Nová A4 se začíná zabydlovat v mnoha garážích po celém světě a proto nastal čas na výměnu stráží i na postu nejvyšším – přichází nová generace sportovního modelu S4, který bude opět k dostání jako sedan i kombi.
Ty si asi pěknej blb, co???? Kam na ty hlody chodíš???? Zajímalo by mě v čem jezdíš??? Tak si vypni na sněhu u bavora protiprokluz, nemusíš ho ani vypínat a máš plný ruce, jinak se měj fajn a dál rozvíjej své mylné představy, jak má BMW navrch.....
Čau, myslím si, že má o jednoho koníka navíc zcela úmyslně, a to ze zřejmých marketingových důvodů.
S M3 bych to nesrovnával, ta bude mít technicky navrch, a to dost výrazně. Valvetronic, SMGII, nic takového Audi nemá. Kromě toho bych se bál oné poněkud obstarožní čtyřidvojky, kterou tam implantovali. Zřejmě tím suplují, že v koncernu se v poslední době dost drsně šetří na vývoji benzínových motorů a nemají proti M3 odpovídající zbraň. V článku je uvedena průměrná spotřeba 13,4l, takže v reálu bych to viděl tak na 18l, tenhle motor je stejně jako ostatní nepřeplňované koncernové pětiventily vyhlášený žrout. Při těžké noze soudím, že nebude problém dostat se ke třiceti.
bohuzel E55 ma "pouze" 476 bhp, ale jelikoz pro SLR maji pripraveny ze stejneho motoru 580 bhp, tak neni problem to v okamziku faceliftu za 4 roky zvysit na 550 bhp a nova RS6 prijde stejne az na konci zivota pristi A6, takze za nejakych 5 let. Zvysoka pochybuju, ze by do A6 dali W12. Nezapomente, ze za rok je tu BMW M5 V10 5.5 o vykonu 500 bhp. Stejne pocitam, ze nebude taky rychle jako E55, alespon pokud se jedna o pruzne zrychleni, tam ma MB vzdy navrch.
Tak teda "pouze" S4 a takhle nabroušená!! To chci vidět za pár let tu RS4.... Jak tu někdo píše, bude to asi 4,2 biturbo, ale typoval bych opět o něco ostřejší než v RS6. A nechci domýšlet co bude v nový generaci S6 a RS6. AMG teď rozjíždí výrobu E55 o výkonu 500k a krouťáku 700Nm(je to trdiční 5,4 od AMG, ale s kompressorem)!!! Nevěřim, že audi si to nechá líbit. Aby pak v novej S6 nebylo W12 z A8 a v RSku pak nějaká přeplňovaná verze...(třeba jako v Bentley nebo VW Nardo) No jsem zvědavej....
Tak to cumim-S4 bez turba?To bych vazne necekal.Neda mi to,abych nesrovnal (i kdyz vim,ze tyto vozy kupuji zakaznici z uplne opacnych duvodu-kupe vs. kombi)- M3-taky atmosfericky motor (i kdyz 6-valec),avsak o jednoho konika slabsi.Nasadili to tak panove v Ingolstadtu umyslne?