Mazda v italském Miláně odhalila podobu čtyřdveřového konceptu Shinari. Studie, která vznikla ve spolupráci více stylistických center, ukazuje budoucí směřování designu značky Mazda.
Heh, nekoupil sis ford ? My meli mazdu 6 a za 140.000 km se menil jen olej, jeden zaseknutej zamek a nakonec majitel >:D
Kup dvoulitr benzin a budes spokojenej. Vykonu dost a spolehlivost perfektni.
Nestrojená fotka dokazuje, že živý dojem bude výborný. [odkaz] PS. Ty laufy jsou vyřešený nádherně. :yes: Dle mého názoru, by se mohly některé prvky, včetně tvaru čumáku objevit na možném nástupci RX-8.
OK - možná má kolega Pelikoš "víc pravdu" - to nechci popírat ;-). Já tím vším chtěl jen naznačit, že se dnes již nedá moc hodnotit originalita designu a hledat na novém modelu hlavně "čemu je to jen podobné" a "jaký model to vykradlo". To se dnes již prostě nedá, protože již TÉMĚŘ vše je vymyšleno ( myslím tím účinné designové linie ). Chce to k tomuto modelu přistupovat tak jak je navržen a posuzovat ho prostě jako studii Mazdy, která vždy vynikala sportovním nádechem u svých modelů, řekl bych že jejich design centrum má kvalitní lidi, kteří jsou schopni navrhnout hezký, poutavý, sportovněagresivní design, který je ale životaschopný. Doufám, že Mazda tento model dotáhne do konce, protože pak by to bylo auto se vzhledem vyšších tříd za předpokládaně přijatelné peníze. Mazda auta umí ... ( tím nechci říci, že jsem jejich oddaným příznivcem ;-)) - mé srdce patří jiné japonské značce - ale pokud se někomu něco povede, tak proč to nepochválit .. ;-) )
Ale nie je. Práve preto aby mohol byť vnútri dostatok priestoru je tak bachratá. Vyzerá to hrozne - aj naživo, najmä teda vo svetlých odtieňoch vyzerá ako veľryba. So štíhlosťou Quattroporte (naživo) a Rapide (zatiaľ len fotky) sa to nedá porovnať ...
Micinko, naprosto chápu tvoje poluce/emoce a vzhledem k tomu, že svejma pocitama lítáš od Jagu, Mase až po BMW a končíš u Xedose, tak bych si dovolil tvrdit že výsledné myšlení onoho konceptu je k hov.nu. Prostě chaos bez vlastní myšlenky. Něco podobnýho, jako kdybych napsal, že ten seat vypadá, jako Ferrari, ale přitom je to panda, takže vlastně ferrari.
Nádhera! Vyvážený, moderní, lehce agresivní. Bravo! Čumák by klidně mohl být i Jaguar (XK), nebo Maserati (GT). Už si ani nevzpomenu na dobu, kdy jsem viděl takhle pěkně udělaný koncept, bez nějkých kontroverzí, snad jen BMW GranCoupe. Moc bych si přál, aby ho Mazda oživila. Co takhle nový "Xedos"? To byla supertřída ve své době. To ještě o německé trojici nemohla být řeč. Na názvu bych netrval, klidně něco nápaditého, třeba Mazda 9, >:-[] ale ať to jezdí! :yes::yes:
MX-5 a RX-8 nestačí? Každý je zaměřený trochu jinak,ale jízní vlastnosti jsou skvělý.
Tohle je koncept, další generace Mazdy 6 určitě 4-dvéřové kupé nebude. Toho bych se nebál :-)
Další 4-dvéřové kupé? K čemu nám to je? Jako kupé se to neuživý(to si člověk snad kupuje kvůli tomu, že je to dvoudvéřák a je s ním sranda) a jako limuzína je to malý. Není mi jasný proč to furt vymýšlejí... Nové Audi A7, M-B CLS 2.generace a teď toto... Už je toho moc. Proč radši neudělaj nějaký sporťáček s phonem na zadní a hmotností do 1 tuny. Výkon 150-200 koní a je to. :no:8-s ;-\ :-O
Pokud myslis CX-7, tak za me max. spokojenost. :yes: Jizdne se tomu vyrovna maloco v dane kategorii. Rezervy vidim zatim ve vybave, ale myslim, ze pristi generaci jiz nebude chybet vubec nic... ;-)
Je to ako TV reklamy - vymyvanie mozgov. Pozri si nejake prezentacie/diskusie o dizajne. Evolucia, revolucia, odkaz na to, odkaz na tamto, prelis evokujuci toto, bublinka co odkazuje na nieco ine...Niekedy sa pytam sam seba ci ide este stale o auta. Ano AUDI to ma dotiahnute takmer do dokonalosti napr. ale take nove CLS mi prislo ako sklamanie roka. Z prikrceneho ladneho geparda spravili nejaku barokovu katedralu na kolesach v ramci unifikacie.
Myslím že kolega Pelikoš má víc pravdu - Infiniti Essence je tomuto konceptu bližší a musím říct, že oboje se mi velice líbí. Toto je takové dramatické, zato Infinity takové uhlazené a elegantní.
Len mi nie je jasné, prečo každú chvíľu niekto príe s novým dizajnovým smerom, a potom ho lepí na všetky svoje autá. A ak sa to nevydarí, je na pekných pár rokov tak trochu v kýbli. Plus dosť unifikovaný jednotný vzhľad áut napriek celým portfóliom nie je vždy dobrým riešením a podobne ako kontroverzné prvky auta polarizuje motoristickú verejnosť.
Prečo tak ako bolo zvykom sa nesnažia okrem dobrých robiť jednoducho pekné autá? Nastaviť líniu a slepo ju sledovať...
Zväzovať vlastné ruky a často na vlastnú škodu...
To tak výrazne buduje image...? Myslím, že kvalita a spoľahlivosť spolu s pekným vzhľadom je to pravé, nie všetko natreté jednou farbou...
Nádherné, krásne, pri pohľade na "polepenú", bezhlavú a Nemecky "studenú" Panameru doslova dokonalé. Ak zostaneme v triede štvordverových športových kupé, nechápem, ako si Panameru môže niekto v porovnaní s napr. Aston Martin Rapide, Audi A7, alebo Fisker Karma, kúpiť. Na obrázkoch je to hnusné, bohužiaľ pre Porsche, naživo ešte horšie.
pravda je, že vymýšlet nové tvary je již téměř nemožné a chápu, pokud je vůz podobný jinému, protože dnes je těch podobností opravdu hodně. Mě konkrétně připadá tento koncept velice velice podobný Fisker Karmě, která se co nevidět začne u nás prodávat. Ale klidně bych to mohl přirovnat k Astonu, Maserátku atd. atd. atd. Prostě - originální design a zároveň funkčnost a aerodinamiku dnes již téměř není možné vytvořit ...