Dynamicky iba vyzera. Vdaka jeho vacsej hmotnosti ho da do laty ktorykolvek vysokootackovy japonec. Navyse konkurencia za cenu podstatne nizsiu ponuka 16 kW a jeden kvalt navyse, no bez dynamickej karoserie ;-) . Ked k tomu pridam elektroservo podla testerov filtrujuce takmer vsetky informacie od kolies, nevidim jediny dovod, preco kupit momentalne predrazeny FFIII 1.6 TiVCT 77kW. To uz radsej Hyu i30, skaredy je rovnako ako FFIII, jazdi rovnako dobre, riadenie je podla vsetkeho rovnako tupe ako v FFIII, len nie je to novinka, takze je o 3 tisic EUR lacnejsi. Ako zaryty fordak to pisem krajne nerad, ale bohuzial je to tak. Ked budem pozerat z hladiska ceny, to potom radsej dopredavany model FFII 1.6i 74kW, ten je zasa od i30 o cosi lacnejsi a s lepsou vybavou.
Podla dostupnych informacii, nema novy Focus patrit k najlacnejsim autam v triede, skor bude atakovat Golf nez Megane a to je dalsi otaznik nad jeho trhovym uspechom (spolu so startup motormi a dizajnom z gicolandu (USA))
Tuhle informaci máš odkuď?Já mám info,že se FoFo II už nevírábí a že jsou k dispozici jenom skladovky a mělo by to pokrejt prodej před náběhem FoFo III,kterej se vyrábí od ledna.
Já ten zadek nepřekousnu, prostě ne. A na živo ti určitě lepší nebude. Předek je zase takový...no divný. To auto mi nesedne asi nikdy. FII je vzhledově určitě dál. Interiér, jasně, kvalitou to bude uplně někde jinde, o tom žádná.
ale kuš :-) design nového Focusu je o krok dál než předcházející verze...počkej si na živo :-) Dynamika z něj vyzařuje. A neberu v potaz interier...tam je o pár světelných let oproti dosluhující generace >:D Byť v mé garáži krom Mondea právě parkuje kombik Focusa 2 :-) hne dbych ho vyměnil.
Až teď doceňuji nadčasovost a eleganci designu Focusu II ve srovnání s nejošklivějším autem dneška- Focusem III. Takže kdo chce forda z nižší střední, neváhejte! Poslední hezký Focus tu dlouho nebude!
Máš pravdu, že ta 1.6 není špatná volba, nicméně taková atmosféra 1,4 VTi od BMW má prakticky totožné hodnoty výkonu a krouťáku. Ve výsledku bych tyto motory bral raději než benzínová turba, poněvadž vzít tuto kombinaci, to je lepší jít do nafťáku. Jenom doufám, že atmosféry tu s námi budou i nadále a věřím, že se najde spousty kupujících, kteří se pro ně rozhodnou.
Hoci som realista a viem, že časom sa nevyhneme ani takýmto ohavnostiam (R3 v nižšej strednej), dúfam, že Focus nebude ten, ktorý s tým začne.
Zatiaľ sa tešme, že Ford ponúka ako minimum jedna-šestku s variabilným časovaním a slušným výkonom, čím má konkurenčnú výhodu oproti mnohým v triede (1,4 a i.).
Pokud to bude kopírovat ceník a složewní výbavy nového C-Maxe, který začíná na 399. tis. tak to není až tak špatné. Počítám základ 349-379 tis.. S 1,6 se solidnim vykonem 105 koniku a urcite se schopnou zakladni vybavou.
Levnejší verze přijde určitě časem a to nejspíše s nějakým menším motorem...typu 1,0 Ecoboost
Myslím, že Ford nebude ze začátku moc tlačit na cenu. Do léta se bude dělat starý. Kdo bude chtít levný Focus vezme starý. Kdo bude chtít novej bude brát spíš silnějši motory, lepší výbavu.
Je zajímavé sledovat, jak se ze solidního auta za 0,5 mil stane v průběhu let dostupné auto za 300 tis. V dané výbavě s příhlednutím ke kvalitě, image, široké servisní síti to je asi nejlepší nabídka v nižší střední. Docela by mě zajímalo jaká bude první cena u nového modelu, na který se těším, ač se mi moc nelíbí (hlavně exteriér)