Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Nové Audi A6 (C7) přijde v roce 2011 (nové foto)

Blízký příbuzný modelových řad A7 a A8 se chystá na světovou premiéru. Ta se odehraje už velmi brzy. Na český trh model dorazí snad ještě letos!
Zpět na článek
16. 8. 2010 07:24
16. 8. 2010 07:47
16. 8. 2010 10:14
16. 8. 2010 11:54
16. 8. 2010 12:05
16. 8. 2010 12:26
16. 8. 2010 12:49
17. 8. 2010 17:26
17. 8. 2010 20:20
22. 8. 2010 00:24
22. 8. 2010 09:44
24. 8. 2010 11:58
16. 8. 2010 11:17
16. 8. 2010 13:22
16. 8. 2010 14:01
16. 8. 2010 14:14
16. 8. 2010 11:57
16. 8. 2010 12:21
neregistrovaný "RayBan"
16. 8. 2010 12:32
16. 8. 2010 13:03
neregistrovaný "RayBan"
16. 8. 2010 16:13
16. 8. 2010 15:28
16. 8. 2010 10:16
16. 8. 2010 11:00
neregistrovaný "RayBan"
16. 8. 2010 11:21
16. 8. 2010 15:32
17. 8. 2010 10:08
16. 8. 2010 12:29
16. 8. 2010 12:50
16. 8. 2010 13:11
16. 8. 2010 14:00
16. 8. 2010 14:23
16. 8. 2010 17:03
16. 8. 2010 17:14
16. 8. 2010 18:59
16. 8. 2010 14:45
16. 8. 2010 15:21
16. 8. 2010 17:05
16. 8. 2010 17:32
neregistrovaný "ricardo.sergion"
16. 8. 2010 18:56
16. 8. 2010 19:33
neregistrovaný "ricardo.sergion"
16. 8. 2010 19:44
17. 8. 2010 10:17
17. 8. 2010 12:00
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 13:02
17. 8. 2010 13:34
17. 8. 2010 13:55
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 14:04
17. 8. 2010 14:19
17. 8. 2010 14:56
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 15:06
17. 8. 2010 15:14
17. 8. 2010 16:14
17. 8. 2010 12:52
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 13:07
17. 8. 2010 13:39
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 13:39
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 13:55
17. 8. 2010 14:00
17. 8. 2010 13:12
17. 8. 2010 13:18
17. 8. 2010 13:46
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 13:42
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 15:41
17. 8. 2010 15:54
17. 8. 2010 16:27
17. 8. 2010 19:35
18. 8. 2010 00:46
18. 8. 2010 13:07
18. 8. 2010 13:34
18. 8. 2010 15:43
16. 8. 2010 17:21
16. 8. 2010 19:03
24. 8. 2010 12:44
24. 8. 2010 13:10
25. 8. 2010 12:15
16. 8. 2010 19:27
24. 8. 2010 12:40
16. 8. 2010 15:45
24. 8. 2010 12:42
16. 8. 2010 15:06
16. 8. 2010 15:48
20. 8. 2010 16:40
neregistrovaný "hustywrak"
20. 8. 2010 16:56
16. 8. 2010 07:24
Info
Toto je přímo zpráva od Audi ČR na FB:

Novinky od Audi: Ještě tento rok se můžete těšit na představení hybridní verze Q5 kombinující spalovací motor a elektromotor a především na novou generaci A6. Do prodeje se tyto novinky dostanou během roku 2011, kdy přibude i A6 Avant. V témže roce se představí model Q3 - nejmenší SUV se čtyřmi kruhy. Očekávají se i ostré verze S8 a S7 Sportback s deseti- a osmiválcovým motorem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sargis
16. 8. 2010 07:47
A6
Spy fotos nie su potrebne. Dajte si dokopy najnovsie dizajnove trendy u Audi (maska A1, bocna linia vacsia A4 liznuta A7), zadna cast asi A7/A8 (?). Interier zmeska. Nemyslim, ze na poli dizajnu Audi najblizsie 2-3 roky vymysli nieco radikalne (mozno mala R4...)
Rozbalit vlákno
21
Avatar - kari.laz
16. 8. 2010 10:14
Re: A6
Asi tak jako u všech automobilek. Takže Audi není výjimka.
Avatar - twistedTSD
16. 8. 2010 11:54
Re: A6
tím bych si nebyl jistej...
Avatar - kari.laz
16. 8. 2010 12:05
Re: A6
BMW, Mercedes, Audi, VW... snad všchny německý automobilky mají značnou unifikaci.
Avatar - twistedTSD
16. 8. 2010 12:26
Re: A6
jasně, ale někdy mám pocit, že u Audi je ta unifikace větší než obvykle :-) (třeba ve srovnání s tím M-B)
Avatar - kari.laz
16. 8. 2010 12:49
Re: A6
Tak MB je asi jediný, který je možná o malinko jiný, ale jinak s BMW si nemá co vyčítat. 5 a 7 je jak dvojčata
17. 8. 2010 17:26
Re: A6
JJ, ve zpetnym zrcatku kolikrat nepoznas, co to jede, jestli a4 nebo a8, trojka nebo petka.. poznas jen znacku a ze blika dalkovejma, pac mu se svoji trapnou 150kou blokujes levej pruh
Avatar - Ronault.
22. 8. 2010 00:24
Re: A6
Ale poznáš, že se změnila generace, v předchozí generaci navíc příď pětky a sedmičky byla dostatečně rozlišitelná, teď přecejen trochu méně.
Avatar - white label
22. 8. 2010 09:44
Re: A6
Jen trochu méně? Ve zpětném od sebe současnou 5ku a 7ku, poznáž jen veeelmi těžko..., a to neplatí jen zepředu (a nová 3er má být také hodně podobná)..., ale BMW není koncern, takže se to tu tím pádem ani zdalečka tolik neřeší jako u Audi, navíc prémiový marketing zřejmě dobře ví, proč se to tak dělá...
Avatar - positivemind
24. 8. 2010 11:58
Re: A6
Souhlas, osobně jsem model kteréhokoliv (téměř) vždy poznal dle světel (ať už předních, tak zadních) - jenže v tomhle případě to prostě nejde. I profil je občas matoucí, nová 5er je dlouhá poměrně hodně
16. 8. 2010 11:17
Re: A6
MMI bude kopmletně v češtině. :-! Palubní deska a asisteční systémy shodné s A7 Sportback.
16. 8. 2010 13:22
Re: A6
MMI kompletně v češtině? Počkej to snad teď není? Mám v kalendáři správně rok 2010? :-!
Avatar - white label
16. 8. 2010 14:01
Re: A6
Je to asi divné, ale z prémie to zatím neměl nikdo, ale třeba VW má palubní počítač komplet v češtině už poměrně dlouho...
16. 8. 2010 14:14
Re: A6
Ne.U A7 podle prodejů a u A8 se to řeší.U A6 je to povrzené a dojednané.
Avatar - twistedTSD
16. 8. 2010 11:57
Re: A6
no ja mam tak trochu pocit, že audi vlastně nic moc radikálního nevymyslelo už asi 10 let :-)
neregistrovaný "RayBan"
16. 8. 2010 12:21
Re: A6
Radikální to možná není, ale projdi si celou řadu vychytávek u nové A8 ...
Avatar - twistedTSD
16. 8. 2010 12:32
Re: A6
samozřejmě pokud jde o techniku, tak to je něco jinýho, ale design...
neregistrovaný "RayBan"
16. 8. 2010 13:03
Re: A6
Souhlas, ale pokud to movití kupující tak chtějí, proč ne.

Renault, Opel vymyslel radikální změnu designu a oba modely už to mají za sebou ( Vel Satis a Signum ).
Avatar - twistedTSD
16. 8. 2010 16:13
Re: A6
:yes: njn, Audi se zjevně pevně drží hesla proč měnit, co funguje...ale pokud to na zákazníky zabírá, tak vlastně není co řešit :-)
16. 8. 2010 15:28
Re: A6
Radikálního ne, ale podívej se, jak za posledních 10 let zapracovali na modelovém portfoliu
Avatar - kari.laz
16. 8. 2010 10:16
Motory
Vypadá to na zajímavou nabídku motorů. Diesel 130-220KW a benzín 132-220KW. Vypadá to, že si snad každý vybere.
Rozbalit vlákno
64
Avatar - positivemind
16. 8. 2010 10:28
Re: Motory
Na ten 220KW diesel se čekalo jak na smilování, Audi tu trošku zachráplo konkurenci...
neregistrovaný "RayBan"
16. 8. 2010 11:00
Re: Motory
Hyjéé koníčku, hyjéé ... ať se kouří od kočáru ... >:D
Avatar - kari.laz
16. 8. 2010 11:21
Re: Motory
To zase není tak úplně pravda. Audi má ma rozdíl od konkurence motor 4,2 TDI, takže neměla potřebu to dohánět na 3,0 TDI jako například BMW, které třílitrovým dieselem končí. Ale pro audi A6 to bude určitě vhodnější motor, než 4,2 TDI, takže předpokládám, že z toho důvodu ho zapojí do nabídky s novou generací právě A6.
Avatar - positivemind
16. 8. 2010 15:27
Re: Motory
To jasně, ale nejprodávanější motorizací je právě 3.0TDi, který se svými 171KW (resp. 180) zůstával za konkurencí třeba o 30kw
Avatar - kari.laz
16. 8. 2010 15:32
Re: Motory
za kterou? Když se podíváš na normální jednoturbené dieselové třílitry, tak nynějších 180KW mi nepřijde, že by nějak ztrácel. Neměl sice výkonnější variantu, ale konkurence nemá 4,2 TDI natož pak 6,0 TDI
Avatar - positivemind
16. 8. 2010 19:04
Re: Motory
3.0HDi od PSA v Peugeotech, citrákách, Rangech a Jaguarech. 10KW na x30d
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 10:08
Re: Motory
3.0 HDI 177KW, 3,0 DCI 173 KW, BMW 180KW.
Já nevím, co tu pořád plácáš za nesmysly.
Audi má 3,0 TDI 180KW, tak mi řekni, kde je problém?
Avatar - iudex
16. 8. 2010 12:29
Re: Motory
Neviem, kto spí v oblasti dízlov, ale Audi to rozhodne nie je. Ako jediné si ponecháva prestížny (a podľa ohlasov špičkový) osemvalcový dízel, na ktorý už BMW rezignovalo a M-B sa chystá.
A i tá V6 TDI je medzi jednoturbovými dízlami špička (parametrami i vlastnosťami). ;-)
Avatar - kari.laz
16. 8. 2010 12:50
Re: Motory
A audi má dokonce v Q7 6,0 TDI. Ikdyž je to extrém, tak ten motor v nabídce má.
Avatar - iudex
16. 8. 2010 13:11
Re: Motory
Vidíš, na ten som úplne zabudol. Áno, je to okrajová motorizácia, ale je a demonštruje potenciál značky.
16. 8. 2010 14:00
Re: Motory
Je sice krasny nabizet 6,0 TDI na ktery zapomene i zkusenej automobilovej harcovnik, pritom zakladni 2,0 TDI a slabsi verze 3,0 TDI kterejch bude jezdit opravdu vyrazny procento, stoji oproti srovnatelnym konkurentum napr. od BMW za ehm v uvozovkach :-)

Aneb jak rekl jeden muj znamej jezdici aktualni cecko, "je to porad jen posra*ej koncern" :-) Sice trochu zjednodusujici, ale nektere vrstvy na to holt hledi.
16. 8. 2010 14:23
Re: Motory
Myslíš jako s Chryslerem jo >:-[] A pokud "jezdi aktualni cecko" tak ať o nové A6 raději ani nemluví...je to totiž jiný vesmír...ať si raději vydlabe výplně dveří, aby se do toho Céčka vešel :-)
16. 8. 2010 17:03
Re: Motory
Myslim ze vlastnit v jeho letech novy MB na ktery si sam vydelal ho opravnuje minimalne k nazoru na o tridu vyssi A6.

Jo a ze ses nejspis tucny prasatko co se nevleze do cecka jen dokresluje obrazek, takze prosimte, prestan lowkickovat >:D
Avatar - white label
16. 8. 2010 17:14
Re: Motory
To že si na něco vydělal neznamená, že jeho názor na podobnou věc nemůže být až příliš "jednoduchý", viz i tvé vyjádření k tomu, že je to "zjednodušující"...
16. 8. 2010 18:59
Re: Motory
A co tebe opravňuje vůbec šahat na klávesnici? >:-[] P.S.: Změň si nick na "dvakrát prokopnuté koleno00" :-!
Avatar - white label
16. 8. 2010 14:45
Re: Motory
Aby se z toho nakonec neposra*l spíš ten tvůj harcovník...
Co nabízí ve víceválcových dieselech MB? Dvanáctiválec nemá vůbec, osmiválec na Audi nestačí a ani šestiválec 350CDI není lepší, než současný nejvýkonější 3,0 TDI, který navíc bude mít v nové A6 i verzi s 300PS/650Nm, proti které nemá MB vůbec nic a BMW v 5ce zatím taky nic a v 7čce až 40d, který má "jen" přibližně srovnatelné parametry, ale na V8 TDI logicky nestačí ani on, a to jak výkonově tak kultivovaností...
Mercedes dnes nehraje prim ani v dieselových šestiválcích, ani v dieselových osmiválcích...
16. 8. 2010 15:21
Re: Motory
To je bezesporu pravda. MB výkonostně zaostává, ale ruku na srdce. Kdo si bude vybírat značku podle toho, zda má má o 10 kW víc či míň. Ve finále už to takový rozdíl není, takže tohle nebude hlavní prim. Otázkou spíš bude prestiž vozidla a hlavně výdrž a spolehlivost a tu si opravdu netroufnu hodnotit.
Avatar - white label
16. 8. 2010 17:05
Re: Motory
Ano, ale má reakce byla k tomu, že Audi je údajně "jen" koncern a o tom, že Audi nemá slabší víceválcové diesely, než MB.
O výdrži a spolehlivosti jsem nepsal, i když současná A6 na tom byla v tomto ohledu relativně (minimálně) velmi dobře...
neregistrovaný "ricardo.sergion"
16. 8. 2010 17:32
Re: Motory
mas vlastni zkusenost s nejakym vozem audi A6 ohledne spolehlivosti teplaku?

jinak hezke povidani o motorech malinko chytre..
hale ty nak nemas rad mercedes vid si ho tam vys pomluvil..nastesti pro bmw a mercedes skutecni kupci se na to koukaji jinak..motor neni vse ale to treba zjistis az si to bmw pujdes koupit vid teoretiku
Avatar - white label
16. 8. 2010 18:56
Re: Motory
Místní "gumítku", mám nejen ve vyšší střední osobní zkušenost s Audi, BMW i MB (samozřejmě, že nevycházím jen z ní), jen tu všem hned netlačím obsah své garáže, tak jako to děláš ty s tou svou virtuální... :*) ;-) :-)
Avatar - positivemind
16. 8. 2010 19:06
Re: Motory
Ricardo není místní "gumídek", Ricardo je místní "gumička"
neregistrovaný "ricardo.sergion"
16. 8. 2010 19:33
Re: Motory
ale ale stale te to zere >:D hale ty nejsi schopen se normalne pres to prenest..opet si me pobavil >:-[]

tak ti ty zkusenosti uznavam teda ok vsichni pujdem uz jen pro 3.0 tdi

jinak o garazi jsem vubec nemluvil co sni furt mas ?Ze ty mas nejakej komplex garaz?
neparkujes na ulici ?hehe.. cim dal vic prekvapujes a bavis
Avatar - white label
16. 8. 2010 19:44
Re: Motory
Psal jsem teď především o V8 TDI, ale to je asi pod tvou rozlišovací schopnost. Slovo "garáž" tady vyjadřuje to, jaké kdo má auto/auta, jestli ty parkuješ "své" Ferrari a Lambo před panelákem tu opravdu řešit nemíním.
Můžem si zahrát takovou hru, ty si vymyslíš nějaké auto a já ti ho jako budu hrooozně závidět, věřím, že se to zrovna tobě bude moooc líbit...
:*) 8-s >:D
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 10:17
Re: Motory
ten si vymyslí klidně veyrona a bude tu o něm psát, jak kdyby s ním najel 300000km. Ale už od malinka mě učili, že nemocným se nemám smát, že za to nemůžou, takže ani národnostní menšině jako je ricardo se smát nebudu. On za to nemůže.
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 12:00
Re: Motory
cekal jsem neco chytrejsiho teplaku vis uz si malinko nudny ale chapu nekteri jedinci v teto zemi spatne snaseji ze nekdo ma neco jineho nez oni.. tezce to nesou a jedinne k cemu se zmuzou to jest psani slintu..
panove panove lituji vas a debata s podobnymi individui nema uroven ani smysl a uz ani se nezachechtam jako drive.tak cao a setrete na poradne auta RICI
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 13:02
Re: Motory
člověk, který by vlastnil, to co jsi tu všechno psal by se choval trochu jinak. Ty se chováš jak pepík z kravína, co si svůj neúspěch kompenzuje vymyšlenýma autama a v diskuzi tu všechny lakuje vsým vysněným světem, ale realita je jiná.
Avatar - white label
17. 8. 2010 13:34
Re: Motory
Je to vlastně chudák, který si neumí ani tuhle "skorofotku" dát do svého stávajícího profilu a musí si k vůli tomu založit nový, s nickem bez "e" na konci... >:-[]
A to má být jako ta původní Versace limitka kupé?
Modrá?!? 8-s >:D
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 13:55
Re: Motory
nelibi modra?jsou i jine cerne(Pavel Kubina) ,tmave modre-Elton John ho vlastnil,svetle modre,ale i jeden zeleny jsem videl to vis vsech 20 lidicek nechtelo jen bilou je na ni vse videt >:-[]
testarossa je zas priliz cervena ne?

lituji tve omezenosti
zas si predvedl svuj prehled...
Avatar - white label
17. 8. 2010 14:04
Re: Motory
Abys byl aspoň trochu v obraze jaká auta si můžeš vymýšlet:
"Když Lamborghini postavilo !dvacet! vozů verze Murciélago LP640 Versace, tak se rozhodlo, že s návrhářskou firmou postaví i Murciélago LP640 Roadster. Jenže tentokrát měl být postaven jediný kousek pro charitativní účely.
Od sériového LP640 Roadster byla tato verze odlišena pouze vzhledově. Roadster dostal speciální tmavě modrý lak Blu Fontus, doplněný bílým logem společnosti Versace na dveřích. Interiéru vládly dva odstíny modré – tmavá a o něco světlejší modrá kůže s logem Versace.
Tmavě modrý Roadster byl vydražen za půl milionu dollarů, přičemž výtěžek z aukce byl poskytnut pro Elton John’s AIDS Foundation. Vůz získal později nechvalně známý Vik Keuylian, tehdejší majitel showroomu Lamborghini Orange County.
Motiv Versace si automobilka natolik oblíbila, že jste si od roku !2008! mohli LP640 !Roadster! objednat v rámci individualizačního programu Ad personam."
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 14:19
Re: Motory
Tak to je trefa na komoru >:D :yes:
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 14:56
Re: Motory
mili nadenici a troubove moje lambo versace edition nema bilou barvu ale original to je kazdym coulem.

cao a setrete at si muzete take nekdy udelat podobnou fotku svych supersportu >:-[]
Avatar - Krispos
17. 8. 2010 15:06
Re: Motory
Tak to ja radsi zustanu normalnim nadenikem nez byt retardovanym arogantnim * jen proto, ze mam na Lambo :-) Asi je to hodne osamely zivot, kdyz mas potrebu lezt sem a delat machra? :-!
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 15:14
Re: Motory
Koukám, že google měl přetížené linky. Prý nějaký ricardo sergione tam googlil v rekordním čase. >:D
Ale koukám, že jsi asi nic nevygooglil, tak radši vyklízíš pole, aby jsi se neztrapnil ještě víc.
Avatar - white label
17. 8. 2010 16:14
Re: Motory
Nemusí mít bílou, může mít i tu černou "Nero Aldebaran", jako má třeba ten Kubina s číslem 11/20.
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 12:52
Re: Motory
hale splnil jsem tve touzebne prani a do noveho profilu jsem ti je spolu vyfotil doufam ze se poradne podivas i ten chytracek kari.

Jste jen ubozi chudaci zavistivy.
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 13:07
Re: Motory
Hele trochu jsi to nezvládl, co? Zkusil jsi to pěkně, ale milulý týden jsi tu psal, že máš lamborghini murcielago versace edition. Který je samozřejmě lakovaný speciálním BÍLÝM perleťovým lakem. Ale věřím, že formát jako ty si to nechal přestříkat na nudnou modrou, protože se mu ta versace barva nelíbila >:D >:D >:D
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 13:39
Re: Motory
mili odborniku nez neco napises tak si poradne zjisti o cem mluvis..zde mas jasny odkaz ze si opet vedle
[odkaz]
jo vzal jsem si jen penezenku a kufrik ..neztrapnuj se jeste vice...jinak elton john mel treba tez modre zalezelo na kazdem jakou barvu si zvoli cernou bilou svetle modrou
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 13:39
Re: Motory
tady mas barvy napr..
[odkaz]

si trouba
Avatar - white label
17. 8. 2010 13:55
Re: Motory
Trouba si ty, pokud bys měl opravdu původní, velmi vzácnou a přísně limitovanou kupé! limitku (jak píšu ve 13:34), měl bys pastelově bílý lak "Bianco Ibis", příp. černou "Nero Aldebaran".
Větší individualizace (včetně barvy laku), šla až u pozdější "komerčnější" Versace edice s karoserií roadster...
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 14:00
Re: Motory
přesně tak. Zde je popis Lamborghini versace:
Lamborghini a Versace. Druhý jmenovaný se postaral o leskle lakovaná kola poněkud odlišného designu, unikátní perleťově bílý lak a interiérové doplňky z bílé kůže se speciální povrchovou úpravou. Nechybí ani exkluzivní karbonové obložení, vyšperkované destičkou s gravírovaným jménem zesnulého Gianni Versaceho.
Avatar - Krispos
17. 8. 2010 13:12
Re: Motory
A vi o tom tatka, ze mu lezes do garaze? :-) Ja mam starou Feldu a menecene se kvuli tomu necitim a uz vubec nikomu auto nezavidim (snad jen mojitovi jeho Siro :)). Jednak bych mel strach takovy auto ridit adruhak bych to ani neuzivil. Jiste, mohly bych si do profilu vyfotit tatovo Audi R8 a pak ti to tady hustodemonsky krutoprisne nandat, ale za to mi nestojis :-!
Avatar - kari.laz
17. 8. 2010 13:18
Re: Motory
jenže on jedná jak sedlák. Rozhazuje tu autama, co všechno má a měl a pak tu všechny pouřáží, jaký jsou to socky. Takže si nikdo nemyslí nic jiného než to, že si to všeechno krásně vymýšlí a pak si tu filtruje své flustrace.
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 13:46
Re: Motory
pavel kubina ma cerne poradove cislo 11 chytracku ale to vis to asi nebude pro tebe nic noveho odborniku
neregistrovaný "ricardo.sergion"
17. 8. 2010 13:42
Re: Motory
tak si ho s feldou vyfot >:D
17. 8. 2010 15:41
Re: Motory
Nevychází náhodou Versace z LP640 ? Na fotce v profilu není LP640 (kdyý už ne Versace).
Avatar - white label
17. 8. 2010 15:54
Re: Motory
Vychází..., jak jsem psal ta mikro "skorofotka" má hroznou kvalitu, ale podle čeho si myslíš, že to není LP640.
Je tam černou barvou zamalováná SPZ, takže ten nárazník vypadá na první pohled jinak...
17. 8. 2010 16:27
Re: Motory
Podle toho, že hrany bočních otvorů v předním nárazníku jsou u LP zkoseny, což tady na té foto nejsou, dále prostřední čast nárazníku má spodní lakovanou hranu výše naž spodní hranu bočních otvorů. Toto vypadá na "běžné" Murcielago [odkaz] LP [odkaz]
Avatar - white label
17. 8. 2010 19:35
Re: Motory
Na té "jeho" miniaturní fotce to není moc dobře vidět, ale po podrobnějším "prozkoumání" mužu říct, že máš pravdu... ;-) :yes:

Tušil jsem, že nám nakonec ještě sám "ochotně" dodá důkazy o jeho "prášení"..., uvidíme, jestli se tu i po této blamáži ještě (pod tímto nickem) objeví... >:-[]
18. 8. 2010 00:46
Re: Motory
Ty taky sežereš všechno >:D >:D
Avatar - white label
18. 8. 2010 13:07
Re: Motory
Stejně jako ty..., teď je zrovna období hub, a třeba tvá velká obliba "vepřových hub" je všeobecně známa... >:D >:-[]

P.S. Ale jinak jo, zrovna já mu tady to jeho prášení "žeru" nejvíc...
;-) :-)

Jinak ta "jeho" fotka je z "googlu" a jsou na ní jen začerněné RZ...
[odkaz]%3Fq%3DFerrar…
18. 8. 2010 13:34
Re: Motory
>:D >:D :yes: Nějak se mu to "rozklížilo". Jsem zvědav, co bude dál. >:D
Avatar - white label
18. 8. 2010 15:43
Re: Motory
Nevyšlo mu to ani s barvou, ani s fotkou...
Dál zřejmě nebude nic, jen další nick s novým jménem
a "úplně nový" člověk za ním... ;-) >:-[]
16. 8. 2010 17:21
Re: Motory
S Mercedesem a jeho velkejma naftakama urcite souhlas, ten kamos taky jezdi V6 benzin ;-)

Otazka byla polozena na bezny, tedy i nejcasteji kupovany, audinacky naftaky, tedy 2,0 a 3,0 TDI, kde zvlast prvni jmenovany ponekud pokulhava - hlaska o koncernu na nej plati na 1000%. 3,0 TDI je ve vysich vykonovejch stupnich urcite vynikajici motor, se slabsima variantama mam zasadni problem, tj. absence kvatra bez kteryho audi ztraci svoji nejvyraznejsi vyhodu oproti konkurenci.

TDI V8 a vys urcite super, zadrhel vidim v samotnem principu - tj. je to "jen" nafta. Kdo ma na porizeni V8 TDI, urcite se ze spotreby nepose*e. Osobne bych V8 naftu, at sebelepsi, nekoupil a jak se zda, BMW a MB na to maji nazor podobnej ;-)
16. 8. 2010 19:03
Re: Motory
to ani nemůžeš koupit, páč do Logana V8 diesel ani výhledově neplánujou >:-[] Tvoje výše vyblité plky svědčí o tom, žes prémiovku viděl tak akorát u kámoše v jeho ojetým C z reichu, tak nesrovnávej podle přečtených testů v magazínech a makej ať si výhledově koupíš aspoň toho novýho Logana
Avatar - WinDiesel
24. 8. 2010 12:44
Re: Motory
Koukám zase jeden agresivista s prázdnou hlavou. Běž urážet jinam, takových jako ty už je tu dost.
24. 8. 2010 13:10
Re: Motory
Já si o karlitto00 myslím to samé co ty :-) A kam ti mám jít něco urazit? >:-[]
25. 8. 2010 12:15
Re: Motory
Co si o me teda presne myslis? Ne ze by to melo na neco vliv, urcite ale pobavis ;-)
Avatar - white label
16. 8. 2010 19:27
Re: Motory
Neznáš zásadní informace a chceš bez nich dělat větší závěry. Současný V6 3.0 TDI nemá žádné "vyšší/nižší výkonové stupně" (všechny teď mají 176kW/240PS) a kombinují se výhradně s quattrem! ;-)
U V8 TDI přece nejde zdaleka jen o spotřebu, i když kdo se asi bude zlobit, že není přehnaně vysoká a nemusí stát tak často u pumpy...?
Jde především o jeho celkovou kultivovanost, která u podobného motoru zatím nemá obdobu, jde o 800Nm dostupných od nízkých otáček bez nutnosti vytáčet více motor, jde o to, že motor ve 180 km/h točí (na osmičku) hluboko pod 2000 ot./min., jde o to, že A8 umí být i s tímto motorem stejně rychlá jako S8 předchozí generace a v pružném zrychlení i lepší (i když ne "sportovnější").
Jel jsem bezprostředně po sobě s Q7 V12 TDI a A8 V8 TDI a ten osmiválec nebyl pocitově nijak významně "slabší"...
Než tady začneš osobně "lámat hůl" nad současnýmm V8 TDI, běž se s ním svézt, nejlépe v A8, případně v novém Touaregu...
Avatar - WinDiesel
24. 8. 2010 12:40
Re: Motory
Psi štěkají (AUDI) ale karavana jde dál (Mercedes-Benz).
Avatar - kari.laz
16. 8. 2010 15:45
Re: Motory
Myslíš třeba BMW 530 se 180KW a 540Nm, nebo mercedes se 170KW a 540Nm. Nějak nevím ten rozdíl. Ve doulitrech je BMW od 85KW, druhá verze 105KW. Mercedes má na 2,2 100KW. Taky nějak nevidím ten rozdíl.
Avatar - WinDiesel
24. 8. 2010 12:42
Re: Motory
Mercedes má pro Belgii a Rakousko z 2,2 CDI i 88 kW.
Avatar - white label
16. 8. 2010 15:06
Re: Motory
Přesně tak...(+ V12 TDI jako prestižní bonus)
Avatar - positivemind
16. 8. 2010 15:25
Re: Motory
Měl jsem na mysli diesel 3.0, samozřejmě. O kvalitách osmiválce nebo dvanáctiválce není pochyb
Avatar - kari.laz
16. 8. 2010 15:48
Re: Motory
No jenže to je právě ono. Oni neměli důvod si konkurovat dvakrát turbeným třílitrem, když měli 4,2 TDI. Motory by měli parametry hodně blízko sebe a to by ubíralo zákazníků na 4,2 TDI.
neregistrovaný "hustywrak"
20. 8. 2010 16:40
Nuda
Porad dokola.. Okoukane fadni audi. Delaji jedno a to stejne auto. Jen ho zwetsi nebo zmensi. A to je ten business..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
20. 8. 2010 16:56
Re: Nuda
Když je to tak jednoduché, dělej podobně dobrý "business" taky, "hustywraku"... ;-)