Heh, inteligentni postreh. Takhle to je v podstate predohrab s obcasnym pohonem na zadni, kdyz zrovna nebudou vybite baterky. O tom jak se budou nabijet nepadlo ani slovo ...
Citroen se pokusil přijít s něčím skutečně exkluzivním, ale nějak mi k Citroenu nepasuje ten rovný vysoký předek jak z náklaďáku. CItroeny byly vždy přísně aerodynamické s klínovitým profilem a ostrou nízkou kapotou - DS, CX, XM například. Taky proto měly Citroeny ploché motory. K tomu zadní překrytá kola - praktické a aerodynamiku vylepšující řešení, proč se toto dneska nepoužívá třeba i u jiných značek? Ohromná maska chladiče, to není styl Citroen, spíš takové Audi křížené s MB.
vypadá moóc pěkně, kdyby se takhle začal i vyrábět,tak by určitě o klienty nouze nebyla samozdřejmě s rozumnými motory a cenou ;-)
za design :yes::yes::yes::yes:
Boha nikdy bych neřekl, že se mi to jednou stalo ale tyhlety nové citroeny jsou prostě hezká auta...a mít tohleto doma, vůbec bych se nestyděl a dokonce bych si k tomu nosil kapučíno a čuměl a srkal a čuměl a srkal...Jsem si "němcoLover" ale prostě dobře odvedenou práci dokážu ocenit a tohle JE DOBŘE ODVEDENÁ PRÁCE. Jen tak dál pánové ;-):-)
Kde se o autech mluvívá, tam jistý chytrolín bývá. Ten, jež kupu vtipné kaše pozřel a uvádí občas v "úžas". S bůčkem v ústech, mastných kalhotech a drobky od chleba razí svou úchvatnou teorii o bytí nás všech a nad-bytí hráčů jeho týmu s klapkami na očích slepě razící své pokřivené teorie jež vydává za normy.Nově příchozí může svými slohy osvítit, ti následně bezmyšlenkovitě jako ovečky vstoupí do jeho stáda. Naštěstí jsou tu ti, kteří mají svůj rozum, ti, kteří drží vzhůru tu kvalitu, kterou nabízí i značky, nad kterými jistí světáci neejakulují ani ve snech. Ti, díky nimž se z nás, ostatních, stávají lepší a vzdělanější lidé >:-[]
majitelům rendlíků, pižmoňů, citrónů a dalšího šrotu "made in france" pod mým příspěvkem, to, že vámi v reálném životě pohrdám a směju se vám, neznamená, že vám tu supermoderní, špičkovou a francouzskou techniku a designové umění nepřeju, naopak, usnadňuje to identifikaci blbů a šetří to čas :-)
Teba, pretože tu zrejme jediný praktikuješ delenie do týchto tried a nemám jasno do akej skupiny by si ty zaradil tento typ človeka. Kamarád to nie je, kolega áno. Ja ho nepovažujem za ani jedno z uvedeného, pretože v mojich očiach je to človek, ktorý sa zúfalo snaží vyzerať úspešne. Ak však číta Tvoje príspevky tu na fóre a pozrie sa do garáže, je hrdý premiant. Čiže podľa Teba je to prémiový človek, hoci by ho do vrecka schoval každý mainstream a supermainstream ;-\
Nn, GTI,..... cituji tě: ....trochu se tu obnaž, motivace, touhy, a tak..... mno co dodat..... buď ses chytil do své sítě nebo, a to se omlouvám,jsem si trošku zalaškoval s tvými city ke mě a co hlavně, s tvými touhami.... promiň....pejsáčku... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Můžeš se rozčtvrtit, můžeš si uzel na uchu vázat, starou známou garážovou pravdu nezměníš.
1) Jsi než to, co tvůj vůz
1) Jdi do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe
3) Vše, co si musíš myslet o svém autě, si můžeš myslet i o sobě.
Pro plakátovce to platí v jemné úpravě -
Jsi než pravým opakem svého plakátu.
Ještě než tu spustíš třetí světovou - na chvíli se zastav, vydejchni tu pravdu o sobě a běž se do té garáže přesvědčit, jestli na tom fakt něco není. Osobně jsem se v životě nesetkal s člověkem, který by se tomu vymykal, koneckonců tak nějak mi nedochází jak by to jako mělo vlastně platit - žes opakem svého auta? To bys považoval za realističtější?
Je vidět, že neznáš život, neznáš lidi a neznáš... garáže :-!
No a to je právě to, že tebe esteticky oslovuje patvar jménem Velsatis. Mě ale esteticky neoslovuje Passat, jak jsi na tohle přišel? Nebo to se jako domníváš, že když psal Karel May Vinnetoua, že u toho seděl na koni >:D8-s >:-[]
Tak ty chceš, abych se tu obnažil? Hmmm, ty ďáble.....ale [odkaz] tě zklamat...i přes tvé charisma a přehled ve světě automobilů tě fakt musím zklamat.....nemáš tu správnou výbavu..... airbagy a znak >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Nicméně znovu: DanV tě udělal jak malého kluka.....dostal jsi kopřivama přes holou ři.ť >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Ty mi lichotíš....pamatuješ si na mě..... o oooo děkuji. Teď k věci: U Satisu jsem spíše stříkal - nervama..... ale to mi nikdy nezabrání, abych pěl slávu na jeho design.... (pro tebe: dyzajn).... steně tak uznám, že byť tvůj Apoštol a partner mokrých snů není primárně zaměřen na design, má spoustu argumentů pro pořízení..... víš?
PS: Lepší onanie u VS než u Foxe, Fabky...... >:D >:D >:D
Tak místo keců doporuč mladému klukovi auto, které splní jeho, viz. výše, očekávání...... hlavně mu, prosím, necpi to pudlo pro důchodce.....předražené...... protože za základ pudla má např. u toho ren výborně vybavené auto....a když ho kapku za pár peněz pomazlí, tak to bude moc pěkné vozidlo.....
Již jsme to zde rozebrali, samozřejmě, že na mladé kluky, študáky se to nevztahuje, platí to pro dospělého člověka, který se živí sám, případně živí rodinu, prostě platí to pro toho, kdo samostatně žije.
Na tyhle lidi to pak platí bezvýhrad.
Pro plakátovce to ovšem platí obráceně - Jsi než pravým opakem svého plakátu >:D;-)
A co ti, kteří v rámci své finanční nouze (kupříkladu mladí studenti s velmi omezeným rozpočtem) si mohou dovolit sotva minulou generaci Fabie? Výše uvedené tři body by šlo realizovat tehdy, měl-li by každy neomezený rozpočet a mohl by si pořídit vůz, v němž by se povahově odrážel. V reálném světě je to nemožné...
.....máme tu krásnou studii, která, doufám, bude během krátké doby i v reálu....DS odnož ji přímo žádá. No a pak nám tu z popela vstal jako Phaenix náš dřistula GTI >:D který dostal od DanV a i jiných výprask jak malý romský chlapec při krádeži slepic >:D ach jo ach jo..... GTI, v mnoha věcech to trefuješ na komoru, ale nepouštěj se do složitějších témat......
btw: Já mám v garáži traktor na sekání trávy? ----- co jsem ;-)
Obávám se, že jsi zvolil pro tento typ poněkud složitá výraziva.... o krátkém a výstižném historickém souhrnu nemluvě. Pro něj historie znamená "takové to cizí slovo s kdovíjakým "i" a j na konci...... >:D
Dobrá, je to tvůj názor, ale nedávej prosím dohromady Phaeton s auty jako je P607 apod., to jsou opravdu rozdílné světy a pokud si někdy s oběma jel, jistě víš, že ten propastný rozdíl pozná (doslova) i slepý... ;-)
No Phaeton je lux.... hm. To jsou věci, to jsou věci..... je to jen nabubřelý volfsvágen pro ty, kteří nemají na prémii a vw za prémii považují a hlavně nemají koule na to, aby si dopřáli prémii.......... netýká se to těch, co to nafasují jako služebáka. Jinak Ph.y taky plní bazary a nikdo to nechce.. pak se to prodává za pár šestáků.
Btw. není to super koupit si v bazaru mírně jetou skoroprémii? P607, C6, Vel Sat., Phaeton....
