Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Escape dostane v USA motory 1,6 EcoBoost a 2,0 EcoBoost

Nové globální SUV nahradí v USA Ford Escape a v Evropě model Kuga.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
10. 10. 2011 09:24
Re: Opět se potvrzuje
Ale jo, v eropě tím nikdo nejedí.
škoda že sem včera potkal 1 Mustanga, dvě 300ky, Navigator, Commandera a TownCara.
Avatar - Barrichello
10. 10. 2011 09:21
Re: Opět se potvrzuje
Ono to nebude tak horký.
otubený R4 budu těžko v takové Ford F-350 apod.

V nákladní mercedesu taky není 4válec o objemu 2litry, takže tak nějak.

A o muscle car je v usa a nejen tam poád relativně slušný zájem a pár V8 se pořád ještě dokáže dostat i pod kapoty SUV a sedanů..
8. 10. 2011 13:52
Re: Opět se potvrzuje
ty dnes bavis..4. a 5. riadok tvojho dlheho prispevku o nicom je totalna perla, ktorej asi sam neveris. Uz vidim ako budes cvakat listky na autobus len preto ze si mal iba na vozidlo so 4 valcom a ne 6, resp. 8 valcom >:D >:D
8. 10. 2011 08:41
Re: Opět se potvrzuje
Tak se podívej, jak v USA neřeší MPG a opět doporučuji diskuzi pod článkem.
[odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
8. 10. 2011 00:52
Jeste hnusnejsi
nez jsme cekali... Kdyby v EU prodavali soucasny americky model Escape s nejakym schopnym dieselem, sel by prodej jak po masle. Ale oni si rekli NE. Novy model musi byt jeste obludnejsi, nez Kuga, ktera se kvuli soucasnemu ***idesignu Fordu prodava velice mizerne :no:
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2011 21:32
Re: Opět se potvrzuje
Ty tam v té skvělé Americe asi nemáš s kým diskutovat, co? Ale že tě toto téma nějak rozpálilo.... :-) Příští rok tam máš ty nenáviděné diesely i v Chevym (Malibu, Cruze, Colorado), a světe div se, Amíci to vítají....

GM introduces two new diesels to power midsize pickups

5 October 2011

When the new Chevrolet Colorado midsize pickup rolls out in the Asia-Pacific region this fall, it will introduce a new global family of Duramax turbo-diesel engines, available in 2.8L and 2.5L displacements. (The Colorado made its global debut in Thailand today.)

Comments

Isn't GM about 15+ years late with these?

Posted by: HarveyD | October 05, 2011 at 08:37 AM
Avatar - WinDiesel
7. 10. 2011 21:21
Re: Opět se potvrzuje
Nevystřídají. Nějací výzkumnící dávají opět šanci spalovacím motorům a na elektrovozidla zbývá nějakých 5%.

EPA official: the future of the internal combustion engine is bright and clear
5 October 2011

“The future of the IC engine is bright and clear; I don’t think that could be any more obvious to all of us,” said Byron Bunker, Director, Heavy Duty Engine Center, Office of Transportation and Air Quality, US Environmental Protection Agency.....
7. 10. 2011 20:35
Re: Opět se potvrzuje
V US je nejprodavanejsi pick up s V6 EcoBoost ne s V8. >:D
7. 10. 2011 20:32
Re: Mazda CX-5 bratr
Jine motory i platforma, spolecneho nemaji vubec nic.
7. 10. 2011 18:48
Mazda CX-5 bratr
Dříve se Escape dělal společně s Mazdou Tribute, tak by mě zajímalo nakolik bude nová Kuga společná také s CX5.. Skoro bych si na to vsadil i když nevypadají ani moc podobně.
7. 10. 2011 16:32
Re: Opět se potvrzuje
Ty jsi ale lolek >:D Nevím o žádným zákonu v EU, kterej by nám zakazoval koupit Vantage V8 nebo V12 :-) My v Evropě se narozdíl od vás (poameričtěnejch Evropanů) bez amerických značek v klidu obejdeme (kromě Baryka v Evropě po nich totiž neštěkne ani ten pes ;-) ). Ale co byste dělali vy v té Americe bez evropských značek? Vy pořád žijete ten svůj vlastní sen vlastnit jednou Ferrari, Aston Martin, Bentley, Maserati atd.
Avatar - dicky
7. 10. 2011 16:07
Re: Opět se potvrzuje
Ano uzitkac protoze u nas je nejprodavanejsi auto uzitkove proste pick up a s osmivalcem >:D
At se vam to v evrope libi nebo ne >:D
A ten vas "zmenseny objem biturbo"si muzete strcit za klobouk protoze american si radsi nekoupi zadne auto nez male nebo s motorem ktery nechce.
To je opravdu velky rozdil oproti evropanum dalsi je ze ceny benzinu uz 3 mesic klesaji >:D
co u vas??
A posledni ze tady lidem jeste zalezi co maji pod kapotou ne jen ze to ma ten znak automobilky..
A nevim jak to mate vy ale me kdyz krasne rano bubla osmivalec v garazi jsem spokojeny a lepsi muziku neznam po snidani.
Vetsina v eu nastartuje cehosi naftoveho na krizovatce zacoudi a jede.
V usa hodnoty a tradice jeste lidem neco rikaji.
A prodava se to co lide chteji.
chces osmivalec5.0- 5.7-6.2 bez turba za rozumnou cenu?Mas ho mit.
O takove svobode se socialni evrope pod vasimi normami euro 4-5 danemi na palivo 60% muze tak nechat zdat .
Tak se tu utesujte 1.6 turbo motory a spotrebou a hlavne emisemi a neotravujte svobodne zeme s nesmysli ktere jsou tu jen pro vas >:D
Ale sem to nedojde nedojde podivej co novych modelu je s osmivalcem a jejich prodeje ?
O tom se v evrope muze automobilkam jen zdat.
V zchudle evrope by neprodali ani 5% co u nas.
V svobodne zemi si muze za rozumnou cenu kazdy koupit co jemu je vlastni v socialistanu predanenem a uredniky EU RIZENEM NE.
Tak hodne zabavy s tou 1.6 a ten libi zvuk a projev >:-[]
7. 10. 2011 13:47
Re: Opět se potvrzuje
a hlavně Dodge Ram není typický osobák, ale spíš užitkáč.

Každopádně "downsizing" proniká i do US. Možná to není tak masivní jako v EU, ale časem na ně taky dojde....
7. 10. 2011 13:41
Re: Opět se potvrzuje
O tom žádná, pokud si Kuga zachová alespoň polovinu působivosti studie, pak bude rozhodně královnou krásy ve třídě.
7. 10. 2011 13:31
Re: Opět se potvrzuje
Když tě tak čtu, tak musím konstatovat, že výstižnější nick sis vybrat nemohl >:D

Ale abych nebyl OT, jestli bude Kuga vypadat jako koncept, tak musím dát :yes: Snad Ford po Focusu pochopil, že jeho zákazníci mají odlišnej vkus od zákazníků Korejské produkce...
7. 10. 2011 13:03
Re: Opět se potvrzuje
Vážený skoroamerický soudruhu, vynechal bych expresivní slova a radši si prošel sešity Českého jazyka z 2.třídy ZŠ, aby jsi za vola nebyl kvůli své čééésštyn ty sám.
Operuješ-li prodanými počty, pak věz, že v Evropě by se nárůst dal vyjádřit také, ale postupně víceválcové motory odcházejí.
Že i takto se projevuje technologický náskok evropských vozů je bohužel smutné, nicméně Spojené státy boom přeplňovaných maloobjemových vozů teprve čeká. Toto jsou první vlaštovky...a bude hůř ;-)
Avatar - dicky
7. 10. 2011 12:04
Re: Opět se potvrzuje
Mili cesky blbe.Jestli povazujes toto malicke snad suv za oblibeny vuz v americe a snad nejakou evropskou vlastovku tak si dal zij ve svem snu.
Jinak pro ostatni co si stale mysli ze obliba vozu V8 V USA klesa vam s lehkosti napisi posledni udaj o prodeji znacky dodge ram ktera vyrabi auta stylu pick up jak jinak nez s osmivalcem >:D
OD ZACATKU ROKU BYLO DO ZARI PRODANO 534 206 TECHTO AUT >:-[]
Je to narust o 17.5 procenta oproti minulemu roku.
Tot asi vse.
Tak zustavejte v evrope u zboznych prani zachranujte svet pred CO2 a sednete do svych dieslovych ochcavek a pokracujte dal.
Jste tak maly trh a vase snahy o vyvoj preturbenych nesmyslu nikoho v jinych castech sveta moc nezajimaji..
Africa,indie,jizni amerika usa,australie,a canada si jede svou a na maly trh pokrouceny v eu se vam vite co >:D
TAK SE UTESUJTE DAL TANKUJTE PREDRAZENE PALIVO A JEZDETE V 3 VALCI BITURBO
Hodne zazitku a motoristicke radosti a hrdosti s temito auty >:-[]
Avatar - KANKUNEN
7. 10. 2011 10:00
Re: Opět se potvrzuje
A to vše pak vystřídají elektromotory.
7. 10. 2011 09:38
Re: Opět se potvrzuje
Evropská auta jsou globálně nejlepší, protože s minimem úprav uspějí všude. Japonci dokáží pokrýt specifický asijský a americký trh a mám obavu, že jim je Evropa s tlakem na high end malá.
7. 10. 2011 09:36
Re: Opět se potvrzuje
Ano, z V8 se postupně stanou oturbené V6 a z V6 zase čtyřválce. Takže tak
Avatar - Barrichello
7. 10. 2011 09:33
Re: Opět se potvrzuje
V Escape (Mercury Mariner) nikdy V8 nebyla no a amerika ty V8 (zatím pořád) produkuje a rozhodně ve větší míře než evropa.
Takže tak.
Avatar - KANKUNEN
7. 10. 2011 09:04
Re: Opět se potvrzuje
To jsem chtěl napsat já. Je jisté, že nejlepší auta se dělají v Evropě. Japonci by to svedli taky, ale dělají nepochopitelné seky.
7. 10. 2011 08:37
Opět se potvrzuje
že svalnatá prohlášení ostrých hochů velebících americké V8 a obecnou svobodu v Severní Americe jsou spíš zbožným přáním chlapců čtoucích i v postpubescentním věku spoustu rodokapsů.
Jistě, ekologům na celém světě jsou pohodlnější studia nepříliš prokazatelných papírových údajů exhalací místo souhrnného auditu jednotlivých modelů. Ti američtí samozřejmě nejsou výjimkou.
Dicky...welcome :-)