Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Latitude: České ceny od 499.900,- Kč

Renault Latitude se začne příští týden prodávat za ceny od 499.900,- Kč. Šestiválec v nejvyšší výbavě vyjde na 889.900,- Kč.
Zpět na článek
Avatar - Emel
22. 2. 2011 17:24
Re: Dotaz na Poga
Co jsem slyšel, tak aktuální 2.0T neplní Euro 5 a bude mít nástupce.
22. 2. 2011 10:08
Dotaz na Poga
Jako známý zdejší znalec Renaultů asi budeš vědět zodpovědět pár dotazů:

1. motor 2.0T - bude končit? Do Laguny and Latitude ho min. v ČR nenabízí, aktuální generace Scénicu taky nic, ale pro Espace ještě ano.

2. výše jsi psal, že pro jiné trhy se nabízí pro Latitude 2.5V6 a 3.5V6, oba benziny. Druhý je předpokládám klasický motor od Nissanu, který se dával do VelSatisu nebo Espacu, ale co ten druhý?

3. Budoucnost Latitude? Bude nová generace Laguny přerostlá obluda typu Superb/Mondeo, která pokryja dva segmenty?
Avatar - Ada je zase tady
22. 2. 2011 06:06
Vehikl pro Jarmila z cihelny
Rendlik se konecne dopracoval ke kelimkum na palubce - bravo... Ale ted vazne, znate ve svem okoli nekoho, kdo by si tu hruzu mohl koupit? Pokud ano, vyridte mu moji nejhlubsi soustrast.
neregistrovaný "SR20"
20. 2. 2011 14:35
V pohode
V pohode by som to bral ako sluzobak za 25k €.
150k dizel v Privilege, na 4 roky/160000km.
Kebyze som bol nejaky diler s teplou vodou .
Avatar - Ji/Ri
20. 2. 2011 12:51
SHRNOVAČKA tříkilová
Latituda je lepší volbou než Passat. JEDNOZNAČNĚ. Z hlediska ceny, spolehlivosti, jízdního komfortu....prostě všeho.
Než passat tak Latituda. :-|
Avatar - Ondore
20. 2. 2011 09:32
Re: RENASIAULT
Mne je to jasné, ale vyššie máme diskutujúcich, ktorí dávajú rovnítko medzi cenovku auta a jeho zaradenie na trhu. To sa samozrejme nedá ani na jednom trhu a dokonca ani v rámci jednej značky (viď diskusia o cene a kvalite Jetta vs. Golf) a už vôbec nie v rámci rôznych trhov, nie to ešte svetadielov.

Takže polopate, GTIho spojenie "lowend + Latitude" v akomkoľvek smere pajdá na obe nohy a ja by som takéto lacné výkriky vo vecnej diskusii nepoužil :-)
Avatar - Katikakus
20. 2. 2011 07:43
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Nejsou a muzes se treba postavit na hlavu... :-!
Avatar - Ronault.
20. 2. 2011 00:58
Re: Třista z místa
Brusičství diamantů má tak hluboké kořeny? :-O Jsem netušil :-O >:-[]
Avatar - white label
20. 2. 2011 00:49
Re: Třista z místa
300 příspěvků pod převlečeným Samsungem. Aspoň je jasně vidět, jakou sílu má odvěké "mateřské" logo na masce vozu..., připomínající i to pověstné nejstarší řemeslo... >:-[]
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
20. 2. 2011 00:43
Re: KONEČNĚ
Ó, někdo se pánům überdautoczdiskutérům vmísil do konverzace... Tož to je zločin!!! Bijte ho! Mor ho!!!

:no: :no: :no: :no:
19. 2. 2011 23:56
Re: RENASIAULT
Ad ceny aut. Je to čistě otázka trhu. To samé BMW vyrobené v továrně v Německu zkrátka v USA pořídíš o cca 30 až 50 % levněji (bráno ceníkově) a to ho tam musí ještě dopravit lodí. Když Američanům ukáži německý ceník BMW, tak nevěří vlastním očím. Jde o kombinaci faktorů. Ten trh je ohromný, nabízí se tam velmi omezený počet kombinací výbav, vyrábí se na sklad, nikoli na konkrétní objednávku, velkou roli hrají ceny domácích automobilek, důležitost trhu, co jsou lidé ochotní zaplatit atd. Rozdíly v maržích mezi jednotlivými trhy mohou být značné.
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 23:53
Re: Třista z místa
>:D ,jde o Renault,tak o kvantum(ne Solace) nikdy není nouze.Budu se opakovat - zatím se debata nese v nezvykle gentlemanském tónu ;-) .
19. 2. 2011 23:37
Třista z místa
Takové "nudné auto, rebrand, instantní polívka" a přesto třista příspěvků. Že by na tom autě něco bylo? :-)
Avatar - white label
19. 2. 2011 23:28
Re: No kľudne ma ukamenujte...
Jasně, že ano!
Avatar - white label
19. 2. 2011 23:28
Re: RENASIAULT
Souhlas, taky mi to vadí i nevadí, stejně jako tobě... ;-)
Avatar - white label
19. 2. 2011 23:23
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Tak u S-tronicu a DSG je to podobné jako s Quattrem a 4motion. Jsou především obchodní "názvy" a technicky shodné být můžou a v některých případech taky jsou (např. A3 a Golf)..

P.S. S dvouspojkou BMW je to tak, pro běžnější verze ji BMW označuje jako "sportovní samočinnou převodovku s dvojitou spojkou" a pro modely M (za podstatně vyšší příplatek), jako dvouspojkovovou převodovku "Drivelogic".
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 23:22
Re: NOVÁ LAGUNA
Taky bych je rád "podezříval" ,ale...Přesně tak,80-tky,styl,...No jo,a pak procitneš ;-\ .
19. 2. 2011 23:17
Re: RENASIAULT
Já se hlásím, že mi vadí výroba BMW v USA >:-[] Ani nevíš, jak jsem jásal, když přesunuli výrobu Z4 do Německa. Na druhou stranu, vyrábí se tam už jen SUV. Ty ať si klidně nechají.
19. 2. 2011 23:01
Re: No kľudne ma ukamenujte...
Tak tak. Je to chyba automobilky. Její prodeje a image to postihne, takže je v jejich zájmu si to hlídat.
19. 2. 2011 23:01
Re: NOVÁ LAGUNA
Já mám podezření, že je to od Lancie jen vypečený marketingový tah. Teď na sebe přitáhli pozornost pár photoshopovanými modely a za pár dní vyjedou s parádními kárami ve stylu osmdesátých let, motory z Ferrari, Poltrona Frau, Pininfarina a spousta stylu.

Nezbývá než snít. :'-(
19. 2. 2011 22:54
Re: Taxi, Taxi
Jo, E-Klasse taky, ale tu rozhodne Latitude neohrozi. ;-)
19. 2. 2011 22:51
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Asi nikdo si tu nemyslí, že tam mají suché záchody, že. Ale tvrdit, že Evropská kultura je v plenkách oproti USA nebo Asii, to teda nevím. Američtí domorodci, nebo takové Japonsko před sto lety, to byly vyspělé kultury. A co je z nich teď? Obrazovka na každém rohu a vyhřívané sedáky toalet. Technologický pokrok není vše. Včera bylo technologickou Mekkou světa Japonsko, dneska Korea, zítra Čína.
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 22:27
Re: RENASIAULT
Souhlas,o tom žádná.Nedostatečně jsem formuloval-šlo o P.l Q.Chtěl jsem tím poukázat na to,že III generace L a M je kompromisem a myslel jsem na roli P.le Quementa při jejich tvorbě,na možná omezení,překážky,rozdílné názory vedení automobilky - ne nového šefdesignera -> originalita designu Renaultu na přelomu tisíciletí je přece spojená právě s P. le Quementem -> to je přece každému jasné ;-) .
19. 2. 2011 22:23
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Jsou to porovnatelné modely.
19. 2. 2011 22:22
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
To je jako bys napsal, že má tři trojky...
19. 2. 2011 22:12
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Slovo, které hledáš, je instantizaci, nebo instantnosti. Záleží, jak přesně jsi to myslel :-)
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 22:11
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Přiznám se, že jsem nesrovnával cenu Foxe v Německu a u nás, nicméně u nás ta cena moc neodpovídala.
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 22:06
Re: NOVÁ LAGUNA
>:D Ještě opatření pro "potížisty" - pořádný bazén s parybičkou třídy příčnoústí ,viz. [odkaz]
+ promítnutí instruktážního videa,v případě reklamace,viz:
[odkaz]
[odkaz]
19. 2. 2011 22:02
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Ono s BMW můžeš leda porovnávat Audi. A S-tronic není to samé jako DSG. Jednotlivé zástavby S-tronicu se liší, updatují se, takže se těžko porovnává. Před nějakou dobou jsem jel s S-tronicem a hodně zklamal, přitom předtím v jiném modelu byl v pohodě. O rok později jsem zkoušel ten stejný model se stejným motorem a bylo to v pořádku. Když SW převodovky dolaďovali pro konkrétní model, tak někde udělali chybu. Pak jí potichu opravili a bylo po problémech. U DSG to bude podobné.

A k DKG... BMW jí prodává od začátku jako sportovní převodovku, takže její nekomfortnost je jaksi mimo mísu. Pro lidi hledající sametové svezení má klasický automat.
19. 2. 2011 21:57
Re: RENASIAULT
Každému je přece jasné, že nový designový směr nezačne Renault FL Laguny nebo rebrandem Samsungu. VW taká začal dělat pořádný design až po příchodu toho Itala a Golfu VI. A to měl za sebou VW horší počiny než Renault s Latitudou nebo Koleosem.
Avatar - white label
19. 2. 2011 21:54
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Panda je v Německu za srovnatelnou cenu jako Fox, Fiat 500 stojí víc...
19. 2. 2011 21:50
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Latitude je o 10 cm delší než 508.
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 21:45
Re: RENASIAULT
Nebudu lhát a rovnou řeknu,že nevím,za jakých podmínek byl onen Samsung vyvíjen a nejspíše to nebylo tím způsobem,o kterém píšeš.Design,počet trhů a podmínky uvedení na nich(místní cenovka je velmi vstřícná) hovoří pro verzi pouhé mírné úpravy vzhledu pro Evropu a automobilka si i odpustila běžné marketingové tanečky v kdovíjak oslavném tónu.Jednoduše použila výrobek z portfolia koncernu.Není zatím proč lámat nad Renckem hůl,jen prostě doplnil nabídku ve stylu jsme tady taky.Designově prochází Renault změnou,Patrik Le Quement co by tvůrce výrazných vozů Vel Satis,Avantime,Laguna II,Megane II,Scenic,Twingo,... je nově nahrazen L.van den Ackerem a kdo ví,jaká byla jeho role,jaké měl možnosti při tvorbě L III a M III.
Paradoxně je tady nyní Renaultu vyčítán odklon od jinak zde osočované avantgardní linie,na kterou si příznivci i odpůrci svým způsobem zvykli a očekávají ji.
Samozřejmě se shodneme,že si automobilka s takovou historií a tradicí né zaslouží,ale vytvoří tak kvalitní a originální design,který ji bude náležitě reprezentovat.
Vše už tady bylo řečeno a určitě lépe,než bych to zvládl já,nicméně jsem za sebe přesvědčen,že v případě Latitude nejde o nějaké fatální selhání a dejme tomu autu čas...Může jen pozitivně překvapit - příliš šancí se jí (mu) nedává.
19. 2. 2011 21:40
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
V základu stojí o 10 000,- Euro víc než Passat, 508, C5, Laguna. To ti nestačí ?
19. 2. 2011 21:38
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Podívej se francouzské ceny a prodeje v jednotlivých třídách a pochopíš to i ty.
19. 2. 2011 21:25
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Naivná predstava.

A k poslednej vete: Nie, Francúzsko má tri jedničky.
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 21:23
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Minimální prodeje Káčka ale nejsou nic proti jeho interiéru, jen se Káčko podle mě nechytlo jak Ford očekával.
Ale ta F500 stojí skoro stejně jako stával Fox, zatímco Panda je podstatně levnější.
Avatar - white label
19. 2. 2011 21:19
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Viz P.S. 21:06. Samozřejmě, že vedle těchto aut už nedává smysl, nic opačného jsem ani nepsal. Srovnání s retrostylovkama F500, nebo dokonce MINI je ale mimo. Designově snad jen s tou Pandou, ale ta je i praktičtější, velikostí a hlavně počtem dveří... Kačko II je takové malá Fiesta s minimálními prodeji.
19. 2. 2011 21:15
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Samozřejmě, že je to jinak, byla potřeba usadit Fluence a zasadit latitude... ;-)

Popravdě za to nejsmutnější považuju to, že je možné tak automaticky a rezignovaně přijmout skutečnost, že Renault nepostavil latutidní evropské dělo, z něhož by se třásla i pětsetosmička. Mnohé to o fandech Renaultu však vypovídá...

Tady se dokonce nejdou diskutéři, kteří si do monitoru dovolí napsat (ausgerechnet pod tímto článkem) že Renault je jednička Francie...
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 21:10
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Ale no, trochu představivosti, přece se nemusím tolik rozepisovat, vzal jsem to ve zkratce. V rámci mainstreamu vyšší střední (ne že by ho bylo moc) na tom Latitude zatím dle fotek nevypadá vůbec špatně uvnitř (ostatně i Fluence vyloženě překvapí, jak to v interiéru působí nad míru dobře), zatímco Fox v mainstreamu řekl bych už pomalu ale jistě pokulhává, ta chladnost a nenápadnost je srovnatelná s letitou Pandou, ale na F500 nebo Ka moc nemá, nebo dokonce Mini ;-)
19. 2. 2011 21:10
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
508 je širší než latitude, 508 má větší rozvor než latitude. Jsou to (velikostně) porovnatelné modely, oba dva jsou přimknuti na horní patro střední třídy.

Vyšší střední třída a mainstream nejdou moc dohromady, a to z logického důvodu, auto této velikosti jeiž musí něco stát, neb musí být náležitě vybaveno. Uchází-li se mainstreamový výrobce o tuto třídu, musí logicky narazit. Zatím narazili všichni a vždy.

Tahle třída už žádá mravy a prachy.
Avatar - white label
19. 2. 2011 21:06
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Kde bereš potřebu srovnávat Foxe přímo s Latitude ("trochu" jiná třída/cena)?
Proč hned ta otázka na interiér Latitude? Já sice GTI mám, ale ne nick... 8-s
>:-[]

P.S. F500 je (méně praktická) povedená retrostylovka, to se nedá srovnávat...
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 21:03
Re: Taxi, Taxi
Ve Španělsku nebo v Řecku jsem Octavii jako Taxík viděl, ve Francii Scénicy, ale toi v tm španělsku. V Anglii měli takové divné staré auta... 8-s >:D
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 21:02
Re: NOVÁ LAGUNA
Pěkně postupně, prvně jednoho trochu napravit, nalíkat peníze a Tahiťanky, a pak druhého... a když bude nejhůře, tak zastávkujeme, na půl na černo namalujeme člun a bude to.
Jen nevím, jestli se jim tam bude v "modrých" vodách tamních moří líbit >:D >:D >:D >:D
19. 2. 2011 21:00
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Lowend pod pozlátko neschováš....jeden občas parkuje u susedov u nás v ulici, napriek striebornej metalíze, ružovým poťahom a mončičákovi na zrkadle lepšie nevyzerá...
Avatar - WinDiesel
19. 2. 2011 21:00
Re: Taxi, Taxi
Ty jsi asi moc dealeko nedojel, co? Kde je E klasse? Já jsem zase nikde neviděl Octavii. Ale pokud mezi důležitá evropská velkoměsta řadíš i Prahu, budiž...........
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 20:59
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
A latitude s tím interiérem vypadá snad lowendově? ;-) A ještě máš ionizátor a voňavku >:-[] >:D
Tvarově to je pro mne lowend, i původem i jízdní. F500 vedle něj vypadá jako učiněná prémie. ;-)
Avatar - WinDiesel
19. 2. 2011 20:56
Re: pekna cena
A proč taky.......... Psi štěkají ale karavana kráčí dál........
19. 2. 2011 20:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 2. 2011 20:55
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Teď ještě napiš, kdo velký sedan má a kdo ho prodává. 508 sem netahej, to je normální střední třída.
19. 2. 2011 20:55
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Toľko zbytočných slov... Viď "LATITUDE" o vlákno vyššie. ;-) Alebo si myslíš, že je to inak?
Avatar - white label
19. 2. 2011 20:54
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Fox se v Německu stále nabízí, v provedení Basis vypadá lowendově, ale v provedení Style (+ 850 éček) to není zas tak hrozné...

[odkaz]
[odkaz]
19. 2. 2011 20:54
Re: RENASIAULT
Důležitý však je ten výstup, tedy zda to bude model, který bude odrážet filosofii například Volkswagenu, a to i designově. Kdyby ten samsung vyvinul latitude takovou, jakou ji renault potřebuje, to jest doslovnou (i designovou) výstavní síň, pak není co řešit.
19. 2. 2011 20:53
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Pretože je to "mistr elegance". >:D
19. 2. 2011 20:51
Re: LATITUDE
Vyzerá to, akoby si pred dvadsiatimi rokmi v električke počul 10 slov od východniara...

Nežádaj si ňa, lebo ti takú pleščím po dyni, že sa ti uši sjedú na jednu stranu, piskořu!

>:D >:D >:D
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 20:47
Re: NOVÁ LAGUNA
Aha,tak Ty chceš být za Alana Delona >:D ,nebo je sebou potřebuješ co by figuríny na rozjezd plastické chirurgie?
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 20:45
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Musí ji mít nesrovnatelně lepší než ostatní, protože když mají lepší jednu spojku než ostatní, tak jednoduchou matematikou se dá vypočítat, že dvouspojka bude ještě lepší. Ještě že přišel Fiat s 4 nápravami, to by byl pro konkurenci konec. :-|
Avatar - white label
19. 2. 2011 20:43
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Jasně, všechno má svoje a všechno chce svoje, na druhou stranu nové sedmistupňové "podélné" dvojspojky pro Audi (např. pro A7) jsou na tom s kultivovaností zase o kus dál (osobně vyzkoušeno)...
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 20:41
Re: NOVÁ LAGUNA
Ono to "křížení" není doménou pouze PSA.Faktem je,že většina konkurence má globálně více roztažená křídla - ať už díky akvizici více značek,nebo podílem na trhu v zemích na jiných kontinentech.
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 20:39
Re: ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Tak jinak. Proč se nabízel Fox jako lowendový produkt pro Brazílii v Německu?
Avatar - white label
19. 2. 2011 20:38
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Wolff vždycky "tvrdil", že VW má dvojspojku pro případ poruchy jedné z nich, čímž "nenápadně" narážel na nehoráznou poruchovost VW proti Fiatu, vzhledem k tomu, že už má dvojspojku i Fiat (samo, že nesrovnatelně lepší, než ostatní), tak na tom možná nakonec něco bude... :-O >:D
19. 2. 2011 20:37
ALFRÉDE, NA VRAKÁČ
Co se jen člověk na diskuzích od renfans nedozví? Tak úplně první, a všemi respektovaná informace o fluence byla ta, že to je turecký programově lowendový produkt Renaultu určený do schudlých východních krajin.

Poté, co to vzal Alfréd televizně občas na letiště se uvedená charakteristika Fluence počala diskuzně podivuhodně zvrtávat, a ti nejodvážnějších, takříkajíc ultra, ti si přestali brát servítky úplně a dnes suverénně a bezostyšně řadí Fluence k regulerním mainstreamovým hráčům po bok Octavie a Volva S40...

Vraťme proboha Fluenci skrytou identitu. Bez jakéhokoli negativního podprahového nádechu píši, že Fluence je výrobek Renaultu určený na východní, chudší kraje a tomu také odpovídá celková konfigurace modelu. Jistá diskuzní neurvalost a roztěkanost renfans je sice zejména po příjezdu latitude pochopitelná, ale hoši vězte, že ti, co tomu rozumí se fluence nevysmívají, naopak. Na prémii ovšem to zatím nevypadá ani náhodou ;-) Možná tak na prémiovou Bukurešť...

Latitude je jinej vořech. S tou si podle mého názoru renault dokonale naběhl. Mimo několika oddaných platonických diskuzních fanoušků se nedá čekat, že snad někdo od renaultu čekal na produkt formátu latitude, zejména, když renault dokonale rezignoval na francouzskou designovou (a Renaultovskou!) školu.

A opět oobdobná argumentace jhako u Fluence - Latitude je prý určena na východní trhy. Opravdu? Proč se potom nabízí ve Franicii i v Německu? Tedy žádný východ, je to regulerní renaultovská výstavní síň. Ale ještě je tu jedno řešení.

Problesklé zprávy, že totiž renault zvažuje opuštění modelů nad méganem nemusí být nutně z fantasmagorických. Prodeje lagun se pohybují někde kolem prodejů Passata (ve Francii!), a tak se nabízí otázka, zda akcent na kompaktní třídu a třídy nižší by nakonec renaultu nepřinesl více slávy. Latitude je totiž dokonalým příkladem, jak v tichosti směřovat jinam.

Že je Koleos neRenaultem tu jistě ví také všichni, no zbývá v podstatě už jen poznaná budoucí realita nové laguny a bude jasno. Osobně to tipuju na Lagung, což ode mne neberte jako uštěpačnou jízlivost, nýbrž jako hledán íté reálné, nikoli diskuzní reality. A nakonec, umí-li Fiat ty nejmenší auta v Evropě, proč by na něho nemohl (a výborně) navázat Renault?

No, a tu dospělou autopopulaci si mezi sebou rozeberou v mainstremu ti, co nemusí nutit sesterské podniky z dálného východu, aby jim přenechaly tu esuvéčko tu velkého sedana.

Tedy, že tu mohou fanoušci značky adorovat samsung jako ideálního participačního partnera... kroutím palicí. Umíš si představit, že Suzuki vytváří Volkswagenu jeho základní modelovou osu?

Proto se ptám, vadilo by tu snad někomu, že Renault nemá v portfoliu velký sedan konfiguračního profilu latitude? Vždyť je to v kontextu 508 a C6 Renaultu doslova nedůstojné.
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 20:35
Re: NOVÁ LAGUNA
A hlavně vedle něj budu mít u Tahiťanek zaručený úspěch, ještě sebou Volemana a jsem tam vyložený švihák v bílém >:-[] >:D >:D
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 20:33
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Má, vím. Neříkám že ne (měl jsem napsat "za každou cenu"). Spíše se zastávám i těch hydrodynamických měničů, ne všude to může být nejlepší volba, však jsme spolu o tom mluvili ;-)
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 20:32
Re: NOVÁ LAGUNA
Takže nejen prosektura,i rentgen - to je skoro komplexní řešení >:D .Apropo,ve dvou se to lépe táhne ;-)
Avatar - white label
19. 2. 2011 20:30
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
BMW už má přece taky dvojspojku (DKG)...
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 20:30
Re: LATITUDE
>:D >:D >:D O to tam jsou ale rychleji >:-[]
Avatar - white label
19. 2. 2011 20:26
Re: LATITUDE
V tom mají Slováci velkou výhodu, když jim třeba někdo řekne: "Choď do *", můžou si vybrat dopravní prostředek, kterým tam budou cestovat... >:-[]

P.S. Jen doufám, že tenhle "citát" není hlavním důvodem toho, proč jich tolik jezdí zrovna k nám... :-O :*)
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 20:26
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Však jsem to taky taky myslel, spojka tam je jen jedna, ale hydrodynamický měnič, není nutno aby mělo BMW dvouspojku, když jí má Fabia :-)
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 20:22
Re: NOVÁ LAGUNA
Bingo, říkal jsem si kam, až Navtech mi ukázal Tahiti. Teplo, moře, možná nějaký ten tajfun, ale co už... je rozhodnuto. Beru sebou předsedu LOKu, ať mu není smutno >:D >:D
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 20:19
Re: NOVÁ LAGUNA
To je fakt,nehledě na to,že u tohoto vozu jde o takové de ja vu z hlediska názorů pro a proti ;-) .A Lancie,ach bože,zasloužila by typ,do kterého by s chutí sedal "ranař" Delonova formátu...Myšleno v dobrém.
Avatar - white label
19. 2. 2011 20:18
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
To byla zřejmě technická narážka na hydrodynamický měnič klasických automatů, ale každé auto nějakou tu "spojku" mezi motorem a převodovkou stejně potřebuje... ;-)
Avatar - white label
19. 2. 2011 20:14
Re: NOVÁ LAGUNA
Docela jo, myslím, že kdyby to byl jen Samsung, nebylo by tu vlastně o čem diskutovat. Já raději řeším samotná auta, než "labely" na nich, což se týká třeba i současné záplavy "novinek" od Lancie... :-)
Avatar - pumpkin
19. 2. 2011 20:10
Re: LATITUDE
podľa počtu smajlíkov ťa onedlho roztrhne od smiechu, tak bacha! ;-)
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 20:08
Re: NOVÁ LAGUNA
Dneska je to pod Renckem zatím v neobvykle gentlemanském duchu :yes: ,příjemné,že?
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 19:58
Re: NOVÁ LAGUNA
Snad ne kvuli Latitudě >:-[] .Nebo že by to byla ona utajená koncová destinace akce:Děkujeme,.... >:D ?
Avatar - Ondore
19. 2. 2011 19:49
Re: NOVÁ LAGUNA
508 je reálne auto, ktoré môžeš naštartovať a otestovať v najbližšom autosalóne aj Ty, stačí k tomu vodičák. A je sakra dobré, to mi ver.

Zaujímalo by ma, čo hovoríš na hospodárske výsledky PSA, EBIDA je dobrá, alebo majú na kahánku a fúzia včera bolo neskoro? Ja len, že podľa čoho súdiš o tom čakaní na partnera.
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 19:43
Re: NOVÁ LAGUNA
Však PSA už dnes po stránce motorů spolupracuje s BMW, Fordem, Volvem, Mini. Po stránce SUV a elektromobilů s Mitsubichi atd.
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 19:41
Re: NOVÁ LAGUNA
Pravdou je, že Scénic má přístroje uprostřed na viditelnějším místě než 3008, ale Laguna by jej klidně mohla mít.
19. 2. 2011 19:33
Re: NOVÁ LAGUNA
Nevím na co by ti byl třeba ve Scénicu head-up displej.
19. 2. 2011 19:29
Re: NOVÁ LAGUNA
Kolem 508 jsou zatím jen slova. Zatím se vše motá jen kolem fotek a testů špičkové verze GT. Uvidíme jaká bude realita. Z této trojice má Renault nejsilnější postavení na domácím trhu a největší potenciál do budoucna. PSA čeká spojení s nějakým silným partnerem.
Avatar - Katikakus
19. 2. 2011 19:23
Re: Prodeje Francie
Nez zacnes psat, zkus alespon pochopit, na co reagujes...
Avatar - Emel
19. 2. 2011 19:05
Re: NOVÁ LAGUNA
1) Latitude není špičkovým produktem Renaultu, je to rebrandované auto z koncernu. Tak jako Seat není schopen vlastního počinu ve střední a rebranduje auto od Audi (ještě k tomu minulé generace). Tedy odpověď je ne, není to regulérní Renaultovský produkt.
2) Design Latitude je slušný... krom vysoké kapoty a velkého předního převisu splňuje to, co se od auta v této třídě čeká, dokonce s jistou dávkou líbivosti. Bez velkého nadšení tedy říkám ano, tohle je lepší cesta, než experimenty typu Vel Satis.
3) Dacia ve vyšší střední od půl milionu výš je nesmysl, to by ti mělo být jasné...
4) Ten žebříček je komplikovaný... každá značka má svoje. Renault má silný program motorsportu a řady RS, má širokou modelovou nabídku a nadějný program elektromobilů. Peugeot zabodoval s 508, má i různé crossovery, RCZ, úspěchy v Le Mans... a Citroën zase silnou individualitu. Pro mě je nejslabší Citroën - C3 a C5 jsou fajn, ale nová C4 mě zatím nepřesvědčila (kompakt bez kombíku je podle mě velká chyba) a má nejužší paletu modelů.
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 18:54
Re: NOVÁ LAGUNA
Brzo budu, už to tady tak vidím 8-s
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 18:41
Re: NOVÁ LAGUNA
Už píšeš z Tahiti ? >:-[]
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 18:40
Re: NOVÁ LAGUNA
Tak si svůj kámen valím dál...(Sysifos 2011) >:-[]
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 18:32
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Ale oni vědí-jen škádlí >:D ...
Avatar - dr.biker
19. 2. 2011 18:21
Re: LATITUDE
Souhlasím s tvým názorem, Latitude není ta pravá vlajková loď Renaultu v Evropě! Latitude byl navržen pro méně náročné trhy na východě, kde mají prostě jiný vkus, než mi tady ve střední Evropě. A když Renault přestal prodávat VelSatis, tak vznikla díra, kterou se rozhodli zaplnit Latitudem. Proč ne? Sice to není vzhledově typický Renault, ale proč to nezkusit. Vždyť Fluence není zrovna nejhezčí limuzína a jak se u nás dobře prodává. Je to prostě auto pro toho, komu je Laguna malá, designově moc extravagantní, ale přesto chce francouzsky pohodlné auto za velmi příznivou cenu.
Jinak nové generace Laguny bych se nebál, to je ta pravá vlajková loď automobilky v Evropě, tedy prozatím. Nechme se překvapit. Myslím si, že nová Laguna povyroste po vzoru P 508 a potom nebude potřeba větší vůz, než bude Laguna a Latitude bude tvořit levnější variantu.
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 18:19
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Taky zkazíš každou radost 8-s >:-[]
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 18:10
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Ne všechny převodovky jsou dvouspojkové. To je nečekaná informace, co?
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 18:10
Re: NOVÁ LAGUNA
....to je práce zbytečná.... >:D
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 18:09
Re: LATITUDE
..... už vím, odkud pochází Pan Tau... >:D
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 18:09
Re: NOVÁ LAGUNA
S prodejem,respektive neprodejem škody pro Turky v Bohémii bych si tak jistý nebyl - ona totiž hrdost v místní kotlině(a asi nejen v ní)často bohužel končí a začíná v peněžence ;-\ ...
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 18:08
Re: NOVÁ LAGUNA
2%. Nová Laguna bude stát na platformách sdílených s Nissanem, což není žádná tajnost a překvapení.
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 18:06
Re: NOVÁ LAGUNA
Myslím, že tyhle analytické dovednosti bys měl nechat někomu jinému.

Citroen DS3, DS4, např. Kde má Renault Head Up display atd. Je to vyrovnané a podkopová tu trojici image starých přešlapů.
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 18:04
Re: LATITUDE
Taky jsem o tom přemýšlel, ale oni slováci chodí i letadlem >:-[] >:D
Avatar - Ondore
19. 2. 2011 17:56
Re: RENASIAULT
Píšeme to isté a nepíšeme to isté. Dizajn, kabátek auta je len jednou z jeho charakteristík, môže byť súčasťou brandu, identifikácie značky, ale určite to nie je to, čo rozhoduje o tom, či Latitude je alebo nie je lowend. V rovine verbálneho cvičenia by tak zostala napr. otázka o čo má Passat prémiovejší dizajn

To by sme mohli rovnako povedať, že ak by si Ty predstúpil na súde v známom šedom obleku Bena Mattlocka a ako protistrana by predstúpilo mladé ucho s čerstvo dokončenou praxou koncipienta, ale v obleku Armaniho, tak to vypovedá niečo o tom, ktorý z vás dvoch je ten "prémiový" právnik ;-)
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 17:56
Re: NOVÁ LAGUNA
Proč tady opět padá otázka proč?Vždyť se vše propíralo minimálně dvakráte!Pokaždé dostal tento kousek za uši.Dával jsi mu cynicky zabrat a stal se Tvým vděčným tématem narážek a posměšných přezdívek. A ač bylo již x kráte řečeno,na které trhy míří a jakou roli bude hrát,znovu jsme na začátku ;-\ .Riziko nese Renault,ale hlupáci to nejsou.Smáli se jim za Logana a on se kupodivu nenadále na svůj původ a třídu, vcelku dobře prodával i na nejnáročnějším trhu v evropě - v Germánii.VW možná čeká taková spolupráce při nástupci SX 4,a kdo ví,co se odehraje v třídě miniaut.
Latitude nemusí být mojím šálkem,ale tak bezhlavě bych do něj(nebo ní),včetně Rencka nekopal,čas ukáže...
19. 2. 2011 17:41
Re: NOVÁ LAGUNA
Komu z trojice francouzských výrobců přiřknout v žebříčku poslední místo, Peugeotu, Citroenu, Renaultu?

Bohužel aktuálně francouzskému mercedesu, tedy Citroenu. Ten začíná trochu připomínat Alfu Romeo - paběrkuje na slavné minulosti. Peugeot se ještě drží.

Je nesmysl v tom tvém žebříčku přiřknout poslední místo automobilce, která prodává nejvíc za stejné ceny, jako jediná nabízí vyšší střední třídu (byť s odřenýma ušima), má ucelené portfolio nejlepších sportovních hatchbacků ve svých třídách od mini až po nižší střední a nabízí jako jediná i technické finesy typu V6 diesel, natáčecí zadní náprava, atp. PSA zaspala dobu a Renault je přejel. A to platí už řádku let, aktualizuj si deníček.
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 17:18
Re: LATITUDE
Tak tak, psi by štěkali, ale karavana by jela dál.....
Klaudie, prosím tě, neměli byste lepší na Slovensku v autě normálně jezdit než jen chodit na motore? ;-) >:D >:D >:D
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 17:16
Re: RENASIAULT
Nechci Ti zasahovat do dokonalého světa VW,ale nástupce SX 4 je Suzuki vyvíjen jako možný rembrand pro VW a koncern učiní rozhodnutí,zda to vezme en bloc,nebo v jaké míře provede úpravy... :-! .Inu,není to tak dlouho,co jsi psal oslavné řádky na koupi majetkového podílu koncernu právě v Suzuki a možnou spolupráci ;-) .
19. 2. 2011 17:14
LATITUDE
To je rečí, to je rečí...

Latitude je veľký sedan určený na trhy, kde si Renault veľké auto môže dovoliť, a kde značka nehrá vždy zásadnú rolu.

Pre Európu, resp. niektoré jej vybrané trhy je to pokusný králik. Neprešla avantgarda a ani nenemecký pôvod nemá medzi veľkými a luxusnými ktovieaký zvuk, koniec-koncov, podobné skúsenosti má aj PSA alebo Fiat. Tak to skúšajú z opačného konca. Auto je k dispozícii a jeho rebrand vyšiel na minimum peňazí, čiže kríza-nekríza, škoda to neskúsiť.

No a vo Francúzsku sa predáva a predávať bude, pretože je to domáca značka.

Dovolí si niekto tvrdiť, že keby namiesto nového Superbu dostala Škoda len predchádzajúcu generáciu Audiny, tak by s ňou na domácom trhu neuspela?
Rečí by bolo veľa, ale šla by na odbyt jak teplé rožky.
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 17:14
Re: ODHALENÍ
...on už ho má. >:D a je z něj ten pravý Rough boy....
Avatar - Krispos
19. 2. 2011 17:13
Re: ODHALENÍ
Zkus se neholit tak dlouho, dokud si GTI nekupí Renaulta... tipuju, že ZZ TOP proti tobě budou holobrádci >:D >:D >:D
19. 2. 2011 17:00
Re: RENASIAULT
Zaujímavé, že čo si Renaultu vždy vyčítal, teraz vyzdvihuješ.
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 16:57
Re: ODHALENÍ
Je to ďábel ten GTI.....s vw to jsou jen mimikry..... >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 16:50
Re: KONEČNĚ
Tak tak, Bravo Navtech, Teda asi BraM-Bo Navtech? >:-[]
19. 2. 2011 16:48
Re: NOVÁ LAGUNA
Tohle je Turek, kterej se vypracoval. Ti méně proaktivní mají jen Golfíka. >:D

[odkaz] Tenhle tydýt je osobně odpovědnej asi tak za 90% globálního oteplení.
19. 2. 2011 16:45
Re: NOVÁ LAGUNA
Takže si i sám odpovím, Dacia je nejprodávanější a drží podíl okolo 30 procent. Takže ano - Dacia je jednička a dle ekonomické situace lze předpokládat, že nákupuje střední a nižší střední třída. Takže vše jak má být.
19. 2. 2011 16:44
Re: ODHALENÍ
GTI se nikdy netajil se svojí láskou k Renaultu. Jen ho teď trochu zlobí, proto ten zájem a vášně.
19. 2. 2011 16:39
Re: NOVÁ LAGUNA
Ono to ani s tím Koleosem nedopadlo tak tragicky, jak by se dle diskuzí mohlo zdát. Mně jeho design taky nenadchl, ale 35 000 ks navíc pro samsung není propadák.
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 16:39
Re: RENASIAULT
zeptám se: myslíš, že Ren. bere tento model v Evropě jako vlajkovou loď?
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 16:37
Re: NOVÁ LAGUNA
Nezapomínejme, že se bavíme o národu, který je proslaven svou úskočností a úlisností.... možná chtěl uspat konkurenci.
19. 2. 2011 16:37
Re: NOVÁ LAGUNA
Myslim, že tohle je typické:

[odkaz]

>:D
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 16:36
ODHALENÍ
...když si tak čtu už dlooouho ta naše posezení u ohně, tak mi z toho vypadne jedno jediné......
GTI MILUJE RENAULT a tíhne k větším modelům. Dokonce to chvilkama vypadá na zhrzenou lásku.
Ano, adoruje tu dojče kvalitet, ale to je jen suché konstatování, maximálně vyběhne v dlouhém táhlém vyvěsit transparent VW ruleeez.....
Ale tolik vášně, citu a zároveň zhrzenosti, nenávisti opovržení..... to se snad vidí už jen v jižanských mileneckých roztržkách......už jen čekám, kdy bude močení do ryby..... ;-) >:D >:D >:D >:D
19. 2. 2011 16:32
Re: NOVÁ LAGUNA
Dacia je neprodávanější značka v Rumunsku? (fakt nevím)
19. 2. 2011 16:31
Re: NOVÁ LAGUNA
Tak to potkáš maximálně tak francouzského Turka.... >:D
19. 2. 2011 16:30
Re: NOVÁ LAGUNA
Ale fuj. >:D
Dám nápovědu: Dlouhej černej kouř. >:-[]
19. 2. 2011 16:30
Re: NOVÁ LAGUNA
Střední a nižší střední třída - úplně stejná sociální skupina, skupiny, které kupují VW.
19. 2. 2011 16:29
Re: NOVÁ LAGUNA
Články z bulváru přece nebudem komentovat. Měl by jsi si raději všímat ofic. prohlášení o budoucím sdílení platforem a motorů s Nissanem a to i ve střední a vyšší střední třídě. To je i odpověď na to proč neudělal pořádnou Latitude. Prostě měl Samsunga a neměl zájem cpát peníze do vyšší střední jen pro Renault. Třeba je napadlo / po vzoru VW /, že bude lepší příště udělat společnou vyšší střední pro Renault, Nissan a Samsung dohromady
19. 2. 2011 16:28
Re: NOVÁ LAGUNA
Mám dojem, že podobné úvahy spadají do přihrádky JPP. Zrovna dneska jsem četl seriózní článek z britských novin (rok 2002), kde bylo řečeno, že VW uvažuje o ukončení působnosti Škody jakožto samostatné značky. Otočilo se deset let a jak to dopadlo. :yes: :-)

Renault neudělal Latitude důkladně proto, že má určité zkušenosti s Safranem, Vel Satisem a Avantimem (tedy zkušenosti mají spíš kupci) a nechce riskovat vrážení peněz do potenciálního fiaska. Vzhledem k tomu, že zde zela díra na trhu alespoň využil příhodný model dceřiné značky. Pokud se podíváme na množství změn, je jasné, že se zaplatí při prodeji asi tak jednoho vozu ročně. Takže pro Renault to je sice okrajová, ale za každých okolností zisková záležitost.

Laguna vždy byla Renaultí výkladní skříní, zas tak bych se toho nebál. Jen si vem, o kolik vždy byla technologiemi a vzhledem před ostatními (anebo alespoň na úrovni). Detaily jako příď třetí generace a poruchovost modelů z přelomu tisíciletí vynechme. >:-[]
19. 2. 2011 16:27
Re: NOVÁ LAGUNA
Takže jaký je rozdíl mezi produkcí VW v Jižní Americe a třeba Fluence, Thálii - jenom v tom, že se neprodává v Evropě? a to je to zásadní? Renault není prémie a lowend sám o sobě neexistuje - je vždy součástí mainstramu.
19. 2. 2011 16:26
Re: RENASIAULT
Proto jsem se nahoře pravověrných renaultistů ptal, zda mám latitude vnímat jako výkladní skříň renaultu. Stále se tu vykrucují jako ten povestní diskuzný hádik :-)
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 16:26
Re: RENASIAULT
No je to minimálně překvapivé :-)
19. 2. 2011 16:25
Re: RENASIAULT
To je jistě v pořádku, ostatně tu často píši, jestli je také v japonsku na obodných stránkách jedinec, který zatracuje subaru a do nebes vynáší golfa 4x4.

Tvůj malý velký problém je, že jsi evropan, tedy... předpokládám.
19. 2. 2011 16:24
Re: NOVÁ LAGUNA
ale kvalita provedení interieru je za golfem, bohužel.
19. 2. 2011 16:23
Re: NOVÁ LAGUNA
Dej sem odkaz na tu spekulaci.
19. 2. 2011 16:22
Re: NOVÁ LAGUNA
V olítaný laguně... >:D
19. 2. 2011 16:21
Re: NOVÁ LAGUNA
Předchozí sedan, musím to objektivně uznat, byl velkou trefou.
19. 2. 2011 16:20
Re: NOVÁ LAGUNA
Kolik procent dáváš nové laguně-samsung?
19. 2. 2011 16:19
Re: NOVÁ LAGUNA
Jak nezaslouží? Ty se domníváš, že nová Laguna bude šperkovaná tak jako ta dosavadní? A proč tedy Renault neudělal pořádnou latitude? Nezapomínej na ten článek, že Renault zvažuje stop modelům nad mégana.
19. 2. 2011 16:19
Re: NOVÁ LAGUNA
A víš, v jaké jediné značce potkáš německého Turka? >:-[]
19. 2. 2011 16:17
Re: NOVÁ LAGUNA
A víš jací lidé kupují ve Francii Renaulty? S tvojí logikou by se za jedničku v Rumunsku dala označit i Dacia.
19. 2. 2011 16:15
Re: NOVÁ LAGUNA
Xenony v Jette budou. Je to jako s Golfem.
19. 2. 2011 16:15
Re: NOVÁ LAGUNA
Zásadní chybou bylo to, že designově nevyšli z Mégana.
Předchozí Mégane sedan byl trefou, Fluence je zepředu bídný.
19. 2. 2011 16:13
Re: NOVÁ LAGUNA
Ano souhlas, je to lowendový model pro chudé země a podle toho také vypadá.
19. 2. 2011 16:13
Re: NOVÁ LAGUNA
Ano, jsou karosářské modifikace přitažlivější pro odlišné země. O to však nejde. Jde o to, že Renault v nosném segmentu prodává i doma model Fluence. Když najížděl, zcela otevřeně se skloňovalo že je to lowendová produkce určená na východní trhy, vyráběná v Turecku. Dnes to renault-fans popírají a z fluence dělají pomalu renaultovskou prémii. Tak si vyber a netanči kolem fluence tanec milosti.

Osobně vnímám fluence jako snad v tomto století designově to nejhorší co renault udělal, je to lowendový model určený pro východní chudé země, model, který má svou vizualitou vsugerovat majiteli malou myšlénku o velkém voze... Do márnice alfréde... :-)
19. 2. 2011 16:08
Re: NOVÁ LAGUNA
Nejde o výbavu (i když nemít xenony >:D ), ale o kvalitu provedení.
19. 2. 2011 16:07
Re: NOVÁ LAGUNA
Dobře se zase prodává na zozvíjejících se trzích pro které byl stvořen. Tam zase nikdo nechce klasické kompaktní HB nebo kombíky.
19. 2. 2011 16:06
Re: NOVÁ LAGUNA
To snad ne... ;-\
Neříkám, že se mi příď aktuálního modelu kdovíjak líbí, ale to si Laguna nezaslouží.
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 16:06
Re: NOVÁ LAGUNA
Neboj nebude. Bude tak spanilá, že se přesuneš ze zemí sněhu, ledu a trojek do země, kde se hlemýžď bojí vyjít ven bez antiradaru.... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
19. 2. 2011 16:06
Re: NOVÁ LAGUNA
To ano, ale není to spíše, že u tento typ auta (sedan) není zájem ve Francii , ale v jiných částech Evropy Rusko, Polsko, ČR, Balkán ten zájem řádově prevyšuje ten zapadoevropský? S kvalitou to má pramálo co společného.
19. 2. 2011 16:06
Re: NOVÁ LAGUNA
To, že Jetta není vybavená jako Golf ještě neznamená, že je to nějaký volkswagenovský "faulenc", je to zcela v Evropě konkurence schopný vůz, rival Octavie, Focusu sedan atd.

To, čím se jezdí v Jižní Americe (tedy až na okrajové mistr-elegantní nabídky :-) se sem nedováží. Naproti tomu Fluence je model určený na evropský trh.
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 16:05
Re: NOVÁ LAGUNA
S kvalitou to nemá nic společného. Frantik si nekoupí nic, co je určeno tady pro nás nebo ještě východněji.... Když by škoda začla vyrábět auto pro turky, taky bych ji nekoupil, byť by byla sebelepší. Nejsem turek.
19. 2. 2011 16:04
Re: NOVÁ LAGUNA
Provokuješ pěkně :yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 16:03
Re: WHY NOT?
Kliiiid..... ale jezdit měsíc, pak obrátit dveřma dolů, vysypat kelímky, papírky, heverem vyprášit sedla od psích chlupů, osvěžit lak vodou a hurá jedeme do dalšího kola ;-) >:D
Z jiného soudku: tento týden jsem byl jen tak prubnout Insignii. Moc pěkné, dobré svezení...... ale který 3,14čus tam nechal ten displej s červenýma kostičkama, které tvoří informace....... to je zvěrstvo. Jak krásně vypadají bílé písmenka a čísla.... ;-)
19. 2. 2011 16:02
Re: NOVÁ LAGUNA
Ovšem je to Renault a ve Francii se prodává. Je to regulerní Renault jako Laguna. To, že se neprodává dobře odráží kvalitu Fluence, nikoliv nevědomost kupujících.
19. 2. 2011 16:02
Re: NOVÁ LAGUNA
To znamená, že se téměř neprodává.
19. 2. 2011 16:01
Re: NOVÁ LAGUNA
Image delá hodně všude, v tomhle nejsme výjimkou, ostatně potvrzuješ to ve své poslední větě :-)

Ano, Renault byl automobilkou, která velmi silně promlouvala do motorizace Evropy - 4,5,8, atd. Dnes promlouvá korejským kabátem a ty také jistě už tušíš, že nástupce laguny bude něco jako latitude...
19. 2. 2011 16:01
Re: RENASIAULT
Znovu říkám nechci se Latitudy zastávat. Na druhou stranu ani nevím, jaký je dnes aktuální evropský mainstreamový styl. Je to Passat nebo předynamizované supersportovní parodie od KIE. Je to SUPERB dělaný dle čínskéhu vkusu ? Dle mě by měl design auta vyjadřovat jeho podstatu. U Passatu je to v souladu, u Mondea také. U KIE a Hyundaie je to v rozporu. A Latitude má být asi hlavně klidná, nenápadná, bez emocí. Proto je na její prezentaci motiv lotosového květu, meditace,.....[odkaz]
19. 2. 2011 16:00
Re: NOVÁ LAGUNA
Thalia, Fluence nejsou zapadoevropske modely - jsou to modely na vychod, Fluence se ve Francii proda mene za mesic nez Octavky.
19. 2. 2011 15:59
Re: NOVÁ LAGUNA
Jak jinak než prodeji respektive vloženou důvěrou chceš hodnotit cituji Tě "jako silného, kvalitního výrobce dobrých evropských aut"? Ty si myslíš, že většina těch co kupují Renault - tak ho kupují - protože ho nechtějí, protože se jim nelíbí, protože každou chvíli očekávají, že se rozpadne? Sílu beru i z postavení na domácí půdě a tam je Renault jednička. Tečka GTI - to, že se ti nelíbí - v pořádku - ale nedělej závěry za evropského kupce!
19. 2. 2011 15:57
Re: WHY NOT?
Pokud to upřesňuješ přes ty denní ponožky... ;-) :yes: tak potom bychom se mohli i shodnout :-)

Já si to asi trochu popletl, domníval jsem se z tvého příspěvku, že je to speciálně pro tebe zajímavá nabídka. A to tedy asi...ne ;-)
19. 2. 2011 15:56
Re: NOVÁ LAGUNA
S image u nás to dělá hodně, to je pravda. Je otázka, co z toho je dáno čtyřiceti roky rovné společnosti.
Přece jen Thalia, Fluence i Latitude nejsou západoevropské modely. U nás se nabízejí v podstatě mimochodem (anebo proto, že nás Frantíci pořád mají za ruskou kolonii) a tak je na ně třeba nahlížet. Thalie je mi odporná, Fluence je prima povoz pro nenáročné a o Latitude budu i přes vzhled doufat, že duchovně naváže na Safrane aneb obývák na kolech.

Jinak na Západě má Renault překvapivě dobrou image, V UK i D je berou za evropskou mainstreamovou špičku (společně s VW a Opelem).
19. 2. 2011 15:56
Re: NOVÁ LAGUNA
A co VW a jeho nová Jetta? Není to takový lepší Fluence s VW znakem? kvalita interieru je za Golfem, kufr viz nedávná debata.

Podívej se co VW prodává v Jižní Americe - bys do toho nikdy nesedl.
19. 2. 2011 15:55
Re: NOVÁ LAGUNA
Nenazírej na věc než počtem prodejů. Lambo také prodá méně než dacia. Ber to v komplexu, jak vnitřně vnímáš postavení francouzských automobilek.

1. Peugeot
2. Citroen
3. Renault.

Vnímáš to jinak?
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 15:52
Re: WHY NOT?
508 je výborná volba..... tohle je zajímavé z pohledu cena/užitek. Ano, za určitých okolností si to dokážu představit jako denní ponožky. Opravdu na tomto voze nevidím nic závadného. Ale usednutí za volant, jízda napoví více. Moje jednoznačná volba je ale někde jinde. Jen čekám na real, abych věděl, jestli čekat na první várku nebo si vzít vysloužilku.... :yes:
19. 2. 2011 15:51
Re: NOVÁ LAGUNA
No jo, ale víš co to děla s image? Vždyť na lowend má dacii.
19. 2. 2011 15:48
Re: RENASIAULT
No ale je to v kontextu aut Renaultu trapas. Já kdybych byl fanoušek z renault klubu, byl bych v kómatu :-) Jako Dacia ano, ovšem jako renault ne, takto na to nazírám.
19. 2. 2011 15:48
Re: RENASIAULT
Ne, ale v Korejii existuje Soul GTI, který podobně - ale z asijského pojetí krásy - posuzuje takový Golf, Polo nedejbože Passat. >:D
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 15:47
Re: RENASIAULT
ano je to tak. Trapas byl i Cayenne.... a pak byl trapas tdi do Cayenne..... a jak vidno, psi štěkají a karavana jede dál. :yes:
19. 2. 2011 15:46
Re: NOVÁ LAGUNA
Tak to je bezesporu Renault první - podívej se na prodeje a strukturu. Protože čím jiným než prodeji - chceš toto hodnotit? Prodané auto = vložená důvěra výrobci.
Avatar - KANKUNEN
19. 2. 2011 15:45
Re: NOVÁ LAGUNA
Já taky nechápu proč dělá Renault sám sobě Dacii. Thalia, Fluence, Latitude.
19. 2. 2011 15:45
Re: RENASIAULT
Auto nikoliv, píši však o designovém lowendovém asijském kabátu. A tak to také je. Nebo se snad domnívš, že Latitude je aktuální mainstreamový karosářský evropský styl?
19. 2. 2011 15:43
Re: RENASIAULT
Trapas - netrapas - když jim to vydělává a myslí si, že vydělávat bude - proč ne? Lidi to kupují a první rok co byl SM5 na trhu 60 000 - není k zahozenjí, ne? Proč se Passat nemění - protože je designově čistý? Pche, protože se prodává, proč se neprodává dobře v USA? Protože jejich vnímání designerské čistoty, krásy je jiné?
19. 2. 2011 15:42
Re: NOVÁ LAGUNA
Z hlediska vnímání automobilky jako silného, kvalitního výrobce dobrých evropských aut z kategorie mainstream.
19. 2. 2011 15:42
Re: RENASIAULT
GTI, Latitude není lowend. Znovu ti připomínám, že je to auto, které na trzích, kde se uskuteční rozhodující prodeje začíná o 10 000,- Euro nad Passatem.
19. 2. 2011 15:41
Re: RENASIAULT
Techniku může vyrobit kdokoliv, na karoserii musí ovšem dát logo ten, kdo ji stvořil. Jen tak může existovat různorodost a originalita aut. Renault fokonale rezignoval na to, co Renault dělalo vždy Renaultem - designový styl, jedinečnost.

O nástupce laguny se nebojím, bude to nějaký samsung.
19. 2. 2011 15:38
Re: RENASIAULT
Oba píšeme o stejné věci, já s technickou kooperací nemám problém, jinak to ani dnes už nejde, jenže to, co si musí automobilka podržet vždy, to je design, ten je dnes totiž tou hlavní devizou. A na to Renault dokonale (podle mého až trapně) v latitudě rezignoval.
19. 2. 2011 15:36
Re: RENASIAULT
Víš, já si myslím, že se právě naplnil ten článek - latitude ja ukázka toho, jak si výrobu aut velikostí nad méganem Renault představuje. Jinak je to samozřejmě v kontextu toho, co všechno Renault už vyrobil dokonalej trapas.
19. 2. 2011 15:33
Re: WHY NOT?
Píšeš, že latituda je pro tebe zajímavou vobou. V tomhle jsi mě překvapil. Chápal bych to řekněme někde u aut kvality P508, tam je to asi na místě, ale že zrovna tenhle renault tě přitahuje svojí zajímavostí?
19. 2. 2011 15:33
Re: NOVÁ LAGUNA
Komu z trojice francouzských výrobců přiřknout v žebříčku poslední místo, Peugeotu, Citroenu, Renaultu?

Z hlediska čeho? finančních výsledků? Celkových prodejů? Designu? čeho?
19. 2. 2011 15:30
NOVÁ LAGUNA
No, tak jsme to dostali diskuzně do té správné aktuální roviny - jsou automobilky, které design vyváží a jsou automobilky, které design... dováží. Jak je to v případě latitude ví snad každý. Jak je to v případě Koleose též. Přemýšlým, jestli právě v tomhle je obsažen ten tolik diskuzně oceňovaný francouzský esprit a šarm. Jakkoli je mi pojem jako "nuda" v případě aut vzdálený, zde prostě nemohu, ano někdo si pod pojmem nuda na kolech představuje BMW5, AUDI A6, SUPERB, pro mne je tou nudou zase latitude.

Já nevím, zda mám tedy Koleose a latitude zařazovat mezi modely, kterýma se Renault předvádí světu, nebo zda se jedná o speciální edici s určením mě neznámým, poradí mi někdo?

Asi se dá pochopit, že mnoho dílů (pod kapotou) bude dodáváno subdodávkou třeba z tramtárie. Pokud to tam umí i dobře sešroubovat, prosím, proč ne, je to ostatně běžná praxe všude. Ovšem to, co na automobilku křičí do světa, ta pověstná výkladní skříň, no to je přece karoserie, její design, styl automobilky promítnutý do originálních, jedinečných a lehce identifikovatelných tvarů.

Možná, kdyby další laguna vypadala takto - [odkaz] a že to nadějí má, o tom jsem přesvědčen, bude věc jasněší. Latituda a Koleos naznačili to, co předznamenal shora na diskuzi zmínění článek - renault designově končí u méganu, tam je jeho současný zenith, laguna proběhla nedávno modernizací a tak se můžeme oprávněně domnívat, zda Laguna nová vyjede na echt modelovém kabátu z francie, či to bude jen "prekabátěný" samsung. Můj tip se kloní k tomu samsungu.

Ale klid, na diskuzi si jistě přečteme, že jim tam určitě pomáhali pařížští mistři, a že dnes už je vlastně jedno kde šiješ. Tak tuto hru budu rád hrát na diskuzích, garážově to vnímám zásadně, zásadně jinak.

Tedy pár otázek na závěr -
1/ Je Latitude regulerní renaultovský produkt, za kterým pravověrní pevně stojí?
2/ Měl by Renault v dalších modelech stylisticky na Latitudu navázat?
3/ Neslušel by Latitude více znáček na kapotě s logem... Dacia?
4/ Komu z trojice francouzských výrobců přiřknout v žebříčku poslední místo, Peugeotu, Citroenu, Renaultu?
19. 2. 2011 15:26
Re: RENASIAULT
Jenomže, jak to auto chceš kupovat, když se na většině "vyspělých" evropských trhů nebude prodávat? GTI - to auto šlo s jistou myšlenkou na trh a je upraveno na specifika místního trhu. V Asii to není žádný low-end ani cenový ani designový - možná z perspektivy starého Evropana to tak vypadá, ale Svět se posouvá dále, takže budíček.
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 15:20
Re: WHY NOT?
Jsem zvídavý a otevřený člověk. Dokonce jsem seděl v Dusteru a je to taky zajímavé.... ;-)
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 15:18
Re: RENASIAULT
Jo souhlas, ale fakt si myslím, že tohle je klika do nových dveří. Prostě ren se svými, spolehlivostí, pověstnými vozy vytěsnil nejen z trhu těchto vozů, ale hlavně z vnímání zákazníků.
Proto musí nasadit odzkoušené, z hlediska vývoje levné vozidlo, které veme za klidu a otevře nový svět. Jinak ano, čekal bych od nich nějaký krásný architektonický kousek ve stylu avantime nebo Vel Satis. To byla krásná doba krásných vozů. Zabila je ale francká nadutost.
19. 2. 2011 15:15
Re: Uvidíme.
Zrovna jsem na ni v tu chvili narazil, tak jsem se musel podelit. Doufam, ze vse zustalo uvnitr.
Avatar - Ondore
19. 2. 2011 15:12
Re: RENASIAULT
Motory BMW v Peugeot, Renault ich zase vyrobí pre Mercedes, zdieľané podvozkové platformy, to všetko medzi značkami z úplne opačného spektra a ktoré by o spolupráci ešte pred pár rokmi nehovorili ani omylom. Ide nový svet, Navtech má kus pravdy, zvykajme si. A s tým lowendom z Kórey by som bol opatrný, za čo sa dá solídny kus auta vyrobiť a predať nám dokazujú špičkoví výrobcovia všade mimo Európu. Nakoniec aj tá Jetta v US stojí polovicu a len lepšími daňovými podmienkami a vynechaním pár skrutiek to nebude.
19. 2. 2011 15:03
Re: WHY NOT?
Co pro tebe už není všechno zajímavé?...
19. 2. 2011 15:02
Re: RENASIAULT
Nikdo tu nežongluje, no, já bych ocenil spíše pokračování renaultovských velkých sedanních tradic. Vadí mi, že respektovaný evropský výrobce v nejprestižnější třídě představí evropanům designový lowendový asijský kabát.
19. 2. 2011 15:00
Re: RENASIAULT
Ne, vychádzam z toho, že chci v Evropě kupovat (alespoň) evropsky designovaná auta.
19. 2. 2011 14:59
Re: RENASIAULT
Tohle je samozřejmě na dlouhou diskuzi, pomineme-li nyní technikua vklad do ní od Renaultu, pak respektovaná evropská automobilka si prostě nemůže dovolit koupit (proboha) doslova lowendovej kabát a nabízet ho v Evropě.
19. 2. 2011 14:57
Re: RENASIAULT
Běž se podívat do prodejny VW, pak teprve piš.
19. 2. 2011 14:56
Re: RENASIAULT
Nejsem vedle, naopak, vedle je renault, tohle si prostě jedna z nejstarších automobilek dovolit v Evropě nemůže.
19. 2. 2011 14:55
Re: RENASIAULT
Jako ironický německý import experiment by se to přijmout dalo :-) ale jinak je to vyznamenání pro samsung a ostuda pro renault.
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 14:50
Re: Uvidíme.
Koná se revoluce u Passata? Není i ten passat prostě spotřební kára?
Jinak co se radosti z jízdy, třeba i toho ega týká....co když tohle bude denní ponožka, stejně jako passat, mondeo, citro, atd.... Umíš se zamyslet i nad touto variantou nebo si chceš jen autem leštit ego?
Jinak souhlas s tím, že to bude dobře držet konkurenci....
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 14:48
Re: KONEČNĚ
A kdo je mamka a kdo tatka? ....ještě pusu kucíííí
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 14:47
Re: RENASIAULT
ale jo, žonglovat a podsouvat různé domněnky ti jde. Koleos je renault. Je alhamrbra seat nebo sharan? .....atd. Pokud budu používat stejný metr tak...... ale nic. To je zbytečné.
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 14:44
WHY NOT?
....těším se na setkání na živo, na testovací jízdu.... ale proč ne? Když vynechá pérohoničské lechtání ega skr spotřební zboží.... tak je to zajímavá volba, neříkám nejlepší, říkám velmi zajímavá. Takže proč ne?

Spec pro navtecha: ;-) >:D :-! >:-[] :yes: ....snad ti to bude stačit.... btw: neodpověděl jsi mi pod Tiguanem. ;-\ :-|
Avatar - gld
19. 2. 2011 13:56
Re: Nooo
Mne sa páči štýl latitude. V dobe, kedy máš pomaly aj na jogurte prívlastok "sport" pôsobí ako balzam na (pokojnú) dušu :-)
19. 2. 2011 13:54
Re: RENASIAULT
Vychádzaš z toho, že Európa je pupok sveta. Nie je.
19. 2. 2011 13:52
Re: KONEČNĚ
Mňa skoro rozhodil, po nedávnych skúsenostiach s ním by ma ani nenapadlo, že to ešte dokáže. No vida, starý Navtech sa vrátil. :-)
19. 2. 2011 13:50
Re: Uvidíme.
Čo blbneš, som po obede... 8-s
Avatar - Ondore
19. 2. 2011 13:11
Re: RENASIAULT
Vyššie Navtech krásne píše o instatnej polievke a to je smer, ktorému sa nevyhneme. Otázka je, kde je to ešte Škodovka, a kde je to skladačka. Rovnaký podvozok, motory, čudlíky na palubke sú aj medzi VW group bežné a ja by som Polo, Ibizu a Fabiu za tri rôzne autá nepovažoval..
Avatar - Ondore
19. 2. 2011 13:01
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Tak toto vysvetliť VWyvoleným... >:D
19. 2. 2011 12:52
Re: RENASIAULT
Dokazem si predstavit, ze VW rezignuje na vyvoj vlastneho maleho crossoveru a "rebrandne" SX4...dokazu si to predstavit aj vo VW kde sa momentale uvazuje do akej mieri SX4 preberu. Alebo sa uz rozhodlo?
19. 2. 2011 12:41
Re: RENASIAULT
Asi tak. Jestli na té korejské továrně je nápis Renault nebo Samsung, to už vyjde nastejno. Vadí snad někomu, že se BMW X3 až X6 vyrábí v Americe? Nemyslím.

Svět se globalizuje a ať se nám to líbí nebo ne, tak auta se globalizují s ním. Ameriky se znaky Fiatu a Lancie, Bavoráky a Mercedesy vyráběné v USA, VW z Mexika a Brazílie (a Slovenska a...), Renaulty z Korey a Turecka, Volvo patřící Číňanům, MG navržené a vyráběné v Číně. Zvykejme si, jinak už to nebude.
19. 2. 2011 12:40
Re: RENASIAULT
Jo v jedné z kolébek aut, ve Francii si můžeš vybrat mezi tímto kačerem a Passate s Polem zdarma. Nebo 2 Jetty, pokud si potrpíš na repre sedany.
19. 2. 2011 12:33
Re: RENASIAULT
Zase jseš vedle. Nebudu komentovat kachničky, ale s tím SsangYongem jsem to nepochopil. Nebo mi uniklo, že ho VW koupil. Renault Samsung 100% vlastní a pokud ho tady prodává jako Renault, je to stejné jako např. s Alhambrou, jež se prodává jako Seat i VW. Jinak o nástupce Laguny a VelSatise se neboj. Bude to ještě nějaký ten rok trvat, ale přijdou. Doufám, že to té doby vydržíš i ty. >:-[]
Avatar - petrumr
19. 2. 2011 12:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 2. 2011 12:27
Re: RENASIAULT
Pochopil jsi to dobře. Ne náhodou se začal nejdříve prodávat v Rusku, Maroku a ještě někde v Africe.
Avatar - VDC
19. 2. 2011 12:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 2. 2011 12:13
Re: RENASIAULT
Podle mne to jsou predcasne zavery a cely Renault Latitude je postaven na dobrych prodejnych cislech v Koreii - za rok pres 60 000 ks. Nejakou chytrou hlavu napadlo, ze se to prebranduje a bude prodavat na "emergency market" coz je vychodni Evropa, Jizni Amerika, Afrika a mozna na vychod jeste dal >:D a na domacim trhu - jinak jestli jsem to pochopil spravne na jinych trzich bud nebude (Velka Britanie) anebo bude v podobe nemeckeho experimentu.
19. 2. 2011 12:11
Re: No kľudne ma ukamenujte...
Nevím jak u vás na Slovensku, ale v ČR by to mohla způsobit špatná pověst dovozce Citroenu. Větší reklamace posuzují přímo oni a i zcela zjevné věci zamítají. Rádi se soudí.

Citroen mám velice rád, ale z těchto důvodů bych do něj v současné době nešel. Smutné je, že ta auta za to nemohou. I když myslím, že toto by si výrobce měl více hlídat (viz. některé servisy Fiat, bývalý dovozce/prodejce Jaguar/LandRover atd.)
19. 2. 2011 12:07
RENASIAULT
Není to zrovna moc dávno, všichni jsme měli možnost číst zprávičku, že prý renault uvažuje o portfoliu končícím u mégana, tedy u třídy nižší střední. To bylo diskuzního odporu, to bylo diskuzních nářků. No, uteče pár měsíců a můžeme zahájit diskuzi, zda to byla opravdu jen úlisná kachna vypuštěná konkurencí, nebo na té zprávě vlastně bylo hodně pravdy. Jak asi bude vypadat nová Laguna? Možná, když se podíváme nahoru dojde nám, že to s tím méganem nakonec ulétlé nebylo. Ostatně, že koleos není renault tu ví i vrátnej...

Umíš si představit, že například Škoda rezignuje na vývoj nového Superba a nahradí ho Rodiem od SsangYong? 8-s

Evropa, kolébka aut a tady se regulérně diskutuje, jestli je dobrý koupit toho kačera dneska nebo až po zítřejší slevě za třipade...

Ach Renaulte...
19. 2. 2011 12:05
Re: Prodeje Francie
No ono by to spise chtelo srovnat jestli Latitude nekanibalizuje treba Lagunu, koukam na cisla z roku 2010 (mesicni) a vypada to, ze nekanibalizuje - ze co novy Latitude - to novy zakaznik. Treba October 2010 - Laguna 1 318, Latitude 68.
19. 2. 2011 12:05
Re: Prodeje Francie
Víš o čem vůbec píšeš ? Podívej se na co reaguješ.
19. 2. 2011 12:00
Re: Prodeje Francie
Dival jsem se i na Koreu a tam jede na dracku - mesicne okolo 5 500 coz je celkem masakr. Jejich trh je cca 1,3 mio aut rocne to je nekde na urovni 45% velikosti nemeckeho rocniho trhu. Docela jsem prekvapen, ze je tak velky.
Avatar - Krispos
19. 2. 2011 12:00
Re: Prodeje Francie
Že se ve Francii prodávají francouzská auta je asi stejná bomba jako že u nás vede Škoda...
19. 2. 2011 11:53
Re: Prodeje Francie
Ta čísla znám a zatím na tom Latitude není ve srovnání s o třídu menšími a levnějšími konkurenty zase tak špatně.
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 11:43
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Ano,protože vlastně asi o nic jiného nejde ;-) .
19. 2. 2011 11:37
Prodeje Francie
Francie leden 2011:

Peugeot 508 - 1 354

Renault Laguna - 1 265

VW Passat - 1 244

Renault Latitude - 971

Ford Mondeo - 399

----

Perlicka na zaver Renault Wind - 275
Avatar - Sosa
19. 2. 2011 11:33
Re: No kľudne ma ukamenujte...
mna na C5 najviac odradza ten volant, ten je pre mna neodpustitelny
19. 2. 2011 11:24
Re: No kľudne ma ukamenujte...
V Beiruthu jsem jich pár viděl a působí na silnici příjemně, neagresivně, elegantně. Myslím, že leckomu by jeho charakter mohl vyhovovat i tady, jsem zvědav.
19. 2. 2011 11:18
V nabídce není 2.5 V6, 3.5 V6
Motorová paleta není kompletní. V ČR nejsou benzínové 2.5 V6 a 3.5 V6.
19. 2. 2011 11:00
Re: Uvidíme.
Korejskou tabulku už rozhodila 8-s
19. 2. 2011 11:00
Re: Uvidíme.
Nebo za 2,5k euro tohle :))
[odkaz]
19. 2. 2011 10:58
Sleva 250 000,- na základní model nám nestačí
Některá auta jsou u nás neprodejná / zatím jen teoreticky / ani za cenu aut o dvě třídy nižšší. Latitudu obhajovat nebudu - auta této velikosti mě nezajímají a tento design. směr také ne. Směrodatné jsou pro mě ceny a prodeje ve Francii / na trhu, kde se odehrává většina prodejů /. Bude mě zajímat srovnání s o 10 000,- Euro levnější 508, C5, Passatem, Lagunou.
19. 2. 2011 10:56
KONEČNĚ
Konečně je na diskuzích kolega Navtech. Naplno a v plný palbě ;-) :yes: Tak já mu nyní píšu, že takovouhle diskuzní parádičku jsem tu již dlouho nečet´.

BRAVO NAVTECH :yes: :yes: :yes:
19. 2. 2011 10:46
Re: pekna cena
este nieco inteligentne? uz len to ze si rozosmial sopliaka GTIho ukazuje na inteligenciu tvojho odkazu..
19. 2. 2011 10:45
Re: Nooo
asi tak.. pre dochodcov a konzervativnejsich ludi ktori nechcu sportovost ale eleganciu, preco nie? Renault doplnil segment o dizajn ,ktory sa akosi vytratil.. Osobne by som ho nekupil , nie je to moj styl ale drzim palce..
19. 2. 2011 10:37
Re: Uvidíme.
Však o tom to je. Ty chceš radosť z jazdy, značku a ego, a možno sa nájde aj niekto taký, čo uprednostní pohodlie, nonšalantnosť a klídek - umocnené nižšou cenou. Vyberieš si. Křidýlko nebo stehýnko? ;-)
Avatar - Ondore
19. 2. 2011 10:23
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Kto nešilhá VWokem, ten dokáže nájsť aj na tomto SamRen-e reálnu value for money ;-)
19. 2. 2011 10:23
Re: No kľudne ma ukamenujte...
Nemyslel som VW. Nemyslel som konkrétne žiadnu značku, narážal som na to, že kupcov odradzuje asi to logo Citroenu, inak si neviem vysvetliť prečo nie je úspešná. Inak, ak by to malo logo VW, bolo by zaujímavé pozorovať ako by sa to predávalo.
Avatar - Igithegreat
19. 2. 2011 10:16
Re: pekna cena
Ano liftback, ale tridove to bylo stejne auto. Ale libi se mi proste, ze nekdo prisel v dnesni dobe s klasickym pekne vybavenym a nenapadnym autem.
19. 2. 2011 10:16
Re: Nooo
No tak boom to rozhodne nebude, ide tak trochu proti prúdu. Dnes letí dynamika, športovosť, ostré a dravé črty, Latitude je pravý opak. Ale zas pochvala Renaultu za to, že ponúka k európskej konkurencii, ktorá hrá prakticky na jednu nôtu, dosť odlišnú a zaujímavú alternatívu. :yes:
Avatar - Andromeda
19. 2. 2011 10:14
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Zdravím Tě cestovateli ;-) .Hezky jsi to vystřihl,pán má spřízněnou nejen múzu...
19. 2. 2011 10:13
Re: Nooo
No tak ty si iný živočích, za tú istú cenu auto o dve triedy dolu, pohoda... >:-[]
19. 2. 2011 10:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 2. 2011 09:48
PROC NE?
Latitude ma vzheld, ktery se da nazvat otrepanym "nenadchne/neurazi". Tudiz vzhledove (!!!) ho muzeme zaradit k Passatum brazdicim, klickujicim na D1.
Oproti Passatum ma ale nekolik prednosti. Jako prvni muzeme uvest korejskou kvalitu a spolehlivost automobilu. Dale velikost, pohodli a vybaveni za danou cenu, popr. nezajem zlodeju (spekulace).
Tudiz nahore mame vybornou moznost obmeny vozu pro obycejne "cestaky" (sebezvanymi manazery), ktera neni v zadnem pripade k zahozeni.
19. 2. 2011 09:31
Re: pekna cena
jenze croma byla liftback a ne sedan :-)
Avatar - Dinar
19. 2. 2011 09:13
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Ty voe, za tuhle diskusi ti snad založím fan club. :-) :yes:
19. 2. 2011 08:10
mercedes mezi renaulty
Ne že by vypadalo až tak bombasticky, je to taková zvenku střízlivě vypadající limuzína, ale zevnitř už působí luxusnějším dojmem. Jo v základu výbava stačí 110 tisíc za naftu se vyplatí asi málokomu :yes:
19. 2. 2011 07:57
Re: Taxi, Taxi
Octavia, Passat, C5, Megane a Laguna.
Pokud pocitam vetsi mesta, ne lokalni obskurnosti.
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 02:09
Re: Uvidíme.
Za 500 nemůžeš chtít všechno, dostaneš ionizátor vzduchu, trochu měkčí podvozek korejskou kvalitu, tak si nevymýšlej... a ještě do kufru narveš 3 nákupy z Lídlu nebo jeden z Makra. ;-)
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 02:08
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Hele, BMW dělaj američani co vím, škodovky Bosenci a Mercedesy měli dělat Rumuni...
Jedu na Tahiti, měj se, díyk za tip... a já kde budu pitvat >:-[] >:D
19. 2. 2011 02:03
Re: Uvidíme.
Klišé... je to nafouklá laguna, žádná revoluce se nekoná, prostě spotřební kára, která "nerozhodí" žádnou tabulku nikde na světě. Konkurovat bude pouze cenou, ale to je OK, protože konkurence, ta "naše" :-) na to bude adekvátně reagovat a to je taky OK.
No a co radost z jízdy a vlastního leštění ega? Kolik z nás ho zahodí pro instantní polífku z asie?
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 01:56
Re: Uvidíme.
Bezpečné, úsporné, spolehlivé, komfortní. Ano, tohle nabídne i Passat....krom toho spolehlivé.
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 01:46
Re: Uvidíme.
Nechme stranou metafory..... která značka nabídne tohle svezení za podobné peníze?
Prosím stručnou odpověď bez emotikonů. >:D >:-[]
19. 2. 2011 01:45
Re: No kľudne ma ukamenujte...
Myslíš logo VW? Nebo jaké?
19. 2. 2011 01:39
Re: Uvidíme.
Nojo, tak koukej třeba na ČT1
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 01:33
Re: Uvidíme.
Nechápu, co jsi tím myslel. Zkus to rozvést.
19. 2. 2011 01:33
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Ja som nehovoril o manuálnej prevodovke v BMW, ja som na tvoju vetu: "že po vyzkoušení mnoha automatů jsem nic co by se DSG alespoň přibližovalo, nenašel", reagoval v tom zmysle, že BMW na to priblíženie k DSG nepotrebuje ani dvojspojku. Stačí mu automat s jednou... ;-)

EDIT: ešte to upresním. DSG som mal možnosť posledne vo fabii v 7. st. verzi s TSI motorom a predtým dvakrát s TDI, raz u Octavie, raz u Tourana. No a keď to porovnám s jazdou s automatom v 3-kovom BMW (neviem motor), kde nebola dvojspojka, tak prejav automatu v BMW bol určite lepší. Výhodou DSG bola len rýchlosť radenia. Ale kultivovanosťou to na BMW nemalo. Tam som zmenu rýchlostného stupňa pozoroval len podľa zvuku motora a otáčkomera. DSG mi zvlášť u tej fabie trhalo autom a pri Tourane bolo strašne nerozhodné. Predbiehanie bolo strašné. U Octavie to bolo fajn. Tam som si chválil.
19. 2. 2011 01:27
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Máš recht, renault to v podstatě není... ;-)
19. 2. 2011 01:25
Re: Uvidíme.
No jasně a opencard nabízí daleko víc i s vlekem, někdy i pod zemí.
19. 2. 2011 01:23
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
A maďaři mercedesy...
A korejci renaulty
A němci BMW
A němci Skoda
A američani lancie
A tahiťani nedělaj nic, protože maj důchody, jako prase >:D
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 01:17
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
A slováci bryndzové halušky...
Avatar - Ji/Ri
19. 2. 2011 01:16
Uvidíme.
Sám jsem zvědavý, jak uspěje. Ale myslím, že na ocet nezůstane. Osobně bych těch 900 nedal, ale za půl koule tohle? ...myslím, že je to více než dobrá nabídka. Myslím, že tohle svezení a prostor nabízí konkurence někde kolem 750 a výše?
Avatar - Ondore
19. 2. 2011 01:14
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Tak trochu by som rozlišoval, dostať za 2 kila auto, z ktorého pri zatvorených dverách dokáže vybehnúť cez spáry aj kočka nie je o ekonomickej vojne západu ;-)

Ale dnes boduješ, človek by nečakal toľko hlbokých myšlienok pod Renaultom ;-)
19. 2. 2011 01:03
Re: No kľudne ma ukamenujte...
Tak tá 508 bude asi hodně popredu v predajných číslach. C5 sa bohvieako nepredáva a to je podľa mňa škoda. Je to výborné a veľmi pekné auto. Keby to malo asi iné logo na kapote, tak by to šlo na dračku... A ja mať o pár tis. € k dispozícii viac, tak by bola určite medzi priamymi uchádzačmi.
19. 2. 2011 00:51
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
No podívej... duster za 3 kila má pomalu svojí hymnu, kabelku... a známý si koupil Ladu Niva (v plný palbě >:D ) za 200 litrů s pomalu doživotní zárukou a asistenční službou na 5 let zdarma! To znamená, že když by mu to nedej Bože zdechlo třeba v Chabarovsku, tak mu přistaví automaticky káru o třídu výš! Asi Čajku, ale to je fuk, že?! Kdyby Lada tedy kopírovala píár třeba VW, tak jsou králem, ne? ;-)
19. 2. 2011 00:43
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
A dánové lego a kajaky...
19. 2. 2011 00:42
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Neviem, ako ludia u vás v Čechách, ale u nás mají lidi všechno z Asie, aniž by si to třeba uvědomovali, pokud nemají skříně "na míru" od "Jardy", nebo BMW atd...
Předpotoptní krajina už asi neexistuje, protože i obyvatel v Papua new Guinea tě vítá v tričku od Nike s iPhone a akceptuje i kreditky od Kellnercreditu.

Auto z pytlíku, sex z pytlíku, let na Měsíc z pytlíku, hodinky v pytlíku... všecno nás to jednou zabije.
Avatar - Ondore
19. 2. 2011 00:38
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Instanci formuluješ výborne, rozumiem čo vravíš a súhlas.

Je pravda, že dneska sa vojny vyhrávajú ekonomicky, obsadiť trhy je základ a platí to rovnako zo západu na východ (viď VW v Číne) ako z východu na západ (napr. Hyundai-Kia v EU a US). Kto bude kde víťazom netuším, osobne je mi to tak trochu jedno, pretože počas "zápasu" väčšinou získava zákazník, keď si ho obchádzajú s lepšími ponukami a fičúrami, ktoré ten-ktorý výrobca prinesie.

Po obsadení trhu ale prichádza pravý opak, stagnácia a vysoké ceny a to moc nemusím, veď kto áno? Len sa pozri, čo robí trhová dominancia s ľudovými vozidlami ;-) >:D
Avatar - Righ
19. 2. 2011 00:38
Hundaj by se mel ucit
At si rika kdo chce co chce, kdyz porovnam tohohle korejskyho Renaulta s takovou i40kou, dava prvni jmenovany tomu druhymu co do designu tezce na frak. A ucit by se krome Hundaje mohla i Lancia, a to pokud jde o sice mirnou, ale poctive a kvalitne udelanou zmenu pri kopirovani existujiciho auta. Jen se podivejte, jak vypada puvodni Samsung SM5 - [odkaz] . No neudelal Rencek zmenou masky milovej krok kupredu?
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 00:36
Re: No kľudne ma ukamenujte...
Máš tam SZ.
Jinak jo, těžko říct, ono relativně reprezentativně to vypadá, pro klidného řidiče proč ne, ale z druhé strany o trochu menší auta jsou tady s podobnou cenovkou - C5, 508, Mondeo atd... Velké prodeje nebudou, jestli se nějaká Fr. firma u nás najde, co to koupí jako fleet, tak možná do 50 ročně.
19. 2. 2011 00:33
Re: No kľudne ma ukamenujte...
To je ťažko povedať, to neviem ani ja. To by som v tom musel najskôr sedieť, trochu si to vyskúšať a tak. Ale človek, ktorý vie rozmýšľať reálne ekonomicky a vie si zrátať hodnotu za peniaze sa majiteľom Latitude môže kľudne stať. Ja si nemyslím, že to bude zlé zvezenie, alebo že by to bolo totálne nekvalitné auto. Ukážu čísla. Ja si v tomto prípade netrúfam tipovať...
19. 2. 2011 00:28
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Ale veď to aj ja. Ja veľa cestujem, ale doma je vždy doma! To je jasné. Ja sa len snažím povedať, že ľudia majú väčšinou veľmi mylné názory o ostatných krajinách. Napríklad o tej Kórey o ktorej je tu reč. Ľudia u nás a v Čechách ju vnímajú ako nejakú predpotopnú zaostalú krajinu a pritom je skutočnosť úplne niekde inde...
Avatar - Ondore
19. 2. 2011 00:28
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Ja mám iba dve skúsenosti, spolu nejakých 3.000km, jedna cca 2 roky stará, jedna z leta, obe boli 170k TDI + DSG a obe sa prejavovali presne ako píšem. Tak buď som mal "šťastie" na nedorobky ja, alebo máš niečo porouchané Ty, čo si ale v tomto prípade môžeš gratulovať ;-)

Úplne seriózne, moja skúsenosť hovorí, že zvuk uvedeného PD je jeden z najhrubších, až obťažujúcich na dlhšej trase a rozjazd je des, nepoznám horšie v danej triede. Pochváliť môžem radenie za jazdy, je rýchle a v pohode, omylov je minimum. Ak Tebe pri rozjazde táto kombinácia neposkakuje, rád sa preveziem a verejne poopravím svoj názor.
Avatar - white label
19. 2. 2011 00:28
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Ty jsi zase klidně u BMW vyzkoušej tu dvojspojku (DKG) s manuálem má zkušenost kdekdo, včetně BMW... ;-)
19. 2. 2011 00:23
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Nedovedeš si představit, jak miluju návrat do takový maličký prd.e.le, jako je Praha! :-O
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 00:22
Re: No kľudne ma ukamenujte...
Líbit se ti můžu, ale vsadím se, že by sis jej nekoupil ;-) Nevím, jestli Renaultu prospěje v image prodat tady ročně 10 aut, co patří spíše do Číny... :-|
Avatar - Ronault.
19. 2. 2011 00:21
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Hyundai dělá taky kde co, i telky, Daewoo taky, dokonce lodě, Škodovka lokomotivy, jsou to obrovské společnosti, často ani nemají mezi sebou nic společného.
19. 2. 2011 00:19
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Koná se, ale v rámci koncernu a "doma". Tohle je trochu jinde a je to asi první cesta k tý "instantci". (sakra, jak to formulovat)
Nejvíce z říše snů je dnes, že by si třeba VW překabátil nějakou asijskou mr-ku a cpal jí do EU, jako je koleos, latitůda a podobný.
Na druhou stranu, právě, když vylezeš z toho éra v Číně, velká většina taxíků jsou VW a až pak třeba hyundai a sem tam kía.
Katastrofické scénáře se třeba vyplní, ale ne díky krizi, prostě to bude podle mě mít stejný, nebo podobný průběh, jako ty TV, DVD, rychlovarný konve apod. Vlastně DVD asi ne, to už je dneska po smrti, když si do klíčenky USB nastrkáš třeba 300 filmů, co vyjdou za 5 let... :-O :-)
19. 2. 2011 00:13
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Vyskúšaj BMW... Nepotrebuje ani dvojspojku, ver mi! ;-)
19. 2. 2011 00:12
No kľudne ma ukamenujte...
... ale mne sa ten predok začína páčiť! [odkaz]
- možno len trošku zjemniť to chrómované orámovanie okolo toho rebrovania, ale inak je to pohľadné, vkusné, neprehnané a dovolím si tvrdiť že elegantné! A za tú cenu? Sám som veľmi zvedavý na čísla predajnosti, ale to tentokrát tomu Renaultu zo srdca prajem! :yes:
neregistrovaný "TommasII"
19. 2. 2011 00:09
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Nějakých pár desítek tisíc kilometrů jsem s touto kombinací najezdil a, světe div se, souhlasně nekývu. Vím jen jedno, že po vyzkoušení mnoha automatů jsem nic co by se DSG alespoň přibližovalo, nenašel...
19. 2. 2011 00:08
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Môžem potvrdiť. Pred dvomi rokmi som pobudol nejaký ten týždeň v Južnej Kórey. Môj predtým kompletne mylný názor spôsobený domácou mienkou o tejto krajine okamžite padol hneď pri vystupovaní z lietadla na letisku Incheon v Soule. A ďalej sa moja mylná mienka napravovala každou minútou, hodinou a dňom, stále viac. K lepšiemu! Ľudia by si konečne mohli uvedomiť, že Európa je v porovnaní s vyspelými časťami USA a Ázie iba v tých najmenších plienočkách. Navštívte niekedy taký Peking, Soul, Tokyo, Kuala Lumpur, Bangkok a potom sa vráťte do takej Prahy alebo Bratislavy. Pochopíte, že sme úplne maličký a navyše s mylným názorom o zbytku sveta a ľudskej populácii... ;-)
Avatar - Ondore
19. 2. 2011 00:01
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Tiež mi chýbajú naše debaty o Haagen-Dazs ;-)
Katastrofické scénáre spred krízy o tom, že zostane 3-5 automobiliek na svete sa (klop klop) nenapĺňajú, takže dúfam, že instantní auta tu aspoň za našeho života nebudú :-) Jedna kastle s prelepovaným znakom, to je snáď klasika, pri masovkách ide o náklady a Sharan + Alhambra je dobrá cesta, ktorú by som neodsudzoval.
Avatar - Ondore
18. 2. 2011 23:44
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Poskakujúce DSG? Nič iné, ako to, že táto prevodovka si nerozumie s turbodieselmi a každý rozjazd je - poskakujúci, trhaný, vyskúšaj si uvedenú kombináciu a nemôžeš inak, ako súhlasne kývať hlavou.

Ja o nudnosti v prípade VW nehovorím, možno občas spomeniem nedostatok invencie ;-) Passat hlavne vnímam ako premárnenú príležitosť, keď sa rozhodli pre facelift namiesto novej generácie.
18. 2. 2011 23:43
Re: Taxi, Taxi
Všiml sis někdy, co "končí" v EU, jako taxíky?
18. 2. 2011 23:36
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Ahoj človíčku!
Přece sám víš, co tě čeká, když vylezeš z éra třeba v lidové Číně, ne? O tom to asi neni. Předkládáš tady pouze alternativy za "rozumnou cenu". Sám si myslím, že se blíží doba instantních aut, kdy si koupíš auto a k tomu znáček. LCD taky dělaj 2-3 firmy a pak se na to "něco" nalepí. 20 firem s DVB-T tunerů maj stejný krabičky a dálky...
Tak nám nech trochu toho "autosrdce", ať si to ještě užijem i s tím DSG aspol. ;-)

PS: Až se bude dělat Haagen Dazs v Číně, pak už bude konec světa dovopravdy. ;-\
neregistrovaný "TommasII"
18. 2. 2011 23:26
Re: Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Moc nechápu co myslíš nervózně poskakující DSG...(?), ale vůbec si neumím představit v našich končinách porovnávat Latitude (korejsko-francouzký mix, horší představa je už snad jen kombinace ital-polák u Fiatu >:D ) s Passatem, Mondeem nebo třeba Superbem. Jestli někomu připadá Passat nudný, tak co je potom toto??? Z mého pohledu je volba Latitude jen a pouze o penězích a Renault to svým způsobem svoji "sebevědomou" cenovou politikou dokazuje...
Avatar - Ondore
18. 2. 2011 23:09
Samsung? NIKDY!! Alebo žeby predsa?
Nemám rád Samsung. Táto averzia siaha do čias mojej mladosti, keď som nakúpil niektoré z ich top elektro výrobkov a napriek vysokej cene všetky bez výnimky skončili v servise. Som stará konzerva a odvtedy sa tejto značke vyhýbam.

Na druhú stranu, jedným dychom treba povedať o akej značke tu hovoríme. Keď budeš mať voľný víkend, zbehni do Kórey. Južnej Kórey, v tej druhej sú stále komanči a tam môžeš mrkať akurát tak na stroj času, ktorý Ťa vráti o 30 rokov späť.

Čo uvidíš, keď vystúpiš z lietadla? Infraštruktúru o akej sa Ti tu môže iba snívať. Špičkové fabriky, aké sú iba na pár málo miestach na Zemi. Tí maníci sú v TOP5 strojárskej výroby vrátane vysokopresných obrábacích strojov, v TOP3 v elektropriemysle a pár naj majú aj za objem výroby. Áno, Samsung nie je len výroba LCD televízorov a RAMky do Tvojho PC-čka, majú široký záber v každodenných oblastiach od spomenutej elektroniky cez medicínske prístroje, inteligentné budovy, obnoviteľné zdroje, výrobu lodí a tankerov a množstvo strojárskych vrátane automobilky. Všetko na špičkovej úrovni, ktorá je každý rok lepšia a lepšia. Hlboká poklona za dosiahnutý pokrok, je jeden z najväčších vo svete.

Toľko na úvod, aby si premýšľal, kým z teba vypadne odpoveď na otázku, či: Passat 2,0 TDI BMT (170) s nervózne poskakujúcou DSG za 727tis. Kč, alebo Renault Latitude Privilege 2,0 dCi 175 za 670tis. Kč. Nie, nie je to o peniazoch, je to o hodnote, ktorú za ne kúpiš. Ja by som to tentokrát s tými Kórejcami skúsil... Alebo chceš zachovať status koVWbojáka, dáš klapky na VWoči a zVWolíš VWolovinu?

Edit: Keď náhodou budeš v tom Soule, ubytuj sa v hoteli Shilla, je lepší ako najlepší hotel v ktorom si kedy bol. A áno, tiež patrí pod Samsung.
18. 2. 2011 23:08
Taxi, Taxi
Myslím, že většina prodaných Latitudů skončí jako taxíky.
Na tom autě není nic špatně, ale dohromady je to takový nemastný, neslaný mix. Takže vlastně nevím, proč ho chtít.
I když takovej Initiale 3.0 V6 automat v béžový, to musí být povozeníčko. Pravej oldschoolovej sedan...ideální na nenápadné polykání kilometrů s komfortem luxusního bejváku.

Prostě Tour de France. [odkaz]
Takže zpětně přehodnocují původní rezolutní odmítnutí a dávám s výhradami palec lehce nahoru... :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
18. 2. 2011 22:52
Re: Nooo
Tak a do něj, renaulťáci >:-[] Ceny samozřejmě nízké, jak jinak, ale já tomuto autu úspěch nepředpovídám. Myslím, že většina lidí toužící po větším Renaultu sáhne po Laguně, mají možnost 4Control, možnost volby kombi, nižší cenu. Co na Latitude chválím je jeho charakter. Dle mého je to asi poslední sedan vyšší střední ze staré školy. A taky se mi líbí možnost tankovat E85, tohle bych zavedl povinně u všech aut. Za odvahu Renaultu :yes: , ale na kdovíjaký úspěch to nevidím...
Avatar - CHerokee
18. 2. 2011 22:33
Nooo
No jako jo proč ne, ale moc se mi nelíbí. To radši dobře vybavenou Oktávku, Focus nebo Golf.
18. 2. 2011 22:33
Re: No...
To si musíš počkat až do doby, kdy s 9% dph budou jen brambory a mlíko. To pak u nás začne ta správná "krize". ;-)
Avatar - Igithegreat
18. 2. 2011 22:21
Re: pekna cena
Uplne s tebou souhlasim.. zakladni vybava by uplne stacila a konecne sedan jak ma byt.. klasika.. pripomina mi kdyz jsem jeste mel starého Fiata Cromu.. sedan rozlehly, pohodlny, vybaveny..
neregistrovaný "TommasII"
18. 2. 2011 22:11
No...
... je to aspoň levný, po renaultovsku levný... Jen čekám na akci "Latitude od 299.900,- při využití Renault leasingu" >:D
Avatar - dicky
18. 2. 2011 21:50
pekna cena
skvela cena motor na E 85 tak neni co resit a 100 000 kc na vic dat za naftohnusa holy nesmysl...