Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: CL 65 AMG a S 65 AMG: dosud nejsilnější AMG

Výkon 450 kW, točivý moment 1000 Nm mezi 2000 a 4000 ot./min – i to může jezdit po běžné silnici.
Zpět na článek
neregistrovaný "Monik"
11. 10. 2003 19:22
Re: superstarken Biturbo-V12
superstarken Biturbo-V12
neregistrovaný "Kája"
22. 9. 2003 15:03
Re: 505KW
Mercedes CL 65 AMG
neregistrovaný "Luky"
14. 9. 2003 20:05
Re: JARDOVI S RS 6
Ty si asi hodne bohaty vsak alebo si zdedil? V com podnikas? Alebo mas takych bohatych RODICOV. Pravnik, softwareova firma, co prosimta? MASOKOMBITAT? Alebo sa len CHVALIS. S 65 AMG je o dost drahsie od RS6. Aspon RS6 dobre slape kedy pride S8? Dik za odpoved. napis prosim na lukasaugustin@szm.sk.
neregistrovaný "Luky"
14. 9. 2003 20:01
Re: neci
Ty si asi velmi bohaty.
Spytam sa rovno v com podnikas alebo si zdedil?
Alebo len klames. Tie auta su fakt bomba. Ale je to velke prelinanie lebo to uz ma viac koni ako MAYBACH. 612 ps to uz volaco.
Pre taku limuzinu. Ked si vezmete ze Ferrari MARRANELO stoji okolo 15mil
a toto 8 mil. Ak chce niekto vykon tak ho ma a relativte za lacno
neregistrovaný "ALOIS"
1. 9. 2003 02:31
Re: 505KW
kdo jinej to je normál, Brabus ma největší výkony.Jen maybach má 505KW.
neregistrovaný "brabuz rulez"
1. 9. 2003 01:16
bez titulku
německa firma brabus upravuje motor MB 600 12Valve biturbo z 368kw na 471kw a 1026Nm, stovka za 4.3 max.320km/h modely S,SL,CL
neregistrovaný "trail"
1. 9. 2003 01:13
Re: bez titulku
audi už vubec ne!
neregistrovaný "brabuz rulez"
1. 9. 2003 01:11
Re: hp / 471 kW and gigantic 1,026 Nm catapult the S 600 in
německa firma brabus upravuje motor MB 600 12Valve biturbo z 368kw na 471kw a 1026Nm, stovka za 4.3 max.320km/h modely S,SL,CL
neregistrovaný "bob a bobek"
1. 9. 2003 01:11
Re: Mercedes bringt digitales Fernsehen ins Auto
KECI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "martin"
1. 9. 2003 01:07
Re: hp / 471 kW and gigantic 1,026 Nm catapult the S 600 in
NO KOMENT
neregistrovaný "tuner"
31. 8. 2003 00:35
Re: hp / 471 kW and gigantic 1,026 Nm catapult the S 600 in
kdo to vytunil???
neregistrovaný "WORLD No.1"
30. 8. 2003 21:20
hp / 471 kW and gigantic 1,026 Nm catapult the S 600 in just
471 kW and gigantic maximum torque of 1,026 Nm catapult the S 600 in just 4.3 seconds to 100 km/h.
neregistrovaný "matěj"
30. 8. 2003 20:52
Re: Mercedes bringt digitales Fernsehen ins Auto
ja nemám digital TV ani doma a MB to dává do aut
neregistrovaný "Bart"
30. 8. 2003 20:48
Re: Zbytocny vykon
souhlasím MB děla super motory
neregistrovaný "SLR"
30. 8. 2003 16:38
Re: Radost
a cenou,samozřejmě.
neregistrovaný "E 400 CDI"
30. 8. 2003 16:34
Re: redakce pls
mafiáni potřebujou velmi rychlé vozy,tak to bude tím.heheheheheheh
neregistrovaný "Macho"
30. 8. 2003 14:33
Re: MB vs. BMW
MB-E je 3, BMW-5 je 23-žebřiček prodeje
neregistrovaný "zxr"
30. 8. 2003 00:24
Re: redakce pls
jako si ty-havět
neregistrovaný "slk"
29. 8. 2003 18:36
Re: MB vs. BMW
a do sraček
neregistrovaný "FOTO"
29. 8. 2003 00:10
Re: redakce pls
budou nějaké Tapety?? CL S 65 AMG:
neregistrovaný "fanda"
28. 8. 2003 20:12
Re: Zbytocny vykon
obrovský naskok,a ne jen ve výkonu.
neregistrovaný "Talib Kweli"
28. 8. 2003 10:14
Re: Zbytocny vykon
sorry, zle som sa pozrel, Honda ma az 3 ocenenia A potom ze Mercedes ma najlepsie motory?!?
neregistrovaný "Talib Kweli"
28. 8. 2003 10:12
Re: Zbytocny vykon
"Motor roka 2003 toto prestížne ocenenie získal poháňací agregát Renesis, ktorý montujú do 4-miestneho športiaka Mazda RX-8. V dielčích kategóriách boli ocenené motory Honda 1,3l (Civic Hybrid), Mercedes AMG 55 V8 (Mercedes E55, SL55, S55 a CL55), Honda 1,0l (Insight), Mini 1,6l (Cooper S), Honda 2l (S2000), BMW 2,5l (325i, 525i, Z4), BMW 3,2l (M3) a Volkswagen 5l V10 TDI (Touareg/Phaeton). "
Takze vyhrala Mazda celkovo, Mercedes mal vyhru len v 1 kategorii, pricom BMW a Honda po dvoch...