Jj. Souhlas....v kombiku, v bílé....černá folie na střechu, 17ky kola.... budeš mít praktické, elegantní,moderní a frajerské auto..... :yes: nebo fluence.... to je velké auto, stojí kolem 300tis v dobré výbavě, záruka.... dobré motory....
Zino, my ale nepíšeš o všech, my píšeme o té dominanci, o tom co ve společnosti převažuje, o té většině. A na tu to sedí. Výjimečnosti - zdraví, smůla atp. to sem netahej, to přece víme všichni.
Proč se ptáš mě? Za co svého kamaráda považuješ? Myslím jako v autožargonu, lowend, mainstream, supermainstream, prémie, lux, či exklusiv? Jaký to byl člověk před tím, než si toho meďáka pořídil?
Dost, nezlob se, ale na hlouposti o tom, že BMW 7 je mezi lux auty mainstream a Avantime se to všechno pokusil někam posunout nemám adekvátní obdobně stupidní odpověďi.
Přihlaš se, až budeš chtít diskutovat o reálném světě.
P.S. Nejde vůbec o to, co se mi líbí nebo nelíbí. Ovšem tohle pochopit vyžaduje, jak koukám, asi nadpřirozené diskuzní schopnosti, kterýma tu vládnou bohužel maximálně tak tři čtyři kolegové...
Prosím Ťa aký človek je môj kolega, ktorý má cez 30, býva v podnájme a za všetky úspory + malý úver si kúpil mercedes? Je to prémiový človek, alebo len niekto, kto by ním chcel byť?
Člověče,těď jsi to těm frantíkům nandal,dokonce z pozice příslušníka národa(jseš doufám české národnosti),jenž se cca 300 let choulil pod cizím dominiem,anektoval za tu dobu leda Slezko-o který stejně přišel ;-) ,jehoř jméno a polohu si asi kvůli proslulosti leckde pletou s Čečnou či jinou divokou provincíí...To co jsi tady vyloup je opravdu kousek lidové tvořivosti hrdino >:-[] ...
Jo,když jsme u té "polostátní" - nemá nakonec stát větší podíl v tom VW než v Renckovi ?
Prosim te, priste pis o vecech, kterym rozumis, abys tu nebyl za dementa.
Francouzi samozrejme maji mocensky komplex, ale porad je to zeme s ohromnym potencialem. Na druhou stranu maji supermoderni kosmicky program+kosmodrom, nejvetsi evropky farmaceuticky koncern, vyrabi spickova bojova i civilni letadla a jsou svetovym lidrem ve vyzkumu jaderneho stepeni a jeho aplikace.
O tom, zda je Avantime umenim, rozhodly jine kapacity nez ty a ja.
A ze jsou francouzske voz spatne? A co treba DS, 5 Turbo, Alpine A110, A310, A610, Espace, Scenic, 605, 205...muzeme pokracovat donekonecna.
Mrznu před otevřenou garáží, dívám se na svůj odraz ve světlometu mého vozu a ... nic! Jen člověk a jeho vůz...
Jestli ono nebude důležitější, jak člověka vidí jeho blízcí (rozuměj nejen rodina, ale všichni, kteří s ním musí např. (spolu)pracovat ). A dost pochybuji, že by se jejich pohled měnil pokaždé, když někdo změní auto. Stejně jako se například můj názor na sebe samého vyvíjí průběžně, nikoliv po 3-4 letech, když měním vůz.
A ještě zamyšlení: Co má vidět profesor, pracující na výzkumu s mezinárodním dosahem, pokud mu v garáži parkuje obouchaná Felda?
Prodejní problémy modelu Avantime nebyly jen rázu estetického. Šlo také o to, že byl vůz brán přehnané "sériovým" způsobem - logičtější by bylo vyrábět tento stylisticky unikátní automobil (čekám kritiku mého vkusu :-) ) v omezených sériích. Ostatně u tak svébytného vozu, jakým byl Avantime, nelze očekávat rekordní prodejní čísla. Avantime byl darem pro vizionáře, neboť jsem osobně neviděl jet po ulici odvážnější, sériově produkovaný automobil. S jeho stejnojmenným koncepčním předobrazem ho pojí velmi úzká paralela. Ovšem rozumím těm, kterým tak výjimečné a futuristické tvary nesednou.
příčinou zrodu Avantime a dalších podobných "sraček" made in France, je že frantíci historicky neunesli propad z mocnosti I. řádu na druhořadou zemi (za další století budou mít menší význam než Polsko), a tak bojují se vším angloamerickým, je to přímo jejich mezinárodně politická doktrína, boj zoufalý a prohraný, ať v technice, designu anebo umění, Avantime opravdu nemá nic společného s "uměním", je to design pro design, opravdový design neumíme, tak uděláme něco divnýho, nebude se to nikomu líbit, nebude to nikdo kupovat, ale to přeci skutečné umění také ne, Avantime a ty další prvoplánově divněošklivý francouzský auta nejsou žádný "průlom" ani mezník v čemkoliv, maximálně v tom jak polostátní automobilky dokážou rozhazovat cizí prachy
Mainstream mezi luxusnimi auty je prave ten 7-er. Nebo je snad neco, v cem vycniva, bori konvence ci posouva hranice?
Naopak Avantime se ty hranice snazil(neuspesne) posunout nekam jinam, proste underground. Ta auta nesrovnavam, ale vzhledem k jejich vlastnostem poslouzi dobre jako priklad.
Tohle je debata hluchych, ja pisu, ze je Avantime umeni nehlede na prodejni uspech(o prodeji nebo o tom, ze "by jich mohli prodat miliony" nepisu nikde), ty pises v podstate to same, jen se ti Avantime nelibi.
Na zapesti nemam nic, fetisem na hodinky nijak netrpim.
Ty nevidis prulom prave v tom, ze dovedli tohle auto az do showroomu? Jak to dopadlo dal ovsem vime, nekdo si ho koupil, ostatni ne. Jinak ve srovnani s humusem typu New Beetle nebo musi byt i kazdemu vidlakovi jasne, ze Avantime je umeni(byt ne zrovna prvoplanove krasne).
Áno, tá škola je len jeden z mnoha možných aspektov, ktoré môžu mať vplyv na to ako budeš svoj potenciál schopný využiť, alebo nie. Tam môže byť kopec ďalších vecí, vrátane napríklad zdravia, alebo prachobyčajného šťastia. Takže celú tú tvoju teóriu berme s rezervou. Naopak musím súhlasiť s tým, že ľudia, na ktorých tá tvoja teória sedí si toho možno aj sú vedomí, ale už len z princípu si to nebudú chcieť pripustiť a budú zásadne proti nej. Museli by priznať, že v živote možno nedosiahli nič extra a spadajú len medzi absolútne priemernú väčšinu. Jedná sa o človeka takpovediac "ten jeden nezanedbateľný z miliónov, ten ktorý nijak nevyčníva z davu, ľudia o ňom nevedia, nehovoria" - je to len obyčajný človek, ktorý by sa však chcel cítil inak. Chcel by patriť do tej vyššej vrstvy. Ale nepodarilo sa mu to, nedokázal to. A možno sa za to hanbí. Preto bude proti. Ale znova, zasa je to len otázka peňazí a práve to je tá podstata. Nie vždy peniaze hovoria o úrovni človeka. Nie vždy to sedí...
Škola je jistě dobrý předpoklad, ne však jediný. Dnes naštěstí i když školu nemáš, můžeš dokázat velké věci, takže tenhle argument berme s velkou rezervou.
Díky za poučky, ale musím tě tiše zastavit. Zatím v tom máš poměrně slušný mezery.
Tak především sem nechod s tím nesmyslem o nepotřebě prodejů, tohle se tu objevuje vždy, když frantíci stahujou nějakej model předčasně z trhu. Zažili jsme to u Avantimu, u Velsatise, v historii u Talbotu tagora nebo jak se to jmenovalo, nikam to nevede. Argument prosťáčků.
K "úvaze" že semičkové BMW je nudné auto pro konformní nudné lidi se snad ani hloubeji nebudu vyjadřovat, neb bych se tě musel zeptat, v jakém sklepě jsi trávil svůj dosavadní život. Tohle tu nepiš, pokud tedy se mnou hodláš vést diskuzi.
No a závěrem k té hudbě (taktéž evergreen na podporu propadáků) Jak renaulti tak citroeni jsou mainstreamové produkty, tedy auta určená k velkosériové výrobě, cim viv pruhu, tim vic adidas... asi znáš. Chceš-li tedy (byť) nesmyslnou paralelu k hudbě, pak ano, mainstream to je ta tvoje gaga. Ovšem ty sem taháš kraftwerk a to již přece není hudební mainstream. Takže gaga frčí na tůbě jako výborný mainstreamový produkt přesně stejně jako frčí mégane na trhu s auty. Kraft to je ta "prémie" to je to bávo...
Mimochodem, Karel Gott je velký zpěvák, a můžeš si být jistý, že by před ním Cocker smeknul přesně tak, jako Gott před Cockerem.
Tedy závěr - Avantime nebyl žádnou prémií, byl to neuvážený produkt mainstreamové automobilky, který na trhu dopadl přesně tak jak dopadl, to jest - propadák. Obdobně to dopadlo s Velsatisem. Objektivně však musím napsat to, že máme-li posuzovat tyhle dva evropské exoty, pak Avantime měl v sobě stopu něčeho budoucího, byl snahou trhnout oponou. Že se to nepovedlo, a že trhnul jen za propadliště dějin je jiná věc. Naproti tomu Velsatis je vizuálně absolutně, ale absolutně všechno špatně. Tolik tedy, abys mě nechytal za péro, že šmahem paušalizuju.
A co jako máš na tom zápěstí ty, dědovo primky po babičce? >:D;-) Nehraj si tu prosím v souvislosti s propadákem století (Avantime) na šéfa národní galerie, Avantime nebyl (vizualitou) vůbec ničím výjimečný, takovehle rakety má každá automobilka v hangárech, ovšem na rozdíl od renaultu moc dobře všichni ví, že je tam musí nechat, neb by dopadly jako Avantime, to znamená - grande... fiasko.
Nepoznám život? Ver mi, že z nás dvoch som si toho prežil už možno aj viac ako ty, aj za tých menej rokov (predpokladám, že máš viac ako ja). Ja na jednej strane chápem, čo tým chceš povedať, že je to konieckoncov obraz o tom čo si v živote dokázal, a do istej časti s tým súhlasím, ale nejde aplikovať na každého. Každý dokáže len toľko v živote, koľko chce a reálne si za tým ide (tu by ten tvoj princíp ešte platil), ale nie každý má na to podmienky aby sa mohol odraziť a začať si za tým svojím ísť (a tu už ten tvoj princíp jednoducho neplatí). A pri tom by to mohol dotiahnuť poriadne ďaleko, len nemal ako začať. Dajme tomu, že mu ani rodičia neboli schopní zaplatiť školu, atď...
Já neotáčím ani o stupeň, to ty píšeš, že je ti ukradené, kdo s čím jezdí. A myslíž že jako mně to ukradený není, nebo co? Je mi to ukradené přesně jako tobě. Ale o tomhle my přece nepíšemem, my píšeme o tom, žes než to, co tvůj vůz. Nyní se bojíš sám sebe. Byl jsi v té garáži?
Takže ten dav, to jsou ti éčkaři v mercedesech? ;-) Magistře tohle je na tebe příliš nucenenj a tenkej led, pozor, klouže to... Svět E-klasse je jiný vesmír, vesmír doslovného automobilového vrcholu. Citroen je mainstreamová francouzská automobilka. Jen ve Francii jsou takové ještě dvě. Mercedes je na celém světě však jenom... jeden.
Ty hledáš dětské příklady jak si podrážet nohy. Zatím neznáš život zino, všechno tě teprve čeká. Příklady že grázl světadílu na urovni antouška století zdědí královský majetek je příklad z pískoviště. Život ti ukáže, jak to doopravdy je. Ty zatím musíš poctivě študovat (asi studuješ proto, aby ses měl v životě špatně, tedy při tvých názorech), ta pravda dní přijde po státnicích. Tehdy to začne načisto.
Tak pamatuj (v tvém případě) - v roce cca 2020 budeš něž to, co tvůj vůz. Nezapomeň jít do garáže a otevřít vrata, budeš koukat na sebe... ;-)
Presne, takovej eurodrzek(tridenni strniste, nedbala elegance, 5-er) se svycarskym budikem na zapesti by se na Avantima ani nepodival, co? Mam trochu jinou zkusenost, uplne vsichni sbiraji celisti z chodniku. A to i ti, kteri pak pozersky plkaji o tom, jaky je to hnus s nevyvazenymi proporcemi.
Umeni se nema libit kazdemu, umeni na rozbijet zazite konvence, posouvat hranice mozneho a ukazovat lidem to, co sami neumi. Jen proto mohl Marcel Duchamp vytvorit svou slavnou fontanu. A ano, take je to umeni...jen burani a lide s omezenym rozhledem vykrikuji opak.
BTW, nahore mas praci, nezapomen se vyjadrit, podle ceho posuzujes kvalitu umeni...
Nechoď nikam daleko, podivej se otevřenejma očima na sebe. Řekni si, co jsi v životě ty. Pak to srovnej se svojí garáží a napiš mi jestli to sedí, či jestli jsi více, než tvůj vůz, či méně než tvůj vůz.
Já tvrdím (speciálně na tebe to sedí dokonale) žes než to, co tvůj vůz, jdi do garáže otevři vrata, koukáš na sebe. Vše, co jsi nucen si myslet o svém autě, si můžeš myslet i o sobě.
>:D Tak inak. Teraz si asi v priebehu nasledujúceho mesiaca objednám nové auto. Bude to buď Octavia, alebo Megane, alebo Astra. Aký budem človek potom? Jasné, keby som na to mal, kúpim si Mercedes, ale ako študent na to nemám. A povaha človeka sa nezmení na základe toho aké auto zaparkuje v garáži. Predstav si dvoch ľudí. Jeden pracuje niekde ako vedec za minimálne prachy, no jeho intelekt je vysoký a napriek tomu má možno len tak na Daciu (a pri tom mohol objaviť liek na nejakú chorobu, alebo už len obyčajný rozhovor s ním je vďaka jeho inteligencii obrovskou školou pre ostatních). Ten druhý je arogantný hlúpy človek, ktorý ani nezvládol dokončiť poriadne strednú. Ale vlastní obrovské majetky a firmy, ktoré zdedil po otcovi. Vozí sa v prémii, oblieka sa v butikoch v New Yorku a objavuje sa len vo vyberanej spoločnosti medzi smotánkou. Honí si proste ego nad tým, koľko má na účte. Ako môžeš povedať, že človek je obrazom toho čo má v garáži? To je výpovedná hodnota len peňažného konta. Ničoho iného. Keby na to všetci mali, tak by bolo jedno či je to normálna osoba, alebo *, obaja si kúpia čo ja viem, nech Aston Martin. A to len preto že by na to mali a to auto by sa im páčilo. Nie preto čo má v hlave, aký je to človek... Logika GTI logika... !!!
To jistě takto posuzujeme všichni, také je mi ukradené kdo jaké má hodinky, v tom přece není žádný problém. Já píši ovšem o něčem jiném.
Píši o tom, abys šel do garáže, otevřel vrata, že spatříš sebe. Vše co jsi nucen si myslet o svém autě si můžeš myslet i o sobě.
Dej si malý intimní testík - definuj (pro sebe, ne na diskuzi proboha) si sebe z pohledu toho postavení jak píšeš, ten komplex charakteru, chování, vzdělání. Pak jdi (jako) do té své garáže a napiš mi pak, jestli je to v relaci, tedy zda "jsi než to co tvůj vůz". Nebo mi napiš, žes více než tvůj vůz, případně, žes dospěl k závěru, žes méně než tvůj vůz.
Že v mnoha ohledech je C6 stejně dobrá, v některých dokonce lepší, v několika málo horší. Jednoznačně vede např. v tlumení nerovností, špičkové jsou sedačky, odhlučnění, velmi dobré diesely V6 i automatické převodovky.
Udelame mensi odbocku k hudbe, paralela je podobna jako u BMW 7 a Avantimu. Takze ty urcujes kvalitu umeni podle toho, kolik lidi si tu danou vec koupi? Pak gratuluju, urcite tedy vis, ze pisen od Bad Romance od Lady Gaga je 181,4x lepsi nez Autobahn od Kraftwerku. Pocet viewu na youtube o tom vypovida dostatecne.
Pritom je jasne, ze pisen Autobahn predznamenala vzestup elektronicke hudby a ovlivnila hudbu na desetileti dopredu kdezto Bad Romance je "sracka dosud nevidana".
