Vzhledem k cenám příplatků a základních modelů je vynechání toho nejprestižnějšího kusu výbavy kvůli ušetření asi 40 tisíc korun opravdu zvláštní strategie. Ještě jsem neviděl Audi, které by soutěžilo cenou. Kdyby to bylo jak ty říkáš, tak dají quattro za příplatek. Člověk by čekal, že u tak "prestižního" modelu, jakým je hybrid, bude chlouba automobilky ve standardní výbavě. Navíc jde o alternativu k 3.0 TDI 180 kW, které se prodává jen s quattrem.
Důvod bude zakopaný jinde, můj nejlepší odhad, jak jsem již napsal, je papírová spotřeba kvůli marketingu. Verze s quattrem může přijít až časem, až si vytvoří trochu renomé.
preco by nemohli chciet ponukt hybrid v tejto triede za urcitu cenu, a s quattrom im to nevychadza. ked je cena u audi taka nepodstatna, naco sa robi v A6 2.0tdi s manualom a pohonom jednej napravy. mercedes a bmw tak isto? Q5 je na tom trochu inak, je to SUV, tam sa to 4x4 viac ocakava. no suhlasim aj nizsie s MT ze to moze byt aj spotreba
Možná bych tipoval spotřebu. Quattro jí zvedne a pro marketing je nejlepší co nejnižší číslo. Což bude ostatně i důvod pro dvoulitrové turbo místo třílitrové atmosféry ala Lexus.
nějak postrádám smysl pouze přední hnané nápravy u A6 hybrid.. quattro je s audi neodmyslitelně spjato asi jako králík s playboyem, tak nevím proč ho v nejdůležitějším segmentu u hybridu nenabízí.. že by strach z úspěchu této konfigurace? to nejspíš ne, ale tak proč?
To je pravda, ale velmi obtizne se to dokazuje. Kdyz se podivas na populace exponovane dioxinu (Seveso, pracovnici v zemedelstvi v 60. a 70. letech, Vietnamci sprchovani Agent Orange) zvyseni incidence nadoru zadne nebo velmi male. Na hlodavcich modelech ovsem funguje. Podle meho je problem v epizodnim vs. konstantni expozici.
dioxiny jsou polychlorovane slouceniny, vyskytuji se ve spalinach v mnohem nizsim mnozstvi nez polycyklicke aromaticke uhlovodiky, prestoze nepopiram, ze u dioxinu jsou stejne efekty dosazene v daleko nizsich koncentracich (AhR-zprostredkovane efekty), ale dioxinum chybi jedna zasadni slozka ucinku PAHu: genotoxicita, tj. primy ucinek na DNA, vole
Protoze je to primarne urceny pro USA, kde je proti dieslum mj. psychologicka bariera, zvlaste pro skupinu kupujici audi. Parametry tohoto pohonu nijak impresivni nejsou, IMHO. Evidentne spotreba a dojezd na baterky nebyly prioritami.