cely predok vyzera akosi o triedu lepsie...skoda ze v podobnom duchu nepretiahli aj zadok...
kazdopadne specialne na tejto fotke to auto vyzera fantasticky
[odkaz]
Jako kdyby to tam namontovali z něčeho jinýho. Celkový dojem z vozu to ale už naštěstí nemůže kazit, páč celá 308 je designově šílená. Asi jim hliněný model upadl na zem a už to tak nechali splácnuté
Jediný Peugeot, který k něčemu vypadá, je 407 SW. To je hezké auto.
Podle mě byl předek pěknej i předtím, ale teď tomu nasadili punc z úplně jiné úrovně, zato aspoň pro mě ta záď je pořád o několik úrovní níž než zbytek auta. Je to škoda, protože je to jediná věc co se mi na 308 nelíbí. To auto je skvělé vevnitř, zepředu, z boku, ale ta záď je tak beznadějně unilá 8-s až mě to bolí.
Vyzera k svetu. Facelift urcite viac pomohol ako ublizil, otvor v maske sa zuzil skutocne, bi-xenony s "titanovym" podkladom a jemnou vypuklinou pomohli svetlam, ze nevyzeraju tak pretiehnute do boku. Celkove sa ta "masa" sustredila viac na stred nez na boky.
Vytka malinka snad k antene, mohli uz nasadil nejaku tu "zralociu plutvu". Vytka velka, stale nedokazem prekusnut tie diodove svetla, ano urcite to je technologia buducnosti a bla bla bla, ale nevybavujem si snad jedine auto kde by boli zakomponovane nejako s citom a vyzerali by prirodzene. Mozno tak na A4, ale to by som skor tiez nazval efektne. Treba si zvyknut ;-\
Přední část prodělala stejně podařenou úpravu jako v případě půgenerační obměny Golfu. Profil jen utvrzuje snahu o přiblížení stylu k německému konkurentu už od samého počátku, bohužel záď jako taková už nemá tu signifikantní sílu "čenichu".
Přesto je FL P308 jedním z nejpodařenějších a dává šanci modelu důstojně dožít do nástupu nové generace.
Jak je pro mě nová C4 zklamáním, tak mě P308 příjemně překvapil. :yes:
A proč ne? Sám jsem si říkal, co by na tom autě mohli tak změnit a hlavně proč? Jediné co mě napadlo, s velkou dávkou nadsázky bylo, přidat chroma diodovou diskotéku :-) a je to tady. Moc pěkné. Zvenku se to už konečně ustálilo, vypadá to, že lev trošku přivřel tlamu (nejen sobě >:D ) , interiér špičkový jak materiály, tak zpracováním, technika špičková, snad jen to řazení, to je pořád trochu guma. A pak díky nákladům na inovaci a ne na vývoj nového modelu, tu může začít ta pravá válka cen. Ano, golf už není výjimečný vůbec ničím. Snad jen ten pohon 4x4 a dvouspojka. Ale je v této kategorii 4x4 konkurenční výhodou?
Vivat Peugeot! ;-):yes::yes::yes:
R. 2010 - VW Golf - celkově prodáno 3844 ks / 61 ks 4x4
Jinak 308 chybí na to, aby dotáhl nejlepší / Golf, Focus, Megane a Astra / hlavně jízdní vlastnosti. Tam FL asi moc nepomohl.
Presne tak. Ja i tu v diskusiách poukazujem na interiér 308čky, keď si niekto príliš berie do úst jedinečnosť Golfu ;-) , každopádne jazdne je to horšie, ako Megane (tlačený do pozície lowendu), skrátka podvozkovo je 308 Francúz so všetkými pozitívami, ale predovšetkým negatívami. Akákoľvek cesta je pre ňu OK, len nech je rovná. ;-)
Každopádně ten " tlačený " Megane ve většině srovnávaček ve světě končí hned za Golfem. Před Astrou, 308, Octavií...I cena tomu na většině trhů odpovídá. I u nás se už konkurence při srovnatelných výbavách pomalu srovnala.
Já bych řekl, že u nás Meganu toho chybí více, alespoň to, co nabízí jeho verze kombi, protože vybrat si kvalitně vybavený Megane v hatchbacku dá dost práci při osekanosti nabízených verzí u nás.
Tie francúzske pozitíva a negatíva by si mohol rozpísať. Našťastie rôzne značky podvozky svojich modelov zámerne ladia odlišne - aj preto si Golf a 308 kupujú odlišní zákazníci. V rámci jazdných vlastností (podobne jak v dizajne a ďalších atribútoch áut) nejestvuje méta, ktorú sa snažia dosiahnuť všetci. ;-)
Vieš na čo poukazujem. Konkrétne 308 je taká rozvláčna, v reakciách na pokyny volantu pomalá, bez citu vo volante a bez spätnej väzby od predných kolies. Podvozok je ladený jednoznačne do komfortna, v zákrutách sa necíti moc dobre a isto, čo je iste aj vplyvom vyššej stavby karosérie a hmotnosti. Prevodovka je dlhá a nepresná, extra rýchle radenie môže človek vypustiť z hlavy. V porovnaní s ním je Megane podvozkovo istejší a tvrdší, aj keď na klasickú "nemeckú školu" typu Focus alebo Astra samozrejme nemieri a v porovnaní s nimi aj Megane je Francúz.
P.S. Tým netvrdím, že 308 robí niečo zle, naopak, aj Ty potvrdzuješ, že toto pro-rodinné mäkké ladenie mnohým vyhovuje. Ten rozdiel medzi 308 ako typickým zástupcom francúzskej podvozkovej školy a trebárs Focusom ako typickým Nemcom ale musíš cítiť aj Ty. Len nám každému vyhovuje niečo iné.
Jasné, rozdiely tam sú, a je ich dosť, a výrazných. To nijak nerozporujem. len by som ich neposúval príliš do roviny horší/lepší. Horší iba ak v prípade prílišnej nedotáčavosti, odskakovania nápravy, odhlučnení. Čo sa týka jazdných vlastností ako takých, každému môže vyhovovať niečo iné a preto za lepšie môže považovať zrovna napríklad to, čo niektorí berú ze negatívum.
Díka za info. Jízdní vlastnosti jsou myslím v poho. Ono po 308ičce sprinťáci stejně nešli. Měl jsem 308 jako náhradní a bylo to velmi, velmi příjemné setkání. A ty jízdní vlastnosti, no jak to říci, my, normální jezdci stejně umíme poznat jen to, jestli to je nebo není tvrdší atd. Nic více. Je to o preferencích. ;-)
Musím říct, že peugeot mě modelem 307 dost sklamal a 308 to ještě potrhl. Krásné modely byly 306, 406. Jsem s peugeoty spokojený, ale jejich posledních pár modelů mě sklamalo. Konkrétně 407, 307, 308 a 207 mě neoslovili. Díky bohu, že stále byla 607 a bylo z čeho vybírat. Naštěstí se zase vracejí s povedenými modeli, které mě chytají. Z aktuálních modelů se mi hodně líbí 5008 a nyní je velice povedený 508. S těch dvou mám opravdu radost. 3008 je nádnerná uvnitř. Z venku je to ale takové divné. Ne nepovedené, ale ani povedené. Pokud bude Peugeot pokrčovat jako nyní s 5008 a 508, tak klobouk dolů.
Dle mého názoru se facelift povedl. Nezastírám, že se mi Peugeoťácké úsměvy líbily a tak se mi po nich bude trochu stýskat. (Ferrari FF mi to vynahradí :-) ). Každopádně bych rád vyzdvihl především v české kotlině, podle mého názoru, trochu opomíjené provedení 308 SW. SW je totiž dle mého názoru jeden z nejlepších kombíků v dané třídě. Jako rodinné auto převyšuje konkurenci především v komfortu cestování, v prostornosti, variabilitě sedmimístného uspořádání, a v neposlední řadě "rodinnými vychytávkami" jako panoramatická střecha, odkládací stolky, šuplíky pod sedačkami atd. Při výběru rodinného kombíku v nižší střední rozhodně doporučuji, projet se SWčkem. Jsem rád, že v roce 2001 přišlo na svět revoluční pojetí pětimístného hatchbacku v podobě 307 a Peugeot 308 je velmi povedená evoluce originální myšlenky. Podle mého názoru je zde, po stránce designu - Golf, Peugeot 308 a pak ti ostatní. 307 a potažmo 308 si prostě našla svůj svébytný design a prostorové řešení karoserie – za to jí dávám jednoznačně :yes:
Určite by si toto odo mňa neočakával, ale v prípade toho SW :yes::yes::yes: Tak variabilné a pre rodinu zamerané kombi myslím, že nikto neponúka.
Ešte pridať jazdné a dizajnové gény z 5008.
Jestliže o předfaceliftové generaci jsem prohlašoval, že to je designérská slepá cesta, pak tahle retuš dává celému designu zcela nový rozměr. Rozšklebenost a kýčovitost je pryč. Máme zde krásně se doplňující jemné linie, nepostrádající originalitu a šmrnc. Zakomponování LED denních světel by mohl závidět i Mercedes :yes:
Přestože jde design směrem, který naznačila 508, nejde o žádnou kopii. Stejně jako 508 a 5008 si zachovává jednoznačné rysy modelu.
Takhle má vypadat facelift :yes::yes::yes:
Vivat Peugeot
Ještě nedávno sem kroutil nad Peugeotem hlavou a řikal sem si, že jestli bude měnit design stále stejným směrem, tak to dopadne hodně špatně. Nyní ale musím říct, že sem se zmýlil. Ten Peugeot je opravdu po delší době opět krásný. Opravdu krásný. Myslel jsem si, že na stejném stylu už se nic nového hezkého vymyslet nedá. Ale dá. Jak říkám, Peugeot mě VELMI mile překvapil.
Snad jen ty přední světla mi trochu připomínají Renault Fluence >:-[]
tak toto sa peugeotu podarilo, ozivit 308micku a spravit z nej umelecke dielo, oprasit ju a znova vylestit. Krasne auto aj dizajnovo aj interierovo ( najdokonalejsi interier v nizsej strednej ma prave tento lev ) aj technicky.
Kupe kabrio bude tiez lahodka a kombik je priam bozsky ako stvoreny pre rodinu a velke letne vylety
:yes:
peugeot ide spravnym smerom, od pocinu prvej 206tky (r.1998) su - 508, 5008 a inovovana 308micka konecne peueoty ako sa patri ( elegantne stylove krasne )
Vedla toho krasavca bude ja nova C4ka opat len ta druhaaaa
Peugeot opat chyta za srdce opat prichadza pravy lev
myslim ze skutocne cas peknych peugeotov uz je tu, este dotiahnut peknu novu 208micku nejako a nie je problem , vsetky modely uz budu krasne ako za starych cias.