Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Českým vozovkám kraluje Škoda Favorit

Ze zprávy vydané sdružením automobilového průmyslu vyplývá, že český vozový pak během roku 2004 trochu zestárl. Nejrozšířenějším vozem je Škoda Favorit, druhá skončila felicia.
Zpět na článek
13. 2. 2005 10:44
neregistrovaný "dmx"
13. 2. 2005 11:12
neregistrovaný "flavio"
13. 2. 2005 14:07
neregistrovaný "Wik"
13. 2. 2005 14:20
neregistrovaný "han"
13. 2. 2005 16:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 2. 2005 23:32
neregistrovaný "han"
14. 2. 2005 03:49
neregistrovaný "spc"
21. 11. 2006 20:08
neregistrovaný "fatanek"
14. 2. 2005 20:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 2. 2005 07:33
neregistrovaný "mates"
14. 2. 2005 11:06
neregistrovaný "yo"
15. 2. 2005 15:16
neregistrovaný "Lubo"
13. 2. 2005 16:17
neregistrovaný "flavio"
13. 2. 2005 16:18
neregistrovaný "pride"
13. 2. 2005 17:16
neregistrovaný "HonzaT"
13. 2. 2005 18:32
neregistrovaný "bms"
8. 10. 2006 10:50
neregistrovaný "mnbvcxy"
13. 2. 2005 21:20
neregistrovaný "IT"
14. 2. 2005 07:54
neregistrovaný "HonzaT"
14. 2. 2005 12:19
neregistrovaný "IT"
14. 2. 2005 18:31
neregistrovaný "olin"
22. 12. 2006 15:13
neregistrovaný "Shapeshifter"
13. 2. 2005 23:44
neregistrovaný "TRUCKER"
14. 2. 2005 07:58
neregistrovaný "HonzaT"
15. 2. 2005 00:29
neregistrovaný "TRUCKER"
22. 12. 2006 15:06
neregistrovaný "Shapeshifter"
22. 12. 2006 15:11
neregistrovaný "Shapeshifter"
20. 1. 2007 18:50
neregistrovaný "kohi"
13. 2. 2005 17:25
neregistrovaný "HonzaT"
13. 2. 2005 19:11
neregistrovaný "Dusche"
13. 2. 2005 19:25
neregistrovaný "Lukas"
14. 2. 2005 12:20
neregistrovaný "IT"
14. 2. 2005 12:23
neregistrovaný "IT"
13. 2. 2005 23:29
neregistrovaný "jorge"
14. 2. 2005 00:01
neregistrovaný "Milo"
14. 2. 2005 11:04
neregistrovaný "Favoman"
14. 2. 2005 11:37
neregistrovaný "Libor"
14. 2. 2005 16:20
neregistrovaný "major"
14. 2. 2005 12:10
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2005 21:10
neregistrovaný "Beny"
17. 2. 2005 23:44
neregistrovaný "laďa"
15. 11. 2006 08:42
neregistrovaný "Dominik Chamrad"
15. 1. 2007 17:18
neregistrovaný "J"
27. 11. 2006 08:44
neregistrovaný "typhoonek"
15. 12. 2006 13:17
neregistrovaný "Predeko"
22. 12. 2006 14:59
neregistrovaný "Shapeshifter"
22. 1. 2007 19:06
neregistrovaný "MVF"
19. 1. 2008 00:29
neregistrovaný "Nepér"
29. 2. 2008 17:17
neregistrovaný "xTom"
neregistrovaný "dmx"
13. 2. 2005 10:44
tabulka
myslim ze by nebolo zle dat tie udaje do tabulky blo by to prehladnejsie
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "flavio"
13. 2. 2005 11:12
fávo
mám fávo a je cool ale novy quattroporte asi kromě mě nidko nema
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Wik"
13. 2. 2005 14:07
Re: fávo
Jako auto na zimu na dorasování je dobrý,jinak to je komančská plečka.
neregistrovaný "han"
13. 2. 2005 14:20
Re: fávo
komančská plečka ? myslíš že by komanči dovolily dělat design Bertonemu ? A pro po můžeš nám říct co máš za auto ?
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 2. 2005 16:37
Re: fávo
Snad se tu od tebe ještě dozvíme, že za dob vzniku Favorita tu byla demokracie a kapitalismus
neregistrovaný "han"
13. 2. 2005 23:32
Re: fávo
no zato v tvoji hlave je holocaust...
neregistrovaný "spc"
14. 2. 2005 03:49
Re: fávo
Skoro som od rehotu padol pod stol....
BRAVO!
neregistrovaný "fatanek"
21. 11. 2006 20:08
Re: fávo
si myslis ze nekoho zajima tvuj posetili nazor na toto good auto ... nezikam ze je nejlepsi ale je dost dobre ... jenze ty to nepochopis protoze nemas asi zadny vztah k autum a nikdy mit nebudes z takovym natorem ... protoze hodne lidi co znam ma favorita a dokud bude se dat udrzet tak si ho nechaji protoze je do fajne auto ....
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 2. 2005 20:08
Re: fávo
Tomu říkám "věcný argument".
neregistrovaný "mates"
14. 2. 2005 07:33
Re: fávo
Mam pocit, ze Skodu 100 delal nejaky renomovany zahranicni designer. Nevim to ale na 100%, tak me nesezerte, jestli to neni pravda.
neregistrovaný "yo"
14. 2. 2005 11:06
Re: fávo
Skoda 100 bolo len pokracovanie skody 1000, ktora bola kompletne vyvynuta v ceskoslovensku.
neregistrovaný "Lubo"
15. 2. 2005 15:16
Re: fávo
Ja som niekde pocul, ze to dizajnoval chlapik co robil tiez Diablo, ale neviem co je natom pravdy
neregistrovaný "flavio"
13. 2. 2005 16:17
Re: fávo
jako mam 50 kw, karb, bez katru a na motor si stezovat nemuzu...koroze me taky nesere zatim, jen to hrozny tesneni nad dverma, ktery se tahne od kapoty az ke kufru je odpornea ten plast v kufru se bertonemu taky nepoved
neregistrovaný "pride"
13. 2. 2005 16:18
Favorit je snad nejhorší auto všech dob
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "HonzaT"
13. 2. 2005 17:16
Re: Favorit je snad nejhorší auto všech dob
Nezlobte se na mě, ale tímto svým příspěvkem jste dokázal naprostou neznalost této problematiky.
Favorit byl v době svého vzniku OHROMNÝ skok kupředu-> z velmi zastaralé koncepce "vše vzadu" u škody 105/120 na moderní "vše vpředu". Z tohoto hlediska je favorit oproti předchozí řadě 105/102 opravdu velký skok kupředu. V tehdejších podmínkách řízeného hospodářství byl favorit velmi dobrý počin.
Samozřejmě, že na něj nemůžete uplatňovat stejná měřítka jako na Fábii z roku 2005.. to by bylo trochu nefér. Z hlediska podmínek konce 80.let v naší zemi bych ho rozhodně za nejhorší auto neoznačil.
neregistrovaný "bms"
13. 2. 2005 18:32
Re: Favorit je snad nejhorší auto všech dob
Myslim, ze nejhorsi auto vsech dob je prave S105/120....
neregistrovaný "mnbvcxy"
8. 10. 2006 10:50
Re: Favorit je snad nejhorší auto všech dob
BLBE!
neregistrovaný "IT"
13. 2. 2005 21:20
Re: Favorit je snad nejhorší auto všech dob
Byl to ohromný skok vpřed, ale svět byl již od 70. let u aut této koncepce "vše vpředu", takže zhruba o 15 let dříve, jestli je to pro Vás srozumitelné. Jo a ten Bertone po těch šílených zážitcích, kdy musel dělat design na pevně dané příslušenství(počínaje starterem,alternátorem,karburátorem atd....)tak také prohlásil, že komunistické automobilce už nidy více. Nějak nemohl, na rozdíl od Vás, pochopit, že automobilka nemůže nakupovat komponenty ve světě zcela dostupné.Samotný problém byly plechy, aby se ty z Košic daly použít-Bertone designem musel regovat na jejich technolog.vlastnosti,ne naopak! Jo a pak nechápal pojem dodavatelsko-odběratelské vztahy a že se přijímají socialistické závazky, aby se to auto vůbec začalo vyrábět.O kvalitě Favoritů víme své.Do příchodu VW.A vůbec, Štrougalova vláda rozhodla o výrobě osobního auta s motorem vpředu.Ti byli fakt chytří!!! O těchto věcech si normálně v normální zemi rozhoduje trh a automobilka.Jasný? VUML to není, ale alespoň tak, pane...
neregistrovaný "HonzaT"
14. 2. 2005 07:54
Re: Favorit je snad nejhorší auto všech dob
Možná jste mě přesně nepochopil. Mě šlo o to, jaký byl Favorit pokrok v tehdejším výrobním programu autmobilky Škoda v polovině 80.let. To považuji za úspěch. Nejsem blázen abych tvrdil, že Favorit byl tehdy nejlepší auto z celé Evropy.
Kvalitou zpracování, spolehlivostí atd. jsem ho k tehdejším západním vozů nepřirovnával. To že byly problémy již při vývoji je také fakt, ale to bylo způsobeno dobou, stejně jako nejde popřít, že po příchodu koncernu VW došlo ke zvýšení kvality výroby atd.
neregistrovaný "IT"
14. 2. 2005 12:19
Re: Favorit je snad nejhorší auto všech dob
Jasný,rozumíme si."Pokrok" v rámci "možného".Divná doba,je pryč a je to bezva. Jinak proti fávu nic nemám. Oproti Š 1xy jistě "pokrok".
neregistrovaný "olin"
14. 2. 2005 18:31
Re: Favorit je snad nejhorší auto všech dob
favo je se mi libi.akorat ta koroze to je u skodevek fakt hruza az octcva ta korozi netrpi.jinak kdyby favo bylo v pozinku a delali sportovni verzi tak si ho hned koupim tak asi ne.
neregistrovaný "Shapeshifter"
22. 12. 2006 15:13
Re: Favorit je snad nejhorší auto všech dob
Ta koroze no...to je největší mínus favorita dva roky si toho člověk nevšímá a z relativně pěknýho auta je kupa rzi
30. 6. 2008 22:10
Re: Favorit je snad nejhorší auto všech dob
[odkaz] Jen tak pro zajímavost, ale sem už asik nikdo nepřijde
neregistrovaný "TRUCKER"
13. 2. 2005 23:44
Re: Favorit je snad nejhorší auto všech dob
To, že jsem s tímhle vrakem skoro rok musel jezdit, abych otci prokázal po čestvě nabytém řidičáku své jezdecké umění a půjčoval mi naše Mitsubishi, to bylo nefér!!! Ku....ky nefér!!! Možná se mnou někdo nebude souhlasit, jenže já bohužel nejsem vyučený automechanik ještě navíc s jedinou zálibou- týdny až měsíce se vrtat v "autě" a látat na něm snad vše, co se látat dá, abych mohl ujet alespoň pár desítek km s pocitem relativního bezpečí a klidu, že mi náhle nevypoví brzdy, motor, řízení, převodovka a vůbec, že se mi celá tahle popelnice nerozsype dřív, než dojedu do svého vytouženého cíle!!!!!! Tolik k tomu jejich slavnému "Fávu".
neregistrovaný "HonzaT"
14. 2. 2005 07:58
Re: Favorit je snad nejhorší auto všech dob
Z Vás spíš mluví zloba z důvodu špatné zkušenosti s 12 let starým a poruchovým vozem... já to ale chápu
Zaměřte se spíš na něco jiného. Když si někdo v roce 1989 koupil Favorita, tak to byla tehdy v ČSR "supr kára". Samozřejmě, že se z nich dnes už stávají nespolehlivé a málo bezpečné vozy... ale s tím se dá u 16 let starého auta počítat...
