Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v září 2009: Mercedes-Benz E nejžádanější ve vyšší střední třídě, BMW 5 druhé

Vyšší střední třída byla dlouho klidná, vládlo jí Audi A6 a ostatní se na něj dívali z velké dálky. V září ale bylo všechno jinak.
Zpět na článek
Avatar - Ham.
18. 10. 2009 12:41
Ečko první, to objektivně sedí.
Do příchodu nové 6ky a 5ky prodeje ovládne E, je prostě nejvyváženější=nejlepší v současné době a to za rozumný peníz. Uvidíme po příchodu nových verzí 6 a 5 zda se dokáží vrátit na trůn, já myslím, že ano podle klasického pravidla mezi velkou trojkou každý chvilku tahá pilku...
Avatar - white label
17. 10. 2009 01:24
Re: logický vývoj, logický výsledek
Aha..., takže chceš říct, že tyto tvé hlubší úvahy nad Audi, nebo Volvem, nemají s článkem pod který je píšeš, vlastně nic společného...? :*) ;-)
16. 10. 2009 19:10
Re: logický vývoj, logický výsledek
Vsim sis ze vubec nehodnotim ty prodeje protoze z jednoho mesice se neda nic usuzovt samozrejme ...
Avatar - white label
16. 10. 2009 18:07
Re: logický vývoj, logický výsledek
Neboj, po prodejích A6 za září v české republice už u Audi jistě padají hlavy... >:-[]
Co kdyby ses pokusil "okomentoval" i tu "nudu" za 1-9/09
Ale to asi není tak důležité jako za jediný měsíc...
"Aneb kdo s čím zachází..." ;-)
16. 10. 2009 13:50
Re: logický vývoj, logický výsledek
Seriozni a rozvazny design Audi se roztekl do naproste nudy ze ktere umel par mesicu po uvedeni vytrhnout tvar A5ky, ktera uz po roce opet jen nudi.

Dalsim problemem je rozeznat A8 od A4 ....

Aneb kdo s cim zachazi tim take schazi

Volvo hura - kdyz vezmu v potaz ze S80 a spol je jen facelift 11 let stareho auta. Mam vas rad a doufam, ze v Cine neskoncite ;-)
16. 10. 2009 12:53
Re: logický vývoj, logický výsledek
Paklize pomahal americkemu managementu, pak jiz zabijakem je ;-)
Avatar - jurajos
16. 10. 2009 12:52
Re: logický vývoj, logický výsledek
Na to že dotyčná osoba je občas zábavná a občas aj vtipná, by si zaslúžila lepšiu analýzu svojho nicku.
Potom by sa možno došlo aj na to že toho zabijáka vlastne vôbec zháňať nemusí! >:-[]
Avatar - T613
16. 10. 2009 12:40
Re: logický vývoj, logický výsledek
myslím, že Spadlý výtah právě začal shánět zabijáka >:D
16. 10. 2009 12:36
Re: logický vývoj, logický výsledek
Me je to fuk co napise, sam to vidim jako americkou bezednou a nekoncepcni diru, ktera zahnala do uzkych Jag, LR, Volvo a koneckoncu i evropsky Ford.
16. 10. 2009 12:27
Re: logický vývoj, logický výsledek
no počkej, až na tebe spadne nějaký Výtah a vysvětlí ti, co všechno Ford zaplatil Volvo, Jagu, a vlastně i PSA! >:-[]
16. 10. 2009 12:17
Re: Stane se petka jednickou?
nebál bych se ubrat klindě i 20% na vertikále. Nová 7er jako evoluce (dizajnová) té předchozí není špatná, ale taky mi ty obrovské ledvinky na ní nesedí. Na X5/6 v té mase přece jenom víc zaniknou. :yes:
16. 10. 2009 11:36
Re: logický vývoj, logický výsledek
Tak právě interiér u 5 mě celkem zklamal, vůbec není útulný, především kvůli středovýmu panelu, který je negativně zalomen. Ale jinak je aktuální 5 parádní auto :yes:
16. 10. 2009 11:10
Re: Stane se petka jednickou?
No zdá se, že půjde ve stopách "dravčího" pohledu nové Z4 a 5GT, což mi dělá velkou radost.
16. 10. 2009 10:41
Re: logický vývoj, logický výsledek
Presedal jsem do petky z trojky, proto mozna az prilisna idealizace, navic s M-kovym volantem, ktery nejvetsi slabinu volantu, tedy slaby venec resi. Nesourodost povrchove upravy se tahne napric spektrem vsech BMW predstavenych po roce 2000. Co se tyce dvernich panelu a volice automatu, tam BMW zjednalo napravu pri FL, narozdil o A6, jejiz volic dnes vyvolava dojmy nechteneho retra ;-)
Avatar - Dinar
16. 10. 2009 10:34
Re: logický vývoj, logický výsledek
Mě se XF taky celkem líbí, teda zvenku, ale nemá tvarové detaily, na které bude moct oko sklouznout a potěšit se jimi, až bude umět základní tvary za pár let zpaměti. Proto mluvím ve vztahu k pětce o určité obyčejnosti. Ale rozhodně design není to, co by XF nějak bránilo v rozletu.
Avatar - jurajos
16. 10. 2009 10:24
Re: logický vývoj, logický výsledek
V zásade máš možno s tým XF pravdu, ale na mňa stále pôsobi veľmi sviežo a zaujímavo(asi tým že je to defacto novinka) Predovšetkým zadobočných pohľadov sa neviem nabažiť.
Nie neutiekla a v tom vidím geniálnosť základného tvarového konceptu E60.
Avatar - Dinar
16. 10. 2009 10:13
Re: Stane se petka jednickou?
Jo, je to tak, a co se těch ledvin týká, na sedmičce by to chtělo tak 10% ubrat, vertikálně. Snad Fl. ;-)
Avatar - Dinar
16. 10. 2009 10:12
Re: Stane se petka jednickou?
To je právě to super, je co cizelovat, cítím v kostech, že F10 bude po E39 zase tou správnou generací pětky. ;-)
Avatar - Dinar
16. 10. 2009 10:10
Re: logický vývoj, logický výsledek
Ona ta ordinérnost, dost souvisí i s okoukaností, ale nerozporuju to, E60 přeskočila generaci, pomineš-li stylingem namakané XFR, tak obyčejné XF vypadá (přitom novinka) vedle E60 právě jen obyčejně, podobně jako ta A6, která na to má, vzhledem ke svému věku, větší nárok. A éčko? Že by pětce designově nějak uteklo, neřekl bych. ;-)
Avatar - Dinar
16. 10. 2009 10:07
Re: logický vývoj, logický výsledek
Se vším naprostý souhlas, jen vidím trochu jinak ten interier E60, pro mě největší slabina, ne pro ty tvary, bylo to novátorské, a jak vidět z dalšího vývoje, a také jiných automobilek, tohle horizontální členění se zvlněnými linkami určilo trend, problém u E60 je nezvládnuté provedení. Příliš mnoho různých materiálů ne úplně k sobě pasujících, nezvládnuté přechody, hrany, i samotné materiály nic moc, jak ten plast vypadá na exponovaných místech kolem přepínačů, okna, světla, po pár letech je nehodné premie. Ano, zlepšilo se to, facelift pomohl, naopak ale pro mě zas tvarově ztratil kouzlo, dveře nenavazují na původní linky přístrojovky, pořád se mi nelíbí standardní tenký volant, prostě chtělo to dozrát, což se stalo v následujícíh typech, od X5 dál je to paráda, a F10 roztrhá i interiery audi na kusy. :-) ;-)
Avatar - jurajos
16. 10. 2009 10:04
Re: logický vývoj, logický výsledek
Tak pod toto sa pokjne podpišem. :yes:
Hlavne teraz je pri priamom zrovnávaní vidieť, do akej tvarovej ordinérnosti a nudy doviedlo Audi svoje jednotný dizajn.
5-ka stále funguje, možno aj viac ako pri uvedení a nebyť toho čo si mi včera poslal (a vetra v peňaženke samozrejme >:-[] ), ani dnes by nebolo nad čím premýšlať.
neregistrovaný "Donovan"
16. 10. 2009 10:02
Re: Stane se petka jednickou?
:yes: vypadá to velmi dobře, těžko z tý fotky soudit, ale má to (tvarově) nádech klasiky. Že by to tu BMW přecijen zas pořádně rozčíslo?

Ty velké ledviny mi na sedmě taky tak úplně nelahodí.
16. 10. 2009 09:42
Re: logický vývoj, logický výsledek
Volvo zaslouzi potlesk, nebot u Fordu si asi moc penez na vyvoj nevydobyl a presto dokaze stavet velmi solidni vozy.
16. 10. 2009 09:38
Re: logický vývoj, logický výsledek
Člověk má tendenci fandit těm neslabším. :-) Zvlášť teď, když Volvu hrozí prodej do Číny. XC70 je trefa, až mě překvapuje, že o vlásek poráží i Allroad, když vezmu v potaz poměr prodejů S80, V70 vůči A6.
16. 10. 2009 09:35
Re: logický vývoj, logický výsledek
U petky se projevuje velmi kladne vyprodej skladu a diky nezastaravajicim tvarum i neustala aktualnost soucasne generace.
Je zajimave specialne srovnani prave BMW 5 a A6, ktere prisly na trh s rocnim odstupem, Audi vsadila na tradicni tvary, ktere mely sanci vydrzet dele nez revolucni BMW rady 5. Opak se stal pravdou a ackoliv FL odstranil naprosto nezazivnou zad A6, pak oblicej se prilis nezmenil a teprve S-Line paket dokaze dat soucasnemu modelu trochu smrncu, to same platilo i pred faceliftem. Nejvetsi problem je vsak v interieru, kde rovne primky a usporadani palubni desky a stredoveho panelu vypada jako u postarsi mezigalakticke lodi ze sci-fi filmu a nemuze se rovnat lehkosti a pritom minimalismu modelu A8.
Naproti tomu, by soucasne BMW rady 5 mohlo byt predstaveno i letos a stale by bylo velmi aktualni i pres pro nekoho nestravitelny interier, ktery dle meho nazoru jen dozral a natolik predbehl dobu, ze cas ho dohonil az nyni a to obzvlast po modernizaci pred 3-mi lety.
Srovnani s Volvem je nabiledni, interier nemuze zastarat snad ani za 20 let, typicka svedska stridmost navozuje prijemnou a uprimnou atmosferu, ktera proste voni ;-)
16. 10. 2009 09:24
Re: Stane se petka jednickou?
Ze sedmy jsem byl nadseny, ale z petky mam euforii :-) A nejvic nadseny jsem z revolucniho skoku, ktery se odehral uz v minule generaci a nynejsi cizelovani k dokonalosti.
Avatar - Dinar
16. 10. 2009 09:13
Re: Stane se petka jednickou?
Jo, jo, v tomhle batiko županu jsem ji viděl, všimni si těch ledvinek, z toho mám největší radost, že je nezgigantili jako na sedmě. ;-)
Avatar - Dinar
16. 10. 2009 09:11
logický vývoj, logický výsledek
Nové éčko musí prodeji pohnout, podobně jako o třídu výše, nováček ve třídě vždycky táhne. Pro pětku pořád dobrý, nejstarší auto, které se dokáže nováčkům podívat zpříma do očí (éčko, XF), na rozdíl od A6, která i přes FL už citelně zastarává. Obojí se projevuje i v prodejích, A6 sice drtí konkurenci celoročně, ale bude to už jen horší, alespoň než přijde nová. Palec má u mě volvo, posčítám-li S80 s jejími kombi deriváty, je to na bednu, a to je úspěch, teď jim, ani nevím proč, nějak víc fandím. :-) ;-)
Avatar - Dinar
16. 10. 2009 09:03
Re: Citroen
U té C6 jsi to trefil, zvenku povedená avantgarda, jen člověk nesmí otevřít dveře. A6, tuším 2011 ukážou, prodej 2012.
16. 10. 2009 08:52
Citroen
Smekam pred jednim odvazlivcem co si poridil C6 - to auto je z venku absolutne nadherne ale jak se jim ho podarilo podelat zevnitr je az zarazejici - kazdopadne klobouk dolu pred nonkonformitou.

BTW nevite kdy se ma objevit nova A6 ?
16. 10. 2009 08:50
Stane se petka jednickou?
Vkladam dalsi naloz spionaznich fotek noveho BMW rady 5, kde bezova barva odkryva dynamicke linky hodne prave BMW a ukazuje az atypicky sklonena skla prednich a zadnich sloupku a krasne protahlou a stihlou siluetu. Jinak na jinem snimku je svedsky napsano, ze by se mohla press premiera odehrat uz 23.10.09, tedy stejnym stylem jako u 5GT, ktere proletlo tiskem a ukazalo se az na IAA. Jako ochutnavka dostatecne :-)

[odkaz]