Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Guilietta vs Citroën DS4: Designový duel

V dnešním duelu se střetne sportovně laděná Itálie v podobě Alfy Romeo Giulietta a nekonformní Francie v podání Citroënu DS4.
Zpět na článek
neregistrovaný "maco5555"
28. 8. 2011 20:01
davam hlas alfe
z boku zo zadu krasa, ale s predu je to akesi ;-\ 8-s a tie svetlomety :no:
28. 6. 2011 15:12
Re: ALFAREN...
njn, vidim ze dokazes vnimat sled komentarov >:D dvaja pupuskovia sa nasli a obhajuju svojho trotla >:D
Avatar - white label
28. 6. 2011 14:48
Re: ALFAREN...
Na víc nemáš co, primitivní vulgární ubožáku... :no:
Avatar - whatever
28. 6. 2011 14:38
Re: ALFAREN...
1. Diskusia bola cely cas o dizajne, takze pliest sem uzitkove vlastnosti je scestne. A tvrdit, ze nieco je najkrajsie preto, lebo sa to paci vacsine, je absurdne, kedze neexistuje "vseobecny zmysel pre krasu". Inymi slovami, nebudem si kupovat take auto, ktore sa paci "davu", ale take, ktore sa paci mne.
2. Citat je spravny (v originali vsak zacina "Besides,..."), ako aj moje prirovnania, kedze vsetky tieto priklady predstavuju iny pristup k tomu istemu kulturnemu javu (naschval nepouzivam slovo "umeleckemu") a lisia sa len v ocakavaniach cieloveho publika (podobne ako auta napr. nizsej strednej triedy predstavuju (mierne) odlisny pristup k dizajnu). Hovorit o poslaniach a uceloch v kontexte fikcie je podobne nezmyselne ako obdivovat krasu kuchynskej utierky.

(A PS: Hamlet je literarne dielo, kedze literatura nie je otazkou media ale materialu)
28. 6. 2011 13:24
Re: ALFAREN...
to tazko, potom sa staci pozriet na tabulky predajnosti jednotlivych segmentov. A o tom co je kvalitne alebo nie je tiez tazko predpokladat. Ked zoberies 100tis testy Bildu, kde zhorel na plnej ciare touran, asi by nebol potom tak predavany. A preco je na druhej strane laguna predavana ked ma zlu povest? Tych ale je tam dost. Auto je tiez len spotrebny material v dnesnej dobe. A plati to aj pre ostatne oblasti. Tak ako bola kedysi a tusim este stale je najpredavanejsia nokia, lebo si ju beru do firiem po tisickach kusov a takisto ich je vela v korunovych akciach, tak to ide aj s iphonom kde marketing zohral vyznamnu rolu. Nemysli si ze biznis funguje v autach inak. Dnes je biznis o excelovskych tabulkach, grafoch a sikovnom marketingu. A to ci pre podprsenky tak aj pre telefony a taktiez pre auta. Bolo by naivne mysliet si ze auta su uplne mimo.
28. 6. 2011 13:10
Re: ALFAREN...
smudla mas v gatiach mozno akurat. A tvoj blog mam v pecku, ked ho pise taky dilinko ako ty. A pre druhy krat nezapajaj sa do diskusie ked sa ta nikto na nic nepyta. Na tvoj nazor nie som zvedavy. Si este vasci blb ako gti. Ten ma aspon svoj styl.
Avatar - Dinar
28. 6. 2011 12:25
Re: ALFAREN...
Tak hledej pořádně, šmudlo, na dinar blogu se toho spoustu dozvíš.
28. 6. 2011 11:15
Re: ALFAREN...
Hledám dinar blog... a nic. Rád bych si přečetl nějakou brilantní myšlenku, ale to je asi jako chtít po žížale, aby zazpívala. Tak jen dál okopávej kotníky, na nic jiného nemáš.
Avatar - Dinar
28. 6. 2011 10:46
Re: ALFAREN...
Přirovnání k 508 kulhá, DS4 nemá oproti C4 jiné zavěšení, tlumiče i vzhledem k vyšší světlé výšce jiné budou, a co. Stejně tak kulhá paralela DS3 s DS4, zatímco DS3 má ve své třídě standardní techniku (podvozek), takže naladěním z něj může být v rámci třídy špička, DS4 má prostě konstrukční handicap, tuhou zadní nápravu. Může se kolem toho mlátit prázdná sláma, jakože "vyvážen" špičkovými tlumiči apod., fakt je ovšem ten, že konstrkučně je to podvozek C4, který je v rámci třídy podprůměrný.
Zajímavé je, jak naše hrdinka, kterou dle jejich slov zajímá hlavně to, co je pod "kabátkem" nemá tento pohled pokud dojde na Citroen. Umím si představit tu plnou "PUsiNku" keců, kdyby golf přišel s tuhou nápravou nebo neotvíratelnými zadními okny, to by bylo řečí o marketingu a tom, že hlavní je to pod kabátkem atd. atp. U auta, které má ambici na premiový přesah je to v pořádku... páč Citroen. V případě DS4 se nabízí paralela s lancií Delta, velmi podobný přístup, který jak víme, moc nefunguje, podobně to vidím u DS4. ;-)
Avatar - Dinar
28. 6. 2011 10:31
Re: ALFAREN...
Hledám bordó blog... a nic. Rád bych si přečetl nějakou brilantní myšlenku, ale to je asi jako chtít po žížale, aby zazpívala. Tak jen dál okopávej kotníky, na nic jiného nemáš. :-!
Avatar - white label
28. 6. 2011 09:43
Re: Trošku jsem se rozepsal
Jj, hlavně ty wolffovy kultivované a nezaujaté příspěvky:

"Autor: wolff
Datum:
22.11 2010, 10:29
Nadpis:
Dalibore, ty musíš být velký hovado

Ale pořádný.
Máš vůbec řidičské oprávnění? Pochybuji o tom."

:-O :*) >:-[]
Avatar - Krispos
28. 6. 2011 08:37
Re: Trošku jsem se rozepsal
jo pro diskuse doporučuje 9 z 10 koncernistů autoweb: [odkaz]
28. 6. 2011 07:35
Re: ALFAREN...
Hlavne DS nemá tradíciu, iba názov inšpirovaný minulosťou. Po pár generačných obmenách to môže byť inak. ;-)
28. 6. 2011 07:34
Re: ALFAREN...
A prečo by som to nemohol napísať? Dojem je dojem, a je to auto z bežnej ponuky. Alebo je hriechom napísať o Alfe niečo čo nie je vyslovene kladné? ;-)
28. 6. 2011 02:00
Re: ALFAREN...
Jeden vypada jako vzdelanec, kdyz pouziva citaty. Skoda, ze tentokrat odporuje tomu, co jsi se snazil formulovat. Pokud myslenkou, kteru jsi zde chtel prezentovat bylo, ze ne vzdy to, co si vybere nejvetsi cast populace je zaroven to nejkvalitnejsi, pak citat, ktery (nevim, jestli jej mas spravne) tvrdi, ze inteligence davu je rovna druhe odmocnine poctu lidi v nem obsazenych, by rikal, ze cim vetsi dav, tim vyssi inteligence, tj. cim vice prodanych vozu, tim jsou lepsi. Tedy presny opak toho, co jsi zde (predpokladam) chtel tvrdit. A ted jeste k prikladum, ktere uvadis: Jedna se o zjevne smesovani ruznych druhu ovoce - stejne jako Harry Potter ma jine poslani, nez Hamlet (pomijim, ze srovnavas beletrii s divadelni hrou), stejne i Ordinace a Kwai (TV soap opera vs. A film) byly natocene za jinym ucelem. Prelozeno, nelze tvrdit, ze dodavka je lepsi nebo horsi, nez kabriolet, bez toho aby bylo jasne, jestli je potreba prevezt skrin nebo sbalit holku. Pokud se ale bavime o vozech stejneho urceni a stejne tridy, pak lze (pripoustim, ze vyjimky ze statistickych duvodu existovat mohou a zrejme existuji) skutecne vetsinovou volbu brat jako meritko kvality produktu (v sirsim slova smyslu) a to se spolehlivosti primo umernou velikosti populace, ktera tuto volbu ucinila.
27. 6. 2011 23:24
Re: Trošku jsem se rozepsal
Díky, rád jsem podiskutoval ;-)
Avatar - whatever
27. 6. 2011 22:24
Re: ALFAREN...
To si kde vycital? Ja som povedal len tolko, ze jeho vysoka predajnost nemusi byt priamym dosledkom jeho kvalit, resp. spajanie predajnosti produktu s jeho kvalitou (z lubovolneho aspektu) je v tomto svete uz z principu mylne. Nehovorim, ze je to zle auto, s R-line paketom si ho viem dokonca predstavit aj vo vlastnej garazi, ale to nie je ani Focus, Giuletta, Bravo, ci trebars snad aj DS4 (tu som este ale neskusal).
Avatar - del42sa
27. 6. 2011 22:05
Re: Topmodelky
jo ale až v roce 2014 :-( ;-\
neregistrovaný "alfa_lover"
27. 6. 2011 21:45
Re: Trošku jsem se rozepsal
Dřív jsem se chodil spíš jen tak koukat a číst si články, diskuze jsem neřešil.
Avatar - white label
27. 6. 2011 21:42
Re: Trošku jsem se rozepsal
Čus...

P.S. Jaktože máš tak málo příspěvků, když si tu registrovaný už od r. 2007?
neregistrovaný "alfa_lover"
27. 6. 2011 21:32
Re: Trošku jsem se rozepsal
Vulgarismy, ty do společnosti nepatřej. Pro ty je místo v hospodách a jiných místech, než jsou internetové diskuze. Jdu dokoukat Sherlocka Holmese, velmi zajímavej film.

Tak brzy nashledanou.
Avatar - white label
27. 6. 2011 21:25
Re: Trošku jsem se rozepsal
Proč bych se na měl zrovna na tebe dívat přes prsty. Nejsem žádná citlivka a ve zdejších diskusích mě jen tak něco nerozhodí. Mám raději kontraverznější diskuse, než jen nějaké automatické přitakávání.
Jediné co neuznávám je případné primitivní používání vulgarismů, sice mě moc nerozhodí ani to, ale myslím si o pisateli svoje a přestává mě diskusně zajímat...
27. 6. 2011 21:08
Re: ALFAREN...
GTI je miesty di.li.no ktory si mysli ze jedine Golf je to najlepsie a darmo mu tu budes toto . O to sa tu uz vela ludi pokusalo ale nikomu sa to nepodarilo. On nema ziadny empiricky pristup, to mozes cakat u dospeleho cloveka, nie u 10 rocneho decka. A este jedna vec, on po sebe tie zvasty necita, keby cital asi by sa zadrhol ako by sa povracal z toho co pise. Podla neho kazdy co kupuje auto o tom pol roka uvazuje, nehladiac na to ci je to nakup 50 golfov pre tmobile, alebo maldy nevyhoneny teenager ktory dostal vodicak. Staci sa pozriet na golfy v bazaroch kolko soc edicii je tam, exfiremnych golfov s vyhonenymi motormi...
neregistrovaný "alfa_lover"
27. 6. 2011 21:05
Re: Trošku jsem se rozepsal
S posledním příspěvekm s tebou souhlasím, autosvět je plný předsudků a setkávám se s nimi denně. To je, ale na výrobcích jak se k těmto problémům postaví. Směr jakým se vydaly italská auta mi moc k srdci nepřirostl. Mám rád i americká auta, ale itálie a amerika, to je přímo mafiánská kombinace. Rozhodně zajímavá diskuze, hlavně k čemu až jsme se dopracovali. Doufám, že se na sebe nebudem dívat zkrz prsty White a když u sebe umírním tu italskou zaujatost, tak budem moct dále diskutovat a probírat novinky a stálice v automobilovém světě. Jen bych se chtěl zeptat v čem kroužíš ty po českých krajích?

Vi kingu, na začátku 21. st si to Fiat podělal Stilem, chtěl udělat konkurenta Golfu, tím že do Stila nacpal všemnožnou elektroniku a udělal design s otrými hranami, narozdíl od předchozího Brava/Bravo. To se bohužel nepovedlo a Stilo je na elektroniku opravdu dost náchylné. V 90. letech byl největší problém u Una a Tipa, kde bohužel se potvrdilo, že "Fiat hnije už na obrázku v katalogu" Příchodem Brava/Bravo/Marea a pozinkovanou karoserií se tenhle problém podařilo velmi eleminovat. Bohužel dodnes se Fiatu kromě Pandy nepodařilo udělat auto, které by dokázalo oslovit trh natolik, aby z toho byl trhák, konkurovat Golfu je těžké. Fiat by měl zůstat dělat malá auta, ty umí a dobře, to myslím, že i White se mnou bude souhlasit. Croma je krásná, ale je v ní strašně málo místa, což u takhle velkého auta je dost podstatný problém. U Alf to bylo podobné v 90 letech tam byla 145/146/155 nebyla to špatná auta, ale měla typicky italské problémy. Pak přišla 156, dobré auto s nadčasovým designem a skvělými jízdnímy vlasnostmi a motory. GTA je dle mého názoru nejhezčí Alfa, ale kdyby do ní proboha dali italskej motor a ne GM, u kterýho odcházeli rozvody. Měla svoje mouchy, jako problémy s bočními airbagy, nebo že hořej horní ramena. Ale hlavně záleží, jaké má auto majitele. U Lancie to bylo těžké, když udělali v roce 1994 novou Deltu, už to nebyl starej dobrej hardcore jako Integrala, i když měli HP s 193 koňma, ale už tomu něco chybělo. I tak se jich, ale prodalo dost, Y v tu dobu díru do světa svým designem rozhodně neudělal, i když máme doma poslední Y a je to opravdu moc pěkné auto. To je takovej malej souhrn italskejch aut. U užitkových tak tam rozhodně vedlo Ducato a jeho motory 2,8 a to samé Iveco. V dnešní době mi u italskejch aut, kort u Alfy chybí výkonné motory, proč má mito jen 170 koní, Julie jen 230, když RS Focus jich má 300. To byl takovej malej souhrn, na co jsme si teď vzpomněl.

Vi kingu, to jak jsi napsal všechny svoje příspěvky, tak dávám rozhodně palce nahoru. :yes: :yes:
Avatar - white label
27. 6. 2011 20:39
Re: Trošku jsem se rozepsal
Smiř se s tím, že i autosvět je plný přesdudků, např.: italská a francouzká auta jsou velmi prouchová, nebo: německá auta jsou strašně "nudná".., ale třeba taky ten tvůj: všechny Alfy mají duši, všechny VW (a další) ji naopak nemají.
"Bojujme" s těmi předsudky, ale nevynechejme (pokud možno) ani sebe...a hlavně "nebojujme" proti jedněm předsudkům, předsudky jinými/opačnými... ;-)
27. 6. 2011 20:37
Re: ALFAREN...
tohto miesteho zametaca nemusis riesit, on sa potrebuje odbavit na vsetkom, co sa da a jeho litanie uz tu malokto cita. O jeho intelihgencii a nevyzretosti svedci aj jeho blog, kde si staci precitat len nazvy clankov, neodporucam citat clanky, skoda casu. GTI-ho neries, proste na internet maju pristup aj detim, nic s tym nespravime.. :-)
27. 6. 2011 20:37
Re: Trošku jsem se rozepsal
Jasný no, já ti rozumím. Ale věř, že takto různě napadají lidé všechny možné značky - francouzské a německé nevyjímaje, japonské možná o něco méně. To už je o lidech, někdo to bere s klidem, někdo má potřebu hledat nepřátelé i mezi automobilovými značkami, někoho špatná zkušenost s jedním autem nějaké značky neodradí, někdo už nikdy znovu k té značce nepůjde, lidé jsou různí. Co se toho Fiatu týká, ten si podle mě na začátku 21. století trochu pokazil pověst sám. Je pravda, že já to nemůžu moc hodnotit, to by mohl spíš někdo, kdo v té době nebyl dítě, měl papíry a aktivně jezdil a zkoušel různá auta, rozhodoval se při koupi apod. Ale můj pocit je, že Fiat v té době jakoby ustoupil z pozic. Nevím, čím to mohlo být, ale něco zřejmě zapříčinilo takový propad sympatií k Fiatu v ČR. Nebo to tak bylo i v 90. letech? Tady se fakt pouštím na pro mě moc neprobádaný terén, takže bych spíš ocenil, kdyby to rozebral někdo věci více znalý. Tak či tak si myslím, že pokud Fiat bude pokračovat v trendu, který nastolil, bude produkovat kvalitní auta s dobrou technikou, tak že ten názor "Fiat = křáp" bude odeznívat. Já osobně se mezi svými vrstevníky třeba s takovými názory příliš nesetkávám.
Avatar - white label
27. 6. 2011 20:30
Re: Trošku jsem se rozepsal
Tak pokud si pod pojmem "značkově postižený" představuješ hned slovo "retardovaný" , tak to je pak hodně těžká diskuse. "Značkově postižení" jsme dnes téměř všichni a netýká se to zdaleka jen samotných značek aut.
O tom, že máš řidičák relativně krátkou dobu jsi začal psát ty, není na tom nic špatného i já měl kdysi čerstvý řidičák, jen jsem se tenkrát netvářil, že mám takové zkušenosti, abych hodnotil všechny vozy konkrétní značky v tak obecné rovině.
Že ti velmi vadí negativní narážky na italskou produkci a případné tvrzení, že vše německé/koncernové je nejlepší, s tím žádný problém nemám, ale opačným tvrzením, že je naopak nejlepší vše italské "s duší", děláš v principu to samé, jen ve fialovém... ;-)
Avatar - Righ
27. 6. 2011 20:30
Re: Trošku jsem se rozepsal
:yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
27. 6. 2011 20:15
Re: Trošku jsem se rozepsal
:yes: :yes: :yes:

Přesně jak píšeš, "Duše" u věci je především otázkou vztahu věci a člověka (obvykle majitele, ale nemusí to vždy být pouze majitel). Značka/výrobce věci nemusí být vůbec rozhodující/podstatná... ;-)
neregistrovaný "alfa_lover"
27. 6. 2011 19:35
Re: Trošku jsem se rozepsal
V každém z těch tří bodů s tebou souhlasím, napsal si to moc pěkně, uvedu tu ještě jeden fakt, kterej je možná v mém názoru hodně podstatný. Auta prodáváme už od roku 1990, vždycky to nebyly hlavně Fiaty, ale tky Fordy, MB, BMW, dá se říct, že skoro všechny značky včetně amerik, které jsme dováželi z USA. Časem jsme se už zaměřili jen na italské auta. Teď k tomu hlavnímu. Když italská auta prodáváš, tak tady v česku často narazíš, na lidi, kteří je neskutečně pomlouvají atd. Proto mi to vadí, je to stejné jako kdybych přišel k někomu do práce a pomluvil to co dělá, že to je vlastně úplně špatně. Taky by se Vám to nelíbilo. Každý auto má svý mouchy, ale v česku mi připadá, že když řeknu Fiat, lidem vyskáčou pupínky a odejdou. Minule jsme měli zákazníka který chtěl jedině Audi A4 nebo Passata, nakonec odjel v Lancia Lybra a nemůže si to auto vynachválit.

Ještě jedna věc pro White, ta narážka na můj řidičák, hezky si to napsal, ale papíry už mám 3 roky, řidičák na auto rok, takže neboj inkoust už stačil zaschnout.

Rád bych si tu pokecal o autech s rozumnejma lidma, který maj zájem se podělit o zkušenosti a zážitky.
27. 6. 2011 19:03
Re: Trošku jsem se rozepsal
1. Diskuse na auto.cz pročítávám pravidelně už 4 roky, takže si myslím, že celkem vím, jak to tu vypadá. Samozřejmě, najdou se zde diskutéři, kteří, dle mého názoru, slepě (i když někteří třeba někdy jsou schopni i celkem rozumné diskuse) prosazují jednu značku. Nehodlám nikoho jmenovat, každý si názor udělá sám. Ale pak je tu, podle mě, drtivá většina těch, kteří si chtějí normálně pokecat o autech, říct své názory, něco se dozvědět, poradit, či si nechat poradit, atd. Rozhodně nemám pocit, že by tu většina diskutérů slepě prosazovala konkrétní značku, tedy ani koncern VW. Můj názor je, že s tímto argumentem (že tu skoro všichni glorifikují VW) příjde vždy nějaký zarytý odpůrce VW, aby tak mohl naopak glorifikovat nějakou tu "svou" značku. Já tě nechci nijak urazit, ale i z tvé diskuse z WL to na mě tak působí. Já určitě nemám nic proti tomu, když je někdo fanda nějaké značky. To je naprosto přirozená věc, já jsem taky fanda několika značek. Ale tvůj přístup mně osobně zrovna jako vyvážený nepříjde, nic ve zlém.

2. K té "duši". Zde bych se připojil k námitkám WL o tom neustálém klišé, že Alfa (či kterákoliv jiná značka) mají duši a VW (a kterákoliv jiná značka). Tu "duši" auta vytváří, dle mého názoru, sám majitel auta. Když budu (tvrdě) makat a vydělám (nebo třeba vyhraju, zdědím, to je asi celkem jedno) si dost peněz na to, abych si koupil auto, které chci (a pokud možno si ho mohl i vypiplat do té podoby, jakou chci) a nejsem zrovna člověk, který bere auto jen jako spotřební zboží z kusu plechu (a dalších materiálů), tak si k němu vybuduju asi určitý (snad kladný :-) ) vztah, dám tomu autu třeba i jméno apod. Prostě to pro mě bude víc než třeba některé jiné věci (mobil, televize, apod.). Nevidím tedy důvod, proč by tu "duši" nemohlo mít i jakékoliv auto VW. Podle mě to závisí čistě na vztahu majitele k tomu autu. Když to vezmeme do extrému - pro někoho může být i Ferrari jen kus plechu, kterým jezdí jen proto, aby ukázal své společenské postavení (to je jen můj hypotetický příklad, prosím nerozpitvávat jako realitu).

Takže abych to shrnul - nemyslím, že je tady většina diskutérů zaměřená na nějakou značku, nebo proti nějaké značce. Samozřejmě, výjimky se najdou vždy. Ale je jen na každém, kdo si tu diskusi čte či do ní aktivně zasahuje, jestli příspěvky od takových lidí bude číst resp. na ně reagovat. To už je každého problém. Proto nesouhlasím s tím, co píšeš. A nejsem žádný koncernista, řidičák mám necelý rok, vlastní auto nemám, ale jezdívám pravidelně díky ochotě mojí mamky půjčovat mi její auto, když jej zrovna nepotřebuje a já jo. A mimochodem, jako první "moderní" (předtím jsme měli Škodu 125) auto jsme měli Fiat Punto a můžu říct, že jsme ho měli velmi rádi. Stejně jako každé auto, které jsme měli či máme (auta z koncernu VW nevyjímaje).
;-)
neregistrovaný "alfa_lover"
27. 6. 2011 18:52
Re: Trošku jsem se rozepsal
"značkově postižené" osobně si nepřipadám jako retard a celkově pochybuju, že by jsi se mnou na ulici mluvil takhle, jak píšeš svoje příspěvky. Bohužel je smutné vidět, že pouze italio pochopil jak jsem to myslel. Tady je vidět, že když někdo chce pochopit tak to pochopí. Ty White si to vůbec nepochopil co jsem myslel tím prvním příspěvkem, ale to je tvůj problém ne můj.

Mě šlo čistě o to, proč mám pořád číst narážky na Fiata. Zastal jsem se značky, protože mi nepřipadá správné, když do ní někdo takhle pořád ryje. Co komu to auto udělalo.

Pokud chceš, můžem se bavit o jiný značce. Co takhle MB bo Renault? Mě to problém nedělá, zkušenosti s nim mám, takže pokud myslíš, že jsem značkově barvoslepý, pojďme probrat nějakou jinou značku.
27. 6. 2011 18:42
Re: ALFAREN...
No, to ty spatřuješ úspěch na trhu jako něco negativního, já ne...

Ty slogany jsou než umocněním myšlénky, nikoliv jejím základem.
Avatar - white label
27. 6. 2011 18:33
Re: Rozhodnutie
Zkoušel jsi někdy u toho čtení trošku víc přemýšlet. Zkus to a možná ti jednou konečně dojde, že nemám vůbec žádné problémy s jinými názory, ale s názory černobílými/zobecňujícími/paušalizujícím… viz motto v mém profilu... :-)
27. 6. 2011 18:32
Jasná volba.
Pokud se jedná o tyhle dva modely, tak u mně to vyhrává "cuore sportivo" na celé čářě.
Avatar - white label
27. 6. 2011 18:26
Re: Trošku jsem se rozepsal
Ty "frajére", použil jsem snad někde jakékoli neslušné slovo? Čekám jen jasné argumenty k blábolům typu jedna značka dělá všechna auta s "duší", druhá všechny bez "duše". Urazit čím? Tím, že nesoudím auta obecně jen podle značky jako někteří s červenobílozelenými brýlemi a "neutrální" formou nicku?
Rozhodně tu aspoň nepíšu podobné bláboly o tom, že např. produkty VW jsou obecně něco, čím být produkty Fiatu/Alfy nikdy být nemůžou...

P.S. Jemu totiž vadí přesně typy příspěvků, které tu nakonec sám taky píše, jen v opačném gardu...
27. 6. 2011 18:25
Re: Chybka ani v jednom - tady rozhodují preference
>:D :yes:
27. 6. 2011 18:23
Re: Rozhodnutie
Nebud taková citlivka...dokaž někdy přenést přes srdce to, že jiní lidé mají jiný názor než ty ;-)
27. 6. 2011 18:19
Re: alfa
Proboha, já si tady někdy připadám, jak na nějaké teenage blogu... :'-(
27. 6. 2011 18:10
Re: Trošku jsem se rozepsal
Víš, on se nesnažil tady propagovat alfu či fiat, jak sám uvedl v článku, ale šlo mu pouze o takové diskuzní příspěvky, jaké srovna předvádíš ty frajére, tím se myslí uražení kohokoliv, kdo má rád něco jiného než vw group. A jediný, kdo mele z cesty jsi ty a ne on, vůbec nedáváš pozor, co na to, co se snažil říct a místo toho se jej snažíš trapně urazit, ale ztrapňuješ jedině sebe :no:
Avatar - white label
27. 6. 2011 18:05
Re: Trošku jsem se rozepsal
Takže nějaké logické argumnenty (už podruhé) nemáš, místo nich si to otočil dokonce na údajné "urážení"? Nebuď směšný o urážení z mé strany nemůže být vůbec! řeč (napiš kde konlkrétně tě "urážím"), to bys nemohl chodit nejen do diskusí, ale ani mezi lidi na ulici.
Velmi zábavný je fakt, že přestože máš řidičák jen rok a doma koncern Fiat (údajných 10 aut máš k čemu, potřebuješ ke každému 4 náhradní?, zkus si místo deseti koupit třeba "jen" dvě nové), víš naprosto přesně, které značky (obecně) mají "duši" a které naopak ne (asi jsi to vyčetl v podobných diksusích). Mám řidičák od roku 1980, první auto které jsem s řidičákem řídil byl Fiat 128 rally a první (a zdaleka ne poslední) Alfa, kterou jsem v r. 1987 (v Itálii) řídil byla v r. 1987 Alfa GTV. Ale přesto v tom nemám tak černobíle "značkové" jasno, jako ty s ještě nezaschlým razítkem na papírech.

P:S. Přečti si svou úvodní reakci (a nejen tu), ty tam snad nepíšeš jako by jedině tvůj názor byl ten jediný správný. Navíc tam vše až neskutečně zobecňuješ... A taky si tvrdě protiřečíš. Jak to že němáš taky VW, jako má (podle tebe) každý začátečník? Nebo to už po jednom roce s papírama žádný začátečník nejsi. A platí to jenom pro tebe, nebo pro všechny? ;-)
Avatar - whatever
27. 6. 2011 17:52
Re: ALFAREN...
Zda sa, ze ty mas empiricky pristup k estetike (co je podla mna oxymoron).

Ale musis uznat, ze vyroky typu "GOLF, Gé Golf, Gé jako... GIGANT" alebo "BRAVWO GOLF, BRAVO GURU" su na hrane, mozno uz aj trochu za tou tenkou cervenou liniou...

A k tej odvahe: Slovo "dav" nemusi mat negativne konotacie. (Precitaj si svoju poslednu suvislu vetu v povodnom prispevku (alebo statistiky predaja Golfu :)).)
27. 6. 2011 17:45
Re: ALFAREN...
seděl jsi v autě se sportpacketem - čili "all black". Můžeš si vybrat verzi se světlým čalouněním střechy i světlým lakováním palubky a třeba i světlé čalounění.... Mě se taky nelíbí Golf na 15" plecháčích, ale nechodím to psát do diskuse, protože vím, že si můžu koupit liťáky....

Jinak pro spoustu alfistů jsou černé sedačky s červeným prošíváním a tmavé čalounění střechy naprosto nezbytnou záležitostí ;-)
Avatar - DRBNUTY
27. 6. 2011 17:37
Re: ALFAREN...
ale jeho vozovy park by si chcel mat ;-)
27. 6. 2011 17:33
Re: ALFAREN...
A kde bereš odvahu charakterizovat kupce golfů za dav? O ničem jiném lidé tak složitě neuvažují, jako o tom, kde bydlet a čím jezdit...

V estetice nestačí zanedbanost daného jedince, je potřeba se učit, vnímat a činit kvalitní závěry.

Můj pohled na Golfa nikdy zatím nepřekročil hranice reality, to si velmi pečlivě hlídám.
27. 6. 2011 17:29
Re: ALFAREN...
Koukám, že v mezilidských vztazích jsi to zatím dotáhnul jen k Janošíkovi... >:D
Avatar - whatever
27. 6. 2011 17:18
Re: ALFAREN...
Tymi prirovnaniami som chcel len poukazat na to, ze preferencie davu vobec nemusia byt smerodajne, nedajboze objektivne spravne.

"Objektivizovana estetika" je podobny nezmysel ako "subjektivizovana spravodlivost".

PS: Chces mi povedat, ze tvoj pohlad na Golfa je uplne objektivny?
Avatar - DRBNUTY
27. 6. 2011 17:06
Re: ALFAREN...
preco by sa mala pred tebou obnazovat?...nie si jej manzel >:D
Avatar - Krispos
27. 6. 2011 17:03
Re: Trošku jsem se rozepsal
Takže si to zrekapitulujem... Alfu samozřejmě řídí jenom výjímeční lidé s patentem na design, uzatímco VW má jenom nudné krabice... nedokážeš uznat, že design VW se může někomu líbit, a pokud ano, musí to být buran. Víš, v čem je rozdíl? V tom V že GTI nejsou všichni koncernisti... ale vám to stačí na odsouzení všech. Rozdíl je v tom, že my dokážem uznat, že Jůlinka nebo Focus jsou na úrovni Golfu ale vy nedokážete uznat, že Golf je prostě nejuniversálněji naladěný pro běžné ježdění a tak se schováváte za požitek z jízdy... jenže spoustě lidem vyhovuje ta i universálnost, víme? S tou svojí stupidní nenávistí ke koncernu jsi horší než GTI...
Avatar - Krispos
27. 6. 2011 16:32
Re: Chybka ani v jednom - tady rozhodují preference
To je ta naivní představa, že tu nikdo neumí anglicky... Ten výzkum je "STUDIE SPOKOJENOSTI MAJITELŮ SE SVÝMI AUTY", čili vypovídací hodnotu má jako předvolební výzkum. Nejsou to exaktní data z žádné renomované firmy typu ADAC.a ještě to pokrývá pouze Velkou Británii...

Ale je pěkné vědět, že v UK jsou majitelé se svými Alfami spokojeni na 11. místě
27. 6. 2011 16:23
Re: Trošku jsem se rozepsal
Se divím, že jsi tu energii vůbec vynaložil. Já mít rok řidičák a mít možnost projíždět tolik aut (zvlášť když se jedná o takový skvosty), tak tady čas nemarním >:D
27. 6. 2011 16:22
Re: ALFAREN...
Já bych spíše řekl, že strach máš především ty, a to z toho, co zde máš napsat, tedy označit, nějak blížeji definovat vrstvu pro kterou je dle tebe DS4 určen.
27. 6. 2011 16:21
Re: ALFAREN...
Gagu, floydy a Hamleta bych sem netahal, bavme se o autech. Giulietta není nic více než Golf, než mégane či než Focus. A tedy než o to jde - jak dokáže výrobce zaujmout potenciální kupce. Souhlasím, je to o prioritách. Mezi ty hlavní patří - krása karoserie, kvalitní technika a image vozu. V těchto třech kategoriích vede GOLF. Proto je také nejprodávanějším (super)mainstreamovým kompaktem Evropy.

My zde nerozebíráme tvou či mou estetiku, my se díváme estetikou objektivizovanou na dané vozy. Málo platné, konfigurace golfu je ta jediná, ideální a originální ve své třídě, a my tu můžeme jen nekonečně velebit Giorgia Giugiara, že před více jak třiceti lety dokázal předmětnou karoserii stvořit a předurčit tím kompaktní ikonu následujícím padesáti letům. Všichni ostatní jen tvoří odvozeniny na dané téma. Králem je Golf.

P.S. Nežij v klasických diskusních bludech, že když tu někdo chválí auto, že se mu nutně musí nejvíce líbit... Líbí/nelíbí je kategorie pro prosťáčky z mateřských autoškolek, my zde usilujme o objektivizované, poučené pohledy. Třeba na Golfa či na deesčtyřku...
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2011 15:56
Re: ALFAREN...
"Standardní" podvozek je "vyvážen" použitím špičkových (drahých) tlumičů - výsledek (jak u DS3 tak DS4) překvapil i profesionály - "plněvymakaný" podvozek má (bude mít) vysokovýkonná verze DS4 Racing s 295 koníky ..
... stejný přístup jako u PEUGEOTu 508 (kde má dvojité lichoběžníky "jen" nejvyšší verze GT, "běžné" verze mají "běžné" McPHERSONy - to je (bohužel) čistě "kvůli ceně" ;-\
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2011 15:51
Re: Chybka ani v jednom - tady rozhodují preference
To se v reálu dozvíte již "teď" na podzim (kdy dorazí naftový hybrid)
PS: Popravdě na "běžnou" realitu jsem TAKÉ zvědavá, na druhou stranu je to "jen" takový "vyspělejší" Haldex - a ten teď v posledních generacích už funguje DOBŘE
PPS: Já jsem asi nejvíc zvědava na fungování systému "při zadupnutí plynového pedálu" - kdy (např. při předjíždění) by měl pomoci až VELMi :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2011 15:47
Re: ALFAREN...
Jž se stalo - vůz pro hospodyně a uklízečky to NEní ;-)
PS: NEbojte se, Golf se (až tak) bát NEmusí (A3 možná trošičku ano :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2011 15:45
Re: ALFAREN...
Takže přece jen (je to) STRACH - z řady DS ;-)
Avatar - whatever
27. 6. 2011 15:31
Re: ALFAREN...
Uplne nechapem logiku tvojho zaveru ("proč se fronty nestojí ani na C4, ani na DS4, ani na Giuliettu. Přemýšlej, proč chce mít největší skupina evropských šoférů právě a jen toho golfa...")

Znamena to, ze veci, ktore preferuje vacsina, su najlepsie a najkrajsie? Je hudba Lady Gaga lepsia ako hudba od Pink Floyd? Je Harry Potter lepsie literarne dielo ako Hamlet? Je Ordinacia v ruzovej zahrade lepsi kinematograficky pocin ako Bridge over the river Kwai?

Terry Prachett velmi mudro napisal: "The intelligence of that creature known as a crowd is the square root of the number of people in it."

Alebo: ako mozes tak subjektivne veci ako estetickost zovseobecnovat? Tebe sa viac paci Golf, podla mna vedla Brava (nehovoriac o Giulette) ani zaparkovat nemoze, aby nezostal v hanbe, co vsak nerobi ziadne z tychto aut menej estetickym. Je to proste len o INDIVIDUALNYCH estetickych ocakavaniach a standardoch.
27. 6. 2011 15:09
Re: ALFAREN...
Klidně se tu obnaž, polož se do toho sociorozboru, docela by mě ta vrstva, které je DS4 určen, zajímala.
27. 6. 2011 15:04
Re: Chybka ani v jednom - tady rozhodují preference
Díky za informace z první ruky ;-) Já jsem velmi zvědav, jak bude fungovat zmiňovaný pohon. Jestli se podaří skloubit pohon spalovacího motoru a elektromotoru na zadek...aby to jako fungovalo, tohle si opravdu zatím jako laik neumím představit. Ale snad se brzo dozvíme z P3008...
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2011 14:54
Re: Chybka ani v jednom - tady rozhodují preference
JAK (moc) bude ta "vysokovýkoná" DS4 sportovně laděná, to je otázka. Že dorazí je na 100% (bude to kombinace nejsilnější verze z Mini a vozů PSA známého turbomotoru 1.6 na přední a elektromotoru na zadní nápravě) a jistý je i výkon 295 PS. Definitivně se světu ukáže příští rok na podzim (s tím že reálné prodeje začnou možná až v r. 2013)
Pěkný den :-)
27. 6. 2011 14:48
Re: Chybka ani v jednom - tady rozhodují preference
Jojo, o DS3 vím, uvidíme, jestli bude DS4 stejně sportovně laděná??? No jestli opravdu příjde ta nadupaná čtyřkolka, máme se na co těšit! Já to vidím u Citroenu na světlé zítřky. Jsem rád, že jsem se dostal do dobré rodiny >:D
neregistrovaný "alfa_lover"
27. 6. 2011 14:44
Re: Trošku jsem se rozepsal
Tvůj nick mluví za vše. Na tvůj příspěvek je škoda reagovat, za to mi vynaložená energie v prstech při psaní nestojí.
27. 6. 2011 14:29
Re: Trošku jsem se rozepsal
To máš pravdu, možnost vybírat si na cestu mezi 10 vraky nemá každej, nám ostatním stačí bohatě vzít jedno anebo druhý nový auto >:D
Avatar - Dinar
27. 6. 2011 14:29
Re: ALFAREN...
Souhlas, na alfě jsou slabším místem přední světla, ale celkově ten design hovoří jasnou řečí, kdo je qiulietta a kam patří. DS4 je designový výstřel do tmy. ;-)
Avatar - Dinar
27. 6. 2011 14:26
Re: ALFAREN...
Na ten rozbor sociální skupiny, pro kterou je určena DS4 bych byl docela zvědav. Doufám, že nám ji poodhalíš. ;-)
Avatar - KANKUNEN
27. 6. 2011 14:24
Re: ALFAREN...
Citrouš má jednoznačně navrch, hlavně proto, že Julina připomíná vykulené Mito místo krásné 159ky. DS je prémiový Citrouš a snad by si zasloužil vymakaný podvozek (nejde o jízdní vlastnosti, ale o dojem z techniky) a okno jiné než Škoda 105 S. DS 5 zase měla mít jen hydractiv.
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2011 14:14
Re: Topmodelky
I dvojspojka (7mi stupňová) bude - a nejen v té hybridní 4x4 verzi ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2011 14:12
Re: Chybka ani v jednom - tady rozhodují preference
Nejostřejší DS3 Racing (ne)překvapil a vyhrál v britských i německých testech "nade všemi" - tak uvidíme co DS4 (já jsem hlavně zvědavá na příští rok na ostrou 4kolkovou verzi s 295 koníky... :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2011 14:10
Re: ALFAREN...
SOUHLASím i celkově a přímo "podepsala" bych se pod vaší poslední větou :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2011 14:09
Re: Chybka ani v jednom - tady rozhodují preference
To jsou ty rozdíly mezi předstaVWami a realitou :-)
neregistrovaný "alfa_lover"
27. 6. 2011 14:08
Re: Trošku jsem se rozepsal
White, White, já se tu na tebe snažím být milej a objektivní, za to ty mě tu urážíš a snažíš se ukázat, že tvůj názor je jedinej ten správnej. Ještě štěstí, že tohle jde jen na internetové diskuzi, věřím, že kdybychom si o těhle problémech mohli promluvit z očí do očí, určitě by tvoje odpovědi byly mnohem lépe pochopitelné. Je vidět, že Alfu si neřídil, protože si na otázku odpověděl otázkou, to nemám rád, s takovými lidmi nerad diskutuji. S tebou se opravdu nedá diskutovat, i diskuze mezi námi skončila jak jsem již předesílal jako absurdní drama. Já o vlku ty o ovci. Nevadí, snad najdeme schodu u nějakého jiného článku.

Řekl bych, že i když vlastním řidičák něco přes rok, jsem řídil dostatek různých značek aut, abych mohl neříkám zkušeně a plnohodnotně (to přenechávám těm, kteří se tím živí) říct, v čem je ta či ona značka lepší nebo horší. Vždy de o požitek z jízdy, nehodnotím, jestli v autě vrže zadní polička při přejezdu na nerovnostech, jako v Grande Punto, se kterým jsem zrovna teď přijel domů. Ale to, jak se s autem jezdí, ovladatelnost a celkovej dojem. Na zítřejší cestu do Boleslavi se právě rozhoduju mezi Alfa 147 1,9 JTD nebo tímto GP 1,4 nebo je tu třetí možnost a to Stilo 1,9 JTD a nebo kdyby bylo opravdu nutno tak 159 JTD ty tyhle možnosti asi mít nebudeš, aby jsi si ráno do práce mohl vybrat mezi 10 auty. Tak mi neříkej, že jsem zaslepenej. Mě neurazíš, možná že GTI má přece jen něco do sebe a už pomalu chápu jeho přístup, ono to vlastně ani jinak nejde.

Přeji ti pěkný den a u nějakého dalšího článku zaměřeného na italská auta nashledanou.
27. 6. 2011 13:28
Re: ALFAREN...
Dobré počty. :yes:
Ja by som súhlasil s tuná už viackrát napísaným názorom, zvonku vyhráva Giulietta, interiér viac osloví ten francúzsky.
Dnes som náhodou šiel okolo predajne Fiat/Alfa Romeo, a náhodou bola na predajni vystavená aj jedna "Julinka". osobne by som ju spredu trošku "učesal", chcelo by to troľkuiný tvar svetiel, pozerá tak "vyjukane". Ale O.K., má šmrnc, má štýl a jednoznačné Alfa-gény. Po sadnutí za volant som bol nadšený už menej, síce dizajnovo vpohode, ergonómia a priestor tak podobne, ale celkovo som z interiéru dobrý dojem nemal. Voňal novotou, ale trochu viac, než mi bolo milé. Na palubke bol obklad z niečoho tvrdého, tmavého a lesklého, a bolo to snáď aj pekné - ale neviem to zhodnotiť, pretože v tom aute bola tma jak v ri... - radšej nedokončím. Neviem, čo to bolo za výbavu, ale interiér bol komplet čierny, sedadlá, palubka, obloženie sĺpikov, strecha....
No čierno-čierna tma, pomerne malé okná k tomu a človek sa cítil jak v kobke stredovekého hradu - chýbalo len rinčanie reťazí a stonanie spoluväzňov.
Nevie, komu sa to páči, ale ja som mal z toho vyslovene nepríjemné pocity a pratal som sa z auta von...
A ešte jeden dojem. Alfa má byť niečo viac ako Fiat, viac ako obyčajné auto. Aj tak ma neprekvapilo, že si ma v predajni nevšimol ani pes...a to som doradu obchádzal všetky autá, čo tam mali. Ale prekvapil ma fakt, že na výstavnom kúsku na predajni bola viditeľná vrstva prachu - tak som neodolal, a napísal som im na kapotu odkaz "UTRI MA !"
Čiže, ak to spočítam, hoci sa mi DS4 zvonka páči menej, v tomto dueli by bol tesným, ale víťazom.
Avatar - white label
27. 6. 2011 13:08
Re: Trošku jsem se rozepsal
Zkus při čtení zapojit o něco víc mozek. Ti "profíci" byli v uvozovkách a je to jen přenesený význam protikladu k těm tvým začátečníkům, kteří si (podle tebe obecně) kupují jen VW, ale nikdy ne Alfu (pak tu něco, zrovna ty, vyčítej GTImu) >:-[] . Z 8C to byla logicky nadsázska, abys pochopil svůj absurdně černobílý pohled, je mi asi jasné, že každá druhá prodaná Alfa nebude "8C", a že už se nenabízí není pro mé přirovnání vůbec podstatné.
Podle toho cos napsal má každá Alfa (zřejmě i Fiat) duši, zatímco žádný produkt VW ji nemá. Takže základní verze se základní motorizací z koncernu Fiat (např. Guilietta) ji (podle tebe) automaticky má, ale třeba vrcholné verze koncernu VW (např. Golf GTI/R, rocco R, Audi S/RS3 apod.) ji mít nemůžou... Zjevně jsi především sám zaslepený Alfista/Fiatista , který ukazuje prstem na podobně "značkově postižené".
Už tvůj dotaz, "řídil jsi někdy Alfu?", bez uvedení konkrétní řady (nemluvě o motorizaci) jasně dokazuje, že řadíš svoji veleoblíbenou značku nad samotné konkrétní auto. Dělit auta jen podle značky (která značka je "lepší/nejlepší") není na diskusi na autowebu, ale na diskusi o přestávce v první třídě ZŠ. ;-)
Avatar - Blue Sun
27. 6. 2011 13:03
Re: ALFAREN...
Čtyři z pěti, to znamená osm z deseti... To je hodně nad šestkou a jen kousek od devítky, dobré ocenění pro DS4 :-)
Avatar - Uhlik
27. 6. 2011 12:59
Kam sa podeli
paradne predky Alfy... Teraz je tam tato vyplasena sova, ktora uplna zabija inak velmi pekne auto. Zadok je krasny, z boku je to ok, ale ten predok, to je skoro ako sabotaz.

Intos je tiez ok, ale na Citroen nema.

U mna kvoli zprznenemu nosu Afla prehrala.
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2011 12:48
Re: ALFAREN...
Vozy řady DS nejsou určené lidem jako je má hospodyně G-alina T-atjana I-vanovna ... a proto NEmá cenu jim "vysvětlovat" proč jsou pojaté jak jsou. Jsou to vozy určené JINÉMU typu lidí, (bez urážky) jiné sociální skupině. A to je k tématu tak zhruba vše ;-)
PS: Zajímavá je možná ale "potřeba" fanoušků a fanynek nejmenovwaného koncernu na kvality těchto vozů "plivwat" - žeby STRACH? :-)
PPS: Slyšela jsem že vwozy koncernu v aktuálním J.D. Power dopadly 4té (od konce) - nuže bravwo :yes: ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Katikakus
27. 6. 2011 10:42
Re: Alfa vs Citroen
Sedacky se mi opravdu vic libi v Alfe, navic jsem v nich sedel a vyhovuji mi. V DS4 jsem zatim nesedel, nevypadaji spatne, ale hneda neni uplne muj salek kavy, takze mozna to ovlyvnuje me vnimani. Jinak jak jsem psal, interier se mi celkove vic libi v DS4.
27. 6. 2011 10:32
ALFAREN...
Je to zajímavé, plakáti diskusně utrácejí za design poslední předprázdninové kačky, dospělej ví, že se v principu o žádný designový duel nejedná a jednat ani nemůže. Je to jako bychom porovnávali, zda se nám více líbí lehkonohá uhrančivá černoočka či obtloustlá uklízečka s natáčkama na pleši.

Alfa Romeo je klasickým sportovním hatchbackem, se základními liniemi, které všichni dobře známe už z Mégana a z Astry, avšak s pověstným italským designovým kořením. Právě celkové vyznění karoserie, jakkoli se nám nemusí některé partie vysloveně zamlouvat (příď, světla), je to, co staví Giuliettu v rámci její konkurence (mégane, astra, GOLF, bravo) na vysoký estetický stupínek.

Citroen je naproti tomu pokusem vstoupit v kompaktní třídě do revoluční síně... designových postmoderních tradic, a to šokujícími řešeními (nestahovatelná zadní boční okna) jakož i vysloveně trendovou umanutostí, totiž nedůvodnou vyšší světlou výškou, resp. vyšší karoserií jako celku. Proč jako? Ty snad hodláš pořídit crossover-kompakt? Tedy zásadní problém konfigurace deesčtyřky vnímám v její třídní neukotvenosti, nepraktičnosti (zadní pozice) a do jisté míry i v tom, že kupodivu uvnitř se na crossku tak nějak pozapomíná a kabina navozuje naopak přímé komfortní, luxusní pocity z klasických až... limuzín.

DS3 jede na silné výrazové podobnosti s C3, DS4 je vysoká, a avízovaná DS5 je zase k silnici přičaplá jako užovka. Tak jak se mám v řadě DS jako šofér hledat? Komu je vlastně řada DS určena? Ví to tu někdo?

Závěr - designový kompaktní středobod, evergreen, absolutní trefa pro ty, co auta kupují je v rámci (super)mainstreamu samozřejmě GOLF, Gé Golf, Gé jako... GIGANT. Ve sportovnějším třídním pojetí je pak nová Alfa o designové patro výše než Bravo, a to vnímejme jako nejdůležitější a současně nejcennější fakt v daných věcech. Jak k tomuhle přijde citroen, to si už odžij sám. Někde na prázdninách, na jachtě, obložený katalogy světových kompaktů přemýšlej, proč se fronty nestojí ani na C4, ani na DS4, ani na Giuliettu. Přemýšlej, proč chce mít největší skupina evropských šoférů právě a jen toho golfa...

Hodnocení designu:
GOLF - devět z deseti možných
Giulietta - šest z deseti možných
DS4 - čtyři z... pěti možných...

BRAVWO GOLF, BRAVO GURU :yes:
27. 6. 2011 09:50
Re: Alfa vs Citroen
Ty sedacky snad nemyslis vazne? :-)

U mne v interieru jednoznacne vede frantik. Design, rozvrzeni, materialy, barvy... A hlavne sedadla am Citroen mnohem hezci (nevim, jak se v nich sedi).

Alfa je zvenku pekna,ale bez tech kol je ji jen pul...
neregistrovaný "alfa_lover"
27. 6. 2011 08:54
Re: Trošku jsem se rozepsal
Přečti si to co jsem napsal ještě jednou a pak reaguj a nevybírej text z kontextu, pak to totiž ztrácí smysl. To co jsem napsal nemá s marketingem na Alfu či celej koncern Fiat nic společnýho, tady jde o princip. O princip přístupu koncernistů k ostatním značkám. Vy máte za to, že koncern je "'Uber Auto" a přes to vlak nejede. A každej kdo na něj řekne něco špatnýho, tak mu velmi chytře vytrhnete slova z kontextu a upravíte tak, aby to vypadalo, že jsem napsal jak jsou ty VW oproti Fiatům strašný auta. Tyhle diskuze jsou opravdu jak absurdní drama. Řidil si Alfu?

Nemám snad pravdu, že VW je auto pro masy? Dyť je to lidový auto. Tebe musel můj příspvěvek drobet rozrušit, jinak bys nenapsal takovou kravinu, jako je todle "VW má v nabídce jen Golfa 1,2 TSI, ale za to každá druhá prodaná Alfa je 8C?" 8C se už neprodává, to je první věc a to že jsem použil Golf 1,2 TSI tak to bylo z důvodu, že se mi nechtělo rozepisovat celý portofolio motorů, který má VW dcl velký. Proč si napsal, že si Alfu kupují profíci? Alfu si koupí ten člověk, kterej jí chce. To není tuctovka, aby si to kupoval každej.
27. 6. 2011 08:17
Né že bych....
....byl šťoura hltající tabulkové srovnávací hodnoty, ale asi tam máte nesrovnalost. V textu píšete, že AR má o 9 l větší kufr a v tabulce to máte opačně. Jinak u mě má lepší design AR, obě auta jsem také viděl vedle sebe a tím to možná bude. Ten C se mi zdál moc načančanej až pouťovej, ale zdání může klamat - ani v jednom z nich jsem nejel.
Avatar - Dinar
27. 6. 2011 07:15
Designový duel
snad neznamená jen to, z kterého úhlu vypadá to které auto "hezčeji", aspoň doufám. Design aut může být i samoúčelný, je to ale otázka kategorie, do které dané auto spadá. Jinými slovy, jestli tu mám auto nižší střední, což je třída mající v popisu práce praktičnost, účelnost, pak za designovou chybu např. považuju takový tvar zadních dveří, který nedovoluje stahovat okna, nebo nesmyslně zvýšený podvozek (má to snad nějaký význam ve vyšší průchodnosti terénem, resp. je tam pro tento účel nějaké přídavné krytí podvozku?). Ano, mluvím o DS4, samoúčelné prvky, přezdobenost snažící se zakrýt naopak velmi fádní základní linku. Jak považuju DS3 za absolutní designovou trefu, tak DS4 se nepovedla vůbec, v duelu s giuliettou tahá za mnohem kratší konec.
Avatar - white label
27. 6. 2011 00:15
Re: Trošku jsem se rozepsal
Co nechceme aby nám dělali druzí, nedělejte jiným ani my...
Opravdu si myslíš, že je tvůj příspěvek méně tendenční, než nadsazené/přehnané glorifikace GTIho?
Taky mě nebaví číst tady stále dokola profláklé fráze o tom, jakou mají všechny Alfy (automaticky) "duši, kterou žádné VW mít (taky automaticky) nikdy nebude, to bude vždy auto pro masy, pro začátečníka, kterej právě vylez z autoškoly a neví ani kde je pomalu blinkr".
Takže v Alfách jezdí samí "profíci" a ve VW jen začátečníci? VW má v nabídce jen Golfa 1,2 TSI, ale za to každá druhá prodaná Alfa je 8C?
Guilietta je taky "určo dobrý auto", ale to není důvod cpát tu všem fráze, "to se vážně nedá číst a já bych byl rád aspoň za jeden server o autech, kterej je objektivní". Až si budu chtít přečíst reklamu na Alfu, zajdu si autosalonu Fiatu/Alfy a vezmu si létáčky.

P.S. Co takhle (v prvé řadě) začít u sebe a nedělit auta obecně/primárně podle značky?
neregistrovaný "alfa_lover"
26. 6. 2011 23:31
Re: Trošku jsem se rozepsal
Jsem pro julii, už jen z důvodu toho, že jsem alfista tělem i duší, ale přiznávám ten předek by šel udělat líp, kdyby byl nižší, ale to bylo myslím odůvodněno tím, aby kdyby člověk srazil chodce, tak aby se chodci "nic nestalo". To je škoda, protože ten předek julii úplně nesluší, když by nebyl takovej převis tak by to bylo skoro dokonalé (dokonalé věci neexistujou, krom Golfa, ale to nám za chvíli vysvětlí GTI :-) ) u německejch aut je rozhodně designově poveden Passat CC ten je pořád pěknej. I když nemám rád koncerny, ne že by to byla špatná auta, ale z důvodu toho, že když si tady čtu diskuze, tak mi připadá, že z celého koncernu se dělá něco víc, něco jako "'Uber Auto". Proto nemám koncern rád. Nevím proč mám pod každým článkem na VW číst neskutečné, nejlepší, nejpreciznější, nejdokonalejší, nejkrásnější z toho aby se jednomu zamotala hlava a u článku na koncern Fiatu jak jsou to strašný křápy, že si to vůbec někdo může koupit. Je to auto jako každý jiný, každý má svoje mouchy i koncern. Ty, ale většina uživatelů vozidel koncernu nepřiznají, což je mi dodneška záhadou, nevím nemám problém říct, že u 156 hořej horní ramena, ale u starýho superba je to úplně ten samej problém. Když jedu v alfě, tak nemám problém s tím, že další potkám na každým rohu. Není to vůbec špatný, když se pozdravěj dva alfáci. To je požitek z jízdy, ne jet ve stříbrný octávce, kterých se na jedné křižovatce sejde 10.

Koncernisti nechte Fiata žít, je to dobrý auto, stejně ste ho půlka z vás v životě neřídili a když jo, tak radši nechci vědět v jakým byl stavu. Alfa to samý, to auto má duši, kterou VW nikdy mít nebude, to bude vždy auto pro masy, pro začátečníka, kterej právě vylez z autoškoly a neví ani kde je pomalu blinkr. Jestli je pro vás vrchol techniky Golf 1,2 TSI oukej v pohodě, nikdo Vám to nebere. Určo dobrej motor, dobrý auto. Ale sakra necpěte to každýmu. To se vážně nedá číst a já bych byl rád aspoň za jeden server o autech, kterej je objektivní. Až si budu chtít přečíst reklamu na VW, zajdu si autohausu a vezmu si létáčky.

Vím, že je to mimo mísu trošku, ale už jsem to nějak nedalo vydržet neustále číst narážky na koncern Fiatu.
26. 6. 2011 21:29
Re: Chybka ani v jednom - tady rozhodují preference
Ano, ano, nadpis a první věta to celé vystihuje. Já bych nakonec volil DS4, protože jsem se stihl nakazit virem interiéru v mé C4 a nechtělo by se mi z něho ven ;-) Myslím, že Alfu budou spíše volit zarytí sportsmani, tady nabídne Alfa zřejmě více koření...Ale uvidíme, třeba DS4 1.6THP 200 v testu mile překvapí :-)
26. 6. 2011 20:36
Re: Chybka ani v jednom - tady rozhodují preference
Něco málo k té spolehlivosti Alfy:

[odkaz]

;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2011 20:06
Re: alfa
S vaší "odbočkou" týkající se nedostatku jídla (a vody) až VĚTŠINY ze 7 miliard pozemšťanů SOUHLASíM, ale myslím že takováto argumentace není úplně "fér"
Těch hlasujících v této anketě bylo 60.000 a prodeje vozu typu DS4 se jistě nikdy NEvyrovnají třeba GOLFu, ale špatné spíš NEbudou..
Na design ex- a interiéru máme do jisté míry podobný názor, s tím že já ten exteriér NEvidím až "TAK dramaticky" ;-)
PS: Mohu se zeptat co říkáte na DS3 (popř. DS5 či DS9)?
PPS: STÁLE si myslím že spojení slov cirkus a designu DS4 NEní "to pravé/zcela ono", ale je to VÁŠ názor..
Pěkný den :-)
Avatar - kosmonaut
26. 6. 2011 19:25
Re: alfa
Osobně si myslím, že většina (nebo dle vás dokonce VĚTŠINA) pozemšťanů má naprosto jiné starosti než-li představu designového cirkusu. Například co vůbec jíst. Až prodeje ukáží, jaká je DS4 perla, nikoliv internetové hlasování pro mizivé množství veřejnosti.
Interiér DS4 (tedy spíše jeho oficiální promo "fotky") jsem výše pochválil. Cirkus patřil k exteriéru, nepíšu zda špatný, nebo dobrý, jen cirkus.
26. 6. 2011 19:17
Chybka ani v jednom - tady rozhodují preference
a to zvané osobní. Oba vozy vypadají skvěle a vyzařují jistý flair, který chytí za srdce toho či onoho - a tady přichází ty osobní preference každého soudruha že.... Já osobně upřednostňuji Alfu, což ale neznamená, že bych nebral Citroën - zkrátka o pověstný kousek čehosi uvnitř mně je Alfa lepší vůz - pro mne. Krom toho jsem teď v Itálii, kde těhle aut pár na ulici stojí. Zrovna před chvilkou jednu nakládali na odtahovku, páč neměla ten správný lístek za oknem - a jak se tak vznášela v tom vzduchu při zvedání - zvládala to s elegancí a grácií Alfě vlastní.
Ano - Alfa nemusí být vrcholem spolehlivosti, nemusí být také vrcholem dokonalosti, ale když Vás chytne za srdce, půjdete za ní jako......... jako za ženou - bez rozmyslu............... Dolce Alfa...........
Avatar - del42sa
26. 6. 2011 17:54
Re: Topmodelky
myslím, že tohle pořeší hybridní verze. Jednak tím DS4 dostane víceprvkové zavěšení zadních kol, jednak pohon 4x4 a ten výkon tam taky bude, mě spíše schází už jen nějaká ta dvouspojka :yes:
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2011 16:59
Re: alfa
Ok - myslím že VĚTŠINA pozemšťanů si pod pojmem (designový) CIRKUS představí spíš něco JINÉHO (než interiér CITROËNu DS4 :-)
PS: Jak pravil white label - ten CapsLock mi už zlobí DLOUHO (a vždy a všude ;-)
PPS: Tohle bylo možná maličko VÍCE než "jedno ze stovek" hlasování a stejně dopadlo hlasování německého automagazínu AutoBild (a jeho mnoha jazykových mutací - včetně češtiny) - co se týče MNE, přirovnání k CIRKUSu mi opravdu příjde trošičku "mimo", exterier vůbec není špatný, interior mi příjde dokonce dost dobrý :-)
Avatar - white label
26. 6. 2011 16:15
Re: alfa
To není vada klávesnice, kdybys tu začal chodil tak o rok dřív, tak už tě to (u tohoto nicku) vůbec nepřekvapí... >:-[]
Avatar - Guttalax
26. 6. 2011 16:14
Aniryba
Dle mého názoru jasně Citron DS4.Džulieta je s tím podivným předkem jak auto z padesátých let.Pro mé očko z Alf je 33-156-159 :-!
Avatar - white label
26. 6. 2011 16:12
Re: Rozhodnutie
Italské skvěle, německé sterilně? Je to taky názor, ale rozhodně to neplatí obecně, nebo tím chceš říct, že vše z italské produkce vypadalo/vypadá relativně skvěle a z německé naopak sterilně?
Avatar - kosmonaut
26. 6. 2011 16:06
Re: alfa
Podobných veřejných internetových hlasování jsou stovky, snad každá stránka již měla nějakou anketu o nejhezčí auto.
Protože si vy pod pojmem "cirkus" představujete něco opravdu hodně jiného, proto já mám zvláštní představy o cirkusu?
Mimochodem, měla byste si vyměnit/opravit klávesnici, evidentně vám zlobí tlačítko CapsLock.
26. 6. 2011 15:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 6. 2011 15:39
Krásné rybky v akvárku mezi šedými golfy, megany a korejcem
Alfa má o 9l větší kufr v textu, DS4 zase v tabulce. Takže je to vlastně nastejno.

Obě auto jsou překrásná a znám je bohužel jen z tabulek a obrázku. Každopádně jedno z nich nahradí do roka pro mě už nedostačujicí a omrzející se SEAT Ibiza. Zatím vede Alfa.

Mohl by mi někdo napsat, jak je to s komfortem jízdy. Trošku počítám s tím, že asi povede DS4.

Jinak ty dveře u DS4, mě se to líbí, až na to stahování okýnek. Velké významné mínus.
Avatar - miromen
26. 6. 2011 15:13
Jasne rozhodnuti
Citroen už mě přesvědčil že v realu (C3,C4,C5) vypadaji huř než na fotkach. Sice na Julii se daji taky najit chyby ale celkově se mi určitě libi vic. Navic auto jako takove je určitě lepši pravě Julie takže nejen pro vzhled ale celkove vlastnosti rozhoduji pro jednoznačneho vitěze.
26. 6. 2011 14:46
Re: Rozhodnutie
Takúto predstavu nemám a to ani zďaleka. Faktom ale zostáva, že nech už talianske autá "dizajnuje" ktokoľvek a je mi to úprimne jedno, stále vyzerajú skvelo a to naprieč všetkými triedami. To isté ale platí aj o nemeckých autách, ale s tým rozdielom, že vyzerajú neuveriteľne sterilne a chladne. Na druhej strane uznávam a rešpektujem aj to, že práve ich dizajnová sterilita mnohým ľuďom vyhovuje.
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2011 14:28
Re: alfa
NEtřeba si sedat (počítám že už SEDÍTE ;-)
Ano šlo o celosvětové hlasování (tedy "autofandové" z 62 zemí téhle planetky..)
Já si pod pojeme "cirkus" (popř. "cirkusový") prostě představuji něco opradu HODNĚ jiného - toť vše (ale jinak JÁ považuji design interiéru také za zdařilejší - i když NEmám problém ani s exteriérem..
Avatar - white label
26. 6. 2011 14:23
Re: Rozhodnutie
Tvoje zřejmá představa, že italská auta designují výhradně Italové s italskou "školou", francouzské Francouzi s francouzskou a německé zase Němci s německou školou je docela úsměvná. Kdo jako první designoval toho veleúspěšného Golfa (kterého sám vzpomínáš) snad víš... ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2011 14:22
Re: alfa
Přiznávám že na "tvar venkovních plechů" až TAK moc NEdám (a tahle auta se mi líbí OBĚ), důležitější je interiér a tam je (dle mne) DS4 přece jen dál - a vysloveně MŇAMkový je "ještě víc/dál rozvinutý" interiér DS5 (moc se mi m.j. líbí tyy ovladače na stropě :yes: :-)
Avatar - guze
26. 6. 2011 13:25
Re: Abeceda
Bral jsem to jako Alfa a Citroen :-)
Avatar - Katikakus
26. 6. 2011 13:11
Re: Alfa vs Citroen
Ano v pripade techto dvou vozu je rozhodovani opravdu tezke :yes:
26. 6. 2011 13:07
Rozhodnutie
DS4, alebo Giulietta? Zbláznili ste sa? O chvíľu sem napochoduje GTI a ten Vám všetkým vysvetlí, že najkrajší je aj tak GOLF :-)

Ako majiteľa modelu 159 ma trošku mrzí, že trend troch samostatných čočiek v prednej časti s týmto autom zanikne, ale za seba musím povedať, že Giulietta vyzerá naživo lepšie ako na fotografiách. Talianska škola už dlhé desaťročia ukazuje predovšetkým nemeckým dizajnérom, ako by malo vyzerať emocionálne nabité auto. Na druhej strane môj obdiv aj k DS4, Citroen sa vydal (narozdiel od Ranaultu) správnym smerom a vrátil sa ku svojim nespochybniteľným skúsenostiam v dizajne a hlavne k odvahe vyrobiť niečo originálne a predsa len trošku riskovať. C5 vyzerá stále krajšie, DS3 je pri A1 doslova balzamom na oči a nová séria DS dokazuje, že krásne autá ešte nevymreli.

P.S.: Páni z VW, Vás sa to netýka :-)
26. 6. 2011 12:28
Topmodelky
Musím říct, že obě tyto auta považuju za velice povedená :yes: A zatímco u jiných designových duelů člověk tak trochu přemýšlí, proč se do něj zvolené vozy vůbec dostaly, když snad ani žádný "design" nemají, tak tady je to jasné - srovnáváme dvě auta se silnou osobností, u kterých je vzhled jedním z nejdůležitějších faktorů (a které spolu budou přímo bojovat o zákazníky).

Exteriérově u mě jednoznačně vyhrává Alfa - ve srovnání s DS4 je mnohem ladnější, má přirozenější tvary a celkově působí dokonale uhlazeným, sportovně/elegantním dojmem. DS4 je dost fotogenické auto, ale když se ty fotky dají napřímo k fotkám AR, vynikne, jak je to auto vysoké, trošku bachraté a tak nějak ne úplně foremné....

V interiéru se mi víc líbí Citroen a navíc musím říct, že interiér Alfy naživo není tak hezký jak na fotkách, zatímco DS4 je naživo opravdu tak krásná a luxusní, jak se zdá s fotek.

Čili za mě tak nějak remíza, srdcem bych samozřejmě volil Alfu.

PS: jazýčkem na vahách by mohla být technika. Zatímco Alfa defacto "nemá chybu" ( ;-) ), nabízí příjemné turbomotory od 120 do 240 koní, vyspělý podvozek a jistou zábavnost, DS4 je prostě technicky pořád "jen" C4, má jednodušší zavěšení, nabídka motorů (v benzínu) taky není tak pestrá a navíc jí nejdou otevřít zadní okna :-) Giulietta je tak daleko komplexnějším autem.

PSS: uznání patří objema výrobcům za to, že ještě pořád odmítají přistoupit na skutečnost, že z auta se velmi rychle stává spotřební zboží jako například lednička. Nehoní se tedy za kritériem cena/výkon, ale ještě pořád (možná naivně) zkoušejí dělat auto tak, aby z něj uživatel měl radost :yes: :yes: :yes:
Avatar - Blue Sun
26. 6. 2011 12:11
Re: Alfa vs Citroen
Francouzská elegance vypadá hezky, ale protentokrát bych volal po menších kolech. Na snímcích hnědého DS4 mě ta obří kolesa doslova vyděsila a zvenčí tak přesunula body k Giuliettě. Uvnitř je naopak lepší DS4 a tak se nedovedu rozhodnout.
Avatar - Blue Sun
26. 6. 2011 12:07
Re: citroen
Co je na Němcích rozumného? Spíš bych řekl, že se v tom případě nakupuje jen egem.
Avatar - kosmonaut
26. 6. 2011 12:00
Re: alfa
Na zadek se z "celosvětového hlasování" (Kdo hlasoval? Veřejnost? V rámci nějakého internetového plátku počítám.) skutečně neposadím.
Interiér pěkný je, dokonce velmi. Je ale také především fantasticky vyobrazen (ať už jde o pravé fotografie, či počítačový výsledek). Pokud "odborná porota" (šéfredaktor, sponzor a celebrita?) vyřkla ortel, že je nej, lze to pochopit, ale samozřejmě pouze v rámci své třídy.
V čem je má představa o cirkusu "zvláštní"?
Avatar - del42sa
26. 6. 2011 11:53
Re: alfa
Mě osobně se DS4 líbí, jak z venku tak uvnitř, co mi trochu vadí je zbytečně velká světlá výška v porovnání s Alfou.

Uvnitř je to auto velice šik, snad až na příliš zavalitý volant, menší tříramený volant by tomu autu slušel více. Zajímalo by mě také jak by interiér auta vypadal v jiných barevných kombinacích.
Avatar - Ham.
26. 6. 2011 11:37
Zvenku jasně vyhrává Italka, exteriér nemá chybu
uvnitř mi sedí lépe Francouz (hezčí palubka, ovladače, šaltpáka etc.) tedy snad až na budíky ty sice nejsou ošklivé ale nesedí mi a nahradil bych je decentní klasikou. Italka je uvnitř docela silný kýč. Měli by to zkombinovat, nechat AF exteriér a techniku a naprat tam DS4 interiér.
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2011 11:29
Re: alfa
A víte že "celosvětově" (v celosvětovém hlasování) je DS4 designově dokonce to ÚPLNĚ NEJ- auto?
PS: A dle odborné poroty má (designově) ten NEJ- interier :yes:
PPS: Vy máte trochu "zvláštní" představy o cirkusu ;-)
Pěkný den (raději v DS4 než v cirkusu :-)
26. 6. 2011 11:28
Re: Alfa vs Citroen
podobne, interiér sa mi viac páči v Citroene. Exteriér jasne Alfa. Práve včera som jednu obzeral v krásnej červenej metalíze. Alfa je u mňa jasný víťaz, ak by som kupoval auto tejto triedy.
Avatar - kosmonaut
26. 6. 2011 11:25
alfa
Jednoznačně Alfa. Citroen nejenže si bere nepříjemný předek z C4, ale je i neskutečně přeplácaný. Jako auto do cirkusu možná.
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2011 11:24
Re: citroen
Ozkoušejte třeba Citroën DS3 Racing a možná "bude po záhadě" ;-)
Avatar - Sosa
26. 6. 2011 11:10
citroen
nemec sa kupuje rozumom, talian srdcom ale ako moze niekdo dobrovolne kupit francuza, to mi je zahada >:D >:D >:D
Avatar - guze
26. 6. 2011 11:07
Abeceda
V rozboru dejme přednost ABECEDNĚ prvnímu a zároveň novějšímu vozu, kterého v tomto duelu představuje Citroën DS4. >:D >:D >:D
Avatar - Katikakus
26. 6. 2011 11:01
Re: Soutěž zadních partií
Jo, ty "***ky" jsou u obou naprosto dokonale... ;-)
26. 6. 2011 10:57
Soutěž zadních partií
Tak tady soutěží nejkrásnější ***ky na automobilovém trhu. Hezčí pohled už nabízí jen léto na plovárně (i když už ani to není, co bývalo...)
Až majitel jednoho ze soutěžících zastaví na parkovišti u obchoďáku, bude to vypadat jak miss fitness v americkém McDonaldu. :-)
Avatar - zdravy rozum
26. 6. 2011 10:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 6. 2011 10:31
Alfa
I když je Citroën hezký, tak Alfa Romeo je nádherná
26. 6. 2011 10:11
Zadní dveře u DS4
Kdyby ty zadní dveře u DS4 byly zavařený, tak bych řekl, že je to docela pěkný auto. I přes to, že je vyššší než 150 cm, což mi vadí skorem u každého auta, a trochu zbytečně mnoha prolisům. Ale jakmile vidím ty zadní dveře s tou špičkou otevřené, tak se můj názor jednoznačně hned mění.
U mě samozřejmě vítězí Alfa, po všech stránkách. :yes:
26. 6. 2011 09:26
Re: Alfa vs Citroen
Hezké :yes:
Interiér se mi líbí daleko víc u Citroenu, jinak vítězí kvůli "lehkosti" Alfina. Navíc to je moje srdcovka.
26. 6. 2011 09:24
...
Důvod číslo 169 proč chtít Giuliettu.
Když už je něco krásnější, než Citroen DS, tak to už je na pováženou. Lehkost, dynamické linie, parádní kola, hezké retro uvnitř, přikrčená silueta...na předek už jsem si zvykl, takže za mě Jůlinka.

Ne, že by DS4 nebyla krásná, ale mě se spíš líbí cesta elegance a designové lehkosti, než cesta mohutnosti a zbyečných detailů...ale ten vnitřek, to je DOKONALOST. :yes:

Protentokrát za oba palec nahoru, ať už si člověk koupí kteréhokoli z porovnávaných, bude automaticky za "coolest kid in the block". :yes: A je jedno, že sousedi mají 1-er, tohle je vizuálně jiná liga.
Avatar - Katikakus
26. 6. 2011 08:56
Alfa vs Citroen
Tak tohle je opravdu designove klani jak se patri. Dva bezpochyby nejkrasnejsi vozy nizsi stredni tridy si to spolu rozdavaji v ringu. Duel je to velice vyrovnany, zadne K.O. jako v pripade Rapide vs. Panamera se dnes nekona.
U me osobne o ten povestny chloupek vede DS4 jak v exterieru tak v interieru, i kdyz sedacky ma hezci Alfa.
Giulietta pak vitezi v discipline zvane originalita, kde italsti designeri nasli o neco vice odvahy nez francouzsti - ale ani zde DS4 nezustava vyrazne pozadu.
Obema automobilkam tak patri zaslouzeny dik a nezustava nez doufat, ze takto krasne vozy budeme na nasich silnicich potkavat co nejcasteji. :yes:
Co uprednostnis ty - franzouzskou eleganci nebo sportovne strizenou italskou krasku?