Italská automobilka s býkem ve znaku podle svých tiskových materiálů do Paříže nepřivezla nový model a ani koncept ale demonstrátor svých schopností. Při jeho vývoji byla hlavní pozornost věnována dosažení co nejnižší hmotnosti.
Tak tenhle koncepte mne oslovuje. Vaha, jakou napr. supersport Ultima GTR, stejne strohy interier a vsechny dily pouze funkcni, nic navic za ucelem komfortu, pritom ultimativni design Lamborghini. To auto se tou vahou a jednoduchosti spise hodi na okruh, v civilu bude uvnoitr hodne hlucne a take ta kola bez podbehu se na spinavou a rozmoklou vozovku moc nebudou hodit. Ale na takovy vylet pres Alpy a celodenni jezdeni na Nordschleife to bude dokonale. Ale jak pise Saldy, diky celokarbonu to bude hodne drahe. Lze jen doufat, ze karbon s masivnejsim uzitim pujde cenove dolu tak jako baterie do elektromobilu. Ale zase absence veskere komfortni techniky by mohla jit proti cene karbonu. Premyslim, za kolik by to mohlo byt zajimave, cena nekde mezi Gallardem a Murcielagem?