Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti v Top Gearu: Srovnání s Maybachem, Ferrari a Range Roverem

Jeremy Clarkson osedlal Yetiho a provedl s ním několik dost specifických testů.
Zpět na článek
12. 2. 2011 14:54
Co na tom nechapete?
Cilem Clarksona nebylo ukazat, ze je Yeti rychlejsi, nez Ferrari, nebo snad ze je Achilles pomalejsi, nez zelva. Chtel jenom rict, ze je Yeti dobre auto, coz vzhledem ke stylu poradu nelze rict tak, ze vyleze z Atomu s pomackanym ksichtem, vezme do ruky metr a zacne premerovat kufr Yetiho a potom udela okruzni jizdu kvuli spotrebe. Pokud dela test obycejneho auta, musi ho udelat neobycejne. Kdyz si sedne do Skylinu, tak staci, kdyz ho prozene po okruhu, nafinguje ulomeni hlavy a jde domu. Kdyz testuje normalni auto musi udrzet latku, kterou ma porad za dobu sveho vysilani dost vysoko. A to vrtulnikem, ohnem a Maybachem dokazal. Kdyby test pojal seriozne, tak by sice dosel ke stejnemu zaveru, ale to, co odlisuje Top Gear od ostatnich poradu by tam chybelo. Proto mu tedy odpustte jeho snahu rict, ze je Yeti dobre auto pomoci nadsazky a ironie, diky cemu ho vnimal i deseti lety kluk divajici se na TG kvuli rychlym autum. Jinak Clarkson skodu celkem uznava, jelikoz nekdy na zacatku, tusim rok 2002 zjistovali, ktere nabozenstvi ma nejrychlejsi ridice a jakysi ind mu rekl, ze jezdi Octavii RS, nacez Clarkson pochvalne zabrucel a pronesl "Fást kchá". Jindy zase zburcoval cele publikum k potlesku pro skodu kvuli hezkemu vanocnimu prani, ktere automobilka zaslala.
Avatar - petrumr
8. 2. 2011 18:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Krispos
7. 2. 2011 22:02
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
Ale no tak, pořád jsou to naši bratia a to, že ty už slovenštině nerozumíš, není chyba slováků... tak nedělej drevokocúra a ber to s nadhledem....
Avatar - Krispos
7. 2. 2011 22:00
Re: BULVÁR
Na 5th gearu co jsem viděl ta Superba v kombiku chvalili az na pudu...
7. 2. 2011 20:56
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
Ze slováků jo? To už bych je mohl rovnou mít z maďarů...
7. 2. 2011 20:53
Re: Díky Top Geare
Ty už fakt nevíš co by sis vymyslel....takže kdyby nejvyhledávanější nebyl tak je to známkou toho že je dobrý, nebo je to naopak? Bože....
Avatar - white label
7. 2. 2011 19:06
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
Vidím, že tomu kolik přesně bere ten "Hamoun Hammond", se v příspěvku raději vyhl..., ještě by se totiž mohli, k vůli tomu, s Clarksonem pohádat, b(r)ojleři jedni... >:-[]
Avatar - Ronault.
7. 2. 2011 17:56
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
>:D >:D >:D
Avatar - Ronault.
7. 2. 2011 17:51
Re: Top Gear
Ne, ale angličtí fanoušci Vauxhallu řvali, že to Ford zaplatil.

Mimochodem, Ford tehdy nabízel GT40 a Jeremy jej moc chtěl, tak dělal reklamu ;-)
Avatar - Ronault.
7. 2. 2011 17:49
Re: Díky Top Geare
Každopádně je nejvyhledávanější a to je prostě nejdůležitější, jo! >:D
7. 2. 2011 17:33
Re: To už je trochu starší
Jasně, a viděl jsi to v TV?:) Tenhle "problém" tu byl mnohokrát vysvětlen. Jaké jsou ty další vady?
Avatar - Dan0044
7. 2. 2011 15:51
Re: To už je trochu starší
to Hendly: jo mám, a smyšlená není - to je skutečný problém Fabií. Led je schopný i trhat a dobudoucna by to mohl být problém. Nejsem si jist, jestli to mají i po f/l Fabie, nicméně mám pocit, že se to první generace netýká.

to James: předsudky jsou u každé automobilky, ale mnohdy se stává, že jsou založeny i na pravdě. Nebudu ti popírat (i když někde už je to jen předsudek) že někteří japonci mají drahé náhradní díly. Nebudu ti popírat, že Renaulty se řadí k těm více poruchovým autům.
90-ku se snažím dodržovat, ale když člověk často narazí na lidi, kteří jedou jak s hnojem a jakmile zřou, že jsou předjížděni, tak zrychlí. Proto je výhoda mít rychlé auto. Rozhodně se nehodlám někde s někým honit. Jinak vnímání rychlosti je v každém autě jiné - opravdu se může zdát, že Fabia je rychlá. (navíc jestli si jel také ve Fabii... 1.4 není až tak velký rozdíl) Sám to znám, máme Outlandera turbo a v něm se zdá jízda absolutně klidná a pomalá, až když přijedeme do Prahy o 10 minut rychleji, tak nás to zarazí. >:D Tam je opačný efekt. Jinak kamiony mi nepřipomínej, nemáme zrcátko.... a hádej kvůli komu. 8-s
Jinak jako rodiné auto bych Fabii nevolil, i když je to také řešení. Aktuální nabídka mi nedává moc vybrat - diesel pro malé auto je na nic a tak zbývá 1.2 TSI a HTP. Takže bych vzal klidně i slabší verzi TSI. A k čemu prostornost na popojíždění do práce? K čemu velký kufr? Nechápu. Místo toho mohli udělat více místa pro řidiče. Ale ta 1.4 by byla asi ideální, jak řikáš. Jinak je mi líto tvé Fabie, sice se nehody stávají běžně, ale zamrzí to..
Avatar - Pekelná Micinka
7. 2. 2011 14:08
Re: To už je trochu starší
Proto jsem se taky mohl zasmát Ricardovu komentáři... ;-)
Avatar - Barrichello
7. 2. 2011 13:54
Re: To už je trochu starší
A že těch bláznů na tý dálnici je :-)
A když to vyzdobí kobercem na střeše, je to dokonalý >:D
Avatar - Barrichello
7. 2. 2011 13:52
Re: Jak zřejmé...
Hlavní hráč GB trhu sou japonci + vauxhall - srovnej s nimi.
To ti vyjde hned zajímavější srovnání.
Avatar - Barrichello
7. 2. 2011 13:51
Re: Jak zřejmé...
Opel taky není domácí značka vid, má špatný majitele >:D :-)
Avatar - Barrichello
7. 2. 2011 13:50
Re: Kdyby to hoši z TG vzali obráceně....
Nejvíc v Topgearu chválí majitele Audi >:D

Jo jasně, je to show.
Topgear není klasický, vážný motoristický pořad ve stylu Autorevue či německých pořadů jako MotorVision atd.
Je to show na pobavení diváků a vše je třeba brát s určitou rezervou.

Ale dělaj to dobře chlapci :yes:
Clarkson i May sou super.
Avatar - white label
7. 2. 2011 13:46
Re: velmi nevtipné
Musíš si vybírat drobnou tchýni... ;-)
Avatar - white label
7. 2. 2011 13:44
Re: Jak zřejmé...
Samozřejmě, nic opačného ani netvrdím, a to o čem píšu si s tím nijak neodporuje... ;-)
Avatar - filko
7. 2. 2011 13:17
Škoda už jednou zvítězila: Škoda Octavia porazila Ferrari F4
[odkaz]
7. 2. 2011 12:41
Re: Jednoducho cista Reklama, a Top Smejdi to su
Neznám toto TG hodnocení, ale opravdu věříš spojení luxusní auto a Škoda ? To snad netvrdí ani ti největší fandové. Co jsou asi prémiovky? Superextramegaultraluxus?
7. 2. 2011 12:26
Re: To už je trochu starší
Ze stejného důvodu jako např. ve Francii Renaulty. Ovšem u nás je každé francouzké auto jednoznačně šrot, který Škodě nesahá ani po kotníky. A proč? To je přeci jasné, jinak by se Škoda nemohla tolik prodávat. V evropském srovnání to sice trochu pokulhává, a teprv v celosvětovém, ale...
7. 2. 2011 11:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "eurodrzek"
7. 2. 2011 11:14
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
Počuj ty máš z tých "slovákov" nejaký komplex >:D Už si to tu napísal minimálne 2 krát, a takým primitívnym zovšeobecnením sa radíš k tej istej skupine, na ktorú upozorňuješ. :no:
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
7. 2. 2011 09:48
Re: Humor
Pravda, angličtina tam je opravdu pěkná a ač jsem mizerný angličtinář, na díl s Yetim ty titulky ani nebyly potřeba :yes:
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
7. 2. 2011 09:45
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
ROFL >:D >:D >:D
7. 2. 2011 09:24
Re: velmi nevtipné
Musi se tam vejit tchyne, nikdy nevis...
7. 2. 2011 09:19
Re: Jak zřejmé...
Ale pořád je Německo vyspělý trh, kde lidi nekoupí cokoliv...
7. 2. 2011 09:17
Re: velmi nevtipné
No, je vidět že hodně kritiků kritizuje, aniž má základní info o produktu. Kufr je u 4x2 a 4x4 stejný, akorát Yeti má posuvnou zadní lavici jako třeba Yaris. Při posunu vzad pro co největší prostor pro posádku má kufr tu menší hodnotu, v opačné situaci je větší.
7. 2. 2011 09:13
Re: To už je trochu starší
Jednu dobu jsem jezdil v HTP a neměl jsem sebemenší problém... Mimochodem, kdo si kupuje základní motorizaci a pak chce jezdit po dálnici v pěti lidech 180 se spotřebou 5l je blázen on a ne škodovka...
7. 2. 2011 00:33
Re: To už je trochu starší
To jsou ty předsutky. Ono nezáleží jen na motoru ale i na tom, kdo ho řídí. Těžko očekávat, že ten kdo jezdí HTP bude předjíždět na každé rovince. Dodržuju 90ku a popravdě po cestě jen málo kdy se mi přihodí, že bych někoho musel předjíždět. Kamiony dnes už taky jezděj jak nakopnutá husa : )) A myslím, že i tebe co od něj nic neočekává, by mile překvapil. Jediná vítka je ten zvuk, ikdyž ten se v poslední verzi taky utlumil. Když jsem jel za kámošem který má HTP byl jsem až překvapenej, jak stim sfiští.
Nicméně soused je spokojen. V čecháh je to o finanční stránce v zahraničí můžou více přemýšlet a nemají žádné předsudky o HTP jako tady. Policie na západ není taky tak umírněná v pokutách. : )) Jako rodinému auto bych volil TSI na které je pěna óda nebo 1.4 jako osvětšenou klasiku ale autu na popojíždění nebo dojíždění do zaměstnání stačí přece HTP. Vychvaloval hlavně tedy prostornost a to tady taky hodně lidí by kritizovalo.
O ty díře jsem někde četl ale myslím, že to má i nová fabie. Ale nikdy jsem nečetl, že by si na to někdo stěžoval. Fabii doma máme z roku 2000 s 1,4 74kw a žádná vážná závada. Občas zazloběj spínače oken a teď se hejbou obě zrcátka naráz. : )) Teda kdyby ji otec nepřetočil přes boudu >:D Na nějakou dirku jsem nikdy nekoukal >:D
Avatar - white label
6. 2. 2011 22:39
Re: Jak zřejmé...
No jo, v Německu je dnes Škoda skoro podobně "doma", jako Ford v Anglii..., Ford sice vyrábí i v Německu, ale přímo jako domácí značku ho tam většina lidí nebere...
6. 2. 2011 22:35
Re: To už je trochu starší
Něco jinýho než tuhle smyšlenou báchorku nemáš?:)
Avatar - Dan0044
6. 2. 2011 22:25
Re: To už je trochu starší
to Hendly: jeden za všechny - odtokové kanálky v před f/l fabii vedoucí do podběhů kol se ucpávají, voda zůstává uvnitř a co udělá mráz s vodou už snad víš.... To je snad ta nejzávažnější.

to James: tak jistě, snažím se to brát v rámci kategorie, také existují pomalejší auta. Ale přecijen motor kterej je svižnej do max 50 km/h... Bál bych se předjíždět, nebo bych to radši vůbec nedělal. Vidím, jak to vypadá, 1.2 HTP má soused. I když on s tím víc kilometrů naleští než najezdí, tak je sranda ho předjíždět s Coltem.

Objektivní novinář bych mohl být, kdybych chtěl. Ale tady můžu říct i svoje subjektivní názory a tak toho náležitě využívám.
6. 2. 2011 22:00
Re: Jak zřejmé...
Tady máš pořadí v Německu, tam je Škoda na úrovni Fordu [odkaz]
Avatar - white label
6. 2. 2011 21:56
Re: Jak zřejmé...
Kde si přišel na to, že se tomu (případně) divím..., myslím, že podle mých příspěvků k tomu je vidět, že se tomu nedivím vůbec, jen to konstatuju. ;-) :-)
6. 2. 2011 21:49
Re: Jak zřejmé...
A ty se divíš? To je firma, která je tam zavedená a nemusela měnit názor na vlastní auta, způsobený 40-ti lety komunismu. Tohleto půjde jen pomalu ale pokrok vidíme z vývoje prodejů. Stačí si porovnat prodeje Lady a Škody třeba v osumdesátých letech a teď. V zemích jako Francie a VB prodávala Lada 10 x více aut než Škoda. Podívej se na to dneska. VB: Škoda leze k 40 tisícům a kde je Lada. Německo je přes 100 000. Za komuny škodovka vyráběla asi 170 000 aut, takže by to bylo tak pro Německo a VB. Nedávno tu byl článek o Ladě a byly tam i obrázky....nestačil jsem čumět, oni jsou v těch osumdesátkách stále! To teprve vidíš jakou cestu škodovka urazila, v devadesátých letech začínali prakticky z nuly.
6. 2. 2011 21:26
Re: To už je trochu starší
Tak vidíš, že to jede. Dálniční auto to není. A všechny tyhle motory táhnou dobře v nižších otáčkách. Což vidim jako velké plus pro fabii do města ale i dojíždění ze satelitních měst atd. A žádný auto není dokonalí proto existuje záruka. Krom nových motorů je to už vyskoušený auto.
Objektivní novinář asi nikdy nebudeš. To co pro tvoje potřeby nestačí, jiným vyhovuje. Kdysi se lidi chlubily i trabantem. Cena se řídí podle trhu, takže je to i možný holt se tam nemají špatně >:D
Avatar - white label
6. 2. 2011 21:19
Re: To už je trochu starší
Bereš to celé ještě pořád trochu zbytečně vážně... ;-)
Avatar - white label
6. 2. 2011 21:12
Re: Jak zřejmé...
To ano, ale srovnej současné prodeje Škodovek v Anglii s hlavními hráči na trhu, třeba s Fordem... ;-)
Avatar - Slavek-TDM
6. 2. 2011 20:43
Humor
Vidim, ze skoro nikdo (az na par vyjimek) nepochopil jemny anglicky humor >:D :yes: Nicmene i tak je to vyborna reklama! Ja na TG koukam ze dvou duvodu. Jednak mam rad jejich Anglictinu (nic nema treba proti Americanum, ale tohle je pro me zkratka jina liga) a druhak ukazujou auta, se kteryma se nikdy nesvezu....
6. 2. 2011 20:34
Re: To už je trochu starší
Jaké jsou ty ututlané vady?
Avatar - Pekelná Micinka
6. 2. 2011 20:25
Re: To už je trochu starší
No právě. Na tebe to nepůsobí stylem, jak neurazit, ukázat auto, ale vlastně o něm (skoro) nic přímo neříct, co si o tom autě myslí? Je zcela jasný, že ve všech ohledech by Yeti dostal na pr.el, snad u toho RR by za specifických podmínek (tedy ne těch v testu) mohl dosáhnout obdobného výsledku, byť RR tam nebyl za komfort, ale za terénní schopnosti. A je sice fajn, že klimatizace v Rollsu má podle nich chladící výkon 30 domácích chladniček, ale že by se zdržel v tom zapáleném cosi nějak dlouho, aby to mělo vliv na zmrzlinu, tomu nevěřím. Protože jinak by ho asi odvezli v prodlouženým merglu, že. A Yeti by měl připálené "chlupy". Takže celé vpodstatě o ničem a nikterak zvlášť zábavný mi to nepřišlo. Učinek to mělo pozitivní jen v tom, že v tom pořadu to auto bylo. A je opravdu otázka, jestli si ho dobrovolně vybrali, nebo jestli třeba producent nedostal pobyt ve Varech. ;-)
Avatar - Dan0044
6. 2. 2011 20:10
Re: To už je trochu starší
chválit jí mohou, ale když vezmu v potaz ten motor..... když chci, aby to aspoň trochu jelo, tak se tomu musí šlápnout hodně na plyn a to se taky projeví na spotřebě a hlučnosti motoru. Každou chvílli se dovídám o nějakých ututlaných vadách, na tak malý auto jich je (či bylo) až moc. A koukal sem na cenu, nemýlím-li se, tak ji tam (uk) nabízení od cca 280000, není to hodně? Navíc sem se díval i na slabší variantu 1.2 TSI a to taky není žádný zázrak, na to, že to má turbo... Mnohdy by se mu vyrovnali obyčejné zážehové motory.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 2. 2011 20:02
Re: To už je trochu starší
Ano, zájem se zvedl, což je celkem pochopitelné, pokud TG sleduje tolik lidí, co ho sleduje. Zajímavé, a důvěryhodné by to pro mě bylo až teprve tehdy, kdyby po odvysílání zrostl zájem v autosalonech a došlo k mírnému nárůstu prodejů v UK. O tom se asi nikdy nedozvíme, takže to nechci posuzovat. Nicméně pro mě je z hlediska serióznosti asi tak na úrovni různých těch časopisů "pro muže". Takže vizuálně dobrý, když jsou záběry na auta, ale jako pořad s neustále se opakujícími klišé (rozlučka na závěr, neustálé Clarksonovo utahování si z někoho, postava Stiga a zejména její prezentace - "někdo tvrdí/my jen víme"...). Na TG se tu a tam koukám, ale vždy odcházím s rozpolceným pocitem, jestli to stálo za to, když polovina pořadu je víceméně vata.
6. 2. 2011 19:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2011 19:08
Re: Jak zřejmé...
Ale oni už na to přišli taky že už tady komunismus skončil a škodovky jsou někde jinde. I TG dělal průzkum něco na způsob JD Powera a v první desítce jim skončil jeden Jaguár, sedm japonců a dvě škodovky. A Hammond řekl že to už dneska nikoho nepřekvapí... Takže kvality škodovek jsou jim známy.
6. 2. 2011 19:04
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
Myslím, že opožděný je tu fakt někdo jiný. Vy slováci musíte mít ze škodovky fakt děsné komplexy...
6. 2. 2011 19:01
Re: velmi nevtipné
Nevím, že by parametrem pro zařazení mezi SUV byla velikost kufru, tam jde asi o něco jiného...
6. 2. 2011 18:59
Re: Dá sa ti povedať i opačne : ).
Perfektní příspěvek, řekni nějaké auto, já ti pak řeknu co si máš odmyslet a uvidíme co zůstane. A třeba i z Mercedesu. Prosím tě, nejdříve si to přečti a až pak pošli...
6. 2. 2011 18:54
Re: To už je trochu starší
Podívej se, než začneš plkat blbiny a připínat pitomé smajlíky, na toto. Rozhodně Yeti mezi nejvyhledávanějšími auty před vysíláním tohoto TG dílu nebyl. A to byl do včerejška první. [odkaz]
Avatar - white label
6. 2. 2011 18:00
Re: To už je trochu starší
Jo, jako vtip slušné... ;-)
Avatar - white label
6. 2. 2011 17:59
Jak zřejmé...
...T.G. (teď nemyslím tatíčka Masaryka) si vybral Yetiho, potažmo Škodu, hlavně proto, že se jedná především o zábavný pořad, a když takové Ferrari (Maybach, RR...) porazí zrovna bývalý "Trabant" (což za totáče Škodovka v Angli v podstatě byla, viz anglické vtipy na ni), tak je to asi větší senzace/zábava, než kdyby ji porazil VW, Ford, Renault, nebo třeba Mazda...
Navíc chválu na současné produkty Škodovky nepěje v Anglii zdaleka jen T.G., ale i přes nesporný posun tamních prodejů Škodovek, nelze v dohledné době očekávat, že by konzervativní angláni začali kupovat dříve posměvované škodovky podobně jako třeba "domácí" Fordy...
Avatar - Ham.
6. 2. 2011 17:26
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
....žádnej z nás nebere platy jako oni, dostávám jednou ročně ten seznam těch umělců co dostávaj platy nad těch sto tisíc korun, no tak třeba takový Jeremy Clarkson, je to milej kluk, nojo ale on už bere třetí rok po sobě šetset tisíc liber a další a jiní, May pět set nebo ten Hammond a teď si klidně podepíšou, že Yeti je nejlepší auto světa....(Milis Jackesch general secretary of BBC)
Avatar - white label
6. 2. 2011 17:21
Re: To už je trochu starší
:yes:
Navíc by jim ten úplatek asi nestačil na odškodné pro Ferrari, Maybach, RR..., které Yeti v tomto regulérním testu tak hanebně porazila... >:-[]
Avatar - white label
6. 2. 2011 17:19
Re: Kdyby to hoši z TG vzali obráceně....
Konečně nějaký normální racionální názor... :yes:
Avatar - Ham.
6. 2. 2011 17:09
Re: Jednoducho cista Reklama, a Top Smejdi to su
Jo před lidovej tribunal s nimi nebo raději rovnou ke zdi, vidím, že ty bys s nimi zatočil přímo a po bolševicku......
6. 2. 2011 15:34
Re: To už je trochu starší
jen tak mimochodem, koukal jsem na anglickej test fabie II v klasiku HTP a chválili ji tam taky.
6. 2. 2011 15:19
Re: Jednoducho cista Reklama, a Top Smejdi to su
Kucííí slovenský to nemůžou rozdýchat koukám...
6. 2. 2011 14:48
Re: Top Gear
No já nevím, ale mě se zdá, že bychom měli být rádi, přesto že Škoda není dávno česká, je vidět na BBC, hlavně v Top Gearu. A vzhledem k tomu že Ford a Renault jsou dobrá auta, což tam taky vyzvedli, tak si myslím, že Francouzi a Angličani (myslím, že Fiesta, jak jí známe je výmysl evropské odnože Fordu) neměli proti čemu protestovat. Samozřejmě, testy Top Gearu nejsou o objektivitě a o customer advice, ale proto máme přece Top Gear rádi ne?
Avatar - Dan0044
6. 2. 2011 14:27
Re: To už je trochu starší
Ano, správně řečeno skejpo... Kdekoliv jinde než ve střední Evropě (de,cz,sk,po,au) bych Škodovku bral v potaz jako slušnou nabídku - normální ceny, menší kradenost, menší frekventovanost - to jsou aspekty, s kterými převážně Škoda nic nenadělá, ale které mi vadí. Stejně jako bych si asi v Japonsku nepořídil japonce (i když je tam kradenost mizivá, tak bych nechtěl potkat stejný auto na každym rohu). Když bych měl uvážit vzhled Škodovek, tak už to bude horší, ale ušlo by to. Třeba Yeti se mi líbí... ...a tim bych asi skončil.

PS.: obrovsky se bavim, když se někdo přijde pochlubit s Fabií 1.2 HTP že si jí právě koupil a že je to to nejlepší, co se dalo koupit. Myslim, že ta by u mě neměla úspěch ani v Anglii.
6. 2. 2011 14:13
BULVÁR
TG je takovej automobilovej bulvár a tak je potřeba k tomu přistupovat. Já se u toho pobavil :-) :yes: Až budu chtít odbornej testík se vší vážností tak mrknu na DMOTOR nebo FIFTH GEAR.

P.S. Držme palce Kubicovi :-(
Avatar - gld
6. 2. 2011 14:08
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
Octavia II RS...naozaj 20 rokov dozadu ;-\

A bolo by to ok, ak by povedal že sa mu nepáči táto oktávia a že pre neho je "rubbish"...ale on tak počastoval všetky škodovky, preto že sú to škodovky

Preto mi skoro spadla sánka, keď som toho istého pacienta videl skladať oslavné báje na yetiho, dobreže nie ruka v gatiach :-!
Avatar - Krispos
6. 2. 2011 13:58
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
A zas a znova, specifikuj "nedávnou minulost"..... dal jsem ti tam článek z roku 2009, kde to je opačně než ty tvrdíš.... náš anglický učitel na Maltě byl nedávno, tj. před 20 lety, taky odpůrcem Škodovek, a dneska jednu jezdí... a jak jsem říkal, to co ti kluci v TG povídaj, nesmíš brát doslovně....
Avatar - gld
6. 2. 2011 13:56
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
Nechápeš lebo nemôžeš alebo nechceš?

Nevadí mi, že top gear pochválil škodovku...vadí mi, že človek ktorý sa v nedávnej minulosti prezentoval ako prvoplánový odporca všetkých škodoviek zrazu vychvaľuje jeden z jej modelov lepšie ako PR oddelenie boleslavských..
Avatar - Krispos
6. 2. 2011 13:48
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
"K téme" už jsem se vyjádřil.... TG rozhodně není nejobjektivnější motoristickýpořad na světě, ale je nejzábavnější. To, že ty tady nemůžeš vydýchat, že jednou pochválili Škodu v testu, který smrdí nadsázkou jako naši politici korupcí, není problém Top Gearu :-)
Avatar - gld
6. 2. 2011 13:43
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
Chytáš za slovíčka.."zďaleka nie všetky časti"...to znamená dosť veľa na utvorenie si názoru...a taký magor, aby som kupoval predražené časopisové mutácie zo subjektívnymi názormi anglických tárajov, nie som

