Lada Kalina je typicky ruské jméno, pro její novou evoluci (VAZ 2190) ale ruští zákazníci navrhli (a automobilka vybrala) světovější označení – Lada Granta.
Tobě se to slovo obmedzenost tak vrylo do paměti - že tě tím častují pořád a všude, co? Nojo, jazvo, co se dá dělat, nikdo není dokonalý - rozšiř si slovník, jestli víš, co to je.
Stačí cenovka již od 250.000 a na plech jsou skutečně všichni, kdo by chtěli, ale nemají na to....ale taky si myslím, že Dacia a spol. je přece jenom trochu jinde. Jinak, Logan se už přestává prodávat, není divu, potenciál kupců se vyčerpal....
Zase vedle chudinko, jestli to nevíš, tak Autobild je stejný bulvár jako Bild, má stejného vydvatele Axel Springer AG a ten pán byl (už je dost dlouho mrtvej) známá firma. Bulvár jak vyšitej. A Mladá Fronta rozhodně už dost dlouho není seriózní deník, jak se tváří, to ti každý, kdo má trochu mozku v hlavě a zajímá se o to, potvrdí. Tolik fakta. Jinak, škodovka skutečně bude vyrábět levná auta - Up pod názven (pravděpodobně) Joyster v Blavě spolešně s derivátem VW a Seatu a vyvíjí nástupce Škody Tour, která se letos přestala vyrábět. Ale rozhodně to neznamená omezování současné výroby a modelů.
A co se týká tvého papouškování slov o studování a dohledání, nepřekvapuje mně to. Píšeš o šimpanzích, máš k nim zjevně velice blízko, takže - strč si banán zpátky do huby a šup na větev!
proc je kazdy, kdo obhajuje neco, co se tu nekomu nehodi zrovna do kramu a jeste k tomu je to vyrobene v Rusku hned bolsevik?!?! tohle nechapu :no::no:
to, že Škoda má vlastní vývoj a design neznamená, že nepodléhá rozhodnutím svého majitele VW. Je dobře, že nepoužíváš růžové brýle, nicméně návštěvu optika bys podstoupit měl.
Vidíš všetko jednofarebne - medzi Daciou a Ladou je priepastný rozdiel. Mal som tú česť s viacerými Ladami,a je to fakt tragédia. Logan a Duster, to sú voči nej autíčka. VAZ je ťažkopádny moloch a ten socialistický dobeh má neskutočne dlhý - až na ňom padne.
Ne nadarmo mas v nicku BERAN :-( . Kdybys alespon v zivote byl jednou v nemecku tak zjistis, ze informaci neprinesl Bild ale AutoBild coz je takovy trosicku ale opravdu trosicku nepatrny rozdil! ;-) Jinak v cechach ho opet v sobotnim vydani prinesla MF Dnes, coz je take jiste bulvarni denik. Jinak Ekonomicke noviny z brezna tohoto roku prinesly obsahly clanek o dalsim smerovani Skody, celkove zmene managmentu atd. Doporucuji dohledat a nastudovat. Urceno i pro prumerne inteligentni simpanze!
No pokud je Skoda plne svebytnou a samostatnou automobilkou, neni tedy problem aby se vydala svoji cestou ze? ;-) A nebo je to trosicku jinak? ;-)
No a vy si myslite, ze aby Skoda naplnila vize VW dokaze Skoda vydelavat vice tim, ze bude prodavat za vyssi realizacni ceny, proda nekolikanasobne vic vozu a nebo snizi platy zamestancum? Ja myslim, ze i prumerne inteligentni simpanz chape, kde se da usetrit! ;-\
Jinak ja to neberu jako kritiku na Skodu nebo VW, pouze vnimam realitu jaka je a neziji s ruzovymi brylemi. ;-)
ty si ale hrozne obmedzený človek. Aby si zbytočne nepátral po svojej obmedzenosti, tak ti napoviem, že tvoje obmedzenie sa nachádza v hlave - tam kde má väčšina normálnych ľudí mozog... >:-[]
K tem bavorum (a produktivite), takove X5 se vyrabi v USA, pak se prevezou do nemecka, kde se rozmontuji, prevezou do Ruska, tam se zase smontuji a vesele prodavaji :-)
No pozor! Ty novobolševici co to tam ted vedou, ty by naučili i robota chlastat. >:-[]8-s Docela se divím, že ten robot-nůžky se s tím prvním kusem trefil do dveří a neupustil ho... >:-[]
To já bych se zase styděl za podobný blábol, jako jsi tady vyplodil ty. Ale neboj se, nejseš sám, je vás tady víc, Fomo Fomiči, můžete si udělat debatní kroužek, jenom je zajímavé, jak ten zastánce nahoře udělal pravopisnou hrubku a ty taky, že by jedna a ta samá osoba - roviňě podle vzoru ***, nebo jak jako?
Navíc si vezmi, kolik se tam těch aut montuje - VW včetně škodovky, Renault, Toyota, Ford, Opel (a to určitě není všechno)....na druhou stranu se tam dováží jak ojetiny z Japonska tak čínská produkce. A navíc, tamější elita si kupuje nejdražší západní vozy, než začala krize, tak pětkových bavoráků se tam prodalo víc než v Německu. Takže ten prostor pro domácí výrobu tam už nějak moc není a zmenšuje se čím dál tím víc. A když si vezmeš, jak je VAZ (poslední masová automobilka v Rusku...) zadlužená a jakou má produktivitu práce (dělá tam přes sto tisíc lidí...),. tak se ani není možné divit, že se na nic lepšího nezmůžou.
Kdo si tam koupí i tu Volhu a la Segring? Zapálený vlastenec, co má peníze? Ten bude první, kdo si koupí bavoráka. Rusko holt není Evropa a pochopit ho a rozumět mu je strašně ale obtížné, ne-li nemožné....
Nechte být oni vědí co dělají(dělají co se dělat dá),původně jsem se chtěl zapojit do diskuse o autech,ale nechápu proč když je řeč o Ladě nebo RU autech (obecně) se diskuze zvrhne do politické roviny a omezí se na koncern VW....
...je to asi v roviňě,že kdo jezdí Ladou je komunista,bolševik a kdo jezdí VW je snad nacista?! :*) mnohdy se až za přízemní názory českého lidu stydím,staví se jako prázdný pytel copak si opravdu myslíte že jsme pupek evropy a svět se z nás může podělat a strýček Sam je náš největší kámoš-proboha proberte se :-!:-O
No, jak je vidět pán je znalec. O těch skoro dvou tisícovkách lidí, co pracují ve vývoji v Česaně asi nečetl ani neslyšel, že malé motory se vyvíjejí a vyrábějí pro celý koncern v Mladé Boleslavi to taky neví (viz ona nová přeplňovaná 1,2), převodovky se tady taky dělají pro celý koncern a modifikace platforem pro škodovácká auta se navrhují asi u Eskymáků na Sahaře. Škodovka má kompletní vývoj (včetně designcentra) a všechny škodovky byly vyvinuty a navrženy v Mladé Boleslavi.
Bože můj, to je zase příspěvek - chudinko, příště si něco zjisti, než zase nablábolíš takovýhle blábol.
Jak je vidět rozdíl mezi montovnou, výrobním závodem a výrobcem ti asi zůstal utajen a asi bys ho nepochopil, stejně jako asi netušíš, že ten Logan, jehož majiteli bude majitel Oktávie podle tebe za pár let závidět se dělá v Rumunsku v jednom závodě pod názvem Logan a značkou Dacie, ale třeba v tom Rusku (ale nejen tam) se montuje pod značkou Renault. A veškerý vývoj a design se dělá u Renaulta ve Francii.
Takže se vzpamatuj a zjisti si fakta, než tady budeš zase kňourat a zkuhrat, člověk aby se styděl, že používá stejný jazyk, jako takovýhle zakomplexovanec, jako seš ty! >:-[]
Blahopřeji ti k aktuálnímu článku, který jsi zrovna objevil a který tady byl komentován už x-krát, Až na něj vetšina zapomene, tak ho sem můžeš strčit zase a zase se tady rozvine diskuze zamindrákovaných a ublžených jedinců....mimochodem, jestlipak víš, kolik se v Evropě prodá a vyrobí Passatů a Audin? A jestlipak jsi postřehl, že Audi, ač prémiovka těch aut vyrobí víc než škodovka....tak jak asi těch necelých 50 tisíc Superbů může konkurovat o řád vyšším počtům Passatů a šestkových Audi. A mimochodem, Bild, to jsou směrodatné a seriózní noviny, ty reprezentují názory š***k německé politiky a byznysu, to jsou noviny, které si každý německý topmanager otevře jako první......stejně jako u nás Blesk, jestli víš, co to je.
Ani po toľkých rokoch nie sú schopní navrhnúť aspoň solídne vyzerajúce, ak už nie solídne auto. Pri pohľade na takéto "budúce sériovky" je mi až skoro do plaču... To snáď nie je možné, ruský medveď hádam ani nie je medveď, ale leňochod... :-!
Clovece, verim, zes spouste lidi, kteri ted vybiraji novy auto, usetril bezpocet bezesnych noci. Diky tvemu navodu si ted ze seznamu skrtli Ladu Grantu a krouzkujou si cervenou fixou Mercédes. Co dodat? Snad jen, ze tahle Lada se k nam vozit nebude ;-)
No a co kdo vlastne ocekaval? VW jasne vymezilo mantinely pro Skodu, Skoda musi tam kam patri a vzdy patrila tz. do "lowendu"! Mozna chvili to vypadalo nadejne, ze se Skoda stane rovnopravnou svetovou znackou. Aby se ovsem v ramci konkurence mohla stat Skoda rovnopravnou znackou musime si pravdive zodpovedet par faktickych veci!
Kolik ze to Skoda vyvinula vlastnich motorizaci?
Kolik Skoda vyvinula podvozkovych platforem?
Kolik Skoda vymyslela prevodovek atd, atd a atd.?
Myslim, ze vetsina z vas odpoved zna predem a je jasne ze Skoda je pouze montovna a dle toho se musi v ramci koncernu chovat!
Jo, za par let bude treba majitel Octavie zavidet majiteli Loganu, dosud jsme na toto hledeli jako na naprosty nesmysl ale opak muze byti pravdou! ;-)
polo je na novejsi platforme nez fabia a ma lepsi interier, mozna i zakladni vybavu, to ale nevim.. Pro normalniho cloveka je fabia rozumnejsi volbou, ale polo vypada o dost lip, je to novinka. moznja proto takovy velky rozdil.
navic skoda nema v evrope stale tak dobre jmeno,aby si mohla dovolit vyssi ceny a zvysit ziskovost. Ja ziju v irsku a tady se prohani celkem dost octavek a prodej jejich ojetin je dost malej, lidi si je drzi. spis se zbavuji 1. generace, ty druhy najdes na netu jen par aut. Fabie a superby jsou k zahlednuti spis vyjimecne.
Je mi celkem jedno, jak bude vypadat modelovy slozeni a technika skody, ale aspon octavku- jeji stezejni model, by mohli nechat na stejny urovni jako dneska je. Videli jsme, kam to vw dotahl se seatem, tou emotivni a sportovni znackou jako alfa.. a ted by alfu radi koupili, pac bez jmena to proste nejde.
Souhlasim s Tebou, skodovce preju velkou ziskovost na vychode- tam ma sanci, ale snad tim nevyku*vi vsechny auta.
Mně se naopak ceny Škodovky a VW zdají hodně rozdílné. Jen pro příklad jaká je realita nejaké britské ceny.
Polo 1.2 TSI x Fabia 1.2 TSI - Polo o 120 000,- Kč dražší
Golf 1.2 TSI x Octavia 1.2TSI - Golf o 90 000,- kč dražší
Co jsem četl rozhovory nebo vyjádření představitelů Vw, tak jim na Škodovce vadila malá ziskovost. Dle jejich představ by i se starší technikou mohla Škodovka prodávat za stejné ceny jako teď a zvýšit tak ziskovost. Pro ně je prostě problém, že si špičkovou techniku VW mohou koupit za méně peněz než by platili u VW. V žádném případě nejde o to, že by VW vadil úspěch Škodovky. To by byla diagnóza. :-)
Je jasny, ze superb passat v evrope neohrozuje. Skoda je levnejsi, nez vw, ale ne zas o moc, neni to nejakej markantni rozdil. Proc by ale sam vw rikal, ze jim superb vadi? Ted vymenuji cele vedeni skodovky od shora dolu a nasmeruji ji na vychod, kde chteji navysit prodeje. Skoda laciny auta, vw+audi ty lepsi a drazsi. S tim souvisi to, co si v cesku v budoucnu budou kupovat lidi, protoze skodu budou kupovat porad a oproti evrope za nemalou cenu.
Na jejich poměry je to skoro kosmická loď. Sice deset let stará, ale pořád slušná... tedy za předpokladu, že vše přivezli z USA a nesnažili se o "vlastní vývoj".
Na zapade to nikdo nekoupi protoze v tu znacku nemaj duveru na vychode to nikdo nekoupi protoze na to nebudou myt. A oktavii je trochu jina trida proti tem dvou jmenovanym, proti nim muzes postavit tak superba.
moje prosba o výrobu auta pro zákazníka s vyšími nároky nebyla směřována na sibiř ale k nám a na západní trhy a nevim proč bych neměl srovnáva passat mondeo a octavii...
Proc by vyrabeli neco na co nemaji odbyt? Ty auta jez delaj v pohode prodaji na trzich byvaleho soveckeho svazu v poctu stovek tisic kusu/rok kdyby udelali konkureci oktavii tak se jim zvednou naklady, tudioz by musela by jit cena nahoru a prodeje by jim klesly. Proc by to proboha delaly? p.s. srovnavat Okravii s Pasatem a Mondem je taky dost mimo.
To je právě problém. Pokud nebereme ČR, tak problém jsou nízké ceny Škodovky. pokud by byla Škodovka schopná prodávat alespoň za podobné ceny jako VW, koncernu by to nevadilo. Nemůže ale tuto techniku prodávat za cenu korejců. Superb může ve firmách nahradit Audi jen v ČR a to i u německých firem. To je úplně normální a logické. Jinak se podívej kolik se prodalo Superbů za loňský rok. Superb zůstane jen pokud se ty loňské žalostné prodeje zvednou. A to se daří. Pak už jen na Škodovce, zda je dokáže prodávat i s větším ziskem. K tomu potřebuje i jiné trhy než ten český a německý.
Jseš úplně mimo. Je to tipický pohled člověka, který dle českého trhu trhu dělá tyto nesmyslné názory. Jediné co VW chce od Škodovky je větší zisk. Nejde o to, že by Škodovka brala zákazníky VW. Škodovka patří v Evropě k nejlevnějším značkám a VW k nejdražším značkám v mainstreamu. Klientela je úplně jiná. Představa, že Superb ohrožuje Passat je úplně mimo. To platí jedině v ČR a VW s tím problém určitě nemá. Problém Škodovky jsou proto nízké ceny za které se prodává technika VW.
To není věc Škodovky, ale zákazníků, který jim za ty ceny v ČR auta kupují. Pokud by je nekupovali, šla by z cenama na úroveň korejců jako jinde v Evropě.
Souhlasím s tím, že Lada je specifický produkt pro specifický trh, ale Moskvich - nevím vždycky se do češtiny z azbuky přepisovalo přímo a ne přez angličtinu, takže: Moskvič nešel pod GAZ Moskvič šel do kytek a dobrých 5 let už nevyrábí vůbec nic. GAZ nahradil Volhu převzatých a upravenýcm Chryslerem Sebring (GAZ Volha Siber), který ale prý ruské zákazníky nijak zvlášť nenadchl. Dá se říct, že jediným opravdu úspěšným produktem GAZu jsou dodávky řady Sobol/Gazela/Valdaj, jejichž původní model se tvarově inspiroval u tehdejšího Fordu Transit, ale technika byla kompletně ruská. Dnes používají licenční nafťáky Steyr.
Jsem fanouškem vozů Lada ,ale toto má do Lady hodně daleko.Vypadá to spiš jako odpornej Logan ;-\ .Pokud toto má nahradit starou a vybornou klasiku 2105 a 2107 tak je to až děsivé hlavně když člověk pomyslí jakej podíl v tom má právě renault.Raději bych byl kdyby Vaz byl pod jiným Ruským velikánem než pod jebkou ze západu.Moskvich šel pod Gaz a nynější produkty pořád vypadaj jako Moskvich.
Mám obavy,ze začíná konec krásných aut z AvtoVazu tento paskvil je jasným úkazem.
Neviem čo všetci nariekate..škodovka má tradíciu výroby áut pre masy, a že momentálne na to serie a hrá sa na, pardon za výraz, subprémiu s cingrlátkami od volkswágenu na tom nič nemení
naopak sa teším na ten a-entry alias new felícia model
Nekvalitny vyrobok? Už si sedel v nejakej novej Lade? Šoféroval si ju? Alebo si ju aspoň videl? Tipujem, že odpovieš nie ...
Kamarát si zakúpil Prioru. Má ju už 2 roky a nevie si ju vynachváliť. To auto ešte nemalo žiadny problém . Podotýkam, že nejde v jeho pripade o jazdenie do obchodu a naspäť, ale o jazdenie na Ukrajinu a späť na vychodne Slovensko. Ma silny motor, je pohodlna a ma ozaj odolny a pevny podvozok... To auto má odolnosť , to mi ver...
Dalej, môj známy pracoval v predajni značiek Lada, Avia, škoda, seat atd... (ano, takuto kombinaciu tu na vychode ozaj mame ). Na takú Kalinu, napríklad, nebola nikdy žiadna sťažnosť zo stran zakaznikov a Kaliny ako aj Priory boli po motorickej stránke menej poruchové ako slávna Fabia ...
Nie je rozumne niečo odsúdiť, len preto, akú to malo minulosť a to ešte k tomu za čias ZSSR
Ona skodovka sice bere zakazniky vw a mozna i par audi(jestli audi, tak ale minimalne), ale penize skonci stejne v jedne kase. Naopak svoji kvalitou skoda bere zakazniky i nekoncernovym znackam. To prece musi management koncernu videt!
Nebo jde jen o hrdost nemcu, kterym skoda lezi v zaludku.
Na druhou stranu se vychodni trhy velmi dynamicky rozsiruji a skodovka se jim k tomu hodi, aby navysili prodeje. Bud to dopadne tak, ze pribyde par modelu pro vychod a soucasne zustanou nebo skoda zacne vyrabet druhou ligu na starych platformach nebo s takovymy rozmery, motory a kvalitou,
ktera nebude moci konkurovat vw.
Myslim si, ze tohle by si skoda nezaslouzila, spis seat by tam nasel konecne nejaky zakazniky.
VW jde jasne jen a jen o zisk, skoda je jim putna a trn v oku zaroven. Nechame se prekvapit
:yes: Po tom, kam až VW škodu dostal a po tom, co si znovu začala budovat jméno, z ní udělá dacii koncernu? to snad není možný...konec supa jen kvůli nové imige?, to už bych víc chápal u seatu...jen další nesmyslný krok VW, ach jo
Jestli to nabere reality, tak je to dost smutné. Po té co se dostala Škodovka na špici a je plně konkurence schopnou automobilkou jako jakákoliv jiná, tak z ní udělají zase druhé housle ;-\
Libi se mi jak napisu podobny prispevek a rozpoutam vlnu odporu a nadavek. Mimochodem, nejezdim podobnym sockomrdem. Jel sem nekolikrat v loganu a to mi vazne uplne stacilo.
Legenda se nezapře, Lada Skanzen, evergreen včerejška, auto ze země, kde včerejší garáž znamená zítřejší autosalon...
Jásej, jásej, že žiješ jinde, úplně jinde. Jásej, že žiješ v zemi, kde jedním z největších motoristických traumat je vědomí, jestli sis svý nový bávo vybavil těma správnejma gumama. Jásej, že už nemusíš vlastní jedinečnej život považovat za přítěž a svou smrt za... vysvobození.
Byly doby, kdy tu papaláš jezdil žigulem a patříl k motoristické elitě národa. Tys žil ve stínu, šlapal jsi poctivě chodník a ovšem znal jsi svý pravdy, ale musel sis na ně počkat. A to čekání se vyplatilo. Dneska můžeš velkoryse toho papaláše než politovat, případně mu na přední nakreslit nasliněným prtstem srp a kladivo. Neboť tvůj svět je svět v pravdě, svět v pravdě myšlének a pravdě věcí. Co se týká těch věcí, je pravdou BMW, pravdou je samozřejmě i Mercedes-Benz, Porsche, AUDI, Škoda, Volkswagen... Tak si nelži do vlastní garáže a pravdu svého života naplň jak pravdou myšlének tak pravdou věcí. Nebo si kup ladu granát. Však pamatuj, jednosměrka ústí vždy jen do pekla...
Taky o něčem svědčí to, že ruská Octavia se dodává pouze s paketem pro špatné cesty, tkaž už to o něčem svědčí. Ale nechtě ho, on na to časem přijde, že všude ve světě netouží po emtrojkách.
Hele, zkus se na ty fota podivat jeste jednou, me ty auta prijdou naprosto totozne...predni blatnik, zadni sloupek...zkus o tom jeste popremyslet:) A hlavne si precti, ze Granta a Kalina ma mit vice mene vsechny dily shodne, tzn i ty operky, nedivil bych se tomu
joo asi máte pravdu prachy dělaj svět a určitě je milejší když škrtnu podvozkem, které nové stojí do 150tis a asi to taky doma na kolínku snáž opravim..
každopádně dozvím se odpověd na to jestli Lada ještě oficialně u nás auta prodáva nebo ne? :-)
to bylo jen drobné rýpnutí.. oproti tomu cos vyplodil. Najdi si fotky silnic z neevropské části Ruska. A pak mi něco řekni o tom jak tam bude jezdit Octavia..
hned jak jsem to odeslal tak jsem si slišel taky všiml a čekal jestli to tu zustane bez povšimnutí, ale ne ty si frajer objevil si chybu a jako správná paní učitelka si mi ji opravil, já ti děkuji příště si na to určitě dám pozor....
Sakra slyset, nee sliset. Je to vyjmenovany slovo, jestli se nepletu.
Druha vec je svetla vyska tech aut. Ruska lada musi projet to, kam se evropsky pseudo SUV ostychaji nakrocit.
Pouzitelny a pekny auto by vyrobili, kdyby na to meli penize. To by je musel ale uz davno nekdo spasit, jako vw skodovku. Technika, dealerska sit atd.
no tak někteří z vás si přečetli že ještě ani nemam papíry někteří asi ne....;-) já jsem rodilý čech a o komunismu a potažmo Stalinovi jsem slišel leda z vyprávění a že se neorientuju na trzích v Asii, Africe a Americe mi nijak nevadí, já tam nakupovat nejezdím >:D a nevim jestli jste se někdy setkal s člověkem žijícim na sibiři ale každopádně s octavkou by tam jezdili asi jako s kalinou či jinym sedanem od lady ale to je stejně jedno tvrdý podmínky tam jsou o tom žádná když musí sedět ve vlaku 26 hodin aby se dostali k letadlu do středu evropy. >:D a navíc jsem to myslel asi tak že pro vyspělejší země mohli taky vyrobit nějaké použitelné a pěkné auto a navic jsem položil otázku nna kterou mi nikdo nedokázal odpovědět hlavně že už tady byli připomínky jakej sem komunista jak umim česky a jak dalekej rozhled mám.. >:D
Je videt, ze zemepis a ekonomicky rozhled v desitkach zemich mimo evropu ti nic nerika. Tvuj rozsah asi bude takovy jako napriklad american z oblasti Alabama myslici si, ze Praha je soucasti ruska a ty budes asi stale komunista s obrazkem Lenina na kuchynskem stole.
Zivot ktery zijes v CR ja pro polovinu obyvatel planety naprostym snem, jenze tito lide se bohuzel nemali sanci narodit kde si se narodil ty.
tak to já taky ne a přinejmenčim na co je tolik druhů takových to aut... ;-\ má vůbec Lada ještě český zastoupení?? a kde chtěj prodat pul milionu jejich aut, mě by zajmalo jak vypadá jejich klientela.. to prodávaj v zemích o kterejch jsem nikdy neslišel a na mapě nejsou zakreslený ne... >:D
mohli by vyrobit pořádný auto: takový co by se všim vyrovnalo octavce, mondeu nebo passatu ale všim dizajnem spracovanim kvalitou a klidně i cenou ;-) prostě pořádnej kus auta!!!!
Čo tiež čakať od krajiny, kde zajtra znamená včera... Dizajn japonských sedanov polovice 90. rokov skombinovaný s Loganom a progresívnou technikou začiatku 90. rokov. To snáď už radšej čínske klony, ktoré aspoň nejako vyzerajú. 8-s
Já měl za to, že ten nový zázrak bude přebrandovaný aktuální Logan, což by v podání Lady byla velká výhra, a on to bude zase paskvil 100x jinak viz. obrázky.
Tak tohle je nová Granta? Tak to ani náhodou. tohle je lacině přestavěná Kalina ve Photoshopu. Tohle je Granta: [odkaz]
Jinak aktuálnost... :no: Tohle, i kdyby to bylo oficiální, tak to koluje po Ruských i jiných stránkách už více než tři týdny. Já jsem ji měl na svém blogu už 19.8.2010. A podívejte se na interier... Myslíte si, že by do nového modelu nedyli zadní opěrky hlavy jako do Kaliny... To je směšné. Nevím, kde jste to sebrali, ale tohle není Granta ani náhodou...