovost. Zejména závěr, to je perla. Smekaj i Jarda s Bertoňákem. Bravo
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 12:42
Re: Moje prvotina
Ještě se začnu červenat...no nadčasové to bude tak do roku 2015
neregistrovaný "GTI"
28. 2. 2005 12:48
Re: Moje prvotina
Je to výborné.
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 13:00
Re: Moje prvotina
je dobrej a to se bál něco napsat, ještě musíme vyprovokovat matesa
neregistrovaný "briza"
28. 2. 2005 13:06
Re: Moje prvotina
... v tu chvili jsem se probudil s rukou v nocniku. Probuzeni do reality bylo krute. Soused uz davno nemel auto na naftu ale s elektormotorem a palivovymi clanky. Nejaky mraz vubec neresil. Zato ja jsem musel auto nechat na zachytnem parkovisti na okraji mesta protoze do centra je autum se spalovacim motorem vjezd zakazan. (Jakakoliv podobnost s existujicimi misty a osobami je ciste nahodna ).
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 16:29
Re: Moje prvotina
Co se týče tvojí prvotiny, nijak zvlášť mě neoslovila. Myšlenka je dost jednoduchá a od začátku zjevná. Forma je velice průměrná (jsou tam dokonce chyby). Doufám, že jsem se tě nedotknul - proč taky?

K té C6: Exteriér je úžasný a proti interiéru také nic nemám. Obzvlášť sedadla vypadají skvěle. Vadí mi snad jenom středová konzola společná s vozy PSA. Je zmatená a vypadá pitomě. S 2,7 Dieselem a automatem to bude mňamkára...
28. 2. 2005 17:55
Re: Moje prvotina
Nebuď tak krutý na LSS. Nevím, zda znáš historické souvislosti této prvotiny. My, co ano, se báječně bavíme. C6 mě nechává zcela chladným. Nekoupil bych to, nedostanu to. Je to segment, který mi nic, ale vůbec nic neříká. Neumím si vlastně ani představit člověka, který by o tomhle autu uvažoval a zároveň psal sem. Je takový někdo?
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 18:58
Re: Moje prvotina
Nejprve k mé kritice: žadné historické souvislosti neznám, takže můj příspěvek můžete ignorovat.
Teď to zajímavější: C6 se mi nejenom líbí, dokonce mi jeho vlastnictví dává smysl a vážně mě napadlo pořídit si ho. Tudíž na tvou otázku odpovídám - ano, jsem to já.
Nevidím důvod, proč by člověk, kterému se podobná auta líbí neměl co psát do této debaty. Dřív jsem nedal dopustit na kdejaké BMW a EVO pro mě bylo svaté (kdybych na něj tenkrát měl, tak...). Jenomže čím víc jsem tahle auta poznával ,začali mi vadit jejich stinné stránky. Pár konkrétních příkladů: Cicic TypeR poslední generace je téměř nepoužitelný na normalní ježdění - je tak tvrdý, že pouhá jízda přes Prahu pro mě byla jako by mě nakopali do pr... Pravda, že když potom člověk na dálničním sjezdu jede na hraně, přeje si snad jenom umřít, je to skoro děsivé, co zvládne v zatáčkách. Bavorák mi vadí tím, že mě nutí jet rychleji, než chci sám. Stačí se trochu "zakoukat" a po okreskách jezdíte 170. Mám rád Mercedes, protože je tak příjemný "pro život" (kromě servisu) a k ničemu vás nenutí. Na celoroční používání mi mnohem více vyhovují komfortní auta (S-Type, XJ, S-klase i tento Citroen). Na blbnutí je lepší mít pak samozřejmě něco jiného (M3, 911, nejlépe Ferarri). Víc si ty auta vychutnáte, když je používáte jen občas a nezevšední vám. Je to ale všechno otázka peněz.
Málem jsem zapomněl na veterány!!! Miluju je a je pro mě rozhodně vetší potěšení jet v historickém SL, než 260 v esku. Snad jsem se trochu zastal te druhe skupiny, která sem "nemá co psát" a která na autech nevidí jen co nejtvrdší podvozek a nejvyšší výkon.
