Suzuki Grand Vitara ve verzi Urban, tedy bez typického náhradního kola na zadních dveřích, se na českém trhu začne prodávat v druhé polovině prázdnin. Automobilka navíc zveřejnila nové fotografie.
auto o nicem a na nic.neni to nahodou stejny jak chevy???kvalita bude nejspis stejna.tady v americe v tom jezdi lidi co nemaji na toyotu a chteji bejt cool!!garbage!!
Jak je to s tím V6 za velkou louží netuším, ale vzhledem k tomu že Euro 5 nebyl jediným důvodem k ukončení produkce, tak možná nebude (zatím) ani tam.
Pročetl jsem si znovu tvou recenzi a musím tě pochválit za novou úpravu a doplnění dojmů. Mohl bych to klidně podepsat ale snad se někdy taky dokopu k tomu abych sem Vitaru hodil. Nechci to odfláknout ale jsem taky večer už línej. >:D
Díky za optání, Kubo, Vitara funguje víc než skvěle! :yes:
Asi před měsícem - nebo tak nějak - jsem doplnil pár vět do recenze a jenom jsem chválil.
A jsem rád, že jsi na tom stejně!
S tím velkým benzínem asi bude nějaký překvápko, pochybuju, že by jen tak bez boje vzdali US trh...a nebo je možný, že tam V6 nabízejí dál (?)
jedná se pouze o možnost, nikoliv nutnost mít ve vyšších výbavách Vitaru bez kola na hřbetě. ;-)
S tím V6 je to trochu na hlavu. V rámci posledního faceliftu se měnil i tvar přídě a masky, aby byla možná zástavba právě tohoto motoru. Bylo potřeba "nahnat" nějaký tři centimetry. A o dva roky později je konec. To se mi nezdá. Myslím, že už maj Japončíci vyhlídnutou nějakou náhradu.
A co tvoje Zlatonka ? Bez problémů ? U mě v pohodě,jak Vitara tak Jimny. :yes:
tak tohle se mi vážně nelíbí.
Hlavně 5d verze mi připadá jak po amputaci - prostě tomu něco chybí...
Jsem rád, že rezervu na dveřích mám a novému designu jsem se tedy vyhnul :yes:
Zaráží mě vyřazení V6 z nabídky - hlavně v USA to bude mít neblahý vliv na prodej...ale jinak mám radost, že žádné velké změny nepotkaly výborně fungující techniku!
Já neví, mě se Ravka bez rezervy líbí víc než s rezervou, ale Ravku vidím spíš do města, kdežto Vitara jako celkem schopná v terénu mi "pasuje" jen s tou rezervou
Je to vymírající koncepce jistě i z důvodu (ne)praktičnosti otvírání zadních dveří. Ale přístup je vzorný, jen by mě potěšilo kdybych tam měl plnohodnotnou rezervu a ne dojezdovou.
Máš pravdu, celková proporciální vyváženost Grand Vitary a také RAVky dostane úbytkem cca 20 cm těžkou ránu. Ostatně je to zjevné i na fotkách modelů s rezervou pokud je fotíš z úhlu kdy rezerva není vidět.