Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Passat NMS: Zcela nový, americký (nové foto)

Velký americký New Midsize Sedan (NMS) přijal zavedené jméno Passat.
Zpět na článek
4. 2. 2011 10:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Poustnik
26. 1. 2011 16:07
Re: Americký VW Superb
Já už jsem se ztratil. Já se /vy/"vzdávám"! :-)
26. 1. 2011 13:40
Re: Mám ísť očnému?
bezny Franta nema sancu rozoznat
Avatar - white label
26. 1. 2011 12:17
Re: Americký VW Superb
Proč by se prodloužený převlečený Passat (rozuměj Superb), nemohl "vydávat" za Passata? ;-)
neregistrovaný "adalbert"
26. 1. 2011 10:26
Proč to zepředu vypdadá jako Kia Optima?
?
Avatar - Poustnik
18. 1. 2011 20:34
Re: Americký VW Superb
Myslíš, že když se Škodovka v USA neprodává, že tam tajně pronikla převlečená za Passat? >:-[] >:-[]
Avatar - white label
18. 1. 2011 16:18
Americký VW Superb
Podobnost téhle americké verze Passatu se Superbem, jistě není náhodná, viz délka, rozvor, základní proporce, ale i interiér...
Avatar - Poustnik
18. 1. 2011 13:52
Re: GTI - kam vitr tam plast
Tak to jsi zcela vedle, Vencosi. Manuály se kupují v USA v mizivém procentu, stejně jako diesly....tam je opravdu úplně jiná tradice a nemá smysl hledat s Evropou nějaké styčné body. Manuál se tam prodává jen ve "sportovních" vozech, nebo si je tam kupují takoví blázni jako já, kteří si je pak odvezou do Evropy. ;-)
Avatar - Barrichello
13. 1. 2011 10:17
Re: TDI
první funkční HDM v sériové výrobě, stejně jako dalších xy věcí zas byla americká záležitost.
Každej má něco. Nemůžou mít všichni všechno.
Avatar - Barrichello
13. 1. 2011 10:14
Re: Cena?
Opravy u ofiko servisu sou mimo, chce to někoho šikovného nebo malý servis a díly které jdou, kupovat z usa.
Pak tě servis stojí jak na Oktávku :-)
Avatar - white label
12. 1. 2011 23:04
Re: TDI
Taky (na okraj) řídím i VW s DSG, ale nejen to...
Ne, těch případů, kdy VW dlouho nabízelo ke stejnému typu i motorizaci, jak klasický automat, tak DSG, si opravdu moc nepamatuju, zkus dát nějaké příklady.
Každopádně bych význam Porsche a její projekt PDK nezlehčoval. Ono vymyslet (je to jen teoretický příklad) princip žárovky je jedna věc, ale dokázat, aby poprvé opravdu reálně svítila, je minimálně stejně tak významné... a právě Porsche s PDK dokázalo, že to jde, ostatní už to dělají "jen stejně", i když každý logicky "trochu" jinak a postupem času pokud možno čím dál tím lépe... Každopádně první fungující dvojspojka byla evropská záležitost, včetně vynálezu jejího principu...
neregistrovaný "Mangusta"
12. 1. 2011 22:25
Tajná informace!
Chris Bangle... Je všude... :-! Kam se na něj hrabe Chuck Norris.
12. 1. 2011 20:24
Re: TDI
Tiskem proběhla smlouva s Chrysler a SAIC ( Čína ) a tebou zmiňovaný Nissan. Taky dodává komponenty do BMW M DCT Drivelogic of GETRAGu
12. 1. 2011 20:14
Re: TDI
Za prvé : vůbec jsem nepsal, že koncepce DSG vznikla v USA ale pouze jsem uvedl, že originální nápad není z lůna VW/Audi nebo Porsche. Tvůj historický exkurz na francouzskou půdu je samozřejmě OK. Dál už podle mne velkoryse pleteš dvě vývojový cesty : PDK od Porsche & ( nyni ve spolupráci se ) ZF a DualTronic ( DSG ) od BWA který poskytl licenci VW. Aspoň já teda nevím, že by BWA koupil patentová práva nebo přímo spolupracoval ( resp podle tebe "vylepšoval" ) něco s Porsche. Pokud máš nějaký informace, rád si doplním znalosti. Co se týče uvedení DSG koncernem VW/Audi - myslím že nejde o nic jiného než, že VW našel odvahu a předvídavě odhadl možnosti koncepce dvojspojky. Jistě si pamatuješ, že VW dlouho nabízela klasické automaty a DSG jako alternativu. Ostatní si prostě schrupli nebo do toho nechtěli jít jako první ( pro masovou komeční produkci ) a mají teď co dohánět.Odchylujeme se ale od původního sporu, kde jsem oponoval názoru, že US výrobci zamrzli na úrovni 3 stupňových automatů ze 60 tých let a musí dolézat pro nápady a technologie do Evropy v krajním názorovým případě od koncernových VW-fanatiků, že VW "může" za vynález DSG ( stejně jako všech pokrokových věcí na tomto světě :-) - jen tak na okraj - řídím VW s DSG !
Avatar - Blue Sun
12. 1. 2011 19:18
Re: Cena?
Asi jedinou chybou toho auta byly opravy. To bylo příliš drahé, proto musel z domu. Už se nevyplatilo ho dál provozovat. Tak přišlo malé autíčko...
12. 1. 2011 11:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 1. 2011 10:19
Re: Nemá šanci
Hruštičko, motáš nám tu jablíčka.
Já o automatu, ty o výkonu.

Jasně, maminu výkon nezajímá, výkon zajímá mě - že ho maj emeické R4 větší jak slavný V5 od VW.
Uklidni se, sedni si k tomu ještě jednou, zhluboka dýchaej a přečti si to od začátku.

Já psal že maminu zajímá výkon? Jestli to tam vidíš někde, měl bys to přestat hulit, není to zdravý. Nebo zajít k očnímu.
Já psal že co mi nabídne VW navíc. Maminu totiž bude zajímat i cena a proč jít do showroomu VW namísto do showroomu Hynudai, Chevroletu, Dodge, Chrysleru, Fordu, Toyoty atd. Co jí dá VW navíc proti nim?
Otázka položena 20x, odpověd žádná.

Takže zatím tu ty a Group VW Fanatics bavíte mě + ostatní, kteří jak vidíš se mnou evidetně souhlasí :-)
Avatar - white label
12. 1. 2011 00:55
Re: TDI
Na rozdíl od tebe si (v tomto ohledu) nemusím nic doplňovat, snažím se v těchto případech psát to, co vím a nejen to, co si pouze myslím...
O vynálezu principu dvouspojky už jsem tu několikrát podrobněji psal, takže se budu snažit zbytečně neopakovat. Patent na princip dvouspojky "přihálísil" už v roce 1939 francouzský vynálezce Adolphe Kégresse (v r. 1940 německý profesor z Darmstadtu Rudolf Franke), kterým se ovšem nikdy nepodařilo zkonstruovat její funkční model. To se právě jako prvním podařilo "až" v roce 1980 provozním inženýrům Porsche, kteří na projektu PDK (Porsche Doppelkupplungsgetriebe) pracovali a postupně úspěšně PDK použili nejprve u Porsche 919, 956, 962 (závody automobilů Le Mans) a v roce 1983 i na Audi Sport Quattro S1 rally.
Prvním sériovým vozem s dvojspojkou byl až v roce 2003 VW Golf IV R32.
Takže u první skutečně fungující dvojspojky "PDK" žádní amíci nebyli, výrobce BorgWarner spolupracoval až na vylepšování a dolaďování finálních sériových verzí mokrých dvojspojek, nejprve jen pro koncern VW. Nebo si myslíš, že měl koncern VW, jako jediný, sériovou dvouspojku už od r. 2003!, jen proto, že byl firmě BorgWarner tak mimořádně sympatický, že jen jemu prodala licenci na "ryze svou" konstrukci a nabídnout ji jiným značkám tak dlouho vůbec nechtěla?
Navíc PDK/DSG žádným důkazem převahy VW v automatických převodovkách ani být nemůže, protože v principu se nejedná o klasický "automat" (s hydrodynamickým měničem), ale o robotizovaný dvojitý/zdvojený "manual" (případně poloautomat), technicky/konstrukčně jde vlastně o dva (liché a sudé rychlosti) manualy (každý se svou spojkou) spojené v jedné "skříni"...
11. 1. 2011 19:08
Re: TDI
Ono záleží na formulaci smlouvy. Jestli podílu na zisku z prodeje budeš říkat licenční poplatek, nebo podíl na zisku. Know-how BorgWarneru bylo použito při konstrukci převodovek DSG a je celkem logické, že byli nějak odměněni. Spoluvývoj (joint-venture) většinou znamená podílení se na nákladech vývoje - tedy nepřijdeš a nekoupíš hotovou věc, ale minimálně dáš dopředu peníze na vývoj a sdílíš riziko, popřípadě poskytneš své vývojové kapacity. Navíc, jestli se nepletu, BorgWarner dodává pro VW Group celé převodovkové moduly. Takže určitý tok peněz tam být musí.

Já osobně nevím o nikom jiném, komu by BorgWarner DualTronic (=DSG) dodával, s výjimkou GT-R, které nepoužívá celý modul, ale snad některé klíčové komponenty. Byla tisková zpráva, že mají smlouvy na dodávky komponent pro další evropské automobilky, ale opravdu nevím pro které - zůstává leda (z hlavy) Opel, Peugeot a Saab, pokud tím nemysleli další automobilky koncernu VW Group. Takže pravděpodobně jde o nějakou jednostranně exkluzivní smlouvu. Jednostranně, protože třeba (suchá) DSG pro malá auta je z produkce LuK a DSG ve Veyronu je z produkce Ricardo. PDK nejnovějšího přírustku do koncernu je z dílny ZF.

Naprostá většina nakupuje u Getragu, který, jak jsem si to posléze vyhledal, vyrobil svou PowerShift jako joint-venture spolu s Fordem. A tahle převodovka je ve Volvech a tuším i Citroenech. Chrysler chtěl taky nakupovat u Getragu, ale nakonec na to neměl peníze.

Člověk by se musel podívat, ale řekl bych, že ve většině případů zůstávají patenty "konstruktérovi", nikoli automobilce. A je to pro automobilky výhodnější, snižuje se tím riziko a zlepšuje dynamičnost. Kdyby VW Group draze vykoupila technologii mokré dvouspojky, tak pravděpodobně dneska suchá sedmistupňová DSG nebude existovat. Ale opravdu těžko říct, jak to přesně je. Do vztahů mezi automobilkami navzájem a už vůbec mezi automobilkami a dodavateli není prakticky vidět.
11. 1. 2011 17:30
Re: Nemá šanci
Aha, takže nic neřeší, ale hlavně ji zajímá z kolika válců a jakého objemu ten výkon pod kapotou jde. Jestli to má přímý vstřik či ne.... >:-[] :yes: Díky za pobavení.
Avatar - Barrichello
11. 1. 2011 15:30
Re: GTI - kam vitr tam plast
I Amerika má manuály, on takovej Viper naopak v automatu vůbec nebyl.
Nebo Neon SRT4 atd.
Manuály se nabízely a nabízí i u "normálních" modelů, ale že by o ně by konkrétněl u midsize nějak velký zájem......bych neřekl.
Avatar - Barrichello
11. 1. 2011 15:27
Re: Nemá šanci
Jo, naloží dítka, vezme kabelku a jede - dojede před školku, vyloží dítka, dá jim pusu a jede do práce, zaparkuje sklopí sluneční clonu, otevře kryt, tam se na podle velkého, osvětleného zrcátka namaluje, zaklopí, udělá píp píp centrálem a hotovo.

Nic neřeší, jí žádný sporotovní vlastnosti nezajímaj - btw to VW taky žádný mít nebude. Některý ani neví kolik to má válců a výkon, oni to tam neřeší. Prostě spotřebák dopravní prostředek.

Hlavně aby byl pohodlný, měl klimu, dobré topení,výbavu v elektrice, airbagy, a ABS+TCS a když je to žena, hezkou barvu a líbilo se jí to.
Víc se neřeší.
Vítej v USA >:-[]
Avatar - Vencos
11. 1. 2011 14:59
Re: Výlet do třetihor
to neic nemění na tom,že ten vnitřek je hnusnej :-)
Avatar - Vencos
11. 1. 2011 14:58
Re: Šebich
ano a tak by to mohlo dobře fungovat. Jako Logany a podobný věci. Mírně zastaralý auto,avšak velký v rámci svýho trhu za dostupnou cenu.

Ne,ale pasát prostě musí bejt prémiovka 8-s
Avatar - Vencos
11. 1. 2011 14:57
Re: GTI - kam vitr tam plast
No prej ty manuály vyžaduje standard CAFE (neni to kafe), ale Malibu a Accord jsou taky jedině v automatu...

Že by možná byl i kapánek rozdíl mezi tamníma a místníma kupcama? Že by si kupovali BMW jako auto pro zábavu a ne na machrovaání před globusem? (kamarádama a pod)
No nicméně to CAFE bych viděl jako docela zásadní důvod.
(viz ten článek o mercedesu ML vs CAFE standardy = pokuty, nebo co to bylo,četl jsem to snad tady)
11. 1. 2011 14:02
Re: A pro.....
Camaro kamarade, Camaro, ne Chalenger. No, pojisteni budem i behem prepravy, tak je to vlastne jedno, maximalne si udelam jeste jeden vejlet >:D .
11. 1. 2011 13:14
Re: Nemá šanci
Takže dle tebe tam musí být automat, protože mamina nechce řešit co se děje pod kapotou a jen jet?
Avatar - Barrichello
11. 1. 2011 10:42
Re: Cena?
5 let záruku, standartní záruku cca 35-40 tis mil na celou káru a 100 000 mil na powertrain tam dávaj i USA značky. Nic vyjímečného, VW logicky musel nabídnout to samý.

Ale 14 000 usd je teda hodně pod běžnou cenou, obvyvklá cena za midsize je tam kolem 20 000 usd >:-[]
Avatar - Barrichello
11. 1. 2011 10:32
Re: Americania
Pod tu spodní část se můžu podepsat :yes:
Avatar - Barrichello
11. 1. 2011 10:31
Re: Výlet do třetihor
Hrany už měl Cadillac před x lety. Taky je to nadčasový. V americe jsou zas hranatá auto populární no, tak se daly na hrany i jiní.
Avatar - Barrichello
11. 1. 2011 10:27
Re: TDI
Ono se stačí hlavně podívat, kdy měla USA klasickej HDM sériově ve výrobě a kdy evropa.
Jo a Getrag tu dvojspojku dodával americkým značkám už dávno, pravda pro mimoamerické trhy.
Nehledě na fakt, že např. Chrysler si to vyjíjel sám, byla připravena továrna na výrobu, leč to blyo ještě za DaimlerChrysler AG, kdy pánové z MB tehdá usoudili, že do toho už nedaj ani dolar, tak to celý krachlo.
Ale plány a prototypy existují už několik let.

Takže pokud USA neěco zaspaly, tak uvedení do výroby - vývoj rozhodně ne.
11. 1. 2011 10:17
Re: GRAND-HOTEL
tak já zas slyšel, že pošilhává po Clio Gordini, ale prej by raději sedana, tak vyjednává se zastoupením Renault ČR o možnosti speciální edice Thalia Gordini RS :-!
Avatar - Barrichello
11. 1. 2011 10:10
Re: Nemá šanci
To udělám těžko - když to auto se zatím neprodává, že.
Dost pochybuju o výraznější lepší spotřebě, než mají 2,4 DOHC dualVVT.
Avatar - Barrichello
11. 1. 2011 10:04
Re: Nemá šanci
Nepletu si nic.
motor s FSI by měl být modernější než "klasika", že? Na tom se shodneme.
Přesto "modernější motor má menší výkon jak "nemoderní".
Tak to bylo myšleno. A i kdyby byl rozdíl 1 HP, furt to znamená, že VW mi za stejnou sumu nenabídne vůbec nic navíc. Tohle mi nabídnou všichni ostatní.

Takže pořád čekám na odpověd, co dostanu navíc, proto konkurenci.
Ještě sem se nedočkal.
Odpověz - zapomen že sem nějakej Baryk, tedka sem amík, sedím na křesle před telkou, uvidím reklamu na NMS ale doted sem jezdil Hyundaiem, Toyotou, Fordem atd.
A budu zkoumat co mi oproti nim nabídne VW navíc. Vyjedu si na netu compare products a???
Avatar - Barrichello
11. 1. 2011 10:01
Re: Nemá šanci
Já nic nevykřikuju, já konstatuju fakt.
Uvidíme zda dojde na má slova, nebo zda to bude jinak.
Za rok si tu popovídáme jo?

Až to porazí Sonatu a ostatní, tak si pak budete moc říct, jak ten Baryk kecal nesmysly a šeredně se zmýlil.
Ale sami víte, že jí neporazí a to co sem nsapsal výše je všechno pravda - výkony motorů, výbavu i ceny konkurence možnos snadno ověřit.
Vše je tak, jak sem napsal. Nic si necucám z prstu.
Uvidíte 5.1.2012 kdo se pletl a kdo měl pravdu.
Avatar - Barrichello
11. 1. 2011 09:55
Re: Nemá šanci
Mě - narozdíl možná od jiných lidí zde, je naprostá putna, kam si mě zdejší spolek "elitářů" řadí nebo neřadí.
Já se tímhle neživím, kdo mě kam řadí, co by řekli sousedi kdybych si vzal na hlavu kastrol nebo přijel v Rollsu. Nejsem čecháček bojící se říct svuj názor, skrývající se za masu bezejmeného šedého davu a pomlouvající za rohem ty, jimž se bojí říct svůj názor veřejně. Pokrytectví, neupřímnost, pomluvy, závist, ignorace namísto jasného stanoviska a styl radši budu zticha i když s tím nesouhlasím je bohužel česká národní tradice.
Nejsem tenhle typ, at se třeba PO - to je jen a jen jejich problém.
Avatar - Barrichello
11. 1. 2011 09:44
Re: Nemá šanci
1) nikam sem si nekliklal.
Felicii sem uvedl proto, že spolu s Fabií a minivozy + starou generací aut typu fávo, 120, dacie, žigulík je to nejčastěji se vyskytující vůz v prvém jízdím pruhu na dálnici a kor pokud něco veze na střeše nebo na vozíku, pohybující se obvykle rychlostí 120-100 km nebo i nižší.
Prostě je to fakt, těhle aut je tu nejvíc, tak nevím proč se hněváš. O žádnou nadřazenost mi nešlo - znáš to pohádkové heslo? Nad nikým se nepovyšuj a před nikým se neponižuj.

2) ptal ses k čemu je potřeba výkon, článek je o americkém trhu, nebyl sem si jistý v jaké souvislosti to myslíš, kor když muj příspěvek na který si reagoval se týkal situace v usa - uvedl sem tedy, k čemu se ti výkon hodí jak v čr, tak v usa.

Takže to svědčí o tom, že sis celou věc špatně vysvětlil, popř. si měl formulovat svuj dotaz lépe. Byl příliš obecný, proto má obecná odpověd.

PS: první auto, s kterým sem jezdil a bylo moje, tedy které jsem si sám koupil byl zminovaný 95 Stratus, motor 2,5 V6 Mitsubishi, tehdá v roce 2004 za 109 tis Kč. Nic nedostupného, starčí vůz, jenže měl ABS, 2 airbagy, manuální klimu tempomat. el. okýnka a zrcátka, 15"ALU, automat, mlhovky, rádio + 6 repro+zesilovač + další drobnosti.
Žádný životy sem nikomu nezchranoval, ale taky neničil. Jezdil sem s tím normálně a pohodově a těch 160 HP co to mělo stačilo a stačí i dnes na bezpečné a pohodlné předjíždění a na komfortní jízdu.
11. 1. 2011 09:32
Re: TDI
co to znamená spoluvyvíjli, když licenční práva vlastní BorgWarner ? Podle mě jde jenom o zadávací parametry a nějaký zkoušky od VW . DSG je původní konstrukce BW. Pokud by byl VW skutečně plnoprávný vývojový partner, tak by si nemusel licenci kupovat ale měl by ji automaticky. Aspoň takhle si to vysvětluji.
11. 1. 2011 09:23
Re: TDI
Co s tím má co společnýho PDK ? Diskuse byla o tom, že US výrobci nemají dostupnou dvojspojku, přičemž je všeobecně známo a opakovaně uváděno v každém průměrném automagazínu, že DSG je licence BorgWarner, takže seš naprosto mimo mísu - dívej se příště líp na vlákno.
Pokud někdo hodnotí obecně technologickou úroveň US automobilového průmyslu a jako důkaz uvádí údajnou převahu VW v automatických převodovkách je to povrchní a mylné, obzvlášť když jde o koupenou licenci a konstrukci BorgWarner, která jak se shoduje většina je lepší než evropská konkurence Getrag, Ricardo, apod. Ostatně systém PDK není žádný prvotní originální nápad Porsche, takže tohle si taky doplň Labelle..............
Avatar - white label
11. 1. 2011 00:44
Re: TDI
Zameť si nejdřív před svým vlastním moudrým prahem, "americká firno".
Víš vůbec něco o vynálezu a pozdější historii dvouspojky spojenou s názvem PDK a firmou Porsche...? :*) ;-)
Avatar - Ronault.
11. 1. 2011 00:41
Re: A pro.....
Ty aby ses nepochválil... ale pamatuj, prvně skoč, potom hop, páč jakmile se ti loď potopí, tak budeš mít místo Chalengeru Yellow submarine >:D
Avatar - Ronault.
11. 1. 2011 00:39
Re: GRAND-HOTEL
Jsou tu jisté zvěsti, že GTI už navštívil dva showroomu Renaultu a zvažuje koupi, zatím váhá mezi Latitude a Koleosem, všakuž si sehnal i fotky a postupně si je řadí do svého blogu.... takže se máme na co těšit
Avatar - white label
11. 1. 2011 00:37
Re: Nemá šanci
Jak bez FSI? Si pleteš T(F)SI s FSI? FSI je pořád jen přímovstřiková atmosféra, tak nevidím žádný důvod, proč by měla mít automaticky vyšší výkon, než nepřímovstřiková atmosféra... 8-s
Trochu přemýšlej, než něco podobného začneš vydávat za argument... ;-)
10. 1. 2011 23:42
Re: A pro.....
Takhle nejak si to predstavuji za 60 let i ja >:D >:D
10. 1. 2011 22:31
Re: Nemá šanci
Pssst, tady jsi v cechach a na auto.cz!!!! To co jsi napsal je rouhacstvi nejhrubsiho zrna! Tady za to budes na veky vekuv zarazen do hattelistu a vsichni apostolove a guru te proklejou do padestyho kolena! >:D Ale jinak naprostej souhlas! >:-[] :yes:
10. 1. 2011 22:22
Re: Cena?
Znamy si pred casem kupoval v USA novou Jettu 1,9TDI cena 14 000 USD vcetne 5 zaruky a 5 let vymena oleju zdarma. Proc je v USA VW tak levny?
Odpoved je jednoducha - USA je bliz cine! :-|
10. 1. 2011 20:21
Americania
Na prvy pohlad su tie pasaty na nerozoznanie, ale dal som si tu robotu a zapol velky pocitac.. Ten americky vyzera predsa len lepsie ako EU Passat. Pacia sa mi tie chromy na maske a krajsie zadne svetla. Nevyzera tak lacno ako ten europsky..
Napriek tomu, ze nespochybnujem Bariho zaujimavy komentar tykajuci sa urovne techniky USA vozov, predsa tvrdim, ze pri porovnani americanov a vychodnych europanov je mozne narazit na znacne rozdiely.
Az prilis vela vychodnych europanov jazdi este aj po prekroceni 30. roku zivota ako prasce. Navyse svoj styl jazdy chcu vnutit vsetkym okolo seba co je skutocne zle a nebezpecne. Nevedia pochopit, ze pozitok z jazdy sa nemusi vzdy rovnat vysokej rychlosti ale obcas je to aj pohodova jazda v aute s priestrannym pohodlnym a vzdusnym interierom bez zbytocneho nahlenia sa. AMericania si to uvedomili a preto si radsej pocestuju o nieco pomalsie v pohodli ako v nejakej kare s komfortom rebrinaku. A inak na nezbednu pravu nohu je dobry tempomat, lezie mi dost na nervy ze ho vo firemnom aute nemam a stale musim davat pozor na rychlost. Preto ho Amici pouzivali uz v casoch kedy sme my nemali este o takej vymozenosti potuchy.
10. 1. 2011 20:01
Re: GTI - kam vitr tam plast
Pokud se nepletu, BMW pro M5 a následně pro M6 zavedlo manuální převodovky právě kvůli americkému trhu. Dost mě to překvapilo, protože tady v Evropě se na to dost nadávalo od začátku a BMW to nijak nevadilo, že M5 má pouze automatiku. Takže očividně někdo v USA umí i kvedlat pákou a hlavně chce kvedlat pákou. :yes:
Avatar - Perun
10. 1. 2011 19:52
Výlet do třetihor
Předně, zvnějšku je NMS pěkné, dokonce velmi pěkné auto. Sošná, konzervtivní stavba, která bude aktuální i za deset let.. VW dobře narouboval svůj styl na "5th avenue point of view".. Zkrátka, hrana definuje tvar a ten se tu náramně povedl :yes:

Ovšem ten interiér, to je k uzoufání... Pravěké tvary ve směsi stylů VW v rozpětí dvou dekád připomínají výlet do třetihor... Ani bych se nedivil, kdyby se v přihrádce před spolujezdcem objevil trilobit. Živý trilobit ;-)
10. 1. 2011 19:30
Re: TDI
VW (Audi) spoluvyvinul DSG s BorgWarnerem, stejně jako spoluvyvinuli třeba pohon všech kol pro prvního Touarega - BorgWarner slouží pro VW Group jako technologický poradce. Narozdíl od toho Ford, Citroen, BMW, MB, Renault, Volvo a spol., jestli mě paměť neklame, nakupují od Getragu. Nemám ponětí s kým to oni vyvíjeli. Ale rozhodně PowerShift je obchodní název převodovky Getrag, převodovky pro BMW a MB budou mít pravděpodobně odlišnou konstrukci. Takový Nissan GT-R používá dvouspojku od BorgWarneru. Dvouspojka F1 od Ferrari je Getrag. Fiaťácká je společný počin Fiatu, BorgWarneru a Magneti Marelli.

Je fakt, že s výjimkou F1 všechny dvouspojky z produkce Getragu, co jsem zkoušel, měli v oblasti komfortu na DSG (přesněji S-tronic) co dohánět. Relativně řečeno = bylo to dobré, ale jde to lépe.
10. 1. 2011 19:20
Motory
Výš jsem uváděl všechny rozměry NMS. Ale nějak my vypadly motory pro neamerické trhy. Konkrétně v číně to bude mít na začátku prodeje 1.4 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI.
neregistrovaný "Kajfik"
10. 1. 2011 19:14
Re: A pro.....
>:D
to je asi chybka podle všeho bys měl být o rok starší...

To ale neni prekazka, vem si ty mlade blondate manzelky multimilionaru nad hrobem. Tem jejich nevlastni deti nejspis kupujou HappyMeal a Bravíčka... ;-)

multimilionář 80 let
jeho vlastní dcera tak 50-55 let

novomanželka 19-25 let >:D
Avatar - Blue Sun
10. 1. 2011 18:46
Re: Nemá šanci
A pak si porovnej spotřeby tebou zmíněných motorů a pochopíš, proč FSI, proč 125 kW z 2,5 litru...
Avatar - Blue Sun
10. 1. 2011 18:44
Re: Cena?
Co Stratus, i maličký Neon měl víceprvek vzadu. Panejo, to bylo auto, že já vůl se ho zbavoval...
Avatar - Ji/Ri
10. 1. 2011 18:36
Šebich
Jde vidět, že amíci berou auto v těchto kategoriích jako věc denní spotřeby s důrazem na užitná hodnota/cena. Tzn., že vw je pro amíka na okraji zájmu. Je to prostě lidovka z Evropy....taková Dačka, nic více, nic méně. Nejprodávanější ve své třídě je passat ZEJMÉNA díky firmákům, jinak znám málo lidí, co si tohle nudné "oničem" koupí pro sebe. Passat je prostě jen a jen uniforma. Jeho glorifikace je pouze tady. A když se podívám nezávisle na vzhled pass vs. mondeo tak ten pasat je už dávno za zenitem. Ale pokud mu to trh zatím bere, tak proč ne. VW v americe nechtějí ani přistěhovalci z polska, protože je to příliš šébich.... Za mě říkám: dobré auto, nejsilnější zbraň proti konkurenci je haldex a automat. Motory, až na 1,8tsi a 3,6 nuda nuda o ničem. Interier je starý, nicméně funkční, v kůži a plné vypadá dobře. Ale nevím, jak dlouho tuhle krabici udrží zvláště pak v konkurenci. Já bych si ho nekoupil, volil bych jinak.
Avatar - Pekelná Micinka
10. 1. 2011 18:22
Re: BMW řady 3 zezadu!
Nemyslím, že by nějak zásadně kopírovali, podle mě k tomu tvaru zadních světel dospěli po jiné cestě. Nicméně 3er mi pohled na tu inkriminovanou část také hned připomělo.
10. 1. 2011 17:52
Re: Nemá šanci
Co na to napsat..... Neříkám, že se tu (na diskuzi obecně) koncern, či BMW, či Audi někdy až nekriticky nevynáší do nebes. Stejně tak, jako že se prakticky kdykoliv najde opačná parta, která si za každou cenu kopne do VW, či Škodovky, či Renaultu atd...
Konkrétně ale zde, v této diskuzi, pod tímto článkem byla/je atmosféra velmi umírněná až na tebe, který tady vykřikuješ, jak tento počin v USA nemá šanci. No, on to ale skoro nikdo ani netvrdí a těch pár poznámek, že je amerika pozadu lze přejít s větším nadhledem. A můj čistě osobní komentář je takoví, že USA jsou na tolik odlišný trh (mentalitou zákazníků, požadavky, přístupem), že to ani jinak být nemůže.
Avatar - Loptos
10. 1. 2011 17:50
Re: Nemá šanci
Ak sa nenahnevas, zhrniem odpoved z oboch tvojich odpovedi do jednej. Moja otazka bola uplne jasna a to preco je najdolezitejsi vykon. Ty si si chcel urobit obraz o citatelovi a tak si si na mna klikol. Videl si ze mam recenziu na feliciu, takze si to nevahal pouzit do odpovede aby si ukazal tvoju akusi "nadradenost" nadomnou. Prvy fakt ktory o niecom svedci. Je prijemne ze si mi popisal cely priebeh predbiehania, mam bohatu predstavivost a viem si to zivot predstavit, ale na to som sa tiez nepytal. Druha vec ktora o niecom svedci. A samozrejme tretia vec ktoru si povedal je o autach v USA: A na to sm sa tiez nepytal. A to je treti fakt ktory o niecom svedci.

Takze ked to zhrniem napisal si vycerpavajucu odpoved bez odpovede. Tvoje prispevky citam, a nechcel som ti krivdit v odpovediach ale teraz vidim ako to je.

Auta mam rad. Prplem sa v nich od malicka. Nemal by som problem viest o nich debatu do svitania, ale s tebou to nepojde. Bohuzial.

Prajem ti pekny den.

PS: A ked si ako priklad uviedol felinu, zaujimalo by ma kedy sisi ty kupil prve auto na ktore si si skutocne zarobil a ktore ta naucilo zachranovat zivoty namiesto ich nicenia(ak to teda vies)
Avatar - Vencos
10. 1. 2011 17:34
Re: GTI - kam vitr tam plast
Tak on tam ten manuál je asi na dvě věci. >:D NE na "Dvě věci" ale dvě věci.
A) sníží cenu o cca dva tácy (sonata,altima, camry, fusion a možná i akord mají manuály)
B) může snižovat spotřebu a tím se všude hezky mává
C) ještě mě napadá,že i u amerických kupců může být důvodem pro koupi evropského auta zrovna ono manuální kvedlání.
Klidně bych se vsadil, že se v usa prodá víc Pasattů v manuálu než fusionů a camry dohromady
10. 1. 2011 17:32
Re: Mám ísť očnému?
Da Silvovi patrí :yes: , za jeho invenciu medzi úzkymi mantinelmi koncernu. Silne pochybujem, že rovnaký dizajn väčšiny modelov značky Seat je jeho myšlienkou a jeho zodpovednosťou. Rovnako ani v nápade, že všetky Seaty budú kvázi športové MPV nemá tento pán prsty.
Avatar - Vencos
10. 1. 2011 17:31
Re: Pár poznámek
nebude...
Nicméně docela mě na tom stejně mrzí trochu to,že se u nás v evropě nedá koupit obyčejný a velký a laciný auto, jako v usa... ( i když ta impala je taky pomalu poslední)
Avatar - Vencos
10. 1. 2011 17:28
Re: GRAND-HOTEL
Hele ale že asi je to i kacířství,ale zrovna nová Sonata,ač poněkud extravagantní je vcelku pěkná, snad se mi i líbí. Dle testů a tak je to určitě i lepší auto než japonci. A vůbec jsou ty nový hnujdaje docela dobrý... kam se ser-ou japonci

Když se tak podívám na své povědomí a znalosti o us market mid sizech, vidím tam vw krčící se na chvostě jako vždycky s autem který možná kapánek technologicky zaspalo.
Nebyl ten starej pasát přecijen aspoň kapku prémiovej?
Jako fanouššek evropských aut bych tímhle opovrhoval. Jako fanoušek americkejch už tuplem a jako potencionální buyer bych si radši koupil fusion/malibu, nebo něco jinak osvědčenýho
Avatar - Vencos
10. 1. 2011 17:20
Re: Tachometer v kilometroch?
kdepak, ono se to jen zdá kvůli velkejm číslům. Ten tacháč je totiž do 180 MPh :-)
Avatar - sushi7474
10. 1. 2011 17:02
Ďalší sterilný koncernový počin...
Nech sa pozerám, ako pozerám - nový Passat je len ďalším z radu sterilne nudných príslušníkov VW-rodiny.
Za toto by sa skutočne nemusel hanbiť žiadny poslucháč 1.ročníka štúdia designu. Okrem akejkoľvek absencie nápadu (slovo invencia by bolo úplne mimo), mi uniká jediný designový prvok, na ktorom by sa zastavil pohľad nádejného kupcu...

Spomína sa tu príbuznosť s novou A4 - mám isté obamy (hovoríme o modely pre U.S. :-) ), že to zaujímavé z A4 (prelisy na boku karosérie, predný spoiler...) zostalo celkom zabudnuté a jediné čím sa tvorcovia inšpirovali bola celkovo vyvážená kompozícia karosérie zboku.

Asi najviac uráža predná maska, ktorá je príkladne sterilná a dokonale bez nápadu - asi je to lepšie ako čínska stredná trieda, ale to by snáď nemal byť etalón pre VW, ktoré dokáže aj modely ako Scirocco... Celkovo :no:
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 16:51
Re: GRAND-HOTEL
Té Sonaty se tam ale prodá víc jak Jetty i Passatu, takže nevím proč ta snaha o zesměšnění. Není na místě.
To samé Malibu.
Prodeje úplně někde jinde.

V záloze navíc číhají Regal a faceliftovaný Avenger a 200C na svojí šanci a v testech dostávají velmi slušné hodnocení.

Bude to mít milé fauwee hoooooooooooooooodně těžké vůbec tu Sonatu někdy porazit.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 1. 2011 16:50
Re: A pro.....
Smekam... a Me want :-) Seriously.
10. 1. 2011 16:47
Re: TDI
A proc by to tam amici kupovali pri jejich cenach benzinu?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 1. 2011 16:47
Re: TDI
Takze VW TDI konecne dostane kalifornsky certifikat "partially zero emission vehicle", ktory uz ma nejeden benzinovy motor s objemom 2.5 litra?
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 16:45
Re: Cena?
Mlhovky přední má dneska snad vše v týhle tříde, zadní é nejsou předepsány.
Tu brzdu a směrovku tam maju takhle už 60 let.
Možná i dýl.

A blatníky jsou už dneska vyplastový, prahy vyplněný hmotou tlumící zvuk, kryty jsou i pod motorem, atd.
A zásterky už dnes nemá skoro nic ani v EU.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 1. 2011 16:44
Re: Nemá šanci
Amen.

Pod to sa mozem podpisat.
10. 1. 2011 16:42
Re: Nemá šanci
Takze ty bys koupil radsi R4 nez V5? Me by bylo jedno jestli ta R4 ma o par koni vice(v EU acco je R4 se 148kW), vzal bych tu V5 kvuli zarucene lepsimu prubehu tociveho momentu, tim padem spotreby pri stejnem rezimu jizdy a nezapomen na kultivovanost a hlavne zvuk. Nevim proc ale zvuk V5 se mi zda mozna zajimavejsi nez zvuk V6.
10. 1. 2011 16:40
Re: A pro.....
To nejde, vzdyt jsi, podle profilu, o rok starsi nez ja >:D .
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 16:39
Re: GTI - kam vitr tam plast
Manuál je v usa hit, to nevíš, každej černoch a každá hospodyně s tím na křižovatce protáčí kola :-)

A pětiválec s výkonem menším jak americké R4 je přeci vždy víc.
Má to o válec navrch :-)
To nejde jinak.
Je to prémie, ted jen jestli si Betsy za ten automat připlatí, nebo si půjde koupit Sonatu, Malibu či Avenger :-)
Dle dosavadní praxe v USA nastane velmi pravděpodobně možnost B >:-[]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 1. 2011 16:39
Re: Cena?
Americke verzie nemaj casto sklopne vonkajsie spatne zrkadla, predne svetla nie su asymetricke, vzadu nie su hmlovky, vredu vacsinou za priplatok alebo len vo vyssich verziach, brzda a zadna smerovka su spojene, setri sa aj na takej veci ako plstena/plastova vypln vnutornych blatnikov ci lapac necistot - mnohe US auta hadzu sajrajt na vnutornu stenu naraznika, je to tam vsetko odkryte.
Avatar - kari.laz
10. 1. 2011 16:38
Re: GRAND-HOTEL
Tak zrovna tenhle zmuchlaný papír s interierem, jak když to zapomněli na sluníčku by jsem jako nějaký etalon krásy neuváděl.

Jink k tomu Passatu je to tak, že VW už delší dobu nedělá žádné výstřelky a jeho design je usedlý. Ale jak je vidět, tak to vyhovuje širokému spektru zákazníků. Takže není důvod to měnit.
10. 1. 2011 16:32
GTI - kam vitr tam plast
nj___pan urodeny...zraaaaazu mu nevadi, ze vw kopiruje 3er, zraaazu nevadi ta cena a motoricky nezaujimavy 5 valec.
sak je to vw...
a este perla...oni tam daju manualnu prevodovku >:D
hlupak na G-étu :*) :no: >:D
neregistrovaný "Kajfik"
10. 1. 2011 16:31
Re: A pro.....
Nabízím se ti jako adoptivní syn >:D
10. 1. 2011 16:30
Re: TDI
Vidím, že je to tu zase samej odborník...... Ve skutečnosti DSG je Volkswagenem koupená licence dvojskojky of firmy BorgWarner ( USA ). Tak si v tom hoši udělejte pořádek než zase budete trousit moudra ......
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 16:27
Re: Pár poznámek
No jestli to nebude mít víceprvek, tak >:D >:D
10. 1. 2011 16:26
Re: GRAND-HOTEL
to co robi renault v cechach a na slovensku , to robi VW v USA.. ale tu ti zrazu nevadi ze je to tak prehnane lacne..
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 16:18
Re: Nemá šanci
Co je to dobrý auto?
Definuj.

Pro někoho třeba Oktávka I v základu, s 1,9 TDI - pro mě tragédie bez výbavy, s tvrdejma sedačkama a zvukem traktoru.

Pak sem jel třeba z "lidových" v Polu, Fabii 1,4 a 1,9 SDI, Corolle; Oktávce II 1,6; Peugoetech 205,206, přes 406,605, Citroen Xsara Picasso, VW Caravelle, Land Rover Defender, BMW 325; Rover 75, MB E-klase, Volvo V40 atd. atd. až po BMW 740.
+ ameriky

Starý škodovky jako 120, fávo, felinu, žiguly atd. do toho nepočítám.
10. 1. 2011 16:18
Re: BMW řady 3 zezadu!
[odkaz]

aj ja som si vsimol :-)
10. 1. 2011 16:14
Rozměry
Jak už jsem psal pod testem B7:

Length = 4870mm / 191.7 inches
Width = 1834mm / 72.2 inches
Height = 1472mm / 58 inches
Wheelbase = 2803mm / 110.3 inches

Tak si ty údaje opravte/doplňte. ;-)

(rozměry v mm jsou přepočtem z palců, takže díky zaokrouhlování to může být +- 1mm)
10. 1. 2011 16:12
Re: GRAND-HOTEL
noo...to ma co dohanat vw__a myslim, ze s tou fadnostou moc neuspeje...
ok, cena je na urovni hyundaiu, ale kvalitou, zarukou a spolahlivostou ma vw co dohanat...

[odkaz]
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 16:05
Re: Nemá šanci
Až budeš na dálnici chtít předjet - pokud se bavíme o čr - rodinku ve felici s 2kobercema na střeše, abys nemusel přemejšlet zda můžeš a stihneš to, protože tvý auto má 0-100 za 16 sekund. A to ještě bez puštěný klimy, pokud tam vůbec nějaká je, že.
A abys to nemusel točit jak blázen, když tam něco naložíš a chceš jet po dálnici 150 a aby ti to v tu chvíli nežralo stejně, jako 1x tak výkonej motor s 2 válci navrch a jednou takovým objemem.
Ale to nikdo nevidí, jen honba za co nejzším obsahem a papírovou spotřebou.
Pak se diví, že jede po dálnici za 9-12.

V podmínkách USA aby sis mohl naložit rodinku, psa, věci na piknik nebo dát nahoru boz na lyže popř. za auto nosič na kola a až pojedeš do hor, mohl sis pustit klimošku, víš.

Zároven výkon musí být dostatečný, aby utáhl vůz, kde nebudeš trpět skrčeninou, kvedlat fofrklackem, kde bude nějaká výbava a komfort a kde se dítka můžou vzadu podívat na pohádku (každý na jinou) a nebudou otravovat celejch 500 km.
Zároven motor nebude znít, jak dodávka jejich dědečka, kterou vozil na trh melouny.
Řečeno ještě jinak - v usa ti autem typu Fabie nikdo jezdit nebude, leda že by jí nabídli za 5500 usd - pak by jí mexičani, čínani a emigranti bůhví odkud možná koupili.
Ale zrychlení 0-100 jako u jedničkový fabie SDI, to by asi rozdejchávali těžko.
I s limitem 115-145 co na dálnicích maj.
Avatar - Frasier
10. 1. 2011 16:05
Re: GRAND-HOTEL
GTI, prosím ťa, tebe ten Renault tak leží v žalúdku že ho zakaždým musíš spomenúť?? Latitúdu si nevykladaj tak že je to to najlepšie na čo sa Renault zmôže..
10. 1. 2011 16:04
Re: A pro.....
Diky. Jen mam ted dilema, zda si nechat Mustanga (protoze prvni Mustang se podletradice neprodava a dava snyovi (do toho je jeste celkem daleko :-) ). Nebo ho poslat dal do sveta. Asi si ho necham.
10. 1. 2011 15:55
Re: A pro.....
Tak za to Camaro :yes: :yes: :yes:
10. 1. 2011 15:53
Re: TDI
Souhlas, ale o těch tenhle článek ani ta Kankunenova poznámka nebyla. Nicméně zase: V8 benzín bude vždycky mít lepší zvuk než V8 nafta...
10. 1. 2011 15:52
Re: TDI
Tak to, i já bych dal přednost TDI + DSG před MHD, zejména americkou ;-)
(jinak HDM = hydrodynamický měnič)
10. 1. 2011 15:51
Re: TDI
Presne tak, kompatibilita ropopistoli neni zrovna ,,evropska" >:D
10. 1. 2011 15:50
Re: TDI
Jenze A8 ma 6-8mi vlace v nafte, tam uz je kultivovanost jinde :))..
Avatar - Johny.Rico
10. 1. 2011 15:44
Re: TDI
No a pokud je to třeba V8 s MHD (!) automatem, DSG pro něj bude ráj >:D
Avatar - Johny.Rico
10. 1. 2011 15:42
Re: TDI
:yes: Na p*i*č*u* !!! Klidně to řeknu, stejně jako p*o*j*e*b*a*n*é* chronologické řazení :no:
Máš naprostou pravdu.
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 15:38
Re: Nemá šanci
Jojo, mrtvo.
Ono co na to napsat že. Jak se dá zkritizovat amerika, nebo ital, japonec, brit, švéd, má každej řečí.
Jak se to otočí, je ticho popř. jsou kritikové blázni, co nevidí klady a úžasy VW.
Když se zeptám co mi VW nabídne víc, ticho jak v hrobě.

Já nejsem žádnej fanatik, maximálně v tom, že mě ameriky baví. A něco o nich vím, i když se za chodící encyklopedii nepovažuju a sou lidi co vědí daleko víc jak já, tak na zdejší poměry toho vím exkluzivně.
Ale sem schopen uznat i jiné značky.
A uznávám. Nemusí být only made in usa.

Ono i tady je to sranda - dlouho, předlouho to tu tiše pozoruju a není němec jako němec

1) chválí se tu jen koncern a BMW
2) o MB ani čárky, to se jen tiše toleruje, je to taky prémie přeci.
Ale nikdo ho tu nikde nevyzdvihuje,dokonce odvážlivci si dovolí napsat, že u starších (konec 90.let a poč. 00) stála mnohdy kvalita za víš co.
Opel a Ford němci nejsou, neb to vlastní amíci a když se to vyrábí či vyrábělo v německu a montoval to stejnej turek, tak to prostě nikdy nemůže být dobrý.

A nikdy nebude, to je jednou daný.
Kdyby vyráběli auto kvalitou RR, s perfektní výbavou a nižší cenou než VW a BMW, nemá to správný logo. A nikdy mít nebude. Není to prémie, zatímco uberwageny jsou. Za chvíli bude prémie i šáde za 199 s kličkama na oknech.

Z francouzů a italů a východních značek se tu dělaj podřadný auta pro levičáky, kvalitou tak pro Burkina Faso stěží - když jim napíšu že mi to připomíná chování 3.říše, jsou dotčeni že nejsou náckové.
Zajímavý že šáde levičácká není, když je taky ex-totáčovská - halt jí má správnej koncern, že. Zatímco Daciu, Ladu, Polskej Fiat atd. ty špatný.

Průhledný jak hubená koza jsou, fanatismus a srandičky, jak tu vytočit lidi co jim baští ty propagandistický řeči.
Když se na ně vytáhne stejnej styl, tak se jim to nelíbí. Nu bodejt.
Avatar - Johny.Rico
10. 1. 2011 15:38
Re: BMW řady 3 zezadu!
Nemám problém s designem, ale když mi někdo sahá na BMW, tak to mě vážně zvědá ze židle!
Je ale fakt, že prasat potřebuje přikrášlit, a zadek tomu konečně zvedá úroveň :-!
Pro mě je tohle auto (a řeknu to klidně i po 158.) Jetta, která je podobná Američanům - vyžraná a opuchlá >:D
10. 1. 2011 15:38
Pár poznámek
Design mě teda nenadchnul, ale to vůbec neva, protože nejsem Amík ;-) Ta boční linie s mírně padající zadní části hrozně připomíná poslední generace sedanů Audi. Co by se mi ale jako Evropanovi velice líbilo, je klasická mechanická parkovací brzda. Proč ji nemůžu mít v Passatu?!!! 8-s
Jinak by mě zajímalo, jakou to má zadní nápravu, bohužel to asi zatím není známo...
neregistrovaný "Kajfik"
10. 1. 2011 15:30
Re: GRAND-HOTEL
Ano design je hlavně díky bavorácké trojce již tradiční - viz zadní svítilny... ;-)
Avatar - Loptos
10. 1. 2011 15:29
Re: Nemá šanci
A este mi prosim povedz preco je vykon najdolezitejsi? Dakujem za odpoved.
Avatar - Loptos
10. 1. 2011 15:26
Re: Nemá šanci
Ja mam niekedy pocit, ze si v dobrom aute este nesedel.
10. 1. 2011 15:23
A pro.....
A proto se mnou v lete prijede nove Camaro v Cabriu za 550 000CZk lodi. Uz se tesim, az poprve vyjedu na stary kontinent z nakladoveho prostoru lodi. Ten Passat je po_rani hlavy vsem priblblejm VWckarum v Erope, neb o stovyky tisic mene zaplatite v Americe za lepsi a vetsi auto, nez Evrope. Dobre vam tak pitomci, a muzete zase koncern chvalit >:D ...
neregistrovaný "Kajfik"
10. 1. 2011 15:17
Re: BMW řady 3 zezadu!
Tak jako tyhle podobnosti nevyhledávám tak tady mě to praštilo do očí jako nikdy před tím.

Trojka jak vyšitá, kopie o řád dokonalejší než je zvykem vídat v číně...

At jeste vw-fanatik GTI ještě někdy něco napíše kritického o čínském kopírovaném designu nebo o originalitě a dokonalosti VW. To by byl vážně výsměch.

zdůraznuji že tyhle podobnosti opravdu nehledám - důkazem budiš přední svítilny nového Cklasse a Octavie II FL. nechávají mě naprosto klidným a nad reakcema o kopírování apaticky odvracím pozornost.
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 15:16
Re: TDI
No co já vím, lidi co tam byli mi říkali že jsou 2 druhy nafty - pro osobáky a trucky.
O tom, že John Deere má léta CRD samozřejmě vím.

Detailní informace o naftě v usa ale nemam.

Biturbo a piezo už moc moderní není, to už je tu v evropě dávno.
A netvrdil sem, že ty motory moderní nejsou.
10. 1. 2011 15:14
Re: Cena?
Aspon vidis, aku ma europsky VW marzu >:-[]
neregistrovaný "Kajfik"
10. 1. 2011 15:09
Re: Nemá šanci
Nezlob se na mě Bari je sice fanatik ale to co ted pod tebe napsal to sedí. A je to zkrátka fakt.

Tenhle článek hraje zrovna BArimu do noty a najednou všichni koncernáci se tváří jak svatoušci, jako by nikdy nic špatného o amerikách v diskuzi neviděli či dokonce nenapsali...
10. 1. 2011 14:38
GRAND-HOTEL
Tipnu si, že nejúspěšnějším evropským sedanem severoamerického kontinentu je Jetta, Volkswagen Jetta. Proč by toto prvenství nemohl po čase vystřídat Apoštol Grand? Design (tradičně) úchvatný, technika bude jistě na patřičné úrovni, cena jak koukám, tu vhání slzy do oči i ortodoxním odpůrcům VW, překážek tedy není.

Co je spaciálně pro nás důležité? No především to, že US-PASSAT zapadá svojí vizualitou dokonale i do evropského portfolia VW. Je vidět, že to, jak mají auta vypadat v dalších pěti sedmi letech ví u Volkswagenu jistě a přesvědčivě. No, jen si představme příští víkend, až se na hlavní stránce objeví designová porovnávačka - Passat Grand x Renault latitude... to bude diskuzní onaVWie...

P.S. Velká země, velké auto. BRAVWO VOLKSWAGEN :yes:
Avatar - Rysguf.
10. 1. 2011 14:30
Tachometer v kilometroch?
Ak porovnam tachometer v novom Toauregu a ten ktory je tu vidiet na foto, pravdepodobne ma model na fotkach udaje v KM a nie milach. To je zaujimave zistenie...

[odkaz]
vs.
[odkaz]
Avatar - WinDiesel
10. 1. 2011 14:10
Re: TDI
V amerických benzínech se moc nevyznám, v dieselech ale vcelku ano. Nevím nic o tom, že by měli v USA jiné normy pro osobní vozidla, trucky a zemědělské vehikly. Naopak, vím pouze o 1 normě, která předepisuje 5x nižší obsah síry v naftě, než je v Evropě. NAVÍC, JOHN DEERE JIŽ 11 LET POUŽÍVÁ COMMON RAIL, který prostě musí mít k dispozici naftu nejvyšší kvality.
Jsi trochu mimo mísu, toho, co jiným vyčítáš, se sám dopouštíš. I v dieselech se v USA udála revoluce a aby splnily tvrdé americké normy, jsou pro USA a v USA vymakanější než v Evropě.
Například motory Fordu a GM, jakkoli až směšně obrovské proti motorům evropským, jsou výkladní skříní moderních technologií paradoxně evropských a japonských výrobců (biturbo, deNOx katalyzátor, piezovstřikovače, 2000 barů atd.)
Avatar - KANKUNEN
10. 1. 2011 13:46
Re: TDI
Já neříkám, že to není poznat, spíše jde o to , že TDI už umí být na takové úrovni, že vlastně uvnitř neobtěžuje, jede to a nežere. Nevěřím, že si to nenajde zákazníky.
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 13:31
Re: TDI
Tak sorry, no, nějak sem to přehlídl. Omluva.
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 13:31
Re: TDI
Ono tady to dělení kdo komu co píše :no:
Výraznější to už být nemohlo...
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 13:29
Re: TDI
Tím spíš tan nepůjde tankovat nafta pro trucky.
10. 1. 2011 13:21
Re: TDI
Ano, ano. V tomto nemá evropská nafta, proti americkým zvyklostem šanci.
10. 1. 2011 13:17
Re: TDI
Tohle americké TDI bude na kvalitu paliva ještě náročnější, protože musí plnit americké emisní limity, které jsou k dieselu stejně tvrdé jako benzíňákům.
V článku se píše, že tam je i deNOx katalyzátor, takže je možné, že to má nádrž i na močovinu.
Avatar - jazva
10. 1. 2011 13:15
Re: TDI
rozdýchaj sa a potom sa pozri kam smeruje vlákno... ;-)
10. 1. 2011 13:13
Re: Cena?
No v článku se píše, že je to "čistě" americký Passat, který bude vyráběn v USA.
10. 1. 2011 13:13
Re: TDI
Mýlíš se. Jel jsem (namátkou): Audi A6 3.0 TDI, BMW 330d (E90), BMW 535d (E60), BMW 740d, Jaguar XJ6D, Peugeot 407 Coupé 2.7 HDI a samozřejmě několik Passatů s různými motory. S převodovkou DSG jsem zkoušel Passata TDI, Golfa GTI a Octavii 2 TDI.
Snad jedině ten Jaguar byl odhlučněný tak dokonale, že u zahřátého motoru nebylo poznat, že spaluje naftu.

V tomhle článku se ale bavíme o Passatu, který není schopen ani v Evropě ani v USA nabídnou žádný lepší a kultivovanější diesel než 2.0 TDI. Jak správně píšeš, žádná čtyřválcová nafta (a TDI už teprve ne) se zvukem a kultivovaností rozhodně nevyrovná větším benzínovým motorům, na jaké jsou američí zákazníci zvyklí. Takže kdo přesedne ze staršího amerického sedanu s V6 nebo dokonce V8 s HDM převodovkou, bude 2.0 TDI vnímat jako hlučné a vibrující a převodovku DSG jako řadící sice až kosmicky rychle, ale trhavě, se znatelným škubnutím.
Avatar - KANKUNEN
10. 1. 2011 12:58
Re: TDI
Víš, to bude tím, že jsi v tom nejel. Dnešní nafty jsou už velmi kulturní a odhlučněné, Dsg řadí tak, že největší změnu udělá rafika na otáčkoměru.
Samozřejmně benzínový osmiválec je hlavně na vlnoběh trochu jinde než než čtyřválcová nafta.
10. 1. 2011 12:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Thomas89
10. 1. 2011 12:42
Re: Mám ísť očnému?
Na první pohled když prolítneš okem po obr. tak na 1-2s věříš že jsou stejný >:D po delší době už i věřím že jedno je Passat, pak Phaeton...
Proto jsem přestal mít rád VW a celou VW group. Každý auto je jako když ho flajcneš přes kopírák.
Avatar - whatever
10. 1. 2011 12:34
Re: Mám ísť očnému?
Vo VW maju miesto dizajnerov kopirku (nehovoriac o Audi).
10. 1. 2011 12:04
Re: Mám ísť očnému?
niesom fanatik a dokažem to rozoznať,často omielana podoba phaetonu a passata mi pride až smiešna ,stači pozrieť fotky...ale to už je od človeka,čo človek to nazor,neberiem ho nikomu...vw našiel svoju tvar v sučasnom smerovani a mne sa to pači nemam namietok...horšie to vidim v poslednej dobe hlavne pri forde,ktory novym focusom zabil všetko to čo 2 predošle generacie budovali...stači sa pozrieť na elektricky focus a každy fanušik astonu musi zdvyhnut :yes:
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 12:02
Re: TDI
Co to blábolíš?
Jakej parták?
Jakejch 20 let?
Jaká Evropa?

Tys něco hulil vid?

Já píšu o dieslu v USA, ne v evropě.
10. 1. 2011 11:59
Re: Není tohle
Nemyslim,že by to malo byť tak...osvedčena technika ,platforma mi pride zhodna s Passatom u nas ,až na zvačšenie rozmerou inak by malo isť o to iste...vyvoj teda nebol extreme drahy ,plus to vidim tak,že v dohladnej dobe sa to dostane aj do činy a na ine trhy,pochybujem však ,že do europy...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 1. 2011 11:57
Re: Mám ísť očnému?
Rozoznaju iba fanatici :-)

Pri slabom osvetleni dva VW v ciernej farbe ani oni. Kusok od mojho bytu zvuknu parkovat par metrov od seba Polo GTI a Golf GTI. A ja mam vzdy po par metroch deja vu.

Jedna vec je corporate face - ked mam rad nejaku znacku, tak chcem, aby to auto malo svoju prislusnost napisanu na cele. Doteraz som si myslel, ze najdalej zasiel Nissan, ktoreho klasicky line up - Micra, Almera, Primera, Maxima - z polovice 90. rokov bol prikladom ako to nerobit.

Z odstupom casu, a pri porovnani s VW a Audi, boli Nissany kazdy uplne iny. Micra bola hrava, Maxima seriozna limuzina atd.

To co predvadza VW je ukazkou nechutnej sterility a straty akychkolvek napadov. Kazdy VW sa snazi tvarit vazne a elegantne. OK, nedostatok dizajnu na Pole je vyvazeny jeho malou dlzkou. Taka Fiesta je predizajnovana.

Problemom Passatu a Jetty je ze na 5 metroch priestoru su 3 metre dizajnu.

Ale aspon usetria. Staci jeden "dizajn" a kopirka so zoomom.
10. 1. 2011 11:56
Re: TDI
No, to podle toho z čeho přesedne. Pokud ze staré Corolly, tak ano. Pokud ale k dealerovi VW přijede v benzínové V8 s HDM automatem, bude mít podit že TDI + DSG sice relativně jede a nežere, ale že je tvrdé, hlučné, vibrující a převodovka řadí trhavě a s cuknutím.
Život je otázkou priorit...
Avatar - jazva
10. 1. 2011 11:55
Re: TDI
Čo sa trocháriš? Mal si dať rovno 20ročné skúsenosti. Máte to predsa v krvi... Tvoj parťák tiež o TDI PD napísal, že pred 20rokmi začala dieslovú epochu v Európe... >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 11:53
Re: TDI
Ale jo, přes PETku si to tam naleješ, ale
1) budeš vypadat jak trotl
2) to co spálí Peterbilt nespálí TDI

Ta nafta má mnohem větší obsah síry, než nejhorší nafta tady.
Nehledě na fakt, že TDI vůbec neplní emisní normy některých států.

Těch ALE je tedy poněkud víc.
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 11:50
Re: TDI
Oni je nebudou vyvíjet, oni si je, resp. licenci koupí od ZF, Getragu atd, v případě Chrysleru jde o vlastní vývoj + vývoj Fiatu. Ten už je zcela dokončen, převodovky přijdou na trh už letos - 9ti stupnové.
Avatar - rohYpnol
10. 1. 2011 11:50
Není tohle
předobraz nového modelu v Evropě mez Passatem a Phaetonem? Technika euroverze bude odlišná, ale základ by mohl být stejný, ne?
Nedávalo by přeci smysl vyvíjet speciální verzi jen pro Ameriku. Navíc zvenku to vypadá opavdu k světu. Jen rozlišitelnost od Audi značně klesá. Ale to je podle mě i na Jettě po faceliftu, kde zadek je vyloženě Audi styl.
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 11:47
Re: Nemá šanci
Mam ti sem hodit linky na pár článků o amerikách zde na Auto.cz že by sis početl, co se tam vyskytuje za moudra?
Typicky nové 300C, Grandčíro, atd.

Nebo si scrollni myší o něco výš tady a počti si názor, že všechny ameriky maj motory s 2ventilovou technikou a tuhou zadní. Co na to říct no.
Chtělo by si dát www.wikipedia.com nebo stránky výrobců a začít trošku studovat, pak něco napsat.

Zimní spánek zdejšího osazenstva byl značný, aneb znalosti o us produkci tristní - na úrovní 80. let, ale každej chytrej jak rádio. Ale on dnes není rok 1985, on je rok 2011. Asi ještě někeří nestihli otočit kalendář. >:-[]
10. 1. 2011 11:45
Re: TDI
I kdyby se přece jen amíci rozhodli vyvíjet a pak i vyrábět své DSG (o čemž si dovolím velmi silně pochybovat), nic to nezmění na faktu, že VW má s touto technologií skoro 10-ti leté zkušenosti a to je sakra znát, relativně nedávno uvedený Fordův "Powershit" se totiž svými kvalitami sotva vyrovná úplně prvnímu DSG montovaného do TT.
Avatar - KANKUNEN
10. 1. 2011 11:41
Re: TDI
Vždycky se dá najít spoustu proti, naftu tam naleješ přes hrdo petky, když zpraví benzín, nakonec spraví i tdi a to se to musí ještě pokazit. Krom toho TDI jezdí i na kalnou vodu co se prodává jako nafta u nás.
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 11:41
Re: Cena?
Heh, přečti si něco o tý Vette jo, Ta náprava není shodná s tím, co má pickup farmáře v Kentucky. Tam je něco trošičku jinačího a funguje to bezvadně, viz časy na nurburgringu.

Motor OHV s 2ventilovou technikou, má milej zlatej akorát pár V8. Jinak nic.
A tam to plní svůj účel (ponejvíce pickupy).
Jinak už Cadillac Seville měl 4ventilovej Northstar :-)

Všechny R4 a V6 jsou už prakticky DOHC, GMka i fordy navíc maj i přímej vstřik, víceprvek vzádu má snad skoro každej midsize a měl ho už muj 95 Stratus.

Musíš zahodit ten Auto motor und sport z roku 1985, on je rok 2011.
Ony časy se mění, i slavné měkčené plasty dorazily do USA :-)
10. 1. 2011 11:35
Re: Cena?
ano, ale tomu take odpovida cena, u takovychto modelu je zarucena vyroba dle evropskych standardu, jelikoz se i k nam dovazi...
10. 1. 2011 11:33
Re: Cena?
s tou vyrobou v USA to nebude tak hrozne....vzdyt BMW tam vyrabi celou radu X...nejprve X5 ..ted tam presunul X3 a mampocit, ze i X1 se tam motnuje.
10. 1. 2011 11:30
Re: Nemá šanci
Jedinej, kdo tady vyvolává "válku" USA vs. Evropa jsi ty. Nikde nevidím, že by se kdokoliv vysmíval US produkci a vychvaloval NMS do nebes.
Spíš mi to přijde jako obhajování si své lásky sám před sebou, než před ostatními.
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 11:24
Re: TDI
Nejvíc bude překvapen, až blbě odbočí ze státovky nebo bude nucen odbočit a zjistí, že si do toho nic nenatankuje, neb u pumpy maj naftu akorát pro JOHN DEERa a Peterbilt (jiný hrdla, větší pistole) a navíc by mu to na ní po 15 000 mil zakukalo. (vyšší obsah síry)
Takových míst je v americe víc, neříkám všude, ale jsou oblasti kde moc naftu pro osobáky nemaj.

To samý servis - kdo to nasaje po záruce, musí jezdit do ofiko servisu, neb mexičan co má na rohu dílnu ti to TDI nespraví, narozdíl od benzínovýho R4 a V6.
Takže zůstatková hodnota při prodeji bude obrovská :-)

A DSG, resp. dvojspojkový převodovky se chystaj začít v usa montovat i jiní výrobci, vč. těch domácích.
Takže tahle "výhoda" pro VW taky brzy skončí.
10. 1. 2011 11:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 11:00
Re: Nemá šanci
V Challengeru má ten motor 308 HP (226 Kw) a pořád bez FSI a taky ti to necpu.
A co jako?

Běda kdyby to bylo obráceně, to by tu byly kecy, jaký sou to plečky, nevýkonný, konkurence Loganu, s tuhou zadní, jezdí to jen rovně a nebrzdí. Nemá to výbavu a měkčený plasty.

Vono narozdíl od toho ten víceprvek nemaj jiní, vid, zatímco tady je nepřetržitě od roku 1995 :-)

Když tomu tak není, napíše se "No a co, tak to má větší výkon". nebo "No a co, tak to má výbavu". "No a co, tak to má brzdy Brembo" no a co, má to měkčený plasty už"
Hmmm. Tak jo no, já vám to pod přístím článkem o nějaké americe připomenu to no a co, až zas někdo bude mít svá moudra, založená na tom, co říkal bratr dedečka jeho přítelkyně a na základě zkušeností s Cadillacem 1985 s najetýma 680 000 km, kterej někdo přtáhl po revoluci a kterej posedních 10 let viděl servis akorát na nápisu na ceduli, před kterou stál omylem zaparkovanej.
Avatar - KANKUNEN
10. 1. 2011 10:47
TDI
I v Americe se šetří. Ten kdo si vyzkouší TDI s DSG bude překvapený jak to dobře řadí, málo žere a má zátah při nízkých otáčkách. I Audi A8 je většinou v naftě pokud to není S8.
10. 1. 2011 10:44
Re: Cena?
Ja myslim, ze vubec nemusi... Americky supersport Corvette ji napriklad ma - to je proste vysmech. Americka auta, to je nesmyslne velky motor s dvouventilovou technikou, jednoducha naprava a tuhost karoserie srovnatelna s laminatovou kanoi. Diky nechuti cokoli inovovat se zasekli nekde pred 50ti lety. Pokud se bude americky passat vyrabet tam, obavam se, ze by se na jeho kvalitu evropan koukal skrze prsty.
10. 1. 2011 10:42
Re: Cena?
Jednoduše:
a) Mají tam nižší "DPH"
b) Vysoce konkurenční prostředí
c) Většina aut se tam prodává na splátky - něco jako u nás "cena platí při použití leasingu".
d) Už Henry Ford říkával: Auta vyrábíme proto, abychom na ně mohli prodávat náhradní díly ;-)
Avatar - kari.laz
10. 1. 2011 10:35
Re: Nemá šanci
CO by jsem na to měl říkat. Má prostě větší výkon. To se občas stává, že jedno auto má výkon menší a jedno větší. Já z toho vědu nedělám jako ty. Ty tu máš vánoce z o tři koně vyššího výkonu. V Evropě má tento motor (3,6FSI) 220KW a taky ti to necpu.
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 10:35
Re: Nemá šanci
Pro mě je podstatný jako pro majitele:
1) výkon
2) jakou to plní emisní normu
3) spotřeba
Jestli bude mít ten pětiválec lepší údaje než MPG 20 city/31 highway, tak to budu mooc zvědavej.

Jo at si každej vybere. Pravda. Problém je, že VW má ten automat za příplatek a amerika v základu :-) A americká mamina vezoucí dítka do školky ti v tom Passatu kvedlat nebude, na to zapomen. Ani to neumí.
Ta chce ten 6ti stupnovej autoamt, takže si ho musí připlatit - u VW.

Akustický projev. Ten má v série všechno jako auta Le mans vid, kdo chce akustickej projev jako závodák, koupí si patřičný svody.
O akustickým projevu bych bejt tedou mlčel - sedni si někdy do americký V6 a V8 a pak do evropský. Pak mi přijd říct, co má lepší akustickej projev. :-)

Tu výbavu tam má snad všechno mimo úplně sociální verzi za 5,50.
Konkurence přidá k tomu satelitnímu rádiu i HDD 30 GB a navíc kožený sicny s vyhřejváním, monitor tlaku pneu atd.
Automatická klima, boční airbagy, el. zrcátka s vyhřejváním, el. všechny vokýnka, ABS,ASR,ESP, TCS samozřejmostí stejně jako 18" ALU a to vše za 23 000 usd.

Tj to co nabízí VW je normální standart možná i lehounce pod ním.
Pořád nevidím, proč by si měl běžnej amík, po té, co uvidí reklamu VW sednout na zadek a letět do prvního showroomu.
Co mu ten VW za těch 23 000 usd nabídne víc?
Nic jinýho mě opravdu nezajímá, než co má VW navíc.

A nepiště tu prosím Vás, že VW je prémiová značka, tohle když někomu řeknete v usa, praští sebou smíchy na zem.
VW tam začínalo hitlermobilem (použil sem clarksonovo označení pro Brouka) a králíkem (Rabbit) - to fakt nemaj amíci fixovaný jako prémii :o))

Tam je prémie Lexus, BMW, MB, Porsche, Jaguar, Cadillac a možná ještě Infinniti. Nic dalšího krom luxusu typu RR, Bentley, Masserati - což zas běžnej amík nekupuje.
neregistrovaný "Hooonza"
10. 1. 2011 10:09
Re: Cena?
+ konstrukční zjednodušení (slabší brzdy, menší chladiče, slabší dimenzování některých pohyblivých součástí, někdy bývají vypuštěny i chladiče oleje) kvůli nízké povolené rychlosti a naprosto nekompromisním postihům za porušení dopravních předpisů.
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 10:09
Re: Nemá šanci
Kari: že to má o válec méně a menší objem si přehlídl, vid.
A co říkáš na GM? To má 12 šemíků navrch, o 1 válec méně a je to 2,4ka místo 2,5ky.
Už se těším na další hlášky typu - ameriky maj špatnej litrovej výkon.

Tohle už je asi 12tej motor, kterej ho má lepší jak EU konkurence :-)
10. 1. 2011 10:09
Re: Audi?
Tak jo. :-) To beru,že je to prodlouženej Passat,ale části karosérie jsou z A4.
10. 1. 2011 10:05
Re: Cena?
Nechal jsem se slyset od jednoho americana, ze servisni sluzby v USA od VW nejsou na dost vysoke urovni s temi co jsme zvykli v Evrope? Myslel tim hlavne pristup k zakaznikovi nemluvil o technicke strance. Kdo vi?

Jedno je jasne VW chce znicit Toyotu Camry. VW se mi libi, krome vnitrku, ten volant je na zvraceni jak z vyprodeje ztarych modelu, ale zvenci auto moc moc hezky pro Ameriku.
neregistrovaný "Hooonza"
10. 1. 2011 10:05
Re: Audi?
O tom, jestli je to nová A4, rozhoduje zástavba motoru. Podle různých zahraničních článků má motor napříč, takže to neni A4, ale prodloužený Passat.
Avatar - kari.laz
10. 1. 2011 10:03
Re: Nemá šanci
Je pravda, že ty tři koně budou při koupi auta rozhodující >:D
neregistrovaný "Hooonza"
10. 1. 2011 10:02
Re: Nemá šanci
Ty si furt myslíš, že vyšší litrovej výkon znamená automaticky lepší motor. Ono tomu ale tak neni. Motor 2.5 R5 má odlišnou charakteristiku, zcela specifický akustický projev a jiný průběh měrné spotřeby. Ať si každej na trhu vybere co mu sedí nejlíp.

Kdo nebude chtít manuál, tak si koupí automat. Co na tom.

No a ta výbava se zmiňuje jenom tady pro evropskýho čtenáře, kerej nemusí znát specifika americkýho trhu.
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 09:59
Re: Cena?
Víceprvkovou zadní nápravu tam maj auta někdy od roku 1994.
Musíš ale hledat holt jinde :-)
10. 1. 2011 09:59
Re: Audi?
Je to nová A4.Díval jsem to katalogu a zboku to sedí.Jenom jiná maska a světla. :-!
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 09:53
Re: Nemá šanci
Proti Camry už jdou i moje milované ameriky, třeba takový Chevy Malibu proti ní jde už hoodně dlouho. Úspěšně. Prodeje stoupají. Ted proti ní jde i Buick.

Sonata - hehe.

VW je v usa zhruba na úrovni značek jako je Hyundai, Mazda, KIA, Dodge či Ford a Chevy. Tak ho tam vnímaj amíci, v hodnocení oblíbenosti a spolehlivosti a ale ještě dolejc, než korejci i amerika.

Akorát všechny tyto značky prodávají několikansáobně víc než VW - ani na tu Sonatu Passat nemá.
neregistrovaný "Hooonza"
10. 1. 2011 09:53
Re: hm
Nová generace Pasátu bude postavená na MQB a přijde až kdoví kdy.
10. 1. 2011 09:51
Re: Cena?
Myslim ze je evidentni, ze aby se doszali na tuto cenu takprave proto museli udelat novy auto a nepouzit evropskyho passata (kterej navic asi i dost malej pro americany). Zevnitr to vypada o dost jednoduseji nez evropskej passat, a s ohledem na to ze jetta ma v americe jednoduchou zadni napravu ( pricka) tak tohle asi taky nebude technickej majstrstick.Na tomhle prikladu je docela dobre videtm jak americani nejsou ochotny platit za vyspelou techniku u normalnich znacek. Tim jak stejne jezdej maximalne stovkou a furt rovne asi nic jinyho nepotrebujou, ale taky to znamenaze kvalitni a vyspely auta se holt delaj jinde nez za louzi.
10. 1. 2011 09:43
hm
Mne sa novy us Passat pači je to niečo ine,niečo čo ma amerika rada ,s europskym passatom sa to neda pomyliť...jedno čo ma ale zaujíma je podvozok,predpokladam ,že je to platforma ,ktoru ma aj superb,aj sučasny passat tak sa nova generacia prakticky nekona.Podla mna ide iba o predlženia razvoru,karoserie a tym padom vačši priestor pre posadku a tym to hasne.Nova generacia passatu bude o čomsi inom...
10. 1. 2011 09:37
Re: Mám ísť očnému?
stači otvoriť oči a každé s tých aut je ine...
10. 1. 2011 09:29
Re: Cena?
Pricti kratsi zaruky a zcela odlisne postaveni Americanu k automobilum, pak ta cena vychazi.
10. 1. 2011 09:28
Re: Nemá šanci
Opravdu to nemuze uspet proti Camry, Accordu, Optime a Sonate? Prober se, tohle auto nejde proti tvym milovanym amerikam. :-)
Avatar - iudex
10. 1. 2011 09:26
Re: Mám ísť očnému?
Vidím, že tie Ray-bany nemáš až také tmavé. ;-)
Avatar - Barrichello
10. 1. 2011 09:25
Nemá šanci
tohleto v USA nikdy neuspěje. USA není Evropa.
Jinak pětiválec 2,5 a 125 KW (170 HP) - hehehe.
Posmívaný GEMA 2,4 R4 má výkon 173 a motor 2,4 od GM dokonce 182 HP - kdepak ZASE udělali soudruzi z VW chybu.

To samé 3,6 V6 FSI vs 3,6 V6 pentastar - 280 HP vs 283 Hp bez FSI. Ty samé výkony má i GM.
Opět VW nenabízí nic lepšího než domácí nabídka.

V základu manuál, z toho budou amíci taky na větvi.

A zminovat v roce 2011 tempomat, el. vokýnka, rádio s Cd a klimošku, v usa, hehehe. To tam měli káry, mimo té automatické klimošky (manuál) a mimo CD už v roce 1960.
10. 1. 2011 09:21
Audi?
Jsem jediný, komu to auto nápadně připomíná Audi A4? Podívejte se třeba na tvar zadních dveří kolem blatníku atd. Kromě toho má Audi A4 rozvor 2808 mm, čili jen o 4 mm větší než tenhle americký Passat... Jasně, A4 má motor podélně a tenhle Passat (zřejmě?) napříč, ale i tak mi ta podobnost přijde nápadná.

Mimochodem, je vidět že VW (nebo Audi?) umí udělat i sedan s rozumným poměrem rozvoru a převisů karoserie, s fungujícícmi proporcemi a bez ohavně opticky "těžkého zadku" evropského Passatu. Bohužel tohoto auta se zřejmě v Evropě nedočkáme. Škoda (s malým "š" ovšem) ;-)
10. 1. 2011 09:20
Re: Cena?
Pokud přičtu ke 400.000,- 20% jsem na 480.000,- a mám o 10 cm více auta...
neregistrovaný "RayBan"
10. 1. 2011 09:17
Re: Cena?
V USA nemáš další zdanění v podobě 20% DPH, takže se nediv cenám ...
neregistrovaný "RayBan"
10. 1. 2011 09:15
Re: Mám ísť očnému?
Passat
Phaeton
Passat NMS
Jetta

Výhru pošli na moji adresu ... ;-)
Avatar - skejpa
10. 1. 2011 09:14
Re: priorita
:yes: A já si myslel, ze takhle pomatena je jen mazda, kdyz USA Mazda 6 je o tolik krasnejsi nez ta evropska. Kdepak, ani VW nechtel zustat pozadu >:D Ale tak aspon konecne vidime novy passat >:D Jen nebude pro nas >:D
10. 1. 2011 09:11
Cena?
To prodávají bez motoru? Jak se dostanou na cenu 20.000,- USD?
Avatar - iudex
10. 1. 2011 08:57
Re: priorita
Bez ohľadu na to, čo si myslím o x-tej variácii dizajnu nových VW, tento americký Pasat je - ako píšeš - aspoň bezpochyby novou generáciou a päčším pokrokom, ako európska "7" generácia. Netvrdím, že Európa potrebuje strednú triedu takýchto rozmerov, ale každopádne ten odlišný prístup je pozoruhodný.
Avatar - iudex
10. 1. 2011 08:42
Mám ísť očnému?
Dokážete bez označenia rozlíšiť, ktorý model VW je ktorý?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ja bez ďalšieho nie.