Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Avatar - petrumr
skutečná podoba
| 18. 12. 2010 18:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
čtyřdveřové kupé
neregistrovaný "Stillborn"
| 17. 12. 2010 00:24
Tak samozřejmě - "čtyřdveřové kupé" je prostě sedan se splývavou zádí. Jenže ta splývavá záď je právě to, co se mi moc nezamlouvá. Já rád klasické p*dele >:D
čtyřdveřové kupé
neregistrovaný "Stillborn"
| 17. 12. 2010 00:23
...a radost bude veliká... ;-\
čtyřdveřové kupé
| 16. 12. 2010 22:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
článek jak noha.... bravo, redakce....!
| 15. 12. 2010 22:31
OK, zdrojový článek z AMS.... ale nikdo ze zástupců automobilky se k tomu absolutně nevyjádřil.... čili jenom a jenom spekulace.... (pak se tady zas bude psát, že je Alfa slibotechna, přitom za tohle vůbec nemůže....)
skutečná podoba
neregistrovaný "MT2011"
| 15. 12. 2010 20:32
Porsche ostalo Porsche??? Podla teba je Cayennovsky DIESEL AUTOBUS stare dobre Porsche??? Ked prizmurim vsetky oci tak ako-tak akceptujem 4 dverovu Panameru, ale diesel autobus nikdy. "We are the Borg" - ak vies co tym myslim....
článek jak noha.... bravo, redakce....!
| 15. 12. 2010 19:03
[odkaz]
skutečná podoba
| 15. 12. 2010 18:54
1. souhlasím s WL, je to hodně o značce jako takové. A pak je tu i "faktor kompletace". V Německu bylo to auto zkompletováno, ale odkud pochází třeba taková palubka se už nikde nedočteš. Například řada Audin má komplet palubky dělány v ČR - tuším A4/A5/R8, možná ještě něco dalšího. V továrně v Německu jí jen přimontují, připojí a je hotovo. A Amík se pak těší ze skvělé palubky Made in Germany.

U značky hlavně záleží na výběru materiálů a metod testování kvality. U továrny pak záleží na tom, jak dobré má zaměstnance - auto z jedné továrny může být ze statistického hlediska poruchovější než z jiné továrny.
Avatar - white label
skutečná podoba
| 15. 12. 2010 14:26
Pokud nebudeme (u VW) zaměňovat "německou preciznost zpracování" s nějakou vyjímečnější bezporuchovostí, pak mám obvykle k podobnému přesvědčení blízko i dnes. Stačí jen přesednout v různých autosalonech třeba z Golfu, nebo Pola do meinstreamové konkurence a přitom se dobře (a kriticky) dívat a vše pečlivě vnímat...

P.S. Viz. třeba tady a dnes, přísp. 8:27 o zkušenostech s kvalitou (v tomto ohledu!) Fordu.
Avatar - white label
skutečná podoba
| 15. 12. 2010 14:13
Ne ne, to byla určitě jeho reakce na Magistra (17:45) nad tebou...
Avatar - white label
skutečná podoba
| 15. 12. 2010 14:11
Přímo značku NSU sice mladí obvykle neznají, ale na druhou stranu, kdyby dnes přišel někdo, kdo by tu třeba z Tatry udělal podobně úspěšnou automobilku jako je dnes Audi, jen s tím, že by se jmenovala třeba Aero (místo Tatra), víděl bych to spíš jako úspěch, než naopak...

P.S, Ano TT, TTS... navíc marketingový slogan Audi: "Náskok díky technice", vznilk ještě počátkem 70tých let v souvislosti právě s NSU.
Marchionne ví, jak mě nasr*t
| 15. 12. 2010 14:04
jojo, tak to sedí. Otázkou ale ještě zůstává, jak opravdu bude ta nová Alfa vypadat. Spíše než design mě zajímá ten motor V8. Papírově jeho parametry zní moc hezky. Aby to pak ale nedopadlo jako s 3,0 v 164, který sice jel, ale baštil jako humwee. :-)
Avatar - white label
skutečná podoba
| 15. 12. 2010 14:01
Očekávat zrovna u Fordu německy precizní dílenské zpracování, zejména slicování a materiály vnitřních plastů je do nebe volající naivita. To, v jakém konkrétním státě je vůz vyroben, nemusí mít se samotnou kvalitou dílenského zpracování a materiálů v interiéru, nic společného. Nebo si myslíš, že třeba značky, které se vyrábějí u nás (Škoda, Tatra, Toyoyota/Peugeot/Citroen, Hyundai...) mají nějakou (v tomto ohledu) jednotnou, vyloženě "českou" kvalitu?
Avatar - Pekelná Micinka
skutečná podoba
| 15. 12. 2010 13:31
Seš si jistý, že si psal reakci na můj příspěvek??? :-O
Avatar - ManInBlack
skutečná podoba
| 15. 12. 2010 13:02
Ano! A s motorem TDI pod kapotou >:D
skutečná podoba
| 15. 12. 2010 08:27
Nezbývá, než ti dát za pravdu...., bohužel. Německá kvalita v poslední době působí spíše jako korejsko-čínská a žije , alespoň v nižší střední, jen z minulé slávy. Například, na podzim 2010 jsme nakoupili do firmy několik oktávií 1,6TDI a několi focusů TDCi. A hle , 3 ks se asi nepovedly (2 fordy a 1 oktávka) a furt tam musíme něco reklamovat (např. teče do světel u forda, odpadlé vnitřní lišty u oktávky, nedovírání zadních dveří - ford, zblázněný brzfový asistent - oktávia a podbné "prkotiny". V TP fordů je, že jsou vyrobeny v Kolíně n.R. což je tuším v Německu (nebo že by v Číně ?). No a dílenské zpracování fordů a hlavně slícování a materiály vnitřních plastů jsou opravdu "německy precizní" (před fordy jsme měli 2 fiaty stilo kombi a musím se jim, italům zapráskaným, hluboce poklonit...).
článek jak noha.... bravo, redakce....!
| 15. 12. 2010 08:23
všichni pláčou, že je zase všechno špatně....

Přitom sám koncern vůbec neví (aspoň podle posledních vyjádření), jestli velká AR vůbec kdy bude....

Takže to, co se píše nahoře jsou opravdu jen spekulace autora a plácání do vody 8-s

Můžu autora článku poprosit o nějaký odkaz na nějakou tiskovou zprávu, kde se píše něco o "čtyřdveřovém kupé" a o designu "s odkazem na Giuliettu a 8C"?

Podle mě nic takového neexistuje a jsou to jen autorovy fantasie....
čtyřdveřové kupé
| 15. 12. 2010 08:10
Definuj "štvordverové kupé". Čo to je? Blbosť - marketingový výmysel, nezmysel.

"Kupé (fr. coupé, angl. coupé alebo coupe) je automobil väčšinou športového charakteru s uzavretou dvojdverovou karosériou. Majú jednu alebo dve rady sedadiel, pričom v prípade dvoch rád sú zadné sedadlá menšie a poskytujú menší komfort pri cestovaní. Pred nástupom motorizovaných vozidiel označovalo slovo kupé prednú časť kontinentálneho dostavníka."

Aj CLS je len sedan so športovým výzorom, a ostane sedanom, aj keď mu budú hovoriť "štvordverové kupé".

Tak sa neboj, ak bude nová veľká Alfa, bude sedan. Prinajhoršom lift. ;-)
skutečná podoba
| 15. 12. 2010 07:50
To všechno je pravda, ale kdo z dnešních mladých o nějakém NSU někdy slyšel? Ta značka jako taková už se nepoužívá resp. už se pod ní neprodávají žádná auta a to je to, nač jsem narážel.

My staromilci si občas při spatření Audi TT / TTS vzpomeneme na stejnojmenné NSU, ale to je tak všechno...
Avatar - KANKUNEN
Šance je
| 15. 12. 2010 06:46
Až se fiatkoncern víc položí, tak Alfu prodají koncernu a Alfa 166 bude čtyřkolka 3,0 TDI s prvotřídní technikou a divil bych se, že by ji neodladili tak, že to bude pořád Alfa.
čtyřdveřové kupé
neregistrovaný "Stillborn"
| 15. 12. 2010 02:36
Tak nějak už nevím. Alfa a čtyřdveřové kupé? Ať jdou celou touhle koncepcí už všichni k šípku. Ano - MB CLS první generace - nádherné auto. Pak ale spousta jeho dnešních klonů ve stejném a okolních segmentech. Auta sama o sobě jsou to povětšinou pěkná, ale... Copak klasický sedan už není dost dobrý? Čtyřdveřová kupé ano, ale jen jako doplněk nabídky. Dělat z původního sedanu čyřdvéřáka... smutné...
Takže nástupce Alfy 166? Super! Zadokolka? Paráda! Čtyřdveřový sedan? Ehmmm :-/, díky, raději ne... :-(
Samozřejmě nezbývá než si počkat na představení nového modelu. Snad mě chlapci a děvčata od AR mile překvapí.

P.S. JÁ - CHCI - SEDAN!!!
Avatar - white label
skutečná podoba
| 14. 12. 2010 22:26
NSU neskončilo moc slavně?
Jak se to vezme, protože bez něj by asi "neskončilo" tak moc slavně ani Audi, protože v podstatě:
dnešní Audi = Auto Union + NSU, to vše pod "režií" VW.
V období 1964 - 1966, převzal (od Daimler Benz AG) VW AG , Auto Union GmbH s jejím závodem v Ingolstadtu, ke čtyřem kruhům Auto Union začal následně používat jen jeho jednu původní značku AUDI. V roce 1969 došlo ke sloučení bývalé NSU AG a Volkswagen Group Auto Union GmbH , se sídlem v Ingolstadtu na Audi NSU Auto Union AG , se sídlem v Neckarsulmu, a to až do roku 1985, kdy se název zkrátil Audi AG se sídlem v Ingolstadtu.

P.S. Dnešní (od r. 1985) NSU GmbH je dceřiná společnost Audi Tradition. V výrobním závodě v NeckarSUlmu se vyrábí Audi A4 (některé verze) , Audi A5 Cabrio, Audi A6 , Audi S / RS 6, A6 allroad, Audi R8 a Audi A8, R8. Dále částí pro Audi TT a Audi Q7.
V r. 2006 oslavil závod Audi v Neckarsulmu 100é výročí.
V tomto roce byla také zahájena výroba Audi R8.

edit - Audi by vlastně dnes mělo mít ve znaku těch kruhů spíš pět (kompletní olympiáda), ještě jeden (velký) i za NSU. Bývalá sláva značek Audi, DKW, Horch, Wanderer a NSU se dnes nese dál pouze prostřednictvím "staronové" značky AUDI a loga Auto Union, ale myslím si, že ostudu jim rozhodně nedělá...
Kde sa stala chyba?
| 14. 12. 2010 18:23
Osobne som veľkým fanúšikom AR a úprimne jej držím palce, pretože ide stále a to aj napriek slabým predajom o technicky a dizajnovo originálnu automobilku, ktorá by na trhu chýbala, ale...podobné vyjadrenia a informácie ohľadne nástupcu modelu 166 mi skutočne pripadajú už trápne, až vtipné. Veľa rečí a skutek utek, navyše ak beriem do úvahy nedávne a treba zdôrazniť, že definitívne vyjadrenia o ukončení projektu na nástupcu modelu 166, ktorého pozíciu by malo prebrať renomovanejšie Maserati s úplne novým modelom strednej triedy. Jedna informácia je v rozpore s inou, prestávam tomu rozumieť.
skutečná podoba
| 14. 12. 2010 17:45
Opravdu moc nechápu, kde se v tolika lidech bere přesvědčení o "nemecke precíznosti spracovania a dôrazu na kvalitu". Tohle byla pravda u VW tak začátkem 90. let (dnes už ne) a asi to platí o německých prémiovkách. Ale zcela obecně to pokládám za naprostou ptákovinu.
Avatar - Pekelná Micinka
skutečná podoba
| 14. 12. 2010 16:56
Přesně tak! >:-[] Ty skici jim udělali bokem v Jaguaru.. ale prý se to nemá říkat. ;-)
Avatar - del42sa
Alfa 166
| 14. 12. 2010 16:28
nová Alfa 166 bude nakonec postavena na prodlouženém a rozšířeném podvozku Pandy, s tím, že ho namontují obráceně, aby auto mohlo mít poháněné zadní kola a pak tam prdnou ten Pentastar a bude to dělo >:D >:D
Marchionne ví, jak mě nasr*t
| 14. 12. 2010 16:11
Treba se uci od VW verze stara A4 ala novy Seat ;-\
skutečná podoba
| 14. 12. 2010 16:09
Ale aj to Porsche city určite vzbudzuje a k tomu pridáva tú technologickú špičku ako čerešničku na torte. Ja som fanúšik Alfy Romeo, ale napriek tomu si myslím, že pod VW by sa jej darilo oveľa oveľa viac ako teraz pod krídlami Fiatu. A som presvedčený, že vlastníctvo VW by jej tie "emócie" nijak nezobral, ale naopak by Alfu viedol tak aby to skutočne bola Alfa! Tak ako Porsche ostalo Porsche, ako Lamborghini ostalo Lamborghini, alebo ako som písal, ako Škoda sa stala lepšou Škodou, ako Audi sa stalo lepšie Audi. VW má financie, výborný marketing a poskytovaný servis a služby zákazníkom by sa tiež výrazne zlepšili. Hádaj o koľko Álf by sa predalo viac ak by sa zachovala charakteristika ich jazdných vlastností, dizajnu a to všetko by sa spojilo s nemeckou precíznosťou spracovania a dôrazu na kvalitu a tiež by mal zákazník konečne aj hocikde blízko k dispozícii autorizovaný servis a služby. No ktovie, všetko sú to len špekulácie "keby"...
Avatar - robertPLUS
skutečná podoba
| 14. 12. 2010 15:46
inymi slovami nemecke pravitko je ti prd platne na vyrobu aut zo srdcom.. (porsche povazujem za vrchol technickeho umu, nie za "uleteny" sportak)
skutečná podoba
| 14. 12. 2010 15:43
Nejen Seat. Třeba takové NSU taky pod křídly VW (resp. tehdejšího Auto Unionu patřícímu VW) neskončilo moc slavně. ;-\
Avatar - Righ
Placnuti do vody
| 14. 12. 2010 15:35
Hm, takze nevime nic o nicem, krome toho, ze nova Alfa 166 bude (logicky) taky postavena na platforme Chrysleru. Pokud ovsem vubec kdy prijde, protoze druha vec, kterou jsem si z clanku odnesl, je ta, ze nova velka Alfa je zcela v nedohlednu. V kontextu tyhle "zpravy" je aspon lepe videt, jakej by byl pro Fiat uspech, kdyby predstavil alespon tu novou Themu jakozto mirne upravenej Chrysler 300. A kdyby se Fiatu podarilo do ni sehnat i slusnej velkej dyzl, byl by to nejvetsi italskej zarez do vyssi stredni za poslednich 25 let, ktery uz uplynuly od predstaveni Alfy 164 a puvodni Themy.
skutečná podoba
| 14. 12. 2010 15:34
Možno keby ju VW kúpil, tak by sa Alfa možno konečne začala viac predávať a napredovať. Zoberme si napríklad čo VW dokázal spraviť zo Škody. Porsche tiež začalo prosperovať. Jediné čo VW poriadne nevyšlo je Seat.
Avatar - PlumJelinek
Marchionne ví, jak mě nasr*t
| 14. 12. 2010 15:21
...přesně
Avatar - kari.laz
skutečná podoba
| 14. 12. 2010 15:18
Aneb 300C čtyřikrát jinak >:D

Edit:to mělo být pod příspěvet T613
Avatar - strýček BOB
Jediné, co ve Fiatu vždy fungovalo bylo tiskové odělení
| 14. 12. 2010 14:56
Sakra, kdy já jsem tohle už slyšel, nová 166, zadní náhon... >:-[]
Avatar - euro89
skutečná podoba
| 14. 12. 2010 14:41
Stejně "italská", jako Lamborghini? >:-[] Já si jen řikám, že by to tak možná bylo lepší. Fiat by se snad potom konečně zameřil na to, na co má. Na vzestup Lancie! Té Lancie, které se přestal věnovat +- v době, kdy koupil právě Alfu Romeo.
skutečná podoba
| 14. 12. 2010 14:34
Neboj, až jí koupí VW, bude to zase čistokrevná italka ;-)
Avatar - euro89
Marchionne ví, jak mě nasr*t
| 14. 12. 2010 14:30
Nejdřív přijde zpráva o tom, jak odflákli novou velkou Lancii a vzápětí informace o nástupci 166ky, která dostane mnohem lepší motor a nejspíš i zcela svébytný design. Je vidět, jakou značku má Marchionne radši. Za to, co Fiat za posledních 20 let s Lancií provedl, bych postavil celý vedení před zeď. Delta je jen přebouchaný Bravo, ale Giulietta dostala novej podvozek. Nová Thema bude jen přelepenej Chrysler, ale velká Alfa bude mnohem osobitější. :no: :-!
Avatar - T613
skutečná podoba
| 14. 12. 2010 14:24
Na nástupce 166 už nevěřím. O nástupci slýchávám už posledních tisíc let a vždy se jeho uvedení na trh odloží o rok >:D
skutečná podoba
| 14. 12. 2010 14:23
V pytlíčku dostaneš "logo set" v ceně a jedeš.
skutečná podoba
| 14. 12. 2010 14:22
Kéž by vypadala, jako na ta malůvka :-|
skutečná podoba
| 14. 12. 2010 14:21
Nestras! Verim ze Alfa bude predsa len vyzerat trosku "kulturnejsie"...
Avatar - T613
skutečná podoba
| 14. 12. 2010 14:19
[odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku