1. Nevím, co máš za zkušenosti s turbem... když je dobře řízený, svezeš se s ním hezky všude... jde o zvyk... jako střeba čtyřkolka... taky jde o zvyk... (teda nesmíme se bavit o něčem, co sepne jen někdy... :-)
2. Já furt nevím... mám 10 let starej dvoulitr, žere mi 8,5 litru ve městě, 6,5 mimo město, rozhodně nejezdím Mirka Dušína a bez turba mám 210 koní...
Já teda slyšel, že vrchol má bejt TFSI 2.0 s cca 150 kw.... to je pěkné. Jistě to půjde dost potunit... Je však otázka, kolik koní snese předohrab... podle mě je 200 akorát. Už takhle mých 210 koní na předku hrabe i na trojku ve 130... nevím, jestli na tom bud octávka s těžším předkem stejně jako moje Calibra... ale těším se, až si to s ní někde rozdám :-)))
P.S. Nafta patří do kamen... Když chce někdo šetřit, ať si to přizná a netvrdí, že dneska jede TDI jako benzín...
Ty seš asi zažranej do Alfy Romeo co, ale ta teď předvedla s Alfou Romeo GT a úplný *! 121kw a 8,7 na kilo! octavka 1.8T (sedan) se svejma 110kw dá 8,4 na kilo a rozhodně si na takovýho drsňáka jako alfa nehraje.Alfa ná sice o 65kg víc, ale taky o 11Kw a ty by to měly hravě srovnat, ale neni motor jako motor!Já tu oktávku mám doma a rozdíl mezi 1,8T a 1.8 bez T je dost velkej.
No nevím....zatím jsem o jízdních dojmech s FSI četl pouze samé nechvalné recenze. Navíc hamů papů n98 takže
Na svezení stoprocentně 1.8T pokud člověk natočí hodně km tak TDI ostatní motory jsou jen vata na vyplnění nabídky
1,8T chybí , přitom plní EU4 i Californský emisní předpisy. Je to nejlepší motor od VW vůbec - velký výkon, slušná spotřeba, palivo N95, povinné ručení v kat. 1450-1850 ccm, relativně jednoduchá upravitelnost na 190 k. Nechápu, jsou to pitomci. Pokud bude 2.0 T FSI, tak bude mít sice vyšší výkon (cca 180k), ale vyšší povinné ručení, palivo N98 - což srazí výhodu nižší spotřeby. O ceně za systém FSI ani nemluvě. Myslím, že navíc bude pouze v Octavii RS (pokud nějaká bude)...
Asi jsem slepej nebo už ventily nejsou důležité. TURBO nemám rád -to není žádné RS! Nesvezeš se s ním mimo dálnici (na tý umí šlápnout na plyn každý), protože neudržíš turbo v záběru. Ten dvoulitr chválím - 110kW odpovídá současné technice.
Howard: davam ti za pravdu, zkousel jsem FSI v A3, 1,8T je rychlejsi i pruznejsi. Nemluve o moznostech uprav. Skoda, ze s 1,8T v Oct. dal nepocitaji, divim se, kdyz je dobra pro A4. Mozna kvuli emisim?
U Ml.Bol Jako terapii bych ti navrhnul procházky po montáží lince , třeba by ti něco spadlo na hlavu a začal by jsi přemýšlet , ale moc v to nedoufej , protože trotl zůstane trotlem .
Jezdi si svojim trabantem a nezávid..
jak tu sra čku můžeš házet do jednoho pytle s fokusem a astrou když jejich rozvoru dosáhne až v příští generaci /možná/, ale dozvěděl jsem se tady, že už má vzadu stejně místa jako yaris
Otazka palby... kdyz to bude uhlak. Vzkaz pro fasouny: tu ctrnactistovku si strcte do *! Tomo rikam motorizace stredni tridy (jak tvrdite). Ma snad Mondeo, Mazda6, Passat, Accord, Avensis atd. motor 1,4????????
Přidám taky něco,jsem z MB,kde ve výrobních halách je nová Škoda vystavena a po městě už nějaký ten pátek jezdí.Na zádi měla napsáno VOLGO S04.
Prý bude i nové RS s dvoulitrovým motorem o výkonu 147kW.To je docela palba!!!