Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki chce, aby VW odvolal tvrzení o porušení smlouvy

Japonská firma stupňuje slovní válku, která je důsledkem její snahy o ukončení majetkového propojení s německým partnerem.
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2011 22:25
Re: VW
Teď už píšete fakt BLBOSTi :no: ;-\ :no: 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2011 17:57
Re: VW
ZASE "vedle"! ;-)
FAKT myslíte že já bych dělala "špinavou práci"? :-)
(navíc pro JAKOBÍNa? ;-)
Avatar - woody-alien
25. 9. 2011 14:07
Re: VW
Taky neznám zákulisí téhle dohody, ale jako nepochopitelný bych postoj Suzuki rozhodně neviděl. Jestliže potřebujou diesely a za dva roky se s VW nerozjel jediný společný projekt, jak myslíš, že můžou ještě dlouho čekat ? Silný spojenec, který nic nedělá, je k ničemu.
25. 9. 2011 10:30
Re: VW
Stále tu vedeš nějaké dohady o neférovosti vedení VW, stojí za tím nějaká znalost o co jde nebo to jsou titulky blesku?

Jinak je naopak obdivuhodné jaký tah na bránu má F.P. i když dosáhl takového úspěchu. Vypadá to že si uvědomuje to na co většina zlenivělé evropy zapomněla, to že začal boj o přežití.

Postoj Suzuki je v tomhle pohledu nepochopitelný. V momentě kdy sehnala silného spojence uzavře smlouvu s konkurencí.
Avatar - Ham.
25. 9. 2011 09:46
Re: VW
Poslal, ale až bys vykonala špinavou práci, on takové zapálené co dopředu bez důkazů umí určit kde je pravda vždy využíval.
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2011 02:52
Re: Xindlové to jsou...
Že časem (některé modely) BUDOU "překarosované audiny" (nebo obráceně) je na 99% jisté ;-)
("šlo to" s Lamborghini - půjde to i s Porsche :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2011 02:50
Re: VW
Zase "vedle"! ;-)
Zrovna MNE by Robespierre (bez jakýchkoli diskuzí) poslal pod gilotinu :-)
PS: Jinak "kdo je vinen" samozřejmě nevím - kdo má "čistý rejstřík" a kdo je "recidivista" ale ano ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2011 02:47
Re: VW
S definicí F.P. souhlasím, ale on je (bohužel) VELMI (a také "všeho") SCHOPNÝM "megalomanem" = momentálně jsme v situaci kdy dosáhl vpodstatě VŠEHO co chtěl (byť často minimálně "problematickými" prostředky).
NEvím jestli chtěl Suzuki "získat", ale URČITĚ chtěl jejich "know-how" na malé vozy (a to ZÍSKAL ;-\
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2011 02:44
Re: VW
Je mi líto, alespoň "nějaké" dodržování pravidel do hry patří (a pro japonce je celkem typické, že domluvená dohoda prostě PLATÍ).
PS: Při jednání s (PIËCHovským) vw je asi vhodné OPAKOVAT si poslední verš otčenáše: "..zbav nás (chraň nás) od zlého" ;-)
PPS: Ve vedení tak velkých konglomerátů jako je dnešní vw jistě nenajdeme samé "světce", ale ve většině případů mají i tito lidé "své hranice" (připomínám ne až tak dávnou "vzpouru vedení vw" (vzpouru "těch slušných"/těch "slušnějších") právě proti PIËCHovi a jeho praktikám - které byly i ně prostě "příliš"
(z mého pohledu) Bohužel oknem vyhozen, po nějaké době dveřmi se vrátil a dnes už "vwládne všemu" (a Suzuki by se mu v jeho dlouhodobém plánu hodilo, no zdá se že se bude muset "spokojit" s jejich know-how na výrobu malých aut - což vůbec NEní špatný "úlovek" ;-)
PPPS: Tohle NEní o "nadřazené rase" (tohle téma je v Německu DŮSLEDNĚ "hlídáno" - to je o kronkrétních jednotlivcích a byť samozřejmě NEvíme jaká přesně byla dohoda mezi firmami, "tipla" bych si KDO pravidla "nedodržel" :-)
24. 9. 2011 23:58
Re: Xindlové to jsou...
Ano, VW dává celému koncernu směr, ale vyvíjí se to na různých místech. Nebo máš jiné informace?
Avatar - Bristol
24. 9. 2011 23:18
Re: Xindlové to jsou...
pokud vim tak klíčové části se vyvíjejí přímo pod patronací VW...a pak se to montují do škodovek, audin, VW, seatů atd...
Avatar - Ham.
24. 9. 2011 23:07
Re: VW
Smlouvu mezi VW a Suzuki nikdo neviděl, ale ty už máš jasno, víš kdo je vinen a kdo čistý jak lilie. Škoda , že nežiješ někdy kolem konce 17 stol. ve Francii, myslím, že Robespierre by z tebe měl radost a udělal by z tebe předsedu, pardon, předsedkyni.
24. 9. 2011 22:13
Re: Xindlové to jsou...
A to nemůžou pracovat na těch sdílených dílech? Kde bereš tyhle informace? Vlastní teorie?
Avatar - Bristol
24. 9. 2011 22:13
Re: Xindlové to jsou...
a k tomu seatu: s jejich posledními dvěma modely(exeem a alhambrou) měli velmi málo protože tam změnili akorát značku a kola...a napsali na zadek velkým písmenem alhambra...práce tak na půl dne... ;-)
Avatar - Bristol
24. 9. 2011 22:11
Re: Xindlové to jsou...
tak vzhledem k tomu že podvozek, převodovka, motor, a další důležité technické součástky jsou sdílené...tak těm jejich "vývojářům" moc práce nezbývá...
24. 9. 2011 21:41
Re: Xindlové to jsou...
Takže podle tebe je v Seatu a Škode jen středisko designu a ladění? Kde jsi na to přišel?
Avatar - Bristol
24. 9. 2011 21:30
Re: Xindlové to jsou...
co třeba design, interiér, ladění podvozku, tlumičů...?? nebo máš snad pocit že se tam vyvíji koncernové převodovky a motory?? ;-) jediný co se z motoru v čechách dělá...a to jen montuje je dvanáctistovka TSi
24. 9. 2011 21:28
Re: Xindlové to jsou...
Co se teda dělá v těch budovách vývoje v Seatu a ve Škodě?
Avatar - Bristol
24. 9. 2011 20:57
Re: VW
ferdinand piech je klasickým diktátorem a megalomanem...chran bůh aby se dostal do politiky...jeho nápady jako phaeton, továrna v drážďanech nebo bugatti veyron...totálně prodělečný podniky...jen proto aby si nějaký starý blázen pohonil ego...
a na bugatti veyron už dnes stačí každý druhý malosériový výroce typu zenvo nebo koenigsegg za třetinové ceny...
Avatar - Bristol
24. 9. 2011 20:54
Re: Xindlové to jsou...
jenomže porsche a bugatti jsou trošku svébytné automobilky...nebo máš snad pocit, že porsche je třeba překarosovaná audina...?? ;-)

to ano seat a škoda byly naprosto loosersky značky v problémech a mizernými auty když je VW převzal...mrkni co seat před převzetím koncernem vyráběl za "skvosty" to samé o škodovce v bledě modrým...tam si VW mohl dovolit udělat si z nich naprosto a totálně závislou divizi...ale zkus udělat tohle se suzuki, porsche nebo lambem a mužou jim akorát pánové z VW líbat půlky...porsche nebo lambo i suzuki bez VW v pohodě přežije...škoda a seat bez koncernu nepřežijou ani den...během 20 let nevvyvinul jedinou součástku, jediný motor...ani ten pitomej deštovej senzor...takže jako automobilky by vubec nebyli schopni fungovat...
24. 9. 2011 19:12
Re: Xindlové to jsou...
Ted nejakych 15-20 let se vetsine automobilkam dari bude, ale problem nastane az Cinsky a Indicky trh bude nasyceny a rozvinuty.

Tam se pote ukaze a bude odehravat boj o preziti.... je krasne neco porad vyrabe a prodavat do rhu jez nejsou zasypany, ale vsichn vime, ze driv ci pozdeji budou.
24. 9. 2011 19:01
Re: VW
Neminim to vezlem, ale fair play nepatri do hry o Moc, Vliv, Monopol... ci dominantni postaveni na trhu...

Problem je asi, ze VW vedeni si myslelo nejspise ze vse pujde tak jak chteji, ale Japonska mentalita je mnohem slozitejsi... to neni nejaka bulharska male zkrachovala firma jez jim bude libat ruce.

Asi se nedivim, obe strany se povazovaly vzdy v minulosti za nadrazenou rasu... takze to neni nerovnomerny hrac.
24. 9. 2011 18:41
Xindlové to jsou...
Je to těžký soudit, každej chce hlavně vydělat - u nís díky VW zůstala zachovaná tradice výroby automobilů - a vliv na HDP i zaměstnanost je samozřejmě významný... Ovšem fair-trade rozhodně není součástí image VW... Obecně vyrábí vcelku kvalitní auta, někdy dokonce naprosto perfektní (Porsche) nebo totální masakry typu Bugatti.. Každopádně jsou všechny produkty předražené a ceníková cena nového auta prakticky u žádného modelu neodpovídá užitné hodnotě.. Přesto je dobře, že se najde pořád ještě spousta lidí, kteří kupují všechny ty Golfy, Altey, Passaty, Octavie a Fabie... Dokud se budou tyhle předražený auta prodávat, bude se dařit výrobě aut i u nás...
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2011 17:42
Re: VW
Ano, dle "tisíce a jednoho" náznaků, informací a nejspíš i FAKTů p. Ferdinand Piëch a "jeho současné vedení vw" (členové staršího managementu kteří se jeho praktikám "vzepřeli" byli "odejiti") zřejmě opravdu NEní "vášnivým propagátorem fair play" ;-)
Avatar - Bristol
24. 9. 2011 13:31
VW
asi nepatří mezi solidní obchodní partnery: buďto z vás uděláme divizi jako ze škodovky nebo seatu....a nebo nebudeme kamarádi... ;-)

jinak s tím indickým trhem má VW asi recht...ono v celé asii pokud pomineme čínu nemá VW příliš silnou pozici...asii prostě ovládaj japonci a korejci...a vyšší třída kupuje německou premii BMW a Mercedes případně ameriku....

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud