Dosud bylo řízení ve všech testech popisováno jako přeposilované ( naposled zde 2.1.2011:
[odkaz] ), což může být problematické hlavně na dálnici. I já mám stejnou zkušenost. V tomto článku je poprvé charakterizováno obráceně, tedy výslovně jako nepřeposilované. Došlo ke změně posilovače, nebo je to prostě jen subjektivním hodnocením toho kterého autora testu?
Ale ti freelander lezi v zaludku co? Ano, davam zapravdu, ze konkurencia by mozno ten poligon presla, X3 a GLK verim, no XC60 a Q5 by mohla mat problemy. No tak ako je napr. BMW o kusok dalej v jazde po ceste, tak Freelander v terene. Lepsie najazdove uhly, brodivost, svetla vyska...vsetko robi svoje. Ved s X3 alebo svojou X5 by si sa pustil tade?
[odkaz]
[odkaz]
Minule som rozpraval trochu s ludmi, ktori chodia na off road zrazy a cudovali sa, kde typkovia s Freelanderom dokazu prejst, aj useky kde disco ma co robit.
Je to smutne, jak dlouho se jeste budeme u Freelanderu divat na stale stejnou palubni desku s prehistorickym radiem a dalsimi historickymi niancemi. Tady se vazne zastavil cas.
Jen poznámka k těm bájným terénním vlastnostem freelanderu. Jsem si naprosto jistý, že v těchto podmínkách se stejným obutím předvedou konkurenti z dané třídy naprosto to samé, co freelander. Smutné ovšem je, pro LR, že dnes i taková sportage působí uvnitř hodnotnějším dojmem než freelander. Chce to nový model, aktuálně je freelander i po faceliftu jednou z nejhorších nabídek, vzhledem ke své ceně, v dané třídě.
Fotky bohužel nedokážou dramatičnost nakloněného svahu dostatečně vystihnout, věřte ale že to klouzalo a některé kopečky byly docela strmé. Trať vedla v areálu autodromu, v textu je o tom zmínka.
To je nejaky eufemismus pro bahnitou cestu? >:D Mimochodem, testovani Yetiho bylo v Benicich na podobny trati (aspon co vidim tady podle fotek), ale pro pravy offroad bych si predstavoval uplne jine podminky (takovy tankodrom v Benesove, napriklad). Mam to do Paky kousek, mohla by redakce prozradit presne umisteni? Stikovska rokle nebo je to jinej areal? Dekuji.