Ahojte,s om to zas ja, na facebooku som sa pytal a zhodou okolnosti som dostal odpoved priamo od Cadillac-u tak ako tu podaktory vraveli, je to model 2013, teda asi najskor v 2012 alebo koncom 2011 sa zacne vyrabat. Ziadne oficialne platformy nie su, cize ak niekto nesie priamo s pravitkom v Detroite merat, nevie kolko je presne razvor, a aj tie rozmery sa odhaduju, zadny previs trocha pripomina Buick, a hoci minimlane, veci sa mozu este zmenit v seriovom modely(dufam ze len a len k lepsiemu). Takze je mozne ze Klaudius je blizsie pravde ako samotny clanok
máš na mysli fotky interiéru XTS-ka alebo Camara? Pretože v prípade Camara nemám problémy ani s interiérom vzhľadom na "grázelský" výraz auta. Osobne sa mi páči Granturismo od Maserati, ale to je cenovo niekde úplne inde ako Camaro, no Európa je Európa.
tak si si dal s tým trochu práce :-) hľadal som predtým technické údaje na zahraničných serveroch, ale nikde som na nič nenarazil (možno som len slabo hľadal), všade samá zmienka o detroitskej premiére tohto modelu, ale z parametrov nič.
Ale samozřejmě i ty muscle cary které zminil kolega maji podvozky takové že se ti fakt v zatáčce a šedesátce nepoloží na střechu, dokonce jsem to nemyslel tak že amíci neumi dělat auta opak je pravdou ale oni dobře znají svého klienta a tak mu ty podvozky ladí podle jeho tužeb takže americká automobilová konfekce je prostě měka pohodlna.
No mně to tak zarazilo že proto jsem tady o tom psal a říkal jsem si že to možna přečte nškdo z redaktoru a pokud je to chyba tak to opraví ;-)
Edit: takže jsem vyguglil tyto rozměry rozvor 116 inches tzn 2946,4mm a délka 200 inches tzn 5080mm tvrdí to Chris Pool takže to necháme vykysat a uvidíme btw pan Pool ho uvádí jako Cadillac XTS pro MY2013
Uvidíme, popravde z obrázkov sa mi ten rázvor XTS-ka zdá dlhší ako je uvedené v texte a tiež previsy nevyzerajú tak tragicky, takže možno máš skutočne pravdu a jedná sa o preklep.
Chlapy ten raz razvor je uvedeny 2837mm u XTS neviem ci je spravny, lebo pozeral som a Buick LaCrosse ma taky isty,ale Cadillac CTS(o 1,5 triedy mensi model) ma 2880mm, to znamena ze bud je to preklep alebo chlapci od Cadillacu prave zrobili navacsiu blbost svojho zivota. Ano ten razvor je maly a najtragickejsie na tom je ze vychadza ze CTS ma razvor vacsi o 43mm? tak toto nesedi,ale ak je to tak- toto auto je blbost
uprimne? co sa podvozku tyka tych us highway vs. autobahn. Precitaj si test CTS 2.8 V6 a tu tvrdia(na auto.cz) ze teda CTS je trocha tvrdsi a lepsi v zakrutach nech Audi A6, teda radi sa medzi A6 a BMW 5!!! Co sa tyka tohto XTS? no houpavy a makky,ale ktora limuzina je ina? aj tak si myslim ze to bude nad Audi A8 a Lexus LS, lebo- ak chcete nudne lenivy a super- pohodlne a super tiche americke auto- kupte si LExus! naozaj, je super, ale...verte mi, jazdil som, skratka, byt vzadu parada, ale pre sofera? aj v hrobe je vasia zabava. Odbocil som od temy- skratka si myslim ze Cadillac CTS bude trocha tvrdsi a sportovejsi nez Japonci
Kolko pompeznosti okolo toho a nokoniec toto. Musim povedat ze toto auto by sa skor hodilo na buick alebo volvo, skratka, vyzera skvele, ale...prilis konezervativne na moj vkus, dufal som ze podobnost so Sixteen bude vacsia. 2. co sa tyka techniky, vraj to ma byt na podvozku Bucik LaCrosse(v preklade- perdlzeny podvozok z Insignie)- velka ale velka skoda, Audi je porovnatelne,ale proste na MB anid BMW nema.ale to je moj nazor. Interier sa mi paci, myslim ze civilna verzia bude lepsia, Co sa tyka razvoru- no je to o nieco dlhsie nez insignia,pravda. Celkovo, je to slusne auto, vsetko super, oproti DTS(ako ja STS) celkom pokrok,ale...oproti sucastnemu CTS???? neviem...cakal som viac, snad 2.generacia
Bude faceliftovany Escalade Hybrid konecne aj v EU?
Jemne korekcie,najme vo vybave Platinum (uplne celokozeny interier, vratane palubnej dosky, zmena povrchovych uprav, kombinacia kontrastnej svetlej a tmavej farby interieru namiesto pouzitia len jednej farby, diodove denne svetla, nova predna cast, nove sedadla...) a v kombinacii s Hybridnym pohonom to je celkom zaujimave...
[odkaz]
Radakcia auto.cz - pride facelift aj do EU? A konecne uz aj Hybrid?
puko jak můžeš auťák s delkou 5170mm řadit do vyší střední navíc ve článku píšou luxusní ne vyšši střední? Je sice pravda že full size po americku má podle třeba DTS ještě o 13cm více bývala víc ale za posledné roky je kratší a kratší ještě v devadesátých letech minulého století to bylo cca 5,5m ale i tak.
Antiradar je ti ve státech celkem prd paltný jelikož tam dopravu velký bratr nezřídka hlída i helikopterama a věř tomu že auťák který jede podstatně rychleji než ostatní je ze vzduchu nápadný jak šváb na ubrusu v Hiltonu.
suhlasim s tebou...ja som ale xts prirovnaval k A6 prave kvoli tomu, ze ja ho radim do vyssej strednej ;-) je pravda ze auta napuchavaju od generacie ku generacii..A4 je uz ale natiahnuta dost..od tvojich referencnych aut strednej triedy si XTS este zachovava aky-taky odstup
To máš těžký s těmi podvozky us káry jsou stavěné pro us highways a německé auta pro deutsche autobahn a v tom je ten rozdíl, auta stavěné němci jsou pro rychlou jízdu a americké pro pomalou ale véééélmi pohodlnou proto jsou tak houpava a co se týče stále omilaných brzd u amerických aut je to tak jsou slabší ano jsou jenže tam auto holt z dvoustovky nebo dvěstěpadesáti brzdit nebudeš protože kdyby tě změřili v usa v téhle rychlosti tak jseš public enemy number one. ;-)
Ne ty ty jsi to psal dobře je to jak píšeš nové ečko 2874mm nová 5er 2888mm a to je ten rozdíl ty auta nemají skoro 5,2m délky ale rozvor mají větši a nebylo to na tebe ty jsi to puko-vi vysvětloval jen jsem omylem dal odpovědět u tebe a ne u něj tak nebuď hned naježený. ;-) A jinak jsi to velesprávně zařadil k utum ke kterým bych to spíš přirovnával a tam ztráci teda fest.Jo a díky náčelníku že jsi se mě zastal. ;-)
A ja som snáď písal o marťanských autách? Mondeo je kapitola sama o sebe, je to práveže príklad ataku vyššej strednej (európskej) triedy, takmer s rozmermi na úrovni novej generácie triedy E, na ktorú stráca iba 24 mm ako v dĺžke, tak i na rázvore.
Za referenčné, čo sa rázvoru týka, považujem pre európsku strednú triedu MB C a BMW 3 so zhodným rázvorom 2760 mm.
Nedá mi nezastať sa ho, pretože XTS skutočne dĺžkou prevyšuje veškerú konkurenciu (BMW 7 = -98 mm, MB S = -74, Audi A8 = -33, Lexus LS = -140, Jaguar XJ = -48), ale rázvorom výrazne zaostáva (BMW = +233 mm, MB S = +198, Audi A8 = +155, Lexus LS = +133, Jaguar XJ = +195).
Tebou uvedená A6 má síce rázvor len o 6 mm väčší od XTS, ale nezabúdaj, že sa v súčasnosti jedná v rámci vyššej strednej triedy (z nemeckej trojky) o morálne najstaršieho zástupcu a aktuálna A4 má od XTS rázvor menší len o 29 mm, čo je pri aute o dve triedy nižšie od XTS skutočne zanedbateľné a Petrko nebol príliš ďaleko od pravdy. ;-)
Vyzera samozrejme uchvatne, no nemyslite ze je vhodny tak na novy civic... a nie na cadillac? Mam na mysli hlavne kontrolne pristroje a stredovy panel...