Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cebia chce začít známkovat kvalitu tuzemských autobazarů

Výsledky hodnocení s vizitkami jednotlivých autobazarů a možností vzájemného porovnání chce Cebia zveřejnit na svém novém webu.
Zpět na článek
27. 1. 2011 10:36
27. 1. 2011 14:29
27. 1. 2011 15:33
27. 1. 2011 15:37
27. 1. 2011 16:40
27. 1. 2011 10:50
28. 1. 2011 07:57
27. 1. 2011 13:50
27. 1. 2011 15:49
neregistrovaný "mondero"
27. 1. 2011 18:25
neregistrovaný "Papape"
28. 1. 2011 21:04
neregistrovaný "Papape"
27. 1. 2011 15:37
neregistrovaný "mondero"
27. 1. 2011 16:47
27. 1. 2011 06:58
Hlavně objektivita
Bazary zajímají zákazníci do doby, než u nich zákazník auto koupí. Pokud se po koupi zákazník vrací, je to pouze proto, že má s koupeným autem nějaký problém, ale to už pro bazar nejste zákazníkem, ale potížistou, kverulantem, ichtylem až de.bi.lem. Proto se mi jeví výše uvedené vyjádření mluvčí tří áček, o kterých se už napsalo hodně (ale příznivého ne), jako hodně velká ironie! Sám jsem kupoval auto před pár lety v bazaru, které mělo ve skutečnosti natočeno o 50 tis. km více a když jsem ho po pár letech prodal do dalšího bazaru, tak bylo na druhý den opět omlazeno o dalších 60 tis. Přeji společnosti Cebia v této činnosti mnoho úspěchů!
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2011 10:36
cebia
Cebia by se hlavně měla zamyslet sama nad sebou a cenama svých služeb. To, co stojí třeba ve státech pár dolarů a udělají vám to na počkání, tak Cebia chce skoro 10 násobek! Jsme opět u toho, že by tohle měla dělat nějaká státní firma, která tyhle peníze bude posílat státu. Lustraci původu stejně provádí na odborech dopravy atp.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - ManInBlack
27. 1. 2011 14:29
Re: cebia
Proboha, jen do toho nemotej ještě stát. Takhle, když jejich (Cebia) služeb využít nechceš, tak k nim nejdeš, nic jim nezaplatíš a tak je to spravně, tak to ma byť. Tomu se říká kapitalismus a zákon trhu. Kdyby to dělal stát, tak na to z nás bude vybírat další prachy, něco jako je třeba povodňová daň (i když celej život žiju na kopci).
27. 1. 2011 15:33
Re: cebia
Měl jsem spíše na mysli spíše to, že Cebia se řídí cenou, jakou si sama určí a když si pak lustruje auta v našem registru, tak pochybuju, že to hledá někde na internetu. A nakonec se stejně obrátí na centrální registr vozidel, který je vytvořený pochopitelně státním odborem dopravy a za naše daně. V USA a Kanadě funguje systém CarFax, kde se buď jako prodejce zaregistrujete, nebo vám za pár doláčů (nejsem si teďka přesně jist, jestli to je 15, nebo 20) vytáhnou celou historii auta s nehodama, km, opravama, rokem a majitelem.
Avatar - ManInBlack
27. 1. 2011 15:37
Re: cebia
Fajn - vidíš "díru" na trhu. Podnikaví lidi toho využívaj k otevření vlastní firmy a vydělání nemalých peněz :-) Tak jestli máte potřebný znalosti, přístupy a kontakty a hlavně chuť, tak můžete vytvořit firmu, která bude za stejnou službu žádat míň a už tu máme konkurenci :-) Což dle mýho není od věci. Ale já osobně jsem na to línej.
27. 1. 2011 16:40
Re: cebia
otázka je, jak sestavit tu databázi údajů a kdo je tam bude posílat.

Proč by to autorizovaná síť prodejců dělala? Ty mají vlastní databáze.

Stát má taky vlastní databáze a ten se v podstatě zajímá jen o svoje prachy - aby bylo auto registrováno, aby mělo STK (kde jen opíšou údaje z tacha) a pod.

Neautorizované servisy to mají na háku, pojišťovny svoje data určo nikomu nedají.

Takže databáze je utopie a jsme na začátku. Jak říkáš - kapitalizmus. Můžeš si přelustrovat auto sám (i obyčejný člověk má slušné možnosti), nebo za to zaplatíš a dostaneš výsledek.
27. 1. 2011 10:50
Zlepšení
Osobně vidím zlepšení co se týká největších tuzemských autobazarů, doba divokého západu už je podle mě pryč...ale pořád je obezřetnost na místě!
Rozbalit vlákno
1
28. 1. 2011 07:57
Re: Zlepšení
pravdupovediac, ja ziadne zlepsenie nevidim. skor naopak. ceny novych aut sa znizuju, to tlaci dole aj ceny ojazdenych (asi jedine "zlepsenie") a bazaristi dovazaju este horsie sroty z ktorych potom vyrabaju "vonafky po nemeckom dochodcovi".
Avatar - Nerez
27. 1. 2011 13:50
Věrohodnost
No od té doby co Cebia garantuje původ najetých km u vozů bazaru AAA jí už moc nevěřím.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - ManInBlack
27. 1. 2011 14:30
Re: Věrohodnost
A co se stane, když prokážete, že to auto, který jste koupil, má stočenej tachometr?
neregistrovaný "mondero"
27. 1. 2011 15:49
Re: Věrohodnost
nic, máte prostě smůlu, skutečný stav ujetých km se totiž na 100% ověřit nedá ... Cebia to ověřuje podle zapsaných km na STK, emisích, na které se jezdí každé 2 roky, takže pokud já během těch dvou let najedu třeba 100.000 km a před stkáčkem to stáhnu o 60.000, a takhle to třeba za dva roky znova zopakuji, tak Cebia nic nezjistí a to auto je "čistý", pokud někdo po 6ti letech provozu najede 200000 a pak to stahne na 90000, tak ten skok už se samozřejmě projeví a cebia na to auto certifikát nevydá.
27. 1. 2011 21:00
Re: Věrohodnost
cebia ty km ověřuje i jinak,což bys měl vědět jestli jsi pracoval v esách a měl jsi od nich školení. Ale k předchozí otázce: víceméně nemáš šanci něco takovýho prokázat, protože pokud áčka ani Cebia nedohledají historii vozu, tak ty ji taky nenajdeš. Potom,ale nedostáváš garanci na km! Takže je předpoklad (asi 99%),že to je stočený a je na tobě, jestli to koupíš.
Avatar - petrumr
27. 1. 2011 16:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Papape"
27. 1. 2011 18:25
Re: Věrohodnost
Mám jednu zkušenost,kdy auto s 293 000 km koupil nejmenovaný největší autobazar.Do prodeje ho dal se 193 000 km a cebie se pod to podepíše,že to auto má garanci najetých km.
27. 1. 2011 20:56
Re: Věrohodnost
tak tohle sis vymyslel kámo...pohádka má pár mezer :-) ne,že by aaa byly svatý,ale v životě jsem neviděl člověka,kterej by řekl,že áčkům prodal auto a ti si ho stočily a prodávaly s jinými km! A to se s tebou vsadim, protože jsme s nimi jako dealerství v kontaktu denně! Jiná věc je,že už to áčkům přivezeš stočený, oni to ví, ty to víš a jde to na prodej. Ale pak tam nemáš garanci od Cebie, ale máš na smlouvě napsaný, že nemohou garantovat ujeté km.
neregistrovaný "Papape"
28. 1. 2011 21:04
Re: Věrohodnost
Právě přetočený tachometr a rok výroby jsou dva údaje, které především určují cenu vozu a zároveň jsou nejčastěji pozměňovány ve prospěch prodávajícího. Aut s přetočeným tachometrem je u nás ročně nově registrováno nebo přeregistrováno na 200 tisíc. Nová cena „stočeného“ vozu může být až o 30 tisíc korun vyšší. Při nákupu ojetého vozu tedy nejděte jen po nejnižší ceně. Na trhu je hodně aut s nejasným původem a bez servisních záznamů. Většina z nich se prodává pokoutně na ulici přes inzerát. Rizika jsou obrovská. Nakupujte tam, kde jsou schopni prověřit historii vozu, včetně skutečného stavu najetých kilometrů.Dáváme na vozy s cenou přes 100 tisíc korun, u levnějších vozů není k dispozici dostatek relevantních údajů, a tak není možné jejich férové hodnocení. U těchto aut je důležitější posuzovat jejich skutečný technický stav.
Jedině AAA
Avatar - ManInBlack
28. 1. 2011 13:21
Re: Věrohodnost
Když se to veme z "právnickýho úhlu pohledu", tak nelžou, protože to auto má najeto 193000km. Že je k tomu dalších 100000, to už se nedá nic dělat >:D
neregistrovaný "mondero"
27. 1. 2011 15:37
autobazar
Byl jsem rok a půl zaměstnancem autobazaru AutoEsa. Nebudu se tady zbytečně rozepisovat. Věřte jen tomu, že se snaží všechny zákazníky jen obalamutit. Firma nás na toto několikrát školila. Pozor na slovní formulaci "garance", není toto samé jako "záruka". Garance je jen bezvýznamné slovo, které se hezky poslouchá, ale právně je nevymahatelná. Takových podfuků je celá řada, bylo by to na román.
Rozbalit vlákno
1
27. 1. 2011 16:47
Re: autobazar
nebuď skromný a klidně přihoď pár "veselých historek z (pře)natáčení" >:-[] ;-)