Tak jsem to i myslel, není zrovna nutné, aby to byl opravdu hot hatch, ve kterém nám starším vyskáčou plomby. Ale harmonicky naladěný podvozek, který si dá hodně líbit - a taky láká k troše toho dovádění - to ano. Po těch víc než deseti letech nové éry Hyundaie a Kie už na to začíná být čas. Nevím, co kdo očekává od interiéru, mě ničím neuráží, lidem jako já bude záležet hlavně na kvalitní konstrukci sedaček, správných ergonomických poměrech a kvalitě materiálů. Přidávám odkaz - Hyundai chystá pro Veloster a postupně i další modely zavedení nového infotainmentového systému Blue Link, V rámci jednoho centra obsluha více funkcí, s přidáním nových, jako třeba automatické ohlášení nehody v rámci asistenčního programu, sos volání, předehřívání motoru atd.: [odkaz] Což znamená, že Veloster nemá být vozítko pro středoškoláky, ale chce oslovit i náročnější a starší publikum. Tomu odpovídá i ta koncepce pro 2 vpředu + občas někdo vzadu, která asi trochu laškuje s Mini Clubmanem. Mimochodem, VW/Škoda stejnou koncepci u Roomsteru nakonec (podle mě chybně) vzdali. Pokud se náhodou nedostaví efekt "VW Brouk" (po kterém tajně touží každá automobilka), nebude Veloster auto pro davy, ale právě naopak. Pro davy má Hyundai i30ku/Elantru nebo i20/Accent a podobně. Pěkný den :yes:
To je pravda Juke se prodava vice nez automobilka kdy planovala, a nikdo ani nevi proc, jelikoz je to auto technicky "normalni" za normalni penize jen kategorie sama o sobe.
Rozhodne tak dal.
Zit porad z historie a retrostylu se neda do nekonecna. Vzdy nejaka ikona musi drive ci pozdeji u nejakeho vyrobce vzniknout a to vetsinou se neda naplanovat o tom rozhodne zakaznik.
AKý ohlas vzbudil Juke totálne uletenými tvarmi - prečo by nemohlo trošku rozbúriť pokojné vody toto? Hyundai má za ušami, už to nie je ten outsider, ktorého sme donedávna poznali. A aby to vedeli všetci, potrebuje do sveta trochu zakričať a ukázať sa. Za mňa :yes:
Tomu sa hovorí konzervatívne premýšľanie, ale Hyundai to zobral cestou (silnej?) invencie.
Nemyslím si, že sa to auto stane v EÚ masovkou, ale je to ďalšia cesta, ktorú Hyundai volí v záujme dostania sa do väčšieho povedomia zákazníkov. Jednoducho skúšajú stále niečo, čo strhne pozornosť, trebárs i za cenu, že účel nie vždy musí svätiť prostriedky. Mne je to vcelku sympatické, i keď nie som topper ( ;-) ) vysadení i na Kóreu.
Osobne som tiež "konzerva", ale čas od času nejaký ten výstrelok nezaškodí ;-)
Když budu mít dveře jen dvě přední, tak mi taky dítě nevyleze do silnice. Je to prostě divný. Dost si tím podle mě odradili masovější prodeje. Nevím, jak pro koho, ale kdyby jsem si šel koupit něco podobného 2+2 tak by mě tohle dokonale odradilo. jak když jim došel materiál, tak to zaplátovali a nechali dveře jen na jedný straně.
Predpokladám, že to bude koncipované cca ako 2+2. Takže tie dve zadné sedadlá budú také "núdzovky" pre jedno, či dve deti. A že to má iba jedny zadné dvere? Pre európskeho zákazníka to bude možno ťažko stráviteľný fakt, ale hľadaj v tom i nejakú výhodu...budeš mať na zadnom sedadle dieťa a ono ti nebude môcť pri zastavení otvoriť bez toho, aby sa pozrelo za seba, na ľavej strane dvere, takže ti ich ani nikto neurve. Namiesto toho ich musí otvoriť na pravej strane pri chodníku... Beriem to ako kompromis (možno divný kompromis) pre ľudí, ktorí sú dvaja, väčšinou jazdia dvaja a sem-tam sa niekto pridá, alebo sú dvaja a majú jedno dieťa a pod. Alebo muž chce kupé, žena hatchback, tak im sakra Hyundai dáva možnosť splniť obom sen v jednom aute. :-) Vo veciach treba hľadať i niečo pozitívne... ;-)
Mě je celkem jedno co to je za značku, ale tohle je prostě zgarb. Palubka je případ sám pro sebe, víko kufru je do půlky střechy a má to zadní dveře jenom na jedný straně.
Pežot to nie je, Folksvágn to nie je, tak neviem, prečo sa čuduješ, ako by si Hjúndaj videl po prvýkrát...palubka je v ich typickom súčasnom duchu, čo je (bude?) pre to auto trochu na škodu...
Potom dávaj pozor, aby si sa nesmial takto i naživo, lebo ak narazíš na podobne jednoduchého jedinca, tak by ťa tou tyčou mohol i vytrieskať. ;-) Ale ktovie, možno v rámci joint venture si od Škúdky nechajú dodávať iba dáždniky zo Supiho... 8-s8-s
Súhlas, ten interiér je vzhľadom na revolučnosť karosérie biedny (obyčaj Hyundai)... Škoda, ale dôležité bude naladenie podvozku, o ktorom píše patrik...na US trhu asi ani nie, ale v EÚ (najmä teda v ČR a SR >:-[] ) určite...
Tváře zatím umoněné od popela, ale kominík to není. Kola s lichým počtem paprskú, ale "supermainstream" to není. Šaty s plechu, stříbrnou metlou vyšívané, ale folksvágn to není, jasný pane.
Jasně, vizáž Velosteru je hodně důležitá, ukáže, jak si Hyundai představuje lidový kočkolap v době, kdy už si slušně posilnil sebevědomí a celkem nadějně stabilizoval svou designovou filozofii. Ale zásadní otazník je, jestli si Hyundai po zase několika letech technického vývoje už troufne na ostré autíčko, které kromě napumpovaných motorů předvede hlavně vyzrálý podvozek, schopný se bez ušklíbání postavit do řady se starými machry. Takové, co ho hoši z Autocaru budou chtít mermomocí protáhnout po anglických okreskách. Na ježdění do školy přece stačí škeble s trochou toho sprejování. Kiamani samozřejmě tuší, že někde za horizontem se nejspíš blíží Schreyroster...
Jsem koukal co mi to připomíná a ono to vypadá jak hlava predátora
[odkaz]
>:D:no:
Edit: A koukám, že zadní dveře fungují jako šíbr pro zadní cetující. Má to panty uprostřed střechy. Když to zvedne kufr, tak na ně bude pršet. Ale zase by nesměl na Pražský okruh, protože tam smí jen do 4,5 metru výšky >:D
V základní výbavě bude asi tyč s hákem, aby si lidi mohli podat to výko při zavírání. >:D