PROMIŇTE - vypadl mi závěr věty ".. 295 koní v hatchbacku nižší střední třídy" ;-)
PS: Díky za přání (toho opalování :-)
PPS: Možná také "neviete s kym docinenia" (snad jsem to napsala dobře ;-) )
(kamaráda s RS6 v úpravě MTM tedy nemám, to asi NEbude špatné... :-)
.. já raději zůstanu u "své" značky "pro vysoké výkony" (s 450ti PS a GT3 mne zas tak moc NEohromíte - já bych OPĚT dala přednost 460ti PS v kultivovaném cabio, s nejlepšími sedačkami jaké jsem zatím kde potkala ;-)
Ty asi fakt nevies s kym mas docinenia :-!
O 5 koni viac ma klasicka A6 4,2 Quattro, aj stara A8 na ktorych mam odjazdene stovky tisicov km ;-) Starucicka S6 mala seriovych 290, kamaratova RS6 v uprave od MTM /2003/ 564 ps/760 Nm, staci ?!
alebo este mam spomenut aj zavodne monoposty/GT3/ 1150kg / 450 PS?!
Tak sa radsej opaluj na tej dovolenke, nech si mozes dat krajsiu fotku >:D
Dobrý den. Můžu se Vás zeptat na to GT-R? Co máte za typ? Máte už ten po FL? Opravdu je ten servis tak drahý. Ptal jsem se v Praze a prý to vychází průměrně na 26000 každých 10000KM. Auto mě nadchlo a to jsem ještě nejel v tom novém. Díky za odpověď
Když mrknu (nejen) na tvé poslední čtyři příspěvky, tak jsi ten sarkasmus evidentně nerozdýchala, a to o co se teď snažíš je v principu podobné, jako chtít uhasit oheň foukáním do něj... ;-)
OPRAVDU bych ráda věděla "proč se tak poplácáváte po ramenou" ;-)
PS: Myslím že tam "není ni jedna chybka" (a tady se "běžně" píší dokonce "fantasmagorie" :-)
Lepší než audi A4 2.7 TDi bude jak Mercedes C 250 CDi tak (nové) BMW 325d, tak Alpina D3 - o tom opravdu ŽÁDNÁ (a za skorostejnou cenu máte i Jaguar XF 2.2D - což je de facto motor 2.2 HDi navíc s 8mi stupňovou ZF, tak ten je TAKÉ lepší ;-)
Je dost možné, že ani srovnání audi A4 2.7 TDi s C5 2.2 HDi by majiteli "prémiového" vozu "neudělalo moc radost" (+ 10 kW a 50 Nm trochu cítit budou :-)
(a C5 V6 Bi-turbo x audi A4 2.0TDi - to bych vám fakt PŘÁLA zažít, snad bych vám na to porovnání i SVŮJ vůz půjčila :-)
Též pěkný den (v C5 s "mňamkovým" motorem 2.2 HDi 150 kW/450 Nm - ehm, který je o DVĚ generace PŘED audi A4 2.7 TDi 140 kW/400 Nm >:-[]
Před (mnoha) LETY při srovnání s 2.7 TDi jasně ZVÍTĚZIL (prozatím "nejkulitivovanější diesel všech dob" V6 2.7 HDi Bi-turbo .. to je taková ta technologie co s ní AUDi, díky náskoku díky technice, přišlo .. právě TEĎ) výkony i chováním a popravdě i (ne)poruchovostí (2.7 TDi - no to jako fandovwé jistě vwíte sami ;-)
Čas běžel dál, evoluce ve vývoji motorů pokračovala a teď tu druhým rokem máme 2.2 HDi 150 kW/450 Nm, proti které "PRÉMIovÉ" audi nabízí (furt a stále ještě) ten starý 2.7 TDi 140 kW/400 Nm 8-s
Docela DRSNÁ "prémiová" REALITA, že.. "chlapi"? - tohle byl totiž textík pro vás vwšechny "hudiny" - ne(jen) pro Pekelnou Micinku, který alespoň autům rozumí.. ;-)
PS: Jen úplnou drobnost na závěr, která je (možná shodou okolností) docela výmluvná:
audi pro V6 2.7 TDi uvádí výkon 140 kW a 190 k (což asi mají být HP? koně/Pferdestärke už se NEpoužívají, ne?? - tady si RÁDA nechám "vysvětlit"), ale v přepočtu to je necelých 188 HP, zatímco Citroën u 2.2 uvádí 150 kW/200 HP, zatímco reálně to je přes 201 :-)
(ale to je opravdu jen DROBNOST, za PODSTATNÉ považuji "to předtím" - raději "vysvětluji", to víte "zkušenosti" :-)
Když je jeden chlap, možná dva - občas jim to ujede (ale "budiž/jde to"). Když se jich sejde "parta"/dav - ani pak už neví který "začal" - a říkají případně dělají věci... :no: ;-\
PS: Ti nejbubější a nejubožejší si to nepřipustí ani teď/ani zpětně (a budou na SEBE "hrdí" - když nemají znalosti o autech, tak "alespoň takhle", že? :-) ), snad alespoň někomu (jednomu? nebo jsem OPTIMISTkA?) to (alespoň "zpětně") to příjde "trochu moc"
Sbohem
I tak se to dá říci - GOLF GTi při zrychlování z 80 na 120 km/h pak trumfne nejen "loď plná pohody" C5 V6 Bi-turbo, ale i CITROËNní hatchback srovnatelné velikosti a ceny :-)
To je přece motor od BMW - ani to nevíte? ;-)
PS: Zkuste někdy sundat ty koncernoooovwé brýle a podívat se okolo, svět je "krásný" (třeba i "krásnější" nežvwli.. :-)
Jasně, znova ti rozumím a opět se to dá přenést i na obyčejné vozy. Když jsem onehdy jel v kámošově půjčené Felicii bez posilovače, bez stabilizátoru a vjel do zatáčky zvyklý z BMW a málem jsem tu Felicii hodil na střechu, tak jsem si taky řekl nikdy víc. Je to kuriozní přirovnání k tvému přesednutí z GT-R do 740d, ale aspoň víš, že takové problémy jsou i níže v autmobilové hierarchii.
Co víc říct, závist, taky bych chtěl takhle přesedávat :yes:
No jo jenže RS6 není žádný závodák, ale 2 tuny těžká kraksna skoro o 400 kilo těžší než současná M3. Na okruhu není přeci až tak důležitý výkon jako hmotnost s kterou ten motor musí neustále bojovat. RS6 bych na okruh snad ani netahal.
Ale zas tak mizernou představivost nemám. O maximálce jsem taky nic nepsal. To zrychlení bych nenazýval jen příjemný to musí být přímo kopanec od slona mezi lopatky. Průser je, že člověk si ten plyn může sešlápnout po zralý úvaze na přehledným úseku na pár vteřin. Třeba k předjetí těch 3 kamionů najednou. Jenže najednou člověk zjistí, že tam je téměř okamžitě ke 2 stovkám a auta proti se sakra rychle přibližujou. Hodně takových pilotů co se nechají kochat takovými nadstandartními výkony pak končí šeredně rozsekaných, protože takový výkon je na normální silnici už prostě moc. Jinak takový turbobenzín např. Oktavia RS, umí jezdit na první 3 kvalty 160, což je rychlost naprosto dostačující a do té rychlosti tlačí řidiče do sedačky velice slušně :-|
Čím VÍCE válců, TÍM LéPe, ale cokoli s R4, je pořád MNOHEM lepŠÍ, než megaválcové AUdi s "vodotryskem"... a za všechno automobilové ZLO může Fery PIECH!!!
Hodně jsem o tom přemýšlel, protože problém vznikne hlavně opačně, když jedeš potom něčím jiným. Nic jakoby nefunguje, vůz se naklání, nebrzdí, nezrychluje, je celkově tupý a záludný...
Ptáš se, proč je nová 2011 BMW 740d tak divná a proč je nový 2011 Range Rover Sport 5.0 Supercharged tak neohrabaný, pomalý a tak BRUTÁLNĚ plave...
Ale co chci říct, že 600PS je podle mně rozumný strop i přes to, že rozhodně chci časem po záruce upgradovat klidně na 850 nebo víc. Ale to už je spíš mou technickou posedlostí.
Asi se na to do té doby i vykašlu... Doufám.
Protože když Ti 4WD při řazení z 1 na 2 zahrabe všemi koly, tak je to znamení dostatku >:D
:yes: Já ti rozumím, sice jsem nikdy tak výkonnou károu nejel, ale myslím, že by se to dalo přenést i na obyčejná auta. Já, když jsem si koupil TDS, tak jsem z toho zátahu nechápal a předjíždění byla sranda, no ale jak už to tak bývá, tak prvotní nadšení opadlo a koní je zoufale málo. Tudíž bych si klidně dovedl představit dojít postupně k těm 600 koním během let a těch 600 by snad už neomrzelo na nějakou dobu.
Jo s okruhy souhlas. Byl jsem v Brně několikrát svědkem toho, jak nová RS6 prostě nebyla schopná být rychlá a dávaly jí to i staré M3 a některé hothatche.
Tady někomu fakt chybí zkušenosti i představivost...
Ten výkon nemusí přece být použit jen na maximálku, ale přece ke zkrácení doby zrychlování a ke zpříjemnění takového zrychlování.
Přál bych Vám někdy zažít tu volnost v pohybu, když chcete předjet 3 kamiony za sebou :-!
Jen brnknete po levém pádle, plyn do podlahy a jste tam, kam jste se před okamžikem jen dívali.
BTW ta S4 je jinde úplně vším. Je to čiré zlo v tom dobrém slova smyslu. GT-R je digimašinka, která prostě jen funguje jak má a servíruje s bohorovným klidem výkony, které si jiná auta a řidiči vůbec nedokážou představit jako realitu.
Se 110PS člověk předjíždí ve vyšších rychlostech pocitově tak dlouho, že mu stihnou dorůst vlasy a nehty. U GT-R stačí jeden nádech a výdech.
Píšu o tom proto, že S6 je přesně k tomu. Prostě učiní pohyb radostným.
Navíc u turbobenzínů této kategorie je tlak do sedadel nekonečný, ne jen půl sekundy těsně nad volnoběhem na první 3 kvalty >:D
Hele na okruhu s tím souhlasím. Tam jo, ale já o x příspěvků nahoře píšu, že "v provozu těžko využitelných" tím myslím na silnici ne v provozu jako na okruhu. Na druhou stranu pokud se bavíme o ježdění po okruzích tak si nedovedu představit lítat tam s byť 420 koní silnou ale skoro 2 tuny těžkou kraksnou.
Že by třeba na okruhu ? Jasně závodní S4 a GT-R. Podívej se na hmotnosti (tím nechci v žádném případě říct, že je GT-R pomalé).
To, že si něco neumíš představit ještě nic moc neznamená.
No já bych tě chtěl vidět jak těm 320 koníkům stojíš pořádně na krku. To že šlapeš na plyn do čtvrtiny neznamená, že ten výkon využíváš ;-) Já mám 110 koní a málo kdy mám nohu na podlaze, abych mohl říct teď bych potřeboval víc výkonu. 320 koní by dokázal využít tak opravdový Kankunen o tobě dost pochybuju.
No to by mě ohromě zajímalo kde s tím autem jezdíš, že využiješ 560 nedejbože 620 koní. Když to tak vezmu tak 500 koní měla třeba závodní Lancia S4 o který Marku Alen prohlásil, že to auto je schopný jet tak rychle, že už člověk nedokáže tak rychle přemýšlet, a to byl nezlob se na mě určitě lepší řidič než ty. Jedině když řekneš, že jezdíš náklaďákem, to bych pak ten nedostatek výkonu pochopil ;-)
>:-[] >:D Štěstí, že je PRVNÍho září, tak musela s vládcem Buřtíkem, do školy. VŠUDE ty "bubé" zácpy. ALE "večer" tu bude "jako" na koni, protože R4 je prostě "lepší" než oooo. Takže "děkuji" (ZATÍM) NECHCI! Hezký den (třeba "za volantem" C5 (2,2 HDi). :-)
Tak ono je dost podstatný rozdíl v jakém typu auta, ve sporťáku pokud nezvedneš příliš váhu tak výkon využiješ, v GTR určitě, samozřejmě špíš na dráze, u limuzíny vyšší střední jako jsou RS6, M5,6 a podobné stroje už je to trochu nesmysl (ale lidé to kupují tak se jim to nabízí) protože jim pokouří každá M3 s nižším výkonem, nižší cenou a o lehkých sporťácích ani nemluvě nehledě na to, že ty M5, RS6 už dost ztrácí v pohodlí takže pak nejsou ani dobrý sporťák ani dobrá limoška, prostě jak byl headline jednoho článku zde na autocz - splašený panelák.
Tohle je všeobecně rozšířený názor, ale je mylný. Teď mám 560PS, brzo bude 620. Stále v pohodě, stále by mohlo být víc, auto se cítí na zvládnutí tak na 1000PS :yes:
Každý má svého favorita a pro mě není (v běžné produkci) krásnější auto, než A6 (ve své třídě). Dokonalé, jednoduché ladné linie. S6 toto ještě podtrhuje a v kombi je to prostě nádhera. Interier tradičně na špičce a sedačky z verze S to ještě podtrhly. :yes: