Volkswagen plošně snížil ceny kompaktního kupé-hatchbacku Scirocco. Všechny verze jsou nyní o 60 tisíc Kč levnější, základní provedení tak stojí 499.900,- Kč.
Napsal jsem Julca. Ale pro ty jednodussi to napisu znovu: Alfa Romeo Giulietta se vzhledove radi po bok Mitsubishi Lancer. Stejny poutovy styl a lacine upoutavky. Je fakt, ze Alfa Romeo Giulietta vypada pri te bide podstatne lepe.
Pochybuju. Nedokazali vytezit potencial 156 (a ze tam byl). A Julca je proste jen...hatchback jako z tuning magazinu.
Radi se ted vzhledove po bok Mitsubishi Lancer (a z toho je mi nejak soufl). Mne se nelibi. Uz dlouho (od 156) jsem nevidel auto od Alfy, na ktere bych pohledl a aniz bych videl znak na kapote si rekl: Asi dalsi kraska z Milana.
A Rocco mezitim bude valcovat trhy s Polem a nesestrelitelnym Golfem jako svoji armadou :-) Za tu cenu nema Rocco konkurenci :yes::yes::yes:
Nicméně, možná se blýska na lepší časy. Multiairy jsou špičkové, Alfa se chce vrátit k transaxlu, Jůlinka jakožto první vlaštovka nevypadá zle a třeba z projektu DuettoTanta mi stojí všechny chlupy v pozoru :-)
Jojo, na trhu bude Golf xxx a porad bude na spici. Pro mne je srdcovka A75, ta realne konkurovala BMW3. Pak uz to bylo jen horsi a horsi a ted je to uz uplne... na nic :-(
Jak uz kdesi napsal Tomik: Je lepsi koupit zaklad od BMW, nez neco nabuseneho od Alfy...
Tak jako píše Dinar, Brera pochází z naprosto mrtvého období Alfy, krom designu není zajímavá vůbec ničím, a silně pochybuji, že by se někdy v budoucnu stala přitažlivým a návykovým youngtimerem, jakým je dnes třeba GTV6 s transaxlem...
Cokoliv se dá okecat, omluvit, stačí pár klišé o mistrovských dílech a srdcovkách... a tečka.
Škoda, že ta "mistrovská díla" většinou (čest vyjímkám) nepřežijí jednu generaci, třeba by ty tvé řádky pak nevyzněly tolik jako blábol, zatím je to totiž přesně naopak, tak, že se obecně "řeší" x generací legend typu GTI nebo scirocca (desítky fanclubů, stovky fór, tisíce tunerů) a po dvacet let staré alfě nikdo nevzdechne. A jakkoliv by se mohlo za pár let mluvit např. o alfě GT jako o zajímavém autě (esenci alfy své doby), breru tohle určitě nečeká, to auto se nepovedlo v naprosto každém ohledu.
já vím, četl sem o tom i spoustu článků a zažil sem to i na vlastní oči, ale brera je o něčem jiným, není o supersportovní jízdě, tu stejně ani v nejsilnějším roccu nezažiješ, není o absolutně prakticky spracovaným interiéru, ani o spolehlivosti, protože kdo by si koupil takový auto na každodenní ježdění do práce
brera je prostě mistrovský dílo na čtyřech kolech, za dvacet let si na golfa V GTI nikdo ani nevzpomene, nebude prostě vědět kterej to byl, na trhu už bude Golf XI, ale brera zůstane nádherná na pořád, breru si prostě nekoupí žádnej racionálně uvažující motorista, brera je prostě srdcovka a tečka:-D
No vidis, ja jel taky 3,2 a pak - asi na 2 minuty - 2,4 JTD, tenhle motor tedy opravdu ne... Co se tyka 3,2 - prisla mi ponekud mdla a cekal jsem vetsi narust vykonu s otackami. Co ale byla katastrofa, to bylo chovani v zatackach. Z party TT ('98), Z3, Z4, Golf V GTI a Rocco 2,0 TSI umi zatacet lepe uplne vsichni a to minimalne rozdilem tridy. Zklamal mne taky interier a nelogicky umistene nektere ovladace... Byla to pro mne tehdy smutna jizda :no:
Oceňuju tvou snahu radit, avšak své rady si strč za... stěrače, automachři tvého formátu nemohou radit sami sobě, natožpak druhým. A už se konečně smiř s tím, že to tu holt dalších sto tisíc let nepovedete. Nikdy už to tu nepovedete, ta jedna rudá ukázka stačila. Všem.
tak určitě Brera nebude tak pružná jako VW když váží o 150kg víc, navíc pokud si se v ní svezl a jel si ve 2.2 JTS, tak se není čemu divit, má stejný zrychlení jako moje skříň (Lancia Kappa) navíc oficiálně je rocco ve stejný třídě s Brerou nebo TTčkem. Nemyslím si, že by byly tak rozdílný a kde poráží rocco breru papírově, tam nastoupí design italky ;-)
svezl sem se v 3.2JTS ale ve VW ještě ne
Brera pro chudy? Jels nekdy v Brere? A pak v Sciroccu? Nemyslim tim, jestli jsi je oslimpaval na sklo saliny zevnitr cestou na sichtu - myslim, jestli jsi v nich skutecne jel? Asi ne, jinak bys takovou hovadinu nenapsal :no:
Ja by som do toho dal radšej poriadny parný stroj. Priamy vstrek body do kotla, dokonalé spaľovanie prírodného dreveného uhlia a ekologická recyklácia vzniknutej pary späť na vodu a následné použitie v systéme. A ten záťah...môžu závidieť všetky benzíny...
Docela hustá odpověď člověče!!!Ideologická písnička ti jde stejně jako klukům za starých časů v RP,osočování a hlavně používání plurálu - schovávání se za množimu MY a VY,třídní nepřítel a já nevím co ještě - naprosto shodné,dobrá potrava pro ty,co nepamatují-takový pavlačový poštěkávání.Tohle je pokud mne kruci zrak neklame server o autech -> politika jde mimo mne a pokud s tím máš problém,tak si pokecej třeba na Novinkách,nebo jinde,ale tohle sem netahej.Pokud tím žiješ,tak si to nech pro sebe nebo tím tady NEOTRAVUJ - mluvím za SEBE,nepotřebuju množný berličky!!!Navíc je zrovna od tebe docela drzost mne téměř "po bolševicku kádrovat" :no: Stylem máš k těm rudopsům sakra blízko!!!
Raději i ty americké hlavice, než rudé palice...
Rozdíl mezi tím, být pod amíky, nebo rusáky/sověty si mohl vidět na životní úrovni západního vs východního Německa...
Žádných dalších 50 let nebude. Po vítězství pravice tady za chvíli budeme stavět dálnice především pro mobilní americké rakety s jadernými hlavicemi. :no:
Z vlastní zkušenosti vím, že i dřív pokud se auto objednávalo do výroby tak nejlevněji se dalo sehnat za 480 000. Možná ještě slevní ;-). Je to moc hezké autíčko :yes::yes::yes: . Ve srovnání s Fabií RS opravdu krasavec.
Ahoj Mojito, očakával som, že sa ozveš práve ty, po tom čo mi feferonka oznámila, že jej zelené Scirocco zostáva a ty si objednávaš R. Myslím si ale, že p. Tomáš Šourek (po osobnej skúsenosti) je veľmi solídny predajca a urobí v rámci svojich možností maximum, aby si bol spokojný. Ak si teda automobil objednával "u neho".
Budem držať palce, som veľmi zvedavý, ako to dopadne.
Pěknej dárek na rozloučenou. Vidíš, vidíš, já ti to říkal, kdyby byla po volbách bývala oranžová vláda, byla by natuty Octavia RS za třipade, a kdyby náhodou někdo chtěl jít do erka od golfu, pak i ta čtyřka není nic moc. Ještě dál by údajně šli rudopsi, prémie by byla za jejich vlády komplet přeřazená (včetně ceny) do lowendu. Údajně měla bejt BMW X6 za dvě stě deset. Se vším všudy. Akorát bys měl povinně pod sedadlem elektronickou štěnici. Brnkačka.
No jo, ale co zejtra? No... budeš si muset na auto prostě tradičně... vydělat. Jsem přesvědčenej, že je to tak správně. Nakonec, ten horní VW jemnocit, lépe řečeno... kladivo na autočarodějnice, to je mistrovskej povolební jarní tah Volkswagenu, vytvoříte spolu dokonalou koalici. Osobně jsem sice scirocco daleko konkurenci neviděl, ale i tak, aspoň vidíš ty, kdo to s tebou myslí dobře a nesnaží se ti vnutit lacinou myšlénku, že cena je tu výhradně od toho, abys podle ní poměřoval svůj sociální status.
Dnes si Rocca může koupit každej... obyčejnej člověk. Tohle auto z něho však rázem učiní člověka neobyčejného, takříkajíc krále okresu. No schválně, zkus to, a pokud se ti zdá těch sto dvacet základních koníků málo, asi jsi se uhodil včera do skráně o roh hlasovací bedny.
Jo, abych nezapomněl, voliči rudopsů jezdí i nadále ve svém snu. Jasně, Priora RS. Štěnice jsou v základu.
Za zmienku by stálo, ako sa vysporiadajú s týmto "cenovým jemnocitom" ;-) zákazníci, ktorí už objednávku automobilu do výroby zadali pred úpravou cenníku. Skôr než záležitosť importéra je to pravdepodobne vec dealer - zákazník... Predsa len, 60 000 je v súčasnosti pri priemernej cene za Scirocco 600 000 práve 10%, čo už nie je zanedbateľná položka...
Ak niekto taký je, budem rád, keď sa podelí o názor.
Inak 60 000 plošne na všetky verzie prekvapilo aj mňa samotného, o to viac u importéra VW ČR. Nesledujem celoeurópsku cenovú politiku VW a preto by som rád poznal dôvody, čo k tomu importéra viedlo. Samozrejme, profituje z toho zákazník a myslím si, že súčasná cena zlomí aj záujemcov, ktorých relatívne vyššia cena pred úpravou cenníkov od kúpy relatívne menej praktického automobilu odrádzala... Po plošnej úprave cenníkov Golfu je toto ďalší pozitívny krok... :yes:
Myslim ze verzia 1,4 TSI Twinchager + pack elegance :yes:
Napriek prvotnemu zdaniu 100 000 rozdielu, treba pre porovnanie dovybavit aj Fabiu na tuto uroven...
Nevyhodou Scirocca oproti RS Fabii je v podstate len dvojica dveri a slabsi motor v tejto cene inak nie je co riesit auto je to uplne iny level ako Skoda.
Kto chce sportove auto za pol miliona a netreba mu styri dvere tak Scirocco je ideal :yes: