No, nebyť toho predku a interiéru....zozadu ešte ujde. A ešte jednu nepríjemnú skúsenosť mám s autami Ford - aj keď teda najčastejšie na cestách stretávam Mondeá s dieslom....oblaky čierneho dymu z výfuku. Skoro bez výnimky. Jak sa za mňa nalepí Mondeo (90 málokomu na našich cestách stačí, však t poznáš), tak prepínam klímu na vnútorný okruh, aby som nemusel dýchať ten smrad, keď ma bude predbiehať...
Přesně tak, tlama se mi taky nelíbí, když měli jen koncept, tak mi to přišlo dravjejší a lepší.
motor "slint" :yes: a jedině kombi jen ten výfuk by mohli ještě dát kam patří.. >:D
Co uznávají nebo neuznávají Fordisti je mi šumák. Prostě kombi ST se už nabízelo v 1. generaci a ikdyby jezdilo jako trakař, tak se na tom nic nezmění ;-)
IMHO, ST I. bylo na okreskách mnohem obratnější než ST II. Jen jedničce chybělo pár koníků navíc...
Ano, ten čumák má tady u HH svou logiku (bez ohledu na barvu), na rozdíl od běžných verzí Focusu III, kde je to jen takový prvoplánový tovární tuzing...
Je to podobné jako u původní 8. generace Civiku a CTR stejné generace, oba HH vypadají v těchto generacích podstatně harmoničtěji, než běžné verze...
Ano, v tom máš pravdu. Já znám ale i případ, kdy člověk, který vyměnil své ST170 za pětiválcové ST, tohoto činu litoval. 1. generace ST možná neokouzlí subjektivně dynamikou resp. zátahem z nízkých otáček, ale v zatáčkách nabídne naprosto fantasticky neutrální chování, kterému se hot-rodový pětiválec nevyrovná. A jak už jsem doporučoval, přečti si ten test, je velice trefně napsaný :yes:
Čo už, som človek divného vkusu. >:D Alebo je to skôr tak, že sa mi páči viac ako "normálny" Focus. Plus ja som na kombíky, takže takého potentné kombi je presne moja šálka kávy. :-)
Aby sme sa rozumeli, nik netvrdí, že Focus kombi ST 1. gen. jazdí (jazdil) zle, to zďaleka nie. Len v kontexte neskoršieho nekompromisného RS pôsobil tak nejak nedostatočne. Obdobne keď prišla druhá generácia ST, jeho silácky päťvalec s turbom opäť odsúval starý ST so štvorvalcovou atmosférou na tretiu koľaj. Práve v kontexte s ST II. gen. sa na ST 1 pozerá trošku cez prsty. Alebo inak povedané: neprísť Focus RS a druhá generácia ST a RS, na jednotku ST sadá prach zabudnutia.
... 2.0 EcoBoost 184kW je super, paráda to by se mi líbilo ;-)
Nicméně na novém Focusu mi vadí tak nějak 3 věci - 1.) Otřesný tvar zadních světel, 2.) ta ohromná tlama, 3.) Malý kufr...
Jak je vidět 2 ze 3 věci se dají odstranit velmi rychle a to koupit si verzi kombi. Tu tlamu bych pak i přežíl :yes: Kombík ST je fakt parádní :yes::yes:
Prvú generáciu ST Fordisti moc neuznávajú (na rozdiel od RS), to bol len taký točivejší dvojliter. V kombi mu navyše chýbali newtonmetre na subjektívne primeranú dynamiku. A v dvojke sa ST kombi nerobilo.
Tlieskam Fordu za nápad spraviť rýchle kombi. V minulej generácii boli majitelia Focusov combi limitovaní neveľmi vydareným a dynamickým 2,0 16v - 107 kW. Teraz tu máme rovno ST! Skvelé! Prečo by mali dynamickí tatovia byť obmedzení zrovna vo veľkom kombi na dynamike? Koncept, čo funguje v RS6 Avant, môže pekne fungovať aj o niekoľko tried nižšie.
Inak ST maska vyzerá paradoxne menej dravo, ako základná, a je to lepšie. Ak sa k tomu pridá menej kontroverzný zadok kombi, tradične krásne ST disky a atraktívna farba, celok je veľmi pôsobivý: [odkaz]
Ford to tentokrát skrátka trafil a za to :yes:
Interiér je děs a běs, dobře vypadají sedačky. Exteriér ujde v kombíku z boku a zezadu, předek a celý hatch je zruda, dokonce jej ještě zprznili víc a to jsem myslel, že víc to už nejde, už by se měl někdo u Fordu probudit vždyť umí dělat krásná auta..
Ford rozvíjí svůj designový směr ve velkém stylu. Škoda, že se mi opravdu, ale opravdu nelíbí. Paradoxně nejvíc o pár řádků výše vychvalovaný, podle mě Peugeotovsky "zmutovaný", přední nárazník :-(
Ten předek je takový mločí, nicméně vypadá skutečně lépe než normál (což nic těžkého nebylo). Jinak už otravná kola, hnusný výfuk a pořád absolutně příšerný interiér. Na druhou stranu, ta zadní světla u HB se mi začínají líbit, podivné :-)