28. 2. 2005 19:31
Re: Moje prvotina
Pěkně si se rozepsal, Alibabo. Lehkej problém je, že ty tu píšeš o svejch garážích asi tak, jako já o Bertoňákovi a Jardovi. S tím, že mi všichni tu víme, že ten Bertoňák je jen pro obveselení. Jinak se tady řežem o to kterej diferenciál je ten pravej. A mýlíš se, není to otázka peněz. To je klam. Právě takoví, kteří se domnívají, že ve Ferrari se, jak píšeš, "blbne", tak právě takoví jsou vytřesení z pražské dlažby, když to po ní kalí v type R a v očích jim tiká ferrari. Jo, a věř, že kdo jezdí Mercedes (celoročně, Alibabo) tak ten tuhle C6 snídá. Ach jo. Tohle tady už máme dávno za sebou. Naposledy to tu zkoušel jeden, že prej právě odložil 911 turbo do garáže a že málem při vystupování uklouz na schodech. Tak jsme mu tu tramvaj odsouhlasili a on pochopil, že tady je pravda pravdou a sranda srandou
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 20:02
Re: Moje prvotina
A je to tady. O své garáži jsem nenapsal ani řádku - mluvil jsem obecně a pouze o tom, s čím mám zkušenosti. Buď se tu bavíme o autech, nebo se můžeme napadat a urážet. Toho, že kdokoliv tu promluví o lepším autě je hned označen za lháře, jsem si už všimnul. Nic s tím neudělám a nemám k tomu ani důvod. Mám rád auta a mám to štestí, že k nim mám i přístup.
28. 2. 2005 20:15
Re: Moje prvotina
To já, Alibabo taky. Přečetl jsem vše cos tady napsal a nebýt té neobratnosti v kritice kolegy (mimochodem znalec, ví)musím uznat, že to stylizuješ na úrovni. To tady není obecným pravidlem. Chceš-li historické souvislosti, musíš do Alfy, pak do Octávie SUV, tam to jelo a mrkni do všech teď aktuálních zpráv - dívej se na Ciello, Lonestarstate, Radio, Trucker. Můžeš mrknout i na mé (dlouhé, jiné za to nestojí) texty. Musíme se tu oťukat. Ze mně taky napřed sedřeli kůži. Vlastně soustavně sdíraj
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 21:14
Re: Moje prvotina
Poctivě jsem to pročetl a zajímalo by mě, co čteš (kromě J.Swifta)? Ta otázka sem sice nepatří, ale tvůj styl mi někoho silně připomína a ne a ne to zařadit. Jinak je to zajímavé a rád bych věděl jestli máš i něco jiného.
28. 2. 2005 22:00
Re: Moje prvotina
Na Mazdě MX5 z 22.2. je jedna sci-fi etuda. Jsem rád, žes přečetl a ještě raději, že jsme ulomily ty konfrontační hroty. Ta Havana? Zkus R. Chandlera. Zmiňoval jsi tu J. H. Chase, ten taky jel v tomhle vlaku děsivejch rán a nočních nadějí...
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 22:10
Re: Moje prvotina
Chandlera jsem měl na jazyku, na poslední chvíli jsem napsal Chase. Asi ti nemusím říkat, že Heminghway o tom taky věděl svý a navíc neotravuje ohraným a ošuntělým zločinem. Musím končit, takže se tu mějte.
