Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën DS9: Metropolis jde do výroby

Značce Citroën sílí sebevědomí. Studie Metropolis se má proměnit v luxusní limuzínu DS9.
Zpět na článek
19. 3. 2012 19:58
Re: DS9
Heh, inteligentni postreh. Takhle to je v podstate predohrab s obcasnym pohonem na zadni, kdyz zrovna nebudou vybite baterky. O tom jak se budou nabijet nepadlo ani slovo ...
2. 1. 2011 01:06
Hezká studie s ale
Citroen se pokusil přijít s něčím skutečně exkluzivním, ale nějak mi k Citroenu nepasuje ten rovný vysoký předek jak z náklaďáku. CItroeny byly vždy přísně aerodynamické s klínovitým profilem a ostrou nízkou kapotou - DS, CX, XM například. Taky proto měly Citroeny ploché motory. K tomu zadní překrytá kola - praktické a aerodynamiku vylepšující řešení, proč se toto dneska nepoužívá třeba i u jiných značek? Ohromná maska chladiče, to není styl Citroen, spíš takové Audi křížené s MB.
Avatar - DawQa
1. 1. 2011 22:17
pěkné
vypadá moóc pěkně, kdyby se takhle začal i vyrábět,tak by určitě o klienty nouze nebyla samozdřejmě s rozumnými motory a cenou ;-)
za design :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - fuckerik
27. 11. 2010 14:29
Vyhazov designerů Citroenu prospěl
Boha nikdy bych neřekl, že se mi to jednou stalo ale tyhlety nové citroeny jsou prostě hezká auta...a mít tohleto doma, vůbec bych se nestyděl a dokonce bych si k tomu nosil kapučíno a čuměl a srkal a čuměl a srkal...Jsem si "němcoLover" ale prostě dobře odvedenou práci dokážu ocenit a tohle JE DOBŘE ODVEDENÁ PRÁCE. Jen tak dál pánové ;-) :-)
Avatar - del42sa
26. 11. 2010 10:06
Re: GARÁŽOVÉ BLUES
Kde se o autech mluvívá, tam jistý chytrolín bývá. Ten, jež kupu vtipné kaše pozřel a uvádí občas v "úžas". S bůčkem v ústech, mastných kalhotech a drobky od chleba razí svou úchvatnou teorii o bytí nás všech a nad-bytí hráčů jeho týmu s klapkami na očích slepě razící své pokřivené teorie jež vydává za normy.Nově příchozí může svými slohy osvítit, ti následně bezmyšlenkovitě jako ovečky vstoupí do jeho stáda. Naštěstí jsou tu ti, kteří mají svůj rozum, ti, kteří drží vzhůru tu kvalitu, kterou nabízí i značky, nad kterými jistí světáci neejakulují ani ve snech. Ti, díky nimž se z nás, ostatních, stávají lepší a vzdělanější lidé >:-[]
25. 11. 2010 17:17
auto pro pořádný chlapy
5,30 X 2,0 X 1,4 - konečně auto pro pořádný chlapy!! >:D
2. 11. 2010 09:09
Re: Padnú sánky!
Ale otáčíš,Magistr ti to popsal zcela přesně :yes:
1. 11. 2010 09:52
Re: STUDIOVÁ SHRNOVAČKA
ještě se trošku obnaž ;-) Rozměry tvého postižení jsou fascinující :-!
31. 10. 2010 20:15
Re: STUDIOVÁ SHRNOVAČKA
majitelům rendlíků, pižmoňů, citrónů a dalšího šrotu "made in france" pod mým příspěvkem, to, že vámi v reálném životě pohrdám a směju se vám, neznamená, že vám tu supermoderní, špičkovou a francouzskou techniku a designové umění nepřeju, naopak, usnadňuje to identifikaci blbů a šetří to čas :-)
neregistrovaný "eurodrzek"
31. 10. 2010 09:30
Re: GARÁŽOVÉ BLUES
>:-[] :yes: Boja sa pozrieť pravde do očí, tej pravde, ktorá ich čaká v garáži.
31. 10. 2010 08:19
Re: Padnú sánky!
Teba, pretože tu zrejme jediný praktikuješ delenie do týchto tried a nemám jasno do akej skupiny by si ty zaradil tento typ človeka. Kamarád to nie je, kolega áno. Ja ho nepovažujem za ani jedno z uvedeného, pretože v mojich očiach je to človek, ktorý sa zúfalo snaží vyzerať úspešne. Ak však číta Tvoje príspevky tu na fóre a pozrie sa do garáže, je hrdý premiant. Čiže podľa Teba je to prémiový človek, hoci by ho do vrecka schoval každý mainstream a supermainstream ;-\
Avatar - Andromeda
30. 10. 2010 23:13
Re: STUDIOVÁ SHRNOVAČKA
Copak já,ty máš - nejen dnes - nabitý "tříštivý" >:D
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 22:37
Re: V Reichu
a kua....myslíš že neseděl? Hmmmm,..... ach jo.... další padlá modla...... teď vážně GTI: co tě esteticky oslovuje? Vytáhnu to z tebe? ;-)
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 22:35
Re: V Reichu
Nn, GTI,..... cituji tě: ....trochu se tu obnaž, motivace, touhy, a tak..... mno co dodat..... buď ses chytil do své sítě nebo, a to se omlouvám,jsem si trošku zalaškoval s tvými city ke mě a co hlavně, s tvými touhami.... promiň....pejsáčku... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 22:31
Re: Nic nového....
Jasné, jasné.....beru to jako přiznání...... taky jsem tu občas rány lízal..... ;-)
30. 10. 2010 21:47
GARÁŽOVÉ BLUES
Můžeš se rozčtvrtit, můžeš si uzel na uchu vázat, starou známou garážovou pravdu nezměníš.

1) Jsi než to, co tvůj vůz
1) Jdi do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe
3) Vše, co si musíš myslet o svém autě, si můžeš myslet i o sobě.

Pro plakátovce to platí v jemné úpravě -

Jsi než pravým opakem svého plakátu.

Ještě než tu spustíš třetí světovou - na chvíli se zastav, vydejchni tu pravdu o sobě a běž se do té garáže přesvědčit, jestli na tom fakt něco není. Osobně jsem se v životě nesetkal s člověkem, který by se tomu vymykal, koneckonců tak nějak mi nedochází jak by to jako mělo vlastně platit - žes opakem svého auta? To bys považoval za realističtější?

Je vidět, že neznáš život, neznáš lidi a neznáš... garáže :-!
30. 10. 2010 21:31
Re: V Reichu
No a to je právě to, že tebe esteticky oslovuje patvar jménem Velsatis. Mě ale esteticky neoslovuje Passat, jak jsi na tohle přišel? Nebo to se jako domníváš, že když psal Karel May Vinnetoua, že u toho seděl na koni >:D 8-s >:-[]
30. 10. 2010 21:27
Re: V Reichu
Běž si dýchnout, jsi zralej na záchytku...
30. 10. 2010 21:24
Re: Nic nového....
Běž do garáže a otevři vrata, Klaudie, budeš koukat na sebe...
30. 10. 2010 21:23
Re: Nic nového....
Jsi než to, co tvůj vůz...
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 21:19
Re: Nic nového....
....ale jo....viz. výše.... přes holou GTIckou prdý.lku kopřivama výprask.... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 21:13
Re: V Reichu
Tak ty chceš, abych se tu obnažil? Hmmm, ty ďáble.....ale [odkaz] tě zklamat...i přes tvé charisma a přehled ve světě automobilů tě fakt musím zklamat.....nemáš tu správnou výbavu..... airbagy a znak >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Nicméně znovu: DanV tě udělal jak malého kluka.....dostal jsi kopřivama přes holou ři.ť >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 21:10
Re: V Reichu
Ty mi lichotíš....pamatuješ si na mě..... o oooo děkuji. Teď k věci: U Satisu jsem spíše stříkal - nervama..... ale to mi nikdy nezabrání, abych pěl slávu na jeho design.... (pro tebe: dyzajn).... steně tak uznám, že byť tvůj Apoštol a partner mokrých snů není primárně zaměřen na design, má spoustu argumentů pro pořízení..... víš?
PS: Lepší onanie u VS než u Foxe, Fabky...... >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 21:03
Re: V Reichu
No propastný zase ne. Jsou jiná. Ale svým zaměření stejná. Každé osloví někoho jiného. Ale sedí si spolu na stejném třídním trůnu. ;-)
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 21:01
Re: Padnú sánky!
Tak místo keců doporuč mladému klukovi auto, které splní jeho, viz. výše, očekávání...... hlavně mu, prosím, necpi to pudlo pro důchodce.....předražené...... protože za základ pudla má např. u toho ren výborně vybavené auto....a když ho kapku za pár peněz pomazlí, tak to bude moc pěkné vozidlo.....
30. 10. 2010 19:43
Re: Nic nového....
Na toto sa dá povedať len to klasické české: prostě vůl
30. 10. 2010 19:41
Re: V Reichu
Tak potom skús vysvetliť európsku stratovosť podaktorých modelov VW... :-|
30. 10. 2010 17:28
Re: Nic nového....
zbytečné, zbytečné, víš že on si bude copy pastovat ty svoje bláboly dokola ;-)
30. 10. 2010 17:21
Re: V Reichu
no když vidím, jak ti popeláři jezdí, tipnul bych si, že ten MB Actross je v úpravě AMG >:-[]
30. 10. 2010 17:13
Re: Nic nového....
Již jsme to zde rozebrali, samozřejmě, že na mladé kluky, študáky se to nevztahuje, platí to pro dospělého člověka, který se živí sám, případně živí rodinu, prostě platí to pro toho, kdo samostatně žije.

Na tyhle lidi to pak platí bezvýhrad.

Pro plakátovce to ovšem platí obráceně - Jsi než pravým opakem svého plakátu >:D ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 10. 2010 16:22
Re: Nic nového....
A co ti, kteří v rámci své finanční nouze (kupříkladu mladí studenti s velmi omezeným rozpočtem) si mohou dovolit sotva minulou generaci Fabie? Výše uvedené tři body by šlo realizovat tehdy, měl-li by každy neomezený rozpočet a mohl by si pořídit vůz, v němž by se povahově odrážel. V reálném světě je to nemožné...
Avatar - Andromeda
30. 10. 2010 15:23
Re: STUDIOVÁ SHRNOVAČKA
>:D ,já se polepším ;-)
30. 10. 2010 14:47
Re: V Reichu
Ne, v evropském kontextu propadák, píšme tu o Avantimu a Velsatisu. Co se neprodává u vás v horách na dědině sem netahej.
30. 10. 2010 14:45
Re: Padnú sánky!
>:D >:D >:D Ty jsi dobrej komik >:-[]
30. 10. 2010 14:43
Re: V Reichu
Trénuj auta, zatím tu můžeš svými postoji uhranout leda tak pubertální nýmandy.
30. 10. 2010 14:42
Re: V Reichu
Počítám, že ty budeš ten expert, co onanoval u Velsatise 8-s >:D
30. 10. 2010 14:40
Re: V Reichu
Nerozumím, trochu se tu obnaž, motivace, touhy, a tak... 8-s >:D
30. 10. 2010 14:38
Re: Nic nového....
Výprask si tu můžeš maximálně nandat tak sám sobě... >:D

Jen jemná rekapitulace postulátu garáže pro všechny, co se spolu s Jirkou domnívají, žes pravým opakem svého auta:

1) Jsi než to, co tvůj vůz
2) Jdi do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe
3) Vše, co jsi nucen si myslet o svém autě si můžeš myslet i o sobě.

Hoď kamenem, kdož jsi bez garáže... ;-)
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 14:23
Nic nového....
.....máme tu krásnou studii, která, doufám, bude během krátké doby i v reálu....DS odnož ji přímo žádá. No a pak nám tu z popela vstal jako Phaenix náš dřistula GTI >:D který dostal od DanV a i jiných výprask jak malý romský chlapec při krádeži slepic >:D ach jo ach jo..... GTI, v mnoha věcech to trefuješ na komoru, ale nepouštěj se do složitějších témat......
btw: Já mám v garáži traktor na sekání trávy? ----- co jsem ;-)
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 14:18
Re: STUDIOVÁ SHRNOVAČKA
Obávám se, že jsi zvolil pro tento typ poněkud složitá výraziva.... o krátkém a výstižném historickém souhrnu nemluvě. Pro něj historie znamená "takové to cizí slovo s kdovíjakým "i" a j na konci...... >:D
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 14:16
Re: STUDIOVÁ SHRNOVAČKA
Bys tu tupost mohl prodávat ...... prosímtě zalez někam do 4. cenové a bij hlavou o stůl.... ;-\
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 14:14
Re: V Reichu
Teď tě udělal ...... >:D co strýko? >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 14:11
Re: V Reichu
PS: Proti tobě je cvičená opice myslitel.....ty skvoste.... >:D
Avatar - white label
30. 10. 2010 13:56
Re: V Reichu
Dobrá, je to tvůj názor, ale nedávej prosím dohromady Phaeton s auty jako je P607 apod., to jsou opravdu rozdílné světy a pokud si někdy s oběma jel, jistě víš, že ten propastný rozdíl pozná (doslova) i slepý... ;-)
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 13:48
Re: V Reichu
No Phaeton je lux.... hm. To jsou věci, to jsou věci..... je to jen nabubřelý volfsvágen pro ty, kteří nemají na prémii a vw za prémii považují a hlavně nemají koule na to, aby si dopřáli prémii.......... netýká se to těch, co to nafasují jako služebáka. Jinak Ph.y taky plní bazary a nikdo to nechce.. pak se to prodává za pár šestáků.
Btw. není to super koupit si v bazaru mírně jetou skoroprémii? P607, C6, Vel Sat., Phaeton....
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 13:41
Re: Zlatý voči
....myslíš: "Achtung, die *?" ;-)
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 13:40
Re: Zlatý voči
Ach jo.... tohle by už bylo na diagnozu.... nesortuj..... I když ta recenze je fakt brutal.... to si snad nezaslouží ani VW brouk..... ;-\
Avatar - Ji/Ri
30. 10. 2010 13:38
Re: Padnú sánky!
Jj. Souhlas....v kombiku, v bílé....černá folie na střechu, 17ky kola.... budeš mít praktické, elegantní,moderní a frajerské auto..... :yes: nebo fluence.... to je velké auto, stojí kolem 300tis v dobré výbavě, záruka.... dobré motory....
30. 10. 2010 13:11
Re: Padnú sánky!
Zino, my ale nepíšeš o všech, my píšeme o té dominanci, o tom co ve společnosti převažuje, o té většině. A na tu to sedí. Výjimečnosti - zdraví, smůla atp. to sem netahej, to přece víme všichni.
30. 10. 2010 13:09
Re: Padnú sánky!
Proč se ptáš mě? Za co svého kamaráda považuješ? Myslím jako v autožargonu, lowend, mainstream, supermainstream, prémie, lux, či exklusiv? Jaký to byl člověk před tím, než si toho meďáka pořídil?
30. 10. 2010 11:52
Re: V Reichu
Dost, nezlob se, ale na hlouposti o tom, že BMW 7 je mezi lux auty mainstream a Avantime se to všechno pokusil někam posunout nemám adekvátní obdobně stupidní odpověďi.

Přihlaš se, až budeš chtít diskutovat o reálném světě.

P.S. Nejde vůbec o to, co se mi líbí nebo nelíbí. Ovšem tohle pochopit vyžaduje, jak koukám, asi nadpřirozené diskuzní schopnosti, kterýma tu vládnou bohužel maximálně tak tři čtyři kolegové...

Končím carabinieri.
30. 10. 2010 09:48
Re: Padnú sánky!
Prosím Ťa aký človek je môj kolega, ktorý má cez 30, býva v podnájme a za všetky úspory + malý úver si kúpil mercedes? Je to prémiový človek, alebo len niekto, kto by ním chcel byť?
Avatar - Andromeda
29. 10. 2010 23:16
Re: STUDIOVÁ SHRNOVAČKA
Člověče,těď jsi to těm frantíkům nandal,dokonce z pozice příslušníka národa(jseš doufám české národnosti),jenž se cca 300 let choulil pod cizím dominiem,anektoval za tu dobu leda Slezko-o který stejně přišel ;-) ,jehoř jméno a polohu si asi kvůli proslulosti leckde pletou s Čečnou či jinou divokou provincíí...To co jsi tady vyloup je opravdu kousek lidové tvořivosti hrdino >:-[] ...
Jo,když jsme u té "polostátní" - nemá nakonec stát větší podíl v tom VW než v Renckovi ?
29. 10. 2010 22:51
Re: V Reichu
Niečo ako Phaeton, Lupo 3L, poprípade Fox v našich končinách....(?)
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 22:50
Re: STUDIOVÁ SHRNOVAČKA
Prosim te, priste pis o vecech, kterym rozumis, abys tu nebyl za dementa.
Francouzi samozrejme maji mocensky komplex, ale porad je to zeme s ohromnym potencialem. Na druhou stranu maji supermoderni kosmicky program+kosmodrom, nejvetsi evropky farmaceuticky koncern, vyrabi spickova bojova i civilni letadla a jsou svetovym lidrem ve vyzkumu jaderneho stepeni a jeho aplikace.
O tom, zda je Avantime umenim, rozhodly jine kapacity nez ty a ja.
A ze jsou francouzske voz spatne? A co treba DS, 5 Turbo, Alpine A110, A310, A610, Espace, Scenic, 605, 205...muzeme pokracovat donekonecna.
29. 10. 2010 22:50
Re: V Reichu
Jasne, aj bravčová klobása je poriadny kus mäsa voči anglickému rosbífu - to ti povie každý sedliak...
29. 10. 2010 22:00
Re: Padnú sánky!
Mrznu před otevřenou garáží, dívám se na svůj odraz ve světlometu mého vozu a ... nic! Jen člověk a jeho vůz...

Jestli ono nebude důležitější, jak člověka vidí jeho blízcí (rozuměj nejen rodina, ale všichni, kteří s ním musí např. (spolu)pracovat ). A dost pochybuji, že by se jejich pohled měnil pokaždé, když někdo změní auto. Stejně jako se například můj názor na sebe samého vyvíjí průběžně, nikoliv po 3-4 letech, když měním vůz.

A ještě zamyšlení: Co má vidět profesor, pracující na výzkumu s mezinárodním dosahem, pokud mu v garáži parkuje obouchaná Felda?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 10. 2010 21:55
Re: STUDIOVÁ SHRNOVAČKA
Prodejní problémy modelu Avantime nebyly jen rázu estetického. Šlo také o to, že byl vůz brán přehnané "sériovým" způsobem - logičtější by bylo vyrábět tento stylisticky unikátní automobil (čekám kritiku mého vkusu :-) ) v omezených sériích. Ostatně u tak svébytného vozu, jakým byl Avantime, nelze očekávat rekordní prodejní čísla. Avantime byl darem pro vizionáře, neboť jsem osobně neviděl jet po ulici odvážnější, sériově produkovaný automobil. S jeho stejnojmenným koncepčním předobrazem ho pojí velmi úzká paralela. Ovšem rozumím těm, kterým tak výjimečné a futuristické tvary nesednou.
29. 10. 2010 21:51
Re: STUDIOVÁ SHRNOVAČKA
příčinou zrodu Avantime a dalších podobných "sraček" made in France, je že frantíci historicky neunesli propad z mocnosti I. řádu na druhořadou zemi (za další století budou mít menší význam než Polsko), a tak bojují se vším angloamerickým, je to přímo jejich mezinárodně politická doktrína, boj zoufalý a prohraný, ať v technice, designu anebo umění, Avantime opravdu nemá nic společného s "uměním", je to design pro design, opravdový design neumíme, tak uděláme něco divnýho, nebude se to nikomu líbit, nebude to nikdo kupovat, ale to přeci skutečné umění také ne, Avantime a ty další prvoplánově divněošklivý francouzský auta nejsou žádný "průlom" ani mezník v čemkoliv, maximálně v tom jak polostátní automobilky dokážou rozhazovat cizí prachy
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 21:30
Re: V Reichu
Mainstream mezi luxusnimi auty je prave ten 7-er. Nebo je snad neco, v cem vycniva, bori konvence ci posouva hranice?
Naopak Avantime se ty hranice snazil(neuspesne) posunout nekam jinam, proste underground. Ta auta nesrovnavam, ale vzhledem k jejich vlastnostem poslouzi dobre jako priklad.
Tohle je debata hluchych, ja pisu, ze je Avantime umeni nehlede na prodejni uspech(o prodeji nebo o tom, ze "by jich mohli prodat miliony" nepisu nikde), ty pises v podstate to same, jen se ti Avantime nelibi.
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 21:25
Re: STUDIOVÁ SHRNOVAČKA
Na zapesti nemam nic, fetisem na hodinky nijak netrpim.
Ty nevidis prulom prave v tom, ze dovedli tohle auto az do showroomu? Jak to dopadlo dal ovsem vime, nekdo si ho koupil, ostatni ne. Jinak ve srovnani s humusem typu New Beetle nebo musi byt i kazdemu vidlakovi jasne, ze Avantime je umeni(byt ne zrovna prvoplanove krasne).
29. 10. 2010 21:21
Re: Padnú sánky!
Áno, tá škola je len jeden z mnoha možných aspektov, ktoré môžu mať vplyv na to ako budeš svoj potenciál schopný využiť, alebo nie. Tam môže byť kopec ďalších vecí, vrátane napríklad zdravia, alebo prachobyčajného šťastia. Takže celú tú tvoju teóriu berme s rezervou. Naopak musím súhlasiť s tým, že ľudia, na ktorých tá tvoja teória sedí si toho možno aj sú vedomí, ale už len z princípu si to nebudú chcieť pripustiť a budú zásadne proti nej. Museli by priznať, že v živote možno nedosiahli nič extra a spadajú len medzi absolútne priemernú väčšinu. Jedná sa o človeka takpovediac "ten jeden nezanedbateľný z miliónov, ten ktorý nijak nevyčníva z davu, ľudia o ňom nevedia, nehovoria" - je to len obyčajný človek, ktorý by sa však chcel cítil inak. Chcel by patriť do tej vyššej vrstvy. Ale nepodarilo sa mu to, nedokázal to. A možno sa za to hanbí. Preto bude proti. Ale znova, zasa je to len otázka peňazí a práve to je tá podstata. Nie vždy peniaze hovoria o úrovni človeka. Nie vždy to sedí...
29. 10. 2010 20:58
Re: V Reichu
Magistře! Jak že byla konkurentem minulého éčka? To jako současná AUDI A6 je konkurentem minulého éčka též? Co to plácáš za nesmysly?
29. 10. 2010 20:48
Re: Padnú sánky!
Škola je jistě dobrý předpoklad, ne však jediný. Dnes naštěstí i když školu nemáš, můžeš dokázat velké věci, takže tenhle argument berme s velkou rezervou.
29. 10. 2010 20:45
Re: V Reichu
Díky za poučky, ale musím tě tiše zastavit. Zatím v tom máš poměrně slušný mezery.

Tak především sem nechod s tím nesmyslem o nepotřebě prodejů, tohle se tu objevuje vždy, když frantíci stahujou nějakej model předčasně z trhu. Zažili jsme to u Avantimu, u Velsatise, v historii u Talbotu tagora nebo jak se to jmenovalo, nikam to nevede. Argument prosťáčků.

K "úvaze" že semičkové BMW je nudné auto pro konformní nudné lidi se snad ani hloubeji nebudu vyjadřovat, neb bych se tě musel zeptat, v jakém sklepě jsi trávil svůj dosavadní život. Tohle tu nepiš, pokud tedy se mnou hodláš vést diskuzi.

No a závěrem k té hudbě (taktéž evergreen na podporu propadáků) Jak renaulti tak citroeni jsou mainstreamové produkty, tedy auta určená k velkosériové výrobě, cim viv pruhu, tim vic adidas... asi znáš. Chceš-li tedy (byť) nesmyslnou paralelu k hudbě, pak ano, mainstream to je ta tvoje gaga. Ovšem ty sem taháš kraftwerk a to již přece není hudební mainstream. Takže gaga frčí na tůbě jako výborný mainstreamový produkt přesně stejně jako frčí mégane na trhu s auty. Kraft to je ta "prémie" to je to bávo...

Mimochodem, Karel Gott je velký zpěvák, a můžeš si být jistý, že by před ním Cocker smeknul přesně tak, jako Gott před Cockerem.

Tedy závěr - Avantime nebyl žádnou prémií, byl to neuvážený produkt mainstreamové automobilky, který na trhu dopadl přesně tak jak dopadl, to jest - propadák. Obdobně to dopadlo s Velsatisem. Objektivně však musím napsat to, že máme-li posuzovat tyhle dva evropské exoty, pak Avantime měl v sobě stopu něčeho budoucího, byl snahou trhnout oponou. Že se to nepovedlo, a že trhnul jen za propadliště dějin je jiná věc. Naproti tomu Velsatis je vizuálně absolutně, ale absolutně všechno špatně. Tolik tedy, abys mě nechytal za péro, že šmahem paušalizuju.
29. 10. 2010 20:27
Re: STUDIOVÁ SHRNOVAČKA
A co jako máš na tom zápěstí ty, dědovo primky po babičce? >:D ;-) Nehraj si tu prosím v souvislosti s propadákem století (Avantime) na šéfa národní galerie, Avantime nebyl (vizualitou) vůbec ničím výjimečný, takovehle rakety má každá automobilka v hangárech, ovšem na rozdíl od renaultu moc dobře všichni ví, že je tam musí nechat, neb by dopadly jako Avantime, to znamená - grande... fiasko.
29. 10. 2010 20:24
Re: Padnú sánky!
Nepoznám život? Ver mi, že z nás dvoch som si toho prežil už možno aj viac ako ty, aj za tých menej rokov (predpokladám, že máš viac ako ja). Ja na jednej strane chápem, čo tým chceš povedať, že je to konieckoncov obraz o tom čo si v živote dokázal, a do istej časti s tým súhlasím, ale nejde aplikovať na každého. Každý dokáže len toľko v živote, koľko chce a reálne si za tým ide (tu by ten tvoj princíp ešte platil), ale nie každý má na to podmienky aby sa mohol odraziť a začať si za tým svojím ísť (a tu už ten tvoj princíp jednoducho neplatí). A pri tom by to mohol dotiahnuť poriadne ďaleko, len nemal ako začať. Dajme tomu, že mu ani rodičia neboli schopní zaplatiť školu, atď...
29. 10. 2010 20:23
Re: Padnú sánky!
Já neotáčím ani o stupeň, to ty píšeš, že je ti ukradené, kdo s čím jezdí. A myslíž že jako mně to ukradený není, nebo co? Je mi to ukradené přesně jako tobě. Ale o tomhle my přece nepíšemem, my píšeme o tom, žes než to, co tvůj vůz. Nyní se bojíš sám sebe. Byl jsi v té garáži?
29. 10. 2010 20:20
Re: Zlatý voči
Ano, jsou dobré, ale není to na srovnávání s mercerdesem, a o tom to je Magistře. Sakra... Logan je taky dobrej a nesrovnáváme ho s Méganem.
29. 10. 2010 20:19
Re: Zlatý voči
Takže ten dav, to jsou ti éčkaři v mercedesech? ;-) Magistře tohle je na tebe příliš nucenenj a tenkej led, pozor, klouže to... Svět E-klasse je jiný vesmír, vesmír doslovného automobilového vrcholu. Citroen je mainstreamová francouzská automobilka. Jen ve Francii jsou takové ještě dvě. Mercedes je na celém světě však jenom... jeden.
29. 10. 2010 20:16
Re: Padnú sánky!
Najednou otáčíš o 180 stupňů. Nahoře i jinde dříve píšeš, že lidi podle aut a hodinek hodnotíš, tak se nevykrucuj.

Nebudu s tebou hrát tvoje absurdní hry. Pro mě jsi snob a ten co plave s proudem, aby si náhodou nezadal. Nemá cenu se v tom dál patlat.
29. 10. 2010 20:15
Re: Padnú sánky!
Ty hledáš dětské příklady jak si podrážet nohy. Zatím neznáš život zino, všechno tě teprve čeká. Příklady že grázl světadílu na urovni antouška století zdědí královský majetek je příklad z pískoviště. Život ti ukáže, jak to doopravdy je. Ty zatím musíš poctivě študovat (asi studuješ proto, aby ses měl v životě špatně, tedy při tvých názorech), ta pravda dní přijde po státnicích. Tehdy to začne načisto.

Tak pamatuj (v tvém případě) - v roce cca 2020 budeš něž to, co tvůj vůz. Nezapomeň jít do garáže a otevřít vrata, budeš koukat na sebe... ;-)
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 20:13
Re: STUDIOVÁ SHRNOVAČKA
Presne, takovej eurodrzek(tridenni strniste, nedbala elegance, 5-er) se svycarskym budikem na zapesti by se na Avantima ani nepodival, co? Mam trochu jinou zkusenost, uplne vsichni sbiraji celisti z chodniku. A to i ti, kteri pak pozersky plkaji o tom, jaky je to hnus s nevyvazenymi proporcemi.
Umeni se nema libit kazdemu, umeni na rozbijet zazite konvence, posouvat hranice mozneho a ukazovat lidem to, co sami neumi. Jen proto mohl Marcel Duchamp vytvorit svou slavnou fontanu. A ano, take je to umeni...jen burani a lide s omezenym rozhledem vykrikuji opak.
BTW, nahore mas praci, nezapomen se vyjadrit, podle ceho posuzujes kvalitu umeni...
29. 10. 2010 20:11
Re: Padnú sánky!
Nechoď nikam daleko, podivej se otevřenejma očima na sebe. Řekni si, co jsi v životě ty. Pak to srovnej se svojí garáží a napiš mi jestli to sedí, či jestli jsi více, než tvůj vůz, či méně než tvůj vůz.

Já tvrdím (speciálně na tebe to sedí dokonale) žes než to, co tvůj vůz, jdi do garáže otevři vrata, koukáš na sebe. Vše, co jsi nucen si myslet o svém autě, si můžeš myslet i o sobě.
29. 10. 2010 20:09
Re: Padnú sánky!
>:D Tak inak. Teraz si asi v priebehu nasledujúceho mesiaca objednám nové auto. Bude to buď Octavia, alebo Megane, alebo Astra. Aký budem človek potom? Jasné, keby som na to mal, kúpim si Mercedes, ale ako študent na to nemám. A povaha človeka sa nezmení na základe toho aké auto zaparkuje v garáži. Predstav si dvoch ľudí. Jeden pracuje niekde ako vedec za minimálne prachy, no jeho intelekt je vysoký a napriek tomu má možno len tak na Daciu (a pri tom mohol objaviť liek na nejakú chorobu, alebo už len obyčajný rozhovor s ním je vďaka jeho inteligencii obrovskou školou pre ostatních). Ten druhý je arogantný hlúpy človek, ktorý ani nezvládol dokončiť poriadne strednú. Ale vlastní obrovské majetky a firmy, ktoré zdedil po otcovi. Vozí sa v prémii, oblieka sa v butikoch v New Yorku a objavuje sa len vo vyberanej spoločnosti medzi smotánkou. Honí si proste ego nad tým, koľko má na účte. Ako môžeš povedať, že človek je obrazom toho čo má v garáži? To je výpovedná hodnota len peňažného konta. Ničoho iného. Keby na to všetci mali, tak by bolo jedno či je to normálna osoba, alebo *, obaja si kúpia čo ja viem, nech Aston Martin. A to len preto že by na to mali a to auto by sa im páčilo. Nie preto čo má v hlave, aký je to človek... Logika GTI logika... !!!
29. 10. 2010 20:08
Re: Padnú sánky!
To jistě takto posuzujeme všichni, také je mi ukradené kdo jaké má hodinky, v tom přece není žádný problém. Já píši ovšem o něčem jiném.

Píši o tom, abys šel do garáže, otevřel vrata, že spatříš sebe. Vše co jsi nucen si myslet o svém autě si můžeš myslet i o sobě.

Dej si malý intimní testík - definuj (pro sebe, ne na diskuzi proboha) si sebe z pohledu toho postavení jak píšeš, ten komplex charakteru, chování, vzdělání. Pak jdi (jako) do té své garáže a napiš mi pak, jestli je to v relaci, tedy zda "jsi než to co tvůj vůz". Nebo mi napiš, žes více než tvůj vůz, případně, žes dospěl k závěru, žes méně než tvůj vůz.

Čekám ;-)
29. 10. 2010 20:04
Re: Padnú sánky!
Jen opravdový ocas může posuzovat lidi podle auta...
29. 10. 2010 20:00
Re: Zlatý voči
Bavora bych do toho nepletl, ten je určený pro úplně jiné zákazníky, kteří vyžadují sportovní vlastnosti. Spíš jsem myslel na kupce Mercedesu a Audi.
29. 10. 2010 19:59
Re: Zlatý voči
Že v mnoha ohledech je C6 stejně dobrá, v některých dokonce lepší, v několika málo horší. Jednoznačně vede např. v tlumení nerovností, špičkové jsou sedačky, odhlučnění, velmi dobré diesely V6 i automatické převodovky.
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 19:57
Re: V Reichu
Udelame mensi odbocku k hudbe, paralela je podobna jako u BMW 7 a Avantimu. Takze ty urcujes kvalitu umeni podle toho, kolik lidi si tu danou vec koupi? Pak gratuluju, urcite tedy vis, ze pisen od Bad Romance od Lady Gaga je 181,4x lepsi nez Autobahn od Kraftwerku. Pocet viewu na youtube o tom vypovida dostatecne.
Pritom je jasne, ze pisen Autobahn predznamenala vzestup elektronicke hudby a ovlivnila hudbu na desetileti dopredu kdezto Bad Romance je "sracka dosud nevidana".
Podobne muzeme casti Avantimu vidat kazdy den-cely Vel Satis, casti Megane II, Espace IV, ruzne prvky v Lagune II, cely profil Peugeota 307. Co prinasi noveho BMW 7? Nic, je to jen nudna(vyborna) limuzina pro konformni nudne lidi.

Odpocatku mel Renault umysl prodavat maximalne 10 tisic kusu rocne, nepodarilo se to spis kvuli moulum v Matre nez kvuli Avantimu.

Premiovy clovek dokaze uznat nazor druheho, i kdyz s nim nesouhlasi. Jak pravil Voltaire: "Nesouhlasím s vaším názorem, ale budu se bít do poslední kapky krve za to, abyste ho mohl říkat." Tve cernobile a ploche videni sveta je na urovni hospodskych buranu, kteri za nejvetsi kus umeni povazuji Karla Gotta, protoze jsme woe byli na koncerte a bylo to super. O tom, ze existuji velikani jako Gainsbourg, Santana, Clapton a Cocker nevi a ani vedet nechteji. Zamysli se nad tim.
29. 10. 2010 19:56
Re: Padnú sánky!
Tak já třeba posuzuji lidi podle charakteru, chování, inteligence, vzdělání a podle toho co v životě dělají, případně s kým se stýkají a do jaké společnosti patří. Naopak čím jezdí, kde bydlí a co mají na zápěstí je mi ukradené. Pokud je pro tebe primární z čeho kdo vystoupil a co má za hodinky, řádíš se pro mě do kategorie snobů.
29. 10. 2010 19:55
Re: Padnú sánky!
Zatím jsi študák, tebe se svět dospělých zatím netýká, všechno přijde až po škole. Chválím tě, že se nepoflakuješ a študuješ, to je cesta. Jakým směrem jistě výš sám :yes:
29. 10. 2010 19:54
Re: Zlatý voči
Jak myslíš to špatné nevedení?
29. 10. 2010 19:50
Re: V Reichu
C6 a 607 samozřejmě byly konkurencí E-Klasse, ovšem té minulé.

To co píšeš o Phaetonu přesně vystihuje i na C6, jen o třídu níž: "nemá třídně urozený rodokmen [což] je důvodem k tomu, že má problémy s prodejem" a "prvotřídní prémiová technika za vynikající cenu, za níž právě vděčíme té malé třídní urozenosti.". To přesně sedí na obě ta auta, Phaeton i C6, jen v jiné třídě.

A pokud jde o objemy, tak je to jinak - C6 měla poměrně malé náklady na vývoj, takže stačí i méně kusů, aby Citroenu přinesla zisk. To Phaeton s jeho extrémně drahým vývojem nikdy nedokázal a VW na něm prodělal.
29. 10. 2010 19:50
Re: Padnú sánky!
Ja som študent, študujem manažment, je mi 23 a zatiaľ v garáži nemám auto žiadne. Čo ti to o mne povie? Aký som človek?

A čo parkuje v garáži tebe?
29. 10. 2010 19:47
Re: Zlatý voči
Tak Mercedesu E-Klasse samozřejmě konkuruje, ale nutno vzít v úvahu že C6 je na konci životního cyklu, současná E-Klasse je mnohem modernější.
Proti minulé E-Klasse si C6 vůbec nevede špatně.
29. 10. 2010 19:38
Re: Zlatý voči
Myslíš jako, že cešestka se báječně prodává a že konkuruje mercedesu E-klasse? >:D
29. 10. 2010 19:37
Re: Zlatý voči
Nerozumím, trochu se tu výkladově obnaž.
Avatar - gld
29. 10. 2010 19:36
Re: Zlatý voči
Ale sejde, nesádzame tu tvrdé fakty na drevo..celá táto diskusia je subjektívna
Avatar - T613
29. 10. 2010 19:31
Re: V Reichu
to víš .. sportovní podvozek musí mít dneska i kuka vůz >:D
29. 10. 2010 19:24
Re: Padnú sánky!
Ta lotéria to je dobrej hák těch, co si strašně přejou aby se lidi posuzovali než podle toho jak plní bobříka odvahy >:D Jde o komplex zino, o komplex toho všeho, intelektu, vkusu, sečtenosti, majetku, prostě to všechno co dělá člověka člověkem. Garáž z toho nevytrhuj, ostatně nechoď nikam daleko, jdi do své garáže, otevři vrata, koukáš na sebe.

Nevěříš?

Dej si dvě otázky - co jsem (luxčlověk, prémiový člověk, člověk lowendový) chceš-li odpověz si na to podle svých měřítek. a pak jdi do garáže a napiš mi, jestli jsi našel harmonii, nebo zda jsi více než tvoje auto či méně, než tvoje auto. Už předem ti píši, že jsi přesně to, co tvoje auto. Tak schválně.
29. 10. 2010 19:18
Re: V Reichu
Zkoušej to jinak, třeba bych tu od tebě čekal, že to zde zahltíš prodejními čísly z Francie. Jak si tam stojí mercedes E a jak cešestka. Zkus to, nebo se za ta čísla stydíš? >:D
29. 10. 2010 19:16
Re: V Reichu
Koukám, že se vůbec neorientuješ. Sportovní podvozek jsme rozebrali o trochu výše. Snaž se tu nebýt aspoň trapný, když už nedokážeš vykročit z role prosťáčka.
29. 10. 2010 19:15
Re: V Reichu
Já ho viděl též. Ekonomický propadák to byl dokonale, a to vzhledem k náročnosti (malosériové) výroby, k ceně, kterou musel Renault držet v relacích a k vakuovému zájmu kupců. Skončilo to dokonalým fiaskem.
29. 10. 2010 18:56
Re: V Reichu
to víš, narazil jsi na světáka světových rozměrů ;-)
29. 10. 2010 18:54
Re: Padnú sánky!
Podla auta, domu, hodiniek a všetkých ostatných vecí môžeš posudzovať akurát tak to, ako hlboké má ten ktorý človek finančné konto. A to nemá s jeho vedomosťami a charakterom absolútne nič spoločné. Alebo keď by nejaký človek s naozaj nízkou inteligenciou vyhral v lotérií, tak sa z neho zrazu stane novodobý Einstein? Nenech sa vysmiať GTI, uvažuj prosím ťa aspoň trochu logicky...
29. 10. 2010 18:53
Re: V Reichu
ty jo, ono to nemá sportovní podvozek? a nepřevezu tím lednici? Ještě žes to sem napsal, už jsem skoro podepsal u HomeCreditu! >:-[] ;-)

připomíná mi to kauzu C4 s těžkým dieslem
29. 10. 2010 18:01
Re: Zlatý voči
Na tvých dojmech nyní nesejde, to snad chápeš.
29. 10. 2010 17:59
Re: V Reichu
No.. tohle mi k smíchu nepřipadá!
Avatar - gld
29. 10. 2010 17:53
Re: Zlatý voči
..alebo v jazdenej A6 na hypotéku..
Avatar - gld
29. 10. 2010 17:52
Re: Zlatý voči
Na to prvé konštatovanie máš aj nejaký konkrétny príklad, ktorý sa ti vryl do pamäte alebo len tak subjektívne odtušuješ?

A k odborníkom z varíš varím varíme.. áno, celé mi to príde ako blábol ľudí, čo svoje poznatky o autách nabrali z bleskoviek na seznam.cz ;-\

Ťažko sa nám baviť o relácii, ktorú si počul iba ty..z toho čo si odprezentoval ale mám neblahý dojem
29. 10. 2010 17:50
Ahojky, tohle musím mít <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
aneb poručíme větru, dešti, jedno zkončí v Mitterandově státním muzeu, další dvě ve francouzské vládní garáži a to poslední bude vystavené na dvoře v továrně Citroenu, jó a ať žije socialistická revoluce
Avatar - T613
29. 10. 2010 17:42
Re: V Reichu
R-ko vzniklo na základě oblíbenosti luxusních verzí "dodávek". Na stejnou notu útočil i Renault, který byl evropským "zakladatelem" MPV. Já Avantime na živo viděl, takže můj dojem si nechám takový jaký ho ve mě zanechal.
To že to nebyl ekonomický propadák zde nikdo nepopírá. Jediný kdo se zde snaží podsouvat tuto myšlenku jsi ty.
29. 10. 2010 17:41
Re: V Reichu
Zaujímáš dětské postoje, prosím, asi na to máš zatím právo. Tvého dědu neznám, či nevím, že bych ho znal, tím méně se do něho mohu navážet. Ono to bude ale trochu úplně jinak, viď... ;-)

Mám načteno.
29. 10. 2010 17:38
Re: Padnú sánky!
Počkej počkej, jak, že lidi nejde posuzovat podle aut, podle domů, podle práce, podle vědomostí, podle hodinek, podle koníčku? a podle čeho bys je chtěl posuzovat?

Přece charakter člověka, se velmi věrně odráží i v tom, kde a jak žije, co čte, o co se zajímá, čím jezdí. Nebo jak je to?

Ty neznáš prémiové lidi? Viděl jsi snad někdy nějakého exklusivního člověka v lowendovém autě? Koneckonců, nechoď nikam daleko, jdi do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe. Nebo, že by snad mělo platit, žes opakem svého auta? Tohle mi vysvětli.
Avatar - T613
29. 10. 2010 17:37
Re: V Reichu
Nečtu ho od té doby co ses navážel do mého dědy. Od té doby tě pokládám za odpad.

Doporučuji si najít nějaké testy C6, například 5th Gear.
29. 10. 2010 17:31
Re: V Reichu
Od kdy nečteš můj blog, prosím tě? :-) Od doby diskuze nad větou - jsi než to co tvůj vůz? ;-)

Nesportovní jízda je pojem nikoliv ze závodů formule jedna. Pod tímto termínem musíš chápat především agilitu, ochotu jít za volantem, čitelnost jízdy (která je u podvozku c6 tedy jaksi velmi zamlžená) nikoliv, že by snad měla velká limuzína jezdit jako cayman. Právě v té (trochu nepřesně označené) "sportovnost"i se odráží současné schopnosti velkých sedanů, na jednu stranu komfortní jízda, na druhou velmi dotvořené jízdní schopnosti. A to je to, čeho se u c6 evidentně nedostává. Neb rovně umí dobře jezdit i sandero.
Avatar - T613
29. 10. 2010 17:17
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Tvé blogy nečtu. Passata nemusím hodnotit. Je to stejně škaredé jako G5 a je to nejvíc zmršený VW současné produkce. To že se to prodávat bude nepopírám, a ani mě to nikdy nenapadlo.
Přepis toho pořadu z rozhlasu jsem si přečetl a největším objevem tam byla nízká cena (doporučuji si najít ceny Phaetonu a dalších "velkých aut" velikosti C6), nesportovní jízda a malý kufr (bože 8-s )
29. 10. 2010 17:10
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Četl jsi můj blog o Passatovi, já neucvrnkávám, jen suše popisuji vklad toho auta do současných třídních designových trendů. Můžeš si být jistý, že kdyby byla c6 opravdu skvostem, či alespoň krásná, zaznamenal bych to, tak jako třeba znamenám krásu AR 159...

Chvíli vydrž, pak Passata zhodnotíme, víš jak se to říká - do roka a do dne...
29. 10. 2010 17:07
Re: V Reichu
Mezi dvoudveřáka a MPV bych rovnice z principu nedával, také to nebylo snahou renaultu. Neříkám, že tě považuju za extra vyspělého znalce aut, ale že tu ty budeš konfrontovat eRko od Mercedesu, to bych si netip´. Tohle tu snad přísluší leda tak diskuzním plakátovým prosťáčkum.

Tatro, při živém setkání se především projevila ta fatální rozpolcenost toho auta. Byl to propadák. A je úplně jedno, kdo ho vyrobil.
Avatar - T613
29. 10. 2010 17:06
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Tak tebe jako staré konzervě, která si ucvrnkává z designu nového Passatu (u kteréhokoliv jiného modelu VW to pochopím, ale u něj?bože 8-s) se nedá tvé zalíbení v C6 očekávat. Spíše by to bylo šokem.
29. 10. 2010 17:01
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Kýčaři tvého rozměru samozřejmě karoserii c6 za krásnou míti mohou, no svět silnic se k tomuhle vyjádřil velmi výmluvně. Díval jsem se na snímky co tam u sebe uveřejnil ten mirůnek (píšu o tom dole na konci) a žasnul jsem jak je to fádní, nepřitažlivé auto. Jistě, nechci tu porovnávat se současnými esy (E, 5) ale i tak... čas ukázal jak je to nenápadité.

Most stěhovat nebudu, ale když stěhovali tenkrát kostel, tak jsem to sledovával a opravdu viděl jak se to po centimetrech sune dopředu. Jako technika by tě to nepochybně zajímalo.
Avatar - T613
29. 10. 2010 16:57
Re: V Reichu
Avantime bylo první "luxusní" MPV na trhu. R-klasse přišlo až po něm. Avantime měl smůlu v tom, že byl až příliš neortodoxní, a zcela ho deklasoval jen jeden pár dveří. Při živém setkání byl dojem z něj více než dobrý.
29. 10. 2010 16:57
Re: Zlatý voči
Zajímavé je, že ta tvá nedůvěra k informacím se týká výhradně francouzské a italské produkce >:D

Ještě si vzpomínám, jak tam porovnávali německou prémii a c6 - verdikt byl že c6 technologicky zaostává a proto se tak málo prodává. Asi taky blábol, máš recht... >:-[] :yes:
Avatar - T613
29. 10. 2010 16:55
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
C6 a Phaeton mají společné jedno. Z hlediska ekonomického jsou totálním průs..švihem. Nic víc, nic míň.
Jinak jsem nikde neviděl žádný test hanící C6, tedy krom designu palubní desky. (A stejně tak neviděl žádný test hanící Phaeton).
Exteriér C6 je zkrátka nádherný, i kdyby jsi kvůli tomu zase přestěhoval Most ;-)
29. 10. 2010 16:54
Re: Zlatý voči
Myslíš jako když jedeš s davem v pětkovým bavorákovi... >:D ;-)
Avatar - T613
29. 10. 2010 16:51
Re: neujme sa
stejně ověřená informace jako s tou strašně malou výškou? >:D >:-[]
29. 10. 2010 16:47
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Přece nemůžeš k německé prémii dávat jako alternativu mainstreamovou cešestku. Tudy cesta opravdu nevede. Cešestka je konkurentem Mercedesu E-klasse přesně jako peugeot 607...

Na rozdíl od c6 je Phaeton mistrovský prémiový model z lux třídy, a skutečnost, že nemá třídně urozený rodokmen je důvodem k tomu, že má problémy s prodejem, jinak, jak tu často píší plakátovci - že jim v životě nejde o pozlátko - pak právě Phaeton je pro ně ideálním vozem - prvotřídní prémiová technika za vynikající cenu, za níž právě vděčíme té malé třídní urozenosti.

Rozdíl pak je ještě v tom, že C6 potřebuje citroen prodávat v násobcích aktuálních prodejů. U Phaetonu jde o něco jiného, tam svou rolu hraje především posilování image značka jako celku, až pak je akcent na růst prodejů. Ostatně jde o první generaci, druhá bude jistě mít i v tomto ohledu lepší výsledky.
29. 10. 2010 16:41
Re: V Reichu
>:D S tebou, ty brepto, bych chtěl sedět v lavici... >:-[]
Avatar - gld
29. 10. 2010 16:41
Re: Zlatý voči
nesmieš veriť všetkému čo počuješ..to by si už mohol vedieť
29. 10. 2010 16:36
Re: Zlatý voči
Spousta věcí ti zůstane utajená, když jen jdeš s davem a nerozhlídneš se kolem sebe...
29. 10. 2010 16:35
Re: V Reichu
když už zabíháš do těch památek. tak se neříká po svatým Václavem, ale u koně nebo pod ocasem. pokud nemáš na mysli nějakou zaplivanou čtyřku bez větráku. :-|
29. 10. 2010 16:33
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Nevím, proč? Ostatně Citroen bral C6 od začátku jako okrajový model, jako alternativu pro ty, kdo nechtějí německou prémii plus jako auto pro vyšší francouzské úřady atd.
U VW to s Phaetonem bylo podobné, jen do toho nacpali podstatně víc peněz, celá nová továrna, úpravy vybraných prodejen, spousta technologií. VW sám přiznává, že na Phaetonu tratí, Citroen o finančním výsledku C6 nemluví.
Obě značky teď zvažují, jestli jim stojí za to v tom pokračovat. Podle toho článku nahoře se zdá, že Citroen pokračovat bude, VW tvrdí že taky. Tak uvidíme.
29. 10. 2010 16:30
Re: Zlatý voči
A že to tak málo lidí ví... >:D
29. 10. 2010 16:19
Re: V Reichu
když už, tak Sacré-Coeur...
v Sacré-Ceur bys taky asi nezaparkoval...
29. 10. 2010 16:13
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
A kolik pak se tam těch cešestek prodalo, to víš? Koneckonců, mám se domnívat, že považuješ Phaetona za obdobně úspěšné auto jako je cešetka?
29. 10. 2010 16:12
STUDIOVÁ SHRNOVAČKA
Tak jsme se to zase pěkně všechno dozvěděli. Designové skvosty, určující současný design zejména prémiových automobilek jsou především - Avantime a Velsatis, citroen cešest je pak i přes svůj utajený pobyt na silnicích údajně nejlepší auto na světě. A ta kopie ásedmičky nahoře prý bude znamenat revoluci ve světovém designu.

Ještě že je tu vlastník cešestky, diskuzní kolega mirunek, tak přečti, to se nezapomíná, pojmy jako "Ahojky", "šatičky" "botičky" "hubeňourek" "bříško" je jak koukám běžný výrazový slovník majitelů cešestek. Nakonec, když o tom tak přemýšlým, víš že to vlastně do sebe dokonale zapadá.

Pozor číst jen na vlastní nebezpečí - [odkaz]

Tak Brrrrravo klučíčci, jednu pusinkuu všé-ééém 8-s :-| Ahóó-óójky... 8-s 8-s
29. 10. 2010 16:09
Re: Zlatý voči
Takže ojetá německá auta jsou asi o pětinu dražší, zatímco když byla nová, stála oproti C6 obvykle tak o 20% víc. Tomu říkám pád :-/.

Mimochodem, kdo je na tom líp: ten co koupil novou C6 za 1,2 mil. a teď prodá za 300 tis., nebo ten kdo koupil srovnatelnou Audi A6 za 1,4 a teď prodá za 350 tis.?
Finančně ten se Citroenem... a svezením taky.
29. 10. 2010 16:02
Re: Zlatý voči
Četl jsem tvojí recenzi na Moje auto, cituji? "Šatičky, botičky, trdýlko" 8-s raději se ani neptám, jestli seš normální chlap, ale tak nějak pudově cítím, že ty jsi přesně ten ideální majitel cešetky 8-s :-!
29. 10. 2010 16:01
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Ano, abys na dálnici potkal Phaetona, musíš do Německa, abys potkal C6, musíš do Francie.
29. 10. 2010 15:58
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Segment lux je logicky v menším výskytu, než střední a vyšší střední. Na dálnicích v Německu je Phaeton bežně k vidění. Lepší bude, když se podíváš na prodejní čísla, ta auta tam uvedená jezdí. Problém je, že na té dálnici cešestka prakticky neexistuje. Ajak jsme se dozvěděli, tak jediná naděje je na ty odložené kusy přes bazary. Pěkná vizitka pro citroen

Slogan - C6, auto (skoro)prémiových bazarových kovbojů 8-s >:D
29. 10. 2010 15:54
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Jo, německé prémie jezdí dost. Ale Phaetony abys hledal lupou.
29. 10. 2010 15:54
Re: Zlatý voči
Je to motoristický pořad, tuším že vždy od třinácti hodin. Navázal na letitou "pozor zákruta".
29. 10. 2010 15:52
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Bychaři, magistře, naštěstí nejsou na těch dálnicích určujícím faktorem. Jak to chodí v reálu zjistíš, když na tu dálnici zavítáš - německá prémie a... dál-nic >:D C6 je nepodarok. Být to trefa, potkával bys na silnicích jednu cešestku za druhou. Takhle to je holt v tom relném světě. Svět bychů samozřejmě jede na jiném levelu.
29. 10. 2010 15:44
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Což naprosto přesně sedí i na ten Phaeton, jen je to holt nepodařený německý kousek. Rozdíl je jen v tom, že pro Phaeton konstruoval VW spoustu nákladných technologií a kvůli jeho zoufalým prodejům na tom velmi tratil.

Citroen pro C6 sáhl pro většinu věcí "do regálu", nová je v podstatě karoserie, interiér a pár drobností jako HUD, které se pak stejně využily i jinde.

Mimochodem, když jezdíš v nějakém autě, díváš se často, jak se pohybují jeho ceny v bazaru? Já tedy ne, zajímá mě jen jestli se mi v něm dobře jezdí nebo ne. A v C6 se určitě jezdí skvěle. Kdybych hledal auto téhle kategorie na dlouhé cesty po dálnici, dal bych mu přednost před čímkoliv německým.
29. 10. 2010 15:38
Re: Padnú sánky!
Dělit lidi do nějakých škatulek podle toho čím jezdí je odporné, nesmyslné a nemá to co dělat ani na serveru zaměřeném na auta. To že někdo posuzuje ostatní podle auta, hodinek, oblečení... je sice smutná realita, ale takové lidi netřeba brát vážně, stejně jako místního lidovůz-onanistu a kecálka.

Pokud jde o výběr auta: co počkat na novou Astru kombi? Ta vypadá alespoň na fotkách dobře a hlavně bude asi výborně jezdit.
29. 10. 2010 15:26
Re: V Reichu
tak a máš to! Passat je dizajnový skvost, hotový pop-art >:D
29. 10. 2010 13:57
Re: V Reichu
To ale nemusíš naznačovat, mimo tebe tu každý ví, že jsem mohl zrovna tak napsat, že parkuje před oltářem v Sacré-Ceur, kapiš? To je přece než slovní obraz, Vítězný oblouk, chlouba Francie.... tak jako zde by se dalo napsat, že parkuje pod svatým Václavem.
29. 10. 2010 13:52
Re: V Reichu
Škoda že si ho na silnici nikdo nemůže prohlédnout. Lidi jsou nevděčný, místo aby jezdili v umění, sedlaj ty jaguarovský a bavorácký designový braky, viď >:D

P.S. Oproti Avantimu je takový nový Passat uměleckým skvostem na kolech.
29. 10. 2010 13:48
Re: V Reichu
ne. tím jsem chtěl naznačit, že po Vítězným obloukem se parkovat nedá.
29. 10. 2010 13:43
Re: V Reichu
Zejména to o té inspiraci pro Mercedes R... >:-[]
29. 10. 2010 13:42
Re: V Reichu
Tím jsi jako chtěl naznačit, že rozumíš psanému textu? 8-s >:-[]
29. 10. 2010 13:41
Re: V Reichu
A oni u Renaultu nevěděli, že ti tví výstřední lidé jsou početně omezeni? A dopadlo to jak? Asi ho všichni ti výstření lidé koupili, a pak to renault musel předčasně odpískat. Ostuda.

Popravdě, nešlo vůbec o ty vystřední lidí, šlo o to, že Renault se pokusil vykročit ze stáje francouzského mainstreamu, a pokusil se stvořit novodobou prémiovou raketu, speciální segment. Už jen to zadání svědčí o zcela mylné filosofii, a proto to celé dokonale pohořelo.

Co se týká tvých nesmyslných vkladů do budoucnosti, pak to sis poplet´, Avantime neinspiroval nikoho k ničemu. Inspirovat by spíše mohl Velsatis, jakýsi nafouknutý kompakt. Opět však jen absolutní výbuch.

Průměrní lidé jezdí v jaguarech, v mercedesech a podobných šedých nulách, a výstřední mistři sedlaji Avantimy... >:-[] Takhle to není ani v autopohádkách.

P.S. Tak nějak mi vrtá hlavou, proč ta průlomová řešení neužil právě Renault u své další produkce? Jedině ta hrozná výloha zadního okénka megánu dvě... jinak i u Renaultu inspirativní skutek utek. Nebo ty snad v aktuálních Renaultech spatřuješ (bože) odkaz Avantimu a Velsatisu? >:D
Avatar - Pekelná Micinka
29. 10. 2010 13:33
Re: neujme sa
O tom nic nevím, dole už ji skalpoval kde kdo...
Avatar - Pekelná Micinka
29. 10. 2010 13:31
Re: excelentneeeeee
Tak jinak, celé to bylo narážka na to, že si měl na mysli spíše "fan" než "fun". Impreza je ok.
29. 10. 2010 13:24
Re: V Reichu
v okolí 200 metrů od Vítězného oblouku se parkovat nedá. a pod ním už vůbec ne >:-[]
29. 10. 2010 13:22
Re: V Reichu
tvá snaha je zbytečná. Jestli napíšeš, že Passat B3 je dizajnová ikona, tak ho to rozhecuje, ale vše ostatní je jen stráta času ;-)

s tím Avantimem si to napsal moc hezky :yes:
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 13:17
Re: V Reichu
Melo to byt hlavne auto pro vystredni lidi, kteri jsou znudeni strednim proudem a chteji ohromit. Proti premii nesel kvuli koncepci pohonu, kvuli malym motorum a spatne znacce.
Ukazal designovy smer Renaultu, predznamenal nastup velkych luxusnich MPV(Merc R), bylo to jedno z prvnich aut, ve kterem byly ve velke mire pouzity kompozitni materialy a pruloova reseni. V dobe sveho uvedeni ohromil a vsichni se mu klaneli-precti si tehdejsi preview zde na auto.cz.
Miura je prekrasne auto tim, ze je to esence sportovna a klasickych linii, Avantime je umelecke dilo kvuli tomu, dokazal zvratit vzite konvence a jit proti proudu. To, ze nebyl uspesny davam spis za vinu tomu, ze prumerny clovek nechce vycnivat, ale skryvat se v davu. Avantime je vuz prave pro tech par procent, kteri nestoji v pozadi, ale urcuji smer(byla to slepa ulicka, ale za pokus to stalo).
29. 10. 2010 13:12
Re: V Reichu
Avantime je umeleckým dielom. Nemontuj sa za znalca umenia, keď mu nerozumieš.
29. 10. 2010 13:06
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Narozdíl od C6 není Phaeton ilegální vůz... >:D Píšeme o Citroenu C6, ano je to přesně jak to bylo v té relaci - neúspěšný model, jehož bazarová cena padá na dno v rámci své třídy. Vůz, který v evropském kontextu nepřinesl nic, co by stálo za to jej velebit, je to jen další z nepodařených francouzských kousků. Podle toho také dopadají jeho prodeje.
29. 10. 2010 13:03
Re: V Reichu
Když tak ty automobilky vypiš. Umělecké dílo (na kolech) je Lamborghini Miura, Aviantime byl jen renaultovským propadákem.
29. 10. 2010 12:58
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
jojo Avantime je velké trauma některých "odborníků"

ale z těch blábolů občas (poslední dobou čím dál míň) vypadne (vetšinou nechtěně) i nějaká pravda:

" Násilně pak dochází k roubování "prémie" na mainstream, a podle toho pak výsledky vypadají" a já jen dodám, vivat Phaeton....
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 12:46
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Avantime se nesnazil nikoho porazet, byla to trida sama pro sebe. Staci se na nej podivat, je to spise umelecke dilo, ktere nekterym znackam ukazalo smer pro dalsich deset let.
29. 10. 2010 12:35
Re: Zlatý voči
To jsou přece nuance cen, které mají v bazarech fatální dopady. Nejlevnější v bazartech jsou nyní francouzské představy o prémiové vyšší střední. Tak to je a rozdíl cen oproti klasické kvalitní prémii je jak píšeš kolem pětiny ceny vozu. A přesně o tom, byl ten pořad.
29. 10. 2010 12:30
Re: V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Plačky prosím směrovat do zdejších bazarů, já jsem to sem jenom napsal. Byl to pořad na ČR1, moto nebo auto-žurnál, vysílají to snad každý den kolem třinácté hodiny. Věnovali se tomu autu snad půl hodiny, rozhovory s odborníky, cenové mapy, cenové trendy. Zajímavé bylo právě to, jak akcentovali ten fatální propad ceny a zájem zdejších bazarů o ta auta. V podstatě hodnotili auto jako zde zkušenější diskutéři - třídní propadák, zázrak se bohužel nedostavil, skutek utek´.

Jsou to porodukty z rodu Vesatisů, Avantimů a podobně, tedy auta, prostřednictvím kterých se předmětné automobilky snaží prorazit absolutní (nejen)německou dominanci v daných třídách. Končí to vždycky stejně, v trpkém konci.

Základním problémem francouzské produkce je absence kvalitativní třídní hierarchie. Násilně pak dochází k roubování "prémie" na mainstream, a podle toho pak výsledky vypadají. Můžeš se snažit sebevíc, pak holt někdo pod vítězným obloukem zaparkuje sedmičkové bávo a je vymalováno. Hry na to, že by to snad mohla být pro německou prémii, či pro jaguar konkurence, jsou než diskuzní sny mladých hošíků, co se těch bavoráků bojí... Na tohle totiž zásadně v praxi reagují pracháči. A ti ví moc dobře v čem mají jezdit.
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2010 11:21
Re: Padnú sánky!
......asi tě poprosím, abys mě vyvedl na světlo, abych prozřel a uklidil si v duši..... >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - white label
29. 10. 2010 10:55
Re: STUDIE SNU
Sice ve značně změněné podobě, ale (minimálně částečně) "pretavil", viz studie Audi Le Mans Quattro a z ní dnešní Audi R8..., značka VW není ve sportovní divizi koncernu, proto zřejmě nakonec dostalo přednost Audi.
29. 10. 2010 10:51
Re: Padnú sánky!
plný souhlas :yes:

TCE vs TSI - první nemá přímý vstřik a spotřeba je proti TSI horší. Co jsem viděl přímé porovnání, tak ten rozdíl byl +/- 1litr, TCE ale nabízí lepší pružnost a jednodušší konstrukci, takže možná trochu méně eventuálních problému. Ale jinak to bude asi vyšší cena s nižší spotřebou vs nižší cena s vyšší spotřebou, takže +/- stejně.
29. 10. 2010 10:37
Re: Zlatý voči
myslím že Emel a další výše jen chtěli uvést na pravou míru bláboly zdejšího světáka ohledně C6.

jinak ceny vs. reálný stav všech vozů a značek na českých vs. německých servrech je neporovnatelný. No ale když domácí spotřebitel vyžaduje obligátních 125tis/nebouraný/po důchodci z Reichu, tak ať si je má, že >:-[]
Avatar - iudex
29. 10. 2010 10:10
Re: STUDIE SNU
No ani taký VW nepretavil najkrajšie štúdie do reality: pamätáš si ešte štúdiu Volkswagen W12? Jediný skutočne úžasne krásny Volkswagen a skončil na smetisku štúdií: [odkaz]
Avatar - Mirunek.cz
29. 10. 2010 10:02
Re: Zlatý voči
Pokud mohu, z vlastní zkušenosti, ne vše co je na SAUTO k dispozici je tak krásné jak se třpytí. Vzhledem k tomu, že jsem C6ku kupoval, tak osobně doporučuji spíše porovnávat ceny na mobile.de, případně na autoscout24, tam ty ceny spíše odpovídají stavu a počtu km. Byl jsem se na nějaké tady v cz podívat, a stav vozu obvykle neodpovídal. Nebrat prosím jako kritiku, spíše opravdu pouze zkušenost.
29. 10. 2010 09:49
prispevky
Normalne tu ma hodne prispevku jen clanek o VW nebo skoda. Pripadne o nekterem z jejich konkurentu, nepriklad Mondeo.
Studie, ktera budi zajem, krasa :yes:
Avatar - Emel
29. 10. 2010 09:39
Re: Zlatý voči
Koukni třebas na sauto.cz - nejlevnější C6 za 300.000, rok 2006 s 2.7HDI. Audi A6 s obdobnou motorizací stojí podobně, v quattru o nějakých 40k víc. BMW a Mercedes začínají s nějakým rozumným nájezdem (100-150tkm) na 350.

To jen tak abychom tu nespoléhali na něco co GTI někde zaslechl...
neregistrovaný "Heine"
29. 10. 2010 09:19
Re: Padnú sánky!
Golf kombik je nehezky, to je pravda.
Rozhodovani mezi Megosem a Octou je asi dost tezke, ja bych se rozhodoval podle motoru. Pokud benzin tak Octa (TCe jsou oproti TSI trochu zastarale a o dost vic zerou), pokud naftu tak Megana (2.0dCi 118kW je uzasna). Podvozkove a prostorove jsou na tom plusminus stejne, ale to sam uz vis.
Mym favoritem je asi Megane Grandtour GT, kdyz trochu pritlacis na prodejce, cena okolo 20.000 euro nebude problem. [odkaz]
29. 10. 2010 09:03
Re: Padnú sánky!
Neboj, až taký zas určite nie, žiadna konkurencia ti nehrozí... >:-[]
29. 10. 2010 09:02
Re: STUDIE SNU
S tým meteorickým rojom máš pravdu. Je až s podivom, koľko týchto malých štýloviek na cestách stretávam. ;-)
29. 10. 2010 08:59
Re: Bez chyby!!
Kubo Kubo, všechno špatně!

1. Používáš fakta - ŠPATNĚ!
2. Používáš čísla - ŠPATNĚ!
3. Používáš pro srovnání produkci z Reichu - ŠPATNĚ!
4. Porovnáváš čísla a hodnoty - ŠPATNĚ!
5. jsi milostivý k Citroenu - ŠPATNĚ!!!

;-)
29. 10. 2010 08:53
V Reichu chybí odborníci, co tak je tam exportovat...
Tak jsme se od největšího zdejšího odborníka dověděli, že prej začal masivní dovoz C6 z Reichu do českých bazarů. A že prej jejich cena padá snad rychleji než je rychlost světla.

A to se všechno prosím dověděl v nějaké relaci na ČR1!

Není nad to mít po ruce odborníky, kteří sledují všechny nejnovější a relevantní informace v rámci svého oboru :yes:

Škoda že C6 nedělají jako kombíka. To bych si v těch bazarech alespoň mohl vybrat parádní C6 za cenu Logana :-!
29. 10. 2010 01:17
Re: Padnú sánky!
Korea sa mi nepáči (výnimkou je nádherná nová Kia Sportage), naposledy keď som sa viezol v Ceede, aako fajn, auto pohodlné. Ale napriek tomu, že to bol kus v najvyššej výbave aj s kožou, tak to auto na mňa pôsobilo tak nejak nekvalitne. Hrozne ma sklamal napríklad dojem zo stredovej konzole. Som mal pocit, že si musím dávať pozor aby som o ňu nezavadil, inak by som ju ak nie dolámal, tak minimálne poriadne doškriabal. A ja nechcem auto, ktoré sa budem báť používať. Je to možno len môj subjektívny dojem, ale je.

Ak vylúčim jazdenú prémiu, tak ma to ťahá do tej Octavie a Megana. V oboch som sedel niekoľkokrát, ale ešte to chce asi testovacie jazdy. Octavia mi je bližšia jedným a Megan zasa druhým. V konečnom dôsledku to je ale tak 50/50. Výhodou pre Megan však potom hovoria ušetrené peniaze, ktoré by som inak mohol investovať niekam úplne inam. A keďže vo výbave, motorizácii a prevodovke ako chcem hovorím o rozdiele cca 2500 €, tak zatiaľ vyhráva Megane. No uvidím čo nakoniec vyberiem.
29. 10. 2010 01:03
Re: Padnú sánky!
Tak to máš vážně v "duši" nesmírnej brajgl :-O
29. 10. 2010 00:54
Re: Padnú sánky!
Nie neboj, ja ľudí takto v žiadnom prípade nedelím, je to hovadina obrovského kalibru. Jediné o čom to môže vykazovať, je to, ako hlboko má kto do peňaženky. To však ale nič nezmení na tom, ktorý človek bude mať kedy pre mňa akú hodnotu. To sa odvíja od iných aspektov, ako je finančné zabezpečenie...

Btw, rozmýšľal som aj nad tým Golfom, len čo keď mne sa vo verzii kombi vôbec nepáči a navyše palubovky od VW na mňa pôsobia strašne chladne a nudne. A k tomu mám pocit, že aktuálny Golf variant je len facelift 5-kovej generácie... :-(
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2010 00:48
Re: Padnú sánky!
Co ti říká srdce? A co šrajtofle?
a pak vol....
pokud budeš poslouchat kecy jiných budeš za Ko.....ta. Buď sám sebou.... Osobně bych s tímto rozpočtem koukal na mírně jetého Supa, eleg., dsg nebo, bohužel nebo, s 4x4. Další možnost je Korea.... super záruka, spolehlivost.... z premiovky koupiš buď vybavenou ale mírně vylítanou hujdu nebo holáska....
Ale raději se projeď s tím, o čem uvažuješ a pak si vyber.... :-! ;-)
Avatar - Ji/Ri
29. 10. 2010 00:43
Re: Padnú sánky!
Hm....nevím.... ani hlavu a ani krk nenechávám doma při nástupu do 997..... a tohle mi přijde být kapku vyšši..... ;-) ale vážně.....je to krása nesmírná.... pokud si uchová proporce, výraz a charisma, plus minus detaily ..... tak si pro tuto šelmu rád zajdu..... fakt.... Na mouduši napsíuši..... ;-) k tomu dobré srdce a 4x4...... and lets gooooo
Avatar - gld
29. 10. 2010 00:11
Re: Zlatý voči
a tak tdi s rotačným čerpadlom v starej oktávke bol dobrý motor >:-[]
29. 10. 2010 00:05
Zlatý voči
Tolik lásky a krásy tady padlo o C6, jako i na celém světě a jak ta nádhera dopadla? Prej čeká v bazaru na svého majitele, až bude stát, jako desetiletá oktávka v tesilu, kvedlačkou a s tím motorem, jak jeden můj známej ze servisu povídal, že je pořád na hevéru.
neregistrovaný "elbee"
28. 10. 2010 23:47
Re: excelentneeeeee
no dizajn je jedna vec, ale spolahlivost u japoncov ma zatial nesklamala, takze radsej impreza (s diskutabilnym dizajnom pre niekoho) :-)
neregistrovaný "Heine"
28. 10. 2010 23:41
Re: Padnú sánky!
Kdyz zvolis Golf, budes superpremiant, vlk se nazere a koza zustane cela. >:-[]
Ne, musim potvrdit, ze Golf VI je skvele auto. Takhle harmonicky celek jinde sezenes az za daleko vetsi penize. Dnes uz bych koupil Julinu, ale pred ctvrt rokem jeste nebyly dostupny (a navic je daleko drazsi).
Vykasli se na deleni lidi, 99% populace je uplne jedno, v cem jezdis. Bohuzel zde je mnoho diskuteru deformovanych prostredim, ve kterem se pohybuji. Premiovy clovek dokaze udelat dojem i ve Favoritu.
28. 10. 2010 23:26
Re: STUDIE SNU
To je v podstatě pečeť kvality "čekat na dobrou cenu v bazaru" >:D >:D Svatá prostato!
28. 10. 2010 23:24
Re: Padnú sánky!
Pozri, nemusíš mi vnucovať svoje názory. Je to marné. Tvoje názory sú diametrálne odlišné s mojimi a ty nemáš šancu to absolútne žiadnym spôsobom zmeniť.

Dám ti ale otázku. Momentálne v mojej garáži neparkuje moje vlastné auto, ale momentálne som v štádiu, kedy si nové auto vyberám. Ty tu stále píšeš o tom, že každému človeku je obrazom to čo mu parkuje v garáži. Keď si zoberiem tvoj postoj k tejto veci, človek ktorý tam parkuje napríklad Renault je lowend, ale človek ktorý parkuje Mercedes je premiant. Hovorím správne nie? No a aby som sa dostal k podstate. Môj rozpočet je momentálne cca 20 000 €. Ak sa rozhodnem pre ojazdené auto, pôjdem buď do A4, BMW 3, alebo Mercedes triedy C. Avšak keďže v mojom okolí sa objavilo množstvo zlých skúseností s nákupom ojazdených áut a keďže sa mi nechce nejak extra riskovať a navyše rozmýšlam aj ekonomicky, tak čoraz viac mením názor a dostávam sa do štádia, kedy si radšej odpustím tú prémiu a skôr zvolím úplne nové auto. Do úzkeho výberu sa mi zatiaľ dostala najmä Octavia combi a Megane grandtour. Tak by ma teraz zaujímalo do akej skupiny by si ma podľa tej tvojej rovnice ľudí zaradil? Ak by som si priplatil nakoniec na Mercedes, budem premiant? Ak zvolím Octaviu, budem mainstream? Ak zvolím Megane, budem lowend? Alebo resp. ak teraz neparkujem nič, tak nie som človek? Som vzduch?
neregistrovaný "Heine"
28. 10. 2010 22:58
Re: Padnú sánky!
No co, nandame na DS9 superbalony a bude zase o argument min :-)
neregistrovaný "Heine"
28. 10. 2010 22:53
Re: Bez chyby!!
Avantime bylo spis futuristicke umelecke dilo, ktere udalo smer pro dalsich deset let a C6 je naopak nadherny priklad retrodesignu.
Jinak souhlas, chtelo by to trochu rozvirit vody a Francouzum s jejich rozmarilosti a opulentnosti by se to mohlo podarit. :yes:
Avatar - Emel
28. 10. 2010 22:32
Re: STUDIE SNU
To byl nějaký pořad o vaření, ne? Logany si procentuelně drží cenu dobře... ostatně jako jakékoliv levné modely. Vždycky platilo, že nejlépe si hodnotu uchová základní benzínová Fabia.... naopak luxusní modely ztrácejí nejvíc.
Avatar - KANKUNEN
28. 10. 2010 22:29
Re: Bez chyby!!
Panamera je jinde, ale narozdíl od kreatur avantaimu a velsatisu, nevýrazné 607ky a podivné C6 tohle by mohlo začít novou éru francouzských aut ve vyšší třídě.
Avatar - gld
28. 10. 2010 22:29
Re: Vianoce
xanťoška bola asi najspoľahlivejším citroenom s hydropneumatickým odpružením..osobne sa mi páči viac ako koncernový peugeot 406
Avatar - pocitac
28. 10. 2010 22:17
Re: Jůůůů
nebo tři supermainsreamová LUPA ;-) >:-[]
Avatar - T613
28. 10. 2010 22:04
Re: Padnú sánky!
protože E38 byla jen o tři centimetry vyšší než tato studie, proto ;-)
Avatar - pocitac
28. 10. 2010 22:00
Re: Padnú sánky!
>:D pěkné, pěkné :yes: ...
Avatar - pocitac
28. 10. 2010 21:55
Re: STUDIE SNU
Přesně tak, C6 si drží cenu velmi slušně. Stačí se podívat do bazarů na internetu. Je to kvalitní auto a né zrovna za pár švestek. Takže si samozřejmě hodně Čechů počká na ojetinu. :yes:
28. 10. 2010 21:41
Re: Padnú sánky!
Podívej se podrobně na tu studii, na ta nízká okna a celkovou výšku karoserie, ještě o řád horší jsou pak ty malůvky na konci. Já to nekritizuju, jen je potřeba se připravit na to, že bude-li produkční verze, pak dozná znatelných proporčních změn.

Co má společného BMW s touto studií? V E38 se mi sedělo báječně.
Avatar - T613
28. 10. 2010 21:29
Re: Padnú sánky!
ty ses nevešel do E38?
28. 10. 2010 21:25
Re: STUDIE SNU
Pozor, že by snad scénik měl být autem mléčné dráhy... >:-[] to není má prognóza. Já tu prognózoval meteorický výskyt pětistovek. Vyšlo to dokonale, co?
28. 10. 2010 21:23
Re: Padnú sánky!
O té velikosti píši proto, že by si jezdec musel doma nechat hlavu i s krkem. Nákup neodkládej, není důvod. Jako aut snů ano >:D jako auto garáže ne.
28. 10. 2010 21:04
Re: STUDIE SNU
Super, že si to napísal. Tvoje prognózy, ako je známe, sa nezvyknú plniť. ;-)
Avatar - Ji/Ri
28. 10. 2010 20:58
Re: Padnú sánky!
No když jsem viděl prve studii cépětky, tak z ní do reálu bylo použito mnoho..... Jinak neříkej nikomu, co bude pást v garáži..... Co paseš ty? ;-) >:D a uvnitř si člověka dokážu představit plusminus 185cm..... a co hlavně......umím si v tomto skvostu představit i sebe......jediná věc mě mrzí.....odložím nákup A7 ;-) >:D
Avatar - T613
28. 10. 2010 20:31
Re: Klenot na silnicích
a proč by na konceptu mělo být místo na RZ? >:D
JInak není problém ji prdnout do prostřed jako u Audi.
neregistrovaný "Heine"
28. 10. 2010 20:20
Re: Bez chyby!!
Panamera se bát nemusí, protože tohle není konkurent (malé motory a špatná značka).
Budu ale doufat, že se najde dost lidí, kteří si tohle auto koupí. Byla by škoda, aby zapadlo, je to totiž nejkrásnější auto, které jsem za poslední léta viděl.
neregistrovaný "ftwp"
28. 10. 2010 20:11
Bez chyby!!
Když se sériová verze nebude příliš lišit od této studie, tak se má Panamera čeho bát. Ještě přidat nějaký pořádný anti-eko motor a je to prémie jak má být.

Teď k cenám. Někde dole jsem viděl příspěvek kohosi, kdo tam tvrdil něco o razantním poklesu ceny v bazaru současné C6. Cena tohoto modela činila v maximu něco kolem 1.5 mil. Kč, bazar po 3. letech se pohybuje okolo 400 000 ,- to se rovná ztrátě cca 1 mil. Kč. Tak a teď ke konkurenci. Např. BMW 7 (těch "ztrátových" něm. prémiových aut je celá řad) cena v plné palbě okolo 3 mil. Kč. Po 3. letech se cena tohoto vozu pohybuje okolo 1 mil. Kč. Ztráta se rovná 2 mil. Kč. Oba příklady měli najeto do 150 000 km. Tyto ceny jsou průměrem 3 vozidel od každého z výrobců a daného modelu. Pro žvanili poslouží tip cars nebo sauto.cz.
--Toto není srovnání modelů, nic stejného na autech nehledám, pouze to mělo posloužit pro názornou ukázku, že žádný vůz si není schopen udržet svoji cenu, auto není nemovitost, nebavím se o vzácných veteránech. Co z toho plyne závěrem, říkat, že nějaká značka je více či méně ztrátová (--PC-- - --ZC--) je hloupost. Ztráta je obvykle úměrná PC, není však pravidlem.

Nic ve zlém draci!
;-)
neregistrovaný "Heine"
28. 10. 2010 20:11
Re: Re:
Mě se strašně líbí ten předek-hotový vyklízeč levého pruhu.
Žere hlavně Fabie a jmenuje se DS9. :-)
Dokonalé auto.
neregistrovaný "Heine"
28. 10. 2010 20:08
DS
Nádherné auto, pro me za posledních deset let snad první vůz, kterému nemohu nic vytknout.
Je to 55 let, co Francouzi předvedli svoji představu o limuzíně a celý svět jen ohromeně zíral a vzýval um konstruktérů Citroenu. Budu doufat, že DS9 dokáže navázat a stane se klenotem našich silnic i přestože má na masce špatné logo.
Citroene, jen tak dál! :yes:
28. 10. 2010 20:07
Re: STUDIE SNU
Jaká blbost? Minulý týden se tomu v rozhlase věnoval jeden pořad (jako bývalá "pozor zákruta") - já jen citoval, co se tam probíralo, vyjadřovali se k tomu lidé z branže. Fatální propad ceny, masívní dovozy do českých bazarů.
Avatar - gld
28. 10. 2010 19:56
Re: STUDIE SNU
Blbosť, C6 si na luxusného frantíka celkom dobre drží cenu..nájsť rozumný kus pod 10 000 eur je fuška

a logan tiež nebol najšťastnejší príklad, nový stojí 7000, trojročný plus mínus 4000..prerátaj na percentá a nie je to nič mimo mierky..nehovoriac o tom, že také auto kupujú ľudia na "dosmrti"
Avatar - gld
28. 10. 2010 19:51
Re: Vianoce
ále, kecálku >:D

mne sa páčila aj xantia takže sklamanie nehrozí ;-)
28. 10. 2010 19:49
Re: Klenot na silnicích
Jo? Ty tam někde na ni vidíš vymezené místo? Já teda ne!
28. 10. 2010 19:24
Re: Padnú sánky!
Klid, zino, za fandovství ti náleží pochvala, je to lepší než chlemtat pivo v knajpě, ovšem na auto snů se vykašli, význam má jenom to, co paseš v garáži. Uvidíš, že to citroen nebude. Fabia, případně Octavia. Vzpomeň si jednou na tento můj příspěvek.

P.S. Jinak jsi tu jediný, který porovnává produkční modely se studií... :-) Umíš si představit uvnitř člověka? Myslím plus mínus 185 cm?
28. 10. 2010 19:18
Padnú sánky!
Citroen si u mňa začal získavať sympatie po uvedení aktuálnej C5, potom nasledovala C3 (v kombinacii s tym panoramatickym celnym sklom, radost v nom sediet - bohuzial, neviezol som sa), potom prilozili znovu do ohna novou C4, k tomu serie DS a tie studie (Survoilt, Gtbycitroen...) a teraz toto... Rana pod pas. Momentalne som uz nadobro podlahol a fandim Citroenu ako nikdy predtym. Metropolis je jednoducho nadherny a dovolim si tvrdit, ze krajsiu studiu som uz naozaj velmi dlho nevidel! Ak to dotiahnu do konca a nieco taketo vyjde v seriovej podobe na ulice, budem mat jasno v tom, co bude moje auto snov...

PS: bez prehanania je to krajsie ako Aston Martin - Rapide, alebo Porsche Panamera!

Citroen - vsetky palce hore :yes: :yes:
28. 10. 2010 19:18
Re: STUDIE SNU
Myslíš jako, že to bude tak, jako zase cešestka nádherně doplnila německou trojku? :-) To auto nemá větší šanci na trhu než C6 aktuálně.
Avatar - Krispos
28. 10. 2010 19:15
Re: STUDIE SNU
Ja porad cekam na jiny sen: [odkaz] ale jestli s tim nevyjedou do konce ledna tak si holt koupim auto, ze kteryho jsem odvarenej uz 4 roky :-)
28. 10. 2010 19:08
Re: STUDIE SNU
Výnimky sa nájdu. Jeden žiarivý príklad: Opel Tigra.

DS9 nádherne doplní nemeckú trojku a k jej pestovanej ušľachtilosti ponúkne kus automobilovej krásy, a francúzskej nonšalantnosti a noblesy. Pegas medzi plnokrvníkmi.
Avatar - Krispos
28. 10. 2010 19:00
Re: Ano, tak to má vypadat
Jako vtip dobry, ale jako pokus o retoriku ala GTI to jeste neni ono. Zkus na tom jeste zapracovat >:D
28. 10. 2010 18:42
STUDIE SNU
Krásná studie. S odkazem na garážovou realitu si ovšem musíme napsat, že studie prakticky nikdy nejdou do výroby. Do výroby jdou produkční verze. Schovej si obrázek, ten si pak vylep do té garáže a každému tak budeš moci aspoň říkat, žes to objednal naslepo...

Jak to dopadne víme už dnes. Tak jako dopadla cešetka. Takříkajíc silniční ilegál. Na ČR1 hlásili, že je to největší trhák posledních let. V bazarech. Neb pokles ceny nelze údajně přirovnávat ani k procentuálnímu poklesu v případě Loganů... Tříleté cešestky v pořizovací ceně nad milión korun se do zdejších bazarů prý šmejkají z Německa a Francie, a zde jdou na plac za cenu pod 400... Máš-li odvahu, zítra ráno můžeš vyrazit do fronty.

Pro tahle auta není na silnicích prostor, exklusivní nabídku dokonale vykrývá německá prémiová trojka, do toho se poměrně sympaticky včleňuje Jaguar. Jak by sis to jako představoval, že bys každému vysvětloval, žes dal před Mercedesem, před BMW, před AUDI a před Jaguarem přednost citroenu? Nelži si do kapsy...

Za styl studie - BRAVO CITROEN :yes: (možná že úřad průmyslového vlastnictví požádá AUDI o velkorysé přehlédnutí dokonalé inspirace) V garážovém reálu to chce zůstat hezky cetrojkově resp. deestrojkově při zemi. To je cesta jak dál.
Avatar - T613
28. 10. 2010 18:38
Re: neujme sa
Tak jestli ji neskalpovalo BMW E38, tak ji neskalpuje ani tohle ;-)
28. 10. 2010 17:51
Re: Krásné:)
Jednu černou C6 tu máme v ulici a vždy se za ní musim otočit. Retardéry jen tak elegantně přepluje za jemného šustění šestiválce.
Auto jako takový bych s nadsázkou nechtěl ani zadarmo, ale rád se na něj vždy podívám ;-) :yes:
Avatar - salamoon
28. 10. 2010 17:24
Otazne je,ako velmi sa to zmeni
ale studia je to ORGAZMICKO-GALAKTICKO-SEMTEXOVA :yes: :yes: :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
28. 10. 2010 17:14
Re: neujme sa
Myslím, že ta výška docela zkresluje, protože auto je dost dlouhé. Na druhou stranu, pokud by nemělo jít o driver's car, což se domnívám že nejde, tak výška je důležitá zejména z pohledu pohodlí pasažéra vzadu a to jak při pobytu uvnitř vozu, tak při nastupování, vystupování. Věřím, že Sarkozsy s tím mít problém nebude, ale Bruniová by si mohla skalpovat ciferník.
;-) >:D
Avatar - Pekelná Micinka
28. 10. 2010 17:09
Re: Re:
Famózní možná, ale k limuzíně se zas až tak nehodí. Zvlášť k francouzské. Myslím, že dojde na má slova a v sériové podobě bude jiná. Jako celek to ale funguje a z auta nijak nevyčnívá mimo jeho pojetí.
neregistrovaný "turlupin"
28. 10. 2010 17:07
Re: Ano, tak to má vypadat
Nejen Fauwé, ba i ostatní německé značky zblednou závistí... :-!
Avatar - Pekelná Micinka
28. 10. 2010 17:06
Re: Vianoce
Počekej... Až uvidíš sériovou podobu, budeš se na ty ponožky od babiček ještě těšit!!! >:-[] >:-[]
Avatar - Ji/Ri
28. 10. 2010 15:59
Re: Krásné:)
Gratuluji ke skvostnému vozu! C6 je kláda.... ;-) :yes:
Avatar - positivemind
28. 10. 2010 15:50
Re: Re:
Mně jako mladému člověku přijde ta zadnice jako naprosto famózní, takže bych poprosil - nezjemňovat!
Avatar - gld
28. 10. 2010 15:48
Re: Klenot na silnicích
Ide o usadenie zadného okna vzhľadom k stĺpikom, je tam náznakovo badateľné riešenie použité pri tatre 613
Avatar - gld
28. 10. 2010 15:45
Vianoce
Ja že vianoce sú až za dva mesiace :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
28. 10. 2010 15:31
Re: DS9
Už jsem se skoro leknul, že tu je zase nějaký diskuzní ekoteroritsta. Až pak jsem si přečetl jmenovku a zbytek příspěvku. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
28. 10. 2010 15:27
Re:
Zezadu vypadá docela jako muscle car, nebýt znaku, skoro bych to tipnul na nějaký Dodge nebo Ford. Možná to dělá ta černobílá fotka,
ale trochu by to chtělo zjemnit. [odkaz]
28. 10. 2010 15:26
DS9
Veľké, megalomanské,neekologické, zbytočné - ale tak krásne, že s prehľadom predchádzajúce protiargumenty zadupe do zeme.
28. 10. 2010 15:23
Re: neujme sa
Sklapni už, došiel si na nejakú "fenomenálnu" vec, a teraz to tu budeš omieľať do omrzenia...
1,4 metra je docela normálna výška, len v ostatných rokoch sa autá ťahajú hore.
A navyše, ani keby mal ten Citroen menšiu výšku, tak to nie je zrovna parameter, ktorý by o aute rozhodoval na úrovni ujme sa/neujme sa...
28. 10. 2010 14:02
Re: Klenot na silnicích
mě to ale opravdu připomíná T603, tobě ne tatrováku? :-)
Avatar - Emel
28. 10. 2010 13:17
Re: neujme sa
Aha, a kolik si myslíš že má třeba takový Mercedes CLS?
Avatar - Pekelná Micinka
28. 10. 2010 13:09
9
Nedělám to často, ale musím se poplácat po zádech. Číslo jsem trefil. [odkaz]
Avatar - T613
28. 10. 2010 13:06
Re: Klenot na silnicích
a co třeba doprostřed jako u Audi?
Avatar - T613
28. 10. 2010 13:04
Re: Klenot na silnicích
já napsal, že mi ji připomnělo, ne že je to podobné ;-)
Připomněly mi jí tím zadním oknem, které je (byť částečně) předsazené před sloupky. Snad jsem to popsal dobře.
Avatar - eLzyx
28. 10. 2010 12:29
wow
dlouho jsem neviděl hezčí koncept (pominu-li supersporty).
28. 10. 2010 12:19
neujme sa
pekne auto, len skoda, ze sa neujme. Nie je moc managerov, ktori si zrovna radi lihaju do auta vysokeho 1,4m. A u top smotanky ich je este menej.
Cielova skupina budu skor ludia, ktori chcu byt extravagantni.
28. 10. 2010 12:17
Re: Krásné:)
daju ti ktomu spacak. Lebo lihat si do takeho nizkeho auta kazdy den nebude zrovna vobec pohodlne.
28. 10. 2010 11:14
Jůůůů
Ta kára zepředu vypadá jako by zrovna k svačině slupla tři nemluvňata.
Avatar - Emel
28. 10. 2010 10:50
DS9
No raděj bych 200kW vzadu a 70 vpředu... ale co už. Design vypadá moc pěkně, samozřejmě na úrovni konceptu...
Avatar - miromen
28. 10. 2010 10:22
Re: Ano, tak to má vypadat
:yes: Tahle krasa neni určitě VW produkt to jsem poznal.
28. 10. 2010 10:20
Re: Klenot na silnicích
já vidím spíš T603 ;-)
28. 10. 2010 10:13
Re: Klenot na silnicích
No trošku hodně moc fantazie máš, zdá se :-)
Já mám Tatru 613 taky rád, ale nějak v tomto obrázku ji nepoznávám :-)
neregistrovaný "elbee"
28. 10. 2010 10:11
excelentneeeeee
tak toto je fakt pecka, konecne vidim francuzsku limuzinu, ktora moze konkurovat comukolvek, som sice 'japan fun', ale vazne by som uvazoval..., dizajn je neskutocnyyyyy
28. 10. 2010 10:06
Ano, tak to má vypadat
odvážné, kreativní, originální, bláznivé, nádherné, šíleně úplně nepraktické AUTO. Každý VW bude vedle toho úplně malilililinkatý. Klenot na silnicích. Neváhej a domluv si půjčku u Providentu, protože až s tím poprvé pojedeš u Vás v okresním městě po jediné světelné křižovatce co tam máte, budeš mít vždycky zelenou.
28. 10. 2010 09:47
Re: Klenot na silnicích
Určitě podle fotek krásné auto. Kdepak ale dají vpředu registrační značku? Že by někde tam, kam ji dává Alfa?
28. 10. 2010 09:00
Re: Klenot na silnicích
Taky se mi moc libi. A ta dlouha kapota, mnam. Jen mi tam nejak schazi ten zamerovac na lidi(nerozumnej merc) :-)
Avatar - T613
28. 10. 2010 08:52
Re: Klenot na silnicích
a jeden pohled mi připomněl T613 >:-[]
[odkaz]
28. 10. 2010 08:31
Klenot na silnicích
Citroenu se občas zadaří udržet koncept s rozumnými modifikacemi až do výroby. Sice primárně určeno pro Čínu, ale tím spíš by se bez tlaku na prodejní čísla mohl objevit i v Evropě. Moc pěkné tvary!
Avatar - Mirunek.cz
28. 10. 2010 08:25
Krásné:)
No jeslti do toho opravdu půjdou, tak mám po starostech co bude až C6 začne dosluhovat:) >:D >:D >:D Jenom doufám, že tam dají i nějakou naftu...