jo , subaru je dost dobry, ale uplne o necem jinem, vzdyt ten outback je jina kategorie, rozhodne ne auto pro masy, haldex je docela svinstvo, ale musis se ho naucit pouzivat a pro ALADINA, to tvoje porše montujou na slovensku ( kdyz si predstavim ty prachy cos za to dal, a pritom to zas takovej zazrak neni, to sis mel koupit Mercedes G, to bys byl frajer, protoze stoji stejne a v terenu, kvuli kteremu si to vlastne kupoval, protoze jinak by sis jiste koupil 911, je neprekonatelnej )
Mám Octavii 4x4 PD a najeto na ni 190 000 km. O problemech co tady píšete vůbec nevím. V zimě jsem král a nemám naprosto problém (bydlím v horách a denně dojíždím 50km). Auto funguje jako perfektní vyprošťovák i pro ostatní zapadlé ve sněhu (v zimě ani nesundávám kouli). Přemýšlel jsem v čem je jádro pudla a myslím, že jsem na to přišel. Mám totiž ESP a to mi všechny negativní jevy perfektně eliminuje. Pochopili to zřejmě i u Škodovky a do nové Octavie 4x4 už bude ESP sériově. Jinak má haldex výhodu, že se tolik neojíždí zadní pneumatiky a nenarůstá tolik spotřeba. Kdo chce ale závodit pro toho je lepší Subaru (pánbůh nám ale pomoc proti těmto takyzávodníkům). Jó minulou zimu jsem tahal jedno WRX ze sněhu protože uvízl na břichu ...
Vlastním OKTÁVKU 4x4 mám s ní najeto 62tiskm . A přiznávám že v rychleji projetých zatáčkách i když zdaleka nejsem na hraně se chová dost nervózně a dávám nohu z plynu dolu. V servisu mi bylo řečeno že to zapíná haldex a dělaj to všechny. SUBARÁCI mi nasadili brouka do hlavy že už mám doma prospekty a zkušební jízdy za sebou a je to rozdíl kdo nesmrdí korunou , vřele doporučuju to je jiná jízda. Koncem října si jedu pro OUTBACKA 3.0 R . SUBARÁCI díky .
zajimalo by me, jestli se jedna pouze o preklep v clanku nebo zda opravdu bude mit kombik jinou uroven vybavy pri stejnem oznaceni. Jde mi hlavne o klimatizaci. U liftbacku ma Elegance dvouzonovou Climatronic a tady se pise o Climatic, ktera by mela byt uz v Ambiente. Nevite nekdo co je na tom pravda?
Aladine, jen pro úpravu věci, já jsem se za tebe nevydával a ani by mě to vživotě nenapadlo nenapadlo. Mě osobně již pár let není 19, auta vlastním čtyři a již pár jsem jich otestoval.
Je hezké, že Škodovka ukazuje na všech výstavách a ve všech prospektech vozy Octavia vybavené převodovkou DSG, ale do dneška si ji nelze koupit ani objednat !!!
očividně našel lampu s džinem. i nick by tomu odpovídal. první přání bylo: chtěl bych něco silného jako porsche, ale navíc aby to umělo jezdit i v terénnu! a tak vzniklo Porsche Cayenne.
SUBARU má vyřešené snášení 4x4 s ABS systémem VDC ( vehicle dynamic control), takže řídící jednotka ví co každé kolo dělá a vysílá impulsy co má dělat . Jo a když je řeč o sněhu , co mám OUTBACKA tak k chatě v Kořenově už si nemusím prohazovat cestu ,OUTBECK mi ji prohrne a sousedi nechápavě zíraj.
promin,ale 16let mi už neni 3roky.a tohle svědší o tom jak mi moc závidíš!!no jo já vim nevim o autech vůbec nic,jen mam doma tolik aut,co nebudeš mít za celej život!!měj se a neplet se mezi dospělí!!
Uz neunesu muka sveho svedomi a musim se priznat, ze jsem uhrovity 16-tilety spratek, ktery o autech nevi vubec nic. Zadne auto nemam, zadne jsem nikdy neridil a novou Oktavii jsem videl jenom na plakatu. Presto jsem s aroganci sobe vlastni roztrusoval "zarucene pravdive" prispevky...
A protoze se ti Oktavka moc libi a vse ostatni je h..., tak mas Porsche Rozumny, co te vedlo k nakupu Porsche, kdyz mas svoji vysnenou znacku na kazdem rohu?
Jestli je Octavie luxusni kombi, tak to by me potom zajimalo co je treba Renault Megane, Peugeot 307, Fiat Stilo nebo Opel Astra. A kam potom teda patri MB, BMW, Audi a Volvo? To je bezna spotrebni trida?!?!
My se snad známe? No a říkat o Subaru, že jsou to ty největší ***, to jen podtrhuje mou teorii. Nejprve by bylo dobré si něco přečíst, poté se rozmyslet a až pak něco napsat. Ovšem nemohu říci, že je oktávka špatná.
když nedokážeš pochopit přirovnání a ani se neumíš podepsat.....jseš asi rádio, ze kterýho už vykradli tranzistory. ale to, jak tě to popudilo, mě utvrdilo v mém přesvědčení, že mám pravdu
Ne,vůbec,kdyby si věděl kolik sem jich měl,tak by si tiše záviděl.ted momentálně mam Porsche Cayene.takže s tim sráčem Subaru se můžeš jít leda,tak klouzat!!!!!
No na auto názor nemám, je mi ukradený, debatu čtu jen ze zvědavosti, ale někteří lidé, jestli se jimi dají pojmenovat a to zejména ti, kteří jako nejčastější tlačítko klávesnice používají: ? a !. Mě připadají přinejmenším duševně slabší. Zřejmě je tento vůz jejich životním snem na který z nějakého důvodu nemohou dosáhnout, někteří již možná dosáhli. A podle jejich reakcí soudím, že je příčinou toho, že každý večer nad svým voze, nad plakátem, či časopisem, ukájejí své libido.
A to já si zase nemyslím, že něco co stojí víc, je ihned lepší, kvalitnější. Například věci na sebe si nekupuji drahé, ale pěkné (dle mého názoru) a kvalitní. Píšeš o osobních zkušenostech s Peugeotem, dle tebe tragédie. Něco jako kolega s Jeepem, kterému se při jízdě vypnula přístrojovka (zhasla světla a všechny budíky)? Taky bych to třeba do této značky neřekl, ba co víc, řekl bych, že mu to alespoň dokáží opravit, nedokázali. Nebo takové "tragické" zkušenosti jako s první octavií ve firmě, kdy vrzala po 10tis. najetých km a pak začala chcípat? Stejný problém u druhého kolegy protentokrát s VW Golf předposledního modelu. Domnívám se, že podle "osobních zkušeností" se nedají dělat závěry, nebo pokud je děláš, beru je za ukvapené. Dálě píšeš o "konzumaci", střídání x aut za život a ptáš se k čemu to je. Odpovídám, že "ano, jsem konzument". Beru auto jako věc která pokud se mi přestane líbit, nebo mi přestane vyhovovat, koupím novou. Tímto jsem ti snad dostatečně odpověděl na druhou část otázky, proč x aut za život. Dále, nechci po Škodě aby dělala octavii jako Acura TL. Ocenil bych octavii tak originální a fantastickou jako úplně první octavii co kdy udělali (s plátěnou střechou byla naprosto úžasná). Ptáš se co mám za model Peugeota, odpovídám, že jsem ho kupoval před 18ti měsíci a jde o model 206sw. Přesně odpovídal požadavkům pro naší mladou rodinu. Mám jedno dítě (13 měsíců) a požadoval jsem s manželkou menší auto kam bezpěčně uložíme kočárek do kufru, dětskou sedačku na zadní sedadlo a hurá na výlety. Jezdím autem dle mého názoru velice často, za dobu co ho mám jsem najel 46tis. a nějaké drobné. Jelikož jezdím částo, chtěl jsem diesel a jelikož nejsem závodník, postačuje nám motor 1,4HDI. Když jsem ho viděl poprvé, byl jsem nadšený jak krásně vypadá, líbilo