Re: Chlapec je hysterický, řiťolezec nebo uražený autůrek?
,,osobně mi chybí detailnější informace o kladech a záporech modelu a skutečné testování aktuálního vozu"
Zde myslím dost okatě naznačuješ, že prahneš po rozboru modelu, což je činnost článku v rubrice bazar a ne RETROTEST. A teď to opravdu blbými řečmi a pliváním kolem sebe zpět nevezmeš. Nebo jsi to tak opravdu nemyslel a jen jsi nepochopil jednoduché slovo RETROTEST. Což je smutné. Opět jsi tedy mimo ;-)
Já tě vážně neberu už teď. Taky tím tyjátrem co tady předvádíš se tomu ani nemůžeš divit. A ostatní na tom nebudou jinak, pokud budeš v nastoleném trendu pokračovat. Pokud ti nejde o tom, aby se tady seriózně a slušně diskutovalo (což ti očividně vůbec nejde), tak sem nelez!
Tykat ti budu, je to tady zvykem (ostatně jako na většině podobných diskuzích), pokud s tím máš problém, tak tady co? Nelez
Táto rubrika mi na auto.cz celkom chýbala, takže som rád že sa tu konečne objavila. Niektoré príspevky v diskusii sú už na dennom poriadku, tak dúfam že autora článku neodradia od ďalšieho prevetrania dákej tej "ojetiny" :yes:
Inak ten Airmatic bol zrejme fakt "kvalitka". Už som pár odpísaných eSiek stretol... [odkaz]
Re: ROZPAČITÝ "TEST", ale dobrý počin, snad to bude příště l
Aspon nejsou ty články psány bulvárním stylem (čti co není německé na tom se hledaj všechny mouchy a co je německé tam se o nich mlčí) a jsou tam popsána holá fakta a důraz kladený na techniku.
Není to show časopis ve stylu píšeme to zábavou formou, ale jaksi obsah pokulhává za tou formou....
Mě z těch časopisů sedí nejvíc, oproti Světu Motorů a Autotipu teda rozhodně.
Je fakt, že by potřebovali novou krev, neb panu Gregorovi bylo tuším 80, a Josíf s Hyanem zrovna taky nejsou pětatřicátníci >:D
Re: ROZPAČITÝ "TEST", ale dobrý počin, snad to bude příště l
Špička? A co je špička? Automobil Revue zase mě jako špička nepřijde. Je to asi věc názoru. Na Auto Tipu mám rád, že se díky testům z Auto Bildu často věnují novým BMW a MB, což mi vyhovuje. Ale neříkám, že je AT nějaké vrcholové dílo, to taky ne. Zkrátka každému padne něco jiného.
Re: Chlapec je hysterický, řiťolezec nebo uražený autůrek?
Kde tvrdím, že to je vulgární? Jen jsem ti dobře poradil, že se máš chovat slušně, když už tě to doma očividně nenaučili. Ostatně to jen potvrzuješ každým svým příspěvkem a názvem předmětu svého příspěvku.
Nesváděj svou neschopnost chápání psaného textu na článek. Jen ňouma může chtít bazarový rozbor ve článku, jehož účel je jasné definován již svým prostým názvem- RETROTEST. Takže tady jsi ustřelil.
Auto Tip je dobrý časopis, je tam spoust zajímavých věcí, ale má i slabé stránky. Tj. třeba bazar. Není to nejlepší časopis pod Sluncem, ale bahno nebo blesk to taky není. Ustřelil jsi podruhé.
Doporučuji se zde již více neprezentovat, neb s takovou zde moc brán vážně nebudeš.
P.S. hordou smajlíků svůj chabý potenciál v psaní příspěvků nezlepšíš ;-)
Viz 00:45, ono nikde není napsané, co už balónová pneu je a co ještě ne, takže to je docela subjektivní, každopádně na dnešní poměry to vypadá "balónově" docela dost, navíc jen 16" v této třídě už dnes neuvidíš ani u základních motorizací, nehledě na limit velikosti průměru brzdových kotoučú (zejména vpředu)...
Jak jsem už psal (00:45), bez uvedení šířky, profilová čísla nic měřitelného neříkají, 40%ní pneu může mít vyšší profil, než 60%ní.
Např 165/60 (výška profilu 99 mm) vs 325/40 (výška profilu 130 mm).
A pak taky samotný komfort zdaleka neovlivňuje jen výška profilu pneu, třeba nová A6 má lepší komfort na 20", než ta starší na 18", záleží taky na konstrukci pneu (runflat), ale i u pneu stejného výrobce, rozměru a zaměření může být znatelný rozdíl právě v tomto ohledu (např. CSC2 vs CSC3).
Re: ROZPAČITÝ "TEST", ale dobrý počin, snad to bude příště l
Ten "Automobil Reveu" byl zajímavý ještě tak za totality a chvilku po "revoluci", dnes v něm (kromě těch občasných rozborů techniky) nic moc zajímavého není. Zkus takové EVO, to je úplně jinde...
Re: ROZPAČITÝ "TEST", ale dobrý počin, snad to bude příště l
Noo nic proti, ale AutoTIP fakt rozhodně není špička mezi českými motoristickými magazíny, už léta platí že zajímovosti a rozbor techniky lze nalézt pouze v Automobil Revue.
Jen člověk musí jaksi vynechat ty oslavné ody pana Josífa na škodovku, protože to už zná nazpamět a je to trošku únavné....
Re: ROZPAČITÝ "TEST", ale dobrý počin, snad to bude příště l
Navíc jsi nic nepochopil, tohle je retrotest, pokud umíš číst, tudíž žádný bazarový rozbor modelu. Tím pádem nějaké klady a zápory modelu zde nehledej. Auto Tip nazýváš motoristickým Bleskem? No pěkně ses tady uvedl, kdo je tady teď ňouma?
Tak to máš (na dnešní poměry) představu trochu zkreslenou, protože 225/60 už dnes lze za "balónové" pneu označit, ale hlavně profilové číslo (samo o sobě) toho o výšce profilu zas tolik neřekne, protože se jedná o procento z šířky, takže mluvit obecněji o pneu s určitým profilovým číslem (bez uvedení konkrétní šířky) je v tomto ohledu mluvení z velké části "o ničem".
Např. pokud bude pneu široká jen 165 mm, bude výška profilu, při profilovém čísle 60, jen 99 mm (tedy ještě žádný "balón"), ale v tomto případě (225/60) bude, při stejném profilovém čísle, výška profilu 135 mm, což už vypadá nesrovnatelně "balónověji", než v uvedeném prvním případě...
P.S. Kola 16" bych v tomto případě viděl tak na zimu, ale na léto určitě aspoň 17", zejména k vůli "optické" stránce...
Tak ony takové pneu v dnešní době "balonově" vypadají, ostatně není divu, na nových vozech je profilové číslo 60 velmi vzácné. O balonovou gumu se ale samozřejmě nejedná, autor to chtěl jen trošku zveličit v kontrastu s dnešními trendy.
Znám poměrně slušně všechna mercedesí éčka včetně jejich předchůdců. Nicméně odkaz je dobrý a i pro mě v lecčemž poučný. I když jsem tam také našel chybu. W114 byl kraťas a až teprve W115 byl žralok (podle žraločí tlamy nasávacího otvoru vzduchu pod předním nárazníkem. V některých regionech, tehdy ještě ČSSR, nazývaný též ušák podle masivnějších, již zevnitř seřiditelných zpětných zrcátek. Oproti kraťasu, ten je měl ještě na nožičce na dveřích. Někde kraťasu také říkali větrák - to podle ventilačních okének v předních dveřích, ty už žralok neměl.
Ale o slangovém výrazu lišťák, který mi nějak proklouzl mezi prsty, se tam stejně nic nepíše. Ale to už mi osvětlili gld a Lukáš Vaverka.
To byla vlastně moje jediná otázka, CIZKU.
dávám :yes: redakci za začátek nové rubriky, která mě zajímá více než testy nových aut :-) ale mohli by jste ještě přidat aspon tabulku cen neznačkových brzd,rozvodu a td
Už se těším na další testík, ale určitě by bylo zajímavé si ještě od AAA pujčit E38, E65 a tu porovnat s tímhle, na výběr je tam toho zpustu
na W220 se dá udělat zajímavý tuzing s předkem SLR [odkaz]
Re: Dobry, ale co stoji vymena tech hadic/ utesneni
Na začátku je potřeba vymezit si určité mantinely a protože tento článek je v zásadě testem, nebylo jeho primární ambicí popisovat typické závady této modelové řady a náklady na jejich odstranění.
K tomuto účelu slouží Poradna [odkaz] navíc informace tohoto charakteru ke konkrétnímu autu přinese Svět motorů v čísle, které vychází v pondělí.
Ještě přesněji - "lišťák" je verze před faceliftem, do roku 1988 a na bocích měl jen ochranné lišty. Poté se vyráběl "plasťák" (ještě s jedním menším faceliftem v roce 1993 při přejmenování na třídu E), ten má ve spodní části karoserie souvislý pás plastu, zpravidla v mírně jiném odstínu.
Lišťák alebo plasťák je pomerne známa prezývka faceliftovaného modelu w124. Vtedy dostal okrem iného plasty kryjúce spodnú časť dverí. Mali trošku svetlejší odtieň ako zvyšok karosérie a ujala sa pre fl model práve táto prezývka.
A 124-ka bola posledným poriadnym éčkom. Paradoxne bola éčkom prvým ale o tom potom >:D
Ja si myslim, ze je to asi po doktorovi, nekurakovi, abstinentovi a celkove slusnym panovi. Jinym lidem auto v ackach nevezmou, jedine, ze by to byl kousek v super stavu.
kouknul sem na web [odkaz] a nejak moc se mi nechce verit,ze auto urcene k prekonavani dlouhych cest ma najeto za 10 let provozu 80 000 km,dobre to hosi v aaaauto poresily ale nemuseli to stahovat na 80 000 ,stacilo na 135 000 to ma dneska skoro kazdy ojety auto .