Místní "T613" jim vyčoudil akcie do Rejkjavíku a pak je přetransformoval na Kajmanský ovy. Poslední info je, že skončily na Nauru, kde je rozebrala společnost pro vyžírání guana z tichomořských ostrovů za výměnu broskvových kompotů z Lidlu.
no jasne, 90% vsech sefu firem podnikajicich v nakladni preprave jsou ididoti. Nedokazou si totiz spocitat, ze i pres extremni spotrebu, arogantni pristup prodejcu, kolisavou kvalitu a vysokou cenu je pro ne tatra oproti M-B, DAFu, MANu... prinosem...
- pro "T613" k tem cislum : myslim, ze je to ve clanku blbe napsany, musi se jednat o auta na na 6t, kdyby to bylo od 3,5t, tak cisla mercedesu by diky sprinterum byla skoro dvojnasobna.
ale ono je to fuk jestli je to od 3,5tuny nebo od 7,5 tuny. Stačí se podívat kolik je hmotnostních kategorií u náklaďáků, jestli jsou plnopohonné apod. Tohle je prostě nic neříkající tabulka. Jen na zaplnění místa na webu.
Tatra a extrémní spotřeba? Toto bylo dost diskutováno na truckforum a vždy se došlo k tomu, že Tatra má podobnou spotřebu jako konkurenční náklaďák ve stejné konfiguraci.
je to proste pocet registraci od kazde znacky od 7,5t. pohon ani nasazeni v tom nehraje roli. Nevim, proc by to mela byt nic nerikajici tabulka. Jednoduse dava predstavu o trznim podilu jednotlivych znacek. Pokud chces detaily jako je napr. pocet registraci tahacu, podvozku, do 12t, nad 12t apod, koukni na stranky SDA. Pocty registraci podle naprav, nebo pohonu (to po cem volas) tam ale nenajdes...
Myslim si, ze tabulky u nakladaku jsou mnohem presnejsi nez u osobaku, protoze zarazeni auta do trid (vyssi stredni, stredni atp) je nekdy docela sporna zalezitost, zatimco u nakladaku neni o cem diskutovat - hmotnost, typ, nic vic.... :-!
nechci pusobit jako nepritel tatry, sam bych byl rad, kdyby se cesky firme s tak dlouhou a uspesnou tradici darilo, ale jsem realista... tatra proste v dnesnim konkurencnim prostredi nestaci a tom v cem ma nad konkurenci naskok (tzn. komfort a rychlost mimo zpevnene cesty) na zachranu fabriky nestaci. Chtelo by to vyhazet 99% vedeni + prodejcu, tucnou financni injekci na vyvoj a vytvoreni jednoznacne a pravidelne dealerske site.
>:D >:D >:D
hele, napis si C.V. a rozesli ho na vsechny dozorci rady velkejch preprav. Myslim, ze minimalne v Duvenbecku, nebo u Williho Betze by Te jako direktora vzali hned obratem. Hlavne nezapomen uvest ten trik s patronou vysoucece vzduchu. Budou se o Tebe jeste pretahovat :yes: