tak nejak vic....chlapsky, tvrde, nekompromisne. Predstavuju si ramenateho chlapa s hranatou celisti, hustym nekompromisnim obocim, tridennim strnistem, ve flanelove kosili a dzinach.... zatimco ten Scenic je takovy zzenstily, tutuli-mutuli, kudrlinky a oblinky... To si prece poradny chlap nikdy neporidi. Hlavne ne, kdyz ma jaxi pochybnosti o sve chlapske identite. >:D
Taky jsme s rodinou přemýšleli o VWTouran,ale když nám řekly cenu přes 600tis 1.4TSI Tredline,tak jsme řekli děkujeme naschledanou.Dnes máme Renault Grand Scenic 1.4Tce max. výbavě a jsme zatím velice spokojení. PS: oni Ti Frantíci vozidla MPV opravdu umí. :-)
Tipuju,že případný kupec se stane - na hooodně dlouho - "tváří" nějakého top ekonomického magazínu (p.s.:možná s ním budou besedy :-) ) ... a to taky něco stojí >:-[]
To bylo pod Ronaulta ...
Doteď si nejsem jistý jestli se jedná o cenu za dva auta nebo jedno, případně jestli ti k Touranu do kufru nedají jednoho Mistra elegance, kterých jich zůstalo na skladě jistě dost >:D
prosim ta ked sa ti nepacia moje prispevky tak ich necitaj a nereaguj na mna. Hovorim ti to uz tusim druhy krat. Ja som sa ta nic nepytal tak pls ries si svoje.. Nie kazdy moze byt taky pan dokonaly a vsevediaci ako ty
Tak takovou kravinu jsem dlouho nečetl! Vážený, zajděte si někdy do servisu VW, oni Vám tam po straně řeknou, kde je kvalita VW ...v pr.! Mám s tím svou konkrétní zkušenost u VW Passat- B 7 . Děs a hůza, noční můra servisu i moje, protože jsem za to dal 900 tis.
V žádném případě už za auto od VW takovou cenu nedám a přesedlal jsem, pane na Renaulta Scenika právě proto, že je to za půlku, s vyšší výbavou a pokud se to pos..e, tak mne to tak nebude mrzet! Zatím mám najeto 113 tis a ještě se to nepotento!
A co se týče pohodlí, s Touranem, který jsem také testoval , neporovnatelné, děti si to pochvalují, nezlobí! Víte, ono ti -dle Vás blbí Francouzi, co třídu MPV odstartovali prvním Espacem, veděli, proč to dělají, ne pro závodění, ale pro pohodlnou rodinnou jízdu,s komfortem, stolečkama pro děti vzadu, záclonkama v oknech,polohovacím sedákem i opěradlem-a to vše BEZ PŔÍPLATKU ! Když potřebuji na silnici závodit, nevolím MPV.
prosim Ta staraj sa o seba, ja si na neho budem reagovat kolko chcem. To ci ma sere alebo sa na nom smejem hadam viem najlepsie sam. Keby ma vyslovene sral tak reagujem na kazdu chujovinu ktoru napise.. Ja mu napisem max 3-4 krat do mesiaca, tot vsio.. tak hlavu hore a dychaj
Zajímalo by mne, jestli je pro rodinné auto důležitější pohodlný podvozek, prostornost a cena nebo rodinu ocení, že ji tatínek vyklepe na kdejakém výmolu a budou mít méně místa.
Možný by nebylo od věci napsat jestli redakce k testování dává MPV novinářům s rodinou nebo mladým klukům se sportovními ambicemi pod metr sedmdesát. :-O >:D
este by bolo dobre pripomenut aj, ze islo o test prvej generacie tourana, s motorom, ktory sa uz v sucasnosti nemontuje do ziadneho VW auta. a podla mojho nazoru, niektore "opravy" boli vinou servisu, nie auta a to sa bohuzial deje pri kazdej znacke .... a evidentne vsade .........
"...po posledním faceliftu k tomu přidává i atraktivní design" No já teda nevím, ale pod slovem atraktivní design si představuji trochu něco jiného než tuhle nudnou (byť dobře postavenou) konzervu od VW ;-\
ano uspokoji.. ale len uspokoji.. nezabavi, nenadchne.. proste nic.. len slabo uspokoji.. pozrime sa na AUTOBILD dlhodobe testy a ich tabulku:
Fazit von AUTO BILD-Redakteur Andreas Borchmann
Nach dem schlechten Abschneiden des Touran stellt sich die Frage: Was für einen Murks bauen die da in Wolfsburg eigentlich zusammen? Aber es wäre zu einfach, die Schuld auf die Arbeiter der "Auto 5000 GmbH" zu schieben. Viele Fehler sind einfach konstruktiv bedingt, VW stellte einige mittlerweile ab, der fade Nachgeschmack bleibt. Wieder einmal wurden die treuesten Kunden, die Frühbucher, als Testfahrer missbraucht. Ob VW sich das auf Dauer leisten kann?
Zuverlässigkeits-Rangliste
Fahrzeug Punkte Note
1. Mazda6 Sport 1.8 MZR Comfort 0 1+
2. Mazda5 2.0 MZR-CD Top 1 1
2. Toyota Prius HSD 1 1
3. BMW 320i Touring (E91) 3 1
4. Skoda Octavia II Combi 1.6 FSI 5 1-
5. Mercedes-Benz E 320 CDI T Elegance (S 211) 6 2+
6. Ford Focus 1.6i Turnier 8 2
7. Ford Mondeo 1.8/Opel Vectra 2.2 9 2
8. BMW 745i (E65) 10 2
9. Honda Jazz/Renault Clio 1.4 12 2-
10. Fiat Panda 1.1 8V Active 13 2-
11. Hyundai Getz/BMW 318i 14 2-
12. Toyota Avensis 2.0 D-Cat/VW T5 2.5 TDI Multivan 15 2-
13. VW Lupo 1.4 TDI 16 3+
14. Audi A6 Avant 2.7 TDI/Opel Meriva Cosmo 1.7 CDTI 17 3+
15. Mini Cooper 18 3
16. Hyundai Elantra 1.6 21 3
17. Renault Kangoo 1,9 dTi 22 3
18. Alfa 147 2.0 T.S./BMW X3 2.0d/BMW X5 3.0d 23 3
19. Mercedes-Benz A 170 CDI (W 168)/C 220 CDI T (S 203) 24 3-
20. Opel Zafira 1.8/Volvo XC 90 D5 25 3-
21. VW Golf V 1.4 26 4+
22. Opel Astra (H) 1.9 CDTI 28 4
23. Opel Astra (G) 1.6/Mercedes-Benz ML 270 CDI ( W 163) 29 4
24. Ford Fusion1.6/C-Max 2.0 TDCi 30 4
25. Skoda Fabia 1.4 16V 31 4
26. Skoda Octavia Combi 1.9 TDI 32 4
27. Fiat Punto 1.2/Jaguar S-Type 3.0/Renault Mégane 1.6/Laguna 1.9 dCi 33 4
28. VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline 41 5
29. Citroën C8 2.2 HDi SX FAP 45 5-
30. Peugeot 307 HDi 110 FAP 46 6
31. VW Polo 1.2 Comfort 56 6
32. VW Touran 2.0 TDI Trendline 77 6
Legende: 1 bis 5 Punkte = 1; 6 bis 15 Punkte = 2; 16 bis 25 Punkte = 3; 26 bis 35 Punkte = 4; 36 bis 45 Punkte = 5; ab 46 Punkte = 6
keby ten test dopadol zle pre scenic ford alebo zafiru, pre GTIho by to bol uplne relevantny test.. Kedze tam pohorel touran tak zrazu obrati kartu a uz netreba pausalizovat na zaklade jedneho modelu celu radu >:-[] >:-[]
este stale nevies odpovedat na otazku preco nam tu vsetkym neukazes tu svoju karu? Este stale nic? Kecas tu kraviny a pises eseje a bludy. Ale sam nemas guraz ukazat a napisat recenziu o svojom aute, ktovie preco..... na to nejsou gulky co?
Poslednou dobou, čo čítam testy, ani DSG nejak moc nechvália...hlavne že kecá do radenia aj keď nemusí - keď sa rozhodneš radiť manuálne a jazdiť trochu športovejšie a dynamickejšie, a chceš hodiť vyšší kvalt až keď už zase zasahuje elektronika, tak máš po tej dynamickej a športovej jazde, lebo to preradí hneď o dva stupne hore....jeden za teba a druhý za automatiku.
"...festovní, utažené jízdní vlastnosti TOURANA"...myslíš tie tvrdé péra, presný podvozok a odťažité riadenie? Nič nelogickejšie ako kombinácia týchto vecí v aute nemôže byť. Na to nemajú ani nízkoprofilové sedemnástky na Fabii HTP (videl som)...
Ja mám svoju rodinu rád, nechcem ju trápiť vytriasaním na tvrdom podvozku s necitlivým riadením. Ak riadenie bez odozvy, tak na mäkkom a pohodlnom pružení. Inak to dohromady nejde. ;-)
:-) Vedle, magistráte. Takhle je to (nezlob se) jen ve tvých snech. Opusť při diskuzích garáž a představ si, že tak jako ty si kupuješ dejme tomu boty, si jiní kupují auta. Zapomeň na Rollsy, vrať se nyní do své garáže a představ si, že kolem tebe jezdí lidé, kteří si koupili stejné auto, přitom na ně vydělali za týden. Až to pochopíš, pak s tebou budu rád diskutovat i o těch Rollsech.
Na trhu každý bojuje proti všem ostatním, ne? A nemastně neslaně postavený kompromis (jako Touran a jako většina VW), který se snaží hlavně nikoho neurazit a kvůli tomu ani nedokáže v ničem vyniknout (dobře, s výjimkou DSG) - to opravdu není nic pro mě, děkuji pěkně.
Bohatý člověk je pro mě kupující Rollsu, Ferrari nebo možná Mercedesu S-Klasse. Věřím, že takový se na cenovku a náklady možná ani nedívá (no i když - proč by se pak tolik S-Klasse prodávalo v naftě místo benzínového V8 nebo V12...).
Ale drtivá většina kupců středního MPV určitě ceníky studuje velmi pečlivě a rozdíl plus mínus 100 tisíc je pro ně citelný, byť ne vždy rozhodující.
Koukám, že ti Touran bojuje sám proti všem :-) Klid, v komplexu není lepšího auta na trhu. Možná, kdyby sis auto sestavil ve své garáži, z jednotlivých komponent i od konkurence, dotáhl bys to ještě o kousek dál, ale upřímně, to není zapotřebí, TOURAN tě uspokojí dokonale.
Nepsal jsem to ani jako ironii, ani jako poklonu, nýbž jako konstatování faktu: francouzská MPV jsou pohodlnější než neměcká a lépe se prodávají, tudíž asi takové naladění vyhovuje více zákazníkům. Nic víc, nic míň.
To je dáno specifičností segmentu, přeci jenom, kompaktní MPV, to vyžaduje jisté "šoférské nestandardní" postoje, takže závěr tvé úvahy není poklonou nýbrž velmi razantní ironií. Ovšem buďme rádi, že jak ten Ford tak VW (alespoň tito dva) umí i tento segment v módu "pro šoféra".
Žiješ v podivných kruzích. Nevím, co si představuješ pod pojmem "opravdu bohatí lidé", tématem však by měli být lidé, kteří jezdí kompaktní MPV proto, že je jezdit chtějí. Tvůj nesmyslný postoj, že totiž všichni lidé kupují auta takříkajíc nadoraz je vskutku jen evidentním obrazem tvé garáže, nic více.
Je mi fuk jak si pořizuješ svá auta, ovšem co se týká diskuze o tom, omlouvá tě, žes tu nový, takže zahajovat s tebou diskuzi o tom, jak se kupují auta je pro 99% diskutérů ztráta času, najdi si to na blogu. Jsou tam o tom stovky diskuzních příspěvků.
Ty máš pro mne zcela přízemní, takžka žabí pohledy na věci, máš to jednorozměrné a poměrně i jednoduché, je to proto, že vězíš v garáži a neumíš psát objektivně. Samozřejmě, že jsou lidé, kteří s tím jazykem na vestě dokážou do té garáže dokopat akorát tak Tourana, ale pak jsou lidé (a je jich hodně) kteří si toho Tourana kupují mimoděk, to jsou lidé, kteří asi i podle tvých měřítek nejsou lidmi opravdu bohatými, přesto žijí život jaksi v nadhledu. Pokus se to pochopit, soustřeď se a zapuď na chvilku genezi své vlastní garáže...
Škoda že tomu podvozku Tourana taky neodpovídá naladění jeho řízení. Limity podvozku mohou být (a u Tourana jsou) vysoko, ale "němý" volant řidiče odrazuje od jejich využívání. C-max ukazuje, jak to jde výrazně lépe.
Ale je jistě pravda, že spousta (podle prodejů zřejmě většina) zákazníků dává u MPV logicky přednost pohodlí před dynamikou a proto volí měkce odpružená pohodlná francouzská auta...
Opravdu se domníváš, že velmi bohatí lidé kupují střední MPV? Já si to nemyslím. A pro kupce auta v rozmezí 500 tis. Kč až milion je cena a za ni získaná protihodnota v 99% případů velmi zásadní faktor.
V designu dávám Fordu jednoznačně přednost před VW ve všech třídách a MPV nejsou výjimkou. Ale to je zcela individuální subjektivní věc.
Co má v praktičnosti Touran navrch, co by neměli ostatní? OK, velký kufr, ale třeba Gran Scénic má prakticky stejný.
Jistěže podle jednoho kusu těžko usuzovat na všechny. Ale když už se k Touranu na nejhorších místech žebříčku tak pěkně přidal Passat, Fox a další VW, tak už to beru jako celkem vypovídající.
Nikoliv.
- Jízdní vlastnosti, řízení: Ford je lepší
- Pohodlí: všichni Francouzi jsou lepší
- Pasivní bezpečnost (měřeno počtem bodů v testu EuroNCAP): Lepší podle starší metodiky jsou C4 Picasso a Scénic, Zafira má stejně bodů jako Touran. Nová metodika je přísnější, takže 5* nový C-Max a Pugeot 5008 jsou pravděpodobně taky lepší
[odkaz]
- Motory: nejlepší benzín má zřejmě Peugeot (1.6 THP), o nejlepší naftě by se dalo dlouze diskutovat, ale TDI to nebude
- Manuální převodovky: remíza s Fordem
- Automatické převodovky: OK, DSG je zřejmě nejlepší
Design a image nelze objektivně hodnotit, na hodnocení ergonomie nemáme data a stejně i tam hraje roli subjektivní dojem.
Opět slepě generalizuješ než na základě své vlastní garáže, kterou jsi evidentně vybavil s vyplazeným jazykem na vestě... jnak bys tyhle nesmysly nikdy nemohl napsat.
Kufr je ta jednotlivost která ho z toho prvního místa ve třídě posouvá ještě výše. Je dobře, že připomínáš to naladění podvozku. Píši o tom nahoře - TOURAN je auto pro šoféra, nikoliv pro vyměklou eurobagetu. Uznávám však, že jsou jezdci jimž plavnost a tekoucí volanty prostě vyhovují více, než festovní, utažené jízdní vlastnosti TOURANA.
Úplně ve všem, ať to vezmeš jakokoli, přes styl karoserie, přes design, přes materiály, ergonomii, techniku, motory, převodovky, image... ve všem je TOURAN nejlepším vozem ve své třídě. V jízdě mu může se***vat Ford, to musíme v rámci objektivity uznat.
V komplexu není lepší volby než TOURAN. Jsou jednotlivosti, drobnosti, na které nahoře v testu upozorňuje mistr testér, avšak to jsou marginálie, které prvenství TOURANA nemohou zbavit.
Ovšem v jednotlivostech, například v kýčovitosti (scénic) jsou holt kádři jiní. Chceš houpalku? Pak si asi nepořídíš TOURANA, no právě o tom nahoře píši - TOURAN je auto pro šoféra, nikoliv pro vyměklou eurobagetu...
Myslíš toho jednoho Tourana, nebo snad na základě toho testu paušalizuješ na komplet celou výrobu za posledních deset let? Jediná možná varianta k Touranu ve třídě je produkt od Fordu, ano s tím souhlas, ovšem nezapomínej, že vedle těch technických, jízdních vlastností, je tu ještě design, a v tomto segmentu jeho praktičnost, a v tom holt na Tourana nemá ani ten Ford.
Možná by ses měl blížeji seznámit například se scenikem, abys tu nepsal osvícenské avšak přisleplé básně...
Nechápu proč by tu mělo být zatěžko komukoliv psát tu o Golfu 3, koneckonců o jakémkoliv autě, nějak mi nedochází tvá logika. Víš vůbec o tom, že jsi se ocitl na stránkách o autech? ;-\
Proč mě tu oslovuješ tak neurvale? Mám tě také oslovovat - vole?
Nejlepší? Vážně, a v čem? Není ve své třídě ani nejpohodlnějším, ani nejprosotornější, ani nemá nejlepší jízdní vlastnosti, ani řízení, ani motory, ani pasivní bezpečnost, o zábavě za volantem ani nemluvě (ta ovšem u MPV není zásadní). Možná má Touran nejlepší automatickou převodovku, ale to mi připadá trochu málo. Ve všech ostatních parametrech najdeš lepší auta, a to celkem výrazně.
Kde ses dočetl cokoliv oslavného, nahoře píši to, co o Touranu napíše každý, kdo zná auta. Touran je nejlepší vůz své kategorie. To tě překvapuje? Potom o tom nevíš nic.
Jediné, v čom je Touran lepší je...kufor. Inak je stiesnenejší, menej pohodlný (ak sa dá o pohodlí pri tej tvrdosti hovoriť) a má vyššiu spotrebu.
Mimochodom, odkedy patrí MPV medzi autá? :-O
Porovnávaš neporovnateľné. Jednak ide o vozy rozdielnych tried (nižšia stredná vs. stredná) , jednak o príliš odlišné koncepcie. Prax ukázala, že MPV nemôže nahradiť kombík, a rovnako kombík nenahradí MPV. Každáý má iné priority a oslovuje inú skupinu zákazníkov.
Porovnanie znesú iba ak jazdenky, že by niekto kupoval nový voz a rozhodoval sa za rovnaké či podobné peniaze medzi Passatom a Touranom si jednoducho neviem ani predstaviť.
v trhovom hodpodarstve, tak ako ho zazivame, maloco sa vymanuje z porovnavania kolko a co za to, a preto ma aj cena auta rozhodujuci vplyv pri jeho zadovazeni. naozaj len uzkej skupine ludi je jedno kolko financii zan utrati. no a ostatnym, vacsine zostava iba kupovat len take, na ake ma a velebit svoje, podotykam, nutne rozhodnutie.
Chlapče,opravdu si připadáš s těmi oslavnými ódami na cokoli se značkou VW normální?Občas se i u VW něco podaří,neříkám že ne ale taková zaslepenost,to se opravdu nevidí.Mimochodem...asi před dvěma týdny jsem četl v práci jakýsi časopis,kde sami Němci dělají dlouhodobé testy na 100 tisíc km,pak rozeberou do šroubku motor a hodnotí.Z tuším 68 hodnocených aut se na posledním místě skvělo jméno.......VW Touran.Tak a teď přemýšlej,jak nám to vysvětl횡.
Pokud se chce řidič MPV za jízdy alespoň trochu bavit, jednoznačnou volbou jsou produkty Fordu - buď C-Max (vč. Grandu) nebo o třídu výš S-max / Galaxy. Zafira je velmi dobrou volbou z hlediska prostoru a praktičnosti za peníze. A Francouzi jako obvykle vynikají pohodlím, designem a férovými cenami.
VW s Touranem se jako obvykle snaží pochytat všechny zajíce na jednom poli a nechytne žádného - Touran je klasický neslaný nemastný produkt VW, prodávaný zejména díky síle značky a vynikajícímu marketingu. Jinak není v rámci třídy ani nejzábavnější, ani nejpohodlnější, ani nejprostornější, ani nic jiného.
Vlastně ano - s přehledem NEJPORUCHOVĚJŠÍ v rámci dlouhodobých testů AutoBildu:
[odkaz]
Touran stojí stejně jako Scénic a přesto se hůř prodává. To jsou fakta, ostatní jsou jen bláboly. Samozřejmě se nebavím o trhu, kde se prodá za rok stejně jako jinde za 4 dni.
Taky nechápu, proč alespoň neprohodili tu klimu s navigací. Je to ale nešikovné i v Superbu, kde je rádio nad klimatizací, řidič musí k rádiu sklopit hlavu, aby viděl na displej. Je to nezvyklé hlavně pro bývalé majitele francouzských aut, kde se vše ovládá páčkou u volantu a displej je umístěn na vrchu palubní desky. Řidič potom nemusí sdělávat ruce z volantu, aby ztlumil rádio a displej má v zorném poli. Tak to má být.
Jinak ta cena Touranu je fakt dost vysoká, milion za takové auto je už moc.
Velkou výhodou MPV je možnost nastavit si sklon zadního opěradla. Vypadá to triviálně, ale kdo někdo vozil děti ve staré Octavii s naprosto idiotsky kolmými opěradly, ví, o čem mluvím. V Octě ti běžně spící dítě visí dopředu v pásech. V MPV si prostě sklopí trochu opěradlo a v pohodě chrápe. Grand C-Max má navíc velký extrabuřt v podobě zadních posuvných dveří.
nema zmysel zacinat tu hadky ze VW je boh a vsetk oostatne su lacne *... Touran nie je o nic lepsi ako ostatok. Mne sa na nom ohromne paci dizajn. Mam rad krabice..
ano ale ked potrebuje clovek vidiet mapu a nie sipku tak musi kukat dole... stacilo to vymenit s ovladanim navigacie ktore je zase nezmyselne vysoko, pytam sa naco je to tak vysoko???
taky se touhle myšlenkou (kombi střední vs. střední MPV) zabývám, ale zatím moc nevidím důvod jít do MPV. Asi je to o tom, jak často a kde to auto používáš - pokud máš denně vozit děcka do školy atd. a jezdíš po městě, tak tam se ta variabilita a kompaktní rozměry hodí (i nižší hmotnost, tím pádem nižší spotřeba....).
Pokud v tom ale tu rodinku máš vozit jen občas, tak je určitě lepší velké kombi, které prostě vždycky bude bezpečnější, jistější na dálnici a prostě se v něm líp svezeš (navíc pokud chceš aby to auto mělo ca 150k, tak těch MPV to zas tolik nenabízí a když jo, tak je to drahé - viz právě Touran).
Takže z mého pohledu určitě kombi, akorát manželce se s tím bude holt blbě parkovat.... (ale když vidí člověk Mondeo s Ecoboostem v kombíku za 530tkč, tak.... ;-) )
Málo platné, někdo holt prodává auta tak, že je zlevňuje, někdo zase tak, že vyrábí auta... nejlepší. Jsou známé historky až pohádkového charakteru, že snad za devatero horami je země zaslíbená segmentu MPV a tam prý je festovní silniční ráj pro jezdce této kategorie. Čo bolo, to bolo, jak praví klasik, těrazky som touranom. A to platí doslova.
Horní test velmi přesvědčivě dává odpověď na otázku, zda existuje byť jen teoretická možnost, aby si zájemce o kompaktní MPV pořídil něco jiného než TOURAN. Tedy abych to upřesnil, mám na mysli zájemce - šoféra, takříkajíc empivíčkového eurodrzka, žádnou vyměklou silniční bagetu. A tedy pokud je toto naplněno, pak cesta vede jen a než do prodejny VW. Jak by ne, však si přečti horní text. To je doslovná óda na garážovou MPV-radost. Auto, co vypadá jako auto, auto co jako auto také jezdí.
Osobně vyzdvihuji zejména design Tourana, jeho neokázalost, jistou až vizuální buldočí oddanost, jakousi samozřejmost, žádné silniční baroko, žádný obkročák. A tak jediným (evergreenovým) důvodem nepořízení si Touarana zůstává vysoká cena. Vysoká?
Nejsou ceny nízké, střední či vysoké, jsou jen a než... ceny. To dosažitelnost je nízká, střední či vysoká. Tohle však vztahuj nikoliv na adresu výrobce, nýbrž na adresu svého bankovního domu, tam je pravda o Touranu a především pravda o tobě. Neboť pro toho, kdo si jde zítra koupit jednoho či dva tourany, pro toho cena není cenou s přívlastkem, pro něho je to cena, za kterou získává nejlepší (super)mainstreramový kompaktní vůz kategorie MPV.
vyšší posez, lehčí manipulace v případě malých dětí (autosedačky, vkládání, vykládání), lepší přístup do kufru, a menší nutkání tatínka za volantem naplno využívat plný výkon motora >:-[]
malé MPV asi vynechme (myslím tím kategorii Roomster/C3), ale střední (Touran/Scénic) už má něco do sebe. Sám řeším tohle dilema - kombi střední vs. MPV. A řeším to čistě z pohledu praktičnosti. Zatím je to teda fifty/fifty, no ale vzhledem k tomu, že to bude ojetina, asi se veme prostě nejlepší aktuální nabídka a bude to vyřešený
Jde o to, čeho je to které MPV ekvivalentem. VW vnitřním a zavazadlovým prostorem, a také nabízenou technologií strká touarana do prostoru, kde se pohybuje passat kombi, takže podobná cena je celkem logická. Osobně něčí volbu touranu proti passatu kombi umím pochopit např. v případě malé garáže, resp. nutnosti mít z nějakého důvodu kratší auto. Jinou výhodu oproti klasickeému kombíku střední třídy žádné malé či střední MPV nemá.
Pánové, klasika zdá se vám to drahé že....no ano, není to pro každého.Tady neřešíme Levičácké přibližovadla typu Renault,Citroen,Fiat,Dacie,Peugeot a další, tady jste jinde a to uoplně v pravo že....Já jen aby jste to věděli.... ;-) >:D
1.: zadne svetla - samozrejme je to cisto moj pohlad
2.: NEVYSVETLITELNE ulozenie audiosystemu, velmi nizko. Prijal by som ho ulozeny o 10cm vyssie. Je to neprijemne hlavne pocas navigacie alebo ovladania audia ked clovek musi sklonit az moc hlavu. nechapem preco...
Inac ako dizajn interieru aj exterieru je pekny ba priam vynikajuci.