28. 2. 2005 22:15
Re: Moje prvotina
Jistě. Tak tě čekáme, Alibabo
neregistrovaný "TRUCKER"
1. 3. 2005 23:07
Re: Moje prvotina
Ale copak, GTI, Ty už jsi zapomněl, jak jsem za tohohle "citróna" s Tebou bojoval už při prvních fotkách? Tak pro připomenutí: i já bych do něho šel, sice jsem na těchto poněkud "sdílnějších" fotkách našel pár "mušek", stále si myslím, že tohle je monstrózní kousek. Asi budeš oponovat, že kdo tady hodně píše, má auta moc rád a rád s nima i blbne, nebo něco v tom smyslu. Je to ale tak, že já si potrpím spíš na SUV a luxusní limuzíny. Pochopitelně s patřičným výkonem, takže i tak si jízdu budu moct pořádně užít. Víš, že hodně můžu BMW, které je pravda zaměřeno celkem do sportovna, ale tím neříkám, že je to pro mě jediná schůdná cesta. Auta mám rád, mám strašně moc rád a právě proto obdivuji právě takové skvosty, které Ti prostě mimo to, že Tě odvezou na místo určení, i něco řeknou a nenechají Tě chladným!
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 18:35
Re: pro Alibaba a briza
no tak se predvedte vy. rad se necham poucit a prectu si neco se slozitejsi a dumyslnejsi zapletkou
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 19:12
Re: pro Alibaba a briza
Obávám se, že tohle není žádná literární soutěž. Jestliže někdo zveřejní svůj (jakýkoliv) umělecký počin, musí být připraven na kritiku. Není na místě brát to osobně. Jinak hodně zdaru v dalším psaní.
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 19:15
Re: pro Alibaba a briza
Néé? A já myslel, že tu soutěžíme o Pulitzera. Tak pro tvojí radost či neradost jsem právě dokončil pokračování, ať máš, co kritizovat.
neregistrovaný "briza"
1. 3. 2005 09:44
Re: pro Alibaba a briza
Po tom co jsem si precetl od Umberta Eca Foucaultovo kyvadlo (soucasti deje je i ponekud zlomyslna hra s ambicioznimi lec nadani postradajicimi literaty) me veskere literarni ambice opustily. Nicmene sny obcas mivam (i kdyz se probouzim bez ruky v nocniku). Sny jsou fajn.
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 11:50
Re: pro Alibaba a briza
Jméno růže....toť jediné, co mi od maturity od něj uvízlo v hlavě.
neregistrovaný "TRUCKER"
1. 3. 2005 23:14
Re: pro Alibaba a briza
Tak, tak, přidávám se ke GTI, na Lonestarstata bacha, on se vážně vyzná. Zatím se mu skoro vždycky (ač jsem se nikdy jen tak nedal a bojoval až do konce a nějaké ty "rány" mu ještě uštědřil) podařilo mě přizdít, že jsem ani nevěděl jak.
neregistrovaný "IT"
1. 3. 2005 19:18
Re: pro Alibaba a briza
Lonestarstate:jenom aby to nebylo přesně opačně, oni v pohodě neodjeli, protože do měst mohou jenom malá hospodárná auta a Ty jsi nejel tramvají,protože celý plat jsi utratil za "ekologickou daň" neekonomického a vysokoobjemového auta...a že to není tak nereálné, viz. chystané zákazy vjezdu teréňáků do Paříže nebo v italských městech a netvařme se, že tam mají totalitu....ale jinak dobrý čtení pardon
neregistrovaný "TRUCKER"
1. 3. 2005 22:57
Re: pro Alibaba a briza
I když víš, že s Tvou filozofií zrovna dvakrát nesouhlasím, musím uznat, že povídky umíš fakt good (včetně pokračování)!!!
neregistrovaný "Eximpoo"
28. 2. 2005 13:57
bez titulku
Zatiaľ u mňa prevládajú zmiešané pocity. Z boku a zo zadu veľmi pekné. Predok a interiér sa mi vôbec nepáči...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 19:17
7.2.2015 - část II
Cestou do práce se stavím pro noviny. Když se vracím zpátky k autu, zběžně mrknu na levý přední kolo, jestli se mi náhodou k loukoti nepřivázal řetězem nějaký eko-aktivista. Pro tentokrát dobrý. Kdysi bych musel obcházet celej auťák, ale od tý doby, co se jeden pošuk připoutal Mládkovi k pravýmu zadnímu kolu jeho Lincolnu Town Car a ten s ním pak neúmyslně vysmejčil půlku Prahy si dávaj sakra pozor. To víte, že dotyčný docela protestoval, ale Mládek už je starší pán a tak nic neslyšel. Potom se doma v garáži divil o to víc. Tolik k tý historce, co svojí dobu bavila několik týdnů celou ČR. Už zase sedím v teple a po chvíli najíždím na magistrálu. Zácpa. A pořádná. Vypnu motor a začtu se do novin. Už přes dva roky je prezidentem USA George Prescott Bush a v novinách mu pořád nedali pokoj. Tenkrát prý vyhrál o jediný hlas nějakýho senilního hispánce v Novým Mexiku. Evropani zůstali jak opaření. Čekali, že podruhý vyhraje Hillary. Kdyby se raději starali o to, že Al-Kajda cvičí v Súdánu kosovský muslimy, aby se pomstili evropským křižákům za čistky z devadesátých let. Konečně se kolona pohnula. Odhazuju noviny na sedadlo spolujezdce a rozjíždím se taky. Projíždím kolem místa, který za to mohlo. No jasně, dva chlápci to do sebe naprali: Škoda Minia s už třetí generací Renaultu Modus. Ty Češi jezděj jak splašený, i když mají v nádrži řepku.
Rozbalit vlákno
7
28. 2. 2005 19:37
Re: 7.2.2015 - část II
Já už se ani nekoukám na televizní noviny. Špica, špica. Čistej styl. Rytmickej sloh. Lonesi, teď jsi mě dostal
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 19:42
Re: 7.2.2015 - část II
No dobrá... Tvou plodnost ti závidím a na další pokračování se těším už teď! Pokud mohu doporučit - zaměř svou pozornost na mimozemšťany a zatopení New Yorku, pokud i to bude málo, objev českých kostruktérů - Škodovka, co jezdi na prasečí *** to napraví. A jak se vlastně jmenuje ten Chaseovský hrdina? Bob? Nebo Nick?
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 21:05
Re: 7.2.2015 - část II
Jméno můj hlavní hrdina zatím nemá, ale vzhledem k tomu, že se to odehrává u nás tak spíš nějaké české... Na pokračování se už pracuje. Zítra ho tu už možná zveřejním.
neregistrovaný "rasto"
1. 3. 2005 05:24
Re: zatopenie NYC
zvoni mi budik, tym padom sa automaticky spusta 68 channel s cerstvymi news. nestacim sa cudovat. zoomom si zvacsujem obraz na mojej lcd obrazovke. titulky bezia po celej obrazovke. vidim zatopene ground zero a voda sa blizi k central parku. vybieham z bytu rovno do garaze. automaticky snimac, ktory zachytil moj parfem mi na aute otvoril dvere. sadol som si. moje auto ma pozdravilo. zaplo potrebne kontrolky a spytalo sa ma na ciel cesty. zadal som manhattan. bezpecnostne pasy ma priputali k sedacke. po zadani povelu na cuvanie sa mi pred ocami rozziarila na skle obrovska obrazovka, ktora snimala priestor za mojim autom. hybeme sa. v rukach drzim virtualny volant. nemusim nic viac robit. z laktovej opierky sa mi ozyva pipanie. signal, ze moja ranna kava je pripravena. plynule sa zaradujem do kolony aut. zrazu pred sebou vidim obrovsku vlnu, ktora sa vali spoza empire state buildingu. vlna ma na vysku dobrych sto metrov .. nastastie moje auto je aj na toto pripravene. pocitacu davam povel na zapnutie vodneho rezimu. kolesa sa menia na male vodne mlyny. vsetko sa hermeticky uzatvara. spustaju sa elektromotory, ktore privadzaju do kabiny kyslik. pocujem, ako sa tesnenia dveri nafukuju a pricuciavaju sa ku skeletu auta. posledny countdown pred vlnou. cez panoramaticku strechu vidim tu hrozu. dopada vlna a ja sa podvedome zlaknem, chytam sa za hlavu a kryjem sa .. nemusim. zabudol som, ze mam svoje auto. pocujem tupy naraz vlny na moju strechu. a teraz vidim, ako sa zije pod hladinou. vsade okolo mna je voda. musim prepnut na manualne riadenie, lebo podmorske dvd este nevyrobili. vidim ako z tych nemeckych sraciek vylietaju posledne bublinky vzduchu. kedysi v jednej diskusii niekto pisal, ze premiove znacky. dostali premiu za utopenie. vidim ludi za oknami ako sa snazia dostat zo svojich bytov. jemne pridavam plyn a plavam do vyssich poschodi, aby som nevidel to utrpenie. dnes uz viem, ze som si kupil skvele auto. vdaka, ze si bol, FANTOMAS. moje nove auto, je totizto Citroen CX 700 ...
