Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Buick Regal: Z Evropy přes Čínu do USA

Tradiční americká značka Buick si díky svým prodejním úspěchům v Číně zachránila krk a nečeká ji smutný konec jako koncernový Pontiac, ale rozvoj v podobě nových modelů, které ovšem dobře znají zákazníci v Číně i v Evropě.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
18. 11. 2009 09:43
Re: Jak to bude s touhle globální platformou,
Buick je na tom velmi dobře a prodeje v usa budou růst, krom modelu neclave právě přišel antrh zcela nový 2010 laCrosse a příští rok bude nová generace Lucerne, tedy 2011 Lucerne a když k tomu přibude ještě Regal, bude to velmi zdařilá konkurence Fordu a japonským vozům.
Čekám že příští rok půjdou prodeje výrazně nahoru a v dalších letech ještě víc...

Buick totiž už nebude mít žádnou zastaralou nabídku modelů, jako ještě před rokem.
Avatar - Balkan
13. 11. 2009 17:08
Re: Průšvih...
takze vzhaldom na cenovu vyhodnost sa da predpokladat ze sa postupne zacnu Insignie vyrabat v Cine? to mi sedi, aj ked...bude to zavisiet aj od Rusov, pretoze pre nich by to bolo vyhodne keby zlacneli dporavu a nechali prenasat GM auta do Europy cez nich. A ano- je jasne ze pre cinu a sev. ameriku sa vyraba v cine.
Este jedna vec- Cina sa rozvija a pre GM jea j Opel a jeho modely klucove ale asi pod menom Buick. N aten prusvvih menom Catera- Omega sa slabo predavala aj tu v EU, teraz je nastupca CTS, nech to tak zostane :-) Cadillac je Caddillac a Opel je Opel. Ale Regal sa hodi ako konkurentu Lexusu ES kedze ten je len pozlatena Toyota Camry.
Avatar - prekladys
12. 11. 2009 17:56
Re: Průšvih...
v číně se buicku daří skvěle, zato doma, kde výroba několik týdnů dokonce stála, budou rádi, když smontují 10% toho, co loni vyrobili v číně. pravda, tam si mohou dovolit s logem buick prodávat ještě starší deriváty GM, ačkoliv i v číně je jejich čas už sečten. pokud bychom se ale zaměřili pouze na severoamerický buick , odhaduji jeho letošní prodeje na 5-7% toho, co prodával v nejlepších letech. je to stejné, jako by v boleslavi a kvasinách smontovali kolem roku 2030 nějakých 20-30t. aut. úžasná představa!
12. 11. 2009 15:15
Průšvih...
... jménem Cadillac Catera mám ještě v živé paměti. Třeba se Insignii s logem Buicku bude dařit lépe, než Opelu Omega s logem Cadillacu o třináct let dříve.
Avatar - prekladys
12. 11. 2009 14:35
Jak to bude s touhle globální platformou,
se spekulovalo od počátku, tedy už v době, kdy saab a opel "pevně" patřily do rodiny GM. regal pro americký trh se měl vyrábět v německu na jedné lince spolu s insignií a 9-5, takže motory by se vybíraly z palety dostupné v německu. lacinější čínský regal dostal dvě motorizace uvedené v tomto článku = pro USA tedy nakonec regal z číny. jak to s ním nakonec dopadne a jaká bude kompletní nabídka motorů, těžko předvídat při současných turbulencích v GM, kdy opel je "zase doma". proti ale hovoří, že čínská výroba běží bez potíží, u opla mohou nastat výpadky... a navíc, pokud by si to americký trh žádal, určitě by nebyl problém do auta v číně montovat jiný z motorů pro tuto platformu, třeba z kanadské či americké produkce. ostatně, i saab si motory pro novou 9-5 skládá z dovezeného - má v tom dlouholeté zkušenosti (ford, triumph). jsem zvědav, jestli se pár let nedočteme: opel insignia, made by GM of china
Avatar - Balkan
12. 11. 2009 13:58
Chcem Buick Regal
Mne sa akosi viac paci ako Buick. 1. preco jednoduch musli dat iny motor-ten 2.4? pokial viem ten 2.0 to je Oplovsky. 2.pan redaktor ma pravdu ze v Insgnii je vyber...lahodkovy..ale nespomenul cenu, sice asi este mozno nie je..ale ta bude taka,ze o chvilu bude Insignia zo sedeho dovozu zaujimavejsia