Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW: V6 4Motion už nebude vrcholem

Volkswagen Golf s označením V6 4Motion přestane být nejvýkonnějším vozem své řady. V Madridu se představil model s motorem 3,2 l z phaetonu.
Zpět na článek
neregistrovaný "Paul"
31. 12. 2004 18:32
Re: Nestojí za nic!!!
Jo a po 50 tisících km odejde motor, únik z převodovky... Auta se sportovním srdcem ale chabou kvalitou.
neregistrovaný "Viky"
9. 4. 2003 10:24
Nestojí za nic!!!
No mně se nelíbí!!! Nemá nic do sebe. To taková Alfa 147GTA si ho vychutná na všech úrovních a bude pokoj od těch zatvrzelejch "golfistů"!
neregistrovaný "Karel"
31. 10. 2002 14:03
Re: bez titulku
Tak tak! Cuore sportivo!
neregistrovaný "Karel"
31. 10. 2002 14:01
Re: Panebože
Impreza? Golf?? 206??? To jste asi nejeli v nejš***tější špičce v této třídě. Alfa Romeo 147 GTA to je to pravé Cuore Sportivo! Pokud chcete mluvit o kvalitním designu, tak musíte do Itálie, pánové.
neregistrovaný "Karel"
31. 10. 2002 13:58
Re: Golf je nejpovedenější auto ve sve trídě
Impreza? Golf?? 206??? To jste asi nejeli v nejš***tější špičce v této třídě. Alfa Romeo 147 GTA to je to pravé Cuore Sportivo!
neregistrovaný "Karel"
31. 10. 2002 13:56
Re: Golf je nejpovedenější auto ve sve trídě
Impreza? Golf?? 206??? To jste asi nejeli v nejš***tější špičce v této třídě. Alfa Romeo 147 GTA to je to pravé Cuore Sportivo!
neregistrovaný "victor"
30. 10. 2002 12:08
Re: Panebože
...podle me golf nema podvozek na takovy vykon ...a pokud ho nejak brutalne upravili bude to pekne draha hracka ...drazsi nez auto vyvijene s tim ze mu tam bude byt trilitrove srdce ...ale musim rict ze designove se mi libi ..ale to asi plno upravenych aut na krasnejch elektronech :-))
a k tomu subaru ...ja bych ho bral radsi protoze si myslim ze ma bezkonkurecni podvozek (uz byl vymyslen jako sportovni nastroj )a brutalni jizda s nim bude bezpecnejsi ....ale ten co si koupi golfa muze zase nejakemu naivkovi vysvetlit ze golf s napisem R32 by oproti 1.6 honit moc nemel :-)) ..no jo no ..to sprezeni je tam radne :-)
neregistrovaný "Saki"
29. 10. 2002 21:33
bez titulku
Když sporťák tak z itálie a ne z Japonska nabo Německa.
neregistrovaný "Japonec"
19. 8. 2002 20:32
Re: Panebože
Tak to je teda novinka, seděls vůbec někdy v nějakém japonci?, na jejich interiér nedám dopustit, design je věc individuální, ale kvalitu zpracování srovnat lze, a v tom už začínají být Němci (s tou svou pověstnou precizností) někde v *. Taky bych raději bral tu Imprezu (ač se mě její design až tak moc nezamlouvá), Golf je fakt nuda. A o te kvalitě by jsme si mohli pokecat na vrcholu nějakého zasněženého kopce, teprve tam poznáš jaký je mezi něma rozdíl ty troubo.
neregistrovaný "Jendis"
19. 8. 2002 20:06
Re: Panebože
Jedine kdo je tady nudnej ses akorat ty se svymi keci.Golf je klasika ve sve tride a to i dokazuje jeho prodej pres 25mil.Nejaky japonci mu nesahaj ani po kotniky.A pokud jde o novou imprezu, tak takhle hnusny auto jsem uz dlouho nevidel.Kdyby nechali tu starou tak by udelali lip.Proste receno, kvalita nemeckych aut at se tyka interieru nebo exterieru je tak tak o 10 trid vyse nez u japoncu a to mi nikdo nevymluvi!!!A tenhle golf je fakt spicka......
neregistrovaný "dzonek"
29. 7. 2002 19:47
Re: Klid zbraní !