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 08:08
Re: zatopenie NYC
pěkná apokalypsa...
neregistrovaný "TRUCKER"
1. 3. 2005 23:21
Re: zatopenie NYC
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 2. 2005 20:12
Re: zatopenie NYC
Málem bych zapomněl: [Tento příběh byl čistě smyšlený. Jakákoliv podobnost s existujícími místy, osobami a firmami je neúmyslná a čistě náhodná]
28. 2. 2005 19:43
RADIO, KDE JSI?
Hergot, kde jsi? Potřebuju tu posilu. Je tu jeden co to na nás zkouší, že prej střídá auta podle počasí. Není z grónska.
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 20:10
Re: RADIO, KDE JSI?
kterej to je ? já mu to vysvětlím !
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 20:15
Re: RADIO, KDE JSI?
už to vidím - Alibabka, jdu na to
28. 2. 2005 20:22
Re: RADIO, KDE JSI?
Na SUV Octavia mi to najednou nějakeh hošan ze Slovenska nandavá. Pěkně se rozepsal. Mrkni na to. Také mě zná
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 20:30
Re: RADIO, KDE JSI?
kde to je ?
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 20:39
Re: RADIO, KDE JSI?
no je dobrej ten rasto, len té ameriky nechápem, boha jeho, ameriky, jeblo mu ?
28. 2. 2005 20:50
Re: RADIO, KDE JSI?
Rozpumpovali jsme to tady ale hezky
neregistrovaný "rasto"
1. 3. 2005 04:20
Re: RADIO, KDE JSI?
nie, nejeblo mi. pisem odtial kde zijem, kde je stale najvacsi rozmach automobilizmu, kde je stale lacny benzin ... ameriky sa mi pacili odjakziva, a ver alebo never, vzdy som si myslel, ze su to len velke kary, ktore vela zeru. az kym som si doma, teda este na sk nekupil dodge stratus, 2.5 ltr benzin, sestvalec. bal som sa, ci ma to nezozerie. nezozralo a po meste som jazdil do 10 litrov a po dialniciach som sa dokazal dostat na 7 ltr. samozrejme pri normalnej rychlasti a zapnutom tempomate. potom som sa odstahoval do ameriky a preslo mi rukami vela aut roznych znaciek. imponuju mi starsie auta, ktore v nasich koncinach pozname len z obrazkov. je na nich tolko dozajnerksych skvostov, ze dnesni dizajneri sa musia este vela ucit. musis ale zobrat do uvahy dobu, kedy ich projektovali. takze preto americke auta. ale celkovo nasavam info o vsetkych autach, ci sa mi pacia alebo nie. a ked sa mi nepaci, nemam problem to napisat. len v nasich koncinach sa ludia budu musiet este naucit slusnosti a dokazat prijat aj iny nazor, nez je ten jeho. lebo ked som raz napisal, ze sa tu vyzdvihuje skodovka do nebies, hned som bol slovensky hajzel a mam si ist na ine stranky atd... rad citam tieto diskusie, lebo okrem zabavy sa tu clovek moze aj nieco priucit, ale to by musel vediet citat aj medzi riadkami .. mam rad aj kriticke pripomienky (GTI) pretoze je dobre poznat aj druhy nazor, aj ked niekedy ta tu dobreze neukamenuju ...
na kazdom aute je nieco krasne, len to treba vediet najst. aj by som chcel vyhlasit nejaku sutaz o najskaredsie auto, len neviem kde by to tu mohlo prebiehat. ahojte a pekny den ..