Podobne muzeme casti Avantimu vidat kazdy den-cely Vel Satis, casti Megane II, Espace IV, ruzne prvky v Lagune II, cely profil Peugeota 307. Co prinasi noveho BMW 7? Nic, je to jen nudna(vyborna) limuzina pro konformni nudne lidi.
Odpocatku mel Renault umysl prodavat maximalne 10 tisic kusu rocne, nepodarilo se to spis kvuli moulum v Matre nez kvuli Avantimu.
Premiovy clovek dokaze uznat nazor druheho, i kdyz s nim nesouhlasi. Jak pravil Voltaire: "Nesouhlasím s vaším názorem, ale budu se bít do poslední kapky krve za to, abyste ho mohl říkat." Tve cernobile a ploche videni sveta je na urovni hospodskych buranu, kteri za nejvetsi kus umeni povazuji Karla Gotta, protoze jsme woe byli na koncerte a bylo to super. O tom, ze existuji velikani jako Gainsbourg, Santana, Clapton a Cocker nevi a ani vedet nechteji. Zamysli se nad tim.
Tak já třeba posuzuji lidi podle charakteru, chování, inteligence, vzdělání a podle toho co v životě dělají, případně s kým se stýkají a do jaké společnosti patří. Naopak čím jezdí, kde bydlí a co mají na zápěstí je mi ukradené. Pokud je pro tebe primární z čeho kdo vystoupil a co má za hodinky, řádíš se pro mě do kategorie snobů.
Zatím jsi študák, tebe se svět dospělých zatím netýká, všechno přijde až po škole. Chválím tě, že se nepoflakuješ a študuješ, to je cesta. Jakým směrem jistě výš sám :yes:
C6 a 607 samozřejmě byly konkurencí E-Klasse, ovšem té minulé.
To co píšeš o Phaetonu přesně vystihuje i na C6, jen o třídu níž: "nemá třídně urozený rodokmen [což] je důvodem k tomu, že má problémy s prodejem" a "prvotřídní prémiová technika za vynikající cenu, za níž právě vděčíme té malé třídní urozenosti.". To přesně sedí na obě ta auta, Phaeton i C6, jen v jiné třídě.
A pokud jde o objemy, tak je to jinak - C6 měla poměrně malé náklady na vývoj, takže stačí i méně kusů, aby Citroenu přinesla zisk. To Phaeton s jeho extrémně drahým vývojem nikdy nedokázal a VW na něm prodělal.
Tak Mercedesu E-Klasse samozřejmě konkuruje, ale nutno vzít v úvahu že C6 je na konci životního cyklu, současná E-Klasse je mnohem modernější.
Proti minulé E-Klasse si C6 vůbec nevede špatně.
Ta lotéria to je dobrej hák těch, co si strašně přejou aby se lidi posuzovali než podle toho jak plní bobříka odvahy >:D Jde o komplex zino, o komplex toho všeho, intelektu, vkusu, sečtenosti, majetku, prostě to všechno co dělá člověka člověkem. Garáž z toho nevytrhuj, ostatně nechoď nikam daleko, jdi do své garáže, otevři vrata, koukáš na sebe.
Nevěříš?
Dej si dvě otázky - co jsem (luxčlověk, prémiový člověk, člověk lowendový) chceš-li odpověz si na to podle svých měřítek. a pak jdi do garáže a napiš mi, jestli jsi našel harmonii, nebo zda jsi více než tvoje auto či méně, než tvoje auto. Už předem ti píši, že jsi přesně to, co tvoje auto. Tak schválně.
Zkoušej to jinak, třeba bych tu od tebě čekal, že to zde zahltíš prodejními čísly z Francie. Jak si tam stojí mercedes E a jak cešestka. Zkus to, nebo se za ta čísla stydíš? >:D
Koukám, že se vůbec neorientuješ. Sportovní podvozek jsme rozebrali o trochu výše. Snaž se tu nebýt aspoň trapný, když už nedokážeš vykročit z role prosťáčka.
Já ho viděl též. Ekonomický propadák to byl dokonale, a to vzhledem k náročnosti (malosériové) výroby, k ceně, kterou musel Renault držet v relacích a k vakuovému zájmu kupců. Skončilo to dokonalým fiaskem.
Podla auta, domu, hodiniek a všetkých ostatných vecí môžeš posudzovať akurát tak to, ako hlboké má ten ktorý človek finančné konto. A to nemá s jeho vedomosťami a charakterom absolútne nič spoločné. Alebo keď by nejaký človek s naozaj nízkou inteligenciou vyhral v lotérií, tak sa z neho zrazu stane novodobý Einstein? Nenech sa vysmiať GTI, uvažuj prosím ťa aspoň trochu logicky...
Ahojky, tohle musím mít <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
aneb poručíme větru, dešti, jedno zkončí v Mitterandově státním muzeu, další dvě ve francouzské vládní garáži a to poslední bude vystavené na dvoře v továrně Citroenu, jó a ať žije socialistická revoluce
R-ko vzniklo na základě oblíbenosti luxusních verzí "dodávek". Na stejnou notu útočil i Renault, který byl evropským "zakladatelem" MPV. Já Avantime na živo viděl, takže můj dojem si nechám takový jaký ho ve mě zanechal.
To že to nebyl ekonomický propadák zde nikdo nepopírá. Jediný kdo se zde snaží podsouvat tuto myšlenku jsi ty.
Zaujímáš dětské postoje, prosím, asi na to máš zatím právo. Tvého dědu neznám, či nevím, že bych ho znal, tím méně se do něho mohu navážet. Ono to bude ale trochu úplně jinak, viď... ;-)
Počkej počkej, jak, že lidi nejde posuzovat podle aut, podle domů, podle práce, podle vědomostí, podle hodinek, podle koníčku? a podle čeho bys je chtěl posuzovat?
Přece charakter člověka, se velmi věrně odráží i v tom, kde a jak žije, co čte, o co se zajímá, čím jezdí. Nebo jak je to?
Ty neznáš prémiové lidi? Viděl jsi snad někdy nějakého exklusivního člověka v lowendovém autě? Koneckonců, nechoď nikam daleko, jdi do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe. Nebo, že by snad mělo platit, žes opakem svého auta? Tohle mi vysvětli.
Od kdy nečteš můj blog, prosím tě? :-) Od doby diskuze nad větou - jsi než to co tvůj vůz? ;-)
Nesportovní jízda je pojem nikoliv ze závodů formule jedna. Pod tímto termínem musíš chápat především agilitu, ochotu jít za volantem, čitelnost jízdy (která je u podvozku c6 tedy jaksi velmi zamlžená) nikoliv, že by snad měla velká limuzína jezdit jako cayman. Právě v té (trochu nepřesně označené) "sportovnost"i se odráží současné schopnosti velkých sedanů, na jednu stranu komfortní jízda, na druhou velmi dotvořené jízdní schopnosti. A to je to, čeho se u c6 evidentně nedostává. Neb rovně umí dobře jezdit i sandero.
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Tvé blogy nečtu. Passata nemusím hodnotit. Je to stejně škaredé jako G5 a je to nejvíc zmršený VW současné produkce. To že se to prodávat bude nepopírám, a ani mě to nikdy nenapadlo.
Přepis toho pořadu z rozhlasu jsem si přečetl a největším objevem tam byla nízká cena (doporučuji si najít ceny Phaetonu a dalších "velkých aut" velikosti C6), nesportovní jízda a malý kufr (bože 8-s )
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Četl jsi můj blog o Passatovi, já neucvrnkávám, jen suše popisuji vklad toho auta do současných třídních designových trendů. Můžeš si být jistý, že kdyby byla c6 opravdu skvostem, či alespoň krásná, zaznamenal bych to, tak jako třeba znamenám krásu AR 159...
Chvíli vydrž, pak Passata zhodnotíme, víš jak se to říká - do roka a do dne...
Mezi dvoudveřáka a MPV bych rovnice z principu nedával, také to nebylo snahou renaultu. Neříkám, že tě považuju za extra vyspělého znalce aut, ale že tu ty budeš konfrontovat eRko od Mercedesu, to bych si netip´. Tohle tu snad přísluší leda tak diskuzním plakátovým prosťáčkum.
Tatro, při živém setkání se především projevila ta fatální rozpolcenost toho auta. Byl to propadák. A je úplně jedno, kdo ho vyrobil.
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Tak tebe jako staré konzervě, která si ucvrnkává z designu nového Passatu (u kteréhokoliv jiného modelu VW to pochopím, ale u něj?bože 8-s) se nedá tvé zalíbení v C6 očekávat. Spíše by to bylo šokem.
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Kýčaři tvého rozměru samozřejmě karoserii c6 za krásnou míti mohou, no svět silnic se k tomuhle vyjádřil velmi výmluvně. Díval jsem se na snímky co tam u sebe uveřejnil ten mirůnek (píšu o tom dole na konci) a žasnul jsem jak je to fádní, nepřitažlivé auto. Jistě, nechci tu porovnávat se současnými esy (E, 5) ale i tak... čas ukázal jak je to nenápadité.
Most stěhovat nebudu, ale když stěhovali tenkrát kostel, tak jsem to sledovával a opravdu viděl jak se to po centimetrech sune dopředu. Jako technika by tě to nepochybně zajímalo.
Avantime bylo první "luxusní" MPV na trhu. R-klasse přišlo až po něm. Avantime měl smůlu v tom, že byl až příliš neortodoxní, a zcela ho deklasoval jen jeden pár dveří. Při živém setkání byl dojem z něj více než dobrý.
Zajímavé je, že ta tvá nedůvěra k informacím se týká výhradně francouzské a italské produkce >:D
Ještě si vzpomínám, jak tam porovnávali německou prémii a c6 - verdikt byl že c6 technologicky zaostává a proto se tak málo prodává. Asi taky blábol, máš recht... >:-[]:yes:
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
C6 a Phaeton mají společné jedno. Z hlediska ekonomického jsou totálním průs..švihem. Nic víc, nic míň.
Jinak jsem nikde neviděl žádný test hanící C6, tedy krom designu palubní desky. (A stejně tak neviděl žádný test hanící Phaeton).
Exteriér C6 je zkrátka nádherný, i kdyby jsi kvůli tomu zase přestěhoval Most ;-)
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Přece nemůžeš k německé prémii dávat jako alternativu mainstreamovou cešestku. Tudy cesta opravdu nevede. Cešestka je konkurentem Mercedesu E-klasse přesně jako peugeot 607...
Na rozdíl od c6 je Phaeton mistrovský prémiový model z lux třídy, a skutečnost, že nemá třídně urozený rodokmen je důvodem k tomu, že má problémy s prodejem, jinak, jak tu často píší plakátovci - že jim v životě nejde o pozlátko - pak právě Phaeton je pro ně ideálním vozem - prvotřídní prémiová technika za vynikající cenu, za níž právě vděčíme té malé třídní urozenosti.
Rozdíl pak je ještě v tom, že C6 potřebuje citroen prodávat v násobcích aktuálních prodejů. U Phaetonu jde o něco jiného, tam svou rolu hraje především posilování image značka jako celku, až pak je akcent na růst prodejů. Ostatně jde o první generaci, druhá bude jistě mít i v tomto ohledu lepší výsledky.
když už zabíháš do těch památek. tak se neříká po svatým Václavem, ale u koně nebo pod ocasem. pokud nemáš na mysli nějakou zaplivanou čtyřku bez větráku. :-|
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Nevím, proč? Ostatně Citroen bral C6 od začátku jako okrajový model, jako alternativu pro ty, kdo nechtějí německou prémii plus jako auto pro vyšší francouzské úřady atd.
U VW to s Phaetonem bylo podobné, jen do toho nacpali podstatně víc peněz, celá nová továrna, úpravy vybraných prodejen, spousta technologií. VW sám přiznává, že na Phaetonu tratí, Citroen o finančním výsledku C6 nemluví.
Obě značky teď zvažují, jestli jim stojí za to v tom pokračovat. Podle toho článku nahoře se zdá, že Citroen pokračovat bude, VW tvrdí že taky. Tak uvidíme.
Tak jsme se to zase pěkně všechno dozvěděli. Designové skvosty, určující současný design zejména prémiových automobilek jsou především - Avantime a Velsatis, citroen cešest je pak i přes svůj utajený pobyt na silnicích údajně nejlepší auto na světě. A ta kopie ásedmičky nahoře prý bude znamenat revoluci ve světovém designu.
Ještě že je tu vlastník cešestky, diskuzní kolega mirunek, tak přečti, to se nezapomíná, pojmy jako "Ahojky", "šatičky" "botičky" "hubeňourek" "bříško" je jak koukám běžný výrazový slovník majitelů cešestek. Nakonec, když o tom tak přemýšlým, víš že to vlastně do sebe dokonale zapadá.
Pozor číst jen na vlastní nebezpečí - [odkaz]
Tak Brrrrravo klučíčci, jednu pusinkuu všé-ééém 8-s:-| Ahóó-óójky... 8-s8-s
Takže ojetá německá auta jsou asi o pětinu dražší, zatímco když byla nová, stála oproti C6 obvykle tak o 20% víc. Tomu říkám pád :-/.
Mimochodem, kdo je na tom líp: ten co koupil novou C6 za 1,2 mil. a teď prodá za 300 tis., nebo ten kdo koupil srovnatelnou Audi A6 za 1,4 a teď prodá za 350 tis.?
Finančně ten se Citroenem... a svezením taky.
Četl jsem tvojí recenzi na Moje auto, cituji? "Šatičky, botičky, trdýlko" 8-s raději se ani neptám, jestli seš normální chlap, ale tak nějak pudově cítím, že ty jsi přesně ten ideální majitel cešetky 8-s:-!
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Segment lux je logicky v menším výskytu, než střední a vyšší střední. Na dálnicích v Německu je Phaeton bežně k vidění. Lepší bude, když se podíváš na prodejní čísla, ta auta tam uvedená jezdí. Problém je, že na té dálnici cešestka prakticky neexistuje. Ajak jsme se dozvěděli, tak jediná naděje je na ty odložené kusy přes bazary. Pěkná vizitka pro citroen
Slogan - C6, auto (skoro)prémiových bazarových kovbojů 8-s >:D
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Bychaři, magistře, naštěstí nejsou na těch dálnicích určujícím faktorem. Jak to chodí v reálu zjistíš, když na tu dálnici zavítáš - německá prémie a... dál-nic >:D C6 je nepodarok. Být to trefa, potkával bys na silnicích jednu cešestku za druhou. Takhle to je holt v tom relném světě. Svět bychů samozřejmě jede na jiném levelu.
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Což naprosto přesně sedí i na ten Phaeton, jen je to holt nepodařený německý kousek. Rozdíl je jen v tom, že pro Phaeton konstruoval VW spoustu nákladných technologií a kvůli jeho zoufalým prodejům na tom velmi tratil.
Citroen pro C6 sáhl pro většinu věcí "do regálu", nová je v podstatě karoserie, interiér a pár drobností jako HUD, které se pak stejně využily i jinde.
Mimochodem, když jezdíš v nějakém autě, díváš se často, jak se pohybují jeho ceny v bazaru? Já tedy ne, zajímá mě jen jestli se mi v něm dobře jezdí nebo ne. A v C6 se určitě jezdí skvěle. Kdybych hledal auto téhle kategorie na dlouhé cesty po dálnici, dal bych mu přednost před čímkoliv německým.
Dělit lidi do nějakých škatulek podle toho čím jezdí je odporné, nesmyslné a nemá to co dělat ani na serveru zaměřeném na auta. To že někdo posuzuje ostatní podle auta, hodinek, oblečení... je sice smutná realita, ale takové lidi netřeba brát vážně, stejně jako místního lidovůz-onanistu a kecálka.
Pokud jde o výběr auta: co počkat na novou Astru kombi? Ta vypadá alespoň na fotkách dobře a hlavně bude asi výborně jezdit.
To ale nemusíš naznačovat, mimo tebe tu každý ví, že jsem mohl zrovna tak napsat, že parkuje před oltářem v Sacré-Ceur, kapiš? To je přece než slovní obraz, Vítězný oblouk, chlouba Francie.... tak jako zde by se dalo napsat, že parkuje pod svatým Václavem.
Škoda že si ho na silnici nikdo nemůže prohlédnout. Lidi jsou nevděčný, místo aby jezdili v umění, sedlaj ty jaguarovský a bavorácký designový braky, viď >:D
P.S. Oproti Avantimu je takový nový Passat uměleckým skvostem na kolech.
A oni u Renaultu nevěděli, že ti tví výstřední lidé jsou početně omezeni? A dopadlo to jak? Asi ho všichni ti výstření lidé koupili, a pak to renault musel předčasně odpískat. Ostuda.
Popravdě, nešlo vůbec o ty vystřední lidí, šlo o to, že Renault se pokusil vykročit ze stáje francouzského mainstreamu, a pokusil se stvořit novodobou prémiovou raketu, speciální segment. Už jen to zadání svědčí o zcela mylné filosofii, a proto to celé dokonale pohořelo.
Co se týká tvých nesmyslných vkladů do budoucnosti, pak to sis poplet´, Avantime neinspiroval nikoho k ničemu. Inspirovat by spíše mohl Velsatis, jakýsi nafouknutý kompakt. Opět však jen absolutní výbuch.
Průměrní lidé jezdí v jaguarech, v mercedesech a podobných šedých nulách, a výstřední mistři sedlaji Avantimy... >:-[] Takhle to není ani v autopohádkách.
P.S. Tak nějak mi vrtá hlavou, proč ta průlomová řešení neužil právě Renault u své další produkce? Jedině ta hrozná výloha zadního okénka megánu dvě... jinak i u Renaultu inspirativní skutek utek. Nebo ty snad v aktuálních Renaultech spatřuješ (bože) odkaz Avantimu a Velsatisu? >:D
Melo to byt hlavne auto pro vystredni lidi, kteri jsou znudeni strednim proudem a chteji ohromit. Proti premii nesel kvuli koncepci pohonu, kvuli malym motorum a spatne znacce.
Ukazal designovy smer Renaultu, predznamenal nastup velkych luxusnich MPV(Merc R), bylo to jedno z prvnich aut, ve kterem byly ve velke mire pouzity kompozitni materialy a pruloova reseni. V dobe sveho uvedeni ohromil a vsichni se mu klaneli-precti si tehdejsi preview zde na auto.cz.
Miura je prekrasne auto tim, ze je to esence sportovna a klasickych linii, Avantime je umelecke dilo kvuli tomu, dokazal zvratit vzite konvence a jit proti proudu. To, ze nebyl uspesny davam spis za vinu tomu, ze prumerny clovek nechce vycnivat, ale skryvat se v davu. Avantime je vuz prave pro tech par procent, kteri nestoji v pozadi, ale urcuji smer(byla to slepa ulicka, ale za pokus to stalo).
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Narozdíl od C6 není Phaeton ilegální vůz... >:D Píšeme o Citroenu C6, ano je to přesně jak to bylo v té relaci - neúspěšný model, jehož bazarová cena padá na dno v rámci své třídy. Vůz, který v evropském kontextu nepřinesl nic, co by stálo za to jej velebit, je to jen další z nepodařených francouzských kousků. Podle toho také dopadají jeho prodeje.
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Avantime se nesnazil nikoho porazet, byla to trida sama pro sebe. Staci se na nej podivat, je to spise umelecke dilo, ktere nekterym znackam ukazalo smer pro dalsich deset let.
To jsou přece nuance cen, které mají v bazarech fatální dopady. Nejlevnější v bazartech jsou nyní francouzské představy o prémiové vyšší střední. Tak to je a rozdíl cen oproti klasické kvalitní prémii je jak píšeš kolem pětiny ceny vozu. A přesně o tom, byl ten pořad.
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Plačky prosím směrovat do zdejších bazarů, já jsem to sem jenom napsal. Byl to pořad na ČR1, moto nebo auto-žurnál, vysílají to snad každý den kolem třinácté hodiny. Věnovali se tomu autu snad půl hodiny, rozhovory s odborníky, cenové mapy, cenové trendy. Zajímavé bylo právě to, jak akcentovali ten fatální propad ceny a zájem zdejších bazarů o ta auta. V podstatě hodnotili auto jako zde zkušenější diskutéři - třídní propadák, zázrak se bohužel nedostavil, skutek utek´.
Jsou to porodukty z rodu Vesatisů, Avantimů a podobně, tedy auta, prostřednictvím kterých se předmětné automobilky snaží prorazit absolutní (nejen)německou dominanci v daných třídách. Končí to vždycky stejně, v trpkém konci.
Základním problémem francouzské produkce je absence kvalitativní třídní hierarchie. Násilně pak dochází k roubování "prémie" na mainstream, a podle toho pak výsledky vypadají. Můžeš se snažit sebevíc, pak holt někdo pod vítězným obloukem zaparkuje sedmičkové bávo a je vymalováno. Hry na to, že by to snad mohla být pro německou prémii, či pro jaguar konkurence, jsou než diskuzní sny mladých hošíků, co se těch bavoráků bojí... Na tohle totiž zásadně v praxi reagují pracháči. A ti ví moc dobře v čem mají jezdit.
Sice ve značně změněné podobě, ale (minimálně částečně) "pretavil", viz studie Audi Le Mans Quattro a z ní dnešní Audi R8..., značka VW není ve sportovní divizi koncernu, proto zřejmě nakonec dostalo přednost Audi.
TCE vs TSI - první nemá přímý vstřik a spotřeba je proti TSI horší. Co jsem viděl přímé porovnání, tak ten rozdíl byl +/- 1litr, TCE ale nabízí lepší pružnost a jednodušší konstrukci, takže možná trochu méně eventuálních problému. Ale jinak to bude asi vyšší cena s nižší spotřebou vs nižší cena s vyšší spotřebou, takže +/- stejně.
myslím že Emel a další výše jen chtěli uvést na pravou míru bláboly zdejšího světáka ohledně C6.
jinak ceny vs. reálný stav všech vozů a značek na českých vs. německých servrech je neporovnatelný. No ale když domácí spotřebitel vyžaduje obligátních 125tis/nebouraný/po důchodci z Reichu, tak ať si je má, že >:-[]
No ani taký VW nepretavil najkrajšie štúdie do reality: pamätáš si ešte štúdiu Volkswagen W12? Jediný skutočne úžasne krásny Volkswagen a skončil na smetisku štúdií: [odkaz]
Pokud mohu, z vlastní zkušenosti, ne vše co je na SAUTO k dispozici je tak krásné jak se třpytí. Vzhledem k tomu, že jsem C6ku kupoval, tak osobně doporučuji spíše porovnávat ceny na mobile.de, případně na autoscout24, tam ty ceny spíše odpovídají stavu a počtu km. Byl jsem se na nějaké tady v cz podívat, a stav vozu obvykle neodpovídal. Nebrat prosím jako kritiku, spíše opravdu pouze zkušenost.
Normalne tu ma hodne prispevku jen clanek o VW nebo skoda. Pripadne o nekterem z jejich konkurentu, nepriklad Mondeo.
Studie, ktera budi zajem, krasa :yes:
Koukni třebas na sauto.cz - nejlevnější C6 za 300.000, rok 2006 s 2.7HDI. Audi A6 s obdobnou motorizací stojí podobně, v quattru o nějakých 40k víc. BMW a Mercedes začínají s nějakým rozumným nájezdem (100-150tkm) na 350.
To jen tak abychom tu nespoléhali na něco co GTI někde zaslechl...
Golf kombik je nehezky, to je pravda.
Rozhodovani mezi Megosem a Octou je asi dost tezke, ja bych se rozhodoval podle motoru. Pokud benzin tak Octa (TCe jsou oproti TSI trochu zastarale a o dost vic zerou), pokud naftu tak Megana (2.0dCi 118kW je uzasna). Podvozkove a prostorove jsou na tom plusminus stejne, ale to sam uz vis.
Mym favoritem je asi Megane Grandtour GT, kdyz trochu pritlacis na prodejce, cena okolo 20.000 euro nebude problem. [odkaz]
1. Používáš fakta - ŠPATNĚ!
2. Používáš čísla - ŠPATNĚ!
3. Používáš pro srovnání produkci z Reichu - ŠPATNĚ!
4. Porovnáváš čísla a hodnoty - ŠPATNĚ!
5. jsi milostivý k Citroenu - ŠPATNĚ!!!
V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Tak jsme se od největšího zdejšího odborníka dověděli, že prej začal masivní dovoz C6 z Reichu do českých bazarů. A že prej jejich cena padá snad rychleji než je rychlost světla.
A to se všechno prosím dověděl v nějaké relaci na ČR1!
Není nad to mít po ruce odborníky, kteří sledují všechny nejnovější a relevantní informace v rámci svého oboru :yes:
Škoda že C6 nedělají jako kombíka. To bych si v těch bazarech alespoň mohl vybrat parádní C6 za cenu Logana :-!
Korea sa mi nepáči (výnimkou je nádherná nová Kia Sportage), naposledy keď som sa viezol v Ceede, aako fajn, auto pohodlné. Ale napriek tomu, že to bol kus v najvyššej výbave aj s kožou, tak to auto na mňa pôsobilo tak nejak nekvalitne. Hrozne ma sklamal napríklad dojem zo stredovej konzole. Som mal pocit, že si musím dávať pozor aby som o ňu nezavadil, inak by som ju ak nie dolámal, tak minimálne poriadne doškriabal. A ja nechcem auto, ktoré sa budem báť používať. Je to možno len môj subjektívny dojem, ale je.
Ak vylúčim jazdenú prémiu, tak ma to ťahá do tej Octavie a Megana. V oboch som sedel niekoľkokrát, ale ešte to chce asi testovacie jazdy. Octavia mi je bližšia jedným a Megan zasa druhým. V konečnom dôsledku to je ale tak 50/50. Výhodou pre Megan však potom hovoria ušetrené peniaze, ktoré by som inak mohol investovať niekam úplne inam. A keďže vo výbave, motorizácii a prevodovke ako chcem hovorím o rozdiele cca 2500 €, tak zatiaľ vyhráva Megane. No uvidím čo nakoniec vyberiem.
Nie neboj, ja ľudí takto v žiadnom prípade nedelím, je to hovadina obrovského kalibru. Jediné o čom to môže vykazovať, je to, ako hlboko má kto do peňaženky. To však ale nič nezmení na tom, ktorý človek bude mať kedy pre mňa akú hodnotu. To sa odvíja od iných aspektov, ako je finančné zabezpečenie...
Btw, rozmýšľal som aj nad tým Golfom, len čo keď mne sa vo verzii kombi vôbec nepáči a navyše palubovky od VW na mňa pôsobia strašne chladne a nudne. A k tomu mám pocit, že aktuálny Golf variant je len facelift 5-kovej generácie... :-(
Co ti říká srdce? A co šrajtofle?
a pak vol....
pokud budeš poslouchat kecy jiných budeš za Ko.....ta. Buď sám sebou.... Osobně bych s tímto rozpočtem koukal na mírně jetého Supa, eleg., dsg nebo, bohužel nebo, s 4x4. Další možnost je Korea.... super záruka, spolehlivost.... z premiovky koupiš buď vybavenou ale mírně vylítanou hujdu nebo holáska....
Ale raději se projeď s tím, o čem uvažuješ a pak si vyber.... :-!;-)
Hm....nevím.... ani hlavu a ani krk nenechávám doma při nástupu do 997..... a tohle mi přijde být kapku vyšši..... ;-) ale vážně.....je to krása nesmírná.... pokud si uchová proporce, výraz a charisma, plus minus detaily ..... tak si pro tuto šelmu rád zajdu..... fakt.... Na mouduši napsíuši..... ;-) k tomu dobré srdce a 4x4...... and lets gooooo
Tolik lásky a krásy tady padlo o C6, jako i na celém světě a jak ta nádhera dopadla? Prej čeká v bazaru na svého majitele, až bude stát, jako desetiletá oktávka v tesilu, kvedlačkou a s tím motorem, jak jeden můj známej ze servisu povídal, že je pořád na hevéru.
Kdyz zvolis Golf, budes superpremiant, vlk se nazere a koza zustane cela. >:-[]
Ne, musim potvrdit, ze Golf VI je skvele auto. Takhle harmonicky celek jinde sezenes az za daleko vetsi penize. Dnes uz bych koupil Julinu, ale pred ctvrt rokem jeste nebyly dostupny (a navic je daleko drazsi).
Vykasli se na deleni lidi, 99% populace je uplne jedno, v cem jezdis. Bohuzel zde je mnoho diskuteru deformovanych prostredim, ve kterem se pohybuji. Premiovy clovek dokaze udelat dojem i ve Favoritu.
Pozri, nemusíš mi vnucovať svoje názory. Je to marné. Tvoje názory sú diametrálne odlišné s mojimi a ty nemáš šancu to absolútne žiadnym spôsobom zmeniť.
Dám ti ale otázku. Momentálne v mojej garáži neparkuje moje vlastné auto, ale momentálne som v štádiu, kedy si nové auto vyberám. Ty tu stále píšeš o tom, že každému človeku je obrazom to čo mu parkuje v garáži. Keď si zoberiem tvoj postoj k tejto veci, človek ktorý tam parkuje napríklad Renault je lowend, ale človek ktorý parkuje Mercedes je premiant. Hovorím správne nie? No a aby som sa dostal k podstate. Môj rozpočet je momentálne cca 20 000 €. Ak sa rozhodnem pre ojazdené auto, pôjdem buď do A4, BMW 3, alebo Mercedes triedy C. Avšak keďže v mojom okolí sa objavilo množstvo zlých skúseností s nákupom ojazdených áut a keďže sa mi nechce nejak extra riskovať a navyše rozmýšlam aj ekonomicky, tak čoraz viac mením názor a dostávam sa do štádia, kedy si radšej odpustím tú prémiu a skôr zvolím úplne nové auto. Do úzkeho výberu sa mi zatiaľ dostala najmä Octavia combi a Megane grandtour. Tak by ma teraz zaujímalo do akej skupiny by si ma podľa tej tvojej rovnice ľudí zaradil? Ak by som si priplatil nakoniec na Mercedes, budem premiant? Ak zvolím Octaviu, budem mainstream? Ak zvolím Megane, budem lowend? Alebo resp. ak teraz neparkujem nič, tak nie som človek? Som vzduch?
Avantime bylo spis futuristicke umelecke dilo, ktere udalo smer pro dalsich deset let a C6 je naopak nadherny priklad retrodesignu.
Jinak souhlas, chtelo by to trochu rozvirit vody a Francouzum s jejich rozmarilosti a opulentnosti by se to mohlo podarit. :yes:
To byl nějaký pořad o vaření, ne? Logany si procentuelně drží cenu dobře... ostatně jako jakékoliv levné modely. Vždycky platilo, že nejlépe si hodnotu uchová základní benzínová Fabia.... naopak luxusní modely ztrácejí nejvíc.
Panamera je jinde, ale narozdíl od kreatur avantaimu a velsatisu, nevýrazné 607ky a podivné C6 tohle by mohlo začít novou éru francouzských aut ve vyšší třídě.
Přesně tak, C6 si drží cenu velmi slušně. Stačí se podívat do bazarů na internetu. Je to kvalitní auto a né zrovna za pár švestek. Takže si samozřejmě hodně Čechů počká na ojetinu. :yes:
Podívej se podrobně na tu studii, na ta nízká okna a celkovou výšku karoserie, ještě o řád horší jsou pak ty malůvky na konci. Já to nekritizuju, jen je potřeba se připravit na to, že bude-li produkční verze, pak dozná znatelných proporčních změn.
Co má společného BMW s touto studií? V E38 se mi sedělo báječně.
Pozor, že by snad scénik měl být autem mléčné dráhy... >:-[] to není má prognóza. Já tu prognózoval meteorický výskyt pětistovek. Vyšlo to dokonale, co?
No když jsem viděl prve studii cépětky, tak z ní do reálu bylo použito mnoho..... Jinak neříkej nikomu, co bude pást v garáži..... Co paseš ty? ;-) >:D a uvnitř si člověka dokážu představit plusminus 185cm..... a co hlavně......umím si v tomto skvostu představit i sebe......jediná věc mě mrzí.....odložím nákup A7 ;-) >:D
Panamera se bát nemusí, protože tohle není konkurent (malé motory a špatná značka).
Budu ale doufat, že se najde dost lidí, kteří si tohle auto koupí. Byla by škoda, aby zapadlo, je to totiž nejkrásnější auto, které jsem za poslední léta viděl.
Když se sériová verze nebude příliš lišit od této studie, tak se má Panamera čeho bát. Ještě přidat nějaký pořádný anti-eko motor a je to prémie jak má být.
Teď k cenám. Někde dole jsem viděl příspěvek kohosi, kdo tam tvrdil něco o razantním poklesu ceny v bazaru současné C6. Cena tohoto modela činila v maximu něco kolem 1.5 mil. Kč, bazar po 3. letech se pohybuje okolo 400 000 ,- to se rovná ztrátě cca 1 mil. Kč. Tak a teď ke konkurenci. Např. BMW 7 (těch "ztrátových" něm. prémiových aut je celá řad) cena v plné palbě okolo 3 mil. Kč. Po 3. letech se cena tohoto vozu pohybuje okolo 1 mil. Kč. Ztráta se rovná 2 mil. Kč. Oba příklady měli najeto do 150 000 km. Tyto ceny jsou průměrem 3 vozidel od každého z výrobců a daného modelu. Pro žvanili poslouží tip cars nebo sauto.cz.
--Toto není srovnání modelů, nic stejného na autech nehledám, pouze to mělo posloužit pro názornou ukázku, že žádný vůz si není schopen udržet svoji cenu, auto není nemovitost, nebavím se o vzácných veteránech. Co z toho plyne závěrem, říkat, že nějaká značka je více či méně ztrátová (--PC-- - --ZC--) je hloupost. Ztráta je obvykle úměrná PC, není však pravidlem.
Nádherné auto, pro me za posledních deset let snad první vůz, kterému nemohu nic vytknout.
Je to 55 let, co Francouzi předvedli svoji představu o limuzíně a celý svět jen ohromeně zíral a vzýval um konstruktérů Citroenu. Budu doufat, že DS9 dokáže navázat a stane se klenotem našich silnic i přestože má na masce špatné logo.
Citroene, jen tak dál! :yes:
Jaká blbost? Minulý týden se tomu v rozhlase věnoval jeden pořad (jako bývalá "pozor zákruta") - já jen citoval, co se tam probíralo, vyjadřovali se k tomu lidé z branže. Fatální propad ceny, masívní dovozy do českých bazarů.
Blbosť, C6 si na luxusného frantíka celkom dobre drží cenu..nájsť rozumný kus pod 10 000 eur je fuška
a logan tiež nebol najšťastnejší príklad, nový stojí 7000, trojročný plus mínus 4000..prerátaj na percentá a nie je to nič mimo mierky..nehovoriac o tom, že také auto kupujú ľudia na "dosmrti"
Klid, zino, za fandovství ti náleží pochvala, je to lepší než chlemtat pivo v knajpě, ovšem na auto snů se vykašli, význam má jenom to, co paseš v garáži. Uvidíš, že to citroen nebude. Fabia, případně Octavia. Vzpomeň si jednou na tento můj příspěvek.
P.S. Jinak jsi tu jediný, který porovnává produkční modely se studií... :-) Umíš si představit uvnitř člověka? Myslím plus mínus 185 cm?
Citroen si u mňa začal získavať sympatie po uvedení aktuálnej C5, potom nasledovala C3 (v kombinacii s tym panoramatickym celnym sklom, radost v nom sediet - bohuzial, neviezol som sa), potom prilozili znovu do ohna novou C4, k tomu serie DS a tie studie (Survoilt, Gtbycitroen...) a teraz toto... Rana pod pas. Momentalne som uz nadobro podlahol a fandim Citroenu ako nikdy predtym. Metropolis je jednoducho nadherny a dovolim si tvrdit, ze krajsiu studiu som uz naozaj velmi dlho nevidel! Ak to dotiahnu do konca a nieco taketo vyjde v seriovej podobe na ulice, budem mat jasno v tom, co bude moje auto snov...
PS: bez prehanania je to krajsie ako Aston Martin - Rapide, alebo Porsche Panamera!
Výnimky sa nájdu. Jeden žiarivý príklad: Opel Tigra.
DS9 nádherne doplní nemeckú trojku a k jej pestovanej ušľachtilosti ponúkne kus automobilovej krásy, a francúzskej nonšalantnosti a noblesy. Pegas medzi plnokrvníkmi.
Krásná studie. S odkazem na garážovou realitu si ovšem musíme napsat, že studie prakticky nikdy nejdou do výroby. Do výroby jdou produkční verze. Schovej si obrázek, ten si pak vylep do té garáže a každému tak budeš moci aspoň říkat, žes to objednal naslepo...
Jak to dopadne víme už dnes. Tak jako dopadla cešetka. Takříkajíc silniční ilegál. Na ČR1 hlásili, že je to největší trhák posledních let. V bazarech. Neb pokles ceny nelze údajně přirovnávat ani k procentuálnímu poklesu v případě Loganů... Tříleté cešestky v pořizovací ceně nad milión korun se do zdejších bazarů prý šmejkají z Německa a Francie, a zde jdou na plac za cenu pod 400... Máš-li odvahu, zítra ráno můžeš vyrazit do fronty.
Pro tahle auta není na silnicích prostor, exklusivní nabídku dokonale vykrývá německá prémiová trojka, do toho se poměrně sympaticky včleňuje Jaguar. Jak by sis to jako představoval, že bys každému vysvětloval, žes dal před Mercedesem, před BMW, před AUDI a před Jaguarem přednost citroenu? Nelži si do kapsy...
Za styl studie - BRAVO CITROEN :yes: (možná že úřad průmyslového vlastnictví požádá AUDI o velkorysé přehlédnutí dokonalé inspirace) V garážovém reálu to chce zůstat hezky cetrojkově resp. deestrojkově při zemi. To je cesta jak dál.
Jednu černou C6 tu máme v ulici a vždy se za ní musim otočit. Retardéry jen tak elegantně přepluje za jemného šustění šestiválce.
Auto jako takový bych s nadsázkou nechtěl ani zadarmo, ale rád se na něj vždy podívám ;-):yes:
Myslím, že ta výška docela zkresluje, protože auto je dost dlouhé. Na druhou stranu, pokud by nemělo jít o driver's car, což se domnívám že nejde, tak výška je důležitá zejména z pohledu pohodlí pasažéra vzadu a to jak při pobytu uvnitř vozu, tak při nastupování, vystupování. Věřím, že Sarkozsy s tím mít problém nebude, ale Bruniová by si mohla skalpovat ciferník. ;-) >:D
Famózní možná, ale k limuzíně se zas až tak nehodí. Zvlášť k francouzské. Myslím, že dojde na má slova a v sériové podobě bude jiná. Jako celek to ale funguje a z auta nijak nevyčnívá mimo jeho pojetí.
Zezadu vypadá docela jako muscle car, nebýt znaku, skoro bych to tipnul na nějaký Dodge nebo Ford. Možná to dělá ta černobílá fotka,
ale trochu by to chtělo zjemnit. [odkaz]
Sklapni už, došiel si na nejakú "fenomenálnu" vec, a teraz to tu budeš omieľať do omrzenia...
1,4 metra je docela normálna výška, len v ostatných rokoch sa autá ťahajú hore.
A navyše, ani keby mal ten Citroen menšiu výšku, tak to nie je zrovna parameter, ktorý by o aute rozhodoval na úrovni ujme sa/neujme sa...
já napsal, že mi ji připomnělo, ne že je to podobné ;-)
Připomněly mi jí tím zadním oknem, které je (byť částečně) předsazené před sloupky. Snad jsem to popsal dobře.
pekne auto, len skoda, ze sa neujme. Nie je moc managerov, ktori si zrovna radi lihaju do auta vysokeho 1,4m. A u top smotanky ich je este menej.
Cielova skupina budu skor ludia, ktori chcu byt extravagantni.
tak toto je fakt pecka, konecne vidim francuzsku limuzinu, ktora moze konkurovat comukolvek, som sice 'japan fun', ale vazne by som uvazoval..., dizajn je neskutocnyyyyy
odvážné, kreativní, originální, bláznivé, nádherné, šíleně úplně nepraktické AUTO. Každý VW bude vedle toho úplně malilililinkatý. Klenot na silnicích. Neváhej a domluv si půjčku u Providentu, protože až s tím poprvé pojedeš u Vás v okresním městě po jediné světelné křižovatce co tam máte, budeš mít vždycky zelenou.
Citroenu se občas zadaří udržet koncept s rozumnými modifikacemi až do výroby. Sice primárně určeno pro Čínu, ale tím spíš by se bez tlaku na prodejní čísla mohl objevit i v Evropě. Moc pěkné tvary!