Mne tá vlnka pod emblémom na maske príde ako celkom zaujímavý a už typický prvok. Určite sa mi spredu páči viac ako Passat.
Kupovať si kombi, lebo ma sklamal sedan - to nie je asi najlepší pohľad na vec. Čo tak kupovať kombi, lebo sa mi páči? Kombíky už dávno nie sú zásadne brané ako sťahováky, ale stále častejšie aj v mene štýlu. Práve C5 je jedným z príkladov - predchádzajúca generácia v kombíku bola pravým rodinným "sťahovákom", tá súčasná brnka na inú strunu.
Čo sa týka Laguny - poznám pár ľudí, čo zmenili názor, keď ju vyskúšali. Vzhľad nemusí byť jediným, alebo hlavným kritériom. Onen aspekt som si na vlastnej koži skúsil sám - kúpil som si vybavený Renault Kangoo, aj keď som ho zo začiatku kritizoval - čo, ostatne, nájdeš v starších diskusiách k nemu. Presvedčili ma proste iné hodnoty.
Jasne, všetko je vec vlastných kritérií. Nateraz mi vychádza - ak strednú riedu, tak Mercedes C nie.
Já vím jak vypadá Avensis a v kombi je to jedna z nejpohlednějších zadnic ve třídě. :yes: Bohužel vpředu je to stále to typické Toyoťácké beznázorní, které nesmí nikoho urazit a málokoho nadchne. [odkaz] Proti kombi obecně vzato nemám nic, ale musí pro jeho koupi být důvod, kupovat si kombi, proto, že mě na pohled zklamal sedan (př. C5), to by byla chyba. Mazda6 se mi líbí, ale je dost tlačená "sportovním" směrem, Lagunu bych úplně vynechal, tam je zajímavá jen ta cenovka.
Tak ja osobne nemám nič proti kombi, niekedy dokonca vyzerá lepšie ako limzína - viď C5, ktorý si práve spomenul. Ak by som vyberal v strednej triede, asi by to bol jeden z favoritov, rovnako ako Laguna. Možno by som ešte omrkol aj Mazdu 6, ale rozhodne by som neobišiel Toyotu, posledný Avensis je jedným z tých, ktorým prichádzam na chuť postupne. [odkaz] Rozhodne mi imponuje viac ako MB C.
Skoro by se mi chtělo napsat: poraď! Minulé Legacy bylo pěkné, tak dnes snad akurát nový Chrám víry >:-[] a Magda Seš, jinak bych nevěděl. No možná ještě C5, ale sedan se mi zezadu stále nelíbí.
blbost. Drží se stylu minulé generace, kde byla přední světla jako u třídy E, jen spojená dohromady. Stačí se kouknout na tuhle fotku současného éčka. Když se světla zmenší a spojí tak mám céčko po faceliftu...
[odkaz]
Jde hlavně o trend a možnosti rozvíjení existujícího tvaru. Když se zamyslíš nad rozdílem mezi jednotlivými generacemi různých vozů, zjistíš, že zvolená cesta je vlastně ta nejlepší. Přemýšlel jsem takto nad Jaguarem , (překvapivě >:D ) a dospěl k názoru, že jeho směřování (designu) je z tohoto pohledu nepřekvapivé a do budoucnosti slibné.
Pro mě to taky není svatý grál. Na druhou stranu, současná 3er taky není příliš úžasná a tak musím říct, že se mi, nakonec C líbí. Ono totiž nic dalšího na výběr není, A4 mě nebere a Jaguar nic nemá.
Máš pravdu, těm jsou zřejmě nejpodobnější, ale to minulé eSko přišlo s podobným stylem ještě dřív (a CLS ho rozvinul až do extrémního tvaru písmene eL) a tahle světla jsou někde mezi tím eSkem a eSeLelkem, i když k SL mají o něco blíž...
Vtipný je údaj o spotrebe C 350 CGI: veľkoobjemový benzínový šesťvalec s 305 koňmi (a ak sa nemýlim s automatom) má jazdiť kombinovane za 6,8 litra na sto... >:D No, aspoň šme še pobavili.
Nemusí to být jen ty dvě sociální skupiny , o kterých mluvíš ... já jsem měl k dispozici v dobách hojnosti MB E500 a ono to auto má něco ukrutně do sebe .... prostě jsem se v něm cítil fajn a zvenku důležitý >:D .... co jsem nikdy nedokázal překousnout je jednání a ceny v servisech ... Pokud můžu posoudit (mám poměrně čerstvou víkendovou zkušenost s C) tohle auto je fajn, ale nemá tu správnou auru .... prostě se přepravuju v normální autě, jízda je srovnatelná s čímkoliv ve střední třídě včetně mého firemního pasátu Romanian Social Edition :-) ... pokud bych teď musel řešit nákup auta přiznám se, že lehce ojeté E (od 07 faceliftu) by pro mě bylo dost horkým favoritem , i když za stejné prachy bych měl od normálních značek něco nového .... Koupit si za milion cečko je pro mě něco nepředstavitelného ....
Reči o kopírovaní treba prejsť s blahosklonným nevšímaním. Je ale nepopierateľný fakt, že u Cčka, rovnako ako u Octavie sa z relatívne rovných nekomplikovaných línií obe posunuli rovnakým smerom k tomu L-dizajnu. A podoba oboch svetlometov je viac ako nepatrná.
Tys tomu dal.... když tady někdo napíše, že jsou to světla z oktávky, tak mu to máš odkejvat a né se hádat, natož se snažit to podložit argumenty. No ale co sis nadrobil, to si teď vylížeš :-)
tie svetla z octavky urobili z toho medveda mäkotu (měkotu) ;-) zda sa, ze trend nasadeny skodou - teda degradacia exterieru modelovej rady nastupcom, bude prevzaty viacerymi automobilkami.. ;-\
Hm, jak tak koukam na ty fotky, co jsi sem dal ty, bojim se, ze pri celocerny palubovce bude efekt dost mozna stejnej jako dneska... No uvidime, nejdulezitejsi dojem je ten nazivo, pockame si na nejaky ten autosalon/navstevu showroomu. Co se 3-er tyce, souhlasim, ze dojem je urcite lepsi, nez jakej byl u 5ky, novy interiery BMW nicmene odskocily tem predchozim o tridu kupredu, a to doufam potka i budouci trojku.
A pokud jde o Audi, tak to u me hraje v interierech prim napric temer vsema tridama. U A4ky (A5, Q5), viz [odkaz] , se mi napriklad ohromne libi ten stredovej tunel obsypanej tlacitky. Vyslednej dojem jak v bizjetu - vsak oni v Porsche dobre vedeli, proc interiery Panamery a novyho Cayenne vypadaj tak jak vypadaj. :-) Z ergonomickyho hlediska uz jsem na to samozrejme slysel kritiku, ale s A4kou pravidelne jezdim a sam bych zadny podobny namitky nemel.
Osobne si myslím, že C-čko teraz zažiarilo a výrazne omladlo. Čo sa týka predných svetiel tak myslím si, že rozhodne Mercedes nekopíroval úbohu "oktavku". Prosto spojil svetla triedy E a trocha ich zaoblil. Interier je ovela krajší ako pred faceliftom a vyzera omnoho luxusnejšie. Ale aj tak sa viac teším na "kupečko".
svetla jsou vyrabena v cz :-) podobnost je jen a pouze v konture obrysu svetla, jinak vnitrkem a vybavenim technologiema ma O II FL hodne daleko. Na fotkach je verze AFX (Xenon) s LED. Bude i verze "social" halogenova verze ( pouze dvojreflektor a zarovky) :-)
Diky za odkaz. Za sebe musim rict, ze se mne posun smerem k Ecku libi. Neni to sice uplne muj styl, ale je to osobity, originalni a hlavne (alespon na zaklade zkusenosti z Ecka a tyhle fotky) podstatne hodnotnejsi nez soucasny plastak - [odkaz] . Nerikam, ze kvalita dilenskyho zpracovani byla u predfacelifotvany verze spatna, naopak, i ty plasty byly kvalitni, ale celek pusobil tak nejak obycejne, "nepremiove". Oproti takovymu Passatu nebyla pridana hodnota veskera zadna.
Souhlas... Ta podobnost světel je až zarážející :-) Jinak podle mě mělo Céčko průměrný design před FL a má ho i teď... Ale není nic subjektivnějšího, než design, takže jestli se to někomu líbí-proč ne?! :yes:
Nějaké fotky interiéru už po netu plavaj, nenašel jsem nic v dobrém rozlišení nebo alespoň bez částečného zakrytí, ale co se rozložení týče, vypadá dost podobně palubce v éčku. Sice tak ztratí osobitost, ale na druhou stranu je takhle umístěný display čitelnější...
Ad 3 er, ten se mi líbí i dnes, protože to co v luxusní E60 vypadalo chudě a chladně mi k mladistvému stylu trojky prostě sedí, akorát je lepší brát verzi bez kapličky. ;-)
A interiér A4 taky vychází ještě z předchozí generační vlny, takže alespoň v mých očích nic moc...
Jestli fotky skutecne odpovidaj tomu, co vyjede na silnice, tak se opravdu jedna o az neuveritelnou podobnost. Dluzno dodat, ze u Mercedesu dopadlo vytazeni a zaobleni svetel stejne spatne jako u oktavky. Skoda, ze tu nemame i fotky interieru, protoze tam dosud tlacila Mercedes bota nejvic (respektive az doted ho tlacila pouze tam, protoze zvnejsku nebylo zvlast sedanu co vytknout). Jestli zustal interier vicemene shodnej (mam na mysli hlavne stredovou konzolu, pristrojovej stit, o jehoz zmenach byla v clanku rec, byl uplne ok), muzou se u Audi dal placat po ramenou. Prinejmensim do predstaveni novy trojky, protoze ta pravdepodobne bude mit interier ne nepodobnej tomu v 5-er (7-er, 5GT), a to by byla vazna konkurence. Naopak dneska ma trojka interier snad jeste horsi nez to Ccko - ostatne stejne jako mela minula 5ka (E60). BMW holt udelalo na tomhle poli neskutecnej skok kupredu.
Interier sa mi nepáči. V E Class sa to ešte dalo prehliadnúť tá spojená kaplička, ktorá prechádzala až na stredový tunel, ale tu mi to pôsobí ako päsť na ako. Najviac sa mi pred faceliftom páčil ten vysúvací displej, a pri každom štarte som si ho užíval, aj keď vraj boli s tým problémy a preto ho asi aj menili. Toto sa mi nepáči. Volant pôsobí super aj keď ešte som nedržal lepší volant ako M-kový od BMW. Čo sa týka exterieru tak na tom bielom kombi je to pekne ale pri modrej limuzíne to ešte musím predýchať. Možno to prídem časom, ale zatiaľ dávam palec verzií pred faceliftom. Ešte k tej Octávke tam to je až moc Brilliance toto je iná trieda a MB také chyby nerobí :-! a ešte k prevodovkám konečne sa zbavia pri štvorvalcoch tých starých automatických prevodoviek to bolo otras tie pomalé reakcie.