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 3. 2005 08:07
Re: RADIO, KDE JSI?
Jo Evropa se musí učit. Donedávna jsem třeba myslel, že kliky schované v rámu dveří vymysleli skvělí designéři od Alfy. A ouha. Vidím u chodníku parkovat stařičký rozpadající se Chevrolet Beretta. Na dnešní měřítka po všech stranách nevábné auto, ale...má kliky schované v rámu dveří.
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2005 09:52
Re: RADIO, KDE JSI?
Dobře píšeš, jen tak dál. Čekám na tvé další názory.
28. 2. 2005 20:16
Re: RADIO, KDE JSI?
Alibaba. Teď jsem mu dal šanci.
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 21:02
Re: Alibabo, kde jsi ?
trochu si naskočil do rozjetého vlaku, a momentálně nevíš, kam frčíš, ale my ti z GTI pomůžeme, máme rádi auta a ti, kteří je mají taky rádi a dokažou o nich zasvěceně, ale i nezasvěceně, za to pravdivě a s vlastním názorem psát, jsou tzv. "naši". K tvému příspěvku shora uvedenému, mám několik připomínek, v žádném případě urážek, to se mezi námi (trucker, mates, ciello, GTI, Yaroukh, Lonestarstate (já to dokázel napsat ), Marko a další věrní) nenosí. Řekl bych, že z tvého psaní o autech je cítit jistá absence informací o automobilech, modelech, automobilkách, historii, tradicích, specifikacích atd. Je vidět, že se u každého auta díváš jen na některé, řekl bych papírové, hodnoty. Míchat TypeR, BMW, Mercedes, 911 a tak bez jediného vysvětlení proč taková volba, je zkrátka znak slabého úsudku. Na blbnutí Ferrari ? Podle mého názoru je blbnutí pořádná cesta s dostatkem zatáček, horizontů, sjezdů a kopců, kde se opravdu můžeš spolehnout na výkon, stabilitu, pohon Q4 atd. Tím pádem volba Ferrari nebo 911 je divná, alespoň pro mne. Pokud mi to rozumně vysvětlíš, zkusím se dívat na tu větu tvým pohledem, ale nevím, nevím jestli se ti to povede. Dále celoroční ježdění, i tam lze najít jistou slabinu, pro mě celoroční provoz je bohužel i hodně o sněhu a nechtěl bych se spoléhat jen na předohrab nebo zadohrab s nějakou slabou elektronikou. Dalo by se takhle pokračovat dál, ale když to vše shrnu kolem a kolem, tak ti doporučím pro všechny tebou uvedené případy jeden vůz, který ti to splní - ALFA SPORTWAGON Q4
28. 2. 2005 21:11
Re: Alibabo, kde jsi ?
Podepisuju. Poslední tři slova jsem mohl za tebe dopsat já
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 21:33
Re: Alibabo, kde jsi ?
hele GTInein,danke - mě dnes není dobře, povídku jsem slíbil, bude zítra, omlouvám se
28. 2. 2005 22:05
Re: Alibabo, kde jsi ?
Jo. Přeju uzdravení. Ten Píčesrýdr, ten to dneska vyhrál
neregistrovaný "Alibaba"
28. 2. 2005 21:45
Re: Alibabo, kde jsi ?
Jsem rád, že mám možnost to obhájit, nebo se o to alespoň pokusit. S reáliemy automobilového průmyslu podle mého názoru problém nemám, ale to ukáže čas. Mluvil jsem o přístupu, tudíž nebylo nutné zabíhat do technických specifikací. Dále mi není jasné, co se ti zdá nelogického na spojení "pořádná cesta s dostatkem zatáček" a "Ferrari nebo 911"? Mě se naopak zdá, že to k sobě jde náramně dobře.
Snažil jsem se odpovědět na otázku, kterou kdosi položil, a to: Koupil by si někdo C6? Ja se snažil vysvětlit, že komfort a originalita jsou pro mě důležité veličiny, což jsem se pokusil doložit konkrétními případy, které mě o tom přesvědčily.
Na konec k tvému typu - Alfa Sportwagon Q4 se mi bohužel, jako všechna vysoká auta (mám na mysli SUV a Off-Roady) nelíbí a jelikož jezdím většinou ve městě, riziko pro chodce je pro mě nepřijatelné.
neregistrovaný "radio"
28. 2. 2005 22:18
Re: Alibabo, kde jsi ?
web alfy: Alfa Sportwagon Q4 je novou verzí klasické Alfy Sportwagon, které byl přidán inovativní pohon na všechny čtyři kola zvaný Q4. žádné SUV, žádný off-road. Psal jsem o těch tvejch mezerách, na tom trvám, nepřesvědčil si mě.
neregistrovaný "TRUCKER"
1. 3. 2005 22:53
Re: Alibabo, kde jsi ?
Aniž bych se tady chtěl kohokoliv zastávat, tak k té 911 a "Ferku": očividně asi narážíš na poháněnou nápravu x poháněné nápravy. Je zřejmé, že upřednostňuješ čtyřkolky. Ale spousta lidí se zase naopak vyžívá právě tím "blbnutím" v zatáčkách se zadohrabem. Tady je ale hodně důležité, že na to už musíš být náležitě zručný a zkušený řidič. Potom to prý má své kouzlo. Dále se taky říká, že čtyřkolka Tě v zatáčkách dokáže hodně podržet, můžeš si k ní hodně dovolit, ale když už to přepískneš, najednou Tě "rozhodí" a Ty máš hodně co dělat, abys to zvládl. Já osobně takové zkušenosti nemám, mě čtyřkolka ještě nikdy nenchala ve štychu, ale pravdou je, že to taky není žádný nadupaný sporťák, ale rodinné kombi s 1,6 pod kapotou. A Tobě ten Crosswagon Q4 říká pane?
neregistrovaný "radio"
2. 3. 2005 09:42
Re: Alibabo, kde jsi ?
ale truckere, Crosswagon mi neříká pane, ale o tom jsem taky nepsal, nýbrž jsem psal o sportwagonu, což je combi s přidaným Q4. ano, pochopil jsem tvoji narážku, že když je někdo dobrý řidič může jezdit s předo nebo zadohrabem, ale nevidím to jak ty píšeš, měl jsem několik možností (ať už školy smyku, BMW předváděčky atd) a zjistil jsem, že pro mne je opravdu nejlepší volba čtyřkolka. pokud jezdíš s předkem je to o ničem, ta síla toho předku je někdy nečitelná, záleží na maličkostech (poloměr zatáčky, povrch, najížděcí rychlost atd) - proto to není auto na blbnutí. se zadkem je více zábavy to ano, ale to musíš vypnout stabilizaci a pak to s takovou 330Ci není žádná legrace, navíc to stojí dost za gumy a pokud si to krásné smyknutí užíváš na neuzavřené cestě, je to docela riziko, poněvadž se ti předek při tom vždy točí více ke středu. ze čtyřkolek jsem vyzkoušel jen 2 Octavii (nemá smysl rozepisovat) a allroad (2,5 TDI, podvozek a motor od abt) a to je ten správný kompromis (myslím si, že není moc bohatých, co si koupí okruh na den blbnutí nebo zavřou úsek nějaké silnice) - vyšší rychlost při relativně vyšší bezpečnosti - jedu rychle a nikoho neohrožuji, navíc negumuju. píšu, že je to kompromis, protože pravdou zůstává, že svézt se v 330Ci na hraně je zásadní zlom, pak už člověk nechce nic jiného nevím, které části republiky říkáš doma, ale jestli znáš třeba cestu z Berouna na Karlštejn přes Liteň, tak pak víš, že 911 a efko je tak trochu out, ale každý máme na blbnutí jiný názor, někomu stačí jen dupat na plyn na dálnici, někomu jen roštovat motor ve městě před pipinkama
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2005 13:08
Re: Alibabo, kde jsi ?
Máš to u Aiga. Přečet jsem tě znovu a vlastně bych to tvé mohl podepsat.
neregistrovaný "TRUCKER"
2. 3. 2005 22:35
Re: Alibabo, kde jsi ?
Jo, měl jsem samozřejmě na mysli sportwagona, ale psal jsem crosswagon a vím o čem je řeč (fakt, nekecám), že sportwgn Q4 je normální kombík ve čtyřkolce a crosswagon už je zvednutý a dělaný ve stylu Allroada. To, co jsi psal o pohonech mohu odsouhlasit (až na ty zadohraby, tam zkušenosti nemám a jenom jsi mi potvrdil, co jsem četl už mnohokrát předtím). Ale vždyť jsi to psal sám, že když to prostě fakt umíš, tak si se zadohrabem pořádně zablbneš. Já osobně s mými kilometry bych pochopitelně při koupi něčeho silnějšího volil čtyřkolku (pokud by to bylo možné, M3 ani M5 mi ji ale nenabízí, tak bych se musel velmi pozvolna a s citem učit jezdit s tím zadkem). Jo a ještě jedna věc, 911 je i ve čtyřkolce (Carrera 4, Turbo).
neregistrovaný "radio"
3. 3. 2005 07:45
Re: Alibabo, kde jsi ?
ano, psal jsem, že s tím zadohrabem je to krása, ale jen pokud vypneš stabilizaci, jenže pak je to zase docela dost veliký riziko na rozsekání auta, když nemáš nasmejkaný km. kdo má peněz dost, tak si může dovolit kupovat pořád gumy a "tahat" zatáčky jak se mu zlíbí. Jinak k těm autům, pro mě už třeba 330i už silná je, s novým (190 kW) už vůbec, M3 i M5 jsou už pro mě ryzí sporťáky, ale ta stabilizace je drží na zemi, jenže pak tu zatáčku zase "nesuneš" a když ji vypneš, tak je to peklo na zemi. čtyřkolka je prostě zachování jistoty při rychlosti, je to zkrátka bezpečnější.
28. 2. 2005 20:19
Re: Alibabo, kde jsi ?
LSS jede. Hodil sem volné pokračování a překonává se.
neregistrovaný "unknown"
28. 2. 2005 20:12
bez titulku
Som jediny ktoremu tak divne preblikuje flashova reklama tu na auto.cz ?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "unknown"
28. 2. 2005 22:28
Re: bez titulku
pri prezerani cez firefox som zabudol podotknut...
neregistrovaný "TRUCKER"
1. 3. 2005 23:38
Pár mušek jenom zlatých
Když se dívám na tyto už dost detailní fotky, našel jsem pár věcí, které mi tu prostě nesedí. Prvním a asi nejzásadnějším nedostatkem je interiér, potažmo přístrojovka. Jednak mi celá připadá taková nějaká nehodící se zde, tak provedení přístrojového štítu s těmi vrcholně stupindími a nevkusnými digitálními přístroji, to je fakt silné kafe!!! Moc z toho nejsem nadšený ani v některých prďolech o 3 nebo 4 třídy níž, ale tam je mi to více méně jedno, ale tady... Tady by úplně nádherně sedly nějaké povedené budíky s chromovanými rámečky nebo pokud by to chtěl výrobce pojmout naopak moderně, tak optitrony. Tohle fakt ne!!!! I volant se mi zdá takový nějaký " bez chuti a bez zápachu". Celkově na mě ten vnitřek působí, jakoby byl dělán narychlo pár hodin před "uzávěrkou". Akorát ty křesílka, to bude bašta! V některých pohledech zvenku mě tak trochu ruší lichoběžníkové směrovky (společně s obrysem, nebo co to tam je) v kontrstu s kruhovými mlhovkami, které jsou zde tvarově samozřejmě zcela namístě. Nicméně, zvenku to jsou fakt jen detaily a ty fotky mě naprosto uchvátily!!!
Rozbalit vlákno
0