Naopak, koupit si dnes diesel hlavně do menšího auta je naprostý nesmysl. Vyšší cena nafty, dražší servis, vyšší pořizovací cena. Spotřeba znatelně horší než u starých jednoduchých dieselů, jako byl třeba 1.9 TDI. Ty dnešní s Euro5 a DPF, neboli špuntem ve výfuku jdou reálně o litr až dva nahoru. To už je mnohem lepší kombinace benzín + sekvenční LPG.
Ano, mohl jsem to zaradit primo pod nej, ale prirozenejsi mi prislo dat to na konec vlakna, zvlast kdyz tvuj prispevek vlastne "rozvijel", co napsal on. Nebud vztahovacny ;-):-)
Ani jeden z nás vozem této třídy nejezdí a ani pro jednoho z nás není nějakých 10 tis. u auta "zásadnější" cenový rozdíl, ale většina lidí, co dá přednost sesterské Fabii před Polem, to má zřejmě jinak..., nemluvě o dostupnosti servisu i na malých městech apod.
Ty mozna ne, ale u yaroukha je to pomerne jednoznacne. Vztahovacny opravdu nejsem, naopak se na te nekonzistenci celkem slusne bavim. Cekam, co prijde priste... >:D
Možná tě "zklamu", ale nikoho konkrétního jsem tím nemyslel, byla to především citace (v uvozovkách) toho, na koho jsem reagoval, ale tvá přehnaná vztahovačnost zřejmě taky o něčem svědčí... ;-)
Za posledni dva tydny jsem byl oznacen za "Italo-fila", "obhajce korejskych znacek" a ted za "Toyota-fandu". Zacinam v tom, co vlastne jsem, mit pomerne nejasno.
Spolecnym jmenovatelem byl vzdycky nedostatek diskuznich argumentu.
3. problém má Toyota, protože je jediná vyšetřovaná.
Tento problém lze vytvořit i u jiných automobilek, pokud bude u US administrativy a právníků zájem.
Pouze jsem poukazal na to, ze dokud se objevovali negativni zpravy ohledne problemu Toyoty, tak to tu bylo hned. Ovsem co posledni dobou zaclo na svetlo vychazet, ze skutecnost muze byt jina, je na auto.cz ticho po pesine. Trosku zvlastni...
Tak podle updatu u clanku je to tvrzeni "nejmenovaneho zdroje z NHTSA" proti tvrzeni Johna Hansona z Toyoty. Ten nejmenovany zdroj pusobi zvlast duveryhodne >:D
Vsechno jsou to neoficialni informace, ovsem podle hesla "Na kazdem sprochu..." Navic WSJ je povazovan za uznavany a duveryhodny zdroj informaci, rozhodne vic, nez kterekoli medium tady v CR nebo nejaky blog a jeho "nejmenovane zdroje"
Tady jeste citat jmenovaneho zdroje z NHTSA predneseny pred National Academy od Science: “We have not actually been able to find a defect of electronic-throttle-control systems in Toyota vehicles” said Dan Smith of the NHTSA: [odkaz]
Co mas proti Polu? Nejnovejsi rada je designove velice podarena, stejne jako golf.... a na kecy o nemecke sterilnosti bez napadu je tu scirocco. Tyhle (anti)koncernisty mam fakt strasne rad...
Toyoty nejsou blbuvzdorné, stejně jako všechny ostatní produkty automobilek...
Pokud je ale vše jen čistě mediální masáž (na objednávku) proti TOYOTĚ, pak některýma svolávačkama (v poslední době) tuto kampaň proti Toyotě, sama Toyota dobrovolně podpořila...
Ovšem někteří místní japanofilové v tom mají tak jasno, že pokud se objeví něco negativního (v tomto směru) "zvenku" je to jasná snaha poškodit Toyotu. Pokud to naopak přizná přímo Toyota, hned ji za to navrhují na cenu za fair play...
Ozázka zní, proč podobně nevadila Toyota americkému automobilovému průmyslu už mnohem, mnohem dřív a neřešila to podobným způsobem, ale nechala to naopak klidně zajít až tak daleko... ;-)
Máš pravdu, přinejmenším by server měl tuto zprávu zveřejnit. Říká se tomu vyvážené zpravodajství. Pokud předtím publikoval, byť neúmyslně, nepravdivé informace, měl by o tom informovat své čtenáře. Takto může utrpět důvěryhodnost všech poskytovaných informací na auto.cz.
Čí to jsou závěry přece vůbec neřeším, na to, o čem píšu, to stejně nemá žádný vliv...
Možná se příště někde dočtu, že se zjistilo, že produkty určité automobilky jsou poruchovější proto, že řidiči jejich produktů točí častěji volantem, nebo šlapou častěji na pedály, než řidiči ostatních značek... :-)
To rekni vysetrovatelum z americkeho ministerstva dopravy, jakozto nezavisleho organu - oni to zkoumali a rozuzlili. Nejsou to zavery, ktere by vyvodila Toyota - ta naopak tvrdi, ze vinu svalovat na ridice nebude. ;-)
Katikakus, ZoomZoom
Já teď ale vůbec neřeším to, jak to celé začalo (pro mě za mě to může být klidně "kachna" už od začátku), každopádně tohle "vysvětlení/rozuzlení" ja na tom zatím to nejkomičtější vůbec... ;-):-)
Ale podívej se taky na to, kolik u nás koncern stále prodává těch "českých POL"...
Nižší čísla POLA na českém trhu, jsou především logickým důsledkem úspěšné sesterské Fabie na českém trhu...
Vsechno je v clanku z Wall Street Journal, na ktery jsem daval odkaz - i s grafem - je evidentni, ze v drtive vetsine pripadu se jednalo o pokus o pojistny podvod - nastesti dotycni jaksi netusili, ze Toyota ma v autech "cernou skrinku".
S tou kachnou mas pravdu - od zacatku to byla jedna velika novinarska kachna, coz se nakonec potvrdilo.
A co takhle uměle vytvořená mediální masáž? Děje se to i s jinejma autama! A nejzvláštnější je, že po tom, co se Toyota v USA stala jedničkou, šly americké automobilky do háje. Další podivností je, proč se problémy objevovaly až po tom, co americká vláda nalila do automobilek miliardy dolarů? To před tim byly Toyoty spolehlivé a doslova ze dne na den se z nich stali konzervy na kolech? Jestli tomu věříš, názor ti neberu. Nicméně i pokud by auto samo zrychlovalo, nestačilo by šlápnout na brzdu? Samozřejmě že stačilo. Jenže kdyby si tupá americká ovce nemyslela, že jednim pedálem se ovládá plyn i brzda a ten druhý tam je od toho, aby se jim nezkrátily žíly na druhý noze.
Taková "kachna" sem může přiletět jedině z Ameriky... 8-s >:D
Může mi někdo logicky vysvětlit, jak je možné že specielně zrovna řidiči určitých TOYOT šlapou místo na brzdu na plyn, přičemž řidiči všech ostatních značek to nedělají (nebo aspoň zdaleka ne v takopvé míře)?!?
Jediné logické vysvětlení potom je, že TOYOTA u některých vozů montovala plynový pedál doleva a brzdový doprava... :-O:*) >:-[]
ja mam pocit, ze zrovna u Lady se na tech 70% neda nic moc vyvozovat.. predevsim vzhledem k tomu, ze prodala max 10 vozu :). Tam pak staci, aby si pan Novak rekl, ze si auto koupi az za mesic a hnedle je tu 10% propad.. ;)
Nevím, jaký trh komentuješ, ale v ČR šrotovné nebylo, takže se trh neměl čím deformovat. A pokud se to týká vašeho, Slovenského, vycházíš asi z trošku nevhodných čísel, ty tabulky jsou pro ČR.
Svata prostoto! To neni clanek z Blesku! Tu "zhovadilost" zverejnil Wall Street Journal, pokud ti to neco rika. Navic to netvrdi Toyota ale vysetrovatele US Government.
Samozrejme, ze se to stava i u jinych znacek, ale jenom u Toyoty se z toho udelala afera. Mimochodem zrovna chvili pote, co se Toyota stala prodejni jednickou v USA a GM se dostalo do problemu.
...asi ví, že takovou zhovadilost nemá smysl komentovat -
1.Proč by se stávalo jen u toyoty a né u jiných aut (nebo v americe nic jinýho nejezdí)?
2. Pokud ano, pak to svědčí zas jen o konstrukční anomálii, či vadě u toyoty (leda by si toyoty kupovali jen analfabeti) ;-)
Podle tebe je teda většina kupujích banda hlupáků viď? Jde to s náma z kopce, když je to tak, jak říkáš ;-\
Ádo, máš tu nějaký příspěvěk, ve kterém by nebylo něco o naftě TDI PD, 4x4 a Renaultím šmejdu? Se mi to nechce hledat...
A prozraď prosím, jak se díváš na mě po tom, kdy jeden můj vůz má benzín a druhé dva naftu s tím, že jeden nafťák byla doslova vynucená koupě z hlediska rozumu a provozu. Jsem alespoň kousek normální a nebo úplnej hlupák? :-)
Fabia jasne vedie, aj ked medzirocna strata 9% je dost. Holt, cisla deformovane srotovnym sa vracaju do normalu. Napriek tomu Fabka ma na to, aby si este daky ten rok udrzala podiel nad 30%. Aj ked s tou vizazou je to naozaj tazky boj...
Fusion-Fiesta, tam sa to konecne zacina normalizovat. Myslim ze coskoro Fiesta predbehne tu podivnu krabicu, a tak to ma byt. Zatial ale ford superi len sam so sebou, podobne ako medzi "mini" Fiat. A to ze spolu ma Ford skoro polovicu predajov Fabie je naozaj uspech...
Polo, to je trosku sklamanie. Cakal som ze bude prve medzi dovazanymi. Asi ma na tom podiel cena, pretoze co sa tyka dizajnu, je Polo iste na vyssej urovni ako Fabia alebo Fiesta.
Velke sklamanie su vsetci japonci: honda, mitsu, mazda, nissan - vsetko velke straty. Jedine yarisek sa drzi, ale ani toho bych nebral. Na europske pomery ma strasne podivny dizajn, ako vsetci japonci...