Tradiční americká značka Buick si díky svým prodejním úspěchům v Číně zachránila krk a nečeká ji smutný konec jako koncernový Pontiac, ale rozvoj v podobě nových modelů, které ovšem dobře znají zákazníci v Číně i v Evropě.
Buick je na tom velmi dobře a prodeje v usa budou růst, krom modelu neclave právě přišel antrh zcela nový 2010 laCrosse a příští rok bude nová generace Lucerne, tedy 2011 Lucerne a když k tomu přibude ještě Regal, bude to velmi zdařilá konkurence Fordu a japonským vozům.
Čekám že příští rok půjdou prodeje výrazně nahoru a v dalších letech ještě víc...
Buick totiž už nebude mít žádnou zastaralou nabídku modelů, jako ještě před rokem.
takze vzhaldom na cenovu vyhodnost sa da predpokladat ze sa postupne zacnu Insignie vyrabat v Cine? to mi sedi, aj ked...bude to zavisiet aj od Rusov, pretoze pre nich by to bolo vyhodne keby zlacneli dporavu a nechali prenasat GM auta do Europy cez nich. A ano- je jasne ze pre cinu a sev. ameriku sa vyraba v cine.
Este jedna vec- Cina sa rozvija a pre GM jea j Opel a jeho modely klucove ale asi pod menom Buick. N aten prusvvih menom Catera- Omega sa slabo predavala aj tu v EU, teraz je nastupca CTS, nech to tak zostane :-) Cadillac je Caddillac a Opel je Opel. Ale Regal sa hodi ako konkurentu Lexusu ES kedze ten je len pozlatena Toyota Camry.
v číně se buicku daří skvěle, zato doma, kde výroba několik týdnů dokonce stála, budou rádi, když smontují 10% toho, co loni vyrobili v číně. pravda, tam si mohou dovolit s logem buick prodávat ještě starší deriváty GM, ačkoliv i v číně je jejich čas už sečten. pokud bychom se ale zaměřili pouze na severoamerický buick , odhaduji jeho letošní prodeje na 5-7% toho, co prodával v nejlepších letech. je to stejné, jako by v boleslavi a kvasinách smontovali kolem roku 2030 nějakých 20-30t. aut. úžasná představa!
... jménem Cadillac Catera mám ještě v živé paměti. Třeba se Insignii s logem Buicku bude dařit lépe, než Opelu Omega s logem Cadillacu o třináct let dříve.
se spekulovalo od počátku, tedy už v době, kdy saab a opel "pevně" patřily do rodiny GM. regal pro americký trh se měl vyrábět v německu na jedné lince spolu s insignií a 9-5, takže motory by se vybíraly z palety dostupné v německu. lacinější čínský regal dostal dvě motorizace uvedené v tomto článku = pro USA tedy nakonec regal z číny. jak to s ním nakonec dopadne a jaká bude kompletní nabídka motorů, těžko předvídat při současných turbulencích v GM, kdy opel je "zase doma". proti ale hovoří, že čínská výroba běží bez potíží, u opla mohou nastat výpadky... a navíc, pokud by si to americký trh žádal, určitě by nebyl problém do auta v číně montovat jiný z motorů pro tuto platformu, třeba z kanadské či americké produkce. ostatně, i saab si motory pro novou 9-5 skládá z dovezeného - má v tom dlouholeté zkušenosti (ford, triumph). jsem zvědav, jestli se pár let nedočteme: opel insignia, made by GM of china
Mne sa akosi viac paci ako Buick. 1. preco jednoduch musli dat iny motor-ten 2.4? pokial viem ten 2.0 to je Oplovsky. 2.pan redaktor ma pravdu ze v Insgnii je vyber...lahodkovy..ale nespomenul cenu, sice asi este mozno nie je..ale ta bude taka,ze o chvilu bude Insignia zo sedeho dovozu zaujimavejsia