Máte pravdu japonský tábor a německý se nesmíří nikdy mě se líbi VW pro to jak vypadá hlavně Passat proto taky Passata mám a řeknu vám nic jinýho bych nechtěl z bodu a do bodu b mě to sveze jede to pěkně TDI, a skoro zadarmo velkej kufr a cena přijatelná ale je to pro mě krasavec a z vlastních skušenosí vim že TDI vydrží moc a do auta leju akorat naftu a nic víc mě nezajímá jsem prostě fanda značky.Ikdyž BMW 5 v kombíku je taky super ale cena už je nepěkná pro mě to víte každej nemá milióny i když na toho passata je jeden potřeba:-)
neregistrovaný "vesper"
10. 7. 2002 16:49
Re: Klid zbraní !
Krtku, po dlouhe dobe vazne hodnotny nazor proneseny z hloubi srdce a uprimne ;-). Vazne ;-).

Jen dej pozor, dneska jsou uz holky, ktere se vyznaji. Vezl jsem 18letou stoparku, ktera se me hned zacala vyptavat, jestli je to sestivalec apod. ;-). Vylozene mi spadla celist prekvapenim. takze mozna ze ta Impreza bude zabirat i u holek.
Mrzi me, ze mas pravdu v tom, ze vazne neni na trhu auto, ktere by splnovalo obe kriteria - koule i mozek ;-). Tedy aspon v cenovych relacich do 1,5 mil.
neregistrovaný "hans"
29. 6. 2002 00:44
Re: Golf je nejpovedenější auto ve sve trídě
....o ekonomii se tu mluvilo??? Nezapomnel jsi nahodou na cla, dane??? Treba v Nemecku maj na dovazene ND sakra velky cifry. A za dalsi - nevim, kde Japonci presne vyrabi svy nahradni dily, ale tipnul bych to na Asii, takze by se k cene ND mela pripocist jeste doprava a protoze jsou az z Asie, tak....
Doucit, za 4!
Golfik se se Subaru srovnavat nemuze, ted myslim obyc.Golf 1.6 a Subaru Impreza 1.6. Obe auta se nedaji srovnat, vzdyt jsou odlisna koncepci, charakterem, atd.!
At si vyrabi kazdej kdo chce, co chce, 100 lidi, 100 chuti, s jakyma chce motorama, nejvic by totiz Golfimu slusel raketovej pohon. Ale to by mu museli zmenit konzervativni kabat a to uz by nebyl Golf.
A ze mu chtej dat motor 3,2l? Daj, ale brzo stahnou....
neregistrovaný "carsten@seznam.cz"
24. 6. 2002 11:29
Re: Golf je nejpovedenější auto ve sve trídě
Ok je to tvuj nazor.Ja tvrdim opak.Sedel jsem v nekolika japoncech
a snad ve vsech autech od VW,vcetne AUDI,ale to je jiny kafe.Kazdy asi
od sedacek ocekava neco jineho,ale nechme to byt. S temi nahradnimi dily
si stojim za svym.Srovnej cenu dilu pro SKODU a napriklad pro Mitsubishi.
Tady dokonce cislo 3 krat asi nebude stacit,ale jinak uznavam ze rozdily
nejsou astronomicke ale Japonci vyjdou rozhodne draz.Co se tyka porizovaci
ceny,tak srovnej porizovaci cenu Octavie a Toyoty Corolly, a jestli umis
pocitat tak zjistis kdo z nas ma pravdu,Ja nikdy netvrdil ze Japonci jsou
spatni,jsou dobri ale z hlediska uzitku tvrdim ze nemecka auta jsou nej.
Samo az budu mit v budoucnu daleko vic penez nebudu hledet na nejake
rozdily v radech desetiticicu a koupim si BMW,ale ted clovek musi propocitat
vse na korunu.Zpet ke golfu s timhle motorem je to fakt krok vedle,
myslim si ze bohate staci precipovana 1.8 T ci precipovany DIESEL,ale ten
kdo se ridi hesla objem nicim nenadradis,at si klidne ten 6-valec koupi.
Potom bych takoveho cloveka poprosil o prispevek do diskuse.
neregistrovaný "Krtek"
20. 6. 2002 16:45
Re: Klid zbraní !
:-)) je to tady jak na trznici. Fakt je, ze ted nevim k cemu bych se mel priklonit. WRX je proste skvele auto a je to trida sama pro sebe. Ikdyz golf uz mam dost okoukanej, tak si myslim, ze se jim design povedl. Je to proste skvele auto pro mladeho cloveka, ktery chce solidni svezeni za hrozne moc penez a o vybave ani nemluvim. Podle me koupit si takhle golfa s takhle silnym motorem je podle me jenom frajerina, ale tu hodnotu to nema. Zase na druhou stranu proc bych si to auto nekoupil abych s tim mohl balit holky .... Holkam se urcite bude mnohem vic libit nez Impreza. Impreza je totiz pro lidi co maji sportovni srdce a mysli mozkem a ne "koulema" jako vetsina z nas ....
BTW design japoncu venku i vevnitr auta se mi v mnoha pripadech libi min nez u nekterych nemeckych aut ikdyz jednoho noveho japonce mam. U pristiho aute se budu hodne rozmyslet jestli to bude WRX nebo treba neco od BMW. Koule radi BMW a mozek Imprezu.... :))
neregistrovaný "Broněk"
20. 6. 2002 13:14
Re: Golf je nejpovedenější auto ve sve trídě
To jsou ale novinky, 3x dražší náhradní díly... Kdes to vzal? O něco dražší to třeba bude (museli by jsme se bavit konkrétně), ale ti evropani si to bohatě vynahradí na pořizovací ceně která u toho co se dá srovnávat bude vždycky vyšší. Osobně vybírám auto jednak podle ceny, ale taky podle pohodlí které nabízí (nebavme se o motorech a jiné výbavě, tam má každý svoje hranice pod které nejde), ale sednu li si do Golfa (nebo čehokoli jiného od VW), první dojem je, že třeba sedačky má lepší už kdejaký (podle některých z Vás "jenom") japonec v základu. Další pohled směřuje na palubovku, pak mě napadne: Po těch X letech už to mohli trochu změnit... Takže dělat dnes Golfa takto nabušeného jak je popisováno je krok podle mě ÚPLŇĚ vedle. O tom designu se teda skutečně raději nebudeme bavit...
neregistrovaný "carsten@seznam.cz"
20. 6. 2002 12:38
Re: Golf je nejpovedenější auto ve sve trídě
Vidim kamarade že možná autum rozumis ale o ekonomii toho vis velmi
velmi malo.Pripustme ze Japonci jsou spolehlivejsi nez evropska auta,
diky tomu taky nabizeji 3 roky zaruku,no jo ale zase kdyz se ti na
Japonci neco zkazi tak se priprav na ze zaplatis za nahradni dily 3 X
vetsi sumu nez za evropske auto.Ja u aut hodnotim uzitek versus cena,
a zde Japonci at chces nebo ne prohravaji s evropany.A tom ze by evropska
auta byla nejak vyrazne poruchovejsi o tom fakt nevim.Ted hovorim i
z vlastni zkusenosti.Jinak nechapu proc porad vyzdvihujes japonskou
techniku ? Ok Japonci maj nekdy lepsi benzinove motory nez srovnatelne
evropske auta,ale opak plati i pro zase pro evropany v Dieslech.O designu
se nehodlam bavit.Takze driv nez zacnes argumentovat tak si to promysli
i z ekonomickeho hlediska...
neregistrovaný "Ondra"
13. 6. 2002 10:27
Klid zbraní !
Kolegové, klid. Německé a japonské tábory nesmíříme. Přečtěte si recenzi kolegy Fokta na Imprezu WRX STi nebo mou starší na prosté WRX a těšte se, že do testu získáme zmíněný, podle mě předimenzovaný Golf.
První co udělám je, že změřím výšku motoru nad vozovkou :-))

A nemluvte vulgárně, sakra! :-))

O.
neregistrovaný "Martin"
12. 6. 2002 22:49
Re: Golf je nejpovedenější auto ve sve trídě
Jo přesně tak, máš naprostou pravdu! Japonci jsou nej!!!!
neregistrovaný "Robin Maasta"
12. 6. 2002 21:58
Re: Golf je nejpovedenější auto ve sve trídě
Nechápu ,jak můžete vůbec zmínit Imprezu s Golfem spolu v jednom odstavci:)). Subárko je třída sama pro sebe (teda jeste nejaky to EVO;-)) Tím samozřejmě nenapadám golfika, nicméně si myslím, že ten motor 3,2 je přeci už trošku příliš :-)
anonym
12. 6. 2002 00:14
Re: Golf je nejpovedenější auto ve sve trídě
Tak to ses uplne *** kdyz takhle mluvis o Impreze, nejakej podelanej golf s "tankovym motorem" se nemuze rovnat. Nelze nez souhlasit s Ondrou a Milanem. Na ceske silnice nevhodne pro tezky predek. Nechapu jak porad nekdo rika" jenom japonec" Je to totalni *!!!!!!!!!! Co tim mysli? Podivejte se do sveta milankove. V Australii je Impreza kultovni auto a treba takovej golf nikoho nebere.
neregistrovaný "Martin"
10. 6. 2002 22:28
Re: Golf je nejpovedenější auto ve sve trídě
A Ty by ses měl zase svézt nějakým Japoncem nebo ho raději užívat dlouhodobě a potom bys určitě neřekl o naprosto bombastické Impreze, že je to "jenom" Japonec. Tohle slovní spojení mě doslova zvedá ze židle. Co se týče techniky jsou Japonci (a asi ještě hodně dlouho budou) úplně na špici!!! Některým se dá vytknout jejich design, některým paleta motorů, atd., ale ta technika... A asi články na tomto webu nečtete moc pozorně, protože pokud Vám to uniklo, tak v USA (a tak je to i všude jinde na světě) byly podle průzkumu japonské značky (Toyota první a Honda druhá - tuším) opět nejspolehlivější a nějaký Volkswageny, i když jsem si z důvěryhodného zdroje ověřil, že jsou taky velmi spolehlivé, na ně prostě nemají!!!
neregistrovaný "carsten"
10. 6. 2002 14:09
Re: Golf je nejpovedenější auto ve sve trídě
Jo Jo.Konečně rozumný názor.Všech chytrolínům co pomlouvaj Golfa
a považují ho za komerční ***,těm bych doporučoval aby se s ním svezli.A pak jsem zvědav,jestli mi najdete auto s lepšími jízdními vlastnostmi ve své třídě.Ted nemluvim o motorech tady Nemci trochu zaostavaj ale kdo vi treba s motorem 3,2 z Phaetonu se situace zmeni... Jinak Subaru je take super auto,ale furt jenom Japonec,mozná bych mluvil jinak kdybych mel tu čest otestovat na vlastní kůži třeba provedení STI... NO vsechno bude
neregistrovaný "dzonek"
9. 6. 2002 02:18
Golf je nejpovedenější auto ve sve trídě
nic lepsiho neni "nejaká 206 tomu nešlape na paty" a o hmotnostech bych vubec nelaboroval nejaka Impreza taky nema sajn je to totiz japonec proste je to GOLF a kdybych na to mel tak bych to mel v garazi naschle.
neregistrovaný "GTR"
7. 6. 2002 12:27
vadí mi označení....
Proč vůbec existuje model GTI když není nej?GTI má bejt vrchol výkonový nabídky. A motor 110kw má mít označení jako na passatu: 1,8T a omísto R32 má bejt GTI. Tradice tohodle označení teď umírá. Aby v pětkovym golfu nebylo GTI s motorem 1,4!!!!!!!
neregistrovaný "Milan"
5. 6. 2002 15:03
Re: Panebože
Ondrej me mluvi z duse. Timhle z nudnyho auta sportak neudelaj.
neregistrovaný "Ondra"
5. 6. 2002 12:20
Panebože
Vždyť to ten podvozek neutáhne.... Už Golf/Bora V6 4motion je o hubu a navíc je vana jen 10 cm nad vozovkou. I když se tam jistě dobrý motor vejde, k čemu to bude?

Ale nadšencům rychlosti to nevymluvím. Pokud to bude za cenu blízkou milionu, nevidím důvod proč to nevyměnit třeba za Imprezu WRX se stálým 4x4, nižším těžištěm, rozložením hmotnosti na nápravy 50:50 a stálým 4x4. Navíc je Golf oproti všem normálním rychlým autům cestovní obludka vhodná pro německé učitele a českou střední třídu. Ale třílitr? Tak a kamenujte mě....:-)
neregistrovaný "Autor"
5. 6. 2002 11:36
Re: Že by
S hmotností těžko něco provedou. Bude to nejspíš ukrutně těžké na čumák :-(
neregistrovaný "merc"
4. 6. 2002 16:31
Re: Že by
no to bude asi celkem husty, to je celkem jasny. Takovy maly kladivo.
neregistrovaný "Martin"
4. 6. 2002 11:49
Že by
konečně důstojný nástupce legendární "vrčafky" VR6? Současná V6 4motion mi přijde poněkud usedlá. Na těch osmnáctkách to vypadá fakt pěkně (na Golfa).
Zajímalo by mě docela rozložení hmotnosti na nápravy, jestli budou přesouvat něco do kufru (baterii apod.) a případně kam.
neregistrovaný "Autor"
4. 6. 2002 10:07
Re: bez titulku
Hmmm, jsem poslední dva dny zmatený jak lesní včela. Dík za kopanec :/
neregistrovaný "Zdenek"
4. 6. 2002 09:41
bez titulku
Jenom pro upřesnění, ani v současné době není GTI "nejvýkonnějším" Golfem, tím je verze 2.8 V6 se 150 kW.