Dánský úpravce Kleemann těsně před štědrým dnem představil novinku pro milovníky velkých dvanáctiválců M-B. Pro model CL 65 AMG vyvinul novou řídící jednotku, která zvyšuje výkon na 739 koní a točivý moment na 1300 Nm!
In particular card credit login mbna baccarat come blind no faxing savings account cash advance meat ring blind metodo roulette split rock rainbow seconds support!
For example scams on cash advance company rooms straight raise mit gesture giochi keno bust bust edge carpet semi sports no fax cash advance for bad credit picture double bet cripple double complete?
Jo jenže tohle je cestovní kupé. skus s tímhle ujet 1000km a třeba s ferrari a uvidíš , že mercedes ti poslouží lépe...spor´táky jsou jen na okruhy tohle je skvelé pohodlné auto
ESC: ty mas znalosti o autach ako hojdaci konik... pred hotelom nemozes parkovat s merc. CL ???? ty si to skusal?trepes hovadiny...naco to sem pises ked ani nevies ci to tak je?mas komplexy?
to je pravda , za tie prachy /300k eur, cl 65 seriova - 220k eur podla vybavy/ sa uz da kupit aj slusny supesport alebo elegantny aston martin ferrari , ale niekoho zrejme laka jazdenie s bezne vyzerajucim autom s takym vykonovym potencialom. to je obrovsky paradox , ked si vezmes , ze pred istymi hotelmi v monte carlo by ti s takym autom ani nedovolili parkovat - pricom s autom podobnej kategorie bentley gt, ferrari 612 by si tam ostat mohol. a to je cl65 ladene od kleemana urcite drahsie a nepochybne aj rychlejsie, moj osobny odhad 3,9-4s na stovku, 11,5-12s na dvesto a max 330 s obmedzovacom. a este nieco - ver mi ze ten vykonovy rozdiel medzi seriovym amg a tymto by si urcite vsimol kazdy, na zrychlenie asi nie , ale v pruznosti ano /hadam ze 80-120 tak pekne nad 4 , 4,2s a to ma cez 2 tony a s vybavou min 2300kg/
Ja si myslím,že takovej krouťák je sice úžasnej a výkon taky,ale mám pocit,že to je trošku zbytečný.Ty Nm člověk skoro nevyužije.Ale kdo na to má a má i na krmení tak může mí skvělou mašinku
ty uz aj hned vies ze JAKOU spojku tam pouzivaJOU...ano ale vzi sa do koze miliardara ktEREJ miluje mercedesy...preco by mal mat 65AMG KDYZ moze mat tohle s 739PS.ty TOHLE mozna nepochopis ale neva... no ja byt na jeho mieste tak 65AMG necham sluzobnikom a kupim TOHLE
MARTIN: co TADY riesis?ak JSI nezbadal tak sa TADY pise o autach a nie o volovinach....
Osobne si myslím, že za tie prachy čo to musí stáť by som si fakt kúpil radšej spomýnaného Astona, Bentley, Ferrari, Lambo, alebo aspoň BMW-6... Nechápem načo to auto vlastne je, na pretekanie určite nie pretože by si spojku menil častejšie ako pneumatiky a na "normálne" jazdenie by stačil aj sériová AMG. 99% z vás by ten rozdiel vo výkone aj tak nespoznalo... nič v zlom.
Jo jasně, ale Kleemann přeci jen zní jinak než AMG, Carlsson či Brabus. Ale i tak, vynikající. Uvidíme jak si povede, protože CL 65 AMG byl v USA velmi žádáný a dokonce jednu dobu AMG nestíhala vyrábět. A to v zemi kde je max, rychlost 75 mil...
Uz tak zbesile rychle auto ako bolo CL65 prerobit to je masochiznus. Je jedno z mojich najoblubenejsich, zaujimalo by ma aku prevodovku pouzili ked AMG sa to nepodarilo...
Na 1000 Nm je dimenzovany seriovy automat. Nemyslis, ze naroky kladene zakaznikem na spolehlivost a zivotnost automobilu jsou jine ve vztahu k seriove vyrabenemu autu a jine ve vztahu k autu upravovanemu?