neregistrovaný "TRUCKER"
15. 2. 2005 00:29
Re: Favorit je snad nejhorší auto všech dob
No hlavně, že třeba moji kámoši se stejně starými i staršími zahraničními auty a dokonce i s některými 105/120 byli daleko více v pohodě než já. Jistě, po určitých letech s každým autem začnou přicházet nějaké problémy, ale hlavní je po kolika letech a kolik problémů a jak závažné problémy. Favority se jednoznačně nevyvedly, to je známá věc a ještě Felicie jsou nedomrdky- pardon za ten výraz. Až ta s novým xichtem přestala mít problémy s korozí. Ale ta jízda je stále ještě hrozná. Je pravdou, že za cenu, za kterou se prodávala jí lze leccos odpustit, ale katastrofální kvalitu rozhodně ne!!! Ovšem na závěr musím alespoň částečně souhlasit- v době svého příchodu, kdy jsem neznal skoro žádná jiná auta než Škoda a Lada byl pro mě Favorit naprostou šupou, jenže bohužel ne dlouho.
neregistrovaný "Shapeshifter"
22. 12. 2006 15:06
Re: Favorit je snad nejhorší auto všech dob
Stodvacítka nemá co dělat na silnici je to vrak nejraději bych tu viděl deset muzeiních kousků s veteránskejma značkama a to by mi stačilo, fávo není o mnoho lepší ale oproti stodváce je to alfa a omega a navíc my ho doma měli 6 let a všechno v pohodě, jestli není chyba v něčem jinym než v autě...ruce mozek apod, že? >:D a navíc já jsem si teď pořídil formana 94 136X a jako pohoda, zatim nic kromě běžnej maličkostí a to je to auto po ženský co ho málem pohřbila pač na něj totálně srala
neregistrovaný "Shapeshifter"
22. 12. 2006 15:11
Re: Favorit je snad nejhorší auto všech dob
Nemam komentáře pro tyhle rozmazlený fracky co jim tatínkové všechno půjčujou a kupujou, sami nejsou za nic vděčný a jako bonus jsou neschopný
neregistrovaný "kohi"
20. 1. 2007 18:50
Re: Favorit je snad nejhorší auto všech dob
Nevím cos měl za kousek, ale i lajk, si dokáže na Favíkovi opravit alespoň 50% věcí(pokud to je karbec) A to, že ses bál že se ti to rozsype, je tvoje mínus, já jezdim normálka něco kolem 140 a skřípe mi jenom palubovka,jinak drží na silnici jak das(a to je bez uprav!!!) A pro tvoji informaci, na semaforech ujedu i BMW, sice me dožene po par desitkach metrů, ale odpíchnu se jak nic ;-) Takže Fávo 4ever
neregistrovaný "HonzaT"
13. 2. 2005 17:25
favorit x 105/120
Favorit má 286 679 registrací a je tak nejpočetnější. Pokud si ale dovolím model 105 a 120 sečíst (a že se od sebe zas tolik nelíší), pak z modelové řady 105/120 jezdí 465 040 vozů, což je o 62% než u Favoritu.
Vím, že ty modely nejsou počítány jako uplně stejné, ale z běžného pohledu se jedná o řadu "stodvacítek" (jedno jestli Škoda 105,120,125,130). Pak je daleko pravděpodobnější, že se na ulici potkáme se zástupcem této kategorie, než s Favoritem....
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Dusche"
13. 2. 2005 19:11
Re: favorit x 105/120
To je pravda.Favorita take nerozdelili na 135 a 136 tak proc stare skodovky delit na 105 a 120, to prece nic nevypovida o typu Uzovka nebo Mko.
neregistrovaný "Lukas"
13. 2. 2005 19:25
Re: favorit x 105/120
Přesně tak, dělit Škodu 105 a 120 je jako rozlišovat například Octaviu na SLX TDI, LX 1,4 nebo jiné verze, jasný nesmysl. Naopak v prodeji nových vozů se třeba Renault Mégane/Scénic nebo VW Golf/Bora sčítá jako jeden model. Prostě se nic nemění a žebříčku stále drtivě vede Škoda 105/120.
