Ta tvoje "vychodni gubernie" je narozdil od nas alespon skutecne nezavisla, a proto nebude mit na svem uzemi americke zakladny strategickych zbrani - a plati se tam Eurem stejne, jako ve vyspelem svete. Abys za chvili z toho naseho skanzenu bananove polodemokracie nejezdil jeste s vdecnosti na zapad na vychod!
Hlavně cizinci mají trvalý problém s prodeji v česku.Já být obyvatel východní gubernie,pak se spíš děsím toho, co mi doma vyvádí s. Foco,hulvát Slota,závislé soudy atd...ale prodeje aut v cizině?Jako nechápu. :-! >:D
Hlavně cizinci mají trvalý problém s prodeji v česku.Já být obyvatel východní gubernie,pak se spíš děsím toho, co mi doma vyvádí s. Fico,hulvát Slota,závislé soudy atd...ale prodeje aut v cizině?Jako nechápu. :-! >:D
Vsichni rozhodne vedi, ze Ford Fusion se vyrabi v nemeckem Koline nad Rynem, ze kvalita je lepsi nez u aut vyrabenych Skodovkou v CR nebo Kia na Slovensku. Prizniva cena je dukazem toho, ze Ford dava prednost efektivite vyroby, starani se o lidi pred nenazranosti ve vynosech zisku. Toto mozna zjistilo par tisic lidi v CR, kteri uz radeji sli pro Fusion nez pro Fabii.
no jiste, staci se podivat do prodeju v CR a hned je jasny co je nejlepsi auto tridy...to ze nadmerne prodeje skody v CR klesaji je prirozena vec, navic v teto dobe...pripadas mi spis jako typicky ,,antiskodovkar"...
Tvoj názor. Ale myslím, že sa tu často píšu len tie na prvý pohľad jasné (a netvrdím, že nie logické) faktory, ktoré by mali hrať hlavnú úlohu pri výbere auta. Ale nákup auta, podľa mňa (mám s tým aj veľmi čerstvú skúsenosť) ovlivňuje veľa ďalších vecí, o ktorých už sa tak často nehovorí. A to okamžité odsudzovanie tiež nieje podľa mňa správny postoj. Na každom aute sa, podľa môjho názoru, dá vyzdvihnúť niečo dobré, ale prirodzene aj niečo skritizovať. Myslím, že je fair sa vyjadriť k obom stránkam. To je zase môj názor ;-)
Ale no tak! Vsetci predsa vedia, ze Fusion sa predava preto, lebo je to stara vybehova sunka ktorej Ford nerozvazne narobil plne sklady, a teraz sa toho potrebuje za kazdu cenu zbavit! :-)
Predavaju to za dumpingovu cenu, ktora nepokryje ani mzdu montaznikov v Turecku ci kde to robili. A ked to takto pojde dalej, budu to "predavat" uz aj za odvoz. Takej "cene" potom uz nedokazu konkurovat ani cinania...
Nestačí vyrábět a dodávat, to řikaji u VW už řadu let, tak že se mají u VW ještě co učit, jak opravdu efektivně vyrábět a dodávat, protože třeba u Fordu mám auto bez pořadníku, a Ford rozhodně není taky žádný ležák.
Jinak Polo s ošizeným tříválcem 1.2 HTP ze Škody nebo Fiestu s čtyřválcem 1.25, volim jednoznačně Fiestu.
PS: Plasty v Polu "vykuchané asi přímo z Veyrona" nedělaji pořádné a hlavně cenově výhodné auto.
tak s tím Polem ti někteří vysvětlí,že stejně jako na Golfa se na něj stojí dlouhé fronty a jsou na ně pořadníky páč Vw nestačí vyrábět a dodávat... ;-)
Tak ten dizajn Fabie je fakt cudny, este ani dnes ho jaksi nemozem pochopit. Pre mna je to jedno skutocne skarede auto, s divnymi proporciami a k tomu motory z minuleho tisicrocia, naozaj "vitazna" kombinacia. Ked vidim vedla seba stat staru Fabiu a novu, vzdy si znova a znova vravim, ze ta predchadzajuca bola krajsia...
Co ma vsak prekvapuje je Polo: ziaden razny nastup sa nekona. Pritom Polo je teda dizajnovo o tri poschodia nad Fabiou, zrazaju ho ale zase tie mizerne zakladne motory. Cenove neviem v akej urovni sa pohybuje, mozno tam moze byt problem...