VW oživil myšlenku „šrotovného“: mimořádný bonus 25 tisíc Kč se u Pola neomezuje jen na financování od ŠkoFINu, ale i na výkup starého auta protiúčetem.
VW to s tou ekologií myslí vážně, protože jak jinak si chcete vysvětlit ty jedny ze snad nejvyšíích příplatků za dieselové motory, než že chtějí ovzduší bez sazí...
Když jsem loni v létě kupoval Polo TSI, dostal jsem hned při nabídce od prodejce slevu 25.000,- Kč, potom jsem si ještě vyžádal 2 roky záruky navíc zdarma (5.000,-Kč). Pokud slevili oficiálně, sleví ještě i prodejce?
Každé auto musí dávat smysl..... mi tenhle šuplík pro duchmeny smysl dává....ale je drahý a kvalitou to neobhájí. Jinak souhlas, že vw není ničím výjimečná liga.... To se akorát tady GTI vyonanuje do ztráty vědomí ohledně dvouspojek, 4x4 atd., atd. - viz. článek o C4. Steně jako dává smysl 4stupnový automat u C4, .....
VW těží ze špičkového marketingu a pak, my tady to máme dáno historicky. Prostě z VW jsou v čr v udlení hlavně Gétéíci a jim podobní. Všude jinde je jen volba hodnota/peníze.
Ale proč nenasadit cenu, když jim to tady někdo žere.
To by chtělo místo diskusního kovbojství trochu ponětí kolem zájmu o 3dv. auta u nás... kdyby zájem byl, dávno by VW do nabídky akční paket zařadil. Zájem není, není ani akční paket. Nejenom u Pola, ale i u Golfu. No a když budeš ty ceny studovat, podívej se tam na tu větičku o dvou vozech na jednu osobu za rok. Proč asi? Protože sou u nás auta velmi levný a reimport asi nebude oblast, kterou by VW cíleně podporoval..
Zkus pochopit, že ne každý potřebuje 5dveřák. Zkus pochopit, že když budu chtít třeba Lagunu Coupé (!), tak ji nebudu chtít zrovna v dýzlu. V mém příspěvku neřeším líbí/nelíbí, ale že klima za 35k je jaksi mimo (to snad uznáš), zrovna tak jako dýzl v sportovnějším/GT autě (teď snad zas nebudeš řešit co je a co není sportovní). Jde mi o chování importérů a pak jejich nářky. Vem si 5dveřák, resp.dýzl, a když se ti to nelíbí, tak vypadni.
Tak zlodějský importér? Podívej se sokolíku na ceny v Rakousku, Itálii nebo ve Francii, pak pojď diskutovat o zlodějských importérech. Třídveřová karoserie patří u nás k minimálně žádaným, v balíčku za něco pod 16000Kč dostaneš climatic a 5 dveří. Ta zoufalá snaha šermovat s 35400Kč, to je opravdu křeč... Zkus Polo vydýchat, zkus pochopit, že se někomu líbí a nezajímá ho, že o barák vedle dostane jinou plechovku o pár tisíc levněji. Ne každý kupuje podle cenovky..
Což je fakt. V každém případ by však důchodce, u kterého předpokládám že nevozí rodinu a tudíž mu stačí 3dveřák (resp. mladý kluk/holka/bezdětný pár), avšak ocenil by alespoň manuální klima, aby v létě nedostal infarkt, byl blb, kdyby za ni vyplázl 35400 Kč, resp. 46400 Kč za climatronic, o kteréž částky si řekne zlodějský importér. Pokud je mi známo, tak klimatizace vyrábí subdodavatelé pro různé odběratele, a i v případě VW nejsou vlastní výrobou superprémie.
Ma jednej strane s tebou musím súhlasiť, nie každý potrebuje trhať asfalt, ale dovolím si tvrdiť, že niekoľko kW v rezerve je vždy k dobru, ľahšie sa dostaneš z nepríjemnej situácie. Na druhej strane je tento výkon aj v základe už dávno minulosťou a to nielen u Korejských áut, ktorých základné jednoty sú plne postačujúce. O to viac ma to prekvapuje u automobilky, ktorej tu niekoľko blbečkov vymyslelo prívlastok "supermainstream". VW vždy bola a je úplne obyčajnou, priemernou aj keď veľmi slušnou automobilkou, nič viac, nič menej.