neregistrovaný "IT"
14. 2. 2005 12:20
Re: favorit x 105/120
Přesně tak, tohle oddělení Š102-120 jsem taky nepochopil.
neregistrovaný "IT"
14. 2. 2005 12:23
Re: favorit x 105/120
Ach jo, 105-120, a nebylo ještě nějaké jiné - 125 či jak?
neregistrovaný "Bert"
13. 2. 2005 21:51
Fávo neni nic než obšlehnutej fiat stejně jako samara a dalš
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jorge"
13. 2. 2005 23:29
25 rokov ??? je to mozne?!
ja by som snad len dodal, ze je pozoruhodne, ze tie stare skodovky S105-130 este aj po 25 rokoch (viac-menej) funguju (stryko ma 32-rocny R12 )

som zvedavy, ktore teraz kupovane auto by to vydrzalo
pekny den vsetkym
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Milo"
14. 2. 2005 00:01
Re: 25 rokov ??? je to mozne?!
fakt neviem co ti mam na to povedat ... myslim ze hociktore auto bude "viac-menej" fungovat po 30 rokoch A, nechcem vrtat, ale nemyslim si ze ludia co maju 120-ky alebo favority v nich jazdia preto ze su to super dobre a spolahlive auta A tiez su uvedom najazdene kilometre ... dnes nie je vobec zvlastne ked ma 2-4 rocne auto 100 000 km. pred 20 rokmi sa asi nejazdilo tak vela ako teraz ...
neregistrovaný "Favoman"
14. 2. 2005 11:04
Fávo je supr
Fávo je supr auto, mám ho 9 let a nedám na něj dopustit. I když občas trochu zazlobí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Libor"
14. 2. 2005 11:37
Jen pro srovnání
Fačko byl opravdu velký skok pro všechny škodovkáře, ale např. takový Wartburg měl koncepci "vše v předu" a hřebenové řízení, když hoši ze Škodovky vyráběli Š100. Samozřejmě škodovkáři ohrnovali nos, že smrdí, ale při jizdě jsem nemusel divoce manévrovat volantem ze strany na stranu a v zimě s přehledem nechával všechny Škodovky za sebou.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "major"
14. 2. 2005 16:20
Re: Jen pro srovnání
No hrebeňové riadenie malo napríklad aj Aero z Prvej republiky. A ak máš dobre nastavené riadenie, tak divoko nemusíš manévrovať ani s maticovým (na Š120 je pri maticovom dokonca menej otáčok volantu medzi krajnými polohami než pri hrebeňovom, takže aj prípadného rúčkovania je menej). No a Š120 je najlepší trenažér pre nových vodičov - práve formulová koncepcia všetko vzadu. A údajne má lepšie jazdné vlastnosti než "Fávo", pri ktorom je vraj v každej prudšej zákrute jedno koleso vo vzduchu,
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2005 12:10
FAVORITI NE DO *
Favorit. Někdy kolem roku 80 byl připraven. Kastle od Bertoneho. V estetické konfrontaci jasný evropský favorit. To, že se dostal na trh někdy v roce 87 je problém, ovšem ne Bertoneho. Pamatujete na Fiat Ritmo? Favorit nekomentujme očima dneška. A naporovnávejme ho s Wartburgem. Favorit si tady kupovali i lidi, co meli v očich touhy po sto koních. Lidi, co milovali krásná auta. Janže mohli je jen milovat. Pak byli ti, kteří jezdili s Wartburgem (nosili klobouky) a pak ti, co měli Trabanty a říkali, že je jim to jedno. Jedno jim to nebylo. O východnější produkci nepíši, miluji svou vlast. V tanku okupanta bych nejezdil. Favorit je minulost. Je trpké, v čem jsme jezdili. Na druhou stranu buďme alespoň hrdí, že to dělali v Boleslavi, nikdo z východu nebyl lepší. Myslím, že složitost výroby aut tady lze dokumentovat třeba tím, že auto má tisíce součástek. A tady nebyl často (hodně často)ani hajzlpapír. A to je pravda.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Beny"
14. 2. 2005 21:10
Re: FAVORITI NE DO *
Fávo na svou dobu bylo pro obyč. českého človíčka slušné auto (86 600 Kč)a nejlepší ve srovnání s auty východního bloku. Kupoval jsem ho v roce 1989 a měl štěstí, neboť bylo většinou sestaveno ze západních dílů! Např. japonská hlava (za celou dobu těsnění OK), německé písty, originál karburátor Pierburg atd. Najezdil jsem na něm cca za 10 let 120 000 km, jen s pár drobnými závadami (diody u altíku, benzínové hadičky, idukční cívka v rozdělovači, jednou čepy př. nápravy a rozvodná deska s relátky - stačilo proletovat spoje), lehká koroze. Stát mě nechalo jen jednou. Jinak vlastnoruční údržba. Před cca 6 lety jsem ho daroval synovi (nechal upravit motor - Motor Excel za 17 500 Kč na 85 koní - žádný chip tuning, ale hlava, vačka, karburátor + HP Sporting podvozek + 15" kola 195/45, jezdí to jak ďas (dá se rozjet na 180 km/h tachometrových po rovině a sedí jak přibitý - kostitřas) a jezdí doteď bez větších poruch(1.výměna spojka a vnitřní kloub - ten se roztrhl při 100 km/h a to byla psina)! Celý interiér předělán na černo červený a hned to vypadá dost dobře. Levný provoz a žádný problémy, slabá je ovšem pasivní bezpečnost. Takže na tohohle Favorita já nedám dopustit. Dodnes jezdí s minimální korozí. Holt jsem měl štěstí. Ovšem koupě v té době je na extra článek - to byl zážitek.
neregistrovaný "laďa"
17. 2. 2005 23:44
Re: FAVORITI NE DO *
mám favorita 93 135 a kdybych si ho mohl koupit za řekněme 150 tisic noveho, tak bych do něho sěl znova. Idealni vuz pro mne a moji rodinu.
neregistrovaný "Dominik Chamrad"
15. 11. 2006 08:42
Favorit 136l
favorita mame teprve 2 roky ale za tu dobu sem si na neho moc zviknul jezdi se mi v nem dobre je pohodlny!mame 136l takze uz ten silnejsi motor,vytahly sme sním 155km/h.Favorita mam moc rad!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "J"
15. 1. 2007 17:18
Re: Favorit 136l
při čtení předchozích 2 příspěvků jsem si vzpoměl jak jsme vytáhli mírně přes 170km/h (tachometrových) z pětirychlostní Š120.
(4lidi, plnej kufr)
samozřejmě to nebylo za 10 vteřin :-)
neregistrovaný "typhoonek"
27. 11. 2006 08:44
Skodafavorit KLUB
Nejvetsi podpora vozu v CR na internetu Najdete tam vse ohledne favoritu. >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Predeko"
15. 12. 2006 13:17
Škoda Favorit
Mam Favorita měsíc a jsem s nim spokojený před ní jsem měl Škoda 125L a jako první auto Škoda 105L co se týče bezpečnosti tak Favorit je o něco lepší ale není tak zas dobrý ohledně bezpečnosti Oproti Škodovce je lepší.........
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Shapeshifter"
22. 12. 2006 14:59
Forman forever
Kurnik já mam doma krále silnic, to jsem na něj pyšnej na dělníka jednoho červenýho
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "MVF"
22. 1. 2007 19:06
ts
Nechápu, proč tady mluvíte, jakej byl Favorit auto za komoušů. To je blbost, zkušenosti s autem a recenze auta se píše v týhle době, ne jak to bylo kdysi. Trabant byl KDYSI taky super a teď je to noční můra každýho, to samý Favorit. Jezdí v něm jen lidi, co nemaj moc peněz, nebo pak sebevrazi. Je to šílený auto, má nekultivovanej motor, měkkou a kroutící se karoserii, atd. Hrůza v tom jet. O něco lepší než 120, ale ne o moc, navíc... 120 je klasika, Favorit ne,protože už skoro ani nikdo neví, jak vypadá originál. Většina je totiž už schnilá. Já chápu, že plno lidí má tohle auto rádo, ale přiznejte si upřímně, že Favorit je prostě bláto, který neni shcopný ani porazit, motor 0,8 od Daewoo. Asi by jste si měli vyzkoušet např. Fiat Uno s motorem 1,3. Papírově stejný výkon jako Favorit, ale zkušenost za volantem je úplně jiná. Uno táhne pěkně, kdežto Favorit na 100 zrychluje asi 20 vteřin. Je mi jasný, že kdo je zvyklej na ¨stodváci a sedne do fáčka tak si myslí, jaký nemá rychlý dělo s akcelerací jak Porsche, ale opravdu tomu tak není. Měli jsme taky Favorit, nikdy nás nikde nenechal, super nenáročný na provoz, to všechno beru, ale snažim se každý auto posoudit podle toho, jak je kvalitní, jak jede apod. Nejsem nějak zaměřenej proti Favoritům, to vůbec ne, jen prostě často píšu recenze, plno aut jsem vyzkoušel a tak píšu pravdivý pohled, tak jak to vidí neutrální a nezaujatý člověk ve Favoritu. Myslím, že když si za 30000 koupíte místo Favorita např. Seat Ibiza, uděláte 100x lepší kup. Věřte mi, je to zcela o něčem jiném.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Nepér"
19. 1. 2008 00:29
Re: ts
0,8 Daewoo mi muselo do kopce uhnout, měl jsem 3 kola na zahrádce a 4 lidi v autě, tak teda nevim...
Uno je samozřejmě někde jinde, oni tenkrát v Itálii byli totiž taky trochu jinde. Asi 20 vteřin je ve skutečnosti asi 14 s, (pro porovnání základní fábie za 15 s). Ojetinu za 30 000,- ? No potěš koště, bez následné investice dalších 20 000,- bych se bál. Koroze? Když si člověk dá pozor na známá místa a nekašle na to, není problém. Holt to není pozink no. Kdo nemá na to mít fávo (tím teď nemyslím finance), ať si ho nekupuje. Naopak, kdo na to má (o5 nemyslím finance), může mít levné, spolehlivé přibližovadlo s téměř neomezeným přísunem levných dílů. Za posledních 50 tisíc km totiž auto nebylo v servisu, proč? Výměna spojky - kamarád pomůže a poradí. GO brzd - dtto, mám pokračovat? Ano v porovnání s dnešními auty je Favorit totální srágora, co se bezpečnosti a jízdního komfortu týče, ale odsuzovat lidi, kteří v něm jezdí, že nemají na lepší (teď myslím finance), nebo říkat, že jsou to sebevrazi... řekl bych spíš nenároční motoristé, kteří jezdí služebním Audi a na víkendovou cestu na chatu, nebo jako koníček jim to plně vyhovuje. No a ta kultivovanost motoru v porovnání s Fábií PD, nebo tím tříválcovým nesmyslem, no nevím...
neregistrovaný "xTom"
29. 2. 2008 17:17
Re: ts
Tak jestli si zrychloval s favoritem z 0na 100 za 20 sekund, tak budˇ neumíš zrychlovat a řadíš jak hlemýžď a nebo si to auto asi špatně zajížděl když bylo nový a zajížděl si ho stylem žes jezdil opatrně pořád a nikdy si s ním nejel maximální rychlostí, to je taky potřeba, postupně zvyšovat a pak jet i na maximum, a točit to až do 5000otáček, jinak to zlenivý a nejede to, i u starýho auta je tohle občas dobrý, já mám teda favorit z 93 má 150 000km bez jediný známky koroze a z 0 na 100 se dostane za 13 vteřin (když veze dva lidi) což je celkem slušný na starý auto,akorát že je slušně v kondici. Daewo s 0,8 motorem by mě v kopci muselo uhýbat...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku