Kompaktní crossover Fiat Sedici nastupuje od letošního roku s mírně upraveným vzhledem karoserie, jemnými změnami v interiéru a dvojicí nových pohonných jednotek.
Jo Ado, dobre znam italsky motor po 100tis.km, znam i po 200tis.km, znam po 300tis.km a znam i po 400 tis.km. A predstav si vubec nic, funguje, prede si a v klidu si klape! >:D
Ale vim jak vypada TDI motor po 10 tis.km, po 50 tis.km a po 100 tis km! Ten rozdil pozna cela ulice na 100 metru!!! >:D
>:D mozna se v Polsku prodava s "dieselem 1,6" ten se ale jednoduse nevyrabi :-) Ani jen predkolkove verzi... A k te kvalite italskych dieslu: Nedavno v AutoBildu testovali Fiat GP s 1,3JTD. Technici prohlasili, ze po 100 000 Km dily v motoru splnuji tolerance pro novy vuz a ze opotrebeni motoru bylo nejmensi v historii dlouhodobych testu AutoBildu. Tohe podotykam napsali nemci o italskem motoru. Celkove GP z testu vyslo velmi dobre. Jen aby sis rozsiril obzory ;-)
Jjj, umi to s diesely pro prvnich 100 tisic km >:-[] Slysel jsi nekdy zvuk italskeho, nebo francouzskeho dieselu po 200 tisicich km, kdyz se po ranu startuje? 8-s
Hele Ado! Dieselovy motor od fiatu po boku franckych vyrobcu patri k tomu nejlepsimu co v evrope koupis!!! ;-) Jinak nemci samozrejmne diesely umi take ale tak od trech litru nahoru, zbytek at nechaj radeji tem kdo to zvladnou lepe! >:D
Bohuzel 1.6TDI nepatri k tem lepsim! :'-(