Takže niečo k téme by si nemal? Alebo chceš pokračovať v zahrávaní do autu..
Avatar - Krispos
6. 2. 2011 13:42
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
Já bych asi volil Superba 4x4.... ale i Superb i Yetti jsou pro mě zbytečně velká auta a třídvéřový šampion mého srdce je u jiné značky :-)
Avatar - Aspire
6. 2. 2011 13:40
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
Kdyby Yeti nestál 600 tisíc v Experienci tak už stojím frontu na něj >:D
Avatar - Aspire
6. 2. 2011 13:38
Re: Jednoducho cista Reklama, a Top Smejdi to su
A jaké třeba? To je strašný že ta nekvalitní Škodovka má samé ocenění... ...jako třeba nejluxusnější auto roku 2010 Škoda Superb Combi v Top Gearu. ;-) Škoda jede :-)
Avatar - Krispos
6. 2. 2011 13:37
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
O to jde, je to sranda... >:D Pokud někdo nerozdejchá srandu s evidentní nadsázkou, pak je to vážně špatný...
Avatar - Krispos
6. 2. 2011 13:36
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
Takže na TG nekoukáš, články od Jeremyho nečteš ale přesto jsi odborník na Jeremyho názory :-) Nebýt lidí jako GTI nebo Wolff, pokládal bych jasnovidce za vzácnost, ale tady se jich schází neobvyklé množství...
Avatar - Aspire
6. 2. 2011 13:33
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
A odpůrci Škodovky to nemůžou rozdejchat >:-[] ať to je reklama nebo ne mě se to líbí ;-)
Avatar - gld
6. 2. 2011 13:31
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
Dúfam, že si pochopil, že to nie je výčitka škodovke, ale top gearu..

A nie z dôb škody 120...nepozerám síce ani zďaleka všetky časti top gearu (nemám ten program rád), ale nedávno som videl časť, kde majú nástenku s "cool" a "necool" autami a "tučný ujo" pripol na cool nástenku fiestu (bez logického vysvetlenia) a na necool nástenku hodil škodu octaviu II RS s vysvetlením, že čokoľvek od škodovky je rubbish (voľný preklad smeti..?)
Avatar - Krispos
6. 2. 2011 13:20
Re: A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
specifikuj, co je nedávno? Škoda 120? Protože tady máš od "tučného uja" pochvalný test na Scouta a je to říjen 2009 [odkaz] . Nečekám, že by ses za ty lži omluvil, tak jsme zvědav co nám tu zas nakydáš :-)
Avatar - gld
6. 2. 2011 13:14
Re: To už je trochu starší
"okamžite se zvedl zájem o Yetiho"

mission acomplished >:-[]
Avatar - gld
6. 2. 2011 13:11
A teraz platená reklama od sponzorov Top Gear
Ó, aký zázrak to nastal..tučný ujo clarkson, ktorý ešte prednedávnom neskrývane prezentoval svoju nenávisť voči všetkému, čo nieslo znak škoda zrazu velebí yetiho na nebesia...

hm, čo ho asi motivovalo zmeniť tak radikálne svoje názory..niečo mi vraví, že kvality škody yeti to asi neboli :-!
Avatar - Krispos
6. 2. 2011 12:44
Re: To už je trochu starší
Já bych neměl problém jít do škodovky.... máme v rodině 3 a všechny věrně slouží. Jediné problémy byly vždy způsobeny osobou za volantem.... jenže jsem sám a chci malé auto a druhak jsem před 5 lety zahlédl na jendom autosalonu Volvo C30 >:D Ale v podstatě bych se Škodou neměl problém...
Avatar - skejpa
6. 2. 2011 12:43
Re: Kdyby to hoši z TG vzali obráceně....
podplacene to rozhodne neni. top gear nedela pravou recenzi auta. chce spis pobavit a ukazat na jine vlastnosti nez je prakticnost a velikost kufru. yeti neni spatne auto a taky to o nem nerekli. jen udelali par veci, co lidi pobavilo a kvuli kterym se na ten porad kazdej kouka :-)
Avatar - skejpa
6. 2. 2011 12:33
Re: To už je trochu starší
Tak trochu souhlasim. Jeremy tu chvalu myslel vazne a ano, ty auta co dela skodovka sou dobry. Jen u nas v ČR je trochu jina situace. Nase skodovky jsou drazsi a lidi si je kupuji s predsudky, ze "maji nejlevnejsi nahradni dily", "spravit to muzou na kazdym rohu", "octavka v tédéíčku je prostě nejrychlejší" apod. U nás v čechách mě tudíž nechává škoda uplně chladným. Máme tady výhodnější koupě a máte pak auto "co nemá každej druhej soused".
V anglii bych ji naopak klidně vzal. Tak profláknutá (nebo spíš rozšířená) tam není a mají je za lepší ceny... Takže proč ne.
Avatar - Krispos
6. 2. 2011 12:27
Kdyby to hoši z TG vzali obráceně....
... tak by se tady půlka našich virtuálních závodníků strhala, jak by ty "profíky" z TG chválili, že potvrdili tu starou známou pravdu, že Škoda je šmejd :-) Takhle to není vtipné, ale podplacené a přehnané video...
Avatar - Krispos
6. 2. 2011 12:24
Re: Top Gear
A mylíš že po těch testech Amící a Frantíci řvali, že to bylo zaplacený? Nebo je to jenom naše česká specialita?
Avatar - Krispos
6. 2. 2011 12:21
Re: To už je trochu starší
Jasně, není možný pochválit Škodu aby to nebylo podplacený.... zvláště lidi co berou 2 miliony LIBER ročně jako pánové z TG potřebujou všimné od Škodovky... zvlášť když dělají v BBC, která si zakládá na své pověsti nezkorumpovatelného média... tak a teď tu O Šípkové Růžence....
6. 2. 2011 11:59
Re: velmi nevtipné
Také nechápu.Jeden kufr 13 kg stačí na 16 dnů cestování po Asii, v pohodě. :-!
6. 2. 2011 11:58
Re: Top "Top Gear"
jj, to bylo super a hodit double na bok bylo skvělé :yes:
6. 2. 2011 11:57
Re: To už je trochu starší
Třeba se všichni co kupují Škodu nechali podplatit německými imerialisty z Boleslavi... >:D Nebo prostě to kupují proto,že jsou to normální, obyčejná auta na ježdění z A do B a dál do C...Tak bych to bral já.
Docela se těším, až tyto pokálený CZ_SK státy budou ve všech oblastech konkurence schopné se světem jako vysmívaná šáde v autařině. Pak budou všichni jezdit BMW/M-B/AUDI...zatím musí do Kije/Hyudaj/Dacia.Pro rejpaly: hodlám kupovat BMW, ale klidně bych s Yeti jezdil a neměl ani komplex,ani pocit,že je to něco extra.Prostě auto,nic víc. :-!
6. 2. 2011 11:39
Re: velmi nevtipné
Mně by zajímalo co v těch autech na dovolenou všichni vozíte? Jední mí známí když jedou na dovolenou tak doma nechávají pouze nábytek když vidím jejich oktávku klečet na dorazech. Já to mám jinak, na střechu kola, vzadu dětská sedačka a přepravka se psem a v kufru řekněme 4 sportovní tašky z oblečením+základní potřeby,nějaké boty navíc+něco k pití (2 baterie minerálek v pet lahvích 1,5l), řekněme,že mám kufr v Yetim plný ale ještě něco bych tam dal. V zimě je to podobné, akorat na střeše je box s lyžema a lyžákama a kufr je plný,protože lyžařské oblečení je přeci jen objemnější. Kdysi jsme se nasoukali 4 dospěli do staré škodovky na dovolenou a kapacita kufru byla podstatně omezenější a šlo to.
6. 2. 2011 11:17
Top Gear
Nevím, jestli to dělali tak, aby to vyznělo tak úplně ironicky. Podle mě je ten test docela dost podobný těm, který dělal Jezza o Twingu, nebo Fiestě. Z těchto testů vyšlo, že to jsou dobrá auta. Až na to, že Twingo skončilo na dně moře tam, kde se přistavují ferry, a fiesta prošla přes test výsadku Britské armády na pláž, takže projela ze člunu mořem na pláž, kde se z ní střílelo :).
6. 2. 2011 11:10
Re: To už je trochu starší
Kdo nezná Top gear tak nezná ani tento test. Tady to ale myslel Jeremy vážně, je sice pořád trochu dítě, ale má rodinu a jeho nadšení pro praktická auta je známé, stačí připomenout že v testu levných aut, kdy si měli vybrat to co se jim líbí, vybral u nás "zapovězený" Roomster, jednoznačně pro jeho praktičnost a kvalitu (sám to řekl). Takže antiškodovkáři "brzdite" a ruku na srdce, proč si asi ty auta u nás a na sovensku lidi kupujou?
6. 2. 2011 10:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2011 10:44
Re: velmi nevtipné
proč nespadá do kategorie SUV? .. protože nesplňuje jednu ze základních podmínek této kategorie, mezi které patří velikost kufru ... pokud do kufru "SUVčka" dám tak akorát nákup na víkend, ale nenacpu tam věci pro čtyčlenou rodinu , když vyrážím sportovat nebo na dovču, tak to auto pro mě "sportovně užitkové" není ...

P.S: to nic nemění na tom, že se mě to auto líbí (i když koncepce byla o dost lepší) a chtěl jsem ho koupit ... ale po otevření kufru bylo jasný, že Yeti se rodinným autem nestane ... jen nesouhlasím s tím, do které kategorie je zařazovaný a s čím je následně srovnávaný ... v devíti srovnání z deseti je to s typickým crossoverem Quashai ... pokud je to tedy SUV, proč se neporovnává, at zůstaneme u stejného výrobce, s nisanáckým SUV - X-trailem? ..nikde v žádné diskuzi jsem toto srovnání nenašel ... stejně jako srovnání se dalšími auty, která mezi SUV patří - Vitarou, RAV4 atd.
6. 2. 2011 10:38
Re: velmi nevtipné
Taky si myslím, že Yeti by spíše měl patřit mezi crossovery - určitě ve verzi 4x2.
neregistrovaný "TommasII"
6. 2. 2011 10:00
Re: velmi nevtipné
Moc Ti nerozumím, jaká je definice SUV nebo v čem Yeti nespadá do SUV??? Proč sem taháš malý kufr, to jako že nový Focus nebude nižší střední, protože třída nižší střední s minikufrem neexistuje?
Avatar - zdravy rozum
6. 2. 2011 09:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2011 09:48
Re: velmi nevtipné
do špičky jaké třídy? malé SUV s mini kufrem? .. taková není ... zařazení tohoto auta mezi SUV je jen marketingovej tah škodovky, protože o tuhle třídu je ted enormní zájem ... ale Yeti nesplňuje základní parametry třídy SUV ... zařad´te Yetiho mezi crossover ... ano, tam se bude pohybovat na špici třídy ..

P.S. stejně tak mezi SUV nepatří sportage,ix35,duster, sx4 atd. ..
6. 2. 2011 09:28
Re: Dá sa ti povedať i opačne : ).
Bez tech svetel by to byla hrozna nuda.. Odmysli si je a dostanes krabicku.
6. 2. 2011 09:26
Re: velmi nevtipné
Leda, ze by jsi to nepochopil.
6. 2. 2011 03:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - HEMI
6. 2. 2011 01:21
Re: To už je trochu starší
presne tak, kto nepozná Top Gear, myslí si, že tento test bol na pochvalu auta, no v skutočnosti to tak nebolo, pretože je vôbec aspoň trochu racionálne porovnávať miesto a komfort s Maybachom, jazdné vlastnosti s Ferrari alebo dokonca Range Roverom??
Top Gear je typický tým, že si permanentne robí zo všetkého srandu (viď najnovší spor, ktorý možno bude mať dohru aj na súde s Mexikom, keď narážali na mexický spôsob života, a nepriamo na ich Mastrettu MTX)
Takže škodovkári brzdite ;-) ;-) To neznamená, že podceňujem Yetiho (práve naopak) ale nepreháňajte to s predceňovaním...Micinka to presne vystihol/la.
6. 2. 2011 00:38
Re: To už je trochu starší
No, vysílalo se to 23. 1. takže žádné klky. A Micinko ať to bylo jak chtělo, okamžitě se zvedl zájem o Yetiho a to ukazuje spíš na opravdu pochvalný test, ostatně je to dobré auto. Jinak, všichni tři z Topgearu jsou puberťáci jak ušití, Jeremy už ale snad dospěl.
Avatar - Pekelná Micinka
5. 2. 2011 23:52
Re: To už je trochu starší
Tak to mě se zdá, že spíš než opravdu pochvalný "test" po jejich, je to spíš zamaskovaná snaha se tomu autu nevysmát, byť reálný důvod pro to není. Holt TopGear... Kapitán šnek; je výborná přezdívka. >:D Má rád Jaguar, a asi musí dostávat dobrý peníze, když se nechá furt stírat, ale to Hammond taky.
5. 2. 2011 23:35
Díky Top Geare
Děkujeme chlapcům, zájem o Yetiho se hned zvýšil. Na serveru Whatcar byl Yeti dodneška nejvyhledávanější auto, dneska ho sundal Golf... [odkaz]
5. 2. 2011 22:29
Re: Top "Top Gear"
Dneska bylo na coolu, mazanec >:-[] :yes:
Avatar - Ondore
5. 2. 2011 22:17
Keď sa chlapci hrajú :-)
Kopec zábavy, je fun mať prácu, kde môžeš takto zabaviť seba i ľudí okolo ;-)
Len by ma zaujímalo, akú histériu by tu predvádzal náš jedinečný jedinec, keby spravili podobný test, v ktorom by Sedici porazil ikonu 911 ;-) >:D
5. 2. 2011 21:53
Top "Top Gear"
[odkaz]

Toto "testovanie autobusov" sa mi i tak páčilo najviac >:D
5. 2. 2011 21:35
Re: To už je trochu starší
To neni mozne - Top Gear je prece jediny porad, kde jsou vsichni testeri nestranní a hodnotí pouze podle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi - tedy alespon podle nekterych prispevovatelu :-)
Avatar - saldy
5. 2. 2011 21:10
vysmívat
se yettimu by ani nebylo fér, moc fajn testík ale líbilo se mi jak si v jednom dílu dělali srandu z x6, ta má sebevědomí na rozdávání a tak to musí v pohodě ustát.
Avatar - Ricardo
5. 2. 2011 21:09
Re: To už je trochu starší
Jednoduše Škoda a Suzuki BBC dobře sypou >:-[]
Avatar - dicky
5. 2. 2011 20:59
Re: Dá sa ti povedať i opačne : ).
:no:nakupni taska se snazi byt cool
neregistrovaný "jandix"
5. 2. 2011 20:43
Re: To už je trochu starší
Má ji rád, Yeti, předtím Roomster a fandil Fabii v duelu proti Cooperu... Hammond má zase rád Suzuki - Vitara, Swift, čtyřkolky... May je kapitán šnek :yes:
5. 2. 2011 20:36
Dá sa ti povedať i opačne : ).
Vrtuľník nemám, tetovať sa nechcem, nie som požiarnik a rozkopané okolo baráku nemáme ...

Takže Yetiho nepotebujem ;-)

Yeti nevyzerá zle, len tie svetlá mi nejako neladia do prednej masky ...
5. 2. 2011 20:14
To už je trochu starší
Už jsem viděl. Je ale vidět, že má škodovku asi rád : ))

Neměla by teď někdy vydat škodovka výroční zprávu?