V naší redakční garáži není Mégane Grandtour zdaleka poprvé, přesto nás čekalo něco úplně nového. K testu dorazilo nejsilnější vznětové kombi s lákavým přídomkem GT.
... aby auto s tak nízkým aerodynamickým profilem, vybavené dieselem, žralo při 130kmph na dálnici téměř 8 litrů je opravdu trapnost nad trapnost.
Můj starý Passat 4 motion s trvalym nahonem 4x4 (rozvodovka Torsen) s motorem 1,9TDI PD 96kW, který vážil výrazně více a měl výrazně větší plochu, žral při 130kmph 7,2 l/100km.
Je to jen další důkaz, že u rendlíků neumí udělat pořádný motor (a to už ani nemluvím o střední době životnosti takového motoru...).
Nejlepším důkazem kvality kreatur "Made by rendlík" je, že v samotné Paříži jezdí jako taxíky spousta Superbů, Octavií, sem tam nějaký Peugeot, ale prakticky žádné Rendlíky.