se nám s ženou stejně a tak jsme si ho nakonec pořídili. Předpokládám ovšem, že za dva roky nám stačit nebude. Přece jen chceme ještě jedno dítě a to se pak bude nakládat mnohem víc věcí. Tedy s chutí už teď koukám po autech jako Renault Espace, Peugeot 807, VW Multivan a pokud nebude tak dobře, tak alespoň Peugeot 307sw. Kdo však může říct, co bude za dva roky, třeba budu jezdit stále ve stejném autě, nebo autobusem. Díky za rozhovor, ale už se sem asi nebudu vracet. Nerad se zdržuji na podobných místech kde si každý myslí, že jen ten jeho názor je ten správný. Tím nemířím na tebe. Líbí se mi když lidi dokáží vést dialog a né na sebe škat hlouposti. Přeji hodně štěstí při tvém dalším nákupu auta, ať už nemusíš nic reklamovat
Měl jsem Passat 4x4, 3diferenciály / 2uzávěrky. Vždy jsem věděl, kam jede. Kdysi mi někdo haldex popisoval asi takto: Po většinu doby s sebou vláčíš zadní diferenciál a zadní poloosy a jsou ti k ničemu, jen zvašují spotřebu a hlučnost. A když už haldex sepne, tak je to jako když dáš mezinápravovou uzávěrku a k tomu začneš přibržďovat kola. Prý je to skutečně nevídaný tanec a je to fakt jen pro vyhrabání ze sněhu u chaty. Mám dost dobrou vzpomínku na to když jsem zapadl po nočním lyžování s Mondeem a skoro jsem se nevyhoupal ze sněhu. Vedle mě ale byla Honda (malý jeep) asi s viskozní mezinápravovou spojkou a než se sepla, tak se Honda zahrabala předníma tak, že už jí náhon 4x4 nepomohl. Takže náhražky 4x4 moc nebrat. Jak má Subaru vyřešené snášení 4x4 s ABS?
Meli by zprisnit technickou aby ty stary vraky zmizeli ze silnic. Ja osobne nesnasim ty stary Octavie, hlavne stary TDi z tech se huli jako z lokomotiv, kdo to ma dejchat .Osobne se vozim novou Octavku, je to úúúúúúúplne o necem jinym. Stary Octavky se proste nepovedly.
Starou Octavii bych uz nechtel. Nova Octavia je SUPER, uplne jiny auto nez STARA Octavia. Stara Octavia se nepovedla, osklivy a poruchovy auto. Tentokrat Mlada Boleslav zabodovala. STARA OCTAVKA JE POPELNICE!!!
Hmm, suhlasim s tym, ze auto musi zaujat. A tiez si vyberam auto, pokial mi penazenka dovoli tak, aby v ramci mojich moznosti bolo niecim zaujimave, ale zaroven aj splnalo moje poziadavky prakticke. Aj teraz som dal prednost trochu "krase" (iste subjektivnej, ale tak to ma byt) pred praktickostou /niekedy si povzdychnem, ze skoda, ale clovek nemoze mat vsetko/.
No, ale zase na druhej strane treba povedat, ze ak sa chce clovek trosku lisit, tak ma nieco, co je via-menej extravagantne, alebo je to "sperk" a tak aby to splnalo prave tu funkciu, musi sa to minimalne cenou lisit. Tym chcem povedat, ze SKODA-AUTO (teda jej cielove zameranie) nie je vyrabat "sperky" (aspon zatial), a tak to aj vyzera. Cize ak sa chcem lisit, tak jednoznacne nemozem kupit Skodu. A ak sa mi aj paci-tak potom nemozem cakat, ze to bude exkluzivne . Proste na odlisenie su tu ine automobilky a mozno, ze raz aj Skoda bude mat nejaky model na dolisenie .
Jo jasne, ale mi tady mluvime o aute za pet set tisic, ktery je urceno nejsirsimu spektru. To je jako kdyby ses certil, ze svetr za 500 je horsi nez svetr za 4 tisice. Stejnej nesmysl. A tak jako kazda vec ma svyho kupce (jedna vic jedna min),tak se i nova oktavka bude dobre prodavat.
Co se tyce toho stekani psu po letech, tak si myslim, ze je jenom par aut na ktery se da i po letech koukat (mluvim o nozsi stredni tride).
Co se tyce me omezenosti na nemecka auta...jo, mozna sem opomnel Peugeota a Renaulta (ale ty nemuzu brat za auta, teda az na renault Laguna Grauntour II). Moje osobni zkusenost s Peugeotem byla tragedie (nove auto a do pul roku 3x v servise). Co se originality tyce, peugeotu se nemuze ubrat, jedine on je schopnej spojit nespojitelne, tak jak to predvedl u nove 407 (tusim). Des a bes
K tem predsudkum.......rekl bys ze Celica je dobry auto? Ja jo, u nas urcite, ale ve statech je to treba tak, ze si Celicu koupi jen zenska a tak je to proste auto pro zensky. Mysleno, ze se proste u zakaniku vytvori nazor a ten se pak da tezko zmenit.
Stejne je to ale jenom o zhovadilosti a zmagorilosti lidi, kteri sou zmasirovany a kdyz si sednou do paradny kary tak si mysli, ze jim patri svet (v Cechach je to jeste asi milionkrat markantnejsi, pac tady na pocett obyvatel zas tolik solinich aut nejezdi). No ale dejme tomu, ze by svetovej vyrobce udelal karu jako vino, ale jmenovala by se zigul (ale traba by to bylo ferrari, hypoteticky), tak si do toho ani nesednes, pac bys nezapusobil. Proste konzum, nic jinyho. Jo, ses king, vystridas x aut za zivot, skvely, ale k cemu to je.
MUsime si priznat, ze nova oktavia nikdy nebude Acura TL nebo neco takovyho, nakonec takovy ambice si ani nedela, to jen lidi v tom touzi videt neco vic.
Muzu se jeste zeptat co mas za Peugeota (nemej strach, ze bych te nejak oprazil, to neni muj styl, ja osobne auto nemam. Ne proto, ze bych na nej nemel, ale proto, ze ho nepotrebuju)
Každému se líbí něco jiného, ale mluvit všeobecně o nadčasovosti je nesmysl. Např. Focusu se předpovídalo, protože byl originální až radikální, rychlé okoukání. Dodnes je to jedno z nejlépe vypadajících aut v segmentu. To samé Mégane II- je sice na trhu kratší dobu, ale na to, že jich jezdí po evropě poměrně dost (loni nejprodávanější nižší střední) se za ním dodnes s uznáním ohlédnu. Octavie mě nechává absolutně bez zájmu, jak stará, tak tahle nová. To auto (bohužel všechna koncernová) zkrátka nemá ono "nic navíc". Historie si pamatuje vozy technicky špičkové (to snad uznáte, Octavia není- má jen to, co ostatní), nebo designově přelomové. A mezi vozy typu Citroen DS, CX, XM, Maserati Bora, Alfa 156, Renault 16, 5, 25, Espace, Avantime, Mégane II, Ford Focus, BMW 635CS, E30, E46, apod. opravdu není pro současnou Škodovku místo.
Podle toho, co pises, si v Octavii II nikdy nesedel, natozpak jel. Ze by v ni neco vrzalo, vibrovalo apod. jsem si opravdu nevsiml, prave naopak. Tvuj prispevek je proste pouhe tlachani radoby chytreho-zkuseneho.
Svatá pravda ,mezi 4x4 je SUBARU nedostižitelný . Já mám nového LEGACYHO 2.5 , tak jistej za volantem jsem v životě nebyl. Co stímhle autem si můžu dovolit , to s žadným předtím. Měl jsem taky Oktávii 4x4 , ta mě teda vyškolila!!! Že mě ještě dneska polívá studený pot ještě rád jsem ji prodal a snažím se zapomenout.
Tak můžem jít o kategorii níž,taková IMPREZA. A jsme zase tam kde jsme byli. Levej pruh a bezpečně ( když mně někdo nesestřelí třeba s oktávkou ((( 4x4 )))).
No jistě protože během sekundy se z 2kolky stane 4kolka . To tě pak nakopne že nevíš kde jseš. Kamarád takhle vlítnul pod cisternu Škodou Octavii (( 4x4 ))!! A proto už si taky koupil SUBARU LEGACY OUTBACK 3.0 R , jako já. Čitelné jízdní vlastnosti , smyk koriguješ plynem a ne že si můžeš ruce zauzlovat.
Každýmu podle svého , škodovka je konzervativní automobilka , která právě dělá nadčasová auta , proto se neodchýlii konstruktéři od předešlého modelu .Dnešek ukazuje , jak to bylo prozíravé , protože jakej ohlas má škodovka v zahraničí a unás neměl ani předešlej model ,takovej úspěch.
Vem si třeba Seat Alteu ,kámoš si ho koupil , jezdí s ní a po pár měsíců co je na trhu , to je okoukaná krabice , která nikomu nic neříká .Píšeš , že jezdíš v Peguotu , ten zase neříká nic mě , moje krevní skupina je Volvo , proto jsem rád , že zdánlivě ji nová škodovka připomíná a já už šetřím na škoda combi 4x4 s 1.9 TDI
To si ještě v životě asi nejel v SUBARU LEGACY OUTBACK 3.0 R , já mám to štěstí ho soukromě užívat. Pak se můžem začít bavit na ůrovni . Jízdní vlastnosti čitelný , interiér , exteriér. Je vidět že jsi moc aut nepoznal , jenom sprostě mluvit ti jde.
Stejně tak jako si lidé kupují krásné věci do svých domovů, si kupují krásná auta. Oceňuji nápad a obzvlášť pokud se dokonce ujme. Omlouvám se, ale za pár let po takovém autě jako je nová oktávka ani pes neštěkne, respektivně vůbec nezaujme. Zůstane ji jen ta solidnost (pokud ji má) a díky tomu se bude i nadále prodávat.
Vůbec mi nejde o "úchylky" jak ty sám píšeš. Navíc já nedokážu říct co je "úchylka" a co není. Umím jen říct, "tohle se mi líbí, můj vkus", nebo "tohle není můj vkus, bohužel". Kouknu-li na novou Škodu, musím říct, "kde jsem to jen viděl ....".
Vzhledem k tvému tvzení, že ", kterej totalne prekopal design je BMW", usuzuji o tvé omezenosti na německá auta, předsudky zažitá jako něco co je kvalitní a jediné dobré. Podobné názory čtu na vícero místech a například můj bratr neustále věří, že "VW je držák".
Nerad bych se omezoval na tak uzký pohled. Na trhu je mnohem víc výrobců automobilu, bohudík i těch co přicházejí neustále s něčím novým.
Navíc nechápu co je špatného na tom, že si kupuji auta co zapůsobí? Nestydím se za to, naopak si dokážu přiznat, že opravdu chci mít krásné auto. Jsem ten co si nekupuje auto na celý život, beru ho jako spotřební věc. Věci na sebe si taky kupuji podle toho jestli je to pěkné, nebudu si přeci kupovat triko ušité z pytle jen proto, že to vydrží skoro všechno. Omlouvám se za tak tvrdé přirovnání, jen jsem chtěl říct, že kupování krásných věcí je normální. Pokud se někomu nová octavia líbí a nevadí mu, že jde o kopii, ať si ji klidně pořídí. Pokud jde o koncepty, moc na ně nekoukám. Příznám se, že poslední koncept co jsem viděl byla čtyřkolka od peugeotu a velice zapusobila na mé smysli. Sice si nedokážu představit její využití, ale půvab jí nemůžu upřít. Pokud si teď odvodíš, že jsem fanda značky peugeot, tak ano, máš naprostou pravdu. Ovšem i když mám momentálně na volantu lvíčka, dokážu si představit, že další auto tam bude mít něco úplně jiného. Taky bych byl rád aby jsi to celé nechápal špatně, něco jako, že Škodu nemám vůbec rád, to zase ne. Jen jí zase budu muset přehlížet dokud něčím nezaujme mé smysli.
Jen si vem kolik ruznejch aut se dneska vyrabi(je jasny, ze u kazdyho auta je mozny najit podobne prvky). Taky nemuzes chtit aby se kombik nizsi stredni tridyvyrabel v designu kterej by oslovil jen minimum lidi. To si muze dovolit BMW nebo mercedes. Pokud by na nove octavii byl odvaznejsi design tak by cena nezacinala na 500 tis., ale uplne nekde jinde. Strategie pro tohle auto je decentni vzhled, zadny 'uchylky', proste tak aby si to koupilo co nejvice lidi.
Musim teda jeste troschu poopravit, ze originalitu si muze dovolit znacka jako BMW nebo Mercedes. Jedinej, kterej totalne prekopal design je BMW, Mercedes je porad stejnej uz peknejch par let.
Nejvetsi blbost je si kupovat auto, ktery na tebe zapusobi (nebo spis myslis auto, kterym zapusobis ty, vid). Novou skodovku sem na zivo nevidel, ale je to solidne vypadajici auto. Az bude v bazaru tak si ho koupim
Nová octavia není ošklivá, taky nemůže být ošklivá když při práci na jejím vzhledu se "designéři" nechali inspirovat jinde a bohužel nepoužívali vlastní invenci. Každý kdo sleduje auta po stránce jejich "designu" vidí v tomto autě několik jiných "ukradených" nápadů. Příjde mi to docela škoda. Je mi líto, že neumíme myslet vlastní hlavou. No nic, těm co se podobné praktiky nezamlouvají, určitě podobné hříčce nedají přednost před jinou jinou značkou s vlastní tváří.
Není to jen vzhled podle čeho se při nákupu řídím, sice je na prvním místě, jelikož napřed auto musí na zákazníka zapůsobit. Dalším momentem v případě nákupu tzv. kombi, je velikost zavazadlového prostoru. Tady by to bylo vše výborné, pokud by ..... proboha proč to zazdili tak pozvolna svažující zádí? To byl asi jedinej "designérský" kousek s vlastní invencí, ale v tom případě si ho dle mého názoru mohli odpustit.
Teď mi tu zůstala technická část vozu jako motor a podobné věci. Bohužel tady nejsem žádný expert a tak se nebudu vyjadřovat. Navíc v mém případě je tato část né zas až tolik důležitá. Osobně se rozhoduji v tomto pořadí:
1, vzhled
2, praktičnost do detailů - zde škoda kombi vypadává
3, spotřeba u naftového motoru
4, výkon
Tak díky za možnost se vyjádřit. Jemi líto, ale opravdu bych nedal přednost autu co vypadá jako kombinace několika vozů.
Těším se až jednou Škodovka příjde zase s něčím vlastním, a doufám, že to nedopadne jako u modelů felicia a fabia, ovšem i přes podobné neúspěchy to pořád vypadá lépe než vykrádání nápadů.
Prý to 4x4 s Haldexem moc hezky vyhazuje ze zatáčky. Když jde auto v zatáčče do skluzu, tak zapne Haldex a auto to vezme tečně ven ze zatáčky. Co je na tom pravdy?
chceš naznačit, že neschopnej haldex je lepší než 4x4 od subaru? hahaha, subaru nějakou ochcávku strčí do kapsy. s novou ochcávkou 2.0TDI (liftback) jsem už jel a teda nic moc- exteriér hnusnej, interiér skřípající a od motoru vibrovalo od pedálů k řadičce všechno. podvozek pro rodinný sedan je solidní, ale na nějakej sport zapomeň. nová ochcávka- ošklivé, nedodělané, nekultivované, hlučné auto za přemrštěnou cenu.
A 4x4 umí jenom SUBARU , na oktávku by sedělo označení 2x4.
Než spojka haldex v kritický situaci zabere tak už je pozdě.
Ta je akorát dobrá když se sunu k horský chatě 20km/h
je fakt, že narozdíl od BMW vypadá nová ochcávka na fotkách líp, než v reálu. mě ten liftback v reálu připadá jak auto buď pro důchodce, nebo aspoň pro homosexuální učitele tělocviku.
hahaha, ochcávka jako luxusní kombi? to je snad ještě větší štěk, než turbokamna fobie RS jako hot hatch. to bys rovnou moh říct, že ochcávka liftback je VIP sedan. co je na ochcávce luxusního? jedna špatně pochromovaná lišta na masce? nebo Traktor Drnčí Inside?
Helle to everybody,
im privat i am not a dealer.
I want to buy a Skoda Octavia in CZ for
privat use in Germany. Can anyone help me to find a dealer
near the German Border, with good conditions ?
Arthur
mylis se, ale ne moc - vyklapeci jenom viko kufru je "sedan". Mezi liftbackem a hatchbackem neni moc rozdil, akorat hatchback ma vzprimenou zad - Fabia, Golf, atd. Liftback je 5-dverovy auto co ale vypada jako sedan. Minula generace Vectry se dala poridit jak jako sedan, tak jako liftback
Myslím ,že nejsi z jiného světa ,mi se zdá, že nová Oktávka zratila sportovní šmrnc předchozí verze. Je to taková nafouknutá težkopádná bublina zepředu říznutá Pasatem a zezadu Volvem s Fabii dohromady.Určitě to není špatné auto,ale dizajnově se moc nepovedlo.Nejhorší je,že ve skutečnosti vypadá hůře než na těchto fotkách
Mutant jsi zřejmně ty,* říznutej * .Pokud nemáš šajn o výrobě auta tak radši mlč.Není to super auto , ale pokud bude combi tak úspěšná jak limuzína a můj názor je že bude , dočkáme se dalších výrazných slev pětkovýho Golfa , kterej jaksi se prodává dost mizerně..
Asi jsem z jineho sveta... Vsichni to chvali, ale vzdyt je to hnusny... Zadni previs jako hrom, pate dvere jsou uplne stejne jako z fabie, a vubec mi to pripada jako fabia premorfovana do Volva... A ty zadni svetla... v predesly oktavce bylo sice malo mista, ale combik byl takovy designove uhlazeny... ale tohle... fuj
Od jaky doby je Octavie luxusni kombi? Koukam ze mas velky zkusenosti s vietnamcema a ciganama, asi pro ne pracijes, ze jo? Nevim proc si nevzali inspiraci od sveho velkeho bratra VW, Golf i Passat maji zadni sklo podstatne min skloneny. Proste kombi je v prvni rade o prostoru a az potom o luxusu ty de*ilku.
Vlastním Ford Mondeo MKII kombi, bčas jezdím s Ford Focusem kombi a občas se starou Oktávkou kombi. A když to porovnám, tak mi Oktávka připadá menší i jak Focus (hlavně do šířky) a ty různé výstupky v kufru taky nejsou moc dobré. Např šíře kufru v místě zadních kol je přímo tragická. Do Focusu i Mondea dám do kufru dvě kola na sebe, ale tady nevím. Ale Focus má taky své mouchy, např. uchycení navijáků zadních pásů je "padlé na hlavu". Zasahuje nesmyslně do kufru. Myslím, že je Oktávka zajímavá právě náhonem 4x4 a např. v Rakousku je používá policie místo Golfů.
Ty *co bys tam chtel tak prevazet? To je luxusni kombi a ne pickup. Baliky slamy si voz na traktoru. To o cem mluvis, ze mas zaplneny prostor az po strechu, tak to jezdi jen cigani a vietnamci, kdyz se stehuji nebo prevazeji ty tretky z burzy na burzu!
Normalni kombi, ktery nijak neoslni. A to zadni sklo je hodne skloneny, takze to dost omezuje prevazeni vetsich predmetu pri nesklopenych zednich sedadlech.
Doufam, ze se tu uz neobjevi moc pomlouvacu,
jsem na to auto hrdy a je mi jedno ze to ridi nemci, ale montovali to cesi.
Takze doufam, ze se bude prodavat hodne a hodne a ze nemci nebudou blokovat zase prodeje ve skandinavii
pěkné, ale taková designová bomba jako první generace to nen
navíc to ani není opravdové kombi - u pravého kombi musí být dno kufru, sklopená sedadla a vstupní otvor v jedné rovině, což se tady musí docílit zřejmě jakousi papundeklovou mezipodlážkou. Ale jinak je to pěkný a praktický autíčko - škoda, že to ví a neprodává se nijak lacino