neregistrovaný "Talib Kweli"
27. 8. 2003 21:34
Re: AMG No.1
jasne, je rozdiel ci kupis auto len na zabavu a pozitok z jazdenia alebo ci ho chces pouzivat denne na dlhe vzdialenosti. BMW M5 je volba srdcom, E55 AMG rozumom...
neregistrovaný "fanda"
27. 8. 2003 21:00
Re: pro havět
asi věděj co je kvalitka ty mafiani
neregistrovaný "E 65 AMG"
27. 8. 2003 20:58
Re: AMG No.1
AMG No.1
neregistrovaný "aleš"
27. 8. 2003 20:49
Re: MB vs. BMW
prodejní čísla hovoří za vše,MB jasně vede!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "vašek"
27. 8. 2003 20:09
Re: MB vs. BMW
MB je určitě komfortnější potažmo AMG než bmw,ktere je do tvrda,
neregistrovaný "kunc"
27. 8. 2003 17:55
Re: pro morrise buznu
ferrari nestihá ani SL55 AMG, natož 65AMG
neregistrovaný "michal"
27. 8. 2003 17:45
Re: MB vs. BMW
asi to špatný nebude ale vzhledově,strará je hezčí-m5.
neregistrovaný "mates"
27. 8. 2003 16:53
Re: Zbytocny vykon
Verim, ze jsi nadsenec a vis o autech spoustu veci. Ale rizeni nelze zhotnotit podle testu v casopisu! Navic to hodnoceni bude vzdy velmi subjektivni!
neregistrovaný "Alex"
27. 8. 2003 14:52
Re: MB vs. BMW
Kdyz tady sleduju, jak se debata svrhla k ovladani, tak jen poznamka. Mam E 55 AMG a mel jsem moznost svézt se v BMW M5. Nezapomenutelny zazitek, prave z radosti v rizeni, razení a projizdeni zatacek. Moje AMG je výkonnejší, ale odezva na seslapnuti plynu byla v M5 rychlejsi a zvuk lepší. Přesto bych si AMG koupil znova, je komfortnější a má impozatní zátah. A navíc, vylozene extremni jizda není kazdodennim chlebem. Kazdopadne jsem zvedavy na novou M5.
neregistrovaný "KOLOTOC"
27. 8. 2003 14:46
Re: Kdo si to koupi?
koloc je vul a ty si total *
neregistrovaný "míra"
27. 8. 2003 14:43
Re: AMG
Jáááááááááááááááááááááááááááááááááááá…
neregistrovaný "many"
27. 8. 2003 14:38
Re: Zbytocny vykon
mercedes vyhrál Best engine! tento rok.
neregistrovaný "mardy"
27. 8. 2003 13:36
Re: Kdo si to koupi?
Koloc je vul, jestli jezdí do Barcelony a Paříže autem při jeho možnostech bych si na cesty po Evropě koupil turbovrtulový letadlo. Jinak tahle kára je nádhera, prostě demonstrace možností Mercedes-AMG jinak absolutně na H navíc v podobnejch kárách se vozej ruští a všelijací mafiáni a to by mě teda nebavilo, až budu jednou multimilionář tak si koupim nejluxusnější Bentley abych se od týhle havěti odlišil
neregistrovaný "talib kweli"
27. 8. 2003 12:51
Re: Zbytocny vykon
rad by som si pzical mercedes ae mam jeden velky problem, mam len 17 :( mozno si teraz ty a ini myslite ze co trepem o autach, ale od 8 rokov!!! si kupujem mesacne 6-10 casopisov o autach a vzdy ich cele precitam... tak myslim ze nieco asi za tych 9 rokov viem, a aj ked nie prakticky, teoreticky poznam auta myslim dost dobre.
neregistrovaný "mates"
27. 8. 2003 12:18
Re: Zbytocny vykon
Hodnotit rizeni podle testu v casopisu je dost mimo, nemyslis? Kazdy ridic vnima auto jinak a kazdemu vyhovuje neco jineho! Pujc si nekde MB otestuj si rizeni a pak vsem sdel svuj pocit. To bude OK, ale kritizovat rizeni podle testu v casopisu je totalne na ho..no!!!!!
neregistrovaný "many"
27. 8. 2003 00:58
Re: neci
jasný tohle je prestižní záležitost
neregistrovaný "Carlos"
27. 8. 2003 00:51
Re: Super kara, ale...
S 400 CDI je super. Mě by stačilo i S 320 CDI
neregistrovaný "Ota"
27. 8. 2003 00:47
Re: Zbytocny vykon
ohledně interiéru jezdil jsem v nové 5tce,mrkni se do ní a pak mi řekni co se ti zdá hezči.V testech MB iteriér chvalí.Viz.autobild,ale co člověk to názor.
neregistrovaný "Carlos"
27. 8. 2003 00:40
Re: Kdo si to koupi?
kdo si to koupí?? Vím jen že na SLR je v pořadí asi 12 lidu.Somozřejme není to masová zaležitost.S tím připadem v D. bych to neviděl tak žhavě, ale mohlo se to stát,myslím že se to týka lidí všeobecně a né jen těch co jezdí v mercedesech.V minulé debatě někdo psal něco podobného o bmw!!
neregistrovaný "Bobb"
26. 8. 2003 22:40
Kdo si to koupi?
Padlo tady par myslenek ve stylu, kdo si to auto koupi atd. I kdyz si taky myslim, ze takovy vykon je do limuziny uz hovadina (nereknu Viper nebo maranello, s tim se da zajet na okruhy), rad bych vam kratce priblizil kdo. Zadny spekulace - u nas bude zakaznikem jiste Martin Koloc. Po tom co mel Porsche 911 a Audi S8 (supr vuz, prukopnik lux limo sportaku!) a ukazal ho nekolikrat v mediich se zda, ze presel definitvne k MB-AMG. Jako jediny v CR ma totiz obdobu toho co zde bylo predstaveno, MB C55 AMG Formula1 Edition, za 6.5milionu. OK je uspesny a at si ma treba Jumbo, ale proc si dle svych slov koupil? Pry chce a) neco pohodlneho na dlouhe cesty, jezdi hodne (ok, to muze mit i vyborny Superb 3.2) b)jako zavodnik pry potrebuje aspon 400koni a auta pod tim nebere. Ok jeho vec. A pak uz to nasledovalo, co s tim dela - Praha Brno jezdi pod hodinu, ted nevim kolik presne minut, pry dal nesnasi aerolinky, furt stavkuji a tak radsi jezdi do Parize a nebo az Barcelony (!) autem aby nemusel "stavkujicima" aerolinkama v evidentnim naznaku, ze o moc pomaleji nejede. Ukoncil - nebudu rikat za jak dlouho, navadel bych k trestnemu cinu (coz je blbost). Perlicka nakonec - minuly mesic rozhorcila mineni v SRN tragedie, kdy zena predjizdejici s ditetem v sedacce radne v levem pruhu dalnice se svym vozem KIA (pry neco kolem 110kmh) a dle svedku se na ni zezadu rychlosti nejmene 200km naritil tmavy MB s dalkovymi svetly. Pro zenu byl pohled na strelu v zrcatku takovy sok, ze strhla rizeni doprava a vyjela z dalnice. Ona i dite zahynuli. K rizeni takovych vizu je treba IQ, Koloce neznam, ale z toho co jsem s nim cetl o nem dost pochybuji. (www.buggyra.com)
neregistrovaný "talib kweli"
26. 8. 2003 22:38
Re: Zbytocny vykon
mas pravdu, ovlada sa mozno lahko, a ani som nepisal opak, ale hovorim ze ovladanie nema odozvu, nic necitis vo volante co sa deje s kolesami, vsetko je v mercedesoch utlmene. Ak neveris, skus si precitat niaky test v hociakom casopise, aj zahranicnom, alebo este lepsie porovnanie s BMW, co sa tyka ovladania. taktiez design interieru sa mi uz u Mercedesov nepaci, zacina to byt take gycove, vsetko oble...
A motory... no neviem , ale najviac vitazstiev ma BMW a Honda, nemyslim len tento rocnik...
neregistrovaný "Motyl"
26. 8. 2003 18:38
Re: A proto ty blbecku delas v Praze za cesky, aby si to pos
jj maš pravdu.Slováci by byly u pytli,možna ze sou
neregistrovaný "Motyl"
26. 8. 2003 18:35
Re: neci
a ty si to dej na dálnici.Jsme v čr a na na aljašce froubo
neregistrovaný "Skořepa"
26. 8. 2003 16:23
to je asi rychle
Stand bis 1000 Meter dauert 22,0 Sekunden.!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "Ota"
26. 8. 2003 16:01
Re: pro morrise buznu
tebě taky nedorastlo ale IQ.gumo
neregistrovaný "Ota"
26. 8. 2003 15:58
Re: Zbytocny vykon
nerozumim co pišeš,pravě že se to lehce ovladá tak tam mužou dávat takový výkon.Jinak byto bylo nerealné.S M5 si vytře *i na zpatečku.hehe. 0-100 4.3s. max 350 km/h tak ti je to už jasný doufám.je vidět že jezdíš jen a pouze s nekvalitnim a rozežraním bmw
neregistrovaný "pavel"
26. 8. 2003 15:26
Re: A proto ty blbecku delas v Praze za cesky, aby si to pos
cesi vas obrali? A o co ? Ze snad pri rozdeleni cech a slovenska sme se nesabli 50-50? Promin ale kup si nejakou ucebnici dejepisu a podivej se na povalecnou situaci CR a Slovenska myslim tim Po prvni sv. valce.Od te doby cesi neustale financovali a dotovali rozvoj slovenska.Takze bez nas by ste tam mozna stale pasli ovce a notovali s ukrajincema a rumunama....
neregistrovaný "pavel"
26. 8. 2003 15:20
Re: Preco
Jak guma odesla snad nechces tvrdit ze ve 300 se jeste protacela? jediny duvod proc nikdy neprekonala hayabushu byl problem s aerodinamikou.Suzu je nizka a ma daleko nizsi celni odpor proto i s mensim vykonem dosahuje vyssich rychlosti. Takze prdlajs prenos vykonu ale celni odpor
neregistrovaný "ROBERT"
26. 8. 2003 15:03
Re: Zbytocny vykon
Z běžné produkce to umí jen Alfa Romeo, BMW a Honda, ale CL 65 AMG není běžná. Medvědi jsou super auta, ale emoce při řízení chybí... Samozřejmě pokud se nebavíme jen o výkonu. V CL 65 AMG je to asi jedno, šlápneš na plyn a užíváš si tu nepředstavitelnou sílu... Takže se budu opakovat, když řeknu, že je to otázka prestiže. Mimochodem motor 55 AMG vyhrál prestižní cenu motor roku v kategorii sportovní motor. Mercedes zkrátka umí dělat motory a to mu nikdo nevezme. Ne, že by BMW neumělo, je jen otázkou, kdy je začne přeplňovat
neregistrovaný "merc"
26. 8. 2003 14:23
Re: Zbytocny vykon
neplet se chlapce, pro takovyto vysoky tocivy moment nema BMW prevodovku, leda tak kdyby si ji koupila od MB.
A navic nechapu proti cemu pises. MB jiz od zacatku sve existence vyrabel tezke a extremne vykonne stroje, viz napr. SSK v nejvykonnejsi verzi s vykonem pres 300 koni a rychlosti okolo 230km/h coz ho delalo nejrychlejsi vozejk mezi svetovymi valkami. Taky se zrovna neovladal extremne dobre, ale nikdo na nej stejne nemel. Do dnesni doby drzi rekord Praha-Jiloviste s Rudi Caracciolovou.
Jediny spolehlivy barometr je stejne jenom trh a tam MB presvedcive BMW i Audi valcuje.
neregistrovaný "talib kweli"
26. 8. 2003 12:02
Zbytocny vykon
Nechapem naco sa Mercedes snazi napchat do takej velkej limuziny tolko kW?!? Keby to dali do Ecka, malo by to zmysel, bolo by to aj obratne. Ale takto bude Sko tazkopadne, a pocit z riadenia sa nevyrovna nikdy BMW M5 alebo aj obycajnej 5ke, respektive inemu BMW. Mercedes to asi nechape, nevie spravit dobre ovladanie tak sa snazi dat co najviac kW pod kapotu. V reale by podla mna S65 AMG nemalo velky naskok pred M5! A nieco take ako spatna odozva u mercedesov neexistuje, je jedno ci to je AMG alebo nie. Mali by nieco spravit radsej s tym, a nie tam pchat 1000koni! To moze urobit hocikto, spravi velky motor a da ho do velkeho auta, ale auto ktore je radost ovladat uz hocikto spravit nevie...
neregistrovaný "luboš"
26. 8. 2003 11:51
Re: Radost
se diviš.řekl bych, že je rozdíl mezi 320- 320cdi, a to celkem znatelnej.ale jede to stejně.
neregistrovaný "bmw je na prašky"
26. 8. 2003 11:45
hanz
nekompromisní projektyl
neregistrovaný "sa neteš-joffo"
26. 8. 2003 11:37
Re: A proto ty blbecku delas v Praze za cesky, aby si to pos
ses zblaznil s tim kurzem,10-1.možná tak za GHANA DOLARY!!
neregistrovaný "michal"
26. 8. 2003 11:31
dokonalý
dokonalost sama.Super.
neregistrovaný "martinec"
25. 8. 2003 23:43
Re: Sory.
Preise.
neregistrovaný "S-CL65 AMG"
25. 8. 2003 22:11
Bezkonkurenční raketa
2500 hodin v kuse na plný výkon,to mu se řika PAN MOTOR!!!
neregistrovaný "martinec"
25. 8. 2003 21:09
bez titulku
všechno super až na tu priesse! scheisse.
neregistrovaný "karel"
25. 8. 2003 17:48
Re: taky ne
nepros a šetři .Já to dělám taky,ale vidím to na dlouho kua!!!!!!!
neregistrovaný "Yemi"
25. 8. 2003 17:32
Re: JARDOVI S RS 6
ty si na hofno.
neregistrovaný "Carlsson"
25. 8. 2003 17:06
Re: BRABUS rulez !
ma se vyrábět SL65AMG takto by mohla bejt ta špice.Asi taky mozna přijde i něco jako 7.2l- 7.3l- 7.6l.Tak se necháme překvapit
neregistrovaný "jeffo"
25. 8. 2003 15:41
Re: A proto ty blbecku delas v Praze za cesky, aby si to pos
V Prahe nerobím, dokážem sa uživiť aj doma. Je mi ľúto, že sa aj dnes ešte nájdu takí blbečkovia šovinistickí ako si ty. Ale inak mám čechov rád, aj keď nás ojebabrali o veľa vecí, ale to je už naša chyba. Prajem ti krásny deň!
neregistrovaný "anonym"
25. 8. 2003 13:34
Re: A proto ty blbecku delas v Praze za cesky, aby si to pos
neregistrovaný "Gasterbaiter"
25. 8. 2003 13:18
Re: S tvym sloveskym mindrakem by jsi opravdu na ceske weby
neregistrovaný "jeffo"
25. 8. 2003 11:35
Re: AMG pro jeffo
Ak si to ešte nepochopil, auto.cz je na celosvetovom webe, kam možno dopisovať aj z Jamajky. A pokiaľ s tým máš problém, uvedmom si, že vaša fantasická česká ekonomika ide pomaly ale isto do *(viď. skrachované banky, dlhy CME, povodne ...). Tak sa moc neteš. Onedlho si budeš kupovať slovenskú korunu za desať českých!
neregistrovaný "zigi"
25. 8. 2003 11:11
Re: Preco
Prvni byla zzr 1100 pak dlouho nic pak CBR1100XX pak gsx-r 1300 a pak ZX 12R,ktera se ale na tech opravdovych 320 nikdy nedostala pac meli problem s prenosem vykonu a prokluzen zadniho kola proste se dostala na 300 a pak guma odesla... coz je mozna ten skutecny duvod proc ji priskrtili... jen tak pro poradek jinak chapu co jsi chtel rict
neregistrovaný "smet"
25. 8. 2003 09:37
Re: AMG pro jeffo
Hele slováku, je hezký že už u vás máte telefon a tudíž i internet ale choď si na vaše weby pokecej si tam maďarsky ať máš náskok až vás obsaděj a nezdržuj nás tady trapnejma kecama. Nikdo ti nerozumí, a i kdyby jo, cigošům z východu stejně nikdo nevěří.... Vlez si do auta slovenské výroby, vem opratě a jeď si shánět obživu....
neregistrovaný "merc"
25. 8. 2003 09:28
Re: 750-800 ps
no jo to mozna, ale az vyrobej treti verzi nove 7 stupnove prevodovky. Petistupnovku uz nema cenu zlepsovat, protoze konci a prozatimni dve verze nove sedmistupnovky jsou pouze do 400 NM a do 700 NM.
neregistrovaný "AMG"
25. 8. 2003 01:29
Re: je to nahon zadku
vo tom nevím čoveče???
neregistrovaný "georgi"
25. 8. 2003 01:25
Re: Preco
automat je v pohodě
neregistrovaný "georgi"
25. 8. 2003 01:21
750-800 ps
ještě maj vyrabět silnější verze něco mezi 750-800 ps
neregistrovaný "Motýl"
25. 8. 2003 01:12
Re: pro morrise buznu
souhlas
neregistrovaný "DIDI"
25. 8. 2003 01:10
Re: AMG No.1.
ten kdo si to koupí spotřebu neřeší!!!! bohužel ja to nejsem.
neregistrovaný "Carlsson"
24. 8. 2003 22:13
Re: pizdaj
si debilní,a né malo
neregistrovaný "Carlsson"
24. 8. 2003 22:10
Re: AMG No.1.
absolutní špičkovy nejlepší.Konkurence nestíha a to tak že moc!
neregistrovaný "Many"
24. 8. 2003 18:20
Re: spotreba
jasny to je asi pruměr!!! 15.3l
neregistrovaný "david"
24. 8. 2003 15:05
Re: spotreba
spis tak kolem 35L/100km. proc zachazet s plynem citlive, proc to netocit az do 6000 a opajet se dokonalym zvukem ci spis revem dokonalyho motoru. skoda ze nemaj prevodovku kera by snesla 1200Nm, sedmikvalt snese jenom 700Nm, tahle je z maybachu. musi bejt nuda stat u benzinky a tankovat kazdou chvili, stejne jako s tim furt jezdit do pneuservisu. uz vidim manual: vymena oleje po 20 000 km, pneumatiky po dvou rozjezdech a po kud vam vykon nestaci tak se hlaste na psychiatrii
neregistrovaný "david"
24. 8. 2003 14:55
Re: Brutalny vykon na bezne cesty?
kup si kamion, nekdo mozna rad italii, ne ze by se mi lamba a hlavne fera nelibili, ale 456 rodinny ferarko.. stejna blbost jako cayene nebo jako cpat do veyrona motor z fichtla. medvedi se drzej svyho kopyta a brousej k dokonalosti modely do seriovyho provozu. i kdyz na silnici bych radsi ridil SLR, precejenom drzi vic pohromade. esko je vice mene plechovy, SLR je samej karbon a tyhle 65 amg se mi zdaj jako moc krehka karoserie, kerou akcelerace slisuje a brzdeni doufam ze keramickejch brzd stlaci jako pri narazu. kdyby to melo pohon prednich kol tak se to roztrhne. to SLR nehreozi, nehlede k tomu ze M-B sou proste prestizni auta.
neregistrovaný "david"
24. 8. 2003 14:41
Re: 30.000 km (in zwei Wochen) !!!!!!!!!!!!!!!!!
pro blby: kolik lidi si to tady chce koupit?
neregistrovaný "david"
24. 8. 2003 14:38
Re: neci
dej si s tim zavod na snehu a ledu.....
neregistrovaný "merc"
24. 8. 2003 13:27
Re: BRABUS rulez !
to bylo na zakazku, ale v minulem modelu, do toho noveho se jiz nedava. Ted budou mit novou spicku v podobe SL 63 AMG.
Ten Brabus jiz dela myslim, ze S, CL a SL 65, ma 640 koni a je to myslim, ze 6,3 litr. Zrychleni na 100 je za 4,3s a ma omezovac na 320km/h. Bez omezovace by to mohlo jet neco kolem 350 km/h.
neregistrovaný "SL73 AMG"
24. 8. 2003 00:52
Re: BRABUS rulez !
jo to se vyrábělo.Výkon 525 ps.Bez turba.
neregistrovaný "KLid"
23. 8. 2003 21:10
Re: BRABUS rulez !
V nemecku na zakazku dodavaj AMG SL73, SLko s motorem z Pagany Zondy ktery jim vyrabela prave divize AMG, tak mozna to bude next vyrabeno seriove :))
neregistrovaný "E 50 CDI"
23. 8. 2003 21:03
Re: spotreba
15,3 L
neregistrovaný "E 50 CDI"
23. 8. 2003 21:01
Re: spotreba
Durchschnittverbrauch auf 100 km

15,3 l
neregistrovaný "Jirka"
23. 8. 2003 19:20
spotreba
Tak kolik teda myslite, ze to muze zrat na 100km???
neregistrovaný "E 50 CDI"
23. 8. 2003 18:01
Re: BRABUS rulez !
myslim ze 7.2l.Ten ma tradici.
neregistrovaný "Lofolo"
23. 8. 2003 12:20
BRABUS rulez !
To co v posledni dobe predvadi AMG je jen snaha o prilakani vice zakazniku, kteri si tak radi kupuji brutalni stroje v podani BRABUSu, ktery svymi upravami slavi cim dal tim vetsi obchodni uspechy. Myslim, ze ty 65 AMG prededelaj na 7.6
neregistrovaný "E400CDI"
23. 8. 2003 01:13
Re: pro morrise buznu
s tím bmw bych to moc ružově neviděl.65AMG je fakt bomba ale možná až moc.Nic méně výkony to jsou uctyhodné.
neregistrovaný "Dave"
23. 8. 2003 00:52
Masakr!!
Je to mazec,ale musi to mit kurewsky velkou nadrz,chtel bych se svizt,ale je to auto pro bohaty snoby,fanousek si koupi M6-to bude sila!! ,nebo kdyby u nas byly lepsi cesty tak Lambo nebo Ferrari.Tot muj nazor.Ale je to sila.
neregistrovaný "mates"
22. 8. 2003 19:06
Re: Preco
Ty vazne nevis na co tolik koniku a velikej kroutak? Vazne ne?

No preci abys mel vic nez ostatni!!!!
neregistrovaný "Niemand"
22. 8. 2003 17:54
Ano i ne.
Bohuzel musim souhlasit s nazory, ze tyto vozy nikdo z nas pri dnesnim stavu silnic a stale se zvysujicim poctu aut na silnicich nevyuzije. Take souhlasim s tim, ze tyto auta tu nejsou proto, aby se prodavala po stovkach, ale proto, aby upoutaly pozornost na znacku, pripadne upevnili jeji postaveni na trhu s prestiznimi modely. Nuze ti co na to maji, necht se vozi v okazalem luxusu, ktery mene vyrovnane jedince nenecha spat. Ja jsem spokojen s vozem, ktery stal o cca 6 milionu mene, doveze me vsude kam potrebuji a hlavne jsem schopen ho uzivit. Kazdemu co jemu libo jest!
neregistrovaný "čobolo tobolo??"
22. 8. 2003 15:58
Re: AMG pro jeffo
nevim proč mi nadáváš ale přispěvek morrise je divnej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "powermann"
22. 8. 2003 14:27
Re: pro morrise buznu
Ačkoliv mé srdce bije pro BMW, skláním se před výsledky Mercedesu, respect. jejich divize AMG, protože za několik posledních měsíců odvedli skutečně vynikající práci a tyto nevídané výkonové orgie musí veškeré zbylé konkurenci způsobovat velice nepříjemnou masáž sebevědomí. Jak již bylo řečeno, drtivá většina zákazníků si sice koupí E 270CDI, ale bude je hřát vědomí, že právě jejich značka nabízí to nej, nej co se dá v současné době mezi sériově vyráběnými osobními vozy pořídit. Je to skutečně vysoce prestižní záležitost a všichni zúčastnění to dobře vědí. Jen doufám, že se u BMW brzo proberou a přijdou s nějakou peckou, která přetrumfne vysoké karty v rukách Mercedesu. Alespoň výkonem, technikou a jízdními vlastnostmi, protože v oblasti designu se s příchodem každé další novinky obávám toho nejhoršího...Jinak ještě poznámka pro neřidiče, co neustále volají po pohonu 4x4, hoši vy si kupte A6 1.9TDI quattro, nebo ještě lépe, pořiďte si poslední číslo časopisu AUTOCAR, kde je to jasně zdokumentováno černé na bílém a snad se vám trochu rozsvítí v hlavě.
neregistrovaný "Bugs"
22. 8. 2003 14:06
Re: A proto ty blbecku delas v Praze za cesky, aby si to pos
A ja som si doteraz myslel ze sa bavive o autach...
neregistrovaný "jeffo"
22. 8. 2003 13:36
Re: uz sa tesim
Ty čecháček prijebaný, tu nejde o mindráky, ale o reálny stav vecí. Niektoré výkony sú proste už nad hranicou únosnosti. Ale pretože ty sa určite vozíš na Fabii 1,2 HTP, tak len ďalej snívaj o AMG-čkach...
neregistrovaný "morris"
22. 8. 2003 13:04
Re: Brutalny vykon na bezne cesty?
Mas uplnu pravdu, 65 AMG si nekupi hejaky bohaty automobilovy nadseniec, na to ma Ferrari, Lambo a pod., 65 AMG si kupi niekto kto si potrebuje liecit komplexy - kompenzovat nieco co mu nedorastlo. Mysli si, ze veeeelky a silnyyyyy Medved mu to nahradi.
neregistrovaný "samper"
22. 8. 2003 12:25
Re: uz sa tesim
souhlasím, těžká slovenská deprese, láska k silnejm autům tam nějak chybí v těch jejich příspěvcích.. hlavně se mi líbí, jak tomu všichni rozuměj a jsou si jistí pravdivostí svých tvrzení o schopnosti přenést tolik síly na silnici... nechápu to, amg jsou super všechny do jednoho, i to nejmenší C 32, a kdyby celý Slovensko tvrdilo něco jinýho, nic to na vyjímečnosti těchhle aut nezmění..
neregistrovaný "Miloš"
22. 8. 2003 12:20
Brutalny vykon na bezne cesty?
Vazeni, treba si uvedomit, ze Vase argumenty si neodporuju, ale platia sucasne. Naozaj je pravda, ze takyko vykon a hlavne moment 1000 Nm nikto realne nepotrebuje a ani nedokaze vyuzit(odhliadnuc od pretekarskej trate-ale kto ma na nu bezne pristup?). Aj tak su vsetky auta M-B regulovane na 250 km/h, pri testoch v mediach sa ESP zasadne vypina a ci zrychlim na 100 za 4,9 alebo 4,4, kto si to uvedomi? Na druhej strane si treba uvedomit, ze taketo modely sa nerobia z trhovych, ale z cisto prestiznych a imageovych dovodov. Cielom je byt lepsi ako konkurencia, moct povedat, ze nas model je najvykonnejsi v triede. Myslite si snad, ze VW Passat W8 sa robi pre zvysenie predajnych cisel? Nie, cielom bolo pripravit imidzovo podu pre Phaeton. Ale tiez si myslim, ze je to len zbytocne minanie penazi na vyvoj.
neregistrovaný "SLOVACI"
22. 8. 2003 11:41
Re: uz sa tesim
vy mate nejake divne přispěvky.zamindrákované nebo co !!!!!!!!! nerozumím.
neregistrovaný "Martin"
22. 8. 2003 11:37
Re: je to nahon zadku
4x4 to není !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "morris"
22. 8. 2003 11:33
uz sa tesim
Uz sa tesim, ako uvidim v Bratislave nejeke 65 AMG, ako si to zenie 200 km/h rovno cez centrum, bude ho soferovat syn nejakeho zbohatlika, ktory sa dostal k peniazom z mesiaca na mesiac vytvorenim spolocnosti financne napojenej na statny rozpocet a informacne na vladu. Odteraz chodim podchodmi a nadchodmi, aby som sa "nezrazil s Mercedesom", ktory bol vlastne kupeny z mojich dani.
Co sa tyka auta, tak je to priskrteny golias, same obmedzovace, kontroly, automat a podobne, nie je to nesputany vykon ani nic podobne.
neregistrovaný "sabadoš"
22. 8. 2003 09:29
vy ste tupci!!! 4x4
vy ste tupci, to si fakt vsetci myslite, ze tieto auta su s pohonom zadnych kolies? Mercedes uz davnejsie vyhlasil, ze chysta este silnejsie auta ako sucasne V12 a 4x4 to bude mat v serii. Tak uz to je vonku. Najdite si starsie clanky.
neregistrovaný "sabadoš"
22. 8. 2003 09:26
Vy ste tupci!!!!
To
neregistrovaný "jeffo"
22. 8. 2003 08:48
Re: Preco
Máš recht kámo. Mne to pripomína situáciu spred troch rokov medzi cestnými motocyklami. Vtedy prišla na trh Suzuki Hayabusa, ktorá išla ako prvá sériovka cez 300 km/h. Potom došla Honda CBR-100 XX. Následne ich obe trumfla Kawasaki ZX-12R. Keď sa zabilo dosť maníkov a verejnosť bola dostatočne pobúrená, výrobcovia dobrovoľne obmedzili maximálku na 290 km/h. Je to síce smiešne, lebo zabiť sa dá aj v šesťdesiatke, ale podľa mňa sa aj medzi automobilmi tieto preteky čoskoro skončia. Lebo 1000 koní a 2000 Nm na dnešných preplnených cestách sú veru poriadne na *. A najmä s pohonom iba zadnej nápravy. Keď naprší, tak sa nepohneš z miesta.
neregistrovaný "Bugs"
22. 8. 2003 08:21
Preco
Kedy povie niekto preco tolko koni a krutaku? 6 litrov, V12 to by mohlo staci, nie? ale naco k tomu turbo? Kedy sa zastavi toto nezmyselne " zbrojenie "? Vie ten vykon niekto preniest aj na cestu, nemyslim na okruhu. Alebo pri rozjazde blikaju len same kontrolky...
Tak ako na sedan v M2 bohate staci 200 koni z V6 3.0, tak pre sedan v H segmente by mohlo stacit 300-350 k. Kto chce nieco viac, nech si kupi sportak, t.j. kupe s trebars aj s V8 400k ( myslel som Modenu ). Nechcem predpisovat co si ma kto kupit... Ale ked uz tak uz auto, tak AUTO a nie AUTOMAT/nemyslim len na prevodovku/.
P.S. A to som este nepomenoval ten nezmysel Veyron....
neregistrovaný "Jirka"
22. 8. 2003 00:05
Super kara, ale...
...ale me by bohate stacilo S400 CDI.
Vam ne? Prece jenom 6litrovy dvanactivalec-tahle to zni paradne-ale zivit takove faro. Idkyz pokuc muze clovek dat 6melounu za auto, tak ho asi spotreba moc zajimat nebude....
neregistrovaný "anonym"
21. 8. 2003 22:48
DO AUtoškol
TO by měli dát do českých autoškol pro nováčky,to není na naše silnice, vymete první díru a má to 0,5 mil.!!!To trhá asfalt!Není co dodat"
neregistrovaný "majky18"
21. 8. 2003 22:17
Re: 30.000 km (in zwei Wochen) !!!!!!!!!!!!!!!!!
Nějak nechápu Tvoji připomínku .., jak by mohl jakejkoliv mercedes (současné produkce) konkurovat jakékoliv škodovce?! A samozřejmě naopak, to jako srovnávat pivo a kofolu .., obojí je na pití ...
neregistrovaný "SWAT"
21. 8. 2003 20:27
Re: 30.000 km (in zwei Wochen) !!!!!!!!!!!!!!!!!
4 Monaten 120.000 km, auf dem Testgelände in Papenburg rund 30.000 km (in zwei Wochen)
neregistrovaný "Many"
21. 8. 2003 20:15
Re: SL65////AMG PRIJDE NA JARE
SL65////AMG přijde na jaře.Setřim jak blazen :(
neregistrovaný "pidzej"
21. 8. 2003 19:56
Fabia ma vaznu konkurenciu
Skodovaci bojte sa, tychto aut ( CL, S 65AMG) sa ide ale predat. To rovno mozete ukoncit vyrobu Fabie aj Octavie
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 8. 2003 18:31
Re: taky ne
proboha co to mektam za nesmysly
PROSIM PROSIM PROSIM !!! :o))
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 8. 2003 18:30
taky ne
taky bych to nechtel
neregistrovaný "jarda"
21. 8. 2003 16:36
Re: neci
Jejdanánku, lidičky, to je šílenost.. Mám Audinu RS6 a říkám, že má výkonu ažaž.. Ten,kdo si to pořídí, mel by mít vlastní pumpu a ředitelovat michelince... Je to krásný, impozantní a mýho kombíčka to posere kdykoli, ale nechtěl bych to... A ne proto, že bych na to neměl. A to ESP se tam bude fakt hodit, poháněná zadní náprava a takovej krouťák... tak nevím, jestli to ještě jezdí, aebo jestli už to lítá (kurewsky nízko..).
Congratulations Mercedes..
neregistrovaný "GTR"
21. 8. 2003 14:13
Re: neci
ty jsi *! je tam esp a všechny existující el.systemy.
360km/h na tacho-projet se a zemřít! to je super fáro!
jen jsem zvědavej kdy to daj do SL. možná nikdy moc by se blížilo SLR.
neregistrovaný "Jorgito"
21. 8. 2003 13:52
neci
Proboha, šestilitrový dvanáctiválec, to musí žrát i boty!
A na kluzkém povrchu se zadním pohonem je 1000 Nm úplně, ale úplně na howno.
neregistrovaný "sl55amg"
21. 8. 2003 13:44
bez titulku
neni fakt co dodat. motorari u mercedesu su jasne najlepsi
vykonmi sa ani audi ani bmw nemozu ani zdaleka rovnat ani 55amg verziam
neregistrovaný "Brabus"
21. 8. 2003 12:32
Není co dodat
Mercedes prostě poslední roky dává na trh jednu perlu za druhou. Myslím si, že u BMW musejí mít poslední měsíce z toho dost velkou hlavu.Viva Mercedes
neregistrovaný "koroptev"
21. 8. 2003 12:25
Re: Radost
musím souhlasit. ač nejsem zastáncem mercedes designu, kupé CL bylo od počátku jediné, které mne nadchlo (hlavně ty sloupky). a s tímto motorem? tak to je opravdu těžká exkluzivitka!
neregistrovaný "mates"
21. 8. 2003 12:18
Radost
pohledet! To co posledni dobou dela MB vubec nevypada spatne. Jenom skoda, ze bezne "civilni" MB jsou hodne o nafte a malo o benzinu:(