po zkušenostech s Kyronem a generálním dovozcem (Emil Frey) bych ssangyongy nechtěl ani zadarmo.
nespolehlivý, poruchový, opravy se vlečou.
horší auto s horším zázemím se snad ani nedá koupit.
Do úst si neberu Rextona II, ale Rextona - to je snad z textu zřejmé. A pokud budeme takoví detailisté - ano i mně se subjektivně Rexton II zdá co do exteriérového designu nejméně exotický. Nic to ale nemění na tom, že zmíněnou čtveřicí tady značka opravdu zasela malinko jiné schéma toho, jak vypadá auto. To samozřejmě není špatně, jen to prostě bylo znát, mimo jiné i na prodejích.;-)
Nejsme pupkem světa a názor českého trhu není rozhodující, Ssangyongu ale nemůžeme upřít, že s "jinakostí" vydržel a drží dlouho. Ostatní značky se takříkajíkajíc vrátí do řady po jednom designovém úletu, který sklidí zaslouženou odezvu a mizivý prodej.
A...jsem rád, že značka je, zdá se, zachráněna a že dokonce vygenerovala nový model. :yes:
S Rextonem jsem jezdil dvakrát a shodou okolností s oběma v zimě. Z pohledu průchodnosti sněhem to nebylo i vlivem použitých pneumatik nic moc, ale jinak docela normální auta. Předsudky vůči značce či modelu opravdu netrpím :-)
S tím Rextonem je to zcela pravda, je to bezproblémové pěkné auto. Myslím že autor článku ho nikdy neviděl a netestoval. Exotem je skutečně pouze Rodisu a Actyon a možní zadek Kyronu před faceliftem.
Nevím, proč si pisatel bere do úst i Rextona II (resp. Super Rextona), který se mi zdá dokonce zajímavější než tohle nové Korando, které je tak nějak až moc vizuálně sterilní. Jinak IMHO nejhezčí model SsangYongu je stejně Chairman W! :-!
V predaji bude aj 4*2 verzia, v zaklade by malo stat 22 000 eur, 4*4 o 2000 drahsie, standardne bude dodavane s manualnou 6 stupnovou, za priplatok 6 stupnovy automat, v buducnosti ponuku doplni este 1,7 diesel a